Re: Játék fejlesztés
1899. hozzászólás - 2010.06.13. 05:49:45
Szervusztok!
Byzon: Az, hogy lopni nem tudnak tőlem, az azért van, mert én figyelek, engem tehát nem érint a dolog. Hogy gyenge lenne a karakterem? Ez meg ízlés kérdése. Az egy dolog, hogy az első helyen lévő topjátékoshoz képest gyenge, de nem is akarok az optimalizátorokkal versenyezni abban, hogy ki tudja egységesebbé tenni a karaktereket. Mindent egységesítenek, kvízmedált nyávognak ki olyasmiért, ami szkripttel megoldható, csak hogy ne kelljen nekik egy fél LE-t elveszíteni egymáshoz képest.
Egyébként is: Nem nagyon ütnek... netán nem éri meg? Esetleg több hátrányuk lesz, mint előnyük? Nem minden a statisztika. Simán tudok olyan dolgot mondani, amiben a karakterem előrébb lesz, mint te, Byzon, és ezen te sosem segíthetsz. Több lennék tőle, vagy te kevesebb? Nem hiszem. Amúgy egy harmatgyenge karakter nem napi két-három próbatámadást kap. Ha többen támadnának, akkor is ők járnának rosszabbul, én meg tudnám oldani, hogy a saját utam nyugodt legyen. És építőrabszolga kariból csináltam átlagosan használható karit, nem töröltem, hogy jujj, elszúrtam, inkább kezdem újra.
Viszont a töméshez is kell idő, Ép, és ha egyetlen karakterrel játszik valaki, akkor az nyolcóránként egy támadás, nem is valószínű, hogy ugyanarra a játékosra. Ha több karakterrel játszik valaki, akkor a tömésnél egyértelmű lesz a multizás, alig hiszem, hogy ilyeneket nem töröltek már jópárat.
***
Darah: A szakit nem ütné ki teljesen, ha ősköves cucc, akkor nem minden nem optimalizátor fizeti ki az árát, így kisebb csapat fogja védeni vele magát. Nem mellesleg ötödik szint környékén még igencsak spórolni kell egy kétezer LE-be kerülő cuccra is, az emlékeim szerint, az, aki játszik is, nem bizonyos, hogy nem költi el a LE-t egyébre. Aki meg csak ezt akarja védelemre használni, az nem jut vele előbbre, csak akkor, ha egyébként is figyelne a játékra, és tényleg a rendszeres támadások lehetetlenítik el a játékát.
***
Prisma: A pók stratégia eleinte egy nehezen megvalósítható, időigényes, nehezen kivédhető stratégia volt. Ez a köréépített szövetségekkel csak időfüggővé vált, és elterjedt. A legtöbb pók ugyanis másod, vagy harmadkarakter, az előző törlése, és a régi haveroktól való segítségkérés után. Utóbbi részlet nem mindegyiknél előforduló eset, de a pókok mindenképp tapasztaltabbak, mint az első karakterüket beregisztráló játékosok. A pók ezt a tapasztalati előnyt használja ki, lecápázza a játékkal épp most ismerkedő játékost, elvéve a kedvét a játéktól. Erre válaszul kialakult a tömés, mint bosszú, és a pókok rögtön nyafogni kezdtek, hogy üres Tp-t kapnak, és szintet kell lépniük. Erre két támogatást is kaptak: az EH-t, és a gyűrűt. A gyakorlatlan játékosnak meg így nincs visszacsapási lehetősége semmi, csak szív. Nem igazán egyensúlyi helyzet áll fenn.
Amúgy pedig a pók óránként támadja a kezdő játékost, aki nyolc óránként egyszer vissza tudott ütni egy üres Tp-vel. Jajj. de szörnyű kár! (Mondom, a direkt szivatásra regelt karik valószínűleg lebuknak multival, ha nem, akkor nem tudnak lényeges kárt okozni, csak a pók-optimalizátornak, de annak már egy saját támadásból eredő EH-bekattanás is veszteség, és nagy, pótolandó kár.)
Tudod, én nyugodtan segítek annak, aki megkérdezi, hogy miért támadom... és vázolom a portyázók elleni taktikát, mert az én szintemen is van még olyan, aki vagy farmnak lett regelve, vagy figyelmetlen. Általában megfogadják a tanácsot.
***
Mentorság, mint ötlet: Alapvetően nem rossz, de például a topjátékosok jóeséllyel nem is sejtik, hogy mi folyik a középmezőnyben, ahol szinte mindig van üthető, és leüthető ember. Amúgy meg most is az van, hogy aki akar, az úgyis kérdez... aki meg nem akar, az nem fog kérdezni semmit.
***
Módosítás: elmaradt írásjelek
A hozzászólást Awenhai módosította 2010.06.13. 05:51:18-kor
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 3.00