Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5981. hozzászólás - 2013.08.30. 22:40:35 (Válasz Offsboy #5976 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2013.08.30. 21:28:51
A szegény agyonrabolt kezdő, ha a játék elején megtanulja 1000 LE árán hogy mit is kell ez ellen tenni, akkor azzal milliókat spórol magának későbbre.

Talán az a napi 1-3 játékos, aki eljut az említett 7-ik szintig, megtanulja, de az a másik 20 valamiért nem tér vissza a játékhoz pár nap után. Kíváncsi lennék, hogy azokból, akik eljutnak 7-ik szintig, hányan jutnak el 60-ig. Gyanítom, hogy kevesebb mint 10%.

Én már nem merném azt mondani, hogy ez a játék alapvetően pvp. A fejlesztések zöme más irányt vett már nagyon rég.
A hozzászólást Ariel módosította 2013.08.30. 22:41:09-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.99
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5982. hozzászólás - 2013.08.30. 22:44:08 (Válasz Offsboy #5976 hozzászólására.)
Offs, nem az a demoralizáló, ha rabolnak tőled 1000 LE-t. Főleg mióta nem kell egy órát vadászni hogy annyi összejöjjön. Egy kezdő csak annyit lát, hogy jött egy tag, aki regszám alapján vagy másfél éve regelt, még mindig 4. szintű, és 1,5-2x annyi tulajdonsága van, meg szakértelmei, és lehetetlen védekezni, revansot venni, bármit is csinálni. Még menekülni se, mert 5. szinten ott a következő, atán hatodikon, aztán hetediken, ésatöbbi ésatöbbi.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 8.51
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2416 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5983. hozzászólás - 2013.08.30. 23:00:31 (Válasz Popeye72 #5978 hozzászólására.)
Ha végignézed a toplistát, melyik szinten milyen játékosok az éllovasok, akkor pont a te karakterednek nem lesz semmi gondja, mert most sem verhetnek meg túl sokan. Aztán meg ahogy előrébb jutsz, erősebb leszel azoknál, mint akik előtted jártak azon a szinten. Persze vannak kivételek, de nagyon kevés az igazán "ultrabrutál" karakter mondjuk 145 szinttől lefelé 120-ig, aki még komolyabban játszik: 144. szint 1, 139 - 1, 138 - 1, 137 - 1, 136 - 3, 135 - 2, 134 - 1, 133 - 1, 131 - 2, 128 - 1, 127 - 1, 125 - 1, 164 karakterből 16.
Pontszám: 7.52
kedvelt tagF3rcsuFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5984. hozzászólás - 2013.08.30. 23:01:34
Akkor most beszéljünk arról hogy :
15 eltárolható kalandot mindenkinek !!!!
Pontszám: 7.62
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5985. hozzászólás - 2013.08.31. 00:00:02 (Válasz Kocos #5971 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2013.08.30. 20:41:06
Idézet: Ariel - 2013.08.30. 18:07:42
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba).

Pont azért akkora a szintem amekkora, hogy a karakterem a lehető legerősebb legyen.


Hat ez egesz jol sikerult. Mondjuk erdekes lenne egyszer egy szuperbajnoki, jatekon kivul csak talalkozos mokanak, ahol minden karakter egy csoportban indul el, es kiderul, hogy tenylegesen ki az erosebb.

Nem lenne rossz. V3-ra nem látok, de V2 és V5 miatt nem izgulnék. Persze meglepetések mindig érhetnek, és hát ott a random is
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.99
kedvencPopeye72Férfi
Végzetúr
69 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5986. hozzászólás - 2013.08.31. 00:09:38 (Válasz Lanmandragoran #5979 hozzászólására.)
Mivel ennek a játéknak az egyik legnagyobb szépsége a sok színűség, ezért ez lenne a legnagyobb ostobaság. A VF és az EH egymás kiegyensúlyozására lett a játékba berakva. Két homlokegyenest ellentétes játékstílusról van szó. A gond, csak az, hogy az egyiket a másik kárára túltápolták. Ez által a játékban (ismét) felborult az egyensúly. A VF-et nem megszüntetni kell, hanem az egyensúlyt kell helyre állítani. Ez pont olyan, mint a természetben a ragadozók és a növényevők aránya. Ha valahol levadásszák az növényevőket, ott kipusztulnak a ragadozók is. Ha a ragadozókat pusztítják ki, akkor túlszaporodnak a növényevők, túllegelik, kipusztítják a növényeket, és előbb-utóbb Ők is kipusztulnak. Sajnos az embereknek a természetben nem az kellene, hogy a feladatuk legyen, hogy kiirtsák valamelyik oldalt hanem, hogy az egyensúly fenn tartsák. Itt is ez a helyzet. A játék fejlesztőinek is ez kellene, hogy legyen a feladata.
Pontszám: 8.87
kedvencPopeye72Férfi
Végzetúr
69 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5987. hozzászólás - 2013.08.31. 00:22:37 (Válasz Mortu #5983 hozzászólására.)
Amit írsz, az is azt támasztja alá, amit írtam. Nagyon sokan hagyták abba a játékot, és közülük nagyrészt azért, mert megunták az egyoldalú fejlesztéseket (többükkel beszéltem, és legtöbbször ez volt az ok). Én örülök a legkevésbé annak, hogy fölöttem alig vannak aktív játékosok (minél kevesebben vannak annál kisebb a kihívás). Mivel végig olvastad (grat a türelmedhez), így pontosan láthatod, hogy nem azért akarom abbahagyni, mert olyan sokan farmolnának, hanem azért mert, akik még aktívak, és azok is maradnak, azok mivel (nagyrészt) EH-sak, ezért hosszabb távon semmi esélyem arra, hogy azonos esélyekkel tudjam fejleszteni a karakteremet. Mivel ez a játék nyílt végű, tehát „korlátlan” ideig játszható, így az, hogy azért vagyok a szintemen az élen, mert aki tényleg komolyan játszott az abba hagyta (és mert napi 4-8 órát rászánok), ez nem jelent semmi motivációt. Összességében a VU-t nagyon kedvelem, egy nagyon jó és kellemes játék. Teljesen egyedi játékélményt biztosít. Csakhogy az átgondolatlan, idióta, hibás koncepciójú, egyoldalú fejlesztésekkel, ezt a játékélményt szinte teljesen tönkre tették, és mivel hosszú távon nem játszhatom a „saját” játékomat, ezért nem sok értelme maradt. Azért nem törlök, mert ha netán úgy döntenek, hogy a játékfejlesztési hibákat rendbe hozzák, akkor valószínűleg szívesen folytatom. De jelenleg nem így érzem.
Pontszám: 8.30
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5988. hozzászólás - 2013.08.31. 01:10:12 (Válasz Popeye72 #5987 hozzászólására.)
Hmmm... Én meg totál abban reménykedtem (VFesként), hogy az utóbbi idők EH-s fejlesztései által VÉGRE az EH orientált optjátékosok JÁTÉKOSSÁ válnak lefelé zúzó ismétlőrobotból (habár ez VF-el sem haszontalan tevékenység HA nem erre épül az ismétlői zöme). Szóval szerinted átestek a ló túloldalára? Legalábbis a 100. szint feletti hatás tekintetében?

Közben eszembe jutott egy régóta a fejemben motoszkáló gondolat...
Tekintsünk a VÚ világára. OBJEKTÍVEN!
Egy épp csak éledező világ egy irtózatos világégés után.
Szinte mindenki mindennek és mindenkinek a farkasa. Az életfunkciókat mutató teremtmények igyekeznek a táplálékforrás közelében lenni ÉS távol maradni azoktól, akiknek ők a potenciális táplálékai. Kevés az élet, a LEforrás.
Ahogy viszont a szabályrendszer működik ÉS még erre rátesz a játékosállomány igénye az NEM ezt tükrözi. A játékosok igényét megértem - persze, hogy (taktikatámogatott) LE-re fáj a foguk és ezért portyacélpont bővítésre buzdítanak.
Azonban a VÚ ALAPvilágképe nem a mindenkor félkézzel elérhető, minimum 2-3 PP-s ismétlőnyi portyacélpontos világ lenne ám...
Engem nem a célponthiány aggaszt, hanem az egyre torzabb - játékosok (és a szabályrendszer) által generált világkép.
Lelki szemeim előtt feldereng egy végzetúr, aki 1 óra leforgása alatt lever 20-30 Végzeturat/úrnőt + 20-25 TK-s szörnyet (nem célzott - bárki lehet - még én is alkalmanként ezt tolom). Hogy ez hogyan illik bele a VÚ világképbe? Szerintem sehogy.
Mondjuk egy kaotikus háborús tömegjelenetben jól mutatna.
Mit akarok ebből kihozni?
Hmmm...
A játékosállomány "megmaradt" részének játékstílusát ismerve inkább nem mondtam semmit...
:S
Legalábbis addig, amíg egy épkézláb, szélesebb körben elfogadható ötletcsomag keretében meg nem fogalmazódik bennem a dolog.
Pontszám: 7.26
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5989. hozzászólás - 2013.08.31. 11:19:36 (Válasz McMad #5988 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.08.31. 01:10:12
Lelki szemeim előtt feldereng egy végzetúr, aki 1 óra leforgása alatt lever 20-30 Végzeturat/úrnőt + 20-25 TK-s szörnyet (nem célzott - bárki lehet - még én is alkalmanként ezt tolom). Hogy ez hogyan illik bele a VÚ világképbe? Szerintem sehogy.

Komolyan ez a problémád? Az nem zavar, hogy egy perc egy vadászat, vagy hogy másodpercek alatt felépül egy épület? A játékok 99,9%-ában nem tartanak valós ideig a cselekvések, hogy ne kelljen órákat, heteket, éveket várni. Az nem zavart, hogy a gazdálkodj okosan társasjátékban egy óra alatt megvan a teljesen berendezett házad? Vagy hogy a rizikóban egy óra alatt elfoglalod az egész világot?
Egyébként pedig sehol nincs leírva, hogy az idő ugyan úgy telik a karaktered számára, mint neked. Olvastál valaha legendát? Ha igen, akkor tudhatnád, hogy a karaktered számára gyorsabban telik az idő, mint számodra...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.49
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5990. hozzászólás - 2013.08.31. 15:53:25 (Válasz Offsboy #5976 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2013.08.30. 21:28:51
Már hogyne lenne megoldás. El kell költeni a LE-t időben. Bármelyik pókból hülyét csinálhatsz azzal ha folyamatosan csak nullát hoz tőled. A szegény agyonrabolt kezdő, ha a játék elején megtanulja 1000 LE árán hogy mit is kell ez ellen tenni, akkor azzal milliókat spórol magának későbbre.
Azért ne sajnáljuk már folyton a szegény portyaáldozatokat, ez alapvetően egy PvP játék.


Ezek szerint LAs Vegas is úgy működik, hogy még véletlenül sem hagynak nyerni, hanem egyből lerabolnak....alsógatyáig....

Hmmm... ugyan nem voltam ott, de gyanítom, hogy az elején ha nincs egy pici sikerélményed, akkor soha többet nem mész vissza.. márpedig az a hely nem arról híres.....

A végén mindig a bank nyer, ez világos, de közben azért neked is lehet jó lapod.... erről lenne itt szó...
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 8.37
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
266 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5991. hozzászólás - 2013.08.31. 16:20:59
Még 8. szinten is lemgy 15 perc alatt 20 vadászat, aki akar, az tud haladni. Komolyan olyan játékosokat kellene védeni, akik bár 1k körül van neki a szaki és a tul fejlesztés, a templom meg a felszerelés esetleg 2k, mégis 8-10k lén ücsörög. És nem farm, mert egyébként fejlesztgeti a karkterét.

Arról nem is beszélve, hogy az egész álszent, senki sem azt akarja, hogy legyenek új erős 60-80. szintű karakterek, hanem hogy egy-két veréb megélje a magasabb szintet, lehessen feljebb is csemegézni, ne a kispókoké legyen minden.

És egy újrakezdőt pl sokkal jobban zavar a kis pókoknál a több éve vffel fejlődö karakterek. Amikor én kezdtem 1 év alatt 80. szint fölé lehetett érni. Most mi maradna a karakteremből ha 1 év alatt felérnék oda? Érdekes és siralmas tanulmány lenne, ha visszakérném a törölt karakterek közül a sajátomat (aki a maga idejében erősnek számított) és nézném hogy cincálnak darabokra minden nap.
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 5.63
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5992. hozzászólás - 2013.08.31. 16:23:27 (Válasz Lanmandragoran #5982 hozzászólására.)
Idézet: Lanmandragoran - 2013.08.30. 22:44:08
Offs, nem az a demoralizáló, ha rabolnak tőled 1000 LE-t. Főleg mióta nem kell egy órát vadászni hogy annyi összejöjjön. Egy kezdő csak annyit lát, hogy jött egy tag, aki regszám alapján vagy másfél éve regelt, még mindig 4. szintű, és 1,5-2x annyi tulajdonsága van, meg szakértelmei, és lehetetlen védekezni, revansot venni, bármit is csinálni. Még menekülni se, mert 5. szinten ott a következő, atán hatodikon, aztán hetediken, ésatöbbi ésatöbbi.

Ezzel teljesen egyet értek. És nem is egy ezres veszett LE miatt fog kibukni, hanem hogy vakarja a fejét, hogy ő az életben nem lesz ilyen erős. Mert akkor többet nem lát belőle. Ez valóban jobban elveszi a kedvét mint egy-egy bukta portya.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.95
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5993. hozzászólás - 2013.08.31. 16:27:22 (Válasz Popeye72 #5978 hozzászólására.)
Bizton állíthatom, hogy feljebb is lehet VF-el érvényesülni. Más kérdés, hogy ha meg lenne oldva a célponthiány magasabb szinteken, akkor szívesebben mennék én is (akár egy nonstop xenó-jellegű erőforrás elverési lehetőséggel), mert utálom számolgatni a TP-t. De a jelenleg 130-140. szintig bőven jó vagy VF-en, maradhatsz még.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.95
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5994. hozzászólás - 2013.08.31. 18:56:59
Biztosan bosszantó amit csinálok Én is. Megnézik a karakteremet ................
Egy levélváltással tudok példálózni. A minap történt.

Csak azt tudnám h van rajtad magasabb szintű cucc mint ahányas vagy?hekker


Kedves

Ha a Tanulás szakértelmet felviszed 12-re megkapod a kereskedelem szakértelmet. Minden 10. szintje után, 1 szinttel magasabb tárgyakat vásárolhatsz a lélekkufárnál. Nekem 20-as, van még két relikviám (Karakterlapomon), ami +20 és +40. Erre tudatturbóval még +20-at tudok adni.Az összesen 100, tehát 10 szinttel magasabb cuccaim lehetnek.

Már ideje lenne cserélni is!

Itt részletes leírást találsz a szakértelmekről, és nagyon sok minden másról is. Tedd el könyvjelzőbe, még hasznodra lehet.
http://vegzetur.wikidot.com/szakertelmek

További jó játékot kíván: A Hekker!


Ebben az esetben bocsánatot kérek .Visszavontam az állitásom


Ha bármiben kétségeid támadnak, kérdezz bátran, és ha tudok segítek.


Támogatom az Automatikus kezdő szövetséget, valami ,,élő" (játékos karakter) vagy automatikus menteorral. Folyamatosan ellátná apró feladatokkal, küldetésekkel az indulókat, és mondjuk 5. szintig nem lehetne kilépni, de 10. szinten automatikusan kidobna.

Siker és játékélmény az induló kariknak kampány elindult!
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 8.03
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5995. hozzászólás - 2013.08.31. 19:01:28
Még valami:
Regisztrációnál megkérdezi, melyik szerveren szeretne játszani. Aki nem akarja, hogy lerabolják, menjen a Békés világra. Az 5. világon pedig hangsúlyozzák ki, hogy Szakall Gyepál ott garázdálkodik.

A hozzászólást Szakall módosította 2013.08.31. 19:01:58-kor
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 8.03
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5996. hozzászólás - 2013.08.31. 21:49:05 (Válasz Ariel #5989 hozzászólására.)
LÁTSZÓLAGOS az igazság ebben a kérdésben a szavaidban (bocsesz, most csak FÉLIG értek veled 1et).
Bizony RELATÍV a cselekvőképesség megítélése, leprogramozása, kezelhetősége, használhatósága, világképbe illősége egy játékban.
No de, hogy mindezek akárcsak 1 nap alatt "lezavarhatók"...
Nem épp VÚ ALAPvilágképbe illő mennyiségű esemény. :S
Mindenesetre MEGVAN az alapötletem a témára!
Most nyissátok ki a virtuális fületeket...
Tehát az alapkoncepció, amire építek a térkép.
Mitől lesz/lehet játékba illő ÉS könnyen megvalósítható a rövid vadászat?
Ha lesz olyan terület, ami a vadbőség miatt gyorsabb/több levadászást tesz lehetővé (pl. -X mp/ vadászat).
PLUSZ:
A vadbőség vonzza a ragadozókat... És a csúcsragadozókat...
Tehát egy ilyen terület körül lazán megvalósulhat a jelenlegi "élethelyzet"!
Aki rámegy/ment a végzet/bronzmedálra az sem károsul semmit, hiszen veszélytelenebb, ragadozómentesebb területen is remekül tud érvényesülni, CsP-t eltolni. ;-)
Asszem tökinél sikerált elkapni a problémát (ez itt az önfényezés helye... ).
A térkép mellet még egy ötlethalmaz:
Fokozatosan lehetne bevezetni rá sok új játékelemet.
Eleinte rá lehetne "dobni" 1 pontra a játékosokat - kifejezve ezzel a jelenlegi helyzetet úgy, ahogy az a Legendában meg van írva - barlangokból előtörve ("RENGETEG" ütőtávban lévő célpont - természetesen ez nem vonatkozik a csúcsragadozókra/szinttopkarikra, akik elől minden mozgásképes teremtmény már messziről pánikszerűen menekül...).
Aztán szétszóródik a nép (ITT lép be a "hova tud menekülni per pillanat a kisszintű a sokéves 4. szintű pók elől kérdés "megoldása" - odébbáll a térképen).
SZÁMTALAN ötletem van a felderített/felderítetlen terület kérdésre is, de vegyük sorra az eddigi témákat, amiket már említettem anno:
Az autoteleportálás kilőve (nem illik a világba).
No de egy új mágiarendszerrel...
A szövetségi területfoglalós/háborús felvetésem is bevezethető lenne egy későbbi fejlesztéssel - függetlenül az alap térképszitura.
Rugalmas rendszer - ráépíthető sok új ötlet.
Kieg.: Csak OKOSAN ki kellene találnyi...
A hozzászólást McMad módosította 2013.08.31. 21:57:22-kor
Pontszám: 6.51
kedvencZazuFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5997. hozzászólás - 2013.08.31. 22:06:39 (Válasz Szakall #5994 hozzászólására.)
Támogatom a "kezdőszövit"
A hozzászólást Zazu módosította 2013.08.31. 22:08:24-kor
Pontszám: 5
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5998. hozzászólás - 2013.08.31. 22:14:55
A kezdő szövetséget én is támogatom

Hovatovább ezek a pókok vagy miféle ízeltlábúak azért alapvetően értelmes lények, nem hiába játszanak így. Egy hülyegyereknek semmi türelme nem lenne ehhez. És tapasztalatok alapján pár levélváltással el lehet intézni némi fegyverszünetet, lehet kapni sok-sok tanácsot meg akármi. Valóságtól elrugaszkodott elvárás lenne az, hogy valaki csak napi 5 kattintással meg vadászat elindítással már über karaktert birtokoljon. A régi fasza háborús időkben még annyi levelezés ment egy nap, hogy alig győztem
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.26
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5999. hozzászólás - 2013.08.31. 22:46:54 (Válasz LanMaffia #5998 hozzászólására.)
BEKÁÁÁR, hogy a kezdő időkben én még nem játszottam, de el tudom képzelni a pezsgő életet.
MINDEN ilyesmi életet erősítő kezdeményezést támogatok.
Pontszám: 7.26
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6000. hozzászólás - 2013.08.31. 22:57:22 (Válasz LanMaffia #5998 hozzászólására.)
Nekem a POK taktika a legjobb.
Napi 2*fél órával neveltem a karakteremet. Ha nincs sok időm, csak minden nap egy kicsi, már eredményesebb, mint egy vadászós karakter, főleg, hogy azt le is rabolnák, mire újra be tudok lépni. Pepecs munka, táblázat, statisztika ......... 1 év alatt léptem 9 szintet, de van sikerélményem!!!
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.14
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!