Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
361. hozzászólás - 2009.06.27. 10:16:21 (Válasz Darah #360 hozzászólására.)
Igazad van az ismételhető küldetéssel is kell valamit kezdeni.Az a kérdés, hogy korláttal, vagy ( én már csak Ariel reformként fogom hívni)
Ariel által szorgalmazott megoldással
Dorn
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
362. hozzászólás - 2009.06.27. 10:16:27 (Válasz Mortimer #359 hozzászólására.)
Mortimer, elolvastam.
És teljesen egyetértek vele.
Ha valaki vállalja a lassabb szintlépegetést, hogy ismét versenyhelyzetbe kerüljön, akkor had tehesse már meg. Aki nem választotta, annak ez sem szorozni, nem osztani nem fog, utoléri, szintben áll vele, majd hátrafelé integet neki, tehát nem értem a tiltakozását.

Hagya: Meg lehet csinálni a szigorítást, de ahogy Eliteninja javasolta, tegyük már fel olyan szintre, hogy mindenki egyformán részesülhessen a könnyű, és a nehezebb részéből, és ne azok elől zárjuk el a könnyebbet, akik még nem értek oda.
A 200-as ismét lehetne egy határvonal, 100 sima, 100 könnyű ismétlős, és 100 ismételhető, de már nehezítve.
A hozzászólást Darah módosította 2009.06.27. 10:19:19-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
363. hozzászólás - 2009.06.27. 10:52:03 (Válasz Mortimer #346 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.06.27. 08:17:01
1 dukát jár.

Nem akkora táp az ismételhető, mint hiszitek. Az élboly egyszerűen azért feküdt rá ennyire, mert nem tud mást csinálni.


Ez igy nagyjabol igaz. A LE bevetelt ki tudod szamolni, de abban benne van azert nemi befektetes is.
Azzal egyetertek, hogy a valtozas az ektualis maximalis kuldiszam utan lpjen ervenybe, vagy meginkabb az aktualis maximalis ismetelheto kuldi utan. Mondjuk 100 ismetelheto utan.
Ugyanakor a megoldas ne az legyen, hogy nem adunk LE-t meg nem adunk dukatot, meg nem adunk kritalypontot. Olyan megoldas kell, ami motival, nem pedig olyan ami demoralizal!
Pontszám: 6.60
kedvencAsterixobelixFérfi
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
364. hozzászólás - 2009.06.27. 14:06:56
Szerintem kéne 1 olyan gomb a kvízkérdésekhez, hogy "jelentem", vagy hogy "rossz kérdés", mivel sajnos én elég sok olyan kérdéssel találkoztam, ami biztosan nem a helyes választ adta meg helyes válasznak, illetve van pár olyan kérdés, amire vagy nincs rendes válasz vagy eleve értelmetlen a kérdés. Vagy esetleg 1 olyan gomb, hogy "új kérdés", amivel 1 azaz egy darab új kérdést lehet kérni, ha nem jó vagy nem tudsz válaszolni, bár ez nem annyira fontos, az viszont igen, hogy valahogy hatásosabban lehessen szűrni a kvízt emrt elég idegesítő, ha olyan kérdéssel találkozok ami rossz, és nem tudok vele semit se kezdeni.
Pontszám: 9.17
irritálóMartonw18Férfi
Végzetúr tanonc
31 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
365. hozzászólás - 2009.06.27. 21:23:48
Hello!
Én azt javasolnám, hogy a pl. sárga manaitalt, vagy egyéb ilyesmit az állatokkal is meg lehessen itatni, de plusz költésg és prémium fiók nélkül. (Hát esetleg mondjuk ez a szöveg lenne: "Biztosan megitatod xy nevű állatoddal a sárga gyógyitalt 50 lélekenergiáért?")
Szóval így a költsége nagyon kicsi, de van.(Mármint költség.)
Pontszám: 9
irritálóCsolosz0Férfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
366. hozzászólás - 2009.06.27. 21:43:21
Nekem még az jutott eszembe, hogy lehetne egy cselekvéspont tároló, ami a 250, vagy 400 cselekvéspont felett eltárolná a cselekvéseket és aki prémiumos lenne, csak az tudna ebből a tárolóból is cselekedni. Ha elfogyna a 400 cselekvés, akkor a tárolóból huszasával adagolna a gép csp-t. De csak prémeseknek! Talán ez is segítené, hogy többen előfizessenek és esetleg aki 4-5 napnál is tovább nem tudna a karakterére nézni, (nem lenne internete, nyáron nem érne rá, vagy egy időre abbahagyná a játékot,de később meggondolná magát) az később a lemaradását jobban be tudná pótolni. Ha esetleg ez így nem tartható, akkor mondjuk nem a napi összes csp-t mentené el, hanem csak a felét, vagy hasonlót és lehetne maximalizálni a csptárolót is, csak nyilván valami nagyobb korláttal (3000-6000 csp stb.)
Pontszám: 5.33
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
367. hozzászólás - 2009.06.27. 21:46:48
3000? 6000?? há lol...szerintemmegnem szabad elaprózni a dolgokat legyen 100 000 azt kész...Nóóóórmááális?

dejaznemvolna hülyeség ha itallal is gyógyíthatnád az állatodat dejakkormeg semmit nem érne a sebgyógyítás...azmeg milynemá...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7.67
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
368. hozzászólás - 2009.06.28. 01:49:58
3-6k CSP nem kell, de a 400 helyett 6-800 jó volna. nincs szükség CSP tárolóra csak egy olyan kibővített korlátra ami megengedi hogy az ember 2-3 hétre távol lehessen a játéktól anélkül hogy az alapvető "nyersanyagot" bukná. én Miklósék helyében megelőzném a masszívan fizető emberek nyálcsorgását. jelenleg a 400-as CSP limit maxolt fúzióval és prémiummal csak 8 napig elég, utánna az ember bukja a CSP-t.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
közellenségTrig1998Férfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
szövetségi javaslat
369. hozzászólás - 2009.06.28. 10:40:30
sziasztok a szövetségekkel lenne egy javaslatom az amikor beléptem egy szövetségbe mindig 28000 le t kell a le kutba tölteni hogy használhazsd az épületeket. Nos az lenne a javaslatom hogy kevesebbet kelljen tölteni. előre is köszönöm
Pontszám: 1.40
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
370. hozzászólás - 2009.06.28. 12:47:38 (Válasz S0laris #368 hozzászólására.)
A felgyülemlő CSPnek ne legyen max határa, és akkor itt is lesznek üstökös karakterek
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
371. hozzászólás - 2009.06.28. 12:54:21 (Válasz Cavalorn #370 hozzászólására.)
Mivel alacsony szinten a portya (jóval) több lét ad magas szinten meg a kínzókamra termel piszok sokat, ezért a hirtelen csak csp-ből felfejlesztett karakterek nem lennének életképesek.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
kedvencRsrsFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
372. hozzászólás - 2009.06.29. 22:31:30
Üdv mindenkinek.
Volna pár javaslatom a játékkal kapcsolatban, remélem most megtaláltam azt a fórumot, ahol ennek a helye van… és hogy elolvassák majd a játék fejlesztői is…

A kémkedés 30 VP jelenleg mindenkinek, és óránként lehet használni a kémgömböt.
Javasolnám, hogy lehessen használni a kémgömböt, pl.: 1 Csp-ért azonnal újra.
Ezenfelül, nem túl igazságos elosztás, hogy ugyanannyiba kerül egy kezdő, és egy pl.: 50. szintű játékosnak, aki 30 VP-t észre sem vesz. Ezt lehetne egy (pl.: szint * x) képlettel szabályozni.
A kémkedés még további lehetőségeket is rejthetne, ha szakértelemhez is kötve lenne. Gondolok itt arra, hogy minél nagyobb szakértelemszint után minél több információt tudhatnánk meg a célpontról. Magasabb szinteken pl.: a szakértelemszintjeit is láthatnánk, még magasabb szinteken az aktuális LE állást. Alacsonyabb szinten a célpont állatának adatait is megtudhatnánk…

Tömören…
Hüpp, hüpp, barbatrükk.
Pontszám: 5
kedvencRsrsFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
373. hozzászólás - 2009.06.29. 22:41:17
Változtatások.

Elég sok változtatás történt mióta elkezdődött a játék, ami máshogy hat az új és máshogy a régi(magasabb szintűek) játékára.
A változások jogát nem lehet/ nem érdemes firtatni, de volna egy egyszerű módja, annak, hogy azonos esélyeket kaphassanak az újak is. Gondolok itt arra, hogy a kivégzés, és a kreatív affinitás korlátozása miatt aki most alacsonyabb szinten van, az már nem tud annyit fejlődni egy szint alatt, mint korábban a többiek, és így nem érheti el azt a szintet, ahol a korábban kezdő karakterek vannak.
A javaslatom az lenne, hogy egységesen minden szinten emeljék meg a szintlépéshez szükséges TP mennyiségét x százalékkal (pl.: egy 20% körüli emelés kompenzálná szerintem a változtatások miatt felépő hátrányokat.)
Hüpp, hüpp, barbatrükk.
Pontszám: 5
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
374. hozzászólás - 2009.06.29. 23:18:28 (Válasz Rsrs #372 hozzászólására.)
Szerintem a kémgömb jó úgy ahogy van. Sajnos ezzel csak azt érnénk el, hogy minden szöviben lenne egy "kémkedő" kari is a sok építő mellett.
Pontszám: 5
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
375. hozzászólás - 2009.06.29. 23:26:49 (Válasz Rsrs #373 hozzászólására.)
Ez végülis jogos lenne, de ha figyelembe vesszük, hogy egy később indult kari kb soha nem fog összekerülni egy ilyen "korlát előtt kitápolttal" a játék semmilyen területén sem, akkor lényegtelen az egész. Hiába erősebb, ha nem tud veled harcolni, ugye?

Egyetlen területe van a játéknak, ahol viszont érződnek ezek a korlát előtt kitápolás dolgok, ez pedig az AUKCIÓ. Ahol elvileg mindenkinek azonos esélyekkel kéne indulnia, ennek ellenére vannak ugye ismételhető küldik, amikért kezdetben 3 dukát járt, most meg mégtovább akarják korlátozni... Ha valamivel, hát ezzel kéne csinálni valamit, de tudom, hogy soha nem fog megtörténni. Ezért van az, hogy egy ideje nem nagyon írok építő jellegű javaslatokat a fórumra. Hiába jó az ötleted, ha a topnak nem érdeke megy a kukába... Ha nekik is tetszik akkor sem lesz semmi, mert egy ilyen alap "több állat gyógyítása" project is hónapokat vesz igénybe. Komolyan...
Pontszám: 8.75
kedvencRsrsFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
376. hozzászólás - 2009.06.30. 08:17:18
Persze, merértem, hogy ez nem egy olyan dolog, amit egy két kattintással meglehet oldani... igazából az érdekel most, hogy van-e értelme írogatni erre a fórumra, azaz válaszolnak-e a felvetésekre a játék készítői... vagy csak homokba írt sorok ezek a tengerparton... csak mert van még pár ötletem, de feleslegesen nem koptatom a billentyűket...
Hüpp, hüpp, barbatrükk.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
377. hozzászólás - 2009.06.30. 08:24:49 (Válasz Rsrs #376 hozzászólására.)
A tapasztalatok alapján - sajnos - homokba írt sorok, de az értelmes felvetéseket többször, több helyen mások is leírják.

De ha nem játszol már legalább fél éve a játékkal, ne is próbálkozz újítani, mert általában oka van, hogy mi miért van úgy.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvencRsrsFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
378. hozzászólás - 2009.06.30. 08:55:08
Kb fél éve kezdtem, és úgy gondoltam, hogy mostmár azért képben vagyok annyira, hogy nem fogok hülyeségeket írni... Barbapapa vagyok az 1-es világról, 15. szintű karakter, de nagyjából képben vagyok a későbbiekkel is, mert mindig olvasgatom a vikidotot is...

Majd benézek néha, hogy válaszol-e valaki...
Hüpp, hüpp, barbatrükk.
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
379. hozzászólás - 2009.06.30. 09:16:48 (Válasz Rsrs #378 hozzászólására.)
A kémgömbözés elég tápos így is, sokan nem örülnének neki, ha még több infót megtudnának a karakterüről. Sőt, én olyan tárgyat/épületet is el tudnék képzelni, aminek hordásával/felépítésével a birtokosát nem lehetne kémgömbözni, de ő sem kémgömbözhetne. Illetve épület esetén csak azt gömbözhetné a szövetség, akinek alacsonyabb szintű ez az épülete.

A szintlépések lassítása nem jó ötlet, már csak a fertőzés legyőzése miatt sem. Kitolás lenne azokkal szemben, akik minél előbb meg akarnak szabadulni a fertőzéstől. Mindamellett a karaktered nem lesz csak azért erősebb, mert 20%-al lassabban lép szintet, hiszen mindenki más is ilyen tempóban lépi majd. Valójában még tovább gyengül a karakter az elődökhöz képest, hiszen a lassabb szintlépések miat tkevesebb LE-t fog szerezni.
Pontszám: 3
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
380. hozzászólás - 2009.06.30. 09:24:04 (Válasz Timcsike #379 hozzászólására.)
Ha megnézed, ő egy igen erős pók, rájuk pedig az a jellemző hogy ugyanannyi tp-ből kicsit gyorsabban fejlődnek mint azok akik vadásznak
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!