Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűWarfokiFérfi
Végzetúr mester
286 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1841. hozzászólás - 2010.05.25. 22:39:53
Miért a gyilkos szkarabeusz képe jelenik meg, mikor a barátság kristálynak - legalábbis az ajánlós akciót hirdető lapon - van külön képe?
V3: Xarun
Pontszám: 6.68
kedvencKincsesKoboldFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1842. hozzászólás - 2010.05.25. 23:13:59
Egy szerény ötlet.
Az adatbázisban nyilván benne vannak, hogy adott cselekvésre mennyi LE kapunk. Ezt nem lehetne (kiíratni) részletezni?
Gondolok itt pl. a vadászatnál arra, hogy ki van szedve mennyi a helyes kvízért kapott plusz, de ezt részletesebben: mennyi az alap, mennyi a kvízből jövő, mennyi a szakértelemből...
Portyánál hasonló módon: mennyi lett volna az alap LE, mennyi a bizonyos szakértelmekből?
Mint írtam, az adatok nyilván megvannak hozzá, gondolom csak a kiíratás kellene, mint fejlesztés, ami általában a kisebbik gond. Taktikában, fejlesztésekben jó kis infó lenne szerintem sokaknak.
Pontszám: 7.63
fórumozóVIPER85Férfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1843. hozzászólás - 2010.05.27. 22:54:50
Sziasztok!

Nekem egyenlőre 2-tő ötletem illetve kívánságom lenne az első jó lenne ha lenne egy LÉ számláló ott felül a szürke mezőben,hogy egy szint alatt mennyi jött össze vadászatból és mennyi állatsajtolásból és persze az is hogy hány állat került a csapdába, ami mindig az előző szintet és az aktuálist mutatná , szerintem hasznos és érdekes fejlesztés lenne!
A másik ötlet pedig a sajtolásra vonatkozik,szerény személyemet idegesíti az, hogy a fő oldalon szintén a szürke mezőben nincs kiírva a hátra lévő idő az újabb sajtolásig vagy nincs olyan ki-be pipálható rublika ahol automatikusan kisajtolná a frissen befogott állatokat hogy ne nekem keljen 10 percenként ránéznem hogy már megint nem vadászok mert maximális befogott állatom van!!
2 percig tart jelenleg 1 vadászatom és ha még beidomított állatokat is akarok tartani akkor gyorsan megtelik a fenmaradó hely maxin van az állattartás szaki is de szerintem kevés a 11 lehetséges állat vagy a beidomított állatokat ne számolja bele hisz a szakértelem is így írja minden 5. szint után 1-el több befogott állatod lehet legyen max 9 beidomítható állatod a küldi miatt ha van 4 és 5 új állatott idomíts be küldit csinálod és legyen max 6 befogható állatod vagy amit kitalálnak mimdegy,hogy de vmi újítást szívesen látnák e-téren lehet kényelmi funkció is!
Ha esetleg vki már írt ehez hasonló ötletet akkor örülök neki mert nem csak engem zavar a téma!

THX:V2 BLACKVIPER
Pontszám: 6.67
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1844. hozzászólás - 2010.05.27. 23:00:17 (Válasz VIPER85 #1843 hozzászólására.)
http://vilag2.vegzetur.hu/index.php?m=gyorsitas


Nézd meg itt a kényelmi funkciókat.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.18
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1845. hozzászólás - 2010.05.27. 23:07:49 (Válasz KincsesKobold #1842 hozzászólására.)
Idézet: KincsesKobold - 2010.05.25. 23:13:59
Egy szerény ötlet.
Az adatbázisban nyilván benne vannak, hogy adott cselekvésre mennyi LE kapunk. Ezt nem lehetne (kiíratni) részletezni?
Gondolok itt pl. a vadászatnál arra, hogy ki van szedve mennyi a helyes kvízért kapott plusz, de ezt részletesebben: mennyi az alap, mennyi a kvízből jövő, mennyi a szakértelemből...
Portyánál hasonló módon: mennyi lett volna az alap LE, mennyi a bizonyos szakértelmekből?
Mint írtam, az adatok nyilván megvannak hozzá, gondolom csak a kiíratás kellene, mint fejlesztés, ami általában a kisebbik gond. Taktikában, fejlesztésekben jó kis infó lenne szerintem sokaknak.


Én nem vagyok benne olyan biztos hogy megvannak egyesével lebontva. Hisz minden egyes "részletesebb adat" egy-egy szorzó, ami egy hétköznapi képletben az alap nyereséget ismerve, egy csapásra kidobja a végeredményt.
Például a vadászat nagyjából így néz ki:
alap(x)*speki*dicsőségmedál*HT*kvíz
mint láthatod, egyetlen tárolt változó van benne, az összes többi egy (1+%)értékű szorzás, amit a karakter statjaiból olvas le a gép.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 6.92
fórumozóVIPER85Férfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1846. hozzászólás - 2010.05.28. 12:35:24 (Válasz PottomPanna #1844 hozzászólására.)
Szia!

Olvastam a kényelmi cuccot és van benne olyan amit én is szeretnék de nem teljesen az amire nekem fáj a fogam ezért írtam le részletesen hogy miből kéne állnia "lehet kényelmi funkció is"
szóval ha módosítanák egy két extrával akkor lehet megvenném!
Pontszám: 3.67
népszerűLordKoboldFérfi
Végzetúr
51 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1847. hozzászólás - 2010.05.28. 20:03:54 (Válasz Lanmandragoran #1845 hozzászólására.)
Idézet: Lanmandragoran - 2010.05.27. 23:07:49
Idézet: KincsesKobold - 2010.05.25. 23:13:59
Egy szerény ötlet.
Az adatbázisban nyilván benne vannak, hogy adott cselekvésre mennyi LE kapunk. Ezt nem lehetne (kiíratni) részletezni?
Gondolok itt pl. a vadászatnál arra, hogy ki van szedve mennyi a helyes kvízért kapott plusz, de ezt részletesebben: mennyi az alap, mennyi a kvízből jövő, mennyi a szakértelemből...
Portyánál hasonló módon: mennyi lett volna az alap LE, mennyi a bizonyos szakértelmekből?
Mint írtam, az adatok nyilván megvannak hozzá, gondolom csak a kiíratás kellene, mint fejlesztés, ami általában a kisebbik gond. Taktikában, fejlesztésekben jó kis infó lenne szerintem sokaknak.


Én nem vagyok benne olyan biztos hogy megvannak egyesével lebontva. Hisz minden egyes "részletesebb adat" egy-egy szorzó, ami egy hétköznapi képletben az alap nyereséget ismerve, egy csapásra kidobja a végeredményt.
Például a vadászat nagyjából így néz ki:
alap(x)*speki*dicsőségmedál*HT*kvíz
mint láthatod, egyetlen tárolt változó van benne, az összes többi egy (1+%)értékű szorzás, amit a karakter statjaiból olvas le a gép.


De pont ebből az általad leítrt képletből a kvíz mégis ki van írva, ezért gondoltam arra, amit írtam.
Pontszám: 7
fórumozóHoffer DávidFérfi
Végzetúr tehetség
221 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1848. hozzászólás - 2010.05.29. 17:43:59 (Válasz LordKobold #1847 hozzászólására.)
KincsesKobold, majd LordKobold....VIPER85 nem te vagy?
V1 - Megdarállak
V3 - Megasajt
Pontszám: 4.55
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1849. hozzászólás - 2010.05.29. 18:22:19
Egy javaslat a játék időigényének csökkentésére amire azt hiszem szükség van!

Az ötlet a levelezős játékok ismeretéből fakad. Be lehetne vezetni a "feltételes parancsokat" Gondolok itt pl. arra, hogy a manakonstrukció minden napi használata sokaknak gondot okoz, de pl. ha be lehetne állítani hogy X órakor automatikusan ez végrehajtódjon, akkor azt hiszem ezzel sokak életét megkönnyítenénk! Persze azt is be lehetne állítani, hogy melyik épületbe. Ezzel páthuzamosan a "feltételes fegyverváltást" is hozzá lehetne igazítani a manakonstrukcióhoz. Plusz az is nagy segítség lenne, ha a program automatikusan éjfélkor (bár az időpont itt majdnem teljesen mindegy) beváltaná az amúgy is rászánt 5/2 CSP-nket dukátra.

Én nem egy jól kialakított gépezetet szeretnék ezzel létrehozni, pusztán megkönnyíteni a játékosok életét, ráadásul nem is lenne kötelező használni.

Mi a véleményetek?
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 4.26
fórumozóMiabajvelemFérfi
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1850. hozzászólás - 2010.05.29. 19:15:28
szerintem a többi világban is meglehetne oldani azt ami a 4.-ik világ elején van hogy egyszerre többet lehet fejleszteni... mert sokszor unalmas a sok kattogás... egyszerűbb lenne beírni, hogy pl hányat akarunk a támadáshoz vagy tanuláshoz hozzáadni és kész... ez egy egyszerű de szerintem hasznos dolog.
üdv mindenkinek
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1851. hozzászólás - 2010.05.29. 19:46:03 (Válasz Marocchi #1849 hozzászólására.)
Erre majd ott lesz a TF Online. Ez már script kategória, hogy be akarod állítani, mikor mit csináljon helyetted a program. A manakonstrukció előnyt termel, pláne, ha még át is öltözködik neked a gép. Most jöhet az, ami ellen rengetegen tiltakoztak már, hogy írd be egy makróba, mit csináljon a karaktered 1 hétig és rá se kell nézned. Szóval rossz ötlet.
Az 5CSP/2 dukát viszont javasolt lehet, hogy naponta az első belépésednél automatikusan megtörténik. Persze ehhez is be kell lépned, mert ha nem lépsz be, akkor megint csak inkorrekt előnyhöz jutnál.
Pontszám: 7.73
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1852. hozzászólás - 2010.05.29. 21:08:49 (Válasz Craslorg #1851 hozzászólására.)
Az általam leírtak megvalósulása után nem tudod azt megcsinálni, hogy ne nézz rá a karakteredre egy hétig, vagy akár több napig, (hiszen a manakonstrukció célpontját azért be kell állítani) viszont az könnyen előfordulhat, hogy egy-egy nap nem tudsz felnézni, így elkerülhető a "konstrukciómentesség". Pont az lenne a lényeg, hogy ne KELLJEN minden nap felnézned a játékra, különben előbb-utóbb óriási hátrányt szenvedsz. Véleményem szerint EZÉRT is törölnek sokan.

Egyébként én jelenleg minden nap felnézek, de vajh mi lesz akkor, ha pl. munkahelyváltás okán ezt nem tehetem majd meg?
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 6.33
népszerűLordKoboldFérfi
Végzetúr
51 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1853. hozzászólás - 2010.05.29. 22:01:09 (Válasz Hoffer Dávid #1848 hozzászólására.)
Idézet: Hoffer Dávid - 2010.05.29. 17:43:59
KincsesKobold, majd LordKobold....VIPER85 nem te vagy?


A sok ablak néha bekavar
Pontszám: 5.91
népszerűtlenFonixportalFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1854. hozzászólás - 2010.05.30. 05:55:42
Nemtudom írta e már valaki de jó lenne ha betudnátok tenni a beállításokba a vakáció módot mert ha valaki mint például épp most én is el kell menjek 2 napra és nemjutok netközelbe ez idő alatt leromlik az állataim morálja ugyanugy megtámadhatnak stb... tehát jó lenne egy vakáció rész ahol mindent fel lehetne függeszteni mondjuk 2 naptól-31 napig!
Pontszám: 2.91
népszerűArchibald CunninghamFérfi
Végzetúr mester
882 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1855. hozzászólás - 2010.05.30. 07:54:20 (Válasz Fonixportal #1854 hozzászólására.)
Katakombának hívják. Szövetségi épület.
V1
Pontszám: 7.27
utáltDeanUchihaFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1856. hozzászólás - 2010.05.30. 11:50:33
Lehet hogy nem ebbe a topicba kellene írnom de ez tűnt alkalmasnak!
Azt szeretném kérdezni h Doomlordon nem indítanátok egy Zarknod ébredése eseményt?
Pontszám: 2.24
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1857. hozzászólás - 2010.05.31. 17:45:37
Roppant örömteli lenne, hogyha a JV tájékoztatná a játékosokat a játékban eszközölt változásokról. Azzal nincsen gond, hogy láthatatlanul immár nem ad dupla annyi lét a helyes kvízválasz, ha úgy érezték ez hiba, akkor érett már a javítás. A gond, hogy ez sehol nem lett kommunikálva, pedig egy egész játékstílus épült rá.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.76
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1858. hozzászólás - 2010.05.31. 18:09:21 (Válasz Ricardo #1857 hozzászólására.)
Azaz végig kihasználtál egy hibát és nem szóltál róla, pedig tudtál róla?
Pontszám: 5.48
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1859. hozzászólás - 2010.05.31. 18:13:05 (Válasz Craslorg #1858 hozzászólására.)
Miért, hol vagyon az leírva, hogy a kvízválasznak láthatatalanul mennyit kell adnia?
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 7.91
kedvelt tagHypeFérfi
Végzetúr mester
264 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1860. hozzászólás - 2010.05.31. 18:15:33 (Válasz Craslorg #1858 hozzászólására.)
Szerintem erről a hibáról elég régóta tud mindenki, én például azt hittem, hogy direkt van így.

A kérdés inkább az, hogy logikus-e a játék indulása után 2 évvel kiszedni.
Hype, v1
Pontszám: 5.11
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!