Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűNagy02Férfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5741. hozzászólás - 2013.07.18. 17:27:43
Akkor most be lesz tiltva a kamrázás, vagy nem?!?!?!
Pontszám: 7.22
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
746 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5742. hozzászólás - 2013.07.18. 17:45:40 (Válasz Nagy02 #5741 hozzászólására.)
Idézet: Nagy02 - 2013.07.18. 17:27:43
Akkor most be lesz tiltva a kamrázás, vagy nem?!?!?!


Miből gondolod, hogy be lesz tiltva? Mert egy embernek nem jó? Ahogyan a mondás is tartja: "Egy fecske nem csinál nyarat."
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.73
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5743. hozzászólás - 2013.07.18. 17:50:42 (Válasz Paco #5742 hozzászólására.)
Szerintem ennek most felültél
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.92
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
746 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5744. hozzászólás - 2013.07.18. 17:53:54 (Válasz Offsboy #5743 hozzászólására.)
Azt mondod?
Nem biztos, hogy értem, hogy mire is gondolsz most ezzel: de ha rosszul értem, akkor ráfogom arra, hogy dolgozom, nincs légkondi és nagyon meleg van a teremben és lehet napszúrást is kaptam.

(Bár javíts ki, ha tévedek, de azon kívül, hogy megy itt a Stand Up Comedy, semmi érdemi nem történt, vagy igen?)
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.73
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5745. hozzászólás - 2013.07.18. 18:03:55 (Válasz Paco #5744 hozzászólására.)
Csak a komédia ment eddig is
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.92
népszerűNagy02Férfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5746. hozzászólás - 2013.07.18. 18:16:14
Akkor ti se tudjátok!
Pontszám: 7.22
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
746 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5747. hozzászólás - 2013.07.18. 18:16:50 (Válasz Offsboy #5745 hozzászólására.)
Akkor nem maradtam le semmiről sem, csak az tévesztett meg majdnem, hogy azt gondoltad, hogy mégis. Na, ennek majdnem felültem, de mivel fél lábam még a földön volt, így nem érvényes.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.73
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5748. hozzászólás - 2013.07.18. 18:19:00 (Válasz Paco #5742 hozzászólására.)
Attól függ milyen fecske...cöhcöhcöh.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 7.02
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5749. hozzászólás - 2013.07.23. 14:53:37
Egyszerű és (szerintem) nagyszerű dolog jutott eszembe (ha már valaki megelőzött, akkor sorry, lusta vagyok utánnaolvasni).

Ha már bejött ez a tudás fája a játékba, lehetőség nyílik új VT-s küldetésekre. Pl.: szerezz X energiatéglát, építs be egy épületbe X építési energiát, szerezz X jutalmat a tudás fájából, építs X LE-t a tudás fájába, stb.
Pontszám: 8.42
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5750. hozzászólás - 2013.07.23. 16:30:38
Sziasztok,

A szövetségi küldetések játékba kerülésével új "eszköz" került be a játékba, amellyel egy
karakter teljesítményét értékelni lehet szövetségen belül. Már nem csak az építés és az epikus ütés az, amelyek mérhető teljesítmények, de fontossá vált az is, ki milyen aktivitást mutat szövetségi küldetések teljesítése közben.
Az, hogy CSAK építés és epikus ütés alapján kapjon kincspontot a karakter, idejét múlttá és igazságtalanná is vált mára. Az epikus ütés szerepe természetesen még mindig fontos, lévén ha nincs, nincs mire licitálni kincspontból, azonban az építés bizonyos szempontból már marginálissá vált.

A mostani rendszer lehetővé teszi, hogy egy magas szintű játékos, nulla epikus ütéssel,minimális szövetségi küldetés részvétellel, de magas konstrukcióval és építési potenciállal komoly előnyhöz jusson egy esetleg alacsonyabb szintű karakterhez képest, aki azonban komolyan "odateszi" magát a szövetségi küldetések során, de szintjéből fakadóan jelentősen kisebb az építési potenciálja.

Hozzá kell tenni, hogy a lélekenergiából történő szövetségi építés már inkább öncélú, szerencsefejlesztő eszköz, mintsem a szövetség érdekében történő "áldozathozatal".

Szeretnénk egy kis "vérfrissítést" kérni a kincspont kiosztási rendszerrel kapcsolatban.

1. Hogyan képzeljük el a fejlesztést?

Alapvetően két lépcsőben:

a, Váljon mérhetővé és általunk láthatóvá (ezek feltételei valószínűleg rendelkezésre állnak) a karakter egyéni szereplése szövetségi küldetések során.

b, A karakter teljesítménye alapján kincspont jutalomban részesüljön.

2. Hogyan nézne ki ezután a kapható kincspont mennyisége?

a, A manakonstrukció kincspont "értéke" lélekkút mérettől függően csökkenne.
b, A lélekenergiából történő építés kincspont "értéke" lélekkút mérettől függően csökkenne.
c, Az epikus ütésért járó kincspont nem csökkenne.
d, A szövetségi küldetésekben való szereplés szövetségi küldetésenként külön-külön jutalmazható.

3. Melyek a "mellékhatások"?

a, Igazságosabbá válik a kincspont kiosztása, hiszen valós teljesítmény alapján jutalmazzák a karaktert.
b, Ez által több szövetség bevezetheti a kincspont alapú epikus kincs elosztást, ami most nem jellemző, inkább különböző bonyolult szabályrendszert próbálnak használni.
c, Azon szövetségeket, akik nem kívánják használni, semmiféle hátrány nem ér.
d, Mivel a kincspont csak a szövetségen belül használható erőforrás, így a játék egyéb területein semmiféle problémát nem okozhat a módosítás.
e, Szövetségen belüli aktívabb játékra sarkallhatja a tagokat, amely a játék egészére
tekintettel pozitív hatású lehet.
f, Szövetségen belül némi barátságos versengést eredményez, ezáltal izgalmasabbá téve a szövetségi játékot.

Szeretnénk, ha konstruktív hozzászólásokkal segítenétek kialakítani fejlesztési javaslatunkat, amelyet a fejlesztők elé tárhatunk.

üdv
V3 Omega képviselet
Pontszám: 8.78
népszerűSkizmesterFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5751. hozzászólás - 2013.07.23. 17:04:56 (Válasz Maci #5750 hozzászólására.)
Alapvetoen jo otlet, de ez igy csak reszlegesen jelent megoldast.

ez itt a problema:
"c, Az epikus ütésért járó kincspont nem csökkenne."
ugyanis hasonlitsunk ossze ket aktiv szovetsegi jatekost, legyen az egyik 90. szintu a masik pedig mondjuk 120-as. Gondolom nem kell leirnom mekkora kincspont kulonbseget eredmenyez, ez a pelda...
En annyit tennek hozza hogy az epikus utesert jaro kincspontot is valtoztatni kellene mondjuk X/Tsz ertekre. Hogy ez az "X" mekkora ertek lenne, arrol beszelgethetunk
Pontszám: 7
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5752. hozzászólás - 2013.07.23. 17:06:29 (Válasz Maci #5750 hozzászólására.)
Támogatom, olyannyira, hogy nem is tudok mit hozzátenni, szinte minden pontjával egyetértek.
Egyedül a LE-ből építés kincspont hatásfokcsökkenést nem tartom indokoltnak, de ez nagyon részletkérdés. Bízzunk benne, hogy meghallgatásra talál a javaslat.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.70
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5753. hozzászólás - 2013.07.23. 17:09:20 (Válasz Skizmester #5751 hozzászólására.)
Epikus ütésért járó kincspontot semmiképpen sem célszerű nerfelni, hiszen az az a tevékenység, ami közvetlenül eredményezi a licitálható kincset, annak aki üti, illik jól járnia vele egyénileg is.
A hozzászólást Offsboy módosította 2013.07.23. 17:09:56-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.91
népszerűSkizmesterFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5754. hozzászólás - 2013.07.23. 17:15:23 (Válasz Offsboy #5753 hozzászólására.)
Egy magasabb szintu karakter alapbol jobban jar, hiszen eredmenyesebben tudja utni az epikust... A nerfet en minimalisan kepzelnem el, kicsit csukjuk kisebbre azt az ollot, mert igy 1-1 tamadasnal lehet akar 20-30 kincspont kulonbseg is.

Teljes mertekben igazad van, jarjon jobban, de ne ennyire. Ha ezt a fentebb emlitett erteket letudnank vinni 8-10-re/tamadas, az szerintem epp eleg...
Pontszám: 8
kedvencKondor76Férfi
Végzetúr tehetség
205 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5755. hozzászólás - 2013.07.23. 17:23:53 (Válasz Maci #5750 hozzászólására.)
Ez bizony 10 pötty.
Egy felvetés: jelen pillanatban normál epikustól származó kincshez alacsony karakterszinten gyakorlatilag csak és kizárólag a magasabb szintűek lemondása árán lehet hozzájutni. Ritkán, de azért volt már rá példa.
A tervezett módosításokkal 2, a küldetésekben egyformán teljesítő karakter között a magasabb szintű továbbra is ugyanolyan kincspont előnyben lesz (lévén tudja az epikust ütni), mint eddig. Skizmester is ezt fogalmazta meg, kicsit másképp.
Ötlet van-e erre?
Pontszám: 7.49
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5756. hozzászólás - 2013.07.23. 17:24:15 (Válasz Skizmester #5754 hozzászólására.)
A magasabb szintű karakter megdolgozott azért az x szinttért...épp ezért abba nem nyúlnék bele. A lehetőség mind2 karakter előtt meg van, aki fejlődni akar az fog is, aki meg nem az nem. Illetve az epikus ütés nem ingyen van a 120-as karinak, gyógyital, állat ÉP, idő.

Eddig, ha olyan volt bárki építhet azért, mert le volt marad epikben, szvsz.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 7.02
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5757. hozzászólás - 2013.07.23. 17:29:18 (Válasz Skizmester #5754 hozzászólására.)
Idézet: Skizmester - 2013.07.23. 17:15:23
Teljes mertekben igazad van, jarjon jobban, de ne ennyire.

Én csak azt látom ami nálunk van, ha a pár 180+ szintű nem verné le az epiket, akkor örökké élne. Így minimális nerfet se tartok jogosnak részükre.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.61
népszerűSkizmesterFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5758. hozzászólás - 2013.07.23. 17:41:30 (Válasz Offsboy #5757 hozzászólására.)
igaz, de ott a masik oldal is, hogy en pl visszahivottat nem is utok, meghagyom a kisebbeknek...
Pontszám: 8
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5759. hozzászólás - 2013.07.23. 17:43:33 (Válasz Offsboy #5757 hozzászólására.)
Pontosan nem beszélve, hogy 180. szinten, 100K élettel, magasabb szintű fegyókkal, és ami ezzel jár, nekik nem lehetetlen a verése. Nem úgy, mint 117. szinten...kb a varija kivégez, jah nem most már 1 támadást is kibírok, mondjuk 9 állattal támad...úgy könnyű.

Aki addig eljutott, az tett valamit az asztalra, én meg csak ezt mondom, épp ezért lenne ultra kitolás azokkal szemben, pont.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.53
népszerűSkizmesterFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5760. hozzászólás - 2013.07.23. 17:55:45 (Válasz Viszok009 #5759 hozzászólására.)
legyen igy, csak akkor ez a felvetes nem allja meg a helyet:

"b, Ez által több szövetség bevezetheti a kincspont alapú epikus kincs elosztást, ami most nem jellemző, inkább különböző bonyolult szabályrendszert próbálnak használni."
Pontszám: 8
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!