Sziasztok,
A szövetségi küldetések játékba kerülésével új "eszköz" került be a játékba, amellyel egy
karakter teljesítményét értékelni lehet szövetségen belül. Már nem csak az építés és az epikus ütés az, amelyek mérhető teljesítmények, de fontossá vált az is, ki milyen aktivitást mutat szövetségi küldetések teljesítése közben.
Az, hogy CSAK építés és epikus ütés alapján kapjon kincspontot a karakter, idejét múlttá és igazságtalanná is vált mára. Az epikus ütés szerepe természetesen még mindig fontos, lévén ha nincs, nincs mire licitálni kincspontból, azonban az építés bizonyos szempontból már marginálissá vált.
A mostani rendszer lehetővé teszi, hogy egy magas szintű játékos, nulla epikus ütéssel,minimális szövetségi küldetés részvétellel, de magas konstrukcióval és építési potenciállal komoly előnyhöz jusson egy esetleg alacsonyabb szintű karakterhez képest, aki azonban komolyan "odateszi" magát a szövetségi küldetések során, de szintjéből fakadóan jelentősen kisebb az építési potenciálja.
Hozzá kell tenni, hogy a lélekenergiából történő szövetségi építés már inkább öncélú, szerencsefejlesztő eszköz, mintsem a szövetség érdekében történő "áldozathozatal".
Szeretnénk egy kis "vérfrissítést" kérni a kincspont kiosztási rendszerrel kapcsolatban.
1. Hogyan képzeljük el a fejlesztést?
Alapvetően két lépcsőben:
a, Váljon mérhetővé és általunk láthatóvá (ezek feltételei valószínűleg rendelkezésre állnak) a karakter egyéni szereplése szövetségi küldetések során.
b, A karakter teljesítménye alapján kincspont jutalomban részesüljön.
2. Hogyan nézne ki ezután a kapható kincspont mennyisége?
a, A manakonstrukció kincspont "értéke" lélekkút mérettől függően csökkenne.
b, A lélekenergiából történő építés kincspont "értéke" lélekkút mérettől függően csökkenne.
c, Az epikus ütésért járó kincspont nem csökkenne.
d, A szövetségi küldetésekben való szereplés szövetségi küldetésenként külön-külön jutalmazható.
3. Melyek a "mellékhatások"?
a, Igazságosabbá válik a kincspont kiosztása, hiszen valós teljesítmény alapján jutalmazzák a karaktert.
b, Ez által több szövetség bevezetheti a kincspont alapú epikus kincs elosztást, ami most nem jellemző, inkább különböző bonyolult szabályrendszert próbálnak használni.
c, Azon szövetségeket, akik nem kívánják használni, semmiféle hátrány nem ér.
d, Mivel a kincspont csak a szövetségen belül használható erőforrás, így a játék egyéb területein semmiféle problémát nem okozhat a módosítás.
e, Szövetségen belüli aktívabb játékra sarkallhatja a tagokat, amely a játék egészére
tekintettel pozitív hatású lehet.
f, Szövetségen belül némi barátságos versengést eredményez, ezáltal izgalmasabbá téve a szövetségi játékot.
Szeretnénk, ha konstruktív hozzászólásokkal segítenétek kialakítani fejlesztési javaslatunkat, amelyet a fejlesztők elé tárhatunk.
üdv
V3 Omega képviselet