Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4021. hozzászólás - 2011.07.26. 16:31:15
Bekerült a Kastély, ezt kell ugye 25. szintre húzni a szövetségi küldetésekhez.

Volt szó a spektrális maximumának növeléséről. Ez illetve a szövetségi küldik mikorra várhatóak, csak hogy valami menetrendet lássunk, plusz ugye elvileg augusztus közepén event is indulna.
Pontszám: 7.41
kedvelt tagDante90Férfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4022. hozzászólás - 2011.07.26. 20:16:58
Üdv!

Én személyszerint úgy vettem észre, hogy a játékban a regenerációnak nem sok értelme van jelenleg...túl kevés tárgy adja, és túl keveset. Ha a legjobb regenerációs tárgyakat rakom össze (nem nézve semmilyen egyéb tulajdonságot, csak a regenerációt), akkor is 80-as szint körül olyan 60-70es tud lenni, ami egy csatában visszagyógyít kb. 350-450 Épt. Ez így elég kevés, még ha összevetjük az elnyelésekkel együtt, akkor is...

Szerintem ezen lehetne javítani olyan módon, hogy a Sebkötözés szakértelemhez még jönne egy olyan, hogy minden 5. szintje után nő a regenerációd +3 al.

Ráadásul ha úgy működne a regeneráció, hogy minden körben csak az gyógyul, aki kevesebbet sebzett az adott körben, akkor az erősebb karik nem csapnák agyon a kisebbeket olyan könnyedén, de nem olyan durva, hogy a középmezőnyösök ütni tudják a bajnokokat.

Így ha egy nagyobb kari sebez egy kisebben mondjuk 3000-ret a gyengébb meg 1300-at (a kisebbnek van 210es sebgyógyítása és regenerációs tárgyai, gyógyulhat körönként kb. 126-ot, ami egy csatában összesen 756), így a sebződés már csak 2244. Ha a gyengébb karik tele pakolják magukat elnyelésesl és regenerációs cuccokkal, akkor már mindjárt nem olyan lesz a portyázás, hogy végigütik az utolsó 20 embert és kész....

Ezen felül a tárgyak, amik adnak regenerációt, adhatnának mondjuk 2-3x többet (és így kb 10-15öt adnának, kivéve az epikus kincseket, amik 60-90et, amiért már megérné gondolkodni, hogy lelket szívjunk vagy gyógyuljunk:)).

Így ez a képesség talán már nyomába érne a lélekszívásnak és nem mindenki ugyanazokban a cuccokban szaladgálna:P

Véleményeket kérek:)
Pontszám: 6
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4023. hozzászólás - 2011.07.26. 21:11:26 (Válasz Dante90 #4022 hozzászólására.)
Lélekszívás nyomába védekezőként semmi sem ér. Kikapok, nem kapok TP-t, viszont kapok LE-t, a projekció miatt meg nem bukok. A regeneráció egyetlen hatása az esetleges kivégzések ellen védhet, de nincs nagy jelentősége. Nem hiszem, hogy bárki a 20-40-100% LE szívását védekezőként lecseréli bármire.
Pontszám: 8.26
fórumozóRoxetteFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4024. hozzászólás - 2011.07.27. 19:34:07
Nem tudom mennyire lenne fejlesztés, de tök jó lenne, ha a szervereket időnként "kigyomlálnák". 49. szintű vagyok, és itt alig van aktív. Helyesbítek: rengeteg az olyan aki abbahagyta a játékot. Szerintem ez így nem jó. Arra az esély, hogy portyánál tudsz rabolni nagyon kicsi, már arra is, hogy olyan karakterrel találod szemben magad, aki volt fent az elmúlt héten. Nézem, és csak aktív szövetségekből támadok, de eredmény semmi. Lehet, hogy a magas szinteken jól megy a játék, de a kicsiknél döglődik, néha az az érzésem.

Ha más is írt már ebben a témában, akkor bocsi, nem nyálaztam végig a rengeteg oldalt.
Pontszám: 5
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4025. hozzászólás - 2011.07.27. 19:43:42
Korábban azt olvastam, hogy a küldikhez hagyták meg Őket, ilyen szempontból igen hasznosak.
V3-Shifu
Pontszám: 6.65
népszerűHomeropataFérfi
Végzetúr tehetség
150 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4026. hozzászólás - 2011.07.27. 20:26:31 (Válasz Roxette #4024 hozzászólására.)
Én 47. szintű vagyok, és van néminemű aktivitás. De ilyenkor legfőképp olyanok játszanak csak, akik oda tudnak figyelni a karakterükre, és nem vesztenek. Akik meg vesztenek is LE-t, azokkal kapcsolatban meg erős a gyanúm, hogy valakinek a multikaraktereik. (pl a Gudzilla2 -től 7-ig társaság)
Én is jelenleg ismételhető küldetésezek+EH-zok. Ennek következtében minden nap végighaladok ugyanazokon a "hullákon". Szerintem elég idegesítő lenne aktív karaktereknek, ha látszólag ok nélkül minden nap kapnának tőlem.
V1: Almor Giontai (Portyakarakter)
V2: Shadowman (Vadászkarakter)
Pontszám: 7.52
kedvelt tagDante90Férfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4027. hozzászólás - 2011.07.27. 20:30:13
Ez igaz. Jó lenne ha meg lennének ezek a karkaterek jelölve, mint a szövetségen belül, hogy kik az aktívak, és kik nem. Így megmaradnának a küldikhez az inaktívak.
Pontszám: 5.50
népszerűHomeropataFérfi
Végzetúr tehetség
150 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4028. hozzászólás - 2011.07.27. 20:33:40 (Válasz Dante90 #4027 hozzászólására.)
Tuti segítség lenne kezdő pókoknak, hogy jó sokat tudjanak rabolni.
Pont emiatt esélytelen, hogy ilyet csináljanak.
V1: Almor Giontai (Portyakarakter)
V2: Shadowman (Vadászkarakter)
Pontszám: 7.52
fórumozóRoxetteFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4029. hozzászólás - 2011.07.27. 21:12:28
Én inkább karakterek törlésére/kikapcsolására gondolnék. Ha teszem azt fél hónapja nem jött valaki fel, akkor a rendszer kikapcsolná, automatikusan. Nem jelenne meg portya ablakban, toplistában. És ha az illető újra játszani akar majd, akkor szépen visszakapcsolja. (Akár a belépéssel automatikusan. Lehetne úgy is, hogy küld egy e-mailt a megadott címre, de az gondolom túl sok melóval járna.)
Esetleg ha már 1 éve nem jelentkezett, akkor a gép küldene neki egy figyelmeztető levelet, majd 1 hét múlva automatikusan törölné. Szerintem nem fájna senkinek ha egyszer egy éve rá sem bagózott... Ha meg mégis újra akarná kezdeni, akkor nem tilos újra regisztrálni.
Pontszám: 5
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4030. hozzászólás - 2011.07.27. 21:47:12 (Válasz Roxette #4029 hozzászólására.)
Ha "kikapcsolnánk" őket, akkor nem hogy LE-t nem hoznánk, még küldetést sem tudnánk csinálni. Így is állandóan felvetődik, hogy terjesszük ki a kh-t, amibe Miklós valamilyen szinten bele is ment. Bizonyos szint alatt, ahol van bőven aktív célpont, ott lehetne akár pozitív hatása is az ötletednek. Magasabb szinten kevesebb emberen tudnánk küldizni, még többet ütnénk a kevés aktívat, akik megunnák.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 7.23
fórumozóRoxetteFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4031. hozzászólás - 2011.07.27. 21:57:10
Az inaktívaknak 2 nagy tábora van, legalábbis az én környezetemben: akik időnként, hetente-kéthetente feljönnek, ők nem lennének kikapcsolva, lehet küldetésezni velük. És vannak, akik egyszer s mindenkorra abbahagyták, és arra sem vették a fáradtságot, hogy töröljék a megunt karaktert.
Nekem nem ez az első karim, de e régit nem hagytam ott egy szó nélkül. Elköszöntem és törlés.
Amúgy pedig gondoljuk el: a küldetések kiagyalói nem feltétlenül építettek arra, hogy szintenként a játékosok min. a fele már nem játszik. Optimális esetben az én verzióm lenne az érvényes, persze ez csak elmélet, de a küldetés-tervezésben inkább így kellett megjelennie a játéknak.
Pontszám: 5
népszerűHomeropataFérfi
Végzetúr tehetség
150 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4032. hozzászólás - 2011.07.28. 06:58:06
Valóban. Ha az inaktívak ki lennének kapcsolva, akkor egyes szinteken olyan kevés játékos lenne, hogy még egy küldetést se lehetne megcsinálni. Egyszerűen hamarabb elfogyna a célpont, minthogy meglenne a megfelelő számú ütés.
Kieg: A KH-ról meg jó lenne, ha nem csak elfogadná Miklós, hanem bele is tenné a játékba. Neked is lenne kit ütni Roxette.
A hozzászólást Homeropata módosította 2011.07.28. 07:00:17-kor
V1: Almor Giontai (Portyakarakter)
V2: Shadowman (Vadászkarakter)
Pontszám: 7.52
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4033. hozzászólás - 2011.07.28. 08:46:40 (Válasz Homeropata #4032 hozzászólására.)
igen, extra egészséggel. még nem értem el az ism. küldiket, de múltkor jött be a 40kábítás(sima küldiben). átlag a 4. körre minden célpontom elájult.
Pontszám: 3.82
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4034. hozzászólás - 2011.07.28. 09:24:14 (Válasz Ricskosz #4033 hozzászólására.)
Nekem bírják a 7 kört 55. szint környékén... Igaz messze nem overkill felszerelésben csinálom
Pontszám: 4.51
népszerűtlenZu'litFérfi
Végzetúr
50 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4035. hozzászólás - 2011.07.28. 09:37:36
Az inaktív játékosokat visszakéne csábítani, V2-őn 8. szint környékén nincs farm... :S
Pontszám: 3.40
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4036. hozzászólás - 2011.07.28. 09:56:21 (Válasz Ricskosz #4033 hozzászólására.)
Vakító fény és buzogány jellegű fegyver. Sajna a vari elég sokat lendít a beájuláson.
Pontszám: 7.40
kedvelt tagDante90Férfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4037. hozzászólás - 2011.07.28. 11:23:30
Szerintem lehetne betenni különböző erősségű kristályhordás (vagy semleges) "gép karikat", akiknél véletlenszerű időtartamokban van egy kevés LE (szinttől vagy tulajdonságösszegtől függően, vagy stb.), így a gyengébb karik is tudnának zsákmányolni tőlük, és nem mindig csak a "kisebbeket" ütnék az erősebbek.
Így több lehetőség nyílna a portyára és talán kevesebben unnák meg a játékot amiatt, hogy a saját szintjükön már gyengék, és amúgy sem tudnak kit támadni...
Pontszám: 5.50
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1130 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4038. hozzászólás - 2011.07.28. 11:28:09 (Válasz Birka #4034 hozzászólására.)
de csak 1 állattal nyomulsz
mod: bár meg lehet csinálni, hogy mindig csak 1 állat legyen, és a 4 között elosztani a ppket.
A hozzászólást Ricskosz módosította 2011.07.28. 11:29:17-kor
Pontszám: 3.82
kedvelt tagMulderFérfi
Végzetúr mester
263 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4039. hozzászólás - 2011.07.30. 23:02:18
Nem akarom, hogy a kristály horda tagjai megtámadjanak, és én sem akarom támadni őket.

Olyat nem lehet betenni, hogy nem akarom, hogy bárki is megtámadjon, és én sem akarok támadni senkit se?
Pontszám: 5.44
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4040. hozzászólás - 2011.07.30. 23:33:06 (Válasz Mulder #4039 hozzászólására.)
De, itt: ITT
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.16
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!