Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5361. hozzászólás - 2013.01.24. 23:00:28
Ha így van akkor viszont nem tetszik.
Igenis legyen kétséges, hogy sikerül-e legyőznünk az idegeneket vagy sem.
Na jó legyen inkább 60-40%
természetesen a siker javára. de azért 100% ne legyen semmiképp
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.75
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5362. hozzászólás - 2013.01.24. 23:21:39 (Válasz Giganticus #5361 hozzászólására.)
Próbáltunk már páran életszerűséget vinni a játékba, de nem megy, úgy kell elfogadni ahogy van és a lehető legtöbbet kihozni belőle.
Az életszerű, hogy Landinak félévente felhúzunk egy überfasza börtönt, de mindig kikapar(tat)ja magát (a drakónjaival), mi újra elagyabugyáljuk, Zarki bá' meg ismételten bőkezűen jutalmazza a rakoncátlan kicsikéje dadáit és egyik fél sem unja a 3 közül? Az életszerű xenók/alienek/ pedig 3 hét alatt kiirtanának minden életformát magukon kívül, mert mire észlelnénk a jelenlétük már úgy elszaporodtak, hogy ha minden csapásunkkal kettévágunk hármat akkor sem fogynak el, sőt csak egyre többen lesznek.

Ez személyes vélemény volt és nem feltétlen építő, remélem nem veszed rossz néven, inkább görbe tükörnek gondolom
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5363. hozzászólás - 2013.01.25. 08:22:18
Igazad van Quellon. Sajnos.
Zarki bá '-nak - ha már olyan hatalmas csávó - igazán feltűnhetne, hogy rosszcsont fiacskája miket művel, és a második vagy harmadik ilyen eset után igazán nekidurálhatná magát, hogy valami távolabbi helyre száműzze őt.

De ez a xenó kicsit más.
Azok nem állnak le minden egérlyuknál elorozni azt a néhány LE-t ami egy ilyen helyen üthetné a markukat. Tehát túlélők mindig lesznek, köztünk is, akik megerősödve majd rájuk vadásznak.
Ezért írtam, hogy ha esetleg a xenók nyernének (egyszer valamikor) akkor azért akik kimagasló teljesítményt nyújtottak azért ne bukjanak akkorát.
Persze ha MINDIG mi nyerünki akkor ez a javaslat tényleg felesleges volt.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.75
kedvelt tagRolandusFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5364. hozzászólás - 2013.02.01. 15:08:48
Nem tudom hogy felvetette-e már valaki is ezt, ha igen, akkor elnézést az ismétlésért.

Sok szövetségben gondot okoz a tagok noszogatása, hogy olvassák a szövetségi fórumok topicjait, fontos dolgokról maradnak le azok akik nem olvassák, vagy épp nincs kedvük benézni oda. Nálunk már aktivitás szinten is mérik ezt, és külön topicot hoztak létre, ahol jelezni kell, hogy igenis benézek néha, ergo, láttam hogy van ilyen topic, és jelzem - aki nem tett eleget ennek, mert ugye sosem néz be a szövetségi fórumra, azt sajnálatos módon elbocsájtottuk.

Eltűnődtem, hogy jó lenne egy olyan megoldás - ha ez lehetséges - hogy, mutassa a különböző hozzászólások jobb sarkában, hogy melyik tag látta. Ezzel megkönnyíthetnétek a szövetségi tagok - fórumos - aktivitásának mérését is.
Pontszám: 4.22
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5365. hozzászólás - 2013.02.01. 15:20:50 (Válasz Rolandus #5364 hozzászólására.)
Ez tök felesleges adatbázisbővítés lenne. Ha valaki nem aktív, akkor privát levél, ha nem reagál és nem játszik, akkor repülhet. Ha viszont egyébként játszik folyamatosan, kiveszi a részét a szöviéletből (épít, szöviküldikbe segít), akkor fölösleges csak azért repíteni, mert nem fórumozik. Nálunk is van, aki nem fórumozik, mégis marad, mert egyébként aktívan játszik.
Emellett csak nagyon keveseket érintene, hogy épp melyik topicot ki nézte meg és mikor, fölös időt venne el más fejlesztésekből.

Sokkal inkább kéne, hogy az üzenőfalon lehessen használni html tag-eket vagy épp a fórumban mutatná, hogy melyikben van új post, mióta utoljára ott jártam (ez sajnos nem csak a játékon, szövin belüli fórumon sincs, de itt se működik).
Pontszám: 7.74
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5366. hozzászólás - 2013.02.01. 15:31:59 (Válasz Craslorg #5365 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2013.02.01. 15:20:50
Sokkal inkább kéne, hogy az üzenőfalon lehessen használni html tag-eket vagy épp a fórumban mutatná, hogy melyikben van új post, mióta utoljára ott jártam (ez sajnos nem csak a játékon, szövin belüli fórumon sincs, de itt se működik).
Igen, ez tényleg jó lenne
Itt is, játékban is, ha 1-3 napig nem érek rá olvasni, csak a játékban "kötelező" dolgokat csinálom, hogy hátrányt ne szenvedjek, utána amikor visszaolvasok mindent elég kellemetlen meló kideríteni mi hol változott.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.38
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5367. hozzászólás - 2013.02.03. 12:38:46
Kihívásnál ezeket a korlátozó dolgokat ki kellene venni nem sok értelme van. " Nem támadhatod a karaktert, mert már támadták az elmúlt 5 percben" , " Nem támadhatod a karaktert, mert túl kevés az életpontja!"
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.67
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5368. hozzászólás - 2013.02.03. 13:04:21 (Válasz Barbey #5367 hozzászólására.)
Én már rákérdeztem erre és úgytűnik ez nem lesz kivéve.

2012. Dec. 16. 20:05
Szia,
Ez a következő miatt van. A rutin, ami kirakja a portyázható célpontokat, komplikált. Nem, nem ez a jó szó. IRDATLANUL komplikált. és néha már igy is pontatlan. Ezt nem akartuk tovább bonyolitani azzal, hogy olyan célpontokat is kigyüjt, akiket portyában nem, de kihivással lehet támadni. Mert amikor lekéred a portyalistát, a gép ugye nem tudja, hogy portya v kihivás célpontokat keresel. Szóval olyat lehet csak kirakni, akit portyában tudsz támadni.

További jó játékot,
Miklós
NoFear - V1
Pontszám: 7.80
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5369. hozzászólás - 2013.02.03. 14:53:39
Külön kihívás ablak ahol csak a szintbeli ütőtávot veszi figyelembe?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.38
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5370. hozzászólás - 2013.02.03. 16:25:51 (Válasz NoFear #5368 hozzászólására.)
A javaslat nem a portyalistáról szól ,( a toplistából szoktam portyázni, kihívni,) a kérdés az, hogy kihíváskor miért veszi figyelembe a kihívott életpontját vagy azt, hogy előtte 5 percel épp valakivel harcolt.
A hozzászólást Barbey módosította 2013.02.03. 16:34:53-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.01
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5371. hozzászólás - 2013.02.03. 16:45:22 (Válasz Barbey #5370 hozzászólására.)
Szerinted a kérdés a portyalistára lett feltéve? Sose használom... mint mondtam ezt a kérdést már feltettem Miklósnak és ez volt a válasz.


Mivel látom nem tiszta a dolog, ezért bemásolom inkább az egészet akkor...

2012. Dec. 15. 15:22NoFear
Hali!

A kérdésem a kihívásokkal kapcsolatos.

Kihívás esetén miért számít az, ha az karaktert már támadták az utóbbi 5 percben vagy 5x 3 órán belül/kevés az életpontja/milyen hordában van.

A fentebbi 3 feltétel kihívás esetén simán mehetne, hiszen kihívás során semmi sem történik, csak összehasonlít 3 szakértelmet, de senki nem veszít semmit.

Üdv.
NF
2012. Dec. 16. 20:05Miklós
Szia,
Ez a következő miatt van. A rutin, ami kirakja a portyázható célpontokat, komplikált. Nem, nem ez a jó szó. IRDATLANUL komplikált. és néha már igy is pontatlan. Ezt nem akartuk tovább bonyolitani azzal, hogy olyan célpontokat is kigyüjt, akiket portyában nem, de kihivással lehet támadni. Mert amikor lekéred a portyalistát, a gép ugye nem tudja, hogy portya v kihivás célpontokat keresel. Szóval olyat lehet csak kirakni, akit portyában tudsz támadni.

További jó játékot,
Miklós
A hozzászólást NoFear módosította 2013.02.03. 16:48:51-kor
NoFear - V1
Pontszám: 7.80
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5372. hozzászólás - 2013.02.04. 07:48:51
Nem a kerdesre valaszolt. Gondolom sok kerdes erkezhet mert ez egeszen gyaokrta elofordul.
Pontszám: 6.38
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5373. hozzászólás - 2013.02.04. 09:41:36
De nem is állja meg a helyét a múltkori magyarázata sem a portyaablak állapotáról és bonyolultságáról.
Háborúban ellenfél szövire szűkítve leütöttem mind a 4 elérhető tagjuk, rá 1 percre amelyik nem ájult el újra ott volt, mintha üthetném.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.38
népszerűCedrikFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5374. hozzászólás - 2013.02.06. 19:44:19
Portyalistával kapcsolatban nekem is lenne egy kérdésem. Háborúban miért tünteti fel támadhatóként a karaktert, amikor nem támadhatom meg mert nem telt le az 1 óra? Ezt miért nem lehet kiküszöbölni?

2. kérdés: világok közt mikor lesz átjárhatóság? Mikor történik a játékban érdemi fejlesztés amiért érdemes vele játszani????
V2-Cedrik-Sötét mágusok
V5-Cedrik-Dicső faj
Pontszám: 7.40
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5375. hozzászólás - 2013.02.06. 19:52:54 (Válasz Cedrik #5374 hozzászólására.)
Ez egy régi bug, amit itt a fórumon most már szavazáson is megerősítettünk, hogy a teljes kódot át kéne nézni és javítani, optimalizálni, amire egyelőre annyi ígéret jött, hogy meg fogják nézni, amint lesz 1 hét szabad ideje Baratynak.

Azt azért nem mondanám, hogy nem volt fejlesztés. Az elmúlt évben: templom, szerencsekerék, új épületszintek, AF-ek és egy teljesen új event, ami a játékosok 98%-ának tetszett. Emellett sok apróbb javítás, fejlesztés.
Pontszám: 7.62
népszerűCedrikFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5376. hozzászólás - 2013.02.06. 21:38:25 (Válasz Craslorg #5375 hozzászólására.)
ez a bug rettentő idegesítő

Fejlesztések:

templom: én szinte 90%-ban mindig ugyan olyan templomot kapok, már unom, napi rutinná vált nem nyújt semmit
szerencsekerék, jó dolog ( nyílván mert lóvés)
új épületszintek: wao ettől a játék nem lett jobb csak tóldozgatás volt hogy legyen mit építeni
Af: jó
Új event: szerintem is jó volt összeségében, de az hogy 1 nap alatt meg lehetett csinálni az szerintem egy csúnya elszámolás és elméretezés

A világok közti átjárás szerintem feldobná a játékot új lehetőségek, kihívások. V2 eléggé halott, A sötét mágusok szöviben kb. 8-10 aktiv tag van ahogy hallom az aljas csőcselékben is és ez a 3 legnagyobb szövi közül 2. A mi szövetségünkben az elmúlt 1 hónapban 8 karakter hagyta abba a játékot, akik eddig full aktivak voltak, ez ez annak köszönhető hogy nincsenek új kihivások, unalmas lett a játék, ugyan azt a 4 karaktert támadni mindig elég unalmas. Én még nem döntöttem el hogy meddig folytatom de nem sok értelmét látom már.
V2-Cedrik-Sötét mágusok
V5-Cedrik-Dicső faj
Pontszám: 6.53
népszerűCedrikFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5377. hozzászólás - 2013.02.06. 21:40:21 (Válasz Cedrik #5376 hozzászólására.)
bocs ha egy kicsit kusza de teloról írtam
V2-Cedrik-Sötét mágusok
V5-Cedrik-Dicső faj
Pontszám: 6.53
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5378. hozzászólás - 2013.02.11. 15:18:07
Szeretném egyszer azt látni, hogy vasárnap délután leülök a játék elé és amikor kattintok, fürgén reagál.
Most vasárnap nem volt semmilyen event, mégis 10 mp volt egy támadás, sokszor a kattintások is. Ha event kezdés van, akkor ez felmegy 20-30 másodpercre is akár.
Szerencsére este nincs ilyen bajom. 1 perc alatt próbálok csatázni 4-et (kattintásonként 10 mp), ebből 2-3 nem jön össze, mert már 5-en támadták 3 órán belül és megyek, keresek más elfoglaltságot...
Pontszám: 7.85
népszerűMagisterFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5379. hozzászólás - 2013.02.13. 15:41:50
Szevasztok!

Jó pofa dolog, ez az új "Feladatok" menü, csak az a kár, hogy teljesíthetetlen. Én jelenleg szintlépés közelében állok és a Végzet templomát is befejeztem, kb 10 nap múlva kapok újat és 18 db templom kristály maradt raktáron. Így viszont a "Szerezz a Templomban vagy használj el legalább 20 templom kristályt" küldetés sehogyan sem teljesíthető...

Ezt orvosolni kellene. Jó lenne ha a feladatok többségének lenne alternatívája. Pl támadj meg és győzz le 3 magasabb szintű végzeturat VAGY vadássz 50-et. Az első a pókoknak jó a második az építészeknek.

Kösz a figyelmet!
Cthulhu Fthagn! Phnglui mglwnfah Cthulhu Rlyeh wgahnagl Fhtagn!
Pontszám: 7.84
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5380. hozzászólás - 2013.02.13. 18:59:58 (Válasz Magister #5379 hozzászólására.)
A templomkristályos történet nekem sem tetszik, bár konkrétan az érdekelne, hogy a feladatban elrejtett "vagy" szócska azt jelenti-e, hogy mindkét lehetőség kihasználása egyformán érvényes a feladat teljesítéséhez, mint templomok választható szakértelem fejlesztős küldetései esetén? Konkrétan teljesülne-e a küldi, ha szerzek és költenék is 10-10 templomkristályt?
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 8.03
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő