Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1921. hozzászólás - 2010.06.14. 11:15:30
Azt kellene már észrevenni, hogy egy pók karaktert nem azért fejleszt egy játékos, hogy hű de nagyon gonosz legyen és mások játékát tönkre vágja, hanem hogy eredményes legyen. Egy olyan játékban, ami az erősebb kutya ba**ik elvre épül érthető, hogy mindenki erősebb kutya szeretne lenni. Jelenleg egy féle eredményes stratégia van, ha valaki az elején csak portyázik. Azért kár lenne büntetni valakit, mert megpróbál a tudásához mérten a lehető legjobban játszani.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.35
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1922. hozzászólás - 2010.06.14. 11:27:51
Eszmét futtattam, most, hogy hazajöttem a nyaralásból.

Látom van tömés elleni új gyűrű.

Nah most eddig ugye a gyengék sírtak, hogy nem hagyják őket játszani az erős pókok, elviszik a sok LE-t. Erre az volt válasz, költsd el 15% alatt meg különben sem egyedül vagy, ha nem tetszik menj tevét nevelni.

Erre most, hogy az erősebb játékosokat divat lett tömni, ami azért nem annyira sok tp, és nem játszhatnak háborgatás nélkül, belepiszkálnak kicsit nekik, jön a gyűrű. Ez valahol nem ugyanaz?

Te lerabolod xyz LE-vel, amihez ha kiszámolod a híres LE/TP arányt valószínüleg még mindig jól állsz ha lepattan rólad nponta kétszer és esetleg hoz pár rokont is.

Mert ez nekem úgy jött le, hogy én erős vagyok és bátor, elhozok tőled sokezer LE-t, de te aztán még véletélenül se zavard az én játékomat azzal a plusz 10tpvel.

Ez nem sírás és nem annak a figyelmen kívül hagyása, hogy nem egyedül vagytok a porondon.

Semmi bajom a pókokkal, a java alacsony szinten kihasználja a kezdő játékosok tudatlanságát, ehhez nem nagy tudomány kell, feljebb már azért nehezebb, ott látszik meg ki az igazán jó játékos közülük.

Ki így játszik, ki úgy.

A minap vettem észre, hogy 2játékos akiktől rabolni szoktam, elkezdték rajtam leveretni magukat, és felnevettem, hogy lám én is elértem ide.

De, hogy ez ellen egy relikviát, ez nekem a vicc kategória...
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.20
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1923. hozzászólás - 2010.06.14. 11:39:43 (Válasz PottomPanna #1922 hozzászólására.)
Jogos vagy nem jogos, Miklós őskövet látott benne, így megvalósult
Pontszám: 6.15
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1924. hozzászólás - 2010.06.14. 11:41:38 (Válasz Prisma #1917 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 10:43:02
Azt írtam, hogy közvetlen összefüggés nincsen. Vagyis abból, hogy egy karakter gyenge, nem vonható le biztosan az a következtetés, hogy nem vigyáz a LE-re.


Oké. Mutass nekem egy legalább 20. szintű karaktert (ne most indult legyen), aki gyenge, de elvesztett LE-je mégis alig van (tud vigyázni a LE-re).
Pontszám: 7.19
kedvelt tagRazzFérfi
Végzetúr mester
269 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1925. hozzászólás - 2010.06.14. 12:02:03
Arra adjon nekem valaki magyarázatot, hogy miért fáj sokaknak az, ha a tapasztalt játékos jobb a tapasztalatlannál? Mert szerintem erről szól ez az egész. Amint megszerzik a kellő tapasztalatot a most regelt játékosok, szinte biztos vagyok benne, hogy egy új, sokkal sikeresebb karaktert fognak csinálni. Persze, ha pár nap után megunják, hogy folyamatosan lerabolják őket és abbahagyják, az egy más tészta, de szerintem kitartás nélkül lehetetlen ezt a játékot játszani.
V4 - Razz, Henger Elek, Gézengúz, BoxXx, Kolosszus
V5 - BoxXx
Pontszám: 7.81
kedvelt tagBugattyFérfi
Végzetúr
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1926. hozzászólás - 2010.06.14. 12:03:44
Érdeklődni szeretnék, hogy a következő relikviák mikorra várhatók mert a tömés gyűrűjével egyszerre lett írva és az már "rég" benn van a játékban és ezek még nem:

A tudás rézkulcsa. 50. szint. 2500 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 4 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
A tudás bronzkulcsa. 70. szint. 5000 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 6 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
A tudás ezüstkulcsa. 90. szint. 7500 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 8 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
A tudás aranykulcsa. 110. szint. 10000 LGY. Ha van kvíz gyorsításod, nem 2, hanem 10 vadászatra lesz elég egy kvízválaszod.
V1: Bugatty

Eddigi szövetségek ahol voltam időrendi sorrendben:

I.: Ezüst Dragon Rend
II.: Smaragd Forrás
III.: Békeidők Hírmondói
IV.: Sötét ösvény: Innen nem megyek sehova.
Pontszám: 7.10
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1927. hozzászólás - 2010.06.14. 12:09:57 (Válasz Razz #1925 hozzászólására.)
Nem az fáj, hogy jobb, hanem az, hogy a gyenge levan intve(jogosan), hogy nem vagy egyedül. És akkor meg az erősebb, mikor olyat tesznek vele ami neki nem jövedelmező, kisír egy ilyen reliket.

Vagy csak neked lehet jobb? Erősebb jobb vagy elhozol tőlem 60k-t, erre én rajtad veretem le magam és mekkora kárt okoztam neked azzal a 10tpvel. Nekem ez bántja a szemem. Ha az gyenge alkalmazkodjon, akkor az erős se kezdje el azt fújni, hogy a gyenge a töméssel elrontja az ő játékát, hanem alkalmazkodjon.

Nem hiszem, hogy azzal a plusz tpvel akár egy karit is tönkretettek, mert még azzal együtt is nagyon jól állnak. Mert akkor ahogy a gyengéket folyamat v3ra külditek, lehetne külön vP is.

Mert az egyiket leszóljuk,hogy ne sírjon ez egy ilyen játék, a másiknak meg beteszünk egy reliket.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 7.89
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1928. hozzászólás - 2010.06.14. 12:12:03 (Válasz PottomPanna #1922 hozzászólására.)
Idézet: PottomPanna - 2010.06.14. 11:27:51
Eszmét futtattam, most, hogy hazajöttem a nyaralásból.
Erre most, hogy az erősebb játékosokat divat lett tömni, ami azért nem annyira sok tp, és nem játszhatnak háborgatás nélkül, belepiszkálnak kicsit nekik, jön a gyűrű. Ez valahol nem ugyanaz?

Nem, nem ugyanaz. Bővebben ld. az egyik előző hozzászólásomat:

Idézet: Prisma - 2010.06.12. 10:57:19
A pókok ellen mindig is létezett 100%-os védelem. A gyűrű csak kiegyenlítette ezt, most már a tömők ellen is van. Ez az összehasonlítás ráadásul teljesen igazságtalan. Ahhoz, hogy a pók lehúzzon valakit, ahhoz jobbnak kell lennie, jobban fejlesztett karaktere kell, hogy legyen, amiben rengeteg munka van. Ahhoz, hogy valaki TP-vel tömjön, semmilyen erőfeszítésre nincsen szüksége. Semmilyenre. Ráadásul maga a tömés is ingyen van, nem kerül neki semmibe, vagyis ingyen okozhat kárt, minden erőfeszítés nélkül. Ezt az áldatlan állapotot szüntette meg végre a tömés elleni gyűrű.

A pókok ellen azonban továbbra is van 100%-os védelem. Az, hogy van olyan, aki nem hajlandó egy hangyányi erőfeszítést sem tenni, és használni a meglévő védelmet, hanem inkább mások játékába akar beleszólni, az a legsötétebb, kicsinyes rosszindulat. Tipikus mentalitás errefelé: szopassuk meg a sikeres embereket, de nekünk ne kelljen egy szalmaszálat sem keresztbe tenni.


Idézet: PottomPanna - 2010.06.14. 11:27:51

De, hogy ez ellen egy relikviát, ez nekem a vicc kategória...

Az volt vicc, hogy mindenfajta erőfeszítés nélkül korlátlanul lehetett kárt okozni erősebb karaktereknek. Ez a vicces relikvia a még viccesebb korábbi helyzetet szüntette meg.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 4.05
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1929. hozzászólás - 2010.06.14. 12:21:08 (Válasz Prisma #1928 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:12:03
Az volt vicc, hogy mindenfajta erőfeszítés nélkül korlátlanul lehetett kárt okozni erősebb karaktereknek.


Ha már játék a szavakkal:
Te szóról szóra ugyanezt csináltad a gyengébb karakterrel. Ugyanúgy egy PP-jébe meg némi ÉP-jébe fájt. Azzal, hogy leraboltad, őt gyengítetted, Te erősödtél.
Namármostan, említve volt több soron, hogy tanuljon meg alkalmazkodni a játékhoz. Megtette. Pont. Azzal, hogy ő tömött, legalább Téged "gyengített" (hudenagyon), ergo a karaktered relatív erejét ugyanúgy rombolta, mint Te az övét.
A csecsebecsétek miatt ezt többé nem teheti meg, Téged továbbra sem korlátoz semmi.

*: Továbbra sem állok semelyik oldalon, csak szeretném, ha nem hajlanánk el ordenáré szubjektivitásba.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2010.06.14. 12:24:35-kor
Pontszám: 8.61
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1930. hozzászólás - 2010.06.14. 12:23:33 (Válasz Jeriko #1924 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.06.14. 11:41:38

Oké. Mutass nekem egy legalább 20. szintű karaktert (ne most indult legyen), aki gyenge, de elvesztett LE-je mégis alig van (tud vigyázni a LE-re).

Nem hiszem, hogy bárki örülne, ha ilyen példaként szerepelne itt. Azért megnéztem, és láttam jócskán ilyeneket, még a saját szintem körül is.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.39
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1931. hozzászólás - 2010.06.14. 12:27:43 (Válasz PottomPanna #1927 hozzászólására.)
A pókok okosabban csinálták, mint a névtelen tömeg, akit folyamatosan farmolnak. A farmok visszavágtak ahogy tudtak, erre a pókok kisírták maguknak a védelmet ellene. Nem marad más, ki kell sírni a pókok elleni védelmet:) Pl minden 5% TÖ különbség jelentsen +1 szint különbséget.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.40
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1932. hozzászólás - 2010.06.14. 12:29:21 (Válasz Rokamoka #1929 hozzászólására.)
Idézet: Rokamoka - 2010.06.14. 12:21:08

Ha már játék a szavakkal:
Te szóról szóra ugyanezt csináltad a gyengébb karakterrel. Ugyanúgy egy PP-jébe meg némi ÉP-jébe fájt. Azzal, hogy leraboltad, őt gyengítetted, Te erősödtél.

Az egyik különbség az, hogy én erősödtem ettől. A töméstől ő nem erősödött. Tehát én nem azért raboltam le, hogy neki rossz legyen. Ahogy írtam is már, ha lenne olyan opció, hogy ő ne vessze el a zsákmányolt LE-t, én használnám. A legnagyobb különbség viszont az, hogy én azért tudtam lerántani, mert jobb karaktert fejlesztettem. Ez a PvP játék lényege, mint ahogy minden sporté is: a jobb nyer. Az, hogy a legelhanyagoltabb karakter is annak tudott kárt okozni, akinek csak akart, egy súlyos anomália volt.


Namármostan, említve volt több soron, hogy tanuljon meg alkalmazkodni a játékhoz. Megtette. Pont.

Nem tette meg. Ha megtette volna, nem lehetett volna tőle LE-t hozni. Pont.


A csecsebecsétek miatt ezt többé nem teheti meg, Téged továbbra sem korlátoz semmi.

Azért hülyeséget nem kellene írni. A LE rablás ellen 100%-os védelem van, plusz egy csomó könnyítés (pl. transzcendális projekció)
A hozzászólást Prisma módosította 2010.06.14. 12:40:52-kor
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.39
kedvelt tagFehér HollóNő
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1933. hozzászólás - 2010.06.14. 12:31:03
A VU-ba nem lehetne beletenni a házasságot? Mondjuk azonos hordások között Tudom, hogy az eredeti történet szerint a galetkik nem tudnak szaporodni, de azért a boldogság lehetőségét tőlük sem szabad elvenni
Pontszám: 3.85
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1934. hozzászólás - 2010.06.14. 12:47:31
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
Az egyik különbség az, hogy én erősödtem ettől. A töméstől ő nem erősödött. [...]jobb karaktert fejlesztettem. Ez a PvP játék lényege, mint ahogy minden sporté is: a jobb nyer. Az, hogy a legelhanyagoltabb karakter is annak tudott kárt okozni, akinek csak akart, egy súlyos anomália volt.


Ő nem erősödött tőle, de Téged gyengített, tehát azt tette, amit Te is írsz, ami a játék lényege: a karaktere relatív erejét erősítette. (Segítek: ez egyenlő a "jobb legyen" megfogalmazással.)
Az előbb is pontosan ugyanezt írtam, igen.
Hol van itt az anomália? Ha nem tudna bárki bárkinek kárt okozni, nem lenne értelme nemhogy a randomnak, de a játéknak sem.

Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
Nem tette meg. Ha megtette volna, nem lehetett volna tőle LE-t hozni. Pont.


De megtette. Felfedezett és kihasznált egy kiskaput, olyat, amilyenekből a pókok - itt hívom fel szíves figyelmedet, hogy én is az vagyok - naponta kismilliót használnak ki. Az, hogy neki egy ilyen volt - a LE-re vigyázás nem kiskapu, mielőtt (újra és újra) ez lenne a válasz -, és azt is elvették, Neked meg így is maradt, meglehetősen szignifikáns különbség.

Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
Azért hülyeséget nem kellene írni.


Ebben egyetértünk, igazán tarthatnád magad a saját elvedhez.

Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
A LE rablás ellen 100%-os védelem van, plusz egy csomó könnyítés (pl. transzcendális projekció)


A LE rablásra is van egy csomó "könnyítés". Az a 100%-os védelem pedig nagyon jól tudjuk, hogy elméletben az. Az elmélet meg a gyakorlat márpedig sosem ugyanaz.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2010.06.14. 12:54:23-kor
Pontszám: 6.27
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1935. hozzászólás - 2010.06.14. 12:54:53 (Válasz Awenhai #1910 hozzászólására.)
Idézet: Awenhai - 2010.06.14. 07:32:05

Darah: Alaphelyzetben a sokadik szinteken már amúgy sem visznek LE-t szinte senkitől, akiktől igen, azoknak nem segítene ez sem, mert sokan támadnák. Farmolni óránként nem lehetne, csak naponta... de egy jó farm az elég hamar elterjed, tehát sokkal többen juthatnának LE-hez a terített asztalról.

Ár tekintetében még azt is elfogadnám, hogy szint*500 LE + szintnyi Őskő az ára... így később drágább lenne, mint a gyűrű. Ezzel együtt gondot csak a topon okozna, de minden, amit nem specifikusan a topra hangolnak, gondot jelent a legelején... viszont amit a topra hangolnak, az később, mikor eléri az átlag azt a szintet, amikor a top kisírta a fejlesztését, az átlagos játékosok között óhatatlanul feldúsulva gondot okozhat, avagy, mint a Kristály Hordával is van, az átlag játékos még csak a közelébe sem fog kerülni soha.


Awenhai, ne borzassz már ilyenekkel, hogy hát alaphelyzetben nagyobb szinten nem is lehet rabolni, akkor jöjjön egy akármi, ami aztán végképp kiüti az egész portyát, merhát ez jó!
Kinek?
Akitől többen fognak rabolni, annak nem.
Aki megtalálta a farmot, annak sem, mert napi egyszer bohóckodhat.
Nem gondolod, hogy annyira elvakultan akarsz keresztbe tenni a pókoknak, hogy ezért már barokkos túlzásba esel?
Napi egy támadás?
Hogy ne rabolják le azt, akinek belealszik a szájába a LE, és nyolc óra múlva még ugyanaz le tudja rabolni? És közben egy legyintéssel elintézed, há terített asztal, rabolja le más!
És ezért menjen a kukába egy 84-es maxos szaki?
Végiggondoltad te ezt?

***

Darah, pont az, hogy a pók kinullázza, és még nagyon komolyan le is rabolja, nagyon játékromboló élmény. A pók ugyanis nem ötven LE-vel megy rabolni, hanem tízezres, vagy nagyobb mennyiségű LE-vel (kisebb szinteken arányosan kevesebbel, de az átlag zsákmány legalább tízszeresével, maxos kreaffal, és egyéb lopóskillekkel, a lehető legrövidebb időn belül). Ekkor nyugodtan előfordulhat, hogy a játékost akár nullára fosztja. Ha marad is valami, az alig elég valamire, és többször egymás után ezt tapasztalva játékundort idézhet elő.

Ha eltűnnének a pókok, akkor lenne esélyük megerősödni a kezdőknek is, mert a nem Ép-nullázó támadások ellen azért lehet tenni kis szinten, a sebzések igazából később szállnak el, amikor már hét-nyolc szinttel magasabbról is kaphat támadást a játékos, de addigra legalább alapszinten megtanul játszani az ember, aki nem, az menthetetlen, vagy szándékosan farmnak lett regelve, és az nem is fogja megvenni a cuccot.


Igen, kinullázza, lerabolja.
Igen, játékromboló élmény.
Ha nem nullázza ki, csak lerabolja, az nem az?
És ha még le sem üti 15 % alá, hanem újra támadják öt perc múlva, az mi?
Karnevál?
A veszteség sokkal nagyobb.
És ha beírja nemnullázóstámadós a szövetségébe, hogy ezt támadjátok, van nála LE, akkor a második 50 LE-vel fog menni?
Nemnem... nálunk legalábbis biz azt is be szoktuk írni, ha az elhozható maxot adta egy támadás.

Hogy megtanul játszani, ha kisebb szinten nincsenek pókok...
Nem tanul meg.
Ugyanis nincs miből megtanulni.
Ha ahhoz szokik a játék elején, hogy lődöröghet a LE-vel, akkor feljebb fogja lórugásszerűen érni, hogy nicsak, há nem is!
Hagyjuk már a majd hét-nyolcszintről aztán lehet majd támadnit!
Hét-nyolc szintről mészárolni lehet.
Na az aztán a játékromboló, mert még jól sem tudsz játszani ellene.

A kezdőket kell megtanítani játszani, és ha a leírásból nem érti pontosan hogyan is tud védekezni, át kell írni a leírást, de én teljes mértékben támogatom Byzon mentorrendszerét is.

De ne azokhoz akard már lebutítani a játékot, akik még nem is értik, nem a huszadik emeletet kell a földszintre robbantani, ha egy parasztbácsi fel akar oda menni, hanem meg kő mutatni neki a lift kezelését.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.43
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1936. hozzászólás - 2010.06.14. 12:58:30 (Válasz Rokamoka #1934 hozzászólására.)
Idézet: Rokamoka - 2010.06.14. 12:47:31

a LE-re vigyázás nem kiskapu, mielőtt (újra és újra) ez lenne a válasz -, és azt is elvették,

Soha senki nem állította, hogy a LE-re vigyázás kiskapu lenne. Pont ez a lényeg, a LE-re vigyázás a játék kezdete óta bent lévő legális, és 100%-os védelmet nyújtó lehetőség.


Neked meg így is maradt, meglehetősen szignifikáns különbség.

Nem értem mi maradt nekem. Ha akarja nem tudok tőle rabolni, ha megfeszülök se, és ha akár 10000 a TÖ/SZÖ diff sem.


Az a 100%-os védelem pedig nagyon jól tudjuk, hogy elméletben az. Az elmélet meg a gyakorlat márpedig sosem ugyanaz.

A gyakorlatban is 100%-os a védelem. A minimum közepes játékosoknál legalábbis. A nagyon gyakorlatlan játékosoknál lehet, hogy megmarad elméleti szinten.

Akárhogy lehet csűrni, csavarni, LE rablás ellen 100%-os védelem van. Ha valaki nem használja, az az ő hibája, és nem a játéké, és pláne nem a póké.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.39
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1937. hozzászólás - 2010.06.14. 12:59:43 (Válasz Prisma #1936 hozzászólására.)
Ezek szerint Tőled még sosem raboltak lét úgy, hogy védekező fél voltál?

Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:58:30
Nem értem mi maradt nekem. Ha akarja nem tudok tőle rabolni, ha megfeszülök se, és ha akár 10000 a TÖ/SZÖ diff sem.


Gondolj a frissülős timeout-ra! Akarja, hogy ne rabolj tőle? Igen.
Meg tudja oldani? 5 mp híján nem.
Az ő hibája? Nem.

Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:58:30
Ha valaki nem használja, az az ő hibája, és nem a játéké, és pláne nem a póké.


Ez a tömésre ugyanígy igaz (volt).
A hozzászólást Rokamoka módosította 2010.06.14. 13:14:20-kor
Pontszám: 7.69
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1938. hozzászólás - 2010.06.14. 13:31:00 (Válasz Rokamoka #1937 hozzászólására.)
Idézet: Rokamoka - 2010.06.14. 12:59:43

Gondolj a frissülős timeout-ra! Akarja, hogy ne rabolj tőle? Igen.
Meg tudja oldani? 5 mp híján nem.
Az ő hibája? Nem.

De igen, az ő hibája. Átöltözéssel meg tudná oldani? Igen. Sőt, 5 másodperccel előbbi elköltéssel meg tudná oldani? Igen.

Idézet: Rokamoka - 2010.06.14. 12:59:43

Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:58:30
Ha valaki nem használja, az az ő hibája, és nem a játéké, és pláne nem a póké.

Ez a tömésre ugyanígy igaz (volt).

A tömésre nem volt igaz.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 4.77
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1939. hozzászólás - 2010.06.14. 13:34:45 (Válasz Prisma #1938 hozzászólására.)
A legelső kérdésemre elfelejtettél válaszolni.
Amennyiben a válasz az, hogy de, raboltak már (...), úgy teljesen jogtalanul érvelsz azzal, hogy más miért nem használja.

Fogalmazni meg Ti tudtok.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2010.06.14. 13:36:11-kor
Pontszám: 8.38
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1940. hozzászólás - 2010.06.14. 13:50:48
Ez az átöltözés jó dolog. Kivéve alacsony szinten, ahol nincs rá alternatíva, illetve mire végigkattintgatja az öltözékeket, addigra piroslik az Eddigi csatáid, ugyanis neki utána még le kell veretnie magát, ami +3-4 kattintás.

Az LE elköltés is jó dolog... Annak, aki 10 percenként tud váltani turbót. Igaz, alacsony szinten ez megint nehezen megoldható. Egy átlagos játékos (nem rossz játékos) vadászat közben nem akar 1 órát malmozással tölteni, hogy újra turbót válthasson és folytathassa a vadászatot. Lehet fejleszteni ezt a szakit is? Igen. Ezzel persze az elején máris még nagyobb hátrányba kerül, mert amire másnak nem kell költeni, neki arra kell, hiszen védekeznie kell ellene.
A játékos meg jogosan reklamál a JV-nek, hogy még 10 másodperc volt hátra, hogy 15% fölé kerüljön, közben mégis lerabolták. Ja igen, a timer rossz, ÍJ... Egyetértek Rokamokával. Tehet róla? Nem. Csak szív miatta.

Én megértem a pókok véleményeit, hogy védje meg, de ne legyünk már ennyire csőlátásúak.
Pontszám: 8.48
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő