Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3901. hozzászólás - 2011.06.22. 13:13:12
kéne egy végzetúr képregény/Manga ez reklámnak sem utolsó
V1-antilop
Pontszám: 5.00
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3902. hozzászólás - 2011.06.22. 15:58:03
Mióta KH-t ütöm, és az az előtti fejlődési időben, mikor már csak maréknyi ellenfelem maradt, azóta nem nagyon növexik a kiégett ősköveim száma...

de azért így is elég lesz ez a 4800 db jó ideig

(mielőtt még valaki lehurrogna, 45-ös lopásom van, igaz a játék eleje óta. Hosszú, és kitartó munkával jött ez össze, 4-5 kőnél sosem loptam többet senkitől. Szerintem elsők között voltam, akiknek elkezdték a kezdetek kezdetén használni a lopást)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4.35
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3903. hozzászólás - 2011.06.26. 11:04:49
Nem tudom volt e már ilyen felvetés ,de volna egy javalatom a játék vezetőknek.
Sokan vannak szerintem úgy, hogy nem tudják elkölteni a CSP-t ilyen vagy olyan okból, de haladni szeretnének. A javaslatom lehessen CSP és őskő elköltésével lélekenergiát venni. Vennétek egy átlagot sajotolt állatok plusz a vadászat közben eső LE plusz egy adott mennyiségű TP persze ez keveseb lenne a rendesnél mert nem lehetne állatot befogni kalandot találni stb.
Pl 100 CSP 5 őskő 1000 TP = 999.999 LE vásárlás után nem lehetne támadni 5 percig, hogy el legessen költeni (persze ő sem tádhatna).
Heti egyszer lehetne használni.

Ha érdemleges az ötletem gonoljátok át. Én tuti használnám mert a prémium tagság jó, de a gondomat nem oldja meg.
Pontszám: 3
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3904. hozzászólás - 2011.06.26. 13:24:15 (Válasz Gtr2 #3903 hozzászólására.)
CSP-ért vadászattal kapsz LE-t, nem igazán értem, mi ezzel a gond. Ha inkább portyázni akar valaki, mert jobb LE/TP arányt hoz, akkor viselni kell a következményeit.
Pontszám: 5.28
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3905. hozzászólás - 2011.06.26. 15:39:09 (Válasz Craslorg #3904 hozzászólására.)
Nem nem apszulút nem pók vagyok sőtt nem is energiahasznosításom van csak időm nincs levadászni a CSP-t és ne veszen kárba és a fejlesztők is kapnának némi pénzt én is mennék előre mert TP is járna érte.
Természetesen, ha lenne ilyen megoldás a CSP- elköltésére aki portya kari annak tödd TP járna mint aki vadász.
Amit kiírtam azt csak hasra csapás után írtam valaki biztos tudna számolni egy normálist.
Pontszám: 2.29
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3906. hozzászólás - 2011.06.26. 17:01:44 (Válasz Gtr2 #3905 hozzászólására.)
A vadászat pont az egyetlen lehetőség arra - nem figyelés esetén -, hogy portyában nagyot lehessen szakítani, ha valaki kibukkan 15% alól és elbambul. Ezt kilőni nem lenne reális, még ha a rablásokat már elég sok módon korlátozták, a védelmet növelték. Biztosan nem fognak ilyet bevezetni. Váltsd ki a gyorsítást, növeld az EF-et 111-ig és máris sokkal gyorsabban el lehet lőni a napi 25-50 CSP-t.
Pontszám: 7.17
kedvencX230VFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3907. hozzászólás - 2011.06.27. 09:43:33
Kigondoltam egy javaslatot, véleményeket jót vagy rosszat szívesen veszek.

Lenne egy 24óránként látogatható szerencsekerék jellegű menüpont a játékban. Illetve én kettőt gondoltam ki, egyet bárki számára elérhető szinttől függetlenül. A másik ugyanilyen jellegű szövetségen belül lenne. Előfeltétele energiakristályosító 3 lenne, és 50.000 LE-be kerülne.
Azt, hogy miket tudna ez a dolog,a kitalálásnál nagyon fontos tényező, hogy nem kerülne semmibe, és nem csökkentheti az értékét semmilyen aukciós házban lévő relikviának, mert az nem lenne fair azokkal szemben akik drága dukátért vettek cuccot. Illetve nem könnyítheti meg az ismételhető küldiket sem!
- A mindenki számára elérhető "szerencsekerék" (hívhatjuk akár a végzetúr kaszinónak vagy mittudomén)
Porgetés semmibe nem kerül, pörgetés után elindul a számláló, hogy 24 óra múlva újra pörgethetsz. 1 őskőért max +1 pörgetés lenne.

50% esély: nem történik semmi (gyere vissza holnap)
10% esély: az elkövetkező 24 órában ha vadászat közben kiégett őskövet találsz akkor 1 helyett kettőt kapsz- de ez küldetésnél továbbra is csak 1-nek számít
10% esély: minden 20. cselekvésedkor (portya, vadászat, kihívás) kapsz egy gyógyitalt amit nem adhatsz el a kufárnál
10% esély: minden 20. cselekvésedkor (portya, vadászat, kihívás) kapsz egy varázsitalt amit nem adhatsz el a kufárnál
10% esély: a következő 24 órában 20%-kal kevesebbet rabolhatnak tőled, ha te támadsz akkor is és ha téged támadnak akkor is
10% esély: 3% esély, hogy vadászatnál nem von le cselekvéspontot, portyázásnál, kihívásnál portyapontot

- Szövetségi szerencsekerék

65% esély: nem történik semmi (gyere vissza holnap)
10% esély: a következő 24 óraban az epikus csak 5 harci körben tud sebezni, és a varázslata csak 80%-ot tud beléd sebezni
10% esély: a következő 24 óraban az entitás csak 5 harci körben tud sebezni, és a varázslata csak 80%-ot tud beléd sebezni
5% esély: kapsz egy térkapu-pontot
10% esély: Az átokpiramis használata fele VP-ba kerül
V1- Fejsze
Pontszám: 8.12
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3908. hozzászólás - 2011.06.27. 11:21:51
Sztem jó elgondolás, több ilyen aprósággal lehetne színesíteni a játékot.
Pontszám: 5.97
fórumozóSuperEgo23Férfi
Végzetúr mester
1397 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3909. hozzászólás - 2011.06.27. 11:32:31 (Válasz X230V #3907 hozzászólására.)
Egész jó, valamelyik farmosba már láttam. ÉS hívjuk valamilyen pubnak itathatjuk is mindjárt magunkat( extra pontok gyűjtésével Vu találkozón leiható kuponok.
Két vállra fektetett, nincs több Hsz. Néha van.
Pontszám: 7.38
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3910. hozzászólás - 2011.06.27. 13:40:31
Szerencsekereket a VU-ba!
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 5.64
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3911. hozzászólás - 2011.06.27. 13:46:54 (Válasz X230V #3907 hozzászólására.)
Tetszik a szerencsekerék ötlete, sok játékban használják már, általában könnyen termelhető erőforrásokat szoktak adni úgy láttam, nagyon ritkán picit hasznosabbat.

amit nyereménynek leírtál (pl: epikus csata módosítás), az csak újabb bonyolító elemeket hoz a programba, szerintem nem fogják támogatni.
Esetleg valami egyszerűbb..

Bár ez szigorúan csak egy vélemény.

szerk: adhatna kristálypontot(gyakran), lgy-t(ritkán), af pontot (kurta ritkán), térkapus tárgyat szintednek megfelelően (ritkán)
A hozzászólást Maci módosította 2011.06.27. 13:53:00-kor
Pontszám: 8.33
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3912. hozzászólás - 2011.06.27. 14:33:48
Egy másik topicban volt hasonló felvetés:
Idézet: Tiha - 2011.06.07. 22:44:05
Ezzel kapcsolatban volt egy ilyen ötletem: (már nem tudom melyik topikba írtam, de bemásolom)

"Némi gondolat, mivel is tehető vonzóbbá a TP. Illetve azok a tevékenységek, amivel TP jár, így sokan nem is csinálják.

Az egyik legkritikusabb kérdés a vadászat. Sokan vagy csak vadásznak, sokan meg abszolúte nem vadásznak. A javaslatom az lenne, hogy tegyük vonzóvá a vadászatot, méghozzá alternatív módon.
Mi lenne, ha minden vadászat alkalmával lenne egy „esély”, hogy a legyőzött állatnál (vagy a barlangjában) találsz valamit. Ez az esély RANDOM lenne, azaz sokban függene a véletlentől.
Maga az esély a találatra viszonylag gyakori lenne (kb 10-20 vadászatonként esne valami)

De itt a lényeg az, hogy a ami esik az is RANDOM lenne. Lenne gyakori nem, gyakori, ritka, ultra ritka, és lennének event jellegű tápok.

Gyakori:
Szintnek megfelelő gyógyital, varázslat ital, támadás itala, kis kristály ital, stb

Nem gyakori:
Kis PP-s ital, Kis CSP-s ital, kis lélekgyémánt ital, kis kristály ital stb

Ritka:
(ezek mellett: nagy CSP-s ital, Nagy PP ital, stb)

Ultra ritka:
- Olyan 1x használatos valami, amit ha elhasználsz: minden beidomított állatod alapszintje egyel megemelkedik. (mint a csonterősítés AF)
- 1x használatos valami 02: nagyobb adag LÉ-t ad
- 1x használatos valami 03: AFP ital (2 AFP-t ad)

itt sok izgalmas dolog lehet, ha jól ki vannak találva az alternatív tápok, akkor izgalmas lehet a vadászat, és az se lesz baj, hogy nem olyan jó a LE/TP aránya

Event jellegű:
Minden hónapban lenne egy intervallum (pl: júni 15 és 25 között) a szerveren az adott időintervallumban vadászó játékosok között kisorsolja a játék ezeket a tárgyakat. Ezt szinttől függetlenül bárki megkaphatja. Miklós kitalálná, hogy az adott hónapra mit és mennyit dob fel, és menne az izgalom, kinek esik!
Pl: 1 kvízmedál (ebből mondjuk 5 tételt tenne fel.)
3x annyi LÉ, mintha kisütötted volna a lélekkutat
időhöz kötött relikviák (volt eddig az ideiglenes aukciós bérlet, a lélekkút katalizátor, AF növelő stb)
Itt megint lehetne érdekes dolgokat betenni."
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 8.58
fórumozóGeorgeeFérfi
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3913. hozzászólás - 2011.06.27. 15:49:32
Jó ötlet, támogatom szívesen!
"Minél feljebb húzod a nadrágod, annál gyorsabban tudsz futni!"
Pontszám: 6.82
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3914. hozzászólás - 2011.06.27. 16:59:48 (Válasz X230V #3907 hozzászólására.)
Egy szavazat a "Szerencsekerék" projekt mellett!
A nyereményeket nem tudom megítélni, hogy milyen hatásúak, de az arra hivatottak majd szépen kikalkulálják (ha nem vetik el a megvalósítást)!

Javaslatom csak annyi, h esetleg dobhatna gyógyitalt/varázsitalt amit Kalnaddozásnál von le a program.
Ill. a szövetség vezetése dönthesse el a nevét a keréknek!
Pontszám: 8.70
népszerűWarfokiFérfi
Végzetúr mester
286 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3915. hozzászólás - 2011.06.27. 17:03:29
Mindkét felmerült verzióját támogatom. Érdekes színesítő elem (egy darabig mindenképp), ami pedig mindig jól jön.
V3: Xarun
Pontszám: 7.44
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3916. hozzászólás - 2011.06.27. 18:20:24
Már csak egy tűzközeli ember rábólintása kéne és akkor talán eljutna az igény mikiék szintjére is
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 5.64
kedvencGloriaNő
Végzetúr mester
251 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3917. hozzászólás - 2011.06.29. 08:28:18 (Válasz X230V #3907 hozzászólására.)
Az a baj vele, hogy ez csak egy újabb automatikus kattintás, nincs neki "sportértéke"......

minden 10. vadászat ÉS 10 nyertes portya/kihívás után kapjon egy pörgetési lehetőséget, ne legyen mindennap automatikus.
Pontszám: 7.89
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3918. hozzászólás - 2011.06.29. 10:01:38 (Válasz Gloria #3917 hozzászólására.)
Ok, de mi van azokkal, akik kevésbé erősek, és nehezebben nyernek portyában vagy kihívásban?
Én nem "büntetném" a kevésbé fejlődő karikat.

Azért gondoltam én is jó ötletnek a napi egyet, mivel nagy programozást szerintem nem igényel. Az, hogy figyelje mindenkinél a 10 vadászat , 10 portyát, szerintem jobban bonyolítja a programot.
Pontszám: 8.34
kedvelt tagPoostmasterFérfi
Végzetúr mester
487 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3919. hozzászólás - 2011.06.30. 13:58:00
Most adódott egy olyan helyzet, amire nem tudok megoldást. Legalábbis a játék -ismereteim szerint- nem nyújt rá lehetőséget.
A térkapus tárgyak között előfordul, hogy több is van ugyanabból. Ennek ellenére, nem lehet megcsinálni, hogy pl. ugyanabba a típusú gyűrűbe más fókuszkristályt rakjak. Pedig akkor lehetne különböző célú felszerelést kialakítani. Az egyikbe pl. azt a képességet erősíteném, ami már van benne, a másikban pedig egy új képességet adnék hozzá. A másik lehetőség, hogy lehessen több fókuszkristályt behelyezni.
"Ha segíteni már nincs mód a bajon, Adj túl minden keserves sóhajon. Ki azon jajgat, ami megesett, A régi bajhoz újat keresett." (Shakespeare)
Pontszám: 4.19
fórumozóPerzsia01Férfi
Végzetúr tanonc
16 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3920. hozzászólás - 2011.06.30. 17:40:00
Üdv mindenkinek! Lenne egy apró javaslatom a játék fejlesztésével kapcsolatban,még hozzá a következő: Csinálhatnának a játékba egy olyan relikviát,amelynek az ára 2500/3000 lélekgyémánt között mozog,és ha rendelkezel ezzel a relikviával,akkor az előre megválaszolt kérdéseid száma megnőne 200-al (vagy többel). Vagyis,ha rendelkezel ezzel a relikviával,akkor a 300 kérdés helyet 500-at válaszolhatnál meg előre. Nem ez a fejlesztés döntené el a játék izgalmasságát,de szerintem sok embernek jól jönne,leginkább azoknak,akik melóznak,és csak ritkán van idejük a kvízzel foglalkozni.
Vélemények?
Pontszám: 7.18
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő