Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4221. hozzászólás - 2011.09.22. 17:53:08
Javaslom fejlesszetek be egy titkárnő Baratynak.
Akkor lehet h nem csak olvasni, hanem írni is fogja a leveleket.

Vannak olyanok amikre több mint egy hónapja nem válaszolt. vannak amikre igen-hjúlius táján csak a megvalósulás maradt el.

szóval a legfőbb fejlesztendők egyike a humán szoftver
A hozzászólást BaalCain módosította 2011.09.22. 17:53:30-kor
Pontszám: 9.23
kedvelt tagTexexFérfi
Végzetúr mester
454 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4222. hozzászólás - 2011.09.24. 15:55:03
Épület fejlesztésnek.

Kennel 100 szintig. 50 szinttől minden 10 szint +1% eszencia találási esély. 75 szinten választható melyik csoportból essen. 100 szinten választható melyik csoport vagy adott eszencia essen, de ha adott eszenciát adsz meg, csökken a találati esély.

Apróságra hívták fel a figyelmem hogy, alacsony karik ne tudjanak nagy szövetségbe lépve azonnal tápolni. Használatát lehet szinthez kötni.
75 szinttű karitól lehet csak a csoportot választani,
100 szintűvel pedig mind kettőt már.
A hozzászólást Texex módosította 2011.09.24. 17:46:40-kor
Nem töröm tovább a fejem se kérdésen, se a játékon.
Fölösleges.Persze úgy se tudom megállni.
Pontszám: 8.10
kedvencBartosgabiFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4223. hozzászólás - 2011.09.27. 14:44:36
Réges-régen egy messzi messzi galaxisban...

Szóval:még a levelezős TF korában Raia feltétlen híve voltam,alakváltó.
Most galetki vagyok,és nem bánnám ha hűtlenné lett Isteneink visszatérnének.
Szíves-örömest tennék szert egy kis papi hatalomra,illetve teljesítenék isteni küldetéseket!

------------------------------
Akkor,most és mindörökké:
Yar Afzal
Rats-V5
V5-Yar Afzal
V1-Yar Afzal
Pontszám: 8.33
kedvencBartosgabiFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4224. hozzászólás - 2011.09.28. 13:24:28
Lehetnének hit alapon szerveződő szövik,ahol nem számítana milyen hordába tartozol.
Lehetnének új Istenspecifikus épületek.
Lehetne mondjuk egy új tulajdondonság,a Hit amit csak speciálisan lehetne fejleszteni,hasonlóan a szerencséhez.
Lehet több új karakter indulna,ha új kihívásokkal kellene megküzdeni.Új taktikákra lehetne fényt deríteni,a különböző Istenek különböző módosítói függvényében.

------------------------------
Yar Afzal
V5-Rats
V5-Yar Afzal
V1-Yar Afzal
Pontszám: 10
kedvencPicokNő
Végzetúr tehetség
124 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4225. hozzászólás - 2011.09.29. 09:16:10
Egyszer már javasoltam, és sok pozitív reakciót kaptam, most ismét felvetem, mert nem lett belőle semmi:

Javasolnám, hogy a másodlagos támadás és másodlagos varázslat szakértelmeket lehessen ki-be kapcsolni. Magyarul eldönthessem, hogy az adott helyzetben akarom-e sebezni az ellenfél állatait, vagy nem.
Indoklás. A küldetések jellegéből adódóan sokat portyázom, és lehetőleg olyan gyengébb karakterek ellen, akiknél jó eséllyel bejön a kábítás, vagy a kritikus. Őket nem szeretném azzal is terhelni, hagy napi akár 2-3 alkalommal szétverem az állataikat.

Viszont szívesen fejleszteném magasra az adott szakértelmeket az ilyen portyavendégek ellen: (Részlet a karakterlapjáról)

"Büszke tagja vagyok a Kisállat Agyonsújtó Mozgalomnak!" (Alapító: Linduc)
Eme kegyetlen világban számos kisállat sérül meg általam, sőt ha szerencsém van életét is veszti csatározásaink során. Egyes (Naggyon)gonosz végzeturak arra vetemednek, hogy harc során a lehető legnagyobb szenvedést okozzák az ellenfél aljas bestiáinak!"

Javaslom tehát, hogy a beállításoknál legyen egy gomb, amivel ki-be kapcsolható. hogy működjön-e az állatsebzés. TAlán nem nagy munka megcsinálni.
Pontszám: 8.69
kedvelt tagPocsolyaFérfi
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4226. hozzászólás - 2011.09.29. 15:11:01
Szerintem nagyon jó és hasznos lenne egy mentor program, ahol a magas szintű, tapasztalt végzeturak kapnának egy-egy tanoncot (ha akarnak), akit kitaníthatnának a játékra, hogy minél hamarabb legyen némi sikerélménye az újaknak, ne unjanak bele a játékba, stb.

A megvalósulást úgy gondoltam, hogy egy bizonyos szint felett lehetne vállalni, hogy a mentora lesz egy újonnan regisztrált játékosnak. A mentorság addig tart, amíg a friss játékos el nem éri az X. szintet és akkor értékelhetné a mentorát, hogy mennyire volt hasznos amit tanított neki, mennyit törődött vele, stb. és az értékelés alapján kaphatna a mentor valami jutalmat: lélekgyémánt, AF pont, őskő, LE, stb. A huzamosan jól teljesítő mentorok egyre gyakrabban kaphatnának tanoncokat, akik pedig nem érnek el jó értékelést azok ritkábban.
Pontszám: 7.39
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4227. hozzászólás - 2011.09.29. 18:30:56 (Válasz Picok #4225 hozzászólására.)
Javaslom, hogy kilehessen kapcsolni a szakértelmeket. Így a felejtésnek is semmi értelme sem lesz (küldetésen kívül, eddig sem volt)

Így a xenós eventnél nem kell elfelejteni a vastagbőrt. Stb, más egyébre.

Akkor már ne csak 2 szakértelmet lehessen kapcsolgatni
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.03
kedvelt tagBruhahaFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés V-4 mert igen csak le csökentek a résztvevők
4228. hozzászólás - 2011.09.29. 21:42:55
1,.4 gyors nem 50,,hanem 55 kezdenénk, természetesen 11milát meg emelve 34 millára.// ok:Hatásosabb mert 60 szintet így majd mindenki el érné és meg látásom szerint onnantól kezdődik az igazi taktikai lehetőség.

2,AMI picivel több pénzt is hozna nektek,:Ha az Energiakristályosító ÉPÍTÉSÉNÉL a be építendő VETT ŐSKÖVEK duplának számítanának// indok:a mai szegénységi állapotok miatt , meg a kevés idő miatt is jobban vennék a köveket.

3, A gyorsban az AF pontok szorzóját emelni kellene úgy kb meg szerzett TP 1/3 szintre .

4, Ez már általános -Új épület:

Kocsma

Az online játékosok szövetségen belül portya pontokat cserélhetnek cselekvéspontokra és vissza, mondjuk 1:2, vagy 1:5 arányban.

Vagyis aki bemegy a kocsmába, az éppen online szövetségi társainak megvételre felkínálhatja fölös cselekvési, vagy portya pontjait, de a kocsmáros lefölözi az ilyen akciókat, így Pl.: 10 felkínált cselekvéspontért 2 portyapontot kaphat, de akitől kapja, ő is csak max 5 cselekvéspontot kap cserébe.
Az eredeti portyapont és cselekvéspont határokat így sem lépheti túl senki.

További szigorítás lehet, hogy nem elég, ha online van a szövetségi tag, de neki is be kell lépnie a kocsmába.

Vagy ehetne kört fizetni az éppen kocsmázó tagoknak.
Pl.: a "Fizetek egy kört mindenkinek" és a "portyapontból" gombokra kattintva annyiszor 10 PP jön le, ahányan éppen bent vannak a kocsmában, és mindenki kap 2-2 portyapontot. Nyilván érdemes a fórumon lepontosítani, hogy az az egy-két tag menjen sörözni, akinek elfogyott a portyapontja, és az fizesse a köröket, aki vadászós karakter, és tele van.
Pontszám: 6.67
kedvencBartosgabiFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4229. hozzászólás - 2011.09.29. 22:45:01
Új AF képesség!?!

0%-os fertőzés esetén,68 78 stb. szinteken választhatsz egy szakértelmet aminek a maximumát 5-tel megemelheted,hogy turbóznod sem kelljen.
Sajnos én elrontottam,nem arra nyomtam amire akartam!
Grrr!!!
Az állatok respecializációjához hasonlóan,nem lehetne olyan képesség amivel újra oszthatnám ezeket?

------------------------------Yar Afzal
V5-Rats
V5-Yar Afzal
V1-Yar Afzal
Pontszám: 8.67
népszerűMultifilterFérfi
Végzetúr mester
584 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4230. hozzászólás - 2011.09.29. 22:48:46 (Válasz Bartosgabi #4229 hozzászólására.)
Van ilyen szaki. Felejtés a neve
Pontszám: 7.40
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4231. hozzászólás - 2011.09.30. 06:28:48 (Válasz Multifilter #4230 hozzászólására.)
Az nem a +5-ös lehetőségeket osztja újra.
Pontszám: 7.44
népszerűMultifilterFérfi
Végzetúr mester
584 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4232. hozzászólás - 2011.09.30. 08:10:15 (Válasz Craslorg #4231 hozzászólására.)
Tudom
Pontszám: 7.40
kedvencPicokNő
Végzetúr tehetség
124 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4233. hozzászólás - 2011.09.30. 08:11:13 (Válasz Bartosgabi #4229 hozzászólására.)
Írj a Játékvezetőnek, hogy mellékattintottál, és kérd meg szépen, hogy állítsa vissza a kattintás előtti állapotot!
Szerintem, ha szépen, udvariasan és értelmesen megfogalmazod, akkor nem esélytelen.
Pontszám: 8.99
kedvencBartosgabiFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4234. hozzászólás - 2011.09.30. 17:51:53
Megpróbálhatom.Elvégre nem veszíthetek vele semmit.
V5-Yar Afzal
V1-Yar Afzal
Pontszám: 8.46
fórumozóMESSERFérfi
Végzetúr
91 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4235. hozzászólás - 2011.10.01. 16:02:54
Bruhaha kocsma ötlete nagyon jó csak sajnos süket fülekre talál valószínűleg, azért mert nagy tápnak találják

Írnék egy másik verziót csp-pp-re, lehet már írta valaki ha netán így van elnézést

Két új szövetségi épületet lehetne építeni, az egyiket pp-ből a másikat csp-ből.

Az egyik neve legyen mondjuk vadászkunyhó a tagok csp-ből épithetik az első szintet 20000 csp-ből második, szint 30000csp, harmadik 40000csp és igy tovább minden szint +1%le-t adna vadászatra max +10%ig épithető.

A másik új szövetségi épületet kreativitás hiánya miatt nevezzük portyakunyhónak, ezt a tagok pp-ből építhetik az előzőhöz hasonlóan: első szint 20000pp második szint 30000pp harmadik szint 40000pp és így tovább, minden szint +1% le portyában"kreatív affinitáshoz hasonlóan" és ez is max 10% ig építhető épület.

Ha netán valakinek nem tűnt fel akkor leírom hogy direkt van úgy hogy a portyakarik építik a vadászós épületet a vadászós karik építik a portyás épületet, ennek oka hogy ne saját maga tápolása miatt ne menjen el vki vadászni/portyázni, hanem valahol a szövitársaira legyen utalva, és egy közös szövetségi építő jellege legyen.

Ha kiszámoljátok ez a két épület nem egy hip-hop felhúzzuk épület, mert pl 35 fős szövetég ha minden csp-t,pp-t beépit akkor is 1 év mire kimaxolja a 2 épületet.
A hozzászólást MESSER módosította 2011.10.01. 16:05:33-kor
Pontszám: 6.93
kedvelt tagRONNIEFérfi
Végzetúr tehetség
111 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4236. hozzászólás - 2011.10.02. 17:28:40
Az alapötletek elég jók,de egyelőre van dolguk az adminoknak az új bajnokival.Szerintem addig hanyagoljuk a fejlesztéses témát,amíg be nem kerül a VBV(véres bajnoki viadal)
Pontszám: 7.43
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4237. hozzászólás - 2011.10.02. 17:46:56 (Válasz RONNIE #4236 hozzászólására.)
Inkább a xenó kerüljön be jóféle módon, meg új épületek kellenének.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.03
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4238. hozzászólás - 2011.10.02. 18:13:20 (Válasz Viszok009 #4237 hozzászólására.)
Mi bajod a xenóval? Nem jelezted a megfelelő topikban...

Új épületek? Kész a piramis, vagy mi?
Pontszám: 5.86
kedvencWillChiFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4239. hozzászólás - 2011.10.02. 18:29:14 (Válasz Birka #4238 hozzászólására.)
Már meg ne haragudj, de a Piramis csak egy 'pótcselekvés'! Nem igazi cél, hogy felépüljön. Remélem, hogy az a HSZ csak egy ironikus megnyilvánulás volt, és nem komolyan gondoltad!
WillChi - Hun v1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.07
kedvelt tagRONNIEFérfi
Végzetúr tehetség
111 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4240. hozzászólás - 2011.10.02. 18:52:49 (Válasz WillChi #4239 hozzászólására.)
A piramis is hasznos,ha kell egy-két szerencse szint...
Pontszám: 7.43
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő