Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2421. hozzászólás - 2010.07.17. 13:59:16 (Válasz Lord Serius #2417 hozzászólására.)
Érdemes minél lentebb támadni a kevés tp-ért csak emiatt ütnek.
Fejlessz sebgyógyítást és legalább visszagyógyulsz egy ilyen pofon után valamennyire.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.23
kedvelt tagFinarfinFérfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2422. hozzászólás - 2010.07.18. 07:48:02
Nem értem, miért hagyták idáig elfajulni a játékot a tervezőik. A portya tényleg elszomorító, hát még azok a szemszögből tekintve, akiket ismételhető küldetések miatt csépelnek fentről, az én esetemben 8 szint távolságból!

A csatában összesen 8184 sebzést okoztál, és 165 sebzést kaptál. Elhurcoltad ellenfeledet a kínzókamrába.
Te nyerted a csatát, jutalmad 0 lélekenergia és 4 TP!

Ha nem lenne a le/tp arány az ismételhető küldetéseknél (sebezz 20szor kritikus varázslatot átlagos esetben így 80 tp-t "ad" az én esetemben 219 le/tp, akkor nem is lenne képem ezt csinálni... Engem is zavar ha valaki felülről támad, de engem csak napi 2 - 3 támadás ér (lekopogom) de, akkor is az elvesztett ép-m 60% visszaregenerál. Valahogy támogatni kellene a velem egyszinten lévő karakterek támadását, ezzel is védve az alacsonyabb szintűeket érő azonnal 100%-ról 1 épre ütést.
Talán ha a le szívásra lenne egy szaki ami termeli a le-t ütésenként, de nem veszi el az ellenféltől és ezt százalékolná le a szakértelem attól függően milyen mélyre üt a lehetőségeihez mérten a játékos, sőt akár a felfele ütéseknél növelhetné. A karakter által "összegyűjtött" lélekszívását működtetné mondjuk 50%-100%-ban 25. szintű szakértelem esetében, akkár ezzel lehetne az Enerigahasznosítást is kicsit feljavítani és a portyába le-t lehelni és talán nem támadnánk ilyen "mélyre lefelé" a játékosok.

Be lehetne rakni valamelyik üres akadémia szintre 11. vagy 12. szintre.
Szakértelem neve:
Lélekrablás (vagy valami kreatívabb)
maximális szint 25.

Lenne egy olyan hatása, ami fixen módosítja a karakter le-szívását. Példával illusztrálom. 73.szinten a 65. szintig tudok lefelé támadni, erre a szintre támadva 0%-ban érvényesülne a le-szívás így a szakértelem is.
a 73. szintű társaimat sebezve a lélekszívásom által engedett 100% át tudnám elszívni (maximális szakértelemmel) . Esetleg ha felfele támadnék kicsit növekedne mondjuk 81. szintre 125%-ban érvényesülne.

A szakértelem minden szintje a karakter le szívását növelné. Újabb példával.:
Ha van 25% le szívásom és sebzek 500-at abból 125 let szívok el. 1-es szintű szakértelem esetén 4% nyi le szívást enged a szakértelem 500 sebzésből 5 le-t tudnék kicsikarni. Ez hat ilyen körben 30, maxos szakértelemmel, ami 100%-ban engedélyezi a lélekszívást, adna 750 le-t (25% le szívásnál).
Ezzel szerintem előre lehetne mozdítani az alacsonyabb szintű karakterek "védelmét" a sokkal magasabb szintről ékező támadásoktól. Azt sem lehetne mondani, hogy tp nélküli forrás, hiszen ad a portya tp-t, és a hatását le kellene korlátozni úgy, hogy csak olyan portyában működjön ahol elenyészően kevés le jönne, amint az eh-nál. Sőt műödhetne az eh-val eggyüt, így ez lehetne annak is egy kiegészítő szakija amivel azok akik ezt a szakit fejlesztik kicsit jobb szájízzel használnák a vf helyett.
v1, Finarfin,
Csak annyit tudok, hogy az élet rövid. Nem szabad túl sokszor megvonni magunktól az élet dekadens örömeit.
Pontszám: 6.39
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2423. hozzászólás - 2010.07.18. 11:12:46
Lehet elég naiv kérés, de lehetne olyat kérni, hogy vadászat előtt kiválasztanám, hogy működjön e valamelyik vadászatra ható bónuszom vagy nem: vf, iv, spm, szerencse?
jó lenne, ha láthatnám a számszerű adatokat, hogy érdemes e fejleszteni/építeni vagy csak úgy elköltött LE lesz belőlük. Van 1-2 hasonló kari akkel megosztjuk a vadászati adatainkat, de lehetségesen nem reprezentatív a dolog.

Esetleg aki szintén lementi a vadászatainak eredményét felvehetné a kapcsolatot velem adatcsere kapcsán (34. szintű vagyok)
Pontszám: 6.50
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2424. hozzászólás - 2010.07.18. 11:21:35 (Válasz Pusztító Tűz #2423 hozzászólására.)
Fölösleges, hosszú távon mind működik, tapasztalat. Bár én nem irkáltam, de régebben néztem, statisztikáztam és alacsony szerencsével láthatóan több volt a kis, apró lény. A VF garantáltan működik, hiszen ez a TP mennyiségét csökkenti, az LE mennyiségét nem. IV, SPM dettó láthatóan működik.
Pontszám: 7.82
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2425. hozzászólás - 2010.07.18. 11:24:55 (Válasz Craslorg #2424 hozzászólására.)
Köszi a választ! A szerencse mennyi legyen szerinted? én most a szint*3ra gyúrok.
Pontszám: 6.50
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2426. hozzászólás - 2010.07.18. 12:00:02 (Válasz Pusztító Tűz #2425 hozzászólására.)
Valahol Miklós azt javasolta, hogy szint*2+10 lenne az ideális, de mivel a szerencsének hatása van a portyák, harcok során, így a szint*3 jó, ha tudod tartani is majd.
Pontszám: 7.74
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2427. hozzászólás - 2010.07.18. 12:51:28 (Válasz Craslorg #2426 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2010.07.18. 12:00:02
Valahol Miklós azt javasolta, hogy szint*2+10 lenne az ideális, de mivel a szerencsének hatása van a portyák, harcok során, így a szint*3 jó, ha tudod tartani is majd.


A kalandokon nagyon egyszerű lemérni, hogy elég-e a szerencse, vagy sem. Ha a karakter csak kristálypontokkal tud hosszútávon a szerencsepróbákkal boldogulni, akkor el van maradva, és az átlagnál alacsonyabb a szerencséje. Ha rendszeresen úgy is tudja teljesíteni a próbákat, hogy meglenne már a random dobás nélkül is, akkor átlag fölötti a szerencséje, és a legtöbb ellenféllel szemben bónuszt adhat a szerencséje.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.61
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2428. hozzászólás - 2010.07.18. 14:51:10
mindenkinek köszönöm a választ!
igyekszem tartani a célt!
sajna még nem vagyok kaland közelben. azért 1 kérdés oda is: a kalandok figyelik e a játékos szintjét, aki rájuk bukkan? vagy van 1 kupac kaland ami szintfüggetlen random alapján kerül megtalálásra?


u.i. minden segítségnek örülnék, ha segítenétek. ha pl. ezt vagy azt nem úgy csináltátok volna, stb. csak hogy a karim és azoké akik olvassák fórumot ne hibázzanak sokat. (tudoma segítség másik fórum, de oly ritkán írok... , remélem megbocsájtjátok!
Pontszám: 6.50
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2429. hozzászólás - 2010.07.18. 15:22:51 (Válasz Pusztító Tűz #2428 hozzászólására.)
itt a letezo legnagyobb segitseg neked: http://vegzetur.wikidot.com
Pontszám: 7.78
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2430. hozzászólás - 2010.07.18. 16:56:08 (Válasz Pusztító Tűz #2428 hozzászólására.)
Jó látni, hogy vannak még lelkes játékosok...
трамвай-инженер
Pontszám: 0
népszerűtlenAserionFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2431. hozzászólás - 2010.07.18. 18:24:30
Sajnos az egész játék úgy rossz ahogy van. Látszik, hogy a készítőket csak a pénz érdekli. Teljes mértékben frusztráló az egész. Én is fizettem már , de nemrég elhatároztam, hogy egy vasat se teszek bele. Nagy nehezen összegyűjtöm az LE-t erre rám támad egy olyan karakter akit véletlenül se tudok megütni és elrabol tőlem majd 10%-ot néha többet is. És ezt minden nap eljátssza többször. Hiába vagyok láthatatlan az se ér semmit. Ahhoz, hogy valamennyire szinten tartsam magam egész nap itt kell ücsörögnöm akár vadászpárti vagyok akár portya karakter. Hát röhej. Régóta játszom, de ez kezd egyre rosszabb lenni.
Pontszám: 3.12
népszerűtlenAserionFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2432. hozzászólás - 2010.07.18. 18:30:59
Mielőtt lehurrognátok tudom, hogy van a projekció amivel elrejthetem az LE-t de vadászatkor akkor is itt kell ücsörögnöm folyamatosan. Szóval no comment a továbbiakban. A végzetúr elején lévő szöveget lehet módosítani mert a nem vesz el sok időt elég nagy becsapás.
Pontszám: 2.14
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2433. hozzászólás - 2010.07.18. 18:31:35 (Válasz Aserion #2431 hozzászólására.)
Talán vadássz 15% alatti ÉP-nél és mielőtt előbukkansz, költsd el az LE-t, így nem fogják elvinni. Ha nem költöd el és/vagy 15% fölött vadászol, akkor bizony el fogják, de ez a belépéskor és állandóan olvasható tanácsok között is megtalálható információ, már csak olvasnod kéne picit...
Pontszám: 7.74
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2434. hozzászólás - 2010.07.18. 18:34:42 (Válasz Aserion #2431 hozzászólására.)
Költsd el a LE-det mielőtt üthetővé válsz és akkor nem tud tőled rabolni. Ha meg sok LE-vel akarsz rohangálni, akkor igen, kell a projekció, ha megakarod magadat kímélni a lerablásoktól. Vadászathoz, kényelmi funkció, 60as sajt és egész szépen el lehet mászkálni vadászat közben. Nem a legjobb megoldás még mindig az biztos, de a mostani lehetőségekhez igen. Vadászat idejének csökkentésére még ott van az elementáris fúzió is.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.78
népszerűtlenAserionFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2435. hozzászólás - 2010.07.18. 20:17:50
Köszönöm a segítségeket. De ezeken már rég túl vagyok. Nem akarok rohangálni LE-kel, de nem tudok egész nap itt ücsörögni és lesni mikor jövök 15% fölé. Azon kívül leüttetni se olyan könnyű. Epikus nem mindig elérhető nálunk. Nagyobb ellenfelek hála a csoda jó randomnak néha alig sebeznek vagy én nyerek paradox módon (jellemzően mikor 0 LE-vel megyek). Mikor meg van nálam LE porig aláznak.
De lényegtelen. A láthatatlanos vadászatot szerettem volna egyéb ok miatt is meg mintha erre lett volna kitalálva, de semmit se ér. Ugyanúgy rabolt tőlem viszont leüttetni magam a láthatatlanság miatt nem tudtam.
Ebben a játékban ez a rablás dolog egy nagy butaság. Ez az én véleményem. Meg még soknak. Fejlesztéskor meg kéne fontolni, hogy ezt kivegyék a játékból. Hogy csak pozitív élményekkel találkozzon az ember. Mondjuk a támadó ugyanúgy nyerhet LE-t én viszont nem veszítek max. életerőpontot. Vagy legalább azt kivenni, hogy ha olyat támad akinek az esélye a győzelemre 0 akkor attól ne nyerjen LE-t. Vagy gép általi ellenfeleket kelljen támadni. Annyiféleképpen meg lehetne oldani.
Pontszám: 1.89
népszerűtlenCsarmi.regFérfi
Végzetúr tehetség
104 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2436. hozzászólás - 2010.07.18. 20:19:16
Azért az elég szomorú, hogy ilyen megoldásokkal kell megvédeni a LÉ-t (maradj bizonyos életpont alatt). Világosan mutatja, hogy a játék rosszul van megtervezve.
Pontszám: 2.23
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2437. hozzászólás - 2010.07.18. 20:21:29 (Válasz Csarmi.reg #2436 hozzászólására.)
Nem mondasz újat, ez már a játék indulása után nyílvánvaló volt. De a jó karaktert mindíg az adott szabályrendszer keretein belül kell megalkotni, nem pedig azon sírni hogy mennyire nem jó a rendszer...
Pontszám: 8.40
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2438. hozzászólás - 2010.07.18. 20:25:44 (Válasz Aserion #2435 hozzászólására.)
Ha a vesztes nem vesztene semmit, nem lenne rizikó a portyában sőt az egész játék átmenne teveneveldébe. Megvannak a lehetőségek arra, hogy védd a LE-det, még túl sok is. Az, hogy te ezekkel nem akarsz élni nem a játék hibája.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.78
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2439. hozzászólás - 2010.07.18. 21:00:53 (Válasz Aserion #2435 hozzászólására.)
azt hiszem neked talaltak ki a 3-as vilagot. sztem regelj oda
Pontszám: 7.78
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2440. hozzászólás - 2010.07.19. 08:32:04
No ha jol sejtem Miklos visszatert a nyaralasbol. Kivancsian varom reakciojat, vagy annak hianyat, ami nyilvan szinten egyfajta reakcio.
Pontszám: 6.82
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!