Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5481. hozzászólás - 2013.04.30. 21:59:12 (Válasz ADZSI76 #5479 hozzászólására.)
MAXIMÁLIS egyetértés. SOKKAL sürgetőbb, többeket érintő dolgok kell, hogy előrébb legyenek a fejlesztési listán.
Kieg.: A Varázslói mágiának még az alap működési elve sem fixált még.
Mindazonáltal igyekszem olyasmiket javasolni, amik megúszhatók 0, vagy minimális költségnövekedéssel...
A hozzászólást McMad módosította 2013.04.30. 22:04:37-kor
Pontszám: 6.48
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5482. hozzászólás - 2013.05.01. 07:24:28
Igaza van ADZSI-nak, kell a francnak még egy több tíz/száz őskövet zabáló fejlesztés. Ha a havi befizetéseinkből nem telik újabb fejlesztésekre, hanem minden fejlesztéshez újra és/vagy még jobban meg kell sápolni minket, akkor köszönöm nem kérek több fejlesztést! Elég, ha karban tartják a jelenlegi lehetőségeket.

Mc, ez nem a javaslatod minősíti, csak tényleg rossz belegondolni, hogy egy ilyen összetett és merőben új dolog, ha bekerülne vajon mekkora árat szabnának hozzá.
Hogy ez a varázslói mágia mennyire kötelező vagy csak kényelmi, azt nem tudom. Megmondom őszintén, még nem volt időm és lelkierőm belevetni magam a terjedelmébe.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.93
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5483. hozzászólás - 2013.05.01. 22:08:54 (Válasz Quellon #5482 hozzászólására.)
Semmiképp sem szeretnék pl. én "kötelező" dolgot javasolni.
Kb. annyira erősnek kellene lennie a témának, hogy aki komolyan szeretne foglalkozni a Varázslói mágiával, az egyensúlyban maradjon azokkal, akik inkább tovább tolják az AFp-ik zömét pl. +X IQ, stb. AF képességekbe. 1szóval ALTERNATÍVA lehessen és ne "kötelező" pálya, mert nincs sok per pillanat... :S
A kavicsossága pedig akkora ennek a v3-nak, mint amennyit alapvetően rákölt amúgy is egy átlag játékos. No de ezt már kifejtettem. LEHET többet rákölteni, ha valaki a kényelmi oldalát is fel szeretné használni (PONT mint a szakiknál, ajándék relikeknél, stb.). A Varázslói mágia maxtáp oldalának kihasználásához NEM kell több kavics a v3 esetén (ahogy azt Ariel is megfigyelte) szemben pl. a 2. variációval.
Éééérdekes, hogy OTT ez nem merült fel.
Ellenben azonnal a pénztárcájához/szívéhez kapott mindenki, amint fókuszkristály=kavics reláció került az orra elé.
Mindjárt látszik is, hogy ki értette is amit leírtam és ki az aki szimplán pánikrohamot kapott...
Pontszám: 7.20
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5484. hozzászólás - 2013.05.01. 22:22:23
Valamit tisztázzunk.
Aurri feldobta a Varázslói mágia témát és Miklós rábólintott.
2 alternatíva lehetséges:
1. Kapunk pár erősebb manapont igényű kényelmi varit (tán kavicsos, AFp-s is lesz) és passz.
No EZ a "szimpla" megoldás engem nem hoz lázba.
2. Kapunk valami "izgalmas", kombinatív, ALTERNATÍVA képes dolgot.
Hogy ez "lejön-e", benne van-e a javaslataimban, azt döntsétek el ti, de erre törekszem.
Bárcsak lehetne akkora alternatíva, mint a VF vs. EH...
Kieg.: ÉN az 1. lehetőség megvalósítására sajnálnám a fejlesztési időt.
A hozzászólást McMad módosította 2013.05.01. 22:33:56-kor
Pontszám: 8.13
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5485. hozzászólás - 2013.05.02. 07:41:39 (Válasz McMad #5483 hozzászólására.)
Tény, hogy nem olvastam, így nem is érthetem. Az őskőigényt nem a fókuszkristályaid miatt írtam, hanem amiatt, mert egy ideje minden új fejlesztés használható jó sok LE áldozással vagy jó sok őskő használattal vagy ha egyiket sem vagy hajlandó, akkor a fejlesztést nem tudod teljesen kihasználni. Tehát nem a te részedről tartok az őskőtől, hanem a fejlesztői oldalról, hogy valahogy belekerül majd egy nagyobb adag költési lehetőség.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5486. hozzászólás - 2013.05.02. 08:12:04 (Válasz Quellon #5485 hozzászólására.)
Sajna ezt én is így látom...
DE van megoldás mindenre (ilyesmiket is várok tőletek :-x ;-) ).
Pl. Kiegészítem a javaslatot egy új AF képességgel, ami picit hiányzik belőle sok megfontolásból.
Struktúra erősítés a neve a Csonterősítés mintájára.
Pontszám: 7.35
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5487. hozzászólás - 2013.05.02. 15:43:09
No nagyon szép a pontozói lelkesedés, de sajnos attól még nem oldódott meg semmi, még a fáról se jöttünk volna le.
Tessék BÁTRAN ötletelni.
Az eddigi legelfogadottabb formulajavaslat pont egy olyan játékos fejlesztési javaslatából lett beintegrálva, aki híres "meredek" ötleteiről.
Lássuk csak...
Quellon alapgondolatából kiindulva - ne legyen irtóztató költsége egy játékelemnek, ha valaki maximálisan szeretné kihasználni - beépítek pár spór dolgot a javaslatba:
A VFkristály visszanyerhetőség esélye AFK*9% (azaz max 99%).
Ez a Sturktúra erősítés AF képességgel kiegészítve igensok kavics megtakarítást jelenthet annak, aki nem csak 4-5 VFkristállyal szeretné elképzelni a játékát.
Mivel a javaslataim alapját képező Mágiaelmélet magas szinten erősödik fel igazán - ahol amúgy is igen tetemesek a kavicsköltségek - ezért pont ott olcsósít a legerősebben ez a módosítás a költségeken, ahol a legérzékenyebb a dolog (magas szinten).

Majd el felejtettem, hogy miért ragaszkodom a fókuszkristályhoz:
1. Nem ragaszkodom hozzá. Pláne, hogy nem is az enyém a végső szó. :-P
2. Miklós jelezte anno, hogy nem örülnének még egy tárgy/slot bejövetelének.

Elképzelhető a dolog magának a TÁRGYNAK a bűvölésével is.
Hm?
A hozzászólást McMad módosította 2013.05.02. 20:59:30-kor
Pontszám: 8.13
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5488. hozzászólás - 2013.05.02. 17:32:37 (Válasz McMad #5487 hozzászólására.)
Nagyon rajta vagy ezen a dolgon, én nem akarlak megbántani, de én már a nevétől is irtózom és szerintem ez sok plusz % meg kristály nem hoz színt a játékba, inkább túlbonyolítja.

Olyan fejlesztés kell, ami egyszerű, átlátható, könnyen implementálható, a játékosok nagy százalékának már a kezdetektől elérhető... és élvezetes. Másodsorban ha kiváltaná a mostani portyázós és háborús rendszert, az lenne a legfaszább
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.25
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5489. hozzászólás - 2013.05.02. 21:04:43 (Válasz LanMaffia #5488 hozzászólására.)
Dehogy bántasz meg. Gondolkodom rajta. Azonban a felvetésed 2. fele aztán tényleg feladja a leckét.
Játékfejlesztő legyen a talpán, aki megoldja ezt a 3 témát így egyben...
No talán valami ötletmagot majdcsak összehozunk hozzá...
Pontszám: 7.21
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5490. hozzászólás - 2013.06.05. 16:14:19
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) 4.06

No az eddig beérkezett javaslatokat figyelembe véve íme itt van még egy mágiarendszer javaslat (előre szólok, hogy a lehetőségek száma közel végtelen… :-P).

A Varázslói mágia (vagy hívhatjuk, Magas mágiának, Felébredt képességnek, Mágikus tehetségnek, vagy ami tetszik) elérhető lenne annak, aki szeretne vele foglalkozni + megveszi Varázskönyvét (v. Mágikus kódexét, v. Máguskönyvtárát - áruk mérlegelendő) + rendelkezik min. 40 Manaponttal + Szövetsége rendelkezik min. 10. szintű Mágustoronnyal.

Amint a feltételek teljesülnek a karakter megtanulhat 1 db mágikus formulát minden 40 alap Mágiatulajdonság pont után az általa elérhető körből/csoportból, amelyek között szabadon váltogathat, illetve aktiválhat-deaktiválhat. Az aktív formula automatikusan levonja manaköltségét, amikor működési feltétele teljesül. Az ismert, illetve épp aktív formula nem látható az ellenfelek által (kivételt lásd lejjebb).


A formulák 3 csoportra oszlanak és csak akkor választható belőlük formula, ha a feltételeknek megfelel a karakter:
1. Külső kör.
Alap Mágia tulajdonság: 40-499, Varázskönyv, Mágustorony 10.
Kis manaköltségű, elsősorban kényelmi és minimáltáp formulák.

2. Adeptus kör.
Alap Mágia tulajdonság: 500-999, Mágikus kódex, Mágustorony 50.
Közepes manaköltségű, kényelmi, gyengébb harci és hosszútávon táposnak minősíthető formulák /aktív használata esetén kb. 8-12 hónap alatt generál 1 erősebb tulpontnyi LE értéket/.

3. Belső szféra.
Alap Mágia tulajdonság: 1000+, Máguskönyvtár, Mágustorony 100.
Magas manaköltségű, erős harci és kényelmi, illetve már középtávon táposnak minősíthető formulák /aktív használata esetén kb. 4-6 hónap alatt generál 1 erősebb tulpontnyi LE értéket/.


Sokat merengtem ezen az AF képesség kérdésen (versenyképesség más AF képességekkel) és arra jutottam, hogy ölég bizonytalan a dolog, ezért inkább úgy döntöttem, hogy többszörözöm – versenyezzenek egymással. Hogyan képzelem? 4 új AF képességgel, melyek tovább fokozzák a kombinációs lehetőségeket és egyben további specializációs lehetőséget nyújtanak.
Íme:

Fegyvermester, Páncélkovács és Pajzsspecialista.
(mindegyik 10 szintes, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Képességszintekhez kapcsolódó hatások (a’la Megaesszencia):
1. Tulajdonság felszerelésbónusz (FM-nél +2 Támadás, PK-nál +2 Védekezés, PS-nél +1 Támadás és +1 Védekezés).
2. +10% eladott – Képességhez kapcsolódó - felszerelés eladási árára.
3. Képességhez kapcsolódó felszerelésbe illeszthető fókuszkristály törlés esetén 10% valószínűséggel megmarad.
4. Tulajdonság felszerelésbónusz 5x-ös (FM: +10 Támadás, PK: +10 Védekezés, PS: +5 Támadás és +5 Védekezés)
5. Mágikus képességként az AF képességhez kapcsolt +1 aktív formulalehetőség.
6. +30% eladott – Képességhez kapcsolódó - felszerelés eladási árára.
7. Tulajdonság felszerelésbónusz 15x-ös (FM: +30 Támadás, PK: +30 Védekezés, PS: +15 Támadás és +15 Védekezés)
8. Képességhez kapcsolódó felszerelésbe illeszthető fókuszkristály törlés esetén 30% valószínűséggel megmarad.
9. A Képességhez kapcsolt formulák hatásfoka kétszeres (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része).
10. Tulajdonság felszerelésbónusz 25x-ös (FM: +50 Támadás, PK: +50 Védekezés, PS: +25 Támadás és +25 Védekezés).

Mágus (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Képességszintekhez kapcsolódó hatások:
1. -10% manaköltség varázslathasználatra (Epius tárgyak hasonló képességével összeadódik).
2. +10% varázslatok eladási árára.
3. Varázslatba helyezhető fókuszkristály törlés esetén 10% valószínűséggel megmarad.
4. +1 aktív formulahely (2 lehet egyszerre aktív).
5. A formulák hatásfoka kétszeres (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része) – felszereléshez kapcsolt formulára nem hat.
6. -30% manaköltség varázslathasználatra (Epius tárgyak hasonló képességével összeadódik).
7. +30% varázslatok eladási árára.
8. Varázslatba helyezhető fókuszkristály törlése esetén 30% valószínűséggel megmarad.
9. +1 aktív formulahely (3 lehet egyszerre aktív).
10. A formulák hatásfoka háromszoros (amelyiknél ez érdemleges, illetve van számszerű része) – felszereléshez kapcsolt formulára nem hat.

Ez a 4 képesség külön-külön, de egymást nem kizáró módon, akár párhuzamosan fejleszthető.
1 karakternek maximum 4 különböző aktív formulája lehet (azonosság esetén is csak 1x-es a hatás).
Ha több lehetősége van – több megfelelő szintű AF képesség miatt – akkor beállítandó, hogy melyek működjenek /pl. az alap(A) + M4 + PP és az FM nem/. Az aktív formulaszám lehetőséget új relik (AH-s, Event, stb.) bővíthetné max 5-re.
Ezt az egész mágikus témát a beállítási lehetőségeivel együtt a Szövetségi oldalon lehetne elhelyezni egy új gomb alá, mondjuk Mágustorony névvel (úgyis ahhoz kapcsolt a téma).


Formulaötletek a teljesség igénye és csoportosítás nélkül:

1. -5 mp a vadászat idejére.
2. Kémkedés újra használati ideje csökken 5 perccel (Kémgömb tulajdonosnak 5 mp-el).
3. Állatgyógyítás hatásfoka 50%-al nagyobb.
4. Kronokompenzációra +1 max fölé is növelő felszerelésbónusz.
5.-7. +20 felszerelésbónusz X harci szakértelemre (külön formula kritütésre, kritvarira, kivégzésre).
8. -20 sikeres kábításkor a Támadás büntető.
9. Kémkedésnél látszik a célponton lévő aktív varázslatok fajtája (hatásfoka nem).
10. A VT-ben 2 még nem teljesített küldetés helye felcserélhető.
11. +5% Epikus/Entitás ellenfél ellen varázslatsebzésre.
12. +30 Támadás állatoknak Epikus/Entitás ellenfél ellen.
13. +10% állatsebzés Epikus/Entitás ellenfél ellen.
14. Entinél 10% eséllyel nincs CsP vesztés 15% alá kerülés esetén.
15. X extraregen Epi/Enti ellen.
16. X Varázslatelnyelés Epi/Enti ellen.
17. X Elnyelés Epi/Enti ellen.
18. CsP vesztő – „büntető” tárgy hatásfoka 2 CsP.
19. CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése estén nem CsP-t, hanem PP-t veszít az ellenfél.
20. CsP vesztő – „büntető” tárgy viselése esetén a tárgyat viselő vesztes megkapja az ellenfele által elvesztett erőforrást.
21. CsP vesztő – „büntető” tárgyat viselő ellenfeled ezt befolyásoló aktív formulája nem működik ellened.
22. Idomítási idő 1 perccel kevesebb.
23. 10% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyitalfogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).
24. Sajtoláskor - ha esszencia esik - 10% (gradulátumos sajtoláskor 30%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges).
25. +10% Kábítás.
26. +10% Kábítás ellenállás.
27. +5% LEszívás.
28. +5% LEszívás ellenállás.
29. X% manaszívás.
30. Ha megtámadnak és vesztesz portyában + van Átokszórás képességed, akkor ellenfeled következő csatájában -10 Támadás és IQ büntetővel harcol.
31. Sikeres Kábításkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Kábítás büntetőt.
32. Portyában a Gyaktér bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
33. Portyában a Védfal bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
34. Portyában a Nekrofun bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
35. +SZINT/3 csatakörönkénti regen portyában.
36. Kémkedésnél látszik a célpont harcba hívott állatainak összes statisztikája is.
37. Láthatatlanságban a támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
38. 10% eséllyel portyában ellenfeled elveszíti utolsó támadási lehetőségét.
39. Portyában ellenfeled állatai 5%-al kevesebbet sebeznek.
40. Ha megtámadnak és vesztesz portyában + van Átokszórás képességed, akkor ellenfeled állatainak morálja 1-el csökken növekedés helyett.
41.-48. +10 Tulajdonság felszerelésbónusz.
...

„Hirtelen” ennyi. Ez 1920-as Mágiaérték (és egyéb feltétel megléte) esetén már mind ismerhető, használható is lenne, de számtalan lehetőség lehet még formulára.

Ha valaki "táposnak” érzi pár ponton az egész tervezetet, az nem érzi rosszul.
KIFEJEZETTEN rámentem arra, hogy aki „eltévelyedik” a Mágia irányába és elköltekezi magát egy nem harci tulajban, az valahol vissza is kapja a dolgot.
Az ÉpítőNagymesterektől (Mágia érték az egekben) meg egyáltalán nem sajnálom a „csípőből” Ősmágus lehetőséget.

Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
FIGYELEM! Ez HOSSZÚTÁVÚ javaslat!

/Bármi konkrétum új varázslatokkal kapcsolatban a Behó részéről - figyelembe véve az eddigi beígért terveket - érzésem szerint leghamarabb év vége felé várható/

THX Aurri (RIP ), Beherit, Cras, Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos, Lan.
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek.
A hozzászólást McMad módosította 2013.06.11. 16:00:19-kor
Pontszám: 6.47
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5491. hozzászólás - 2013.06.05. 16:41:01 (Válasz McMad #5490 hozzászólására.)
Hmmm, maximum 5-10 szóban elmondanád nekem miért jó ez?
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.47
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5492. hozzászólás - 2013.06.05. 17:15:32 (Válasz Viszok009 #5491 hozzászólására.)
Mert TÁP!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.05
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5493. hozzászólás - 2013.06.05. 18:09:57 (Válasz McMad #5490 hozzászólására.)
A fegyvermester, páncélkovács, pajzsspecialista és mágus AFK-k egymást kizáróak ugye? Tehát a 4-ből csak 1-et lehet fejleszteni? Ha igen, akkor - amennyiben játékba kerül majd - előre le lesz írva játékon belül, hogy melyik mit tud 1-1 szinten vagy vakon kell eldönteni, hogy melyik irányba indul valaki? (Azt ne is mondja senki, hogy itt bárki olvashatja/olvashatta.) Csak mert igaz, hogy megaesszenciásan nőnek a szintenkénti hatások, de a megaesszenciákban csak egy út van.

32. Portyában a Gyaktér bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
33. Portyában a Védfal bónusz megegyező aktuális ellenfeledével.
Ezek csak támadáskor érvényesek vagy védekező félként is? Mert a "portyában" kifejezés az is-is-t jelenti, de a játékban általában minden csak támadóként szokott működni - eddig.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.19
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5494. hozzászólás - 2013.06.06. 10:55:49 (Válasz Viszok009 #5491 hozzászólására.)
Általánosságban (szerintem) azért "jó" pl. egy ilyen összetettebb mágiarendszer, mert...
1. Sok kényelmi, játékgyorsító funkció van benne.
2. További eltérés lehetőség karakterek között (több fajta taktika miatt).
3. Nagyobb kombinációs lehetőség, újabb célok a játékmenetben.
4. AFp elköltési lehetőség hosszabb távra.
5. Az "elrontott" karakterek (pl. magasabb Mágia érték) és Építőmesterek számára egy olyan játékelem, amiben igenjók lehetnek + ezzel kis mértékben (kb. 10-20%-al) kompenzálhatják a harci hátrányukat az élbolyhoz képest, de mindenképpen számukra jelenti a legerősebb "játékszín" pluszt.
6. A Mágia tulajdonság erősítése az eddig relatív "értékéhez" képest.
7. A fentiek REMÉLT következményeként csökkenti a "beleunás" veszélyt.

+1. Ahogy Alendaar is írta - táp. Azoknak akik ügyesen forgatják a formulákat, cserébe az "elkotyavetyélt" LE-ért (Mágia tul) és AFp-ért (javasolt új, tetemes költségű AF képességek).

Mielőtt valaki megvádolna öncélúsággal jelezném, hogy 1 db 81. szintű karakterem van per pillanat 189-es Mágia értékkel (TÖ 3337, azaz a tulátlagom felét sem éri el).
1szerűen szükségszerűnek látom a Mágia tul fontosságának/értékének erősítését oly módon...
No de épp ezzel kezdtem.
Kieg.: Hogy célzottan kinek-mire jó pl. a fenti javaslat azt döntse el mindenki maga.
A hozzászólást McMad módosította 2013.06.06. 13:51:23-kor
Pontszám: 7.21
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5495. hozzászólás - 2013.06.06. 11:15:04 (Válasz Quellon #5493 hozzászólására.)
Ez a 4 képesség külön-külön, de egymást nem kizáró módon fejleszthető.

Az esélykiegyenlítő formulák mindig működNÉNEK aktivált állapot esetén, de nem változtatnak a rendszerén.
Pl. Továbbra is védekezőnél a Védfal számít, DE mindig az aktuális ellenfélét használja ha a formula aktív.

FONTOS!
Ez csak némi ötletelés, fejlesztési irányvonal belövési lehetőség a Behó számára és igényfelmérési lehetőség számunkra.
Miklós jelezte, hogy LESZ ilyesmi (új, magas manaigényű varázslatok), de hogy milyen lesz és mikor az teljes homály addig, amíg ki nem tesz egy fejlesztési javaslatot a témára.
Kieg.: Személy szerint csak azért erőlködöm, hogy HÁTHA valami ilyesmit (összetettebb rendszer) sikerül elfogadtatnom a nagyközönséggel és Miklósékkal.
A hozzászólást McMad módosította 2013.06.06. 11:26:37-kor
Pontszám: 7.21
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5496. hozzászólás - 2013.06.06. 11:40:12 (Válasz McMad #5495 hozzászólására.)
A kérdéseim feltevésekor már kezdtem azt hinni, hogy értem miről beszélünk. A válaszodat egyáltalán nem értem és/vagy nem a kérdésemre válaszoltál. Vagy soha nem is értettem azt az egészet amiből kérdeztem kettőt
Légy szíves próbáld másképp elmagyarázni/megválaszolni a kérdéseim, ha lesz időd.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.19
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5497. hozzászólás - 2013.06.06. 11:59:38 (Válasz Quellon #5493 hozzászólására.)
OK.
A fegyvermester, páncélkovács, pajzsspecialista és mágus AFK-k egymást kizáróak ugye? Tehát a 4-ből csak 1-et lehet fejleszteni?

Nem.

Ezek csak támadáskor érvényesek vagy védekező félként is? Mert a "portyában" kifejezés az is-is-t jelenti, de a játékban általában minden csak támadóként szokott működni - eddig.

Tudtommal portyában a támadónál a támadó Gyaktere és Nekrofunja, védekezőnél a védekező Védfala és Nekrofunja számít.
Ezt módosítaná a formula úgy, hogy akinél aktív egy ilyen formula, az az aktuális ellenfeléét használja.
Kieg.: Pl. HA támadónál aktív a Gyakteres formula, akkor védekező Gyakterét "használja" a sajátja helyett.
A hozzászólást McMad módosította 2013.06.06. 12:03:24-kor
Pontszám: 7.21
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5498. hozzászólás - 2013.06.06. 12:17:45 (Válasz McMad #5497 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.06.06. 11:59:38
OK.
A fegyvermester, páncélkovács, pajzsspecialista és mágus AFK-k egymást kizáróak ugye? Tehát a 4-ből csak 1-et lehet fejleszteni?

Nem.
Hanem?

Idézet: McMad - 2013.06.06. 11:59:38
Ezek csak támadáskor érvényesek vagy védekező félként is? Mert a "portyában" kifejezés az is-is-t jelenti, de a játékban általában minden csak támadóként szokott működni - eddig.

Tudtommal portyában a támadónál a támadó Gyaktere és Nekrofunja, védekezőnél a védekező Védfala és Nekrofunja számít.
Ezt módosítaná a formula úgy, hogy akinél aktív egy ilyen formula, az az aktuális ellenfeléét használja.
Kieg.: Pl. HA támadónál aktív a Gyakteres formula, akkor védekező Gyakterét "használja" a sajátja helyett.
Akkor szélsőséges esetben a támadó és védő tökéletesen lenullázhatják magukat, egyiknek sem lesz se plusz támadása, se plusz védelme, vagy mindkettőnek lesz mindene - igaz ez így?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.19
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5499. hozzászólás - 2013.06.06. 13:02:38 (Válasz Quellon #5498 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2013.06.06. 12:17:45
Idézet: McMad - 2013.06.06. 11:59:38
OK.
A fegyvermester, páncélkovács, pajzsspecialista és mágus AFK-k egymást kizáróak ugye? Tehát a 4-ből csak 1-et lehet fejleszteni?

Nem.
Hanem?

Akár egyszerre fejleszthető.
Pl. 5 szint FM, 1 szint PK, 3 szint PP, 4 szint M.
Kinek-kinek igénye-szájíze-lehetősége-stb. szerint.

Idézet: Quellon - 2013.06.06. 12:17:45
Idézet: McMad - 2013.06.06. 11:59:38
Ezek csak támadáskor érvényesek vagy védekező félként is? Mert a "portyában" kifejezés az is-is-t jelenti, de a játékban általában minden csak támadóként szokott működni - eddig.

Tudtommal portyában a támadónál a támadó Gyaktere és Nekrofunja, védekezőnél a védekező Védfala és Nekrofunja számít.
Ezt módosítaná a formula úgy, hogy akinél aktív egy ilyen formula, az az aktuális ellenfeléét használja.
Kieg.: Pl. HA támadónál aktív a Gyakteres formula, akkor védekező Gyakterét "használja" a sajátja helyett.
Akkor szélsőséges esetben a támadó és védő tökéletesen lenullázhatják magukat, egyiknek sem lesz se plusz támadása, se plusz védelme, vagy mindkettőnek lesz mindene - igaz ez így?

Nincs szélsőséges eset.
Ellenfelek vannak, akik aktiválják 1 vagy több formulájukat.
Ha azonosak az épületszintek, akkor hatás 0.
Ha a portyaszerepnek megfelelő formulák aktívak a feleknél, akkor felcserélődnek az épületbónuszok (támadó a védő épületbónuszaival támad, védő a támadó épületbónuszaival védekezik).
A célpont határozza meg a formula használhatóságát, azaz ha valaki a sajátjánál erősebb Gyakterű ellenfélre támad, akkor annak a Gyakteres formulát érdemes aktívvá tennie.
Egy pocsék Védfalas játékos javíthatja a passzív állapotú portyaesélyeit (pl. pihenésben), ha aktivál egy Védfalas formulát.
A Nekrofun formula alapvetően alacsony szinten használható, hiszen szinte csak azok között fordul elő nem maxolt Nekrofun.
Ez már formulataktikai kérdés. A hatásuk mérsékelt-kicsi, hiszen a mezőny zöme alig különbözik épülettámogatottságban, de alkalmanként számíthat.
Kieg.: Pl. Bajnokin igenérdekes kombinációk alakulhatnak ki, ahol MINDEN épület számít, de az ellenfelek és épülettámogatottságuk függvényében...
A hozzászólást McMad módosította 2013.06.06. 13:09:50-kor
Pontszám: 7.21
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5500. hozzászólás - 2013.06.06. 14:16:30 (Válasz McMad #5499 hozzászólására.)
Kösz, azt hiszem közel a megvilágosodás, még emésztem
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.19
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő