Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
781. hozzászólás - 2009.09.16. 10:46:22
Én szerintem elég sokan abba hagyták a játékot, ami nagy kár. Gondolom ti is észre vettétek. Szerintem küldeni kellene egy e-mailt mindenkinek a fontosabb eseményekről. Például zarknod felébredt, bajnoki, kvíz. Vagy olyan dolgokat ki találni mint például, 1 napig a vadászatból szerzett Le dupláját kapod. Vagy 1 napig a portyáknak LE-t a dupláját kapod. Esetleg, hogy ne legyen vita legyen fordított, pl. aki 60 szintű annak 1 vadászat ad dupla LE-ét ezen a napon az 1 szintűeknek pedig 60. Hiszen aki 60 szintű annak elég sok szaki van. 1 szintűnek meg már azon a napon szintet fog lépni. Ezekről tájékoztatni őket.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.38
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
782. hozzászólás - 2009.09.17. 09:56:40
úgy látszik, hogy csak én írok. Még lenne egy javaslatom. Mind a 3 világban láttam, hogy szövetségek segítik egymást és békében vannak. Miért nem lehet egy olyan épület ami a szövetségek beléphetnének. Annak is lenne több szintje. Például olyan előnyei lennének, Ha valamelyik szövetséget megtámadják a többiek is kapnak az eseményekben levelet. Akkor támadhatnák meg egymást a különböző horda tagok, ha a másik bele egyezik ez miért fontos: a küldi véget, mind a ketten ott legyenek akkor és így esetleg meggátolná az egymás püfölését véletlenül.). Esetleg ha van rá kapacitás egy kisebb fórumja is lehet. Közös épületek. erősebb szörnyek ellen harcolni.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 5.25
kedvencMordusFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
783. hozzászólás - 2009.09.17. 14:05:03
Két ötlet jutott eszembe, ha már valaki felvetette akkor elnézést érte.
Az egyik, hogy a tulajdonságokat lehessen úgy fejleszteni mint a szerencsét. Arra gondolok, hogy ne csak egy összegben lehessen fejleszteni hanem kisebb törlesztő részletekben. Elég zavaró pl az, hogy ha 1 szinttel szeretném növelni az egyik tulajdonságomat akkor azt 20 vadászat után tehetem meg. Így ha ennél kevesebb időm van a játékra akkor úgymond "nem is érdemes" vadásznom.
A másik dolog lehetne olyan statisztika mint az ÖV.-ben volt, hogy külön tulajdonságokra (és szakértelmekre) lebontva ki az "ász". Egy kis érdekesség lehetne a játékban. Mondjuk enélkül még el lennék, de az első javaslatom örülnék ha megvalósulna. Béke!
Pontszám: 3.80
fórumozóJeLoFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
784. hozzászólás - 2009.09.18. 00:41:04
Hali

Egy javaslat... lehet, hogy volt már, de a játékban nincs és nem is értem, miért nem igy van alapból, pedig evidens lenne. A portyázást követő regenerálódás. Általában -60%-ig szoktam portyázgatni, ezután bedob a rendszer egy időt, hogy mikor leszek teljesen fitt újra. Ez alatt az idő alatt fokozatosan kellene a - értéknek visszamenni, hiszen ha egy kicsit pihenek, erősebb leszek. Fura, hogy 59:59-ig ugyanolyan gyenge vagyok és az utolsó 1 másodpercben hirtelen fitt leszek
Pontszám: 4
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
785. hozzászólás - 2009.09.18. 00:58:42 (Válasz JeLo #784 hozzászólására.)
fokozatosan megy vissza. egy ideig 50, 40, majd 30% mínuszban leszel, csak a számok nem fognak átváltani, ha nem frissítesz.

nem mellesleg, egy tanács: kronokompenzáció. szakértelem. a maximumra. semmi értem 59.59-et várni, míg megint friss lehetsz, ha elég 9.59-et. ezerszer jobb a játékélmény, ha 10 percenként mehetsz lesz 0-ról 60%-ig.
Pontszám: 6.86
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
786. hozzászólás - 2009.09.18. 01:01:23 (Válasz Mordus #783 hozzászólására.)
Idézet: Mordus - 2009.09.17. 14:05:03
Két ötlet jutott eszembe, ha már valaki felvetette akkor elnézést érte.
Az egyik, hogy a tulajdonságokat lehessen úgy fejleszteni mint a szerencsét.


nagyon rossz ötlet, hiszen épp ez a lényeg, hogy nem tudod minden LE-dat elkölteni (hacsak el nem építed), így lehet rabolni valamit. magasabb szinten, amikor már egy szakértelemszint 15.000, egy tulajdonságszint 50.000, pozitív, ha valaki pár ezer LE-t nem tud csak úgy elszórni.
Pontszám: 7.69
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
787. hozzászólás - 2009.09.18. 13:20:53 (Válasz Fubujoci #782 hozzászólására.)
Idézet: Fubujoci - 2009.09.17. 09:56:40
úgy látszik, hogy csak én írok. Még lenne egy javaslatom. Mind a 3 világban láttam, hogy szövetségek segítik egymást és békében vannak. Miért nem lehet egy olyan épület ami a szövetségek beléphetnének. Annak is lenne több szintje. Például olyan előnyei lennének, Ha valamelyik szövetséget megtámadják a többiek is kapnak az eseményekben levelet. Akkor támadhatnák meg egymást a különböző horda tagok, ha a másik bele egyezik ez miért fontos: a küldi véget, mind a ketten ott legyenek akkor és így esetleg meggátolná az egymás püfölését véletlenül.). Esetleg ha van rá kapacitás egy kisebb fórumja is lehet. Közös épületek. erősebb szörnyek ellen harcolni.


Érdekes ötlet, és nekem spec tetszik is, talán így el lehetne indulni a rég beígért szövetségi küldetések felé.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 5.39
irritálóPrinyoFérfi
Végzetúr mester
276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
788. hozzászólás - 2009.09.21. 11:15:30
Szerintem jó lenne egy Kedvencek menüpont a fórumban, és oda be lehetne tenni a kedvenc topikjainkat. Mert van sok ami nem érdekel, de amikbe írogatok azok közül meg sokat alig találok meg.
V2: Psychoid
Pontszám: 2.27
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
789. hozzászólás - 2009.09.21. 11:52:14
Szerintem olyan közös ellenfeleket kellene behozni, amikért a szerezhető LE a kreatívval lehetne növelni. Mert se a térkapu, se a manók, se milyen más dolgot nem növel a kreativ csak az egymás ellen. És amiért lecsökken a belőle származható LE. Egy olyan szörnyek kellenek akik felérnek egy jó végzetúrhoz. Ugyan úgy csökkentenék a portyapontot. De legalább egy kisebb lenne a vita a pókok és a vadászosok között. Mert ezeket a manókhoz is kellett Le egy vadászos pedig elment vadászni, hogy tudjon manók ellen harcolni, közben jött a pók. És így a pók eltudott menni manózni.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 8.18
közkedveltBoom a FeybeFérfi
Végzetúr tanonc
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
790. hozzászólás - 2009.09.21. 16:21:11
Nem tudom ki hogy van vele, de az hogy csak kavicsért lehet állatokra felszerelést venni kissé igazságtalan dolognak tartom, tudom van az aukción is eddig 3 tárgy, amelyek ráadásul erősebbek az összes kavicsos lomnál, de szerintem be lehetne vezetni pár tárgyat vagy kufárnál LE-ért avagy mint térkapus lomot.
Semmiképp se tápos dolgokat szeretnék, az legyen a kavicsosok kiváltsága de mondjuk ha kiraknátok a mithrill karom ami ugye +4 sebzés alternatíváját LE-ért ami lehetne a kicsorbult mithrill karom ami adna +2 sebzést, de mellé -1 elnyelést, akkor annak szerintem sokan örülnének persze itt nem a full kocka optimalizátorokról meg prémes legényekről van szó hanem azokról, akik csak simán játszanak, mert nélkülök a "profiknak" se lenne élvezetes a játék, de néha őket is kell nézni.
Pontszám: 9.72
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
791. hozzászólás - 2009.09.21. 16:37:15 (Válasz Boom a Feybe #790 hozzászólására.)
Nagyon tetszik az ötleted, főleg mivel egyre drágább a játék ahogy haladsz előre, és van hogy nem veszek már a moboknak semmit sem, ezért ahogy írtad is nem a kavicsos cuccoknak kell konkurencia hanem valami ami épphogy add valamit de csillog és ezért kell azoknak akik nem tudnak rá költeni.
Írok is pár ötletet tárgyakra:

lyukas bőrpáncél
+10 védekezés
-5 támadás
1 elnyelés

rozsdás acélagyarak
+1 sebzés
-1 elnyelés

szegecses acélnyakörv
+10 támadás
-5 védekezés

és lehetne folytatni a sort.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 7.64
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
792. hozzászólás - 2009.09.21. 17:06:44 (Válasz Tseby'dr akula #791 hozzászólására.)
Hosszútávon nem ezek, hanem +TP-t adó kellene, LE-ért.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.86
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
793. hozzászólás - 2009.09.21. 17:15:11 (Válasz Mortimer #792 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.09.21. 17:06:44
Hosszútávon nem ezek, hanem +TP-t adó kellene, LE-ért.


Meg a morált, de azokat ide se mertem írni mert jött volna az hogy mit merészelek én mert az táp lenne.......
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 6.02
népszerűTrombonistFérfi
Végzetúr tanonc
13 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
794. hozzászólás - 2009.09.21. 18:05:09 (Válasz Tseby'dr akula #793 hozzászólására.)
tetszene egy ilyeb fejlesztés, amúgy TP és moráladó dolgokat is be lehetne tenni de mivel ilyen van már őskőért valami büntetés járna mellé és akkor már nem nevezhetnénk tápnak

pld:

lemerült implantátum

+1TP
-3 elnyelés
A hozzászólást Trombonist módosította 2009.09.21. 18:05:41-kor
Pontszám: 8
irritálóPrinyoFérfi
Végzetúr mester
276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
795. hozzászólás - 2009.09.22. 12:18:06
VP-ből való építés mellett lehetne egy olyan szakértelem amivel TP-ből gyógyítanám a z állatot. Mert valamikor lassan megy (30percenként ). Azonnali lehetne a gyógyulása, de időhöz kötött. Mármint újra használati ideje lenne.
V2: Psychoid
Pontszám: 3.50
irritálóPrinyoFérfi
Végzetúr mester
276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
796. hozzászólás - 2009.09.22. 12:19:33 (Válasz Boom a Feybe #790 hozzászólására.)
Támogatom, az állati kacatokat térkapuba is lehessen találni. Random pl. Zarknodnál az még elfogadható lenne!
V2: Psychoid
Pontszám: 5.67
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
797. hozzászólás - 2009.09.22. 12:43:01
Jól hangzik az állatos cucc a lélekkufárnál, csak meg kellene találni a balanszot a prémium és regular játékosok között és így belőni az árat valamint a tárgyak tulajdonságait.

Ha a dolog elmegy az egyik irányba, akkor felháborodás lesz, a prémiumos nem vesz őskövet - a fejlesztőknek ez bevételcsökkenést jelent. A balansz érdekében jön egy újabb nerf ami a regulart érinti stb stb.

Kíváncsian várom, bekerül-e a dolog a várható fejlesztések közé.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 7.37
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
798. hozzászólás - 2009.09.22. 17:32:54 (Válasz Prinyo #795 hozzászólására.)
Jaja, a TP-bőll állatgyógyítást én is támogatom, sőt lehessen TP-ből morált növelni, az lenne a legjobb!
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.60
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
799. hozzászólás - 2009.09.22. 21:04:37
Kicsit furcsán jön ki, hogy az állataim kevesebbet sebeznek, ha találok és többet, ha nem. (Kritikus nélküli találatról van szó.) Lehet, hogy a közelharcot és az állatokat jobban össze kellene hangolni. (Az állat sebzése találat esetén ne az elnyelés utáni értékből számolódjon, hanem úgyanúgy az alapból, mintha nem találnék.)
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.94
kedvencDrSteve123Férfi
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
800. hozzászólás - 2009.09.23. 07:37:04
GYAKORLÁS: aki több állatot tart annak nehézkes, az összeset egyszerre harcba hívni, pihenni küldeni vagy gyakoroltatni velük.
Checkbox-ok segítségével lehessen egyszerre több állatot kiválasztani és egy tevékenységet az összesre elvégezni.
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák