Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7781. hozzászólás - 2016.03.21. 13:57:50 (Válasz Mortal55 #7777 hozzászólására.)
Idézet: Mortal55 - 2016.03.21. 12:24:09
Az energia téglával mi a gond, vagy építési energiát kapsz, vagy (elvileg) beépül a fátokba ha van.


Ugye ezt nem gondoltad komolyan!?
Vagy neked mindegy, hogy pl. templomi pálca vagy a fenti fos???
Egyetlen baj van vele, hogy ku...ra nem ér semmit! Főleg némelyik másik jutalommal összehasonlítva!
Nekem személy szerint rohadtul nem tetszik, hogy az univerzum ládikó/aranyszelence kaliberű - elméletileg ritka és tápos - cuccokból is lényegében szerencsekerék effektus dönti el, hogy normális cuccot kapsz, vagy "IJ b+"!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 9.14
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7782. hozzászólás - 2016.03.21. 15:23:40 (Válasz Alendaar #7781 hozzászólására.)
Nem erős össze hasonlítás egy kicsit? Energia tégla értéke őskőben 5, pálca 70(?), meg ha a univerzum ládából eséssel van bajod, kérlek tedd hozzá, mert így az jött le hogy úgy általában semmi létértelme a dolognak.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.40
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7783. hozzászólás - 2016.03.21. 20:22:28 (Válasz Mortal55 #7782 hozzászólására.)
Őszintén?
Az energiatéglának totál semmi értelme nincs!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.97
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7784. hozzászólás - 2016.03.21. 22:19:24 (Válasz Alendaar #7783 hozzászólására.)
Jaaaaa, hát építési átlag mentes világon, ahhol még a manakonstrukció is maxos, ott meglehet.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.40
fórumozóMeiszterFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7785. hozzászólás - 2016.03.22. 23:44:05 (Válasz Gwindor #7780 hozzászólására.)
Ott is lehet különböző tárgyakat szerezni epikusból amik rengeteg előnyhöz juttatják a nagyobb szövetségben levőket akik elöbb fel tudják húzni az epikus emlékművet és a térkaput
Erröl ennyit szerintem igaza van Atti1000-nek.............
---
Pontszám: 5
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7786. hozzászólás - 2016.03.23. 08:08:21 (Válasz Mortal55 #7784 hozzászólására.)
Ne mondd már, hogy 200. szint környékén van létjogosultsága 5 db energiatéglának, mint tápos jutalomnak!
Összehasonlíthatatlan a többi cuccal, annyira jelentéktelen sz@r!

Ha egyes jutalmakra meg lehetett csinálni, hogy bizonyos szint alatt nem járnak, akkor erre is meg lehetne oldani, hogy X. szint felett nem kaphatsz ilyen szemeteket semmiből.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.97
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7787. hozzászólás - 2016.03.23. 08:39:59 (Válasz Alendaar #7786 hozzászólására.)
A játékosok hány százaléka is van 200 felett? Nem igazán jössz magadtól megoldással, úgy kell belőlled "kihajtani". Egyszer majd csak a végére érünk a vitának. Bár lehet jobban járnál ha az üsz-en érvelnél, én ha akarnék se tudnék segíteni rajtad.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.40
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7788. hozzászólás - 2016.03.23. 08:51:09 (Válasz Mortal55 #7787 hozzászólására.)
Egyre többen leszünk 200 felett. Abban nyilván igazad van, hogy az ÜSZ-en kell reklamálni, itt viszont miért is ne vitázhatnánk róla. Egyetértek Alendaarral, hogy vannak olyan "jutalmak", amiket bizonyos szint fölött már nem szabadna adni, mert csak elégedetlenséget szül. Ahogy isteni mannát nem kaphatok, ugyanilyen könnyedén megoldható, hogy ne "nyerjek" 0,1 AFP-t, meg energiatéglát, meg ilyen szarságokat.
Pontszám: 7.75
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7789. hozzászólás - 2016.03.23. 09:37:38 (Válasz Bpetya75 #7788 hozzászólására.)
Hogy megoldható? Persze. Megoldják-e? Ennyi indokkal alígha. Ha kihúznának magas szinten minden értéktelen jutalmat, nagyobb esélltel kapsz értékeset, amit szerintem nem szeretnének. Vagy találjatok ki alternatív jutalmakat ezek helyett, avagy a jutalomra harcoljatok ki szint szorzót. Mint ahogy pl szerintem a regeneráló kristályra se ártana, igaz az relikvia, csak megemlítettem.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.40
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7790. hozzászólás - 2016.03.23. 10:46:45
Van jó pár olyan dolog a játékban, ami az idő múlásával vagy új elemek bekerülése miatt egyszerűen teljesen elavul/értelmét veszti!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.97
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7791. hozzászólás - 2016.03.23. 10:57:41 (Válasz Alendaar #7790 hozzászólására.)
Na ezzel nem vitatkozok, mert ez az állítás így teljesen igaz.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.40
népszerűhpityuFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7792. hozzászólás - 2016.04.04. 10:06:23
A VU matekjához nem értek, ezért szándékosan nem írtam fejlesztési költségeket. Inkább csak az alapötlet a lényeg. Visszatérő játékos vagyok 3 inkább 4 év maradt ki. Ha menet közben már voltak hasonló ötletek, akkor elnézést kérek az ötletgazdától, nem szándékos ötletlopásról van szó.

1) A trükkös (X AF pont): Rutinos végzetúrnőnek, végzetúrnak számítasz már. Bizonyos képességeidet nem csupán mesterien használod, de egyes esetekben már ravasz is tudsz lenni. Új képességek: Barter (AF képesség), Templomjáró (Szakértelem), Kalandkerülő (AF képesség)

Esetleg a képességnek lehet több szintje, és az új képességek megtanulásához mindig 1-1 plusz szint kellene.

2) Barter (X AF pont, Y szint). Minden egyes szintje után megnevezhetsz egy tárgyat, amelyet a lélekkufár 5-1 arányban becserél neked Platinára/LGY-re.

Az lenne a lényege, hogy el lehessen cserélni a számunkra haszontalan csak gyülemlő tárgyakat (ez ugye mindenkinek más-más lehet, ezért választható) valami használhatóra. Ha a platina vagy LGY nem vállalható, akkor legyen a helyükön olyan, ami igen. Y tárgyat lehet beállítani attól függően hányas szintű a képesség, az egyes szinteknek lehet egyre nagyobb AF pont költsége, maximum 4-5 szintre gondoltam. Variálni nem lehet, amit egyszer beállítunk az örök érvényű.

3) Barter bérlet (Relikvia, X őskő és esetleg Y LGY): A fenti képességhez egy relikvia melynek hatására a tárgyakat nem 5-1 hanem 4-1 arányban tudod cserélni. Azért írtam őskövesre, hogy a Behónak is legyen belőle kis bevétele.

4) Templomjáró: A szakértelem minden szintje után 2 órával csökken a rituálé teljesítési ideje. A maximális hatást 84. szinten éri el, amikor is 1 héttel kevesebb idő szükséges a rituálé végrehajtására. A szakértelem nem turbózható.

5) Kalandkerülő (X AF pont, 7 szint): Első szinten 7 naponta egy nem epikus kalandot megoldhatsz úgy, hogy nem kell teljesítened a próbákat (teljesítettnek jelölheted). Nem kell csatázni (nem jár LE, TP a csata után), nem kell erőforrást áldozni sem. A további szintek 1-1 nappal csökkentik a napok számát. Legmagasabb szinten naponta megoldhatsz így egy kalandot.
---
Pontszám: 6.43
közkedveltPocokomFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7793. hozzászólás - 2016.04.04. 12:58:57
Jogosnak tartom Thalia felvetését az enegiatéglával és a hasonló hulladékokkal kapcsolatban.
Alacsony szinten is annyi értelmét látom mint ő 200 feletti karakterrel.

Akkora tápot egy alacsony szintű karakternek sem ad 5 energiatégla... hát akkor egy 150-200 szintű karakternek?


A szinthez kötött jutalmak eddig is részei voltak a játéknak, ezért nem értem, miért ne lehetne bevezetni az eddig
meglévőkhöz néhány -magas szinten kukába való- dolgot.
V5 Vitathatatlan - Shibusen
V3 Illuminati Lovagjai
Pontszám: 9
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7794. hozzászólás - 2016.04.04. 13:49:19
Akit esetleg érintene a közeljövőben:

Az végzet arany fétise továbbfejleszthető lesz!
Miklós információja szerint a platinához 12 fétisszilánk és 3 kryxónium fókusz fog kelleni és "Hamarosan bekerül a programba!"
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 8.30
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7795. hozzászólás - 2016.04.05. 06:45:46 (Válasz hpityu #7792 hozzászólására.)
Érdekes, hogy erre nem érkezett még vélemény. Kíváncsi lennék máséra, nekem jó ötleteknek tűnnek. Csak a kalandkerülőnek nem látom sok értelmét, a többi érdekes lenne.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.08
kedvencTivornyaFérfi
Végzetúr tehetség
152 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7796. hozzászólás - 2016.04.07. 17:45:47
Ezt az egész csatlósosdi témát úgy tudnám elképzelni inkább, hogy egy gólemmé átkonvertálni mindent és az 1 darab gólem megkapná az eddigi csatlósok kiejlesztett tulajdonságát mitoizésestül, mindenestül. A további állatok felemelése pedig inkább hozzágyúrás lenne a gólemhez. Sokkal karakterbarátabb és szerepjátékosbarátabb lenne a történet, mint ez a juhászkodás
https://www.youtube.com/watch?v=lBI_K4UzcjY

„Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
„Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!"
Pontszám: 7.61
kedvencTigrisnyulNő
Végzetúr mester
1019 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7797. hozzászólás - 2016.04.07. 18:25:56 (Válasz Tivornya #7796 hozzászólására.)
S ekkor megjelenik a Pásztorkodás, mint szakértelem, vagy AF képesség.
PittyPötty - V1
ResCat - V3
Cheri Lady - V6
Pontszám: 8.59
kedvencTivornyaFérfi
Végzetúr tehetség
152 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7798. hozzászólás - 2016.04.07. 18:42:12 (Válasz Tigrisnyul #7797 hozzászólására.)
A Pásztorkodást most kéne bevezetni, nem abban az esetben, ha a gólem létezne a nyáj helyett Vigyázz, mindjárt az orrodra is koppintok V6-on, ha már aktív vagy
A hozzászólást Tivornya módosította 2016.04.07. 18:42:26-kor
https://www.youtube.com/watch?v=lBI_K4UzcjY

„Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
„Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!"
Pontszám: 7.61
kedvencTigrisnyulNő
Végzetúr mester
1019 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7799. hozzászólás - 2016.04.07. 18:51:17 (Válasz Tivornya #7798 hozzászólására.)
Attól, hogy fórumon aktív vagyok, nem jelenti, hogy a játékban is:P De próbálkozni lehet!
Arra gondoltam, hogy a Pásztorkodás is megoldhatná, azt amit te írtál. HA kifejelszti az ember, onnantól kezdve egy kézbe kerül az egész, csak akkor nincs gólem.
A hozzászólást Tigrisnyul módosította 2016.04.07. 18:51:38-kor
PittyPötty - V1
ResCat - V3
Cheri Lady - V6
Pontszám: 8.59
kedvencTivornyaFérfi
Végzetúr tehetség
152 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7800. hozzászólás - 2016.04.07. 19:09:49 (Válasz Tigrisnyul #7799 hozzászólására.)
Részemről nyugi van, lezártam a napot
Ezt az egésze gólemesdit így képzeltem el a jelenlegi helyzet tükrében:
Egy adott karakter 1. fétise aktiválna egy gólemet a fétis adta lehetőségekkel együtt. Ezt a gólemet az eddigiekhez képest lehetne hízlalni csatlóskristállyal és lehetne fejleszteni a mytokronitokkal az eddigi megszokott menetrend szerint. Minden további fétis az eddig megszokott rend szerint egy állatot igényelne, amit a gólem felzabál, vagy belegyúrunk(ez mellékes játéktecjnikailag) és természetesen a gólem megkapná ennek a fétisnek is a speckóját.
Mindez a játékban annyi változást eredményezne a játékosoknak, hogy nem egy baszott hosszú csatlósoldal rengetegében kéne bűvészkedni az alap 1000 kattintás mellett, hanem a csatlósok adta mindenféle csillivilli bizbasz szép szerepjátékos formát öltene 1 darab gólem formájában
https://www.youtube.com/watch?v=lBI_K4UzcjY

„Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
„Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!"
Pontszám: 7.61
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!