Esszenciák
2921. hozzászólás - 2010.12.15. 08:01:18
2921. hozzászólás - 2010.12.15. 08:01:18
Gondolom többeknél előfordul, hogy egy-egy csoporton belül már 4 típusból is 3-4-5-10 db van, viszont a fránya random miatt az 5. csak nem akar esni, még akkor se, ha az adott bukósisakban kerül likvidálásra egy idomított állat. Az esszenciákat jelenleg be lehet váltani 4:1 arányban katalizátorra, ami szép és jó, viszont a katalizátorral nem nagyon lehet mit kezdeni, ha a csoportokon belül nincs meg az 5 különböző. Korábban már felmerült a javaslat, hogy az esszenciákat egymás között is lehessen váltogatni, de első körben Miklós ettől elzárkózott.
A javaslatom ennek részleges feloldása lenne, azaz adott csoporton belül lehessen az esszenciákat váltani, akár rosszabb hatásfokkal, mint a katalizátornál, azaz nem 4 egyformából 1, hanem 6-8 egyformából egy másik.
Ezzel kicsit meg lehetne könnyíteni mindenki számára az ultra és megaesszenciák gyártását, de lényegesen nem növelné a sebességet, viszont nem verjük a fejünket a falba (vagy nem rugdossuk meg a macskát), hogy már a 10. kritikus ütés esszencia pottyant, holott még 2 harci esszencia egyáltalán nem esett.
A javaslatom ennek részleges feloldása lenne, azaz adott csoporton belül lehessen az esszenciákat váltani, akár rosszabb hatásfokkal, mint a katalizátornál, azaz nem 4 egyformából 1, hanem 6-8 egyformából egy másik.
Ezzel kicsit meg lehetne könnyíteni mindenki számára az ultra és megaesszenciák gyártását, de lényegesen nem növelné a sebességet, viszont nem verjük a fejünket a falba (vagy nem rugdossuk meg a macskát), hogy már a 10. kritikus ütés esszencia pottyant, holott még 2 harci esszencia egyáltalán nem esett.
A hozzászólást Craslorg módosította 2010.12.15. 08:01:57-kor
- Ingyen póker, akár privát FREEROLL is más VÚ-sokkal.
Pontszám: 6.95





Én például nem a napot nézném, hogy ki legyen mentor. Mert abból tényleg nem jól dolog sülne ki, ahogy te is írtad. Hanem tényleg a karaktere alapján dőlne el nem szint és hasonlók. Talán a szint korlát lehetne 30 amikor már kihívás és enti is van. Aki a tanítvány az pedig pontozhatná a mentorát olyan módon, hogy segítő készség vagy hasonló, egy bizonyos szint után (úgyis mondhatnák, hogy a tanulás végén). A mentor meg úgy kapná meg a kis jutalmát, hogy a tanítvány a tanulás végére el kell érni egy bizonyos tul. összeg vagy szakértelem szintet. Esetleg ha a tanítvány bajnokit, Ariel vagy más medált szerezne plusz jutalmat kapna. De addig kapná a jutalmat ameddig játszik a karakter. Így elkerülhető lenne az "álkarakter". Vagyis hasonlóan működne, mint az ajánlás, de nem elkölthető lenne mint a lélekenergia, hanem mint egy medál amit el is lehet róla venni. például valamilyen plusz szaki emelő cucc vagy 0,5% plusz a vadászatra. Mit szóltok?





)

