Re: Játék fejlesztés
6321. hozzászólás - 2014.01.29. 18:28:55
6321. hozzászólás - 2014.01.29. 18:28:55
Hamár új épületek kerültek szóba, akkor én is leírom az ötletem. Sokszor futok bele olyan célpontokba, akik -15% ÉP alatt vannak, így néha körülményes a portya. Ezért egy ilyen épületre gondoltam:
Gyógyító portyatorony
- Az elkészült épületnél beírhatsz egy karakter (mint a portyázásnál), aki toronyszint * 500 ÉP-t gyógyul és rögtön elhasználsz egy PP-t és megtámadód.
- Csak abban az esetben tudod használni, ha a célpont éppen nem vadászik (azért ne szúrjunk ki azokkal akik 15% ÉP alatt vadásznak).
- Csak akkor jön létre a gyógyítás, ha a karakter támadható állapotba kerül a gyógyítás következtében. Így nem lehet visszaélni a gyógyítással.
- Maximum napi annyi támadást indíthatsz így, amennyi a torony szintje.
Gyógyító portyatorony
- Az elkészült épületnél beírhatsz egy karakter (mint a portyázásnál), aki toronyszint * 500 ÉP-t gyógyul és rögtön elhasználsz egy PP-t és megtámadód.
- Csak abban az esetben tudod használni, ha a célpont éppen nem vadászik (azért ne szúrjunk ki azokkal akik 15% ÉP alatt vadásznak).
- Csak akkor jön létre a gyógyítás, ha a karakter támadható állapotba kerül a gyógyítás következtében. Így nem lehet visszaélni a gyógyítással.
- Maximum napi annyi támadást indíthatsz így, amennyi a torony szintje.
V1 Csavar - Zugivó Italbarátok
V2 Csavar - Halál Angyalai
V3 IceCold - Kings of Dawn
V4 Csavar/Fülig Jimmy - Rejtőzünk
V5 Csavar - ADAMOS
V6 Csavar - Próbacseresznye
Pontszám: 7.98