Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1501. hozzászólás - 2010.01.20. 13:56:36
Nem értek egyet azzal, hogy mindenki az iq-ta tenné. Ha közelharcra vagyok szakosodva és az ellenfél varázsló, akkor ráteszem a támadásra és közelharcban elverem. Fordított esetben megnézném mennyi az IQja és hogy mire tette ezt a turbót (Alkalmazkodó képesség szaki?) és talán a taura teszem, hogy már első körben kiterítsem, ha iq-ban így is erősebb vagyok.

Nem csak azt nézem mi jó nekem, hanem pont azt szeretném elérni, hogy ne legyenek egyforma karakterek.
Szerinted mindenki úgy gondolkozik ahogy te, ami messze nem igaz. Biztos lesz aki a védelemre teszi, más meg a támadásra, hgoy nem törődve a benyelt sebzéssel minél nagyobbat üssön.
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 2.94
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1502. hozzászólás - 2010.01.20. 15:51:46 (Válasz winnie #1500 hozzászólására.)
Még mindíg nem értelek. Szerintem nincs értelme annak amit mondasz, illetve nem támasztod alá példával. A VU-ban a szakértelmek 90%-a olyan szaki, amit MINDENKI kifejleszt. Kivéve 1-2 szakit, amit meg senki. Jössz azzal, hogy egyenkarakterek lesznek. Most mik vannak? annyi a külömbség a játékosok között, hogy aki jobban ráér optimalizálni az több LÉ-t tud egy nap termelni, és magasabbra húzza a nem maxolható szakikat, és tulajdonságokat.
Az EH fejlesztés az első olyan dolog, ahol választani kell. (na meg a hordagyűlölet)
Minden más fejlesztés arról szól, hogy előbb-utóbb vedd meg. És nincs is ezzel baj.
A játék elején is ez volt. Volt egy rakás szaki, el kellett dönteni mi a fontosabb. rámész a vadászatra, sajtolásra, vagy inkább a portyára, és a harci szakikra. Aztán egy szint után akármelyik utat választottad, felvetted a többi szakit is.

Elég görbe tükrön át nézed te ezt a játékot.
És azért vagyok támadó, mert tőled nem sok építő jellegű HSZT látni, csak mindenkinek kifejted miért is hülyeség, amit ír.
Én legalább dobok fel ötleteket. (persze nem sok eredménnyel)
Továbbra is tartom: mondj valami példát, javaslatot, hogy szerinted mitől lesznek majd változatosak a karakterek, milyen irányba kéne fejleszteni a játékot, hogy ez megvalósuljon?
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.05
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1503. hozzászólás - 2010.01.20. 17:50:55 (Válasz winnie #1498 hozzászólására.)
Én akkor nem értek itt valamit. Ha bejön valami ami mindenkinek előnyt adhat az "kötelező". Ha van/bejön valami ami csak pár embernek, vagy egy azt használó rétegnek ad bónuszt, akkor az már "táp" és törlendő. Akkor mi a fenéért változik bármi is?
A Kreatív a visszaélések miatt lett olyan sz@r mint most. Egyébként pedig tényleg a vadászat alternatívájává tette a portyázást (a kivégzéssel karöltve)! A kivégzés azért mert voltak akik ésszel használták. A portyázás azért lett ilyen mert az ügyesebbek kiemelkedhettek, és ezt nem lehet hagyni! Ezért lebutítják és tönkrevágják az egészet.

Akkor hol van a középút? A VF vs EH lenne az? Ne röhögtessetek már! Kb 5-10% azoknak az aránya akik valamit is érnek az EHval. Azok meg akik tényleg haszonnal nyomják az EH-t a VFhez képest, szerintem még ennyien sincsenek. Max 5%...
Ez nem alternatíva!

Mindig csak azokat büntetik akik valamivel többek másoknál! Mivel vadászni egy orángután is megtanítható, így várható hogy nemsoká visszafogjuk sírni a mostani rendszert is. Mi portyázó karakterek
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.82
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1504. hozzászólás - 2010.01.20. 18:09:34 (Válasz LoWs #1503 hozzászólására.)
Vadászni tudni kell. Nem véletlen, hogy lebutították a Kristálygömböt. Sokan kimentek vadászni, nem tudtak a 15%-ra figyelni, jött az a "bunkó" Ricardo, és halálra rabolta magát rajtuk, heti 5ször. Aztán jött a sírás, és byebye portyagömb.

Tiha, az ötleteid nagyrésze jó, remélem "odafent" figyelnek.

Tulajdonság turbózást nem támogatok, éppen abban van a taktikai elem, hogy máshogy fejlesztek (bár a végén úgyis hasonlóan néz majd ki a karim mint a többieké). Ha én IQ-t fejlesztettem, és azon van a turbó, akkor a közelharcos hiába turbózza az IQ-t, nekem akkor is magasabb lesz. Eltalálni így is eltalál szinte mindíg, akkor mi mást turbózzon? Sőt, amikor én megyek portyázni a "nyájamat", akkor tau-ra teszem a turbót, és nem 700-at hanem ezret verek az ellenfél állatába? Ez jó?

Ha lehetne tulajdonságot turbózni, amiatt nagyon durván elszállna a varázslás előnye, mert elég volna IQ-t vagy tau-t húzni, és a közelharcos az életben nem hozza vissza a benyelt varikört. Emellé csak szerencsét és egészséget kéne fejleszteni, és akkor kezdődne az igazi sírás a fórumon a varázslók miatt (varázsló a karakterem, ez itt nem a varázslók elleni sírás). A turbózott tau-t nem lehet ellensúlyozni turbózott erővel.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 3.03
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1505. hozzászólás - 2010.01.20. 18:49:12 (Válasz Ariel #1496 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.01.19. 22:46:18
Idézet: Jeriko - 2010.01.19. 22:18:25
Idézet: Ywgarrd - 2010.01.19. 18:47:38
Javasolom, hogy a Ht építésére kapható százalékos bónusz maximum annyi lehessen, ahány napos a szövetség, megelőzendő, hogy teljes szövetségek alapuljanak újra a HT-re kapott büntetés miatt.


Miért alakulna ezért új szövetség? Van épp elég régi, ahol még nem volt HT.


És ott még az epikust sem kell előről kezdeni


Köszönöm szépen, hogy legalább ennyire köntörfalazás nélkül ékes bizonyítékot szolgáltattok arra, hogy ha egy bizonyos csoport érdeke ezt megkívánja, akkor még a kiskapu megtartására is lehet "fejlesztést" készíttetni Miklóssal. Konkrétan arra gondolok, ami a Tyrantnak (V1) nem sikerült fél éven keresztül, ami elöl Miklós mereven elzárkózott: a szövetségi névváltásra.

Hajrá, alakítsátok továbbra is a szájízeteknek megfelelően a játékot! De arra had kérjelek meg benneteket, hogy az ilyen (nem értendő másra, a szövetségek nevére gondoltam) nyilvánvaló esetekben ne bújjatok "ez a játék érdeke" jelmondatok mögé. Jól hangzik, csak senki sem veszi komolyan. Sokkal tisztább az ilyen smiley-kkal teletűzdelt, őszinte megnyilvánulás.
Pontszám: 6.70
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1506. hozzászólás - 2010.01.20. 18:55:44 (Válasz Ywgarrd #1505 hozzászólására.)
Ha kiegészíteném azzal a javaslatomat, hogy akkor se érvényesüljön az építési bónusz, ha olyan szövetségről van szó, ahol a taglétszám 20 %-a már egy előző szövetségében birtokolta a HT bónuszát.

Feltételezem, előjönnének az olyan példák, mely szerint mi van ha teljesen véletlenül, szándék nélkül jön össze egy ilyen felépítésű szövetség (amire normális játékkal az esély valahol 0,0001 % körül van, tehát rengeteg embert érint...), hogy ez mennyire igazságtalan lenne velük szemben. De milyen jól hangzik érveléskor, ugye...

Ez a javaslat is ugyanazt a célt szolgálja ,mint az előző: bezárni egy kiskaput, kíváncsi vagyok ennek milyen volna a támogatottsága. Megjegyzem, abszolút beleillene egy ilyen korlát a mostanság uralkodó fejlesztési szemléletbe.
Pontszám: 6.51
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1507. hozzászólás - 2010.01.20. 20:35:48
Még vélemény ami a spéci "szaki fejlesztését illeti (alkamazkodó képesség vagy valami hasonló) ? Vagy kussoljak, mert úgy sem lesz belőle semmi?
A hozzászólást HoGo módosította 2010.01.20. 20:41:11-kor
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 4.14
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1508. hozzászólás - 2010.01.20. 20:40:35
Mondjuk lenne még egy ötletem, aminek szerintem sokan örülnének, de úgy sem lesz belőle semmi: minimalizálni a randomot.

OK, legyen a játékban, ettől sokszinű, de jelen mértékben már túlzás. Az ötöde is bőven elég lenne ahhoz, hogy izgalmas maradjon egy portya, változatos a vadászat, de talán kevesebben törölnének azért, mert rendre elverik őket a random miatt. Ha mást nem, nagyobb részét átvállalhatná a szerencse tulajdonság, legalább építésre lennének ösztönözve a játékosok.

Nem lehetne erről esetleg indítani egy szavazást? Vagy én gondolom rosszul és hülyeség.
(winnie, kiváncsi vagyok, ez most miért hülyeség )

EDIT: Szánalmasnak találom a pontozásról szóló hozzászólásokat, erre most én is azt teszem: ki az a gyáva nyúl, aki nem képes leírni a véleményét, de az egyest nyomkodja. Eddig senki! Ismétlem senki (még winnie sem) írta, hogy miért rossz ez az ötlet. Nem voltam vulgáris, durva, stb. Kérdem én: miért?
A hozzászólást HoGo módosította 2010.01.21. 14:22:38-kor
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 4.08
fórumozóNorbRtFérfi
Végzetúr tanonc
17 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1509. hozzászólás - 2010.01.21. 12:42:29
Sziasztok! Nem szokásom irni ide de most megteszem. Azért kezdtem el játszani mert jónak tűnt ez a game nem úgy mint a hasonló próbálkozások más cégektől. Most kezdem azt érezni h nem h jobb de egyre rosszabb a helyzet. Szeretném megkérni személy szerint egyedül a kedves vezetőséget h a változásaikat nem ártana átgondolni és az összeset átvinni magukkal a készülő v5re(ha lesz). Én nagyon szeretem ezt a játékot és tettem is bele pénzt(persze ezt nem kérte senki) de most nem ez a fontos. Az h v3-on mi változik az nagyon nem érdekel hiszen az egy "békés világ". De picit belegondolva v1-v2 nem az(!!!!!!!!!!!!) és nagyon rosszul venné ki magát pl ez az automata háború hiszen a legtöbb izgalmat számomra a háborúzás az összeszokott csapat taktika jelenti ,nem pedig az h elkezdődik és holnap vége is és valakik megvertek valakik pedig nem. ÉN SZERETNÉM megvívni a csatáimat és az én általam kiválasztott/elért arcok ellen úgy mint idáig. Nem fenyegetés és valószínű h senkit sem fog érdekelni de ha ez bejön mint"fejlesztés" akkor minden karakterem törlöm és ajánlani nem nagyon fogom senkinek sem h itt játszon.... Pusztán ezt akartam hozzátenni mint egy porszem a sivatagban.

U.i.: Szerintem még sokan fognak igy tenni, minden esetre egy darab kövecskét sem fogok venni nem h 700-800akat ,amig ki nem derűl mi lesz a sorsa a dolgoknak. Többet hozzátenni nem szeretnék. Azok pedig akik panaszkodnak h milyen nagy tárgya van és milyen kicsik azok meg gondolkozzanak el h nekik vajon miért nincsen!!! Ezt mindenki érti de ha mégsem akkor leírom: mert buták a játékhoz és inkább menjenek tamagochizni vagy flipperezni a játékterembe... Minden sértés nélkül terveztem ezt a levelet. De aki hülye az az is marad édesapám szerint.
Pontszám: 7.47
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1510. hozzászólás - 2010.01.21. 13:16:39
Szívemből szóltál
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 7.42
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1511. hozzászólás - 2010.01.21. 13:25:15
A randomról már mennyit beszéltem én is simán állítható a mértéke, engem pl bajnokin nálam klasszissal gyengébbek elvertek... most aztán meg semmi esélyem a kategória alján, kicsit széles a sáv... Epikus kincsben is hatalmas a random, bár ott pont azt érzem, hogy inkább mindig gagyit dobjon...

Ismételhető küldetéseket is kiszinezhetnétek, mert van benne pár lehetetlen is, mondjuk ne a lépj 5 szintet rakjátok bele

Pont a lényegét vettétek már eddig is el a játéknak és most egyre lejjebb süllyed, a gagyi tamagocsi szintre
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 5.19
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1512. hozzászólás - 2010.01.21. 13:34:20
A rnd ről csak annyit egy 350 es tulajdonságú csóka vert el 100 al többet sebezve... holott nekem 400 al volt több a TÖ-m...nah ez a nem mindone
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.84
fórumozóEnergiserFérfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1513. hozzászólás - 2010.01.21. 13:46:46
Azokkal a fejlesztésekkel van a baj,melyek alapjában változtatnak meg olyan dolgokat melyekre hónapokig készültem,tápoltam,rengeteg LE-t,energiát fektetem ezzel becsületes munkával mások elé kerültem(mert jobban,nagyobb odafigyeléssel csináltam)és most visszataszítanak a módosítások oda ahonnan elindultam.
Valószínűleg a módosítások után is előnyben leszek mert az nem fog változni,hogy sok időt szánok az elemzésekre,ki fogok használni minden kínálkozó alkalmat míg újra nem büntettek meg,mindaddig míg el nem megy a kedvem az egésztől.
Pontszám: 7.58
fórumozóEnergiserFérfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1514. hozzászólás - 2010.01.21. 13:55:18
Kihagytam fél évet,közben jött be a manakonstrukció és a háború reformja.
A manakonstrukció alkalmas lett arra,hogy egy erős játékos köré építsenek egy szövetséget amit most problémának mondtok.
A régebbi háborús szabályokkal nagy büntetés volt egy háborút elveszteni,most nincs nagy jelentősége.Nem lehet büntetni vele egy citadellával szórakozó szövit,sem egy gyenge építőkből álló(fejlődéssel nem csak a manakonstrukció hatékonyságával törődő )tagok közt nagy szinbeli különbségekkel bíró társulatot.
Pontszám: 9.09
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1515. hozzászólás - 2010.01.21. 14:17:26 (Válasz Viszok009 #1512 hozzászólására.)
Idézet: Viszok009 - 2010.01.21. 13:34:20
A rnd ről csak annyit egy 350 es tulajdonságú csóka vert el 100 al többet sebezve... holott nekem 400 al volt több a TÖ-m...nah ez a nem mindone


olimpia? ő támadt, te támadtál? haragital? én is szoktam 300 TÖ-vel nagyobbat támadni és nyerni ellene legtöbbször. előfordul, de ilyen csatákat szívesen olvasna az ember.
A hozzászólást winnie módosította 2010.01.21. 14:18:29-kor
Pontszám: 4.54
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1516. hozzászólás - 2010.01.21. 15:39:30 (Válasz winnie #1515 hozzászólására.)
Én támadtam sima portya radásul még szövetségben sem volt...

15 potya egymás után eddig 5jére kezdek bele...mivel kiszámít6atlan, hogy nyerek vagy sem... -200 as TÖ-sök simán vernek...

UI: bár most már 9-nél járok, eddig ez a legtöbb.
A hozzászólást Viszok009 módosította 2010.01.21. 15:39:59-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.01
fórumozóNachtmahrFérfi
Végzetúr tanonc
17 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1517. hozzászólás - 2010.01.21. 16:40:44
Egy pár perc alatt leprogramozható javaslatom lenne: kvízkérdések megválaszolásánál legyen elég csak az adott válaszra kattintani, ne kelljen eltalálni a checkbox-ot (label). Így némileg gyorsulna a kvíz, könnyebb lenne álmosan/vacak egérrel.

Természetesen bele lehetne tenni egy olyan feltételt is, hogy csak a Fekete Liga tagjai számára működjön így.
A hozzászólást Nachtmahr módosította 2010.01.21. 16:42:34-kor
V3 - Jockey Ewing - A Fekete Liga
Pontszám: 8.63
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1518. hozzászólás - 2010.01.22. 22:52:42
Én is javasolnék egy apróságot:
a kalandoknál, ahpgy fel vannak sorolva a kalandjaim, nem lehetne eléjük tenni egy számozást.? Azaz lássam, hogy épp hány kalandom van, mert 8-9 nél nem szoktam tovább badászni, hanem megoldok párat. De ilyenkor mindíg meg kell számolnom hány van, és álmosan, nyűgösen, munkaközbe sietve, vagy éppen ittasan ( ) nem mindíg van kedve az embernek számolgatni, a szemem is kiesik, és az a 2 másodperc is drága idő, míg megszámolom. Ha lenne egy szám előtte, akkor kényelmesebb lenne.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 3.74
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1519. hozzászólás - 2010.01.23. 14:49:29
Jó lenne kezdeni valamit a dukát problémával is. (mert a játékosok nagy része sosem tudja majd elkölteni a dukátjait)
Volt rá olyan felvetés, hogy lennének tárgyak fix dukát árért. Nekem egy egyszerű, és könnyen megvalósítható megoldás jutaott eszembe.

Barter igazolvány
relikvia
40. szint
8000 LGY és 10 őskő
Sikerült elérned azt, hogy ezentúl a lélekkufárok beváltják az aranydukátjaidat lélekgyémántra. Egy aranydukátért 10 Lélekgyémántot kapsz.



(most a V1-en 800-1000 dukátért megy el egy izmosabb tárgy, a kufárnál 10.000 LGY be kerülnek a magasszintű új LGY-s tárgyak, ezt vettem alapul.)
A hozzászólást Tiha módosította 2010.01.27. 18:21:58-kor
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.56
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1520. hozzászólás - 2010.01.28. 23:13:26
Javaslat:
A karakterlapon legyen látható a lélekenergia mellett a karakter LGY készlete is. Ne kelljen mindig a kufárhoz mászkálni az infóért.
A KP is látszik. Az LGYnek méginkább kellene.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 5.61
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!