Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1062 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6901. hozzászólás - 2014.11.04. 16:27:02 (Válasz IceCold #6900 hozzászólására.)
Már ott van, nézheted.
Pontszám: 7.83
kedvencIceColdFérfi
Végzetúr tehetség
147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6902. hozzászólás - 2014.11.04. 16:34:54 (Válasz Baraty #6901 hozzászólására.)
Köszönöm! 10 pontos fejlesztés!

V1 Csavar - Zugivó Italbarátok
V2 Csavar - Halál Angyalai
V3 IceCold - Kings of Dawn
V4 Csavar/Fülig Jimmy - Rejtőzünk
V5 Csavar - ADAMOS
V6 Csavar - Próbacseresznye
Pontszám: 8.56
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6903. hozzászólás - 2014.11.04. 17:07:58 (Válasz Baraty #6901 hozzászólására.)
Harag Itala még mindig "ugyanolyan"?
Ráférne egy kis módosítás
A hozzászólást Maci módosította 2014.11.04. 17:08:17-kor
Pontszám: 6.79
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
930 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6904. hozzászólás - 2014.11.05. 21:09:13
Már többször volt téma a szerencsekerék nyeremény:
Nyereményed: 10AF, - 90 pechpont 169. szinten, hát köszönöm
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 7.52
kedvelt tagAbcdefgFérfi
Végzetúr tehetség
185 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6905. hozzászólás - 2014.11.07. 07:46:45
Régóta motoszkál bennem a kérdés: ha már van lehetőség arra, hogy aktív, harcoló állatot elküldjünk gyakorolni, nem lehetne megoldani azt, hogy a gyakorlás lejártakor ismét automatikusan harcoló státuszba kerüljenek? Logikus, de legfőképp hasznos lenne.
Mi ez, hagymás bab?
Nem. Krumplis hal.
Pontszám: 6.09
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6906. hozzászólás - 2014.11.12. 08:01:49
Nagyon jó ötlet, minimum a vipbe már mehetne is pótlólagosan.
Az állatokkal kapcsolatosan nekem az jutott eszembe, hogy a vadászatért cserébe is járhatna tapasztalat. Mivel mindenkinek egyformán járna, nem minősülne tápnak.
Azért jutott eszembe, mert a gyengébb, harcolni csak korlátozottan tudó karakterek állatait rendszerint kiütöm, nekik ez egy remek lehetőség lenne arra, hogy kicsit feltuningolják az állataikat normális szintre,
Az összes többi karaktert pedig még inkább motiválná a cselekvéspontok elköltésében, legalábbis szerintem, ha egy vadászatért annyit kapna egy harcoló állat mint egy nyertes csatáért, akkor maximum azok nem vadásznák le a cselekvéspontjaikat akiknek már 500. szintű állataik vannak. És ők is csak addig, amíg nem kezdenék behozni őket állatszintben a többiek.
Illetve lehetne a vadászatért kapott tp az állatnak kapcsolódó AF függvénye, hogy legyen választási lehetőség,
Vagy, hogy még nagyobb legyen a választás lehetősége, egy AF a 1 vadászatért adna 1 győztes csatányi tp-t a jószágnak, a másik AF meg 1,3 szorzót a harcból nyert tp-re, és csak az egyik választható.
Ehhez rögtön lehetne is egy kuponért vehető reliket fabrikálni, ami kb ugyan az lenne mint a csatlós relikje, csak az állatra hat.
Pontszám: 7.61
népszerűMasqueraderFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6907. hozzászólás - 2014.11.12. 09:26:21 (Válasz Zoole #6906 hozzászólására.)
Aki gyenge, hogy portyából húzza az állatait, annak ott van a kihívás, ezért nem gondolom, hogy bele kellene nyúlni az állatok tapasztalatszerzésébe. Ezzel a fejlesztéssel megint csak a vadász (VF) karaktereket tápolnánk jobban, az optimálisan játszó Ehsok meg hátrányba kerülnének.
Az optimális az én értelmezésemben azt jelenti, hogy közel azonos PP/CSP felhasználás.
Pontszám: 7.40
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6908. hozzászólás - 2014.11.12. 09:59:48 (Válasz Zoole #6906 hozzászólására.)
Amikor havonta jó ha 1 max 2 szintet lép a blöki, akkor soha nem hozod be +tp-vel azokat, akik erre feküdtek rá.
Pontszám: 5.88
kedvencSunyisszeuszFérfi
Végzetúr tanonc
30 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6909. hozzászólás - 2014.11.12. 11:07:52 (Válasz Birka #6908 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Sunyisszeusz módosította 2014.11.12. 11:09:19-kor
Pontszám: 7.01
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6910. hozzászólás - 2014.11.12. 11:44:31 (Válasz Birka #6908 hozzászólására.)
Főleg úgy, hogy a magas szintű karik általában olyan fukszokat hordanak, amik +10-20% Tp ( vagy még többet) adnak a harcoló állatoknak.

Ez ugye egy alacsony szintű karinak elérhetetlen....
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 7.84
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6911. hozzászólás - 2014.11.12. 12:24:12 (Válasz Syabo #6910 hozzászólására.)
Míg a +TP-t adó tárgyakban van mondjuk 10TP és egy szint mondjuk 20000 TP, az 2000 csatánál jön ki. Még ha napi 50 csatával számolook, akkor is több mint 1 hónap mire a nagyobb TP-s tárgy előnye valamicskét is számítani fog. Hidd el szinte mindegy, hogy 240. szintű a blökid vagy 260. Nekem pl most 2 hónap alatt léptek 150 szintet a blokik, mivel rákészültem. Ez +TP-s tárgyakban évtizedekben mérhető különbözet megtérülés lenne...
Pontszám: 6.32
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6912. hozzászólás - 2014.11.12. 13:09:51 (Válasz Birka #6911 hozzászólására.)
Na ez biztos így van, a játék ezen részébe nem ástam bele magam
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 7.84
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6913. hozzászólás - 2014.11.12. 13:16:14 (Válasz Birka #6911 hozzászólására.)
Éppen valami hasonlót akartam kifejteni ebből. A zsebkedvencek normális állattá való felzárkóztatása lenne a cél.
Kis szinten még +10tp/csata(vadászat) is hamar feltolja úgy 100-150. szintre az állatot. 250 szint fölött meg nem sok vizet zavar már, de mégis jobban fejlődnek valamivel, mint eddig.
Azokat próbáljátok kicsit nézni, akik 140-es szinten is kisebb harcoló állatokkal szaladgálnak, mint a mi vágóállataink. Nekik nagyon jól jönne, és akik csak a minievent/eseménypont miatt vadásznak, azoknak se fáj ha az állataik ezért cserébe kapnak némi potyatapasztalatot.
Tekintettel még arra, hogy ez mindenkinek kb egyformán járna, senkit nem érne hátrány, se a VF, se az EH oldalon állókat. Aki VFesként topkarival rendelkezik, annak a 480. állatán ez már nem fog nagyot dobni,kb havi negyed szintet, viszont már az EH-s játékos sem tud létezni gyakorlatilag vadászat nélkül. És persze ezért is javasoltam még a választható AF-et, vagy 1 csatányi állat-tp vadászatért, vagy 1,3 szorzó portyára. Ez kb jó lenne mindkét oldalnak, és a nemprémes átlagplayer is minimálisan felzárkózhatna.
Pontszám: 6.82
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6914. hozzászólás - 2014.11.12. 13:24:06 (Válasz Zoole #6913 hozzászólására.)
Nem igazán értem ezt a lobbit. Ha nem sok vizet zavar, akkor minek bolygatni? Akinek kicsi az állata, annak nem véletlenül kicsi. Valószínűleg azért, mert nem akar vele foglalkozni. Van számtalan mód arra, hogy az állat TP-t kapjon, ne vegyük már bele a vadászatot is...

Most komolyan egy újabb bugforrást szeretnétek "legyártatni", ahelyett, hogy a meglévőket tüntetnék el?

Szerintem ez teljesen felesleges.
Pontszám: 7.65
népszerűMasqueraderFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6915. hozzászólás - 2014.11.12. 13:24:55 (Válasz Zoole #6913 hozzászólására.)
Az állatfejlődés egy szint fölött nagyobbrészt templomkristályból megy. Azt a néhány ezer templomkristályt, amit jó pár játékos beáldozott az állataira, azt a többi is ugyanúgy megteheti, de ha ő ezt másra költötte vagy éppen meg sem szerezte, az legyen az ő baja.
EHsként pedig nagyon nem értek egyet azzal, hogy ugyanannyit számít nekem a CSP, mint a PP, tekintvén, hogy CSPből jelentősen több áll rendelkezésre. Ebből kifolyólag azok a karakterek nyilván többet profitálnak a fejlesztésből, akik olyan taktikát folytatnak, ami CSPre épül és nem portyára.
Azt már csak nagyon halkan említem meg, hogy magas szinten a járvány miatt az elnyelés hasznossága jelentősen csökken, pedig a szintlépéssel gyakorlatilag csak ez a harci statja változik az állatoknak.
Pontszám: 7.31
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6916. hozzászólás - 2014.11.12. 13:39:37
Arra gondoltatok már hogy az extrém magas (400-500+) állatok szintlépése azért lassul, hogy természetes féket képezzen az enyelésnek? Én is jobban élveznék 800.szintű állatokkal járkálni, és ha azzal szeretnék akkor költök majd rá templomkristályt. 90 db jön templomonként, ez havi 9 szint, ha akarom. Évente 2 pálca a BU-ból, 2 mondjuk promócióból, és ott vagyunk, hogy 140-150 szintet léptek templomkristályból. Ezt egyáltalán nem mondanám kevésnek.
Ha másra akarom költeni, akkor maradnak a 3-400.szintű állatok, ennyi.
Nem piszkálnám, mert ha könnyebben felhúzhatóak, akkor elszáll az elnyelés, borul az egyensúly, és majd csak azt vesszük észre, hogy a friss hírekben világít, hogy megemelték a járvány AF szintjét, hogy balanszoljuk az elnyelést. Na és akkor aki sokezer templomkristalyt tolt be, az így járt.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.84
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3366 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6917. hozzászólás - 2014.11.12. 13:56:00 (Válasz Offsboy #6916 hozzászólására.)
Na most pont ettől az így járt-tól félek én is. Persze jó lenne a templomkristály a csatlósok miatt, de abból ami most van, már kivehetnék sok ezer dukátot vagy két tucat kupont is. Az állat meg kapna 400 szint növekedésre +1400 elnyelést. Az semmi.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.54
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6918. hozzászólás - 2014.11.12. 14:04:11 (Válasz LanMaffia #6917 hozzászólására.)
Ironikusan értettem, hogy "így járt", nem ennek szurkolok.
A hozzászólást Offsboy módosította 2014.11.12. 14:04:25-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.84
közkedveltIceman_96Nő
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6919. hozzászólás - 2014.11.12. 14:58:24 (Válasz Zoole #6913 hozzászólására.)
Szerintem sem kellene bolygatni ezt a dolgot. Tökéletesen jól kifejtették az előttem szólók hogy miért is ne. A másik pedig hogy ha zavar hogy kivégzed az ellenfeleid állatait akkor ne toljad a másodlagos szakikat. Nem is értettem hogy miért ezzel érvelve hoztad fel a dolgot. Ha pedig az zavar téged hogy lassan fejlődnek az állataid akkor te is toljad templomkristályból. Mindenkinek adott a lehetőség hogy nagy állatokkal rohangálhasson.
A hozzászólást Iceman_96 módosította 2014.11.12. 14:59:13-kor
Pöttöm Panna
-V3-Illuminati-
Pontszám: 6.90
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6920. hozzászólás - 2014.11.12. 16:01:44 (Válasz Iceman_96 #6919 hozzászólására.)
Azért, mert nem csak én végzem ki mások állatait. Azért látom, amikor támadok, illetve védő fél vagyok, hogy mások is igen tisztességes állatsebzést osztanak, nem csak én. Ami engem nemigen aggat, van vastagbőröm bőven, nem csak a pofámon. Ellenben egy 100 alatti állatot nem csak én ütök ki egy fél csatából. Nem nekem fáj, csak szerettem volna javaslatként felvetni a gyengébb, illetve nem prémes játékosok ilyen terű felerősítésének lehetőségét, ami senki másnak sem lenne rossz. Nem "inflálódnának" el ez miatt az állatok napok alatt, úgy gondolom.
A másodlagos sebzésemet pedig nem fogom ez miatt nullázni. Nem a nálam gyengébbek frusztrálása vele a célom, de sajnos nem tudom kiküszöbölni ezt az oldalát sem.
Az állataim jó ütemben fejlődnek, köszönöm. Legalábbis nekem a 300. körüli szinttel semmi problémám, és az 5. állatom ezen felül rendszerint csatlósnövendék.
A mindenkinek megvan a lehetősége nagy állatokkal rohangálni meg relatív, sokan vannak, akik nem tudnak fizetni a játékra, és nem csak azért mert link trógerek, vagy félvállról veszik a játékot, hanem mert vagy nem rendelkeznek még keresettel, vagy nincs lehetőségük áldozni rá, emellett nincs naponta 6 órájuk sem ezek hiányában kő nélkül optimálisra fejleszteni a karakterüket, nekik gyakorlatilag nincs sok esélyük. Kihívásból fejleszteni meg szintén érdekes felvetés, egy gyenge karakternek általában a szakértelemösszege is átlagon aluli...konkrétan nagyságrendekkel több gyenge karakter van, mint topkarakter.
Tudom, hogy mindig ellenszenvet vált ki az, ha bármilyen formában felvetődik egy olyan javaslat, ami kivételesen az ő érdeküket nézi elsősorban, még úgy is, hogy az a topkariknak sem ártalmas. Ettől függetlenül ismét bepróbálkoztam vele. Inkább azzal kellett volna előhozakodjak, hogy a skarabeuszos AF-nek legyen már egy következő szintje ami teljesen nullázza a hatását, vagy valami hasonlót és akkor feltehetőleg népszerűbb lettem volna.
Pontszám: 7.72
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!