Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6041. hozzászólás - 2013.09.27. 20:01:32 (Válasz SpellHowler #6038 hozzászólására.)
szintén
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.40
kedvelt tagCS6SziFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6042. hozzászólás - 2013.09.28. 12:21:16 (Válasz SpellHowler #6038 hozzászólására.)
+1 eltárolható kaland jol jönne .....


támogatom
Pontszám: 4.60
népszerűNightCrawlerFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6043. hozzászólás - 2013.10.01. 14:13:16
Nemszóltam.
A hozzászólást NightCrawler módosította 2013.10.01. 14:22:58-kor
V3-IL-NC

Pontszám: 10
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6044. hozzászólás - 2013.10.02. 00:35:11
Lassan eljutok arra a kritikus pontra, amikor a játék már kényelmetlen, mint sem élvezetes. Igazából hazudtam, mert már régóta kényelmetlen. Ennek oka leginkább az, hogy nagyon-nagyon sok idő kell hozzá, de úgy tényleg sok. A napi 40+ PP és CSP elköltése már egyetlen nap is sok, ha viszont felhalmozódik még rosszabb. Javasolnék egy olyan tervet, ami a közeljövőben a szükséges játékidő csökkentését irányozza el leginkább.
Hasonlóra gondolok:

Relikvia
A vadászat mestere
Minden nap első belépésedkor kapsz egyet ebből:
Kisebb vadászzsákmány
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.26
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6045. hozzászólás - 2013.10.02. 12:29:09 (Válasz LanMaffia #6044 hozzászólására.)
Ez minden szinten probléma?
Nekem 60.-tól vált problémává.
Épp nemrég ecseteltem egy esetleges megoldást a CsP halmozódásra (is), de más megoldás is lehetséges.
Ha ez jellemzően 60. felett gond, akkor egy AF képesség is megoldás lehet rá.
Pl. Hajtóvadászat - társaid segítségével egyszerre több állatot vadászhatsz le.
1 vadászatnyi idővel +1 CsP Képességszintenként.
1 szint költsége: új szint x 50AFp (max szint 4)
Kieg.: Persze ez bizonyosan kevésbé lenne népszerű, mert "fizetni" kell érte...

Kieg.2.: Még érdekesebb lenne a dolog, ha idomított állatokhoz kötnénk.
Vadászkutya nevelés: Harcba hívott állatod után +1 CsP használható el 1 vadászatnyi idő alatt.
Költség: 50 AFp / figyelembe vehető harcba hívott állat.

Azon merengek, hogy volt nemrég némi pletyi Miklós részéről egy állatszaki reformról.
Akár Állatszakiban is el tudnám képzelni ezt...
A hozzászólást McMad módosította 2013.10.02. 13:01:21-kor
Pontszám: 7.26
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6046. hozzászólás - 2013.10.02. 15:34:29 (Válasz McMad #6045 hozzászólására.)
Cimbora, neked olyan ötleteid vannak hogy leszakad a plafon Nem tudom hogy csinálod, de tényleg. Mondták már itt páran hogy legyen totál egyszerű, olyan, hogy már holnap bekerülhessen. Én minden kötelező játékidő-csökkentő eljárást támogatok... ésszerű keretek között
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.40
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6047. hozzászólás - 2013.10.02. 15:44:21 (Válasz LanMaffia #6046 hozzászólására.)

Végzetmedál / Bronz végzetmedál elérhetőbbé tétel se lenne utolsó, mert az első ugyan elérhető könnyen, de az effektív hatást produkáló mennyiség...
Messze sem értékarányos. Talán valami olcsósítóval...
A Bronzról meg jobb meg se emlékezni. Talán 120.-150. szint felett... :S :-X
Pontszám: 7.26
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6048. hozzászólás - 2013.10.02. 17:57:52 (Válasz LanMaffia #6044 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2013.10.02. 00:35:11
Lassan eljutok arra a kritikus pontra, amikor a játék már kényelmetlen, mint sem élvezetes. Igazából hazudtam, mert már régóta kényelmetlen. Ennek oka leginkább az, hogy nagyon-nagyon sok idő kell hozzá, de úgy tényleg sok. A napi 40+ PP és CSP elköltése már egyetlen nap is sok, ha viszont felhalmozódik még rosszabb. Javasolnék egy olyan tervet, ami a közeljövőben a szükséges játékidő csökkentését irányozza el leginkább.
Hasonlóra gondolok:

Relikvia
A vadászat mestere
Minden nap első belépésedkor kapsz egyet ebből:
Kisebb vadászzsákmány


Erdemes lenne ugy megoldani a jatek kenyelmesebbe, gyorsabba tetelet, hogy az ne a tapbol vegyen el. En konnyen vagyok, vadaszatom 45 masodpercen, es idovel megtehetem azt is, hogy letolom 35 vagy 25 masodpercre. De ezt azert tehetem meg, mert amig mas a templomkristalybol "ertelmes" dolgot vesz, addig nekem siman jo a vegzet medal, illetve ugyanez forgacsnal. Jo lenne ha a vadaszat gyorsito cuccok mindenfele helyekrol potyognanak. Nem a tap helyett, hanem mellett.
Jarhatna a templom vegen, szintlepeskor a tudas fabol, esemenyekbol. Es mielott megro valaki, nem vegzet medalra gondolok, hanem pusztan vadaszatgyorsito cuccra.

Mi kell meg a gyorsabb jatekhoz?
Kronokompenzacio!

Legyen jutalom ez is. Banomisen honnan, de ne a tap helyett, amivel a kronot tovabbi 2 szinttel lhet novelni, tudas konyvvel 2 perces kiporgest elerve.

Aztan legyen ujabb cucc ami a buntimentes portyak szamat hivatott novelni.

Noveljuk a szuplazmak szamat (celpont boost). Akinek most nem eri meg szubplazmat hasznalni, annal talaljuk ki, hogy hogyan erheti meg megis.

Toroljuk el azt a szabalyt, hogy 5 percen belul nem lehet 2szer ugyanazt a karit tamadni.

No es ami regota megerett: ha a jatekban 3+ kattintas menne egy helyre, azt lehessen egy kattintassal helyettesiteni. Pl. szerencsekerek 15 masodpercet porog 3-szor. Legyen egy gomb, amivel egyszerre forgatom ki a harmat. Tulajdonsagokat es szakikat ne egyesevel kelljen novelni. Kihivast es portyat lehessen egyszerre tobbet inditani (pipa 4 kari ele, csata indul, es sorrendben lefut a negy csata, egy oldalon jelenik meg, osszesitve kibonthatoan.
Es akkor az allatok oldalt meg nem is emlitettem. Rengeteg lehetoseg van a jatek ergonomiajat javitani, ami mind a jatekido, mind a szerverterheles oldalan hozna a konyhara.
Pontszám: 8.84
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6049. hozzászólás - 2013.10.02. 17:59:22 (Válasz McMad #6045 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.10.02. 12:29:09
Kieg.: Persze ez bizonyosan kevésbé lenne népszerű, mert "fizetni" kell érte...


Ha a kenyelemert fizetni kell (es nem oskovet, hanem jatekbeli eroforrast) az azt vonja maga utan, hogy pont a legtaposabbak nem fognak elni vele, pont azok akiknek a legtobb dologra kell figyelni, es ezert a leginkabb raszorulnak a gyorsitasra.
Pontszám: 7.10
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6050. hozzászólás - 2013.10.02. 18:26:14 (Válasz Kocos #6048 hozzászólására.)
Na igen, sok már a rutin a játékban. Én a vadászatot és a kvízezést borzasztóan unom, egyáltalán nincs hangulatom végigvárni azt a sok vadászatot, és tényleg nincs rá időm se. Ha tehetném mindig vadázszsákmányt használnék.

A portyákban teljesen igazad van. Nálam lemegy 15-20 portya egymás után, aztán kifújt, és én még a szerencsésebbek közé tartozom. Most még benn van a szuplazma vásárlási opció, de az 5 őskő horrorisztikus ár, lehetne ez is platináért akár, vagy ingyen. Számomra a legfrusztrálóbb dolog az, amikor várni kell 5 percet két támadás sorozat között, és csak 5 perc. Jelenleg V4-en támadok 8-9-et, mindet plazmával jelentősen lefelé. Ilyen tetszene V1-en is.
Nézzük mennyi idő, míg lemegy a napi erőforrás V1-en: 43 PP. Egy támadás sorozatba nekem 6 fér bele, aztán pihi. Ebből lemegy 3, aztán nincs kit támadni, várhatok pár órát, de akkor már nem vagyok itt, dolgom van, elmegy mind kihívásra. Lássuk a CSP-t. Abból is jön 40+, vadászni úgy kéne hogy ne raboljanak le. De mi van ha nincs elég LÉ fejleszteni, akkor még több kell. Aztán közben beesik a kaland, meg az állatok is, és ott járok hogy már 4 órája itt ülök. Nagyon nem akarok itt ülni 4 órát.

Viszont a fejlesztések úgy látom akkor nem haladnak semerre, ha nincs konkrét javaslat, csak ilyen jó lenne dolgok.

Továbbra is fenntartom a relikvia ötletemet, őskőért is megvenném. Hasonló módon örülnék egy ilyennek, csak szubplazmával, napi első belépés: 10 szubplazma.

Sőt, én akár egy újfajta portyapont elköltése rendszert is favorizálnék, legyen a gladiátorviadal. Ez egy új épület, 10. szintig lehet építeni, hasonló a térkapuhoz. Belépéskor a gép generál x darab ellenfelet a szintedhez mérten, akikkel egymás után megmérkőzöl 1 csata erejéig szépen sorban automatikusan. Amennyiben mindet legyőzted, kapsz egy rakat LÉ-t, plusz plazmát vagy forgácsot vagy egyéb nyalánkságot, és x portyapontba kerül. Ha nem nyertél, így jártál. Ha már 100-szor nyertél a 10. szintű viadalban, kapsz egy plecsnit. Szintén kérnék segítséget a kidolgozáshoz
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.70
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6051. hozzászólás - 2013.10.02. 18:42:16 (Válasz Kocos #6048 hozzászólására.)
Egyértelmű, hogy a vadászat, és a portya időköltségét kell csökkenteni. Alapból 2-3 ablakot kezelek egyszerre, hogy csökkentsem a játékidőt.
De a vadászat az, ami mellett semmit nem lehet csinálni, és napi másfél órát rabol. Ennek nem szabadna többnek lennie napi 20-30 percnél.
A másik az idomítás. Simán megoldható lenne, hogy ha a karakternek akkora az idomítása, hogy egy adagban végez az idomítással, akkor ne induljon a számláló, hanem legyen rögtön "kész" az állat.
A harmadik a portya, ahol nem csak a lehetséges támadások gyakoriságát kellene növelni, de a KH-t is rendbe kéne tenni. Csúcsidőben pár üthető célpont lézeng, mert nincs elég ép-jük. Vagy a max ép-jüket kéne megnövelni legalább a duplájára, vagy az ép regenerációjukat kéne felturbózni, mert már a KH már nem tölti be a funkcióját. A 4-5 portya egyszerre indítása is jó ötlet, mert a portyaablak iszonyat lassú. Gyorslinkről portyázok már évek óta, mert még úgy is sokkal gyorsabb mint a portyaablak, hogy nem tudom, ki üthető, és ki nem.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.00
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6052. hozzászólás - 2013.10.03. 05:22:02 (Válasz LanMaffia #6050 hozzászólására.)
Szubplazma detektor

369 db szubplazma...
Pontszám: 8.01
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6053. hozzászólás - 2013.10.03. 08:12:36 (Válasz Klarinét #6052 hozzászólására.)
Nekem detektor nélkül szerencsekerékből/befizetésekből:
88 db ősdrágakő

Képtelenség annyit "hasznosan" vadászni, hogy elfogyjon...
Pontszám: 6.32
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6054. hozzászólás - 2013.10.03. 09:30:57
Mit is mondhatnék...
VÉGRE!
Ezekre a témákra ötletelek (más fejlesztési ötletekbe vegyítve) már hónapok óta PONT azért amit fejtegettek.
Csak így tovább - KÖZÉRDEKŰ a téma (a Behónak is fontos kell hogy legyen, még ha közvetve is).

Tehát a FŐ témák:
PP-CsP extra eltolási lehetőség - a rendeltetésszerűn kívül csak az Esszenciagyártás van per pillanat rá, ami NEM időrabló - márpedig SZERINTEM a Behónak biztosan nem az a jó, ha valaki gyártja az esszenciát pl. a VT 0 PP-CsP küldije miatt és ezért "ácsorog" (ellőtt TP), vagy túcsordulás miatt nem halad úgy... :-X
Játékgyorsítás - Fentebb elmondták (végre mások is) miért és hol látnak erre igényt-lehetőséget.
1szerűen nem értem például, hogy miért olyan drága/nehezen elérhető a Bronz végzetmedál. Táp? Aki gyorsítani szeretné a játékát az erősebb is lesz?
Gyakran felvetett érv, hogy nehéz lerabolni valakit, ha gyorsan tud cselekedni.
Ezt az érvet kb. 60. szint alatt még el is hiszem egy kezdő játékos esetén.
Aki megtanulta a Játékot (és 60.-ra már illő), az tud vigyázni a LE-jére (pl. 15% alatti tevékenykedés), ergo 60. felett miért is nem támogatott jobban a gyors játék?
PONT afölött kezd elszállni a játékidő. :S
NEM a Végzetmedál és a Bronz végzetmedál ledegradálását szeretném. mert...
Per pillanat csak az vesz ilyesmit, akit nem érdekel az egyéni játékerő - az viszont "zsákszámra" veszi, tehát az olcsósítás SAJNOS nem megoldás, mert szélsőséges az igény rá.
Megoldásjavaslat:
Végzetmedál / Bronz végzetmedál olcsó (Tkristály/forgács) változatának bevezetése, ami CSAK vadászidőre ad bónuszt.
Kieg.: Nem is érdekes, hogy medál legyen. Az ilyesmi nem dicsőség, hanem szükséglet (igény szerint - mint a Vadászíj).
Akár egy fejleszthető relik is lehetne a'la Barátságkristály.
A hozzászólást McMad módosította 2013.10.03. 10:32:24-kor
Pontszám: 7.26
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6055. hozzászólás - 2013.10.03. 12:48:46 (Válasz McMad #6054 hozzászólására.)
Mindjárt ott a Vadászíj erre.
Kis átprogizással mindjárt lehetne fejleszthető.
Az alapköltsége RELATÍVE drága, de mindjárt nagyobb lenne rá az érdeklődés, ha erősíthető lenne.
+ nem növelné új relik az amúgy is brutális relikmennyiséget (nekem is sok van, oszt meg se veszek mindent).

/Apró közbevetés: A tulfejlesztés olcsósító pálcákat és az időszakos Eventrelikeket nem lehetne a Jutalomrelikviákhoz pakolni? Mindjárt rövidebb lenne a felszerelésoldal. Amúgy sem értem, hogy miért nem a lista végén vannak a relikek. Az Egyéb kategória SOKKAL hamarabb kerülhetne kézközelbe ezeknél. A Mana- és gyógyitalokat azért nem piszkálnám, mert arra van gyorsgomb és így azok elférnek távolabb./

Alternatíva vadászatgyorsító megoldásra - új állatszaki:
Vadászszimat: Szakiszint/20 értékű másodperccel csökken a vadászatidő (lefelé kerekítve, minimum alá nem visz).
Természetesen csak harcba hívott állat esetén. Több állat esetén az átlag számít.
Ez egyfelől biztosítaná azt, hogy minél magasabb szintű valaki annál kényelmesebb a játéka (a gyorsító szakikat még erős szakiopt mellett is lazán kimaxolja bárki max 60. szintig), másfelől alternatíva más erőforrás kiváltására a gyorsítás érdekében.
Kieg.: + érv új állatszaki mellett: spec én keveslem az állatszakikat. 4 állattal minden fontos szaki lefedhető - nincs "verseny" a szakik között a szakipontokért egy adott mennyiségű Megaszám felett (oszt még nincs is állatszaki pluszt adó felszerelés a közelemben). :-X
A hozzászólást McMad módosította 2013.10.03. 13:40:50-kor
Pontszám: 7.26
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6056. hozzászólás - 2013.10.03. 13:09:01 (Válasz Klarinét #6052 hozzászólására.)
Nekem is ennyi van, de ha tényleg stílust váltok és lefelé kezdek ütni plazmával, akkor rövid úton elfogy és nincs komoly utánpótlás.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.40
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6057. hozzászólás - 2013.10.03. 13:47:46 (Válasz McMad #6055 hozzászólására.)
/Apró közbevetés: A tulfejlesztés olcsósítókat nem lehetne az ajándékrelikekhez pakolni? Mindjárt rövidebb lenne felszerelésoldal.../


Tölts le az omnit, az becsukja...
Pontszám: 6.32
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6058. hozzászólás - 2013.10.03. 13:52:27 (Válasz Birka #6057 hozzászólására.)
Kösz.
Kieg.: Nem vagyok "okostelefonos", de nem irigylem őket - gondolom arra nincs ilyen (talán a win oprendszeresen fut...). :S
A hozzászólást McMad módosította 2013.10.03. 13:53:41-kor
Pontszám: 7.26
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
266 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6059. hozzászólás - 2013.10.04. 22:17:06
Nem lehetne bevezetni, hogy a katakombákból ne lehessen nevezni a bajnokikra? Alig van portyacélpont alacsony szinteken, erre még az a maradék is bujdokol. Mivel a preventes gyűrű miatt már nem lehet senkit sem mesterségesen feljebb dobni, így ez az opció is kiesett már.
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 7.61
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6060. hozzászólás - 2013.10.05. 06:59:40
A lélekgyémántos templomi küldetésnek nem lehetne keresni vmi alternatívát?
Irritáló, hogy 18-20k LGY-t KELL kidobni minden alkalommal, mert nincsenek normális LGY-s cuccok! Nem tetszik, hogy vmi sz@r cuccot csak azért kell megvennem, hogy kevesebb legyen a LGY-m!
Akkor már inkább platinát csinálnék belőle...
A másik "gondom" a szubplazma/ősdrágakő duó. Szubplazma annyira nevetségesen sz@r, hogy egyetlen értelmes felhasználási lehetősége az eladás/platinára beváltás lenne!
Ősdrágakő használhatóságának kibővítésére (hatalmas lényekre is hatna) Miklós már ígéretet tett. Ez mikor lesz kész???
Per pillanat 350-450 db van mindegyikből.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.06
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!