Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
661. hozzászólás - 2009.08.26. 16:21:45 (Válasz PottomPanna #657 hozzászólására.)
PottomPanna: Nem gondoltam át semmit. Találkoztam egy problémával a játékban (ez a magas szintkülönbség probléma ami miatt mint bárki láthatja sok topik volt már és nagyon sok kari abbahagyta/újrakezdte a játékot) Erre próbáltam megoldást keresni. Voltak javaslataim amiket nem gondoltam át, nem szimuláltam és fogalmam sincs róla, hogy mit hozna a játékban. Persze mindig lesznek/vannak olyan emberek akik kihasználják a kiskapukat. Mint minden változtatás ez is ezzel jár! Van akik előbb kapcsolnak van akik később. Van akik meg nem kapcsolnak.
Másik rész a vadászat ami szerintem uncsi (legalábbis nekem) Erre is próbáltam volna valamilyen megoldást keresni, de csak hiszti és karakterelemzés lett a vége. Ti sem gondoltatok át semmit normálisan csak a hirtelen veszteséget látjátok és hisztiztek a nép mögé bújva és a pók karikra hivatkozva. Ha lenne valamilyen reform azt sok tesztnek kellene megelőznie, meg kellene nézni a gyűrűző hatását és ha tényleg rossz akkor változtatni kellene rajta. Azért mert javasoltam valamit az még nem lesz elfogadva!!! Csak bízni tudok benne, hogy elgondolkoznak rajta a fejlesztők és kitalálnak valamit. A fórumra meg azért bátorkodtam írni, mert úgy láttam, hogy nagyon sok a pozitív gondolkozású ember és talán egyetért velem ezek közül több ember és esetleg kidolgozunk valamilyen jó módszert és esetleg a fejlesztőknek is megtetszik és esetleg még idejük is van a tesztre, megvalósításra és esetleg egy sokkal jobb játékkal fogunk tudni játszani talán jövő ilyenkor, ahol mindenkinek több lesz a sikerélménye és nagyobb a játékkedve ahelyett, hogy abbahagyná az unalmassá váló játékot. De valahogy a pozitív hozzáállás helyett nekem csak a hisztis saját karakterüket néző emberek jutottak nagy részben, meg akik csak fikázni tudják a másikat. Azért köszönöm, hogy néhányan elolvastátok a dolgot, de jó lett volna, ha arra használja mindenki az elméjét, hogy közösen kidolgozzunk valami jobbat, nem pedig a karakterelemzésre. De azért legalább szereztetek nekem meg remélem másnak is sok vidám percet!
Pontszám: 2
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
662. hozzászólás - 2009.08.26. 16:22:30 (Válasz Cerberos #658 hozzászólására.)
A toplista tanulsága alapján 7 karakter van az első 300-ban, nagyobb szinteken, ahogy Te mondod, akiknek 1000 alatti vereségük van. Sharpát és DM-et nagyjából ki is hagyhatnánk.
Akkor mégis ki van "GOD mód"-ban?
Pontszám: 7.50
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
663. hozzászólás - 2009.08.26. 16:32:30 (Válasz Cerberos #661 hozzászólására.)
Az nekem nem szinesítés ha vadászat közben összevissza rabolnak. A vadászat nyugis,körülbelül tervezhető mennyit,mikor mire költök. Szinesítésre jöttek már ötletek, hogy ezt-azt találni lehetne a levadászott szörnyeknél. Azt az egyet nemtudom sehogysem megérteni, hogy az, hogy ott állok 30-40k LE-vel, és nézem ahogy elvisznek belőle, milyen módon dobná fel a kedvem, és igen én ezt akarom nekem ez kell érzéssel mennék utalni?
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
664. hozzászólás - 2009.08.26. 16:42:09
Jó legyen akkor egy kis karakterfejlesztés/elemzés: Azért van annyi rabolt LE-m mert meguntam a vadászatot! Most is van lassan 400 CSP-m ami csak folyik el, mert a dukát és a turbó rakosgatásán kívül semmire nem használom. Azért játszok egy játékkal, mert tetszik. (ez független a vereség/nyereségtől) Csak a játékélmény a lényeg. Persze a siker is jól jön, de az csak hab a tortán. Nem támadok ELVBŐL kisebb karaktereket, mert az nem kihívás. Nem a 30/15 PP miatt mert azon is fejlesztettem és a napi 15+fejlesztett is fedezné a napi portyaszámomat. Ez is maxon van és folyik el általában. Nem csalok, nem multizok. Aki irigyel tőlem valamit annak azt tudom mondani, hogy nyugodtan váltson portya üzemmódra és nézze meg, hogy mivel jár. Sajnos vadászattal+VF-fel többet tudtam volna összeszedni, de sajnos a vadászott LE nem kerül kiírásra a játékban csak a rabolt. Pedig akkor most én is írogathatnám, hogy úr isten 4M a vadászott LE-d!
A javaslataim azért voltak mert jobb játékot szerettem volna. Nem azt javasoltam, hogy 15% alatt is támadható legyen valaki csak azt, hogy érdekesebb és reálisabb legyen a vadászat. Nagyon sajnálom, hogy egyeseknek valahogy ez jött le. De gondolj már bele, hogy 0 élettel elmész szörnyekre vadászni!!! Baromi reális! Gondolom lenne rá javaslat, hogy ne 0 élettel vadásszon a karakter és azért még némi LE védelmet is élvezzen. Van rá szaki, hogy ne lehessen rabolni, nem csak a 0 élet. De ugye az is LE. Amúgy meg megkérdezem: Ez neked élvezetes jó játék, hogy sunnyogsz és a kicsiket csapkodod? Rendben van, hogy eredményes valamennyire és némi hamis sikerélményt is belevisz a játékba, de szerintem szánalmas is. Az mikor a veled egy szintűekkel méred össze a tudásod az a játék, ha ott győzöl akkor az a siker élménye!!!!
Persze ezért biztos kapni fogok mert leírom az igazat és főleg attól aki magára ismer!
Pontszám: 3.60
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
665. hozzászólás - 2009.08.26. 16:57:39 (Válasz Cerberos #664 hozzászólására.)
Senki nem tagadja, hogy a vadászat a legunalmasabb része a játéknak, de ezt már nem lehet átvariálni. Az, hogy izgalmasabbá tennéd, mondtuk már, rendben van, én is szívesen harcolnék csak térkapus lényekkel, de ha a javaslatod alapján jól értelmezem, akkor a vadászott szörnyeket valamivel gyengébbnek képzelnéd el. Nos, ez zsinórban a 6. szint, ennyi ideje nem kaptam ki térkapustól, akkor mégis mi lenne a kihívás a vadászatban?
Bocsánat, hogy folyton V4 a példám, de a V1 karakterem sajnos nem alkalmas példálózni. Sajna megint ott vagyunk, hogy az erősebbeknek ez így egyáltalán nem gátló tényező, ha úgy lenne, ahogy Te gondolod, vadászat előtt bekapnék egy lötyit, és imádkoznék, hogy senki ne támadjon meg - valószínűleg nem fog, legfeljebb 20x kaptam ki védekező csatában. Ellenben a gyengék - akiket ezzel szerinted tápolni lehetne - ritka mód örülnének neki, hogy egy-két vadászat elúszik, mert nem bírtak el a szörnnyel, ÉS még közben semmiféle védettséget sem élvezhetnek. Na V1-es karimat ezen a pontom törölném! Ha lecsapnák őket vadászat közben, és nem veszik észre, csak egy óra múlva, addigra ússzon el 12 zsákmány, mert nem reális, hogy 0 ÉP-vel szörnyiket vadászol?
Egyébként valóban nem az, na és. Sztorival megmagyarázták, alsóbbrendűek, ezért nem jelentenek kihívást, ha ez lenne a legnagyobb gond, hogy mi nem reális.... Ez egy fantasy alapú játék, könyörgöm!

A karakterelemzés pedig, amit nem tudom, miért, de oly' nagyon sérelmezel, a legeslegalapvetőbb része az ilyen javaslatok várható hatásmechanizmusának felméréséhez.
Pontszám: 7.50
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
666. hozzászólás - 2009.08.26. 16:58:01 (Válasz Cerberos #664 hozzászólására.)
Nem irigylem tőled, azt azért írtam, hogy ennyi rabolt LE-d van, és nemtartod magad póknak.

De mi ép alatt sunnyogók ebből nemkérünk. Veled nem lehet vitatkozni, mert az érvek amiket felhozol nem állják meg a helyüket. A szint meg már réges régen nem számít,millió dolog befolyásolja, hogy kinek mekkora TÖ-SZÖje a szintje mellett.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
667. hozzászólás - 2009.08.26. 16:59:15 (Válasz Cerberos #664 hozzászólására.)
Semmi gond azzal, hogy 15% alatt megy a vadászat. A végzeturak a bolygó leghatalmasabb lényei, miért ne lehetne elképzelhető, hogy félholtan is képesek elbánni egy tucat pókkal, orkkal, zombival, vagy egyébbel. 0 életponttal egyébként sem mész vadászni, mert mire a vadászatig jutsz már bőven gyógyultál.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 3
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
668. hozzászólás - 2009.08.26. 17:25:18
15% (25-30?) alatt arányosan kevesebb LE-t adjon a vadászat. Pont.

Ezt a gondolatot már sokan sokféleképpen megfogalmazták és érzésem szerint ez lehetne a megoldás.
Hozomány: A portyacélpontok kiterjesztése -kvázi magasabb szinten a pvp(!) portya térnyerése, nem csak az ismételhető küldetések miatt- és bátrabb, kockázatvállalóbb játék. Aki akar az továbbra is mehetne biztonsági üzermmódra. De biztosak lehetnétek benne, hogy a fő optimalizátorok 15-25% felett mennének vadászni mindig hogy maximális Le-t kapjanak, kvázi sokkal inkább megérné őket is bepróbálni, nem csak azokat a szerencsétlen farmkarikat, akik hagyják magukat lerabolni, míg meg nem unják és törölnek. Ha ez bevállna és mondjuk a top 50-ből 35 nem fogadna örök puszipajtásságot (ami maximum kölcsönös kamrázásra terjed ki) a robothorda is mehetne a levesbe.
A hozzászólást Aurri módosította 2009.08.26. 17:27:03-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 4.33
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
669. hozzászólás - 2009.08.26. 17:25:32 (Válasz Ariel #667 hozzászólására.)
Jó és akkor a térkapuba miért nem mehetsz be harcolni ugyanezek a szörnyek ellen alacsony élettel? Jó ott 10 szinttel nagyobbak - lehetne erre a válasz. De ott ők is nyerhetnek. Az reálisabb, jobban is tetszik! De miért nem dönthetem én el a térkapuban, hogy kockáztatok és 12% élettel is bemegyek. Vagy ha ott szerzek LE-t azt is lerabolhatják azért miért nem megy a sírás? Ott is össze lehet szedni 10k LE-t (vagy még sokkal többet is)! Ha téged rabolhatnak vadászat közben akkor te is rabolhatsz másokat, te is szerezhetsz sok LE-t. Lehet, hogy sok átlagos karinak nyújtana kiugrási lehetőséget. Aki meg már pók annak meg mindegy. Persze senki nem örülne ha 40k LE-vel lerabolnák, de esetleg te is tudnál annak örülni, ha te lennél a rabló. De ez nem a vadászat című játék, a portya a játék fő része, ott lehet összemérni az elért eredményedet másokkal. Vagy ti azért kezdtetek el játszani, hogy csak vadásszatok? De maradjon továbbra is a 0 életes vadászat csak legyen valami amivel fel lehet dobni a játék ezen részét. Jó akkor javasoljatok ti is valamit ha mindenki olyan okos, hogy csak a másik javaslatának a leszólásáig jut el. Hátha lesz egy jó javaslat amit megfontolnak a készítők. De ne olyat mondjatok, hogy tárgyakat lehessen találni, mert arra ott a térkapu, kiégett kavicsot meg lehet. esetleg olyat, hogy lenne egy térkép és azon menne el vadászni az ember (mondjuk kijelöl egy útvonalat). Minél messzebb megy annál több idő, de regenerálódik a karakter. Így meg kell fontolni, hogy milyen messzire megy. Viszont mondjuk minél messzebbre megy valaki annál jobb szörnyeket tud találni. Esetleg rábukkanhat egy kisebb-nagyobb epikus szörnyre (persze nagyon kis véletlenséggel) is amit X időn belül le kell verni. Az dobhatna epikus kincset, de cvsak mondjuk akkor ha üres a kincseskamra. Ez a javaslatom hogy tetszik? Így már csak szívesebben vadászgatna az ember.
Aurri: Végre egy építő jellegű hozzászólás!
A hozzászólást Cerberos módosította 2009.08.26. 17:27:34-kor
Pontszám: 1.57
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
670. hozzászólás - 2009.08.26. 17:29:56 (Válasz Aurri #668 hozzászólására.)
Azt értsük már meg, hogy ezzel semmi nem változna, csak az arányok. Az erős még erősebbé válna, a gyenge még gyengébbé, az optimalizátor meg még több időt töltene a játék előtt. Ezek közül egyik sem kívánatos eredmény.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
671. hozzászólás - 2009.08.26. 17:45:48 (Válasz Cerberos #669 hozzászólására.)
Na jó, máshonnan közelítem meg a dolgot… Ha 15% alatt nem tudna az ember vadászni, akkor egyáltalán nem maradna esélye a vadászatra… Minden szinten vannak erősebb és gyengébb karakterek. Az erősek egész nap csak portyáznának, napi 25-40 győzelmük lenne közben szépen felhíznának. A gyengék meg egész nap azon görcsölnének, hogy végre egy kicsit 15% fölött tudjanak maradni és vadászhassanak, és ne csapja le őket valaki ahogy felgyógyulnak.
Ha pedig maradna a 15% alatti vadászat, de 15% fölött több járna, akkor azok járnának jól, akiket ritkán támadnak, mint pl én. Ettől függetlenül a 15% fölötti nagyobb zsákmány elképzelhető mondjuk a V3-on, ahol a karakterektől portyázás során korlátozott mértékű LE-t lehet csak rabolni. Ott ez a változás serkenthetné a portyázást, de az első két világon komoly egyenlőtlenséget szülne.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
672. hozzászólás - 2009.08.26. 17:47:43
Hogy a pok karakterek jobban megtomhessek a hasukat, a vadaszat kockazatosabba tetele altal, ez egy vicces otlet.. Arra senki nem fog oskovet, idot, eroforrast aldozni, hogy mas az O szamlajara hizlalja a karakteret... Ha ilyen bevezetesre kerulne, ugy torolne a jatekosok java, hogy lefagyna a server a terhelestol.. Vegulis annyi van benne, hogy megneznem mit csinalnanak a pokok magukba, egy ures szerveren...
Pontszám: 7.20
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
673. hozzászólás - 2009.08.26. 17:49:25
Semmilyen építő jellegű ötlettel nem tudok Neked szolgálni, mert az a játék indulásakor vagy pár hónappal az után lett volna aktuális, pl. hogy egy vadászat minimálisat sebezzen.

De Cerberos, azt mondd meg nekem, hogyha "a portya a játék fő része", amivel mellesleg messzemenőkig egyetértek olyan formában, hogy az a legizgalmasabb része, akkor miért akarsz változtatni a vadászaton? Miért nem gyűjtesz össze 15K-t, és portyázol, a bevételt eltünteted egészen 15K-ig, megint portyázol, és kész, akkor ezek szerint élveznéd a játékot. Mert a pókok nagyjából ezt csinálják, csakhogy ők vállalják a kockázatot, hogy ne adj'Isten lerabolják őket. Ellenben akinek nincs annyi ideje, hogy egész nap a monitort bámulja, az elmegy vadászni, annak egy részét viszi portyázni, elkölti az összeset, és megint vadászik, ez így van jól... Nem kell túlbonyolítani a játékot!
Pontszám: 7.50
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
674. hozzászólás - 2009.08.26. 18:07:18
Én 10 szintet vadásztam láthatatlan üzemmódban hogy a karim újra "megkaphassa" a gyémántbónuszát és megérje portyáznom. A megéri portyázni jelnelg azt jelenti, hogy ütöm a farmokat, akikből él rajtam kívül a környezetemben lévő összes portyakari (én magamat nem ide sorolom, egyedül az ismételhetők maitt kezdtem el portyázni). Akicsit jobb játékosokat nem éri meg, mert vagy üres zsebbel, vagy 15% alatt léteznek. Nem hiszem el, hogy ha ez a dolog ne változna meg (értsd ezen játékosok 15% felett, vagy teli zsebbel mocorognának), akkor az nem lendítene előre az alapproblémán (hozományként felső szinteken, ahol kevés az üthető, egyből többen lennének bukózóna felett). A szerencsétlen farmokról talán jobban leszakadnának (visszacsatolás) és végre erős az erőst ütne, ahogy ennek lennie kell.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 3.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
675. hozzászólás - 2009.08.26. 18:15:00 (Válasz Aurri #674 hozzászólására.)
Dehogyis. A pozitív visszacsatolás hatása tökéletesen látszik a KH-n. Az erős le tudja verni őket, még erősebb lesz, a gyengét elverik, veszít, még gyengébb lesz. (Nem a LE veszteség számít, hanem hogy csökken az élete, a varázspontja, nem tud portyázni, pusztul az állata, és nem tud rájuk portyázni, azaz nem kap TP-t belőlük.) És mivel kéthetente újra megtörténik a másolás, egyre nagyobb a különbség, egyre jobban kiütközik, hogy ki az aki tápol, és ki az aki brutál nagyot szív. A legnagyobb vesztesek egyértelműen a legalacsonyabb szintűekkel egy szinten, vagy az alatt egy-kettővel lévők. Nézd meg milyen győzelem-vereség aránya van a KH ellen a toplista 35-70. helyezettjeinek.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.33
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
676. hozzászólás - 2009.08.26. 18:15:24 (Válasz Aurri #674 hozzászólására.)
A farmok (és nagyjából mindenki, aki kevésbé erős) inkább választanák, hogy mínusz pár százalékot kapjanak vadászatért, mintsem hogy kitegyék magukat annak, hogy 15% felett valamivel ha megtámadják őket, buknak ezreket.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
677. hozzászólás - 2009.08.26. 18:18:05 (Válasz Aurri #674 hozzászólására.)
Arielt és Solinát nem olvastad? Általában jókat szoktál írni, de értsd meg, ha nem lenne védett zóna vagy az kisebb hatásfokon termelné a LE-t az a következő lépés lenne a játékosok végleges elfogyásának. Akkor végig a vadászat mellett kéne torzulnod és költened folyamatosan a LE-t, ahogy termeled VAGY hagyod a francba és FARMMÁ VÁLSZ.
Múltkor reggel kb. fél 8-tól majdnem éjfélig vadásztam, nem ültem végig hanem 2:10 percenként ránéztem. Előtte kiszámoltam a kapott TP-t, hogy biztos ne lépjek szintet és amellett, hogy kb 15-16 órát vadásztam nem raboltak le és nem görnyedtem végig a napot.
Ha pár napot nem tudsz játszani akkor le kell dolgoznod a felgyűlt CSP-ket, az pedig idő.

Ha Miklós nem hajlandócsökkenteni a vadászat idejét alanyi jogon (mert ugye 200 CSP-ért és tovább több száz-ezer LE-ért őrültség lenne, ha most fejleszteném a gyorsításos fúziót 57-ről 111-re az 1,2-1,4 millió kiesés lenne) akkor úgyis elfogynak idővel a játékosok, de ha még a védekezés egyetlen formáját is, a büntetlen üthetetlenséget is elveszi akkor bezárhatja a boltot.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 7.50
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
678. hozzászólás - 2009.08.26. 18:27:53
Rokamoka:

a farmok továbbra is xarnának rá hogy teli zsebbel 15% felett álldogálnának. Ezért farmok Rajtuk ez nem/sem segít.

EZ a kezdeményezés nem nekik szól, azoknak akik kicsit tudnak és akarnak eredményesen játszani. Ők talán előbújnának a biztonsági zónából, kockáztatva h leportyázzák őket. És véleményem szerint ez negatív visszacsatolásként hatna a farmokra is (kevesebben választanák emaitt őket).

Mortimer: A HT+kölcsönös kamrázásos egyezmények szerintem legalább annyira mélyítik a szakadékot mint a KH, csak ez szövetségi szinten. Bár ebbe annyira nem látok bele, de el tudom képzelni, mik mennek, amikor ilyen 20K körüli kamrázásokat olvastam anno az Azúr-ELIT uralom alatt. De értem a párhuzamot, de javaslatom pontosan a pvp rész erősítését célozna, kontra robot-portya.
Azt viszont tudom, hogy pl a top karik és azok akik kicist bevállalósak biztosan 15% felett lenne vadászat közben (ha eddig nem tették meg) ha ezt bevezetnék.

Az erősek még erősebbek lesznek témához: ilyen az élet, és tényleg kényes kérdés. Negatív LE diff esetén lehetne kibúvó (100%-ot vadászik mindig). Egyrészt. Másrészt van egy javaslatom (bár erősen átgondolást igényel): ha valaki közel azonmos erősségű karit, vagy netámn erősebbet győz le, akkor többet rabolhat tőle (SZÖ/TÖ/szint stb arányában). Ez extrém esetben akár 100% is lehetne. Ez leehtne fairplay szabály, vagy szakifüggő dolog. Várható hozományok: kockázatosabb ki-ki meccsek eröltetése, -sok %-al nem fogod a sokkal gyengébbeket zúzni, mert nagyot bukhatsz. Ezek kívánt hatások. Árnyoldalak: ? (biztos van, mint minden elsőre jól hangzó ötletnek)

Morroch: lásd Mortinak adott válaszom. Negatív LE diff esetén mindenki mindig 100%-ot vadászik. Ez muszáj lenne. Sőt tőlem a 15% tolódhatna felfelé a rabolt LE függvényében (aki sokat rabolt, az csak egyre növekvő ÉP%-nál tud 100%-os hatékonysággal vadászni. EZ mondjuk konkrét szívatás, de a legtöbb extrém sokat rabolt karinak ez nem kottyanna meg)

Játékidő csökkentése:
Bár sztem simán vállalható áldozat a 200 CSp a kényelmi funkciókért(van akinek nyilván nem tűnik annak), de őszintén szólva (és ezért lehet egyesek csúnyán meg fognak kövezni) nem értem Miklóst, mint üzletembert, hogy ezen szolgáltatásokat (kvázi kényelmi funkciókat) miért nem pl őskőhöz (is) köti. No jó mondjuk ha már fizetni is kellene érte elvárnám hogy pl. ne 111-ig kelljen turnom az EF-et hanem automatice gyorsabban vadásszak.
A hozzászólást Aurri módosította 2009.08.26. 18:41:44-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
679. hozzászólás - 2009.08.26. 18:37:49
a fő baj az hogy az erősek nem húznának el szintben. jelen pillanatban én taktikai céllal portyázom, 1 szintel lefel ütök, ez álltalában olyan 300 TP 20 portyáért. ha szint végén vagyok, felfele ütök és gyorsítok ezzel, szintlépés után a felgyülemlett CSP több LE-t ad. a lefel ütésnek az a hatalmas előnye, hogy fejlődnek az állatok, és még mindíg jókat szakítok portyázás közben (főleg hétvégén). ha az emberek nem tudnák megvédeni az LE-jüket, leállnék a vadászattal és beállnék póknak. 1 szintel lefele ütve még maxos valformal is lassabban lépek szintet mint egy "farm", és kicsit bátrabb játékkal a napi CSP-ből befolyó LE akár többszörösét is ki tudnám termelni, azaz újraindulna a pók taktika magasabb szinten.

a portyareformot én is szükségesnek tartom, de nem a gyengék kárára, véleményem szerint jobb volt az "LE pool" ötlet.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
680. hozzászólás - 2009.08.26. 18:38:23 (Válasz Aurri #674 hozzászólására.)
Az erős egyetlen esetben fogja az erőset ütni: ha tp-re hajt. Egyébként üti a gyengét, mert kevesebb erőforrást visz el a portya és a győzelem is biztos. A 15% fölötti vadászat jutalmazása nem serkentené túlzottan a portyázást. A vadászat miatt most is csak max 3 órát van 15% alatt a karakter, a maradék időben vagy azért nem üthető, mert már 15% alá verték, vagy azért mert már kapott 5 támadást az elműlt 3 órában, vagy a nagy szintkülönbség miatt.
A portyázást azzal lehetne serkenteni, ha egy karakter simán kiheverne 15 vereséget naponta a magasabb szintű ellenfelekkel szemben. Ennyi életpontja nincs a nagy többségnek. Így a mezőny azon részein, ahol a karakterek összességében többet szeretnének portyázni mint amennyi vereséget ki tudnak heverni, nem lesz elég portyacélpont. Ezen a gyorsabb ép regeneráció, több max. ép, kisebb sebzések egyaránt segítenének, fölösleges a vadászatba belenyúlni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!