Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
közkedveltbarbarabeeFérfi
Végzetúr mester
258 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8461. hozzászólás - 2019.03.10. 17:12:35 (Válasz Mortal55 #8460 hozzászólására.)
Az szb-s "klónod" a te stat-odat másolja. Minél nagyobb az erőd és taud, annál nagyobbat sebez beléd a "klónod". Tehát ha növeled a saját TÖ-det, szívatod magad az szb-ben.
V6 - Brutális Vadállat (Árral Szemben)
Pontszám: 9.24
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8462. hozzászólás - 2019.03.10. 17:20:09 (Válasz barbarabee #8461 hozzászólására.)
Kivéve ha úgy növeled hogy ne szívasd magad meg nem viszel nagyon magas szintű állatokat. Nekem jelenleg le tud menni 300 pp úgy hogy akár csak 2-3 alkalommal töltöm maxra az életemet, pedig nincs kimagaslóan sok életerőm.
A hozzászólást Mortal55 módosította 2019.03.10. 17:20:31-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.31
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8463. hozzászólás - 2019.03.10. 18:59:21 (Válasz Mortal55 #8462 hozzászólására.)
Na nekem most pont ez az aktuális probléma. Nem akarok alacsony szintű állatokkal menni, mert ha szembejön valaki, aki állatgyilkos, akkor mind kifekszik. Ez idefent elég gyakori és nagyon...nagyon idegesítő. Másrészt meg baromi gyorsan lépnék a szinteket és akkor gyorsan 20-as lenne, ahhoz meg kéne két féle állatfelszerelés is, erről a drogról meg épp pár hete jöttem le. Oka az volt, hogy 3k felett az esszenciáim száma, EH és valform mellett mind értéktelen vacak, de előbbi kettő kb sose esik. De nem is vehetek téridő sisakot, mert a barna mytot kéne gyűjteni, abből meg van pofája négy sajtolásból 10 !!! darabnak esni. 10... és akkor ugye sajtoljak ki 4*10-et, hogy tudjak egy barna myto szintet húzni. Ez van az állatokkal.

A másik meg a karakterkörnyezet. Most egész jó ellenfeleink vannak SZB-ben és ugye ezért az ő klónjaikat kapjuk kilószámra. Ha a szokásos gyengített felszereléssel és vakuval megyek, hogy tudjam a küldetéseket pörgetni, akkor a klónok van, hogy leszednek. Ha full felszereléssel megyek, akkor kivégzek mindenkit idő előtt. Így is megesik, hát még úgy.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.84
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8464. hozzászólás - 2019.03.10. 19:24:22
Igazán jó azt látni, hogy ami lényegtelen vagy félinfó, abba nagyon öröm belekapaszkodni és trollkodni, de ami ténylegesen meg van kérdezve, arra bezzeg nincs válasz, megy a sunnyogás és lapítás. Tipikus.
Sem akkor, sem pedig akkor.

Idézet: Paco - 2019.03.09. 20:03:19

Aztán, a 400-as szint. Elveszel a sorok között, nem feltétlenül én vagy Ómen a lényeg.
A lényeg az, hogy 400-as karakterek versus újonnan érkezők.


Ez megvan?
Nem Én vagy Ómen a lényeg, mégis ezen rúgdalózik mindenki; Dozer+Lan+Miklós is, meg aki még akar.
Függetlenül attól, hogy igen, zavar.

De erre, függetlenül attól, hogy leírtam, jöttek az "okos" hozzászólások, látva, hogy mennyire megy az értelmezés. Az okoskodás az igen, de az értelmezés már kevésbé.

Idézet: Spellatrix - 2019.03.09. 20:45:15
[...]gyorsabban lépem a szinteket mint te nélküle. 8-10 év, de lehet még keveset is mondtam mire eléred azt a szintet, hogy egy 400as megcsaphasson. Az utóbbi néhány évben ahány játékos abba hagyta vagy törölt, így 10 év múlva valószínűleg már csak Lan fog játszani singleplayer módba


Idézet: LanMaffia - 2019.03.09. 20:46:27
Szerintem te ezzel a játékstílussal egyáltalán nem vagy mérvadó. No offense, de szerintem te nem hogy 400, de 300-as szintű sem leszel soha.


Örülök, hogy ilyen jövőbelátó játékostársak vannak, bár mint fentebb írtam, vannak fejlesztésre szoruló skillek. Értelmező olvasás, például. Javaslom, előbb ott kertészkedni. Bár hozzá kell tennem: no offense. Azt hiszem így szokás errefelé.
Mod.:Valamint szeretném ÉN eldönteni, hogy mennyi idő alatt érek fel arra a szintre, nem kérek tipp-mix és hasonló becsléseket. Köszönöm.

Idézet: Unr34l - 2019.03.09. 22:00:51
Ómen01-et meg ne bántsátok

Ómen-t nem bántottam eddig sem, ez után sem terveztem. Nem vele van a gond, hanem a fejlesztés menetével, és a gondolatomat más is megfogalmazta már:
Idézet: Gloria - 2019.03.09. 22:22:56

Ez a szintkorlátos dolog Miklósék lustaságának a manifesztációja, mert ugye a tárgyakat el kellene készíteni ami a magasabb szintekhez tartoznak, ha minden maradt volna a régibe' és ahogy a karakterek szintje emelkedik újabb és újabb tárgyakat kellene kreálni.



Dozer; a szétdarabolt részemre csak 'futtában' reagálok; megnézted, hogy nincs inspirátorom, mégis megkérdezted, hogy mennyit kapok? Szerinted?
Idézet: Dozer - 2019.03.09. 10:18:27
PACO! Elmondanád nekem, hány CSP-T kapsz (kapnál) naponta inspirációból V1-en azért mert Ómen 400-as, te pedig csak 140-es??? Tudom neked láthatóan nincs de tételezzük fel [...]

Egy kedvenc idézete erre:
"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."

Aztán arra, hogy mit csinálsz 400-n majd...ahogyan látom, dráma tagozatot végzel.
Persze, nyílván kell emelgetni meggyőzőkészséget, térképkeresés, irányított vadászatot,stb., de ezek triviális skillek. Nem hiszem, hogy fő eleme lenne a mindennapoknak. Tehát ismétlem, nem kell a púder és a spongya.
Valamint, apropó, ha már szóba hoztad az erőltetést: akkor ennyi erővel meg is magyarázhattad volna, hogy akkor mit is kell, nem? Vagy oda már erőlködni kellene?

Tudás fája: így van, nálunk nincs ekkora tudás fája.
Ám, én nem is azt mondtam, hogy máshol sincs.
De nyomattad nagy "hanggal", hogy mivel TE ennyit kapsz, ezért ennyi és ennyi bónuszt kell kapni másnak is, nemde?Megvan még? (És csendben jegyzem meg, ideveszem neked a Feladatokat is)

Idézet: Dozer - 2019.03.09. 10:18:27

A példa: Szintlépés!
Mire te Ómen ütőtávjába kerülsz, kb. 240 szintet fogsz lépni. Mi történik szintlépéskor?

1. Gratulálok, a 352. szintre léptél! A tudás fája miatt bónuszként a következő tárgyakat kaptad: 19 templomkristály, 38 Relikviaforgács, 19 hűségszilánk, +19 kritikus ütés, +19 kritikus varázslat, 19 Kisebb vadászzsákmány, 19 Platina, 19 aranydukát, 18 Sorsjegy, Energiakristályosító: +69 kiégett őskő, Védelmező ereklye: +1 védelem itala

2. Szintfeladatok: LE-vel, TP-vel és jutalommal.

Összegezzük egy kicsit: 240 szintlépéssel te kapni fogsz:
-Kb. 2880 kritütést és kritvarit INGYEN!!!
-Kb. 2880 platinát, amiből kb. 6 vermemben tudsz vásárolni nagyjából INGYEN!!
-Kb. 6500 relikviaforgácsot (Pár hasznos cucc kijön belőle szerencsekeréken)
-Kb. 3000 aranydukátot
-Kb. 3000 kiégett őskövet...stb

Szintfeladatoknál:
240*6*kb. 210k LE-t átlagban és 240*600k-t a végső jutalomnál átlagban.
Ez összesen: 446 Millió LE ugyancsak INGYEN!!!


Te, mert TE okos vagy, hiszen eme remek számolás is mutatja, azt mondod, hogy mivel TE ennyi kapsz, ezért másnak is ennyi kell kapnia. És mivel másnak is ennyi kell kapnia, akkor ekkora belőle a benefit mindenkinek, nem?
Függetlenül attól, ahogyan jeleztem, hogy ez nem igaz.
Tehát, igen, azért itt már "láttam" az erölködést igen. Kár érte, de engedd meg, hogy a Te szavaiddal éljek erre:
Idézet: Dozer - 2019.03.09. 23:48:54
ne is erőltesd légyszives...


Csak mert ez a mondásod, a saját dolgaidra is erősen visszavezethető. Hasznos tanács, valóban.

Idézet: Dozer - 2019.03.09. 23:48:54

Végezetül engedd meg, hogy reagáljak a hozzászólásodra úgy összességében: Minden egyes mondatod a saját játékstílusod alapján született. Nem globálisan nézted a problémát, csupán végignézted hogy TE mit csinálsz/mit nem csinálsz és ebből állítottál fel egy véleményt.


Pontosan így van. Mármint az a része, hogy a hozzászólásom nagy része saját magamra vonatkoztattam. Ez csak természetes, ki másra?
Más nevében nem beszélhetek.
De nagyon rég, egy régi-régi hozzászólásban azért, ez is megszületett, de nem győzöm idézni, mert SZÜKSÉGES!
Idézet: Paco - 2019.03.09. 20:03:19

Aztán, a 400-as szint. Elveszel a sorok között, nem feltétlenül én vagy Ómen a lényeg.
A lényeg az, hogy 400-as karakterek versus újonnan érkezők.


Ám ettől függetlenül, hogy nem beszélek más nevében, ésszel él az ember. Legalábbis ezt mondják. És nem kell ahhoz nagy logika, hogy lehessen látni, az valós. Függetlenül attól, hogy a szintemen tornázik mindenki. Ne engem nézz. Nézd a nálam sokkal gyengébb, de magasabb szintű karaktereket.
És szerintem mindannyian tisztában vagytok vele, hogy ez lesz, amit írtam, de nagy "okosan", "véletlenül" sem lett rá reagálva, csak úgy finoman besöpörve a szőnyeg alá:

Idézet: Paco - 2019.03.09. 20:03:19

De térjünk vissza az alap problémára, amit felvetettem:
Lesznek a 400-as karakterek, 40k+ TÖ-vel.
Minden csinálnak ugyanúgy, mint eddig, kapják a Tudás fája bónuszt is,mint eddig.
Nem lesz más dolguk, mint beütni az érkezőket, ami plusz LE.
Persze, most csak Ómen van fenn.
De majd lesz több.
És akkor megy majd a körbeverés, hogy aki a legerősebb, az bekamráz mindenkit és így lefelé gyűrűznek majd a beütések, egészen addig, míg a leggyengébb 400 majd a lentről érkezőket fogja terrorban tartani. Mert minden nappal ez fog menni - legalábbis a meglátásom és tapasztalatok alapján, amiket látok sokszor másokon a Támadás achívumban.

És a leggyengébb 400 is erősebb lesz - minden egyes nappal - mintsem a lentről érkezők.


Megsúgom, ez volt a lényeg. De mindez nem lett volna nehéz, ha nem csak olvasás megy azok részéről, akik trollnak kiáltva másokat trollkodnak, hanem értelmezés történik, sőt, mit több: reagálás arra, ami többször, több helyen is fel lett vetve.
Talán, erre kéne inkább reagálni és figyelmet szentelni, nem pedig a szintemnek, és a többinek.
A hozzászólást Paco módosította 2019.03.10. 19:29:25-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.71
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8465. hozzászólás - 2019.03.10. 19:35:58
Mortal, próbálom egy leegyszerűsített modellen keresztül bemutatni, amit a többiek magyaráznak.

Tegyük fel, hogy "A" játékos elkezd játszani 2010-ben. Mindig minden csp-t, pp-t elkölt, fejlődik szépen. Mostanra ő a top játékos, 400. szinten. Kapja a lélekenergiát a vadászatokért és egyebekért a 400. szintnek megfelelően.

"B" játékos 2015-ben indul. Minden pontosan ugyanúgy csinál, mint "A" játékos. Igen ám, de van 5 év lemaradása. Tehát a logikád szerint amikor ő 300, 301, 302. szintű "A" játékos már javában 400-as, minden egyes nap több LE-t kap, mint ő, így amíg "A"-t utol nem éri, folyamatosan nő a lemaradása.

Igen ám, de itt több dolgot nem vettél figyelembe:
"B" játékosnak inspirátora van, minden nap egy csomó CSP-t kap "A"-hoz képest, amivel simán lehet, hogy kompenzálja "A" előnyét.
Számos fejlesztés, amit "B" X. szinten már élvezhetett, és extra tápot ad, "A" játékosnak azon a szinten még nem volt elérhető. Tudás fája, végzet verme stb. Tehát a 200, 201, 202. stb szinteken ő több LE-t kap, mint amit "A" játékos kapott ezeken a szinteken.
Mivel "B" játékost minden szinten számos másik játékos veszi körül, ezért a portyából származó bevétele is jelentősebb.

Tehát simán lehet, hogy amikor "B" játékos végül fellép 400. szinte, annyi vagy több TÖ-je lesz, mint "A" játékosnak.

"A" játékos szempontjából pedig az egész annyit jelent, hogy
- a szintje nem nő tovább, tehát nem nő még tovább a LE előnye.
- nem kap az egyre növekvő szintkülönbségből támadás bónuszt, ami garantálja a legyőzhetetlenségét.
- viszont cserébe nem marad egyedül egy üres puszta közepén, külön neki generált 5 xenó királynővel meg saját bejáratú bajnoki viadallal, meg megoldhatatlan kalandpróba küszöbökkel stb és továbbra is lesz értelme játszania.

szerintem ez egy win-win szituáció mindenki számára, az még külön bónusz, hogy tudunk fejlesztéseket csinálni a top kariknak is, elég fura volt pl. amikor annak idején több patch csak és kizárólag 1 karakternek készült.
Pontszám: 7.75
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1234 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8466. hozzászólás - 2019.03.10. 19:36:35 (Válasz Paco #8464 hozzászólására.)
Hát te aztán egy méretes idióta lehetsz... Ha nem érted amit eddig írtam és le is vezettem KONKRÉT számokkal, akkor nincs miről beszélnünk...
Az egész érvelésem azt a célt szolgálta, hogy az alapkijelentésedet cáfoljam miszerint az alulról érkező hátrányban lesz.
A hozzászólást Dozer módosította 2019.03.10. 19:39:27-kor
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 5.97
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8467. hozzászólás - 2019.03.10. 19:43:58 (Válasz Paco #8464 hozzászólására.)
Cimbora, te magad mondtad, hogy nincs inspirátorod és végig arra utaltál - most is - , hogy nem célod előre rohanni. Most ebből nem támadás leszűrni, hogy ... talán... sosem leszel 300-as szintű. Ezt ne vedd már magadra pls, főleg ne úgy, hogy dobálózol a semmivel.

Az értelmező olvasás szerintem megvolt itt mindenki részéről. Tartalmaznak érdekes és hasznos részeket a mondanivalóid, de mivel deklaráltan csak és kizárólag magadról beszélsz végig, így egy szolid hümmögésen kívül sokat nem tudunk hozzátenni.

Egyébként is úgy gondolom, hogy csak elmélkedés, amit fejtegetsz. A miénk is persze. De tegyük fel, hogy nem 400 a max, hanem 300. Vagy inkább 200. Úgy éreznéd, hogy nagyon gyenge vagy, amikor felérsz 200-ra? Nem hiszem. Egyrészt teljesen jó, ha van folyamatos kihívás, másrészt meg aki most gyenge, az később is gyenge lesz. Akit most kamráznak, azt később is fogják, ha nem kapja össze magát. Nem lesz senki varázsütésre baromi erős 400-ra. Vagy nem is értem igazából kire vonatkozóan lenne ez botrányosan hátrányos. Másrészt meg...

Soha senki egyszer se mondta, hogy minden 400-as üthet majd minden 400-ast. Mégis belekapaszkodtatok ebbe és jöttök mindenféle felháborodással.

Most tudjátok mennyi az ütőtáv 400-ről lefelé? Biztos tudjátok 150-es szinten vagy 250-en. Leüt vagy 50 szintet. Ez baromi sok. De közötök sincsen hozzá nyilvánvalóan, mert tényleg baromi sok idő lesz, mire idáig eljuttok. De ez az 50 most is létező dolog, mégse rinyál érte senki a top10-ből.

Full rinya ez az egész topik a semmin.
A hozzászólást LanMaffia módosította 2019.03.10. 19:44:12-kor
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.56
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8468. hozzászólás - 2019.03.10. 19:46:38 (Válasz Miklós #8465 hozzászólására.)
Erre egyébként konkrét példák is vannak. Ariel is le lett nyomva TÖ-ben, amint utólérték, pedig anno ő volt top-top one. Offst is.
A hozzászólást LanMaffia módosította 2019.03.10. 20:15:32-kor
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.85
közkedveltGamer01Férfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8469. hozzászólás - 2019.03.10. 20:21:40 (Válasz Miklós #8465 hozzászólására.)
Azt a mindenit, hihetetlen mennyire véditek ezt a 400-as szintmaximálást. Hülyeség az inspirátort felhozni, mivel a játékban a karakter erősségét nem az inspirátor határozza meg. Hanem, hogy mennyi LE termel a karakter/megfelelő tul és szaki esetén/. A leglényegesebb, hogy a játékban kapott LE szintfüggő. Igen, ezt az inspirátor megdobja, de nem annyival, hogy megérje lent lenni.
""B" játékosnak inspirátora van, minden nap egy csomó CSP-t kap "A"-hoz képest, amivel simán lehet, hogy kompenzálja "A" előnyét."

Ez esélytelen, még tonnányi kővel se. Aki jól csinálja, azt nem lehet megverni.

"De ez az 50 most is létező dolog, mégse rinyál érte senki a top10-ből. "

Kérlek olvass utánna, itt is leírták, hogy nincs közöttük olyan aki folyamatosan gyalulná le a többieket, de a 400-as szinten elég egy olyan...

Te Lan kérlek ne írj valótlant!

"Erre egyébként konkrét példák is vannak. Ariel is le lett nyomva TÖ-ben, amint utólérték, pedig anno ő volt top-top van. amint utólérték. Offst is."

Hogyne főleg miután abbahagyták a játékot és a V5 Top nagy része megérkezett a V1-re, mivel a V5-ön tényleg sokkal erősebb lehet egy inspirált karakter /csak 20 szintet vert rá a régi játékosokra/

Aki azt hinné, hogy a toplassítás azért volt, hogy összehozza az élmezőnyt annak elmondanám, hogy erre esélytelen volt. A nevében is benne volt lassítani akarták az élmezőnyt és ez sikerült is. Az első 3 világon a szinguláris ismeretekkel könnyedén lehetet kompenzálni.

Elég csak a toplistát megnézni melyik karakterben van több LE, ezt nem lehetlesz kompenzálni semmivel.
Mivel nem mindegy, hogy az út végtelen és soha nem találkozok velük vagy a zsákutca végében ott várnak.
A hozzászólást Gamer01 módosította 2019.03.11. 09:31:37-kor
Pontszám: 8.65
népszerűAzyroFérfi
Végzetúr
72 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8470. hozzászólás - 2019.03.10. 20:26:14
Nem sokat konyítok a játékhoz, de sztem az újonnan jött karakterek előnyben vannak a régebbiekhez képest...
Pontszám: 6.96
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8471. hozzászólás - 2019.03.10. 20:29:01 (Válasz Miklós #8465 hozzászólására.)
A kárhozat verme indulása óta átlagosan megcsináltak a játékosok vagy 45 vermet, a verem havonta van és pálcával nyitható új de az sem az égből hullik, ha ispirátorral rohan fel, akkor nem fog sokkal több vermet csinálni 400-ra mint egy mostani nagy karakter, ha még ha 3 év alatt 400-ra is inspirálja magát, akkor is 30 kis vermet tud le, 6 nagy vermet, erre jön még néhány pálca befizetésekből, mondjunk 3 év alatt 30-at (de lehet többet), 3 év alatt tart 60 kis veremnél, egye fene legyen 80. A régóta 400-asnak ez is adott, még ha az inspiráció hiánya miatt a nyakán is marad évente 5 pálca, akkor is megcsinál 3 év alatt 65 kicsi vermet és jön rá az hogy ő már megcsinált 45 vermet, ez 110 verem kb. Miért nem kalkulálod bele hogy aki a 400-on van az ugyanúgy játszik tovább? Meg valamit érő inspiráció az 5-ös és 6-os világon van, az ispirátornak nevezett relikvia nem eredményez gyorsan 400-ra jutást, a v5 inspirációja már inkább ér valakit, de akkor meg nem éri meg az 1-es és kettes világra menni, ha egyszer el van ismerve hogy az új rendszerben csak az inpirált világokon éri meg karakter fejleszteni? (igen lan, el van ismerve, ""B" játékosnak inspirátora van, minden nap egy csomó CSP-t kap "A"-hoz képest, amivel simán lehet, hogy kompenzálja "A" előnyét", azat simán lehet (fontos a feltételes mód) hogy kompenzálja a régi 400-as előnyét)


Kieg: Lan, azt lehet nem mondta senki, hogy 400-on bárki üthet bárkit, de azt sem hogy nem, pedig lett volna már lehetősége Miklósnak ezt a dolgot cáfolni de nem tette. Igy legalább annyira igaz lehet ez az elképzelésünk, mint amennyire nem, Miklós még 2 éve írt arról hogy újra kell gondolni 400 felett a portyázás szabályait, de mára már elfelejtette, mi változhatott azóta?

Kieg2: Azt még el is felejtettem figyelembe venni, hogy 400+-on 60 verem többet hoz mint 1-400-ig 60 verem. Mivel a verem bevétele szintfüggő, ráadásul jónéhány szint (mondjuk 140) kell hogy szinthez képest maximalizálja a verembevételt.
A hozzászólást Mortal55 módosította 2019.03.10. 22:47:06-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.20
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8472. hozzászólás - 2019.03.10. 20:33:25 (Válasz Gamer01 #8469 hozzászólására.)
Idézet: Gamer01 - 2019.03.10. 20:21:40
nincs közöttük olyan aki folyamatosan gyalulná le a többieket, de a 400-as szinten elég egy olyan...


Hát szerintem Larz a saját környezetében pont olyan, aki simán tudja gyalulni a többieket Mégsincs ezzel semmi baj.

Idézet: Gamer01 - 2019.03.10. 20:21:40
, mivel a V5-ön tényleg sokkal erősebb lehet egy inspirált karakter /csak 20 szintet vert rá a régi játékosokra


TÖ-ről beszéltem és nem szintről Míg Ariel játszott végig hangsúlyozta, hogy ha szintben beérik simán beütik, mert az alacsonyabbról érkezőknek előnye van. Így hát annak, aki szintben előrébb van, egyetlen esélye hogy erősebb maradjon az az, hogy előrébb is maradjon szintben.

Portyázni meg szerintem simán nem éri meg már idefenn. Maximum tesztelgetés miatt. Én ultraritkán portyázok pl. Bár nem is feltétlen én vagyok a példa.

Az inspirátoros válaszodban igazad van, de arra jó rámutatás, hogy aki eleve baromi erős a szintkörnyezetében, annak ez kvázi kötelező hogy felzárkózzon. Ezt csinálta Offs, Unr34l meg most Tamariani is V1-en.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.56
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8473. hozzászólás - 2019.03.10. 21:14:55
Azért jó ez, hogy azzal jöttök, hogy az inspirációval milyen erős karaktert lehet csinálni, az inspirált karakter felveheti a versenyt az öreg 400-asokkal, a toplassítás meg jól van úgy, nem nagy táp az (Miklós szerint nem nagy táp, egyszer így nyilatkozott, igen lan, nyilatkozott így). Mutassatok a v6-on kívül olyan világot, ahol van olyan 180-as karakter aki 13K af pontot költött el, 20k teljesített küldetésnél jár mellette 1.5 mrd rabolt le-nél, több mint 15k alap tulajdonságösszegnél amire még rájön minimum 8000 csatlósokból meg innen és onnan. Ezt csinálja meg egy inspirált mondjuk a v5-ön, csak hogy ne tudjon egy picit sem toplassított lenni addig. A v6-on két karakter is megfelel ezeknek a kritériumoknak és egyetlen egy percet sem voltak inspiráltak, még csak inspirátor sincs.
A hozzászólást Mortal55 módosította 2019.03.10. 21:16:12-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.20
közkedveltValheru75Férfi
Végzetúr tehetség
147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8474. hozzászólás - 2019.03.11. 13:11:10
Üdv!
Ha ilyen játékosok karakterei kerülnek fel 400-ik szintre, akik ráadásul 3X annyit sebeznek az állatokba, mint a karakterbe(gratulálok a másodlagos támadás szakértelem teljesen korlátlanná tételéért a játékvezetésnek..), elveszik a kedvét a játéktól a 350+ karaktereknek azt garantálom, mert nem 1X fognak támadni naponta , hogy bekamrázzanak..

Csak a mai példa:
Ma, 13:12 Omen666 Tamarinai Geodrin Te nyerted a csatát. A jutalmad 24212 lélekenergia és 92 TP.
Ma, 12:41 Omen666 Tamarinai Geodrin Te nyerted a csatát. A jutalmad 24212 lélekenergia és 92 TP. Csata leírása
Ma, 12:06 Omen666 Tamarinai Geodrin Te nyerted a csatát. A jutalmad 24212 lélekenergia és 92 TP. Csata leírása
Ma, 11:14 Omen666 Tamarinai Geodrin Te nyerted a csatát. A jutalmad 24212 lélekenergia és 92 TP. Csata leírása
Ma, 10:44 Omen666 Tamarinai Geodrin Te nyerted a csatát. A jutalmad 24212 lélekenergia és 92 TP. Csata leírása
Ma, 08:54 Omen666 Tamarinai Geodrin Te nyerted a csatát. A jutalmad 24212 lélekenergia és 93 TP. Csata leírása
Ma, 08:19 Tamarinai Geodrin Omen666 A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 07:40 Omen666 Tamarinai Geodrin A csatát ellenfeled nyerte.
A hozzászólást Valheru75 módosította 2019.03.11. 13:15:47-kor
V1 - Crysania
Pontszám: 7.77
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8475. hozzászólás - 2019.03.11. 15:54:19
A baj az, hogy szélmalom harc megy itt, semmi más...
Teljesen mindegy, hogy ki melyik oldalon "elmélkedik", nem lesz változás. Épp ezen merengtem ma munka közben, hogy az évek alatt egy dolog volt mindig állandó. De szó szerint: ami egyszer el lett döntve, azon változtatva nem nagyon lett. Legalábbis pozitív irányba. Per pill legalábbis ilyet nem tudnék mondani, de nerfet azt annál többet.

Idézet: Dozer - 2019.03.10. 19:36:35
Hát te aztán egy méretes idióta lehetsz...

Ez igen. Ezért megérte megírnod egy hsz-t, plusz ennyivel lerendezni azt, amit én is kifejtettem és látszólag nem értesz belőle egy kukkot sem. Fair enough.

Lan; Respect a mostani hsz-ed stílusa miatt, sokkal jobban átjött, mintsem az előtte lévők, amiket most, ha nem bánod, nem idéznék vissza szó szerint tőled.
OFF:
Pedig megmondom őszintén, volt gondolatom ma, hogy tőled és még a fentebbi kolléga hsz-ből csinálok magamnak "troll" komment montázst, hogy minden faxságra istant tudjam lövöldözni. De már nincs ehhez sem kedvem. Ez persze itt kivételesen jó.
OFF END
Igen, javarészt magamra vezettem le a dolgokat, igen, igaz. Ám azért, mert a karakterem extrém eset, mégis azt mondom, hogy még én is, ha egyszer ideérek, értelmetlenné fog válni minden, amiért keményen megdolgoztam.
Ellenben, csendes szerény véleményem az, hogy a szinthuszárságért annyira nem kellett megdolgozni. És itt nem kellenek a részletek, hogy miből-merre-hogyan kellett TP termelni.
Az (is) egy út és mód volt a fejlődésre. Ennyi.

Jól mondja Gamer:
Idézet: Gamer01 - 2019.03.10. 20:21:40

Elég csak a toplistát megnézni melyik karakterben van több LE, ezt nem lehetlesz kompenzálni semmivel.
Mivel nem mindegy, hogy az út végtelen és soha nem találkozok velük vagy a zsákutca végében ott várnak.

Erről van szó.
Eddig nem volt zsákutca. Én is ennek fogom fel a szintmaximumot. És én is azért vittem a saját stílusomat, mert nem volt. Ha tudtam volna a kezdetektől, hogy lesz/van, akkor eleve nem így játszottam volna, ahogyan eddig éveken keresztül tettem.
És most váltani pedig...butaság lenne, szimplán.

Valamint, ez a játék a LE körül forog, bármely oldalról vagy irányból is nézzük. Ebből fejlődik mindenki. 400-n minden forrásból többet termelsz és jobban fejlődsz,mintsem alatta bárki, függetlenül attól, hogy mennyi etap-al is indult a régebbi kezdés miatt.
Ezt pedig nem lehet mellébeszélni.


Idézet: LanMaffia - 2019.03.10. 20:33:25

Hát szerintem Larz a saját környezetében pont olyan, aki simán tudja gyalulni a többieket Mégsincs ezzel semmi baj.


De Larz nem azért gyalulja le a környezetét, mert TOP lassításban van vagy pedig MAXIMUM LE-t termel. Hanem azért, mert rengeteg őskővel - mondjuk ki, így van - valamint egyedi játékstílusban játszik. Ennyi. De nem toporgok egy helyben, megvan a napi rutin a cselekvésekre.
Tudnék pontos adatot is mondani, de a topicra és a beszélgetésre nézve nem releváns, ahogyan eddig sem volt.

Érdekes minta, amit Tamarinai felhozott, de mintha rémlene valami ellenvetés pár hsz-el ezelőttről. Csak éppen már nem érdekel, hogy kitől.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.91
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8476. hozzászólás - 2019.03.11. 17:40:22 (Válasz Paco #8475 hozzászólására.)
Én őszintén szólva annak is baromira örülök, hogy van fórumaktivitás. Volt olyan hét, hogy 3 hsz volt összesen. Másrészt meg legyünk őszinték, a fórum általában véleményütköztetésre való, elég ritkán van olyan, hogy 10 ember megjelenik és mindegyik ugyanazt mondja

Szerintem egyébként a játékvezetés kb. mindent hajlandó megválaszolni, ha az megfelelően alá van támasztva. Meg persze kell némi pr is, mert az se mindegy ki mondja és hogyan.

Szerintem a te karakter extrém-extrém eset. Kiváló példája annak, hogy lehet ultraerős karaktert építeni a játékbeli lehetőségeket leginkább kihasználva. De épp ezért is baromi nehéz a te szemszögedből úgy tekinteni a játékra, mint más emberek játszóterére, hiszen személyesen nemigen tapasztalsz olyanokat, ami több embernek komoly probléma.

Kíváncsi leszek hosszú távon erre a szintmaximum dologra. Jelenleg úgy látom, hogy baromi sok idő lesz, mire itt ténylegesen problémák fognak megjelenni. Ha pedig megjelennek lehet azokat orvosolni ott helyben. Be positive
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.85
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8477. hozzászólás - 2019.03.11. 19:57:43 (Válasz LanMaffia #8476 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2019.03.11. 17:40:22
Szerintem egyébként a játékvezetés kb. mindent hajlandó megválaszolni, ha az megfelelően alá van támasztva. Meg persze kell némi pr is, mert az se mindegy ki mondja és hogyan.


Ugye tudod, hogy erős, habár valós kijelentés?
Hogy nem mindegy, hogy és mit mondd Miklóséknak arra vonatkozóan, hogy változtatni kellene?
Mindig olvastam néha-néha olyan felhangokat, hogy Te vagy a szürke eminánciás Miklós mögött, a hang a fülben, de ezek után..., ki tudja. Lehet mindennek van valami valóságalapja?

Igazad van, az én esetem tényleg az, ahogyan írod.
Épp ezért mondtam, hogy nem engem kell nézni, amikor kampányolok. Magamért is tettem, értelemszerűen, hiszen minden szentnek maga felé (is) hajlik a keze, nem kell a mellébeszélés. De ettől függetlenül nem magamért "álltam ki" ide elsősorban, hanem a globális többségre való tekintettel.
Ezt higgadtan persze másképp esik leírni nekem is, mintsem indulatoktól fűtve, de ez mindenki más szemszögéből is így van.
És azért kellene most átgondolni ezt az egészet, még időben, mielőtt még beüt a gebasz. Hiszen akkor már hiába a tűzoltás, ha a társaság fele megcsömörlött. Akar a fene úgy és akkor már maradni.
Nincs ez velem sem másképpen: jelenleg én is ott tartok, valahol, hogy megfáradtam.
Tényleg.
Szeretem, szerettem a játékot és még akár 20 évig is elpötyögnék itt, mert miért ne?
Ha valami leköt és szereted csinálni, akkor nincsen(ek) időkortlátok.
De azért mégis, ahogyan írtam, van bennem egy erős ellenérzés emiatt és ez rányomja a bélyegét az utóbbi napokra. Már nem olyan kedvel lépek fel ide a fórumra, vagy be a játékra, mintsem előtte volt. Tudom, hogy ÉN hiába kampányolok akármi ellen vagy mellett, nem vagyok a "hang".
És ezért nem szólal fel lassan már senki más sem: Beletödőrés. Közöny, Érdektelenség. Ez a jövő.(?)
Gondolom - de persze ezt nem tudom - ilyen lehet az is, amikor naponta rommá vernek és esélyed sincs rá, hogy elháríts (Figyeled, milyen szép a felvezetés? )
Mert ott vagy a zsákutcában és várnak rád páran, ahonnan már nem tudsz visszafelé menni, csak előre. Be közéjük.
És akkor van a 2 lehetőség (ami minden egyes helyzetben megvan, olyan nincs, hogy nincs): megszokod, vagy megszöksz.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 9.17
népszerűTeomo95Férfi
Végzetúr
61 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8478. hozzászólás - 2019.03.13. 19:59:05
Sajnos én sem szeretném ( 400-as szintmaximálást ) . Szerintem ott lesz vége a játéknak , a barátaim is azt mondják akik játszanak a játékkal .
Maradni fog játékos de akik csak szórakozásból vagy kis pénzel játszottak lefognak morzsolódni . Pl v5 18 szinttel vagyok lemaradva a első játékostól és nem hogy fogyna a különbség hanem inkább nő. Így is sokk a panasz rá hogy 30 szinttel tud lefele ütni de mi lesz ha egy szintre kerülnek , nem lesz értelme játszaniuk !
Hogy tartsunk össze így egy szövetséget ???????????
V5
Pontszám: 7.67
népszerűpityuFérfi
Végzetúr mester
689 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8479. hozzászólás - 2019.03.13. 21:31:47 (Válasz Miklós #8465 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2019.03.10. 19:35:58
... Tegyük fel, hogy "A" játékos elkezd játszani 2010-ben. Mindig minden csp-t, pp-t elkölt, fejlődik szépen. Mostanra ő a top játékos, 400. szinten. Kapja a lélekenergiát a vadászatokért és egyebekért a 400. szintnek megfelelően.

"B" játékos 2015-ben indul. Minden pontosan ugyanúgy csinál, mint "A" játékos. Igen ám, de van 5 év lemaradása. Tehát a logikád szerint amikor ő 300, 301, 302. szintű "A" játékos már javában 400-as, minden egyes nap több LE-t kap, mint ő, így amíg "A"-t utol nem éri, folyamatosan nő a lemaradása.

Igen ám, de itt több dolgot nem vettél figyelembe:
"B" játékosnak inspirátora van, minden nap egy csomó CSP-t kap "A"-hoz képest, amivel simán lehet, hogy kompenzálja "A" előnyét. ...


Az a gyanúm, hogy Te nem érted a saját játékodat... Az általad említett esetben B játékos valóban több LE-t fog kapni az inspirátorból származó többlet CSP miatt, de azokkal a CSP-kel jár tapasztalat pont is. Tehát a játékos nem csak több LE-t kap, hanem gyorsabban is felzárkózik, azaz a relatív gyengesége konzerválódik a rosszabb LE/TP aránya miatt, amit az alacsonyabb szintje miatt kap. Hiába fejlődik gyorsabban, ugyanolyan gyengén fog beérni az ütőtávba, mintha nem lett volna inspirátora... Még az sem állja meg a helyét, hogy a fejlesztések miatt erősebb lesz, mert a most 400-as "A" karakternek azok a dolgok most is pontosan ugyanúgy a rendelkezésére állnak, mint "B" karakternek, azaz nem erősödik jobban.

Egy másik kérdés pedig az, hogy van az aukciós házban egy "Gyors tanulás" nevű relikvia, ami ad +1 szintet,
ez 400. szinten hogyan működik? Automatikusan kap +1 halhatatlanságot?
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 8.88
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1234 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8480. hozzászólás - 2019.03.14. 07:30:48
Vitaindító 2.0

Szia Miklós,

Most, hogy behoztátok a 400-as max. szintet (aminek én nagyon örülök) lenne egy felvetésem a jövőbeni fejlesztésekkel kapcsolatban. Én a közelharcra specializálódott karaktert fejlesztek ami azt jelenti, hogy hajlandó vagyok nagyobb varázslatsebződéseket bekapni... Ellenben a taumaturgiából eredő tulajdonságvesztés és az erőből eredő random sebzésnövekedés láthatóan nincs összhangban. Hogy szükségese e egyáltalán összehangba hozni, az egy más kérdés. Szerintem elegendő lenne, ha a rezisztencia max. szintjét fentebb lehetne vinni, hogy ne -600 jöjjön le a tuljdonságaimból, hanem csak pl.-250. Akár lehetne egy olyan AF képesség is, hogy ha emeled a rezisztenicád max szintjét, azzal növeled a varázslatok által neked okozott max. sebzést is.
Neked mi a véleményed erről?
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 6.45
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák