Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4641. hozzászólás - 2012.03.20. 08:55:25
Valami olyasmire gondoltam, hogy az első szint előtt egy külvilágtól elzárt helyen lehetne gyakorolni. Mondjuk próbababát ütni (esetleg úgy hogy néhány pontot lehetne tenni újra és újra a tulajdonságokra kipróbálva, hogy melyiknek mennyi szerepe van, persze ezek később eltűnnének), vadászni, szakikat fejleszteni és minden egyes pontnál részletesen leírva villogó nyilacskákkal hogy mi történik. Külön bemutatva a szövetségeket, a működésüket, a szerencse jelentőségét és a későbbi lehetőségeket (bajnoki, eventek, kalandok, entitás, stb.). Minden erőforrást megismertetni a kiégett őskövektől, a kristályponton át a sisakszilánkokig. Ha minden kezdő feladatot végigcsinált a játékos, akkor kerülhetne ki az éles játékba. Találkoztam olyan karakterrel aki nem volt tisztában azzal hogy mennyire fontos állatokat elfogni és sajtolni ezért 30. szint után fejlesztette ki a szakit. Behozhatatlan hátrány. Érdemes lenne ismertetni a lehetőségeket, VF, EH, ismételhetők, hogy mindenki tudjon célirányosan fejleszteni.

Sokaknak enélkül elsőre bonyolultnak tűnhet a játék. Wiki linkekkel is alá lehetne támasztani a tutorialt, hogy aki részletesebb infokra kíváncsi, ott keresgéljen. A fórumon is sokszor láttam olyan kérdéseket, hogy mire jó a kiégett őskő meg a kristálypont.
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.03.20. 08:58:23-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.65
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4642. hozzászólás - 2012.03.20. 09:18:58 (Válasz Truth80 #4641 hozzászólására.)
Szerintem "elvileg" nagyon jó ötlet, de: Te hány olyan embert ismersz, aki elolvassa a használati utasításokat? Én, ha jól számolom, magammal együtt egyet.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.55
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4643. hozzászólás - 2012.03.20. 09:19:17 (Válasz Truth80 #4641 hozzászólására.)
Ezért lenne jó egy "Mentor-program".

Ez az én szemszögemből azt takarná, hogy minden világon külön-külön lehetne jelentkezni mentornak - az, hogy mik lennének ennek a paraméterei (szint, bajnoki, adott TÖ/szakértelem összeg, bármi) - és egy rövid beugró teszt után a JV elfogadja a jelentkezést. (Vagy elutasítja, mert ez is benne lehet a pakliban.)
Utána pedig, amikor valaki frissen regisztrál a játékba egy adott világra, akkor lenne számára egy új panel, ami alatt lenne található a Mentor. Itt fel lenne sorolva azon nevek, akik éppen "szabadok". A szabad alatt azt értem, hogy kellene adni egy limitet, hogy egy Mentornak mennyi "tanítványa" lehetne aktuálisan. Ha ez a limit tele van, akkor nem jelenik meg a választhatóak között.
Az aktív mentornak kötelessége legjobb tudásához mérten segíteni, válaszolni a feltett kérdésekre az újonc által, és JAVASOLHAT tanácsokat, amikre mindenképpen figyelnie kell az új tagnak. De ne játsszon helyette!
Ha valaki választott mentort, akkor egy üzenőfal/chat/bármi felületen keresztül minden kérdést fel tud tenni az adott személynek, de csak neki.
Ha a mentor/vagy az újonc nem lép be egy hétig a játékba, akkor automatikusan leválasztja őket a rendszer egymástól. (Erre lehetne egy biztonsági féket is tenni, hogyha mind a két fél kipipálná, hogy tudja valamelyik fél, hogy valami miatt "x" ideig nem tud belépni, akkor ne válassza szét őket a rendszer. Csak ebben az esetben maradna kapcsolatban a két fél.)
Ha egy mentornál felszabadul a hely, akkor a neve újra választható lenne az új tagoknak. Ha a mentor "hibájából" lesz az új tag szabad, akkor neki is lehetősége van újra mentort választani.
Ezek dolgok után már csak finomhangolás, hogy meddig legyek kapcsolat a mentor és tanítvány között (szint/teszt/adott érték elérése), valamint mi legyen a jutalmazása/megkülönböztetése a mentornak.
Valamint, ha valaki "x" alkalommal nem tesz eleget a Mentori kötelezettségeinek, akkor hosszabb időre el legyen tiltva ettől a funkciótól, hogy ne vigye félre a még friss tagokat.

Bár ez csak "hirtelen" ötlet a részemről, lehet véleményezni akár ezt is.

U.i: Ezt talán egyszerűbb lenne megoldani és leprogramozni, mintsem egy elszeparált világot, ahol "edzel".
A hozzászólást Paco módosította 2012.03.20. 09:20:58-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.32
kedvelt tagFericskeFérfi
Végzetúr tehetség
135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4644. hozzászólás - 2012.03.20. 09:29:34
Jó néhány böngészős rpg jellegű játék van magyar nyelven is, ami hasonlóan ingyenes mint ez.
Ha olyan valaki érkezik aki nem ismeri a játékot és folyamatosan* érik kudarcok, kellemetlenségek, akkor odébb áll.
Bárki aki játszani akar bármilyen játékot, az sikerélményeket akar. A játékot ismerő, tapasztalt játékosok is, különben nem volna "telerinyálva" ez a fórum a különböző aggályokkal.

*Még tavaly nézegettem a toplistát, szerverünk lélekszámát. A játékos állomány 2/3-a még az 5. szintet sem érte el, közel fele a 2. szinten tartott.
Csináltam egy új karit, hogy szétnézzek arra (nem szükségesek ezzel kapcsolatban megjegyzések). A kezdő szintlépés gyorsított játékmenettel még úgysem volt dolgom.
Összesen 2 napig csináltam, persze ingyenes verzióban.
Ha újoncként nézem az új játékot, hát nem volt valami izgalmas az a 2 nap játék. Viszont tényleg nem kellett sok időt tölteni vele.
Harcra erősítgettem a karaktert - másra ugye nem is lehet az elején - mégis a portyáim több mint felét buktam olyanok ellen, akik ránézésre gyengébb karakterek voltak. Ez már degradáló.
Azután alighogy az 5. szintre léptem, egy jól fejlett pók megátkozott és rommá alázott. Persze "én" nem tudom mi az a pók, meg az átkozást sem tudom mit jelent a játékban, de máshol nem jót jelent.
Esetleg megpróbálom én is megátkozni, bosszúból, és nem találom sehol ezt a funkciót.
Ő is 5. szintű, mégis sokkal nagyobb mint én, olyan dolgokat tud csinálni amit én nem. Az eddigi hozzám hasonló karakterekkel szemben sem volt igazán sikerem.
Nem értem hogy akar ezzel engem további játékra bírni a fejlesztő? Sőt, hogy akar rávenni arra hogy fizessek is ezért?
Az oldalon, ahonnan idetaláltam, van még 50 másik játék ajánlat. Megnézem őket, biztos lesz olyan ahol lesz sikerélményem.

Truth javaslatából azonnal megvalósíthatónak találom a vuwiki link integrálását a játék menüjébe, kiemelt helyre.

Paco javaslatában szerintem annyi a bibi, hogy elképzelhető egyszerre ezer jelentkező is, ami helyzetet nem is kell mihez hasonlítani.
A hozzászólást Fericske módosította 2012.03.20. 09:40:11-kor
v5 Spawn
Zafír Istenek
Pontszám: 6.09
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4645. hozzászólás - 2012.03.20. 09:35:23
A lelakatolt ládikóval azért óvatosan, ha végtelenségig lehet védeni őskövet akkor a lopás veszti értelmét, és aki felnyomta joggal háborodik fel... A lopás ellen most is lehet védekezni, lopással, és van rá állat szaki is.

A kezdők segítéséről:
ezen is dolgozunk, a mentor le lesz cserélve egy mini task rendszerre. Rögtön az elején kapsz kis feladatokat, amik elmagyarázzák a játékot, és egy csomó jutalom jár értük. Effektive, leülsz játszani, 1-2 óra múlva 4. szintű leszel, lesz állatod, szakértelmeid stb. Tehát nem egy kézikönyvet kell elolvasni, hanem játszva mindent megtanulsz úgy, hogy közben van egy csomó sikerélményed. De egy pár dolgot előtte még meg kellett csinálnunk - szerencsekerék, végzet temploma, játék gyorsítás, kalandok 1. szinttől - hogy tényleg legyen mivel kitölteni a játékidőt már az elején is.
Pontszám: 8.78
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4646. hozzászólás - 2012.03.20. 09:36:22 (Válasz Fericske #4644 hozzászólására.)
Átkozni csak akkor tudsz ha szövetségben vagy, beépítetted a lélekkútba a szükséges mennyiséget ahhoz, hogy használhasd az épületeket és van felépített átokpiramisuk. Ekkor a szövetség lapon az Átokpiramis gombra kattintasz és beírod a kari nevét.

A pók nem pók kérdés nem ennyire egyszerű. Én pont azt gondolom hogy a játék elején nem érdemes portyázni nagyon, sem a tulajdonságokat fejleszteni, inkább a LÉ termelő szakikat kell kimaxolni és utána egy közepes méretű kúttal rendelkező szövetség kútját beépíteni amilyen gyorsan csak lehet. De nyilván van aki máshogy vélekedik erről.

Én is úgy kezdtem a játékot hogy az rpg.hu-ról idetaláltam és semmit az ég világon nem tudtam róla. Kérdezgettem toplistás karikat és néztem a fórumot. Kb. 15 szint óta majdnem mindig első vagyok a szintemen. Azt hiszem ez jelent valamit.

Szerintem nyeld le a békát az 5. szintű karitól, ha jól fejlesztesz, később kamatos kamattal fogod leverni rajta.
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.03.20. 09:37:48-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 6.77
kedvelt tagFericskeFérfi
Végzetúr tehetség
135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4647. hozzászólás - 2012.03.20. 09:45:40 (Válasz Truth80 #4646 hozzászólására.)

Kedves vagy, de nem értetted, vagy nem olvastál figyelmesen.
Én belelátok ebbe a játékba.
Azt a szituációt írtam le, ami annak a játékosnak a fejében zajlik, aki nem ismerve ezt a játékot fog hozzá karakter neveléshez.
v5 Spawn
Zafír Istenek
Pontszám: 6.09
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4648. hozzászólás - 2012.03.20. 09:52:55 (Válasz Fericske #4647 hozzászólására.)
Azt hittem ezek valós problémák. Nem ismerem a karaktered.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.65
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4649. hozzászólás - 2012.03.20. 10:09:51 (Válasz Truth80 #4648 hozzászólására.)
9.Spawn 108 Zafír Zafír Istenek 3084 2760 22.7M

Csak hogy ránézésre megismerhesd
Pontszám: 8.11
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4650. hozzászólás - 2012.03.20. 10:10:57 (Válasz Fericske #4644 hozzászólására.)
Ez tetszik, hogy helyi melák létedre indítottál egy új karaktert, hogy megnézd, mi az ábra odalent
A hozzászólást Bpetya75 módosította 2012.03.20. 10:11:41-kor
Pontszám: 8.11
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4651. hozzászólás - 2012.03.20. 10:11:47 (Válasz Bpetya75 #4649 hozzászólására.)
Ja bocs Így más a helyzet. Ezt benéztem.
Én nem vagyok V5-ön.
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.03.20. 10:12:00-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.65
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4652. hozzászólás - 2012.03.20. 10:12:51 (Válasz Paco #4643 hozzászólására.)
Úgy tűnik Miklósék mást találtak ki, de azért nekem tetszik az ötleted.
Pontszám: 8.11
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4653. hozzászólás - 2012.03.20. 10:14:03 (Válasz Truth80 #4651 hozzászólására.)
Segíteni akartál, és ez jó. Ennyi a lényeg
Pontszám: 8.11
kedvelt tagFericskeFérfi
Végzetúr tehetség
135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4654. hozzászólás - 2012.03.20. 10:18:05
Lehetne a játák oldalon szintén egy tipp menü, amiben karakterfejlesztési útmutatások lehetnének pro-kontra. Felhívni a figyelmet a korai szakaszban történő fejlesztési irányok hatását a jóval későbbi, magas szintet elérő karakterre.
Gyorsított játékmenet, folyamatosan beállva a normálhoz, akár 60. szintig. (Az új játékosok lerablói többnyire az 5-30. szint körül tanyázna. Ezeket elhagyhassa hamar az, aki nem akar közéjük állni.)
v5 Spawn
Zafír Istenek
Pontszám: 6.09
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4655. hozzászólás - 2012.03.20. 11:38:09
Anno tényleg nem volt könnyű elindulni. Később regeltem V1-re is, de aztán ott feladtam, és nem azért, mert nem tudtam, hogy kell játszani.
A mentor progi okos dolog lehet, de túl szájbarágós, "taktika-elmagyarázogatós" külön leírást nem szorgalmazom, mindenki a saját bőrén tanuljon. Jobb lett volna, ha időben tudom... ezzel én is találkoztam, de azért jártam a fórumra, hogy kérdezzek és olvassak, ismerjem meg a játékot. Persze ha ezt leírásból is láthatnám, nyilván gyorsabb lenne, de nem látnék bele más dolgokba is, amikre itt a fórumon, mintegy bónusz-ismeretterjesztésként igen előnyösen lehetőség adódik.
A játék kezdetét valahol igenis egyszerre könnyíti és nehezíti, hogy olyan sok "megkezdett és félbehagyott, próba karakter" van, amiket már senki nem fog törölni. Ezek között igenis el lehet lavírozgatni feltűnésmentesen, próbálkozni, megerősödni egyénileg akár portyák nélkül is, ugyanakkor meg lehet húzódni a cápák elől is, ha épp nem valami feltűnő nevet választ, vagy épp jellegzetes karit épít valaki. Ami igazán nehéz alacsony szinten, az egy életképes szövetségbe való belépés, amire ugyan nagy szükség lenne, csakhogy valljuk be őszintén, hogy szövibe alacsony szinten egyszerűen nem éri meg bekerülni, kivéve ha már ezeréves cápa vagy, és előzőleg mákod volt valahogy a bekerüléssel, mert életben maradt és meg is erősödött a szövetséged, vagy ha van egy már meglévő társaságod, akikkel tudtok együtt egy újabb, elég nagy eséllyel előbb-utóbb elfogyó szövit megkezdeni.
Alacsony szintű pókok pedig tényleg vannak, őket nem árt hamar megismerni, és tőlük óvakodni, netán erre felhívni a figyelmet. Azt úgyis meg kell tanulnia mindenkinek, hogy elég, hogy egyszer sokat vigyenek tőle, és utána jó ideig nem lesz megállás. A LÉ-re már alacsony szinten is vigyázni kell, és nem tanácsos 2-3 óránál tovább magára hagyni, vadász-üzemmódban felejteni a karit, különösen, ha üthető.
Ha valaki eljut önerejéből 15-20. szint környékére, akkor nagyobb esélye van már szövibe is belépni, de akkor jön a következő dráma, hogy az életképes szövik mára már akkora lélekkúttal bírnak, hogy egy ekkora karit még nagy eséllyel a saját érdekében visszadobnak.
Nagyon elkanyarodtam. A lényeg, hogy ha valaki igazán jó karit akar, és igazán bele akar látni a játékba, akkor igenis szánjon rá időt, tanulja. Próbálkozzon, és viselje el, ha néha balul sülnek el a dolgok. Ha pedig időben észleli, hogy valami nagyon félrefejlesztett, viszont a játék megtetszett neki, akkor semeddig se tart, hogy indítson egy új karit, amivel a saját hibáin okulva jobban boldogulhat másodjára.
Ami igazán tetszik ebben a játékban, az a nem kevés összefüggés, szövevényes részlet és bonyolultság, amiket igenis muszáj átlátni, és amikhez igenis idő kell. Ez nem egy egyszerű gombnyomogatós történet, amire könnyen rá lehet unni. A túl gyors fejlődés a tanulságok beépítéséből vonna el, ha a mentorprogi nem térne rá minden valóban lényeges pontra, ezért nagyon drukkolok a Beho-nak, hogy sikerrel járjon, és egy igazán jó kiképző-induló programot sikerüljön összehoznia.
Az első szintes kalandok nem tetszenek, de csak mert én is sokat vártam rájuk, így nem lenne fair, ha a "kicsik" az én szintemre érve büszkélkedhessenek a kényelmesen összeszedett légyémántokkal, és megvehessék az összes légyémántos reliket (bocsi a nyafogásért). Egyszerűen másfajta kalandokat kellene nekik kitalálni, és kevesebb gyémánttal jutalmazni, de mindenek előtt a meglévő relikeket ár/szint arányát nem kellene bántani. Eleve annyi, és annyiféle szakértelmeik sincsenek, mint a jelenlegi kaland-határ felett, így én nem venném egy kalap alá az alacsonyabb szintűek kalandjait, és magától értetődően a jutalmazásaikat sem, csak mert "unatkoznak". Na jó, abbahagyom az agyalást, ez csak az én véleményem, ha kell, vegyétek, ha nem, nem. Bárhogy is lesz, ehhez is sok sikert!
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 7.75
kedvelt tagFericskeFérfi
Végzetúr tehetség
135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4656. hozzászólás - 2012.03.20. 13:07:14
Rendben van amit írsz, de eléggé szubjektív.
Anno más volt. Elindulni akkor volt könnyű, most nehéz.
Akkor még nem volt tapasztalt játékos, aki rájött hogyan tud ingyen játszani úgy, hogy közben erős karaktert épít.
Ezek azok akik lent tanyáznak, és csak a szintén tapasztalt játékosokat nem riasztják el. Különben nem úgy nézne ki a szerver játékos eloszlása ahogy.
Ezenkívül az újonnan regelők nem feltétlenül ismerik 20 éve a Beholder co. gmbh zrt-t. Nem tudják előre hogy most még ugyan tré a cucc, de milyen zsuga lesz majd később - 6-8 hónap múlva...
Ahogy édesanyám mondaná, "Ha a film első 5 percében nincs ami megfogna akkor kár belé."
A piac is bővül, jönnek létre sorra böngészős játékok - a technika vonzata; laptop, netbook, pda stb. terjedése - , ha több a kudarc mint a siker, odébb áll, van választék.
v5 Spawn
Zafír Istenek
Pontszám: 6.09
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4657. hozzászólás - 2012.03.20. 16:19:51
OK. Az "anno" nekem "Regisztrált: 2011.07.06.", ez volt az első, v5-ös karim indulása, a második, amit valahogy szeptember-október környékén indíthattam, kb 3-4 hónapig élt, de mivel úgy tűnt, nem tudok egyszerre kétfelé fejlesztgetni, és V1-et behozni nekem is lehetetlennek tűnt, nem volt elég erőm és energiám, hogy tűzön át és vízen át ott is boldoguljak, ezért feladtam.
Nyilván nem sokat javult azóta a helyzet, mert a V5 is csak még jobban beerősödött, mégiscsak eltelt még egy év, de a Beho mégsem indíthat évente új világokat az egyenlő esélyek nevében, arra ott a v4 valamilyen szinten. Ami a lehetőségeket illeti, szerintem v5-ön egész jó karit sikerült összehozni, és sokat köszönhetek a fórumnak, és szövetségi társaimnak. Már nem emlékszem, ki írta a való életes hasonlatot, de teljesen egyetértek vele, hiába minden leírt okosítás, az boldogul, aki jó helyen van, jó csapatban, akit folyamatosan támogatnak a többiek. Ez egyszerre csapatjáték is, ami tovább emeli az értékét, amiért még inkább tetszik.
Szóval az indulásom annyira azért nem volt régen sőt én egészen úgy jöttem ide játszani, hogy ez volt az első és azóta is az egyetlen netes játék, amivel játszom. Azért alapból az sem egyszerű. Szubjektív, igen. Sajnos nem tudok konkrét fejlesztési javaslatokkal előállni, mert nincs összehasonlítási alapom, nem játszottam még mással (elég valószínű, hogy már nem is nagyon fogok), szóval a piacot nem ismerem, és személy szerint engem nem is érdekel. Nem vagyok programozó sem, csupán egy játékos, aki időnként a gép előtt csücsül, kipróbálta a játékot és kellemeset csalódott (bár azóta függővé lett, ez egyéni hiba). Csak ahhoz tudok hozzászólni, hogy mi az, amit jónak vagy épp mi az, amit rossznak gondolok, és el tudom mondani a véleményemet arról, amit tapasztalok. Minden tiszteletem tehát azoknak, akik egyébként is sokkal jobban átlátják a miérteket, tisztában vagyok vele, hogy még mindig van mit tanulnom, a játékról, már a szintemből is adódik, így aztán egyértelmű, hogy az én véleményem messze nem olyan fajsúlyos, mint a régebben regisztráltaké.
Ahogy én látom, valahol azt kellene megoldani, hogy ne legyen akkora kommunikációs és egyéb szakadék az újoncok és az öreg rókák között. Ha könnyebb lenne szövetséget találni, abba belépni, mert nekem V1-en ez volt a legnagyobb kihívás. Ahhoz, hogy valaki igazán jó karit fejlesszen, szükség van arra, hogy beléphessen egy szövetségbe, hogy megtalálja az igazit, ahol hely is van, élet is van, és belátható időn belül be tudja érni őket. Valahogy ezt kellene támogatni vagy megkönnyíteni valahogy. Kicsit átláthatatlan, hogy melyik szövetség él, melyik nem. Melyik éppen a szárnyait bontogató, alapköveit lerakó szövetségből lesz valami, melyik volt már akkor félbehagyva. Ha a megkezdett, de abbamaradt karakterek között nem is lehet rendet rakni, valahol az efféle szövetségeket lehetne szűrni, vagy jelölni valahogy. Hogy az igazán kezdők, akik nagy naivan nekilátnak az egyébként sok sok kudarccal járó feladathoz, hogy egy (jól) működő szövetséget találjanak maguknak, ne adják fel emiatt a játékot. Az én V1-es törlésemben kicsit ez a probléma is közrejátszott. Hiába mindenféle program vagy leírás, az igazán értékes és élményt adó játék szerintem alapvetően a csapattársaktól is függ, akik nem árt, ha nem kezdők, csak hát hatalmas "lemaradással" egy már jól felépített, jól működő szövetségbe belépni, mint tudjuk, fizikai képtelenség...
A hozzászólást Lavender módosította 2012.03.20. 16:21:58-kor
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 7.75
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4658. hozzászólás - 2012.03.30. 11:26:01
Lehetséges, hogy valaki már javasolta, de szeretném felvetni (én is) szem előtt tartva az őskövezők érdekét, (annak ellenére, hogy én nem őskövezem, de ha volna ilyen akkor megfontolnám a dolgot) hogy az adott relikviát amit szereztünk föl lehessen "turbózni" valamennyi őskőért.
Tehát ha nekem van egy bronz fokozatú valamim akkor abból valamennyi őskőért lehessen ezüstöt csinálni. Vagy aranyat ha ezüstöm van. Esetleg platinát az aranyból. Szerintem jelentősen megdobná az őskőforgalmat. Eventek után biztosan.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 3.93
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4659. hozzászólás - 2012.03.30. 11:40:21 (Válasz Giganticus #4658 hozzászólására.)
Karácsonykor volt ilyen akció. Aki vett bizonyos mennyiségű őskövet, az ajándékozhatott magának (vagy másnak) egy új reliket (platinát akkor, ha volt az adottból arany). Ha ezt őskőért lehetne emelni bárkinek, akkor 10 perc alatt sokaknak meglenne mindenből a platina, az ehhez kapcsolódó eventek elveszítenék a jelentőségüket.
Pontszám: 8.78
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4660. hozzászólás - 2012.03.30. 12:38:32
Ugyan már Craslorg !
Az eventek mindig népszerűek lesznek azok körében akik újként vetik bele magukat a játékba. Meg hát van olyan event is ahol a nevezettek elég sok potya LE-t kapnak. Ha ehhez még hozzáveszed azokat akik a játék öröméért játszanak és nem azért, hogy ők legyenek a legeslegjobbak akkor már rájössz, hogy az eventek továbbra is népszerűek lesznek. Legfeljebb nem 100-an hanem csak 90-en fognak nevezni rá.
Ha meg csak korlátozott ideig hatna a turbózás akkor lehet, hogy mégis csak meglenne az a 100 nevező az eventeken.
De ti tudjátok...
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 3.93
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!