Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6861. hozzászólás - 2014.09.08. 19:00:30 (Válasz Offsboy #6860 hozzászólására.)
A cuki az, hoyg a játékban 350+67% = 417-es kritikus. A kritikus esélye a te krited-az ellenfél kritikusa, na az a bejöveteli%
Pontszám: 5.88
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6862. hozzászólás - 2014.09.08. 19:47:40 (Válasz Offsboy #6860 hozzászólására.)
Maradjunk annyiban, hogy egyikünk sem egyezik a másik nézőpontjaival.
Mehetne itt a szópárbaj még oldalakon keresztül, de lusta vagyok annyit írni, ezért inkább ráhagyom a dolgot.
Részemről befejezett a dolog, ehhez a témához már nem szólok hozzá...
Pontszám: 7.70
fórumozóBzollerFérfi
Végzetúr tanonc
28 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6863. hozzászólás - 2014.09.08. 20:40:27
A számológép ezt dobta ki: 350+67%=584,5
Pontszám: 6.50
kedvencPappaGFérfi
Végzetúr tanonc
30 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6864. hozzászólás - 2014.09.09. 11:05:11
Tiltakozom!

Az ellen, hogy több ezer dukátot elvettek tőlem.

Ha már javaslat akkor kérek (szerintem más is aki szkarabeusszal rendelkezik) olyan AF képességet ami semmissé teszi A szkarabeusz átka nevű AF-ot.

Azzal a korlátozással egyetértettem, hogy ne lehessen minden LE-t elrabolni a szkarával (valóban igazságtalan lenne, hogy 10M-et raboljak), de a szint*500-as érték szerintem eléggé reális volt, nem kellett volna immár kétszer is csökkenteni.
A szkarát azért vettem meg, hogy ne támadjanak (ez bevált), de ha már megtámad és elhurcol ne hízzon már rajtam, ha mégis legalább annyi vesztesége legyen az ellenfelemnek, hogy meggondolja magát legközelebb.

Az olyan jellegű reakciók, hogy nem köteleztek arra hogy megvegyem ez a reliket nem érdekelnek. Tessék azoknak is kedvezni akik rendelkeznek ellenféllel.
Pontszám: 8
népszerűBryan1717Férfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6865. hozzászólás - 2014.09.09. 14:51:24
PappaG már többször szót emeltem emiatt, szerintem előre sejtheted, le se szarják...

Mai támadás:

A csatában összesen 1 sebzést okoztál, és 47221 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 6528 lélekenergiát.
A Gyilkos szkarabeuszod miatt megkaptad ellenfeled lélekenergiájának egy részét (+8400 LE)!
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 23675 életpontot.

168-as szintű karakter... 2. szintű szkarabeusz átka kifejlesztve...

Szerintetek mennyire érdekli hogy nullára jön ki a portyából, ha cserébe bekamrázik? Sőt ha azt nézzük hogy Gyémánt, és még a fuxok is növelik a porty LE-t akkor igen is pozitív lélekenergia különbséggel hagyta el a csatát..

Köszönöm Behlolder hogy ismét s*ggbe b*sztátok a szkarabeuszosokat....
Ne szaladj, a halál mindenkit utolér!Amúgy is, gyorsabban futok mint te!
Pontszám: 8.67
kedvencPappaGFérfi
Végzetúr tanonc
30 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6866. hozzászólás - 2014.09.09. 19:14:51
Akkor nézzük még meg, hogy lehetne pár relik értékét csökkenteni:

szívósság öve - alternatíva 1. x AF pontért (mondjuk a tisztesség kedvéért legyen 10) kapsz +1 harci kört- alternatíva 2. y AF pontért semlegesítesz 1,2,3 harci kört az ellenfelednél, ha van szívósság öve el is rabolhatod tőle

magitrox - 1 AF pontért csökkented ellenfeled plusz sebzést növelő relikviáinak hatékonyságát

majd ha gondolkozom is rajta írok még pár hülyeséget.

Azért mert néhány karakternek nem tetszik, hogy a célpontjaik védik magukat nem kellene elvenni a célpontok játékkedvét (mondom ezt úgy, hogy engem nem nagyon támadnak)
A hozzászólást PappaG módosította 2014.09.09. 19:19:35-kor
Pontszám: 8.89
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6867. hozzászólás - 2014.09.13. 08:26:02
Sziasztok,

Nekem még mindig problémám van azzal, hogy az epikuson kívül minden pve elem az én harci értékemből kerül kiszámításra.

Eljutottam oda, hogy egy kritikus ütés küldetésre, és kb. 30 xenora elég a 2 full ép-m és egy ősköves gyógyital. Nincs ép-m játszani egyszerűen. A folyamatosan futó szövetségi bajnokságban , ha 40 pp-re vagyok beállítva kb. 10 támadásra elég az ép-m. Van, hogy 50-60ezreket sebződök egy csatában.

Gyakorlatilag ahhoz, hogy elköltsek negyvenakárhány pp-t, x cspt eseményben, térkapuzzak , esetleg epikusozzak kellene körülbelül 500k max. ép 175. szinten.

Nekem furcsa, hogy cél lenne az, hogy az ember sok időt foglalkozzon a játékkal és kattintgasson szépen, ugyanakkor van egy erőforrás, ami meg ezt erősen gátolja.

Nagyon sok elem van már a játékban, ami keményen igényli az ép-t, ami azzal együtt, hogy szétütöm magam rendszeresen, erősen visszafogja a játékomat.

A gyógyitalokat meg hagyjuk, a szintemen elérhető legjobb gyógyital kb. az ép-m 10%-át adja vissza. Vagy még annyit sem.
Pontszám: 7.59
közkedveltIceman_96Nő
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6868. hozzászólás - 2014.09.13. 08:38:54
Maci nagyon szépen leírtad hogy mi a fő probléma a játékban mostanság.
Nekem ugyan ez a problémám és van pofájuk azt válaszolgatni nekem az ügyfélszolgálaton amikor a gyógyitalok fejlesztését kérem én is hogy :
"Amint sorra kerül, foglalkozni fog vele a programozó, de lássuk be, nem ez a legfontosabb, életbevágó fejlesztés, szóval nem tudom mikor lesz megvalósitva."

Egyszerűen túl sok sebzést kapunk már a játékban és ezzel szemben alig adnak valamit a gyógyitalok... A gyógyitaloknak minimum 3-4x hatásfokkal kellene működniük a mostanihoz képest...
Pöttöm Panna
-V3-Illuminati-
Pontszám: 7.29
kedvencPappaGFérfi
Végzetúr tanonc
30 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6869. hozzászólás - 2014.09.13. 08:49:43
semmi probléma... jön a következő relikvia amelynek 1. szintje megduplázza 2. megháromszorozza stb a gyógyitalok hatását, ár sok kő. Ha áldozol még hozzá sok kő/2-t akkor még az ellenfél relikviáit is tönkreteheted, mert baromi erős leszel

Mindazonáltal a Maci által leírt probléma valós és nem csak a 175-ös szinten.
Pontszám: 9.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6870. hozzászólás - 2014.09.13. 08:59:37
A gyógyitalok legnagyobb problémája, hogy nem %-os értéket töltenek vissza, hanem egy konstanst értéket.
Így annak, aki nem fejleszti az egészségét egész jó értéket gyógyítanak, annak, aki meg húzta az egészségét alig látszódik a hatásuk. 120. szinten 733-as alap egészségem van és ennek ellenére 20 csatát ha kibírok az eventekben, akkor már jó vagyok.
Másik oldalról meg nem kötelez senki, hogy 30pp-n legyek, nem kötelez senki, hogy eventezzek.
15pp-n játékosokat ütve sose fogy ki az életpontom, sőt a csaták 50%-ban még gyógyulok is és még kiégett őskövet is lophatok...
Ez valahol a tápolni akarok 30pp-n optimális pp/küldivel PvE elemekkel, vagy "nyugisan" játszok közti választás...
Pontszám: 5.66
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6871. hozzászólás - 2014.09.13. 09:08:21 (Válasz Birka #6870 hozzászólására.)
Tehát vannak eventek, és van 30pp-s beállítás, ami gyorsabb fejlődést, több játékban töltött időt eredményez (ezáltal megvalósul minden fejlesztő álma, sokat foglalkoznak a játékával), viszont a játék ezt nem támogatja:).

Logikus.
Pontszám: 8.45
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
858 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6872. hozzászólás - 2014.09.13. 09:22:23 (Válasz Maci #6871 hozzászólására.)
... több elköltött őskövet
Pontszám: 8.86
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6873. hozzászólás - 2014.09.13. 10:07:14 (Válasz Birka #6870 hozzászólására.)
Birka, ne felejtsd el, hogy a 30pp beállítás az alap! Nem a tápolóknak szól, hanem mindenkinek. a 15pp beállítás szól a gyengéknek, akik a saját szintjükön, és felfelé nem tudnak győzni, így ugyan üthetnek lefelé is, de kevesebbet... Nem azokat kéne szivatni, akik 30pp-n akarnak játszani, hiszen ez lenne a természetes.

Ami pedig a gyógyitalokat illeti, napi 40-et simán el kell használnom. Ha bekapok egy varázslatot, az már önmagában -3 gyógyital...
Fejlesztésként kértem, hogy legalább a gyógyitalokból is lehessen egyszerre többet elhasználni, mint egyébként minden kacatból, amire a kövekező választ kaptam:
"Ez nem egy fontos fejlesztés, az sem biztos, hogy egyáltalán megvalósul-e."

Egyszerűen vicc, hogy 3 klikkelés a 3 csata, aztán 10 a gyógyitalozás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.00
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6874. hozzászólás - 2014.09.13. 11:02:06 (Válasz Maci #6867 hozzászólására.)
Idézet: Maci - 2014.09.13. 08:26:02
Sziasztok,

Nekem még mindig problémám van azzal, hogy az epikuson kívül minden pve elem az én harci értékemből kerül kiszámításra.

Eljutottam oda, hogy egy kritikus ütés küldetésre, és kb. 30 xenora elég a 2 full ép-m és egy ősköves gyógyital. Nincs ép-m játszani egyszerűen. A folyamatosan futó szövetségi bajnokságban , ha 40 pp-re vagyok beállítva kb. 10 támadásra elég az ép-m. Van, hogy 50-60ezreket sebződök egy csatában.

Gyakorlatilag ahhoz, hogy elköltsek negyvenakárhány pp-t, x cspt eseményben, térkapuzzak , esetleg epikusozzak kellene körülbelül 500k max. ép 175. szinten.

Nekem furcsa, hogy cél lenne az, hogy az ember sok időt foglalkozzon a játékkal és kattintgasson szépen, ugyanakkor van egy erőforrás, ami meg ezt erősen gátolja.

Nagyon sok elem van már a játékban, ami keményen igényli az ép-t, ami azzal együtt, hogy szétütöm magam rendszeresen, erősen visszafogja a játékomat.

A gyógyitalokat meg hagyjuk, a szintemen elérhető legjobb gyógyital kb. az ép-m 10%-át adja vissza. Vagy még annyit sem.


Erről van szó.
A sikeres karakterfejlesztés jutalma az erősebb NPC, erősebb generált ellenfelek.
NONSZENSZ!
Hónapok óta ezt szajkózom. Kérem szépen, azért fejelsztettem erősre a karaktert, hogy többet sebezzek, és kevesebbet kapjak, könnyebben nyerjek. Azért húztam 1300+ra a szerencsém, hogy MINDEN esetben én kezdeményezzem a csatát. Azért költök X őskövet a játékra, hogy a karakter erős legyen, és ahogyan minden eseményben kb. gyógyulok az event csatáktól, ugyanez történjen a HH, és szövetségi bajnokság csatákban is. De ha fejlesztek a karakteren, akkor csak nagyobb pofonokat kapok. Hurrá, ez aztán a motiváció.
Miklós nyitott a problémára, de ezidáig nem sikerült olyan javaslatot tennem, ami átment volna a szűrőjén, és valóban megoldaná a helyzetet.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.12
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6875. hozzászólás - 2014.09.13. 11:39:07
Közel egy éve pofáztam én is ezt, főleg az eventekkel kapcsolatban, még anno Silverina révén.
Azóta belefáradtam a dologba...
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.46
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6876. hozzászólás - 2014.09.13. 15:33:41 (Válasz Offsboy #6874 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2014.09.13. 11:02:06
Miklós nyitott a problémára, de ezidáig nem sikerült olyan javaslatot tennem, ami átment volna a szűrőjén, és valóban megoldaná a helyzetet.

Pár lehetőség:
Relikviák ne klónozódjanak, pl szívósság öve.
Ne jöjjenek 18-20 szinttel erősebb cuccokkal, mint amit a karakter hordhat.
Ne klónozzák a csatlósokat.
Ne klónozzák folyamatosan a karakter aktuális értékeit, hanem csak az event elején, ahogy a KH is klónozódik. Így van lehetőség túlnőni az ellenfeleken és idővel könnyebbé válnak.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.01
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6877. hozzászólás - 2014.09.13. 16:04:15
Én vettem egy reflexek könyvét éppen ezért(meg mert biztos vagyok benne, hogy a szövibajnokság miatt hamarosan a szívósság övének árát is meg fogja közelíteni), pár napig szenvedek 30pp-vel amíg összegyűlik egy elfogadhatóbb mennyiség, majd váltok 15pp-re és lazán eleventezek/bajnokizok/küldizgetek egy ideig, majd újra váltok. Maga a portya csak napi 15 pontot emészt fel, amíg a kínzóm megtelik, mert nem szeretek halálra frusztrálni másokat, pedig van pár játékos akit hülyére tudnék raboni jelenleg.

30pp beállítással sokat segít a megfelelően magas tudatturbó, valamelyik kritikusra téve. Legalábbis nálam elég jó arányban van a nyertes csatám a vesztesekkel szemben 30pp-n is.
Az élettöltés viszont valóban kritikus pontja a játéknak. A LE-ért vehető italok lópikulát sem érnek, két raklapnyi kell belőle ha abból akarok tölteni.
A köves ital maxos AF-fel és relikviával is kevesebb mint 2/3 életet tölt vissza-a legjobb esetben. Gyakoribb, hogy ez az 1/3-hoz van közelebb. Ezenkívül a köves ital drága, és igen korlátozott mennyiségben lehet hozzájutni. Nálam általában az epikusok miatt van félretéve, eventekre nem lőhetem el a tartalékot, mert akkor a 2 normál epikus/1 visszahívott aránya fordított lenne.
Isteni ital/torta igen kevés alkalommal esik, így nem igazán vehető számításba. 80 valahány darabom van belőlük összesen, de ha elkezdeném használni akkor 2 héten belül nézhetnék ki hülyén a fejemből, hogy mit csinálok majd akkor, ha fontos lesz az élettöltés, mint ahogy már jártam néhányszor. Azért is ez a tartalék.

A mágikus regeneráció egy tökéletes megoldás lenne, ha az újrahasználati idejét 1 órára lehetne csökkenteni 2,5 helyett. Persze akkor még jobban érződne a varázsitalok terén már most is meglévő probléma, amivel ugyan az a helyzet, mint a gyógyitalokkal. Viszont ha beraknának egy event díjaként egy Vitalizátor-szerű relikviát, mondjuk fantáziadúsan Manalizátornak becézve, és teszem azt, nem a köves manaitalokra hatna hanem mindre, akkor a mágikus regeneráció újrahasználati idejének csökkentésével remek alternatíva lehetne a mostanra kialakult kissé idegesítő helyzetre. Ez esetben nem kéne totálisan lebutítani a klónozott ellenfeleket.
Pontszám: 7.59
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
858 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6878. hozzászólás - 2014.09.13. 17:17:54 (Válasz Iceman_96 #6868 hozzászólására.)
Kimondottan a gyógyital problémára:
- Gyógyital mesterség AF ne csak az őskövesekre adja a bónuszt
- Vitalizátor HH relikvia ne csak az őskövesekre adja a bónuszt
- Sebkötözés AF maxot felemelni 100-ra

Szerintem ezeket nem nagy dolog leprogramozni
Pontszám: 9.25
közkedveltIceman_96Nő
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6879. hozzászólás - 2014.09.13. 18:08:21
Az sem lenne olyan nagy gond ha a gyógyitalok hatásfokát 3x-ra növelnék...
Pöttöm Panna
-V3-Illuminati-
Pontszám: 8.35
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6880. hozzászólás - 2014.09.13. 20:01:33 (Válasz Iceman_96 #6879 hozzászólására.)
Az túl egyszerű lenne, és az itt töltött éveim alatt én még nem láttam, hogy bármi is a legésszerűbb módon valósulna meg

Viszont ha kitalálsz valami kellőképpen nyakatekert, de célravezető megoldást, annak talán még lehet foganatja.
Ha ahhoz van kötve az optimalizáltabb élettöltési lehetőség, hogy azt valamilyen szinten meg kell szerezzed, ne ingyen kapjad effektíve, akkor valószínűleg nagyobb késztetést éreznek majd a megvalósítására is.
Pontszám: 7.59
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő