Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6061. hozzászólás - 2013.10.05. 08:20:12 (Válasz Alendaar #6060 hozzászólására.)
Idézet: Alendaar - 2013.10.05. 06:59:40
Szubplazma annyira nevetségesen sz@r, hogy egyetlen értelmes felhasználási lehetősége az eladás/platinára beváltás lenne!


Feltehetoen nagyon eros karid van, egy viszonylag suru zonaban. Akinek az egyik vagy a masik nem stimmel, annak a szubplazma komoly celpont mennyiseg novekedest jelent. Lehetne csinalni valami olyan megoldast, hogy a szubplazma tamadasra kapj valami bonuszt, ha rendes utotavon belul hasznalod, es akkor mindenkinek hasznos lenne.

LGY szempontbol megnyugtathatlak, hogy 200-as szint folott mar majdnem minden ertelmes cucchoz kelleni fog. Sot nehanyhoz sisakszilank is.
A hozzászólást Kocos módosította 2013.10.05. 08:20:52-kor
Pontszám: 7.10
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6062. hozzászólás - 2013.10.05. 09:59:23 (Válasz Alendaar #6060 hozzászólására.)
974 db szubplazma


Nekem semmi bajom nincs vele, ő meg van nélkülem, én nélküle

Apropó ha eleve nem tudod értelmes dologra költeni az LGY-t, akkor nem tök mindegy mire költöd a VT miatt? Sztem totál mindegy...de javíts, ha tévedek. xD
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.55
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6063. hozzászólás - 2013.10.05. 10:04:44 (Válasz Viszok009 #6062 hozzászólására.)
Nincs mit vennem! -20 szintes cuccokat mi a f@sznak vegyek meg?
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.06
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6064. hozzászólás - 2013.10.05. 10:08:30 (Válasz Alendaar #6063 hozzászólására.)
Megveszed, aztán vételi áron eladod
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.01
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6065. hozzászólás - 2013.10.05. 14:26:09 (Válasz Alendaar #6063 hozzászólására.)
Jah a kufár medál biztos olcsósítja, még Hasznod is lesz rajta
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.55
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2416 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6066. hozzászólás - 2013.10.05. 19:08:31
A mai napon még nem vadásztál vagy nem indítottál győztes portyát.

Szerencsekeréknél nem számíthatna, ha térkapuból szerzed a TP-t?
Pontszám: 6.68
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6067. hozzászólás - 2013.10.06. 10:08:35 (Válasz Mortu #6066 hozzászólására.)
Kaland se, semmi, csak a portya és vadászat.
A hozzászólást Offsboy módosította 2013.10.06. 10:08:53-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.66
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6068. hozzászólás - 2013.10.06. 10:52:18 (Válasz Mortu #6066 hozzászólására.)
Azért nem mert térkapuzni csak szövetségben lehet, ott is csak olyanban amelyik rendelkezik ilyennel. Mivel nem mindennki van szöviben vagy olyan szöviben ahol van ilyen, ök ebböl eleve ki lennének zárva...
Pontszám: 5.81
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
266 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6069. hozzászólás - 2013.10.06. 19:47:15
Az ősdrágakövekről jutott eszembe, hogy új taktikai elem lehetne a játékban, ha minden méretű lényre lehetne alapból használni és a játékos határozhatná meg, hogy ő konkrétan milyen méretű lényeknél szeretné elkölteni. Így akinek gyorsan kell a lé event vége vagy bármi más miatt, az akár aprónál is használhatna, de aki szeretne maxolni az maradhatna csak óriásiaknál. A magas szintű karaktereknek túl sok felesleges van belőle, erre kapnának egy taktikai lehetőséget, alacsony szinteken pedig vonzóbbá tehetné a vadászatot.
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 8.20
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6070. hozzászólás - 2013.10.06. 22:10:51 (Válasz Little Richie #6069 hozzászólására.)
Tök mindegy, ha ez megvalósulna, onnantól ez is épp úgy működne, mint a hétköznapi küldik... Ha valamilyen szintű lényt kell levadászni/kalandot, térkapus bizsut találni, akkor ha aktív a hozzátartozó küldetés, a random valahogy mindig úgy alakul, hogy csak az nem jön aminek kéne.

Én pl vallom, hogy HT napon azért kell felvenni a 15 kisebb lény küldit, mert akkor fix hogy az nem jön vadászat közben. (na jó, jön csak jóval kevesebb)
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 7.02
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6071. hozzászólás - 2013.10.07. 07:06:56
Magas szinten egyre sz@rabb a 15 kisebb lényes küldi (már csak az irányított vadászat miatt is)! A 8 kavics sokkal hamarabb megvan általában.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.06
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6072. hozzászólás - 2013.10.07. 15:58:02 (Válasz Alendaar #6071 hozzászólására.)
Az iranyitott vadaszat tudtommal nincs hatassal a lenyek meretere. Csak a szerencse.
Pontszám: 7.10
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6073. hozzászólás - 2013.10.07. 17:09:07 (Válasz Kocos #6072 hozzászólására.)
A lényeg ugyanaz!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.06
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6074. hozzászólás - 2013.10.07. 21:56:57 (Válasz Alendaar #6073 hozzászólására.)
Idézet: Alendaar - 2013.10.07. 17:09:07
A lényeg ugyanaz!

Már hogy lenne ugyanaz; kisebb szörnyes küldi közben (már ha felvenném) jobban örülnék a combosabb kisebbeknek, mint a csoffadt normáloknak.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.98
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1676 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6075. hozzászólás - 2013.10.07. 23:11:38
Én meg annak örülnék ha a random nem sz.p.tna , és ha állatot kell elfognom nem kellene lassan 300 csp-t elvadászva még mindig várni
a csodát. Eddig 2 állat jött, mondom kettő
ekkora szop.s nincs a mesében sem , lassan kukába tolhatom a karakterem

Fejlesztesi javaslatom random eltörlése , mert csak arra jó, hogy szét szívasson és próbára tegye a türelmem , de közel állok a végleges befejezéshez , mert ez nem normális.

Minden szakértelem maxon van és igen van szabad állathelyem már nem is egy hanem kettő, nehogy az legyen a baj
Pontszám: 7.93
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6076. hozzászólás - 2013.10.07. 23:22:05 (Válasz Fsanyi82 #6075 hozzászólására.)
Két állathelyed van szabad, oda befogtál két állatot.
Nincs itt hiba.
Pontszám: 7.57
népszerűFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1676 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6077. hozzászólás - 2013.10.07. 23:23:14 (Válasz Maci #6076 hozzászólására.)
jajj ne fárassz már basszus szerinted ennyi eszem van komolyan , ne idegesíts már jobban fel mint amilyen ideg vagyok


Folyamat van 2 helyem most is

Jelenleg a befogható 12 állatból 10-t fogtál be.

Jöhetnének a dögök de nem jönnek
A hozzászólást Fsanyi82 módosította 2013.10.07. 23:25:34-kor
Pontszám: 8.62
kedvelt tagPoostmasterFérfi
Végzetúr mester
487 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6078. hozzászólás - 2013.10.08. 20:19:32
Gondoljátok, hogy vette valaki a néhány hete felvetett gondolatomat?
Meg kellene oldani, hogy a kufárnál szűrni lehessen a fókuszkristályokat aszerint, hogy mibe lehet beletenni őket.
Mit szóltok ehhez?
"Ha segíteni már nincs mód a bajon, Adj túl minden keserves sóhajon. Ki azon jajgat, ami megesett, A régi bajhoz újat keresett." (Shakespeare)
Pontszám: 8.01
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6079. hozzászólás - 2013.10.08. 23:49:54 (Válasz Fsanyi82 #6075 hozzászólására.)
Idézet: Fsanyi82 - 2013.10.07. 23:11:38
Én meg annak örülnék ha a random nem sz.p.tna , és ha állatot kell elfognom nem kellene lassan 300 csp-t elvadászva még mindig várni
a csodát. Eddig 2 állat jött, mondom kettő
ekkora szop.s nincs a mesében sem , lassan kukába tolhatom a karakterem

Fejlesztesi javaslatom random eltörlése , mert csak arra jó, hogy szét szívasson és próbára tegye a türelmem , de közel állok a végleges befejezéshez , mert ez nem normális.

Minden szakértelem maxon van és igen van szabad állathelyem már nem is egy hanem kettő, nehogy az legyen a baj


Nem akarok genya lenni de kipróbáltam a vadászatot. Nézd, jó hosszú de ...


"Ma, 23:46:59
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy ölvefoltozó. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Be kell idomítanod!
Ma, 23:45:48
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy tűzdémon. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Be kell idomítanod!
Ma, 23:44:37
Egy kisebb tóra bukkansz. A száraz felszínnek mindig megváltást jelentenek a szórványos esők, és patakot, vagy esetleg tavat találni igazi csodaszámba megy, nem is hosszú életűek. Vízkészleteidet itt majd feltöltöd - de először lesben állsz, hogy lecsapj az állatokra, amik inni járnak ide. Nem kell sokáig várakoznod, egy óriási ében thargodan közelít az apró tavacskához. Megvárod, amíg inni kezd, és akkor támadsz rá (+29631 lélekenergia). Nem volt egy fair küzdelem, de a túlélésért folytatott harcban nem is lenne sok értelme az ilyennek. A csata után csillapítod szomjodat, és vizestömlőidet is csurig töltöd. +114 TP (-1 ősdrágakő) A szerzett lélekenergiából 5343 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:43:26
Vihar közeledik, ezért igyekezned kell, ha még előtte zsákmányra akarsz bukkanni! Az egyre erősebb szél portölcséreket kavar, el kell takarnod a szemed. A szél köveket sodor, fákat tép ki. Fedezéket kell keresned! Ekkor valami nagy döndüléssel eléd csapódik a porba. Egy haldokló tűzdémon! Megadod neki a kegyelemdöfést, és lélekenergiáját veszed (+6688). +114 TP A szerzett lélekenergiából 1206 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:42:15
Göcsörtös, megkövesedett fák között vezet az utad. Erre az erdőre az Ellenség ezer évvel ezelőtt ki tudja, milyen borzalmas csapással sújtott le - a fák elpusztultak, petrifikálódtak, de nem törtek össze, sőt még mindig itt vannak, mint valami iszonytató alkotása egy őrült szobrásznak. Mindenesetre, ideális búvóhely az állatoknak... Ott is van, egy kisebb időfaló! Üldözőbe veszed. A lény szembefordul, hogy megküzdjön veled. Csapás csapást követ, a teremtmény a földre kerül. Kegyes kedvedben vagy - nem pusztítod el, csak elszívsz tőle 5250 lélekenergiát, aztán hagyod elmenekülni. +114 TP A szerzett lélekenergiából 946 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:41:04
Rövid zivatar örvendezteti meg a kiszáradt földet. A víz előcsalogat néhány lényt a rejtekhelyéről, úgyhogy ez kiváló alkalom vadászatra. Hamarosan felbukkan előtted egy mutáns mentát. Szükség van minden ügyességedre és ösztönödre, hogy le tudd győzni a nemes ellenfelet. 6333 lélekenergiát nyersz ki belőle a csata végén. +114 TP A szerzett lélekenergiából 1141 a helyes válaszért kapott LE.
A vadászat során egy kalandra bukkantál: A barlang mélyi forrás
Ma, 23:39:53
Vadászni indulsz, és hamarosan felkelti a figyelmedet egy kábán tántorgó nagyobb tüskés ölész. Könnyedén végzel vele, de legnagyobb megdöbbenésedre, egy csepp lélekenergiát sem tudsz kinyerni belőle! A dombok közül felbukkan egy kajánul vigyorgó nekromanta. - Heh, az a lény már csak egy zombi volt, a lélekenergiáját elvettem. - közli veled. A köztetek levő távolságot egyetlen hatalmas ugrással szeled át. A nekromantának csak egy döbbent kiáltásra futja, mielőtt lesújtasz rá, és lélekenergiáját veszed (+9384). - Az a lélekenergia az enyém volt már amúgy is, te csak átmenetileg vigyáztál rá - mondod a mozdulatlan mágusnak, aztán otthagyod. +114 TP A szerzett lélekenergiából 1691 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:38:42
Vadászatod során egy óriási időfaló nyomait követed, de végül feladod a dolgot. Ekkor azonban váratlan meglepetés ér, egy végzetúr táborára bukkansz.
- Kérlek, ne bánts! - könyörög. - Új páncélra gyűjtök, a lélekkufár már félre is tette nekem!
- Megkönyörülök rajtad, de akkor is adakoznod kell!
A végzetúr ellenállás nélkül enged át a lélekenergiájából (+27929). +114 TP (-1 ősdrágakő) A szerzett lélekenergiából 5036 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:37:31
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy mutáns mentát. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Be kell idomítanod!
Ma, 23:36:20
A közelben van néhány kisebb hegy, a barlangokban gyakran húzódnak meg különböző teremtmények. Több barlangot is átkutatsz, míg az egyikben lakóra találsz. Egy dühödt nagyobb manifesztált praglonc jelzi, hogy nemkívánatos látogató vagy. Dühe alábbhagy, amikor lélekenergiáját veszed (+9613). +107 TP A szerzett lélekenergiából 1733 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:35:09
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy toxikus démon. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Be kell idomítanod!
Ma, 23:33:58
Táborod közelében bukkan fel egy nagyobb időfaló. Korábban elrejtőztél volna e lény elől, de most már nem jelent komoly kihívást. 9198 lélekenergiát nyersz ki belőle egy rövid csata után. +107 TP A szerzett lélekenergiából 1658 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:32:47
Ahogy vadászol, egyszer csak rossz előrzeted támad. Árnyak követnek mindenhol. Felbukkan előtted egy nagyobb tüskés ölész. Majd melletted még egy. Mögötted is kettő. Egyre többen vannak, bekerítettek. Innen nincs menekvés, felkészülsz a halálra! Az életedet azonban nem fogod olcsón adni. A szörnyek rád rontanak, éles fájdalom hasít beléd... Magadhoz térsz. Éjszaka van. Vadászni indultál, de nem találtál zsákmányt, ezért lepihentél, és elszundítottál. A falka támadása csak egy rossz álom volt! A hirtelen adrenalinpörgés segített, hogy lélekenergia tartalékaid felszabaduljanak (+9952). +114 TP A szerzett lélekenergiából 1794 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:31:36
Vihar közeledik, ezért igyekezned kell, ha még előtte zsákmányra akarsz bukkanni! Az egyre erősebb szél portölcséreket kavar, el kell takarnod a szemed. A szél köveket sodor, fákat tép ki. Fedezéket kell keresned! Ekkor valami nagy döndüléssel eléd csapódik a porba. Egy haldokló manifesztált praglonc! Megadod neki a kegyelemdöfést, és lélekenergiáját veszed (+6255). +114 TP A szerzett lélekenergiából 1127 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:30:25
Táborod közelében bukkan fel egy nagyobb tűzdémon. Korábban elrejtőztél volna e lény elől, de most már nem jelent komoly kihívást. 9613 lélekenergiát nyersz ki belőle egy rövid csata után. +114 TP A szerzett lélekenergiából 1733 a helyes válaszért kapott LE. Találtál 1 szubplazmát!
Ma, 23:29:14
A korábbi vadászatoktól kissé fáradtan indulsz útnak, de több lélekenergiára van szükséged. Az egyik völgyben egy planetáris degradátor bukkan fel előtted, talán megfelelő zsákmány lesz. 6333 lélekenergiát nyersz ki belőle, miután sikerül meglepned és elpusztítanod. +114 TP A szerzett lélekenergiából 1141 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:28:03
Egy ősi város romjaihoz érkeztél. Minden csendes, még a levegő sem mozdul. De várjunk csak, egy árnyat látsz elsuhanni egy ezeréves oszlop alatt. Utána vetődsz. Egy ében thargodan! Amikor látja, hogy nincs menekvés, szembefordul veled. Körömszakadtáig védi az életét, de végül te győzöl, elrabolsz tőle 6461 lélekenergiát. +114 TP A szerzett lélekenergiából 1164 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:26:52
Ahogy vadászol, egyszer csak rossz előrzeted támad. Árnyak követnek mindenhol. Felbukkan előtted egy időfaló. Majd melletted még egy. Mögötted is kettő. Egyre többen vannak, bekerítettek. Innen nincs menekvés, felkészülsz a halálra! Az életedet azonban nem fogod olcsón adni. A szörnyek rád rontanak, éles fájdalom hasít beléd... Magadhoz térsz. Éjszaka van. Vadászni indultál, de nem találtál zsákmányt, ezért lepihentél, és elszundítottál. A falka támadása csak egy rossz álom volt! A hirtelen adrenalinpörgés segített, hogy lélekenergia tartalékaid felszabaduljanak (+6082). +114 TP A szerzett lélekenergiából 1096 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:25:41
Vadászatra indulsz. A dühöngő vortexeket messze elkerülöd, és próbálod az életenergia nyomait érzékelni. Egy zöldellő oázisban bukkansz végül arra, amit keresel. Egy ölvefoltozó! A teremtmény védelmezi fészkét, a csata gyors és kegyetlen. 6157 lélekenergiát szereztél. +114 TP A szerzett lélekenergiából 1110 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:24:30
Még ennyi évszázad után sem heverte ki mindenhol a felszín az egykori háború pusztítását. Az Ellenség csapásai nyomán gigantikus kráterek tátonganak a földben, átmérőjük néha több mérföld. Az ilyen kráterekben kiválóan tudsz vadászni, hiszen az itt rejtőző vad nem nagyon tud elmenekülni, csak a kráterbe való leereszkedés a nehézkes. Most is zsákmányra bukkansz egy ilyen helyen: egy nagyobb tűzdémon. Rövid üldözés után sikerül sarokba szorítanod a kanyon falánál. A csata gyors és kíméletlen, 9764 lélekenergiát nyersz ki belőle. +114 TP A szerzett lélekenergiából 1760 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:23:19
Ahogy vadászol, egyszer csak rossz előrzeted támad. Árnyak követnek mindenhol. Felbukkan előtted egy kisebb időfaló. Majd melletted még egy. Mögötted is kettő. Egyre többen vannak, bekerítettek. Innen nincs menekvés, felkészülsz a halálra! Az életedet azonban nem fogod olcsón adni. A szörnyek rád rontanak, éles fájdalom hasít beléd... Magadhoz térsz. Éjszaka van. Vadászni indultál, de nem találtál zsákmányt, ezért lepihentél, és elszundítottál. A falka támadása csak egy rossz álom volt! A hirtelen adrenalinpörgés segített, hogy lélekenergia tartalékaid felszabaduljanak (+4903). +114 TP A szerzett lélekenergiából 883 a helyes válaszért kapott LE.
Ma, 23:22:08
Vadászni indulsz, és a szimatod ezúttal nem csal: egy élőlény nyomaira bukkansz! Becserkészed, és hamarosan már látod is, hogy ez egy ölvefoltozó. Felméred a helyzetet, és úgy ítéled meg, hogy az állat befogható. Csapdát állítasz, és ahelyett, hogy lélekenergiáját vennéd a lénynek, léprecsalod, és foglyul ejted! A teremtmény vadul tombol, nem örül a fogságnak. Be kell idomítanod! "
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.97
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6080. hozzászólás - 2013.10.14. 20:46:54
Szinte bizos, hogy már javasolták előttem, de lusta vagyok visszaolvasni, így megpróbálkozok egy HSZel.

Barátlista! Más böngészős játékokban láttam ilyet és szerintem nem is annyira hülyeség, mint első hallásra tűnik.
Beállításaidnál megadhatod (Gyógyítószentélyhez hasonlóan) hogy a többi játékos küldhet-e neked barát-felkérést. Amennyiben engedélyezed, akkor olyankor, amikor valaki nézi a karakterlapodat, az üzenet írása gomb alatt (ez csak példa, nekem 8, h hova rakjátok a gombot) megjelenik egy ,,barátkérelem küldése'' gomb, amire ha rákattintanak, egy üzenet formájában értesítést kapsz róla és az üzenet alján egy ,,igen'' és egy ,,nem'' gomb lesz. Ha az igen gombra kattintasz, ezentúl egymás barátlistáján szerepeltek, melyet az ajánlások gombnál tekinthettek meg a kínzókamrás értesítések alatt. És ha valami miatt már nem akarod többé a listádon tudni barátodat, a neve meletti kis piros X-el törölheted listádról.

Egyenlőre ennyit gondoltam ki fixre, a többi gondolat csak kavarog a fejemben. Pl.:
-barátlistádon szereplő végzeturakat nem támadhatod (hordától függetlenül)
-minden végzetúr után aki a barátlistádon van +1% LE-t kapsz vadászatoknál (vagy alternativa: +1et valamelyik tulajdonságra)
-a listán maximum 10-15 végzetúr lehet (mondjuk ez egy jó lehetőség lenne új AF, vagy szakértelem bevezetésére, ami ezt a számot tovább növeli) hogy ne lehessen csalni
-amikor egy barátod szintet lép, kapsz valami jutalmat (hogy ezzel se lehessen visszaélni, ez csak akkor érvényes, ha a barátod pl 50 vagy afeletti szintre lépett)
-barátod segít, ha kell: ha megtámadnak és veszítesz, a sebgyógyításod hatásfoka erősödik barátaid számától függően

Jó persze ez ilyen formában kis alakitásra szorul, de ráfogom, h álmos vagyok.
Remélem, sikerült néhány ötletet adom...
A hozzászólást NEMESIS 13 módosította 2013.10.14. 20:47:57-kor
Pontszám: 7.67
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!