Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencBíborholdFérfi
Végzetúr mester
476 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7381. hozzászólás - 2015.08.27. 21:17:39 (Válasz Offsboy #7379 hozzászólására.)
Így van.
Pontszám: 8.24
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7382. hozzászólás - 2015.08.27. 21:21:57 (Válasz Offsboy #7379 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2015.08.27. 18:39:06
Most tényleg, mit veszek ki forgácsból?

Mondanám, hogy vegyél epikus ládát, aztán majd ha kap egy frissítést a szerencsekerék új kincsekkel, akkor hasznát veszed... De a mytokronitos relikviák esete alapján ilyen úgysem lesz, mert micsoda dolog lenne, ha új tárgyak kerülnének be, amiket aztán rögtön meg lehetne venni...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.09
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7383. hozzászólás - 2015.08.27. 21:48:48 (Válasz Offsboy #7379 hozzászólására.)
Baraty is van. Nekem legalább is másodjára már ő válaszolt egy kérdésemre.
Pontszám: 8.16
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7384. hozzászólás - 2015.08.28. 09:49:57 (Válasz Offsboy #7380 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2015.08.27. 19:08:10
Na végül írtam, mint mindig, most is biztos vagyok benne hogy az ÜSZ megoldja a problémám.


Hali!

Egy biztonsági határnak volt bent az 5 mp. Most levittem egyre, próbálgasd milyen, de ha valami anomália lesz vele (elvileg nem lehet), akkor visszaállítom, és visszaírom a medálokat.

Baraty


Ismét jár az 5 csillag az ÜSZ-nek.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.69
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7385. hozzászólás - 2015.09.18. 11:16:28
Javasolnám, hogy legyen beállítható, hogy a bejövő támadásokat sima csatában vagy uvb (utolsó vérig bajnoki vagy ha nem is ájulásig, de egyik fél kivégzéséig) stílusban fogadjuk.
Azért a bejövőt és a kimenőt nem, mert akkor nem verhet senki passzióból ájultra olyant uvb módszerrel aki azt nem szeretné. Aki viszont benne lenne a buliban azon lenne egy ikon, vagy a támadás gomb más szinű, stb és akkor tudnánk, hogy ha arra az ellenfélre rontunk rá, akkor bizony nem elég megkarcolni, végig megy a küzdelem.
Lehetne ez az alapbeállítás, amit igény szerint át lehetne rakni a sima (eddigi) verzióra. Ez azért lenne jó, mert akkor az inaktívak automatán uvb-n lennének és az aktív karik eldönthetnék, melyiket választják.
Hogy ne lehessen ezzel ismétlőzésben visszaélni, hogy két kb azonos erejű ellenfél 1-1 PP árán több, sok, rengeteg (2-6-600...) csatányi kritikust/kábítást üt, lehetne azt, hogy annyi PP-be kerül a támadónak, ahány csata lefut egymásutánban a győzelemért. Vagy a küldikben tényegesen csak az első csata értékei számítanak, a továbbiak már csak a győzelemért folyik. Nekem az első verzió tetszik jobban, csak úgy mellesleg és nem ismétlőzés, hanem élmény és életszerőség szempontból.
Azért pedig, hogy ne legyen állandóan alacsony ÉP-re verve valaki, a sebgyógyítás extra képességének - amivel csata végén bekötözzük a kritikus sebeket - maximum hatásfokát lehetne növelni 60%-ról 80-90-100%-ra? Akár szakiszint függően vagy AFK-val - ha uvb beállítást haználunk.

Igazából az egész csak egy hirtelen ötlet, (lehetnek benne hibák - javítsátok bátran) ami azon alapult, hogy milyen vérszomjas harcosok vagyunk aztán mégis 6-7 pofon után jámbor birka módjára átadjuk a Lélekenergiánkat. Jó, a VU kezdetén ez elment, de ha már van uvb rendszerünk, akár ki is használhatnánk. Szerintem sokkal érdekesebb lenne a harcrendszer és portyázás, valamint jobban kijönnének a tényleges erőviszonyok. Plusz ez is egy taktikai dolog lenne. Felélénkítené a "varázslók" , "ütlek-borulsz ERŐszakosak", kivégzők, egészségesek, regenerálók, stb irányok közti versengést, mindenki eldönthetné melyik stílus fekszik neki, miben szeretné megméretni magát, hogyan védekezne a külső támadásokkal szemben.

Vélemény?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.78
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7386. hozzászólás - 2015.09.18. 11:22:24 (Válasz Quellon #7385 hozzászólására.)
Jó kis színfolt lenne, de túl nagy szerepet kapna az egészség (a többi tul kárára). A robbanás után most talán elég egy időre a valóban harci erősséget befolyásoló tulajdonságok bagatellizálásából.

*szerk:
Ha valóban a megmérettetésről van szó, nem pedig küldetés, LE mozgásról, úgy mindjárt más a dolog, de akkor szubplazma módjára mehetne egy fantom csata, és akkor mindenki mérkőzhet akivel akar, fun jelleggel.
A hozzászólást Offsboy módosította 2015.09.18. 11:24:20-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.04
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7387. hozzászólás - 2015.09.18. 11:37:52 (Válasz Offsboy #7386 hozzászólására.)
"*szerk" előtt

Szerintem van az a pont ahol már hiába fejleszt valaki egészséget, ha mást nem közben, mert ha másba fektetné a LE-t, esélyesebb lenne. Értem ezt arra, hogy tegyük fel, dupla ÉP-je van X-nek Y-hoz képest, de míg X el sem találja Y-t, addig Y szépen akkurátusan felszabdalja X-et.

Te értesz jobban a harci mechanikához, ha levezeted nekem, hogy miért nincs igazam elfogadom és megköszönöm, könnyebb dolgom lenne, mint ha most nekiugranék a vu-wikinek, hogy kibogozzam igazad van-e és miért - és talán mások is okulnának belőle.

Egyébként meg hogy mi a harci képesség és mi nem az relatív. Ragaszkodunk a "támadás-védekezés-erő-iq-tau" szavakhoz? Hogy csak ezek az igazi harci képességek? A szerencse meg aztán egy külön téma, minden szempontból, mégis az egyik, ha nem a legfontosabb. Miért ne lehetne az egészség és mágia is harci képesség. Lényegében az, csak nem ismerjük el annak. Az a 7+1 tulajdonság az alapja a harci erőnknek amit a szakik, állatok, AFK-k és minden egyéb kiegészít. Az egészség és a mágia (varielnyelés!) a kezdetben nem ért szinte semmit, ma már egész más a helyzet, mint 2008-ban.
És ez csak védekezéskor lenne így.
Inkább közelítenénk vele az egyensúlyhoz, mint távolodnánk a valós "harc" fogalomtól.
A hozzászólást Quellon módosította 2015.09.18. 11:43:53-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.78
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7388. hozzászólás - 2015.09.18. 11:42:35 (Válasz Offsboy #7386 hozzászólására.)
"*szerk" után

Nem akarom az ismétlőzést befolyásolni ezzel, se a LE mozgást. Csak azt, hogy a győzelemért a védekező megküzdhessen utolsó életerejéig.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.17
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7389. hozzászólás - 2015.09.18. 12:22:20 (Válasz Quellon #7387 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2015.09.18. 11:37:52
Te értesz jobban a harci mechanikához, ha levezeted nekem, hogy miért nincs igazam elfogadom és megköszönöm, könnyebb dolgom lenne, mint ha most nekiugranék a vu-wikinek, hogy kibogozzam igazad van-e és miért - és talán mások is okulnának belőle.
Nem akarnám túlbonyolítani, így az egyszerű példa: adott 2 karakter hasonló erő, tám, véd, iq, tau, szerencse értékekkel. Ha egyikük húz az egészségén annit, hogy a másik ÉP-jének 1,1-1,5-2x-ese legyen, akkor a karakterbe rakott LE töredékéért a nyerési esélye egy csapásra 1,1-1,5-2x-ére nő. Tele lenne az éter torz, egészség karakterekkel, akiket jóval nehezebb emiatt legyőzni mikor védekeznek, holott a kari ugyanolyan gyenge maradt egyébként. De ez még csak a kisebb gond, mert erre rá lehet húzni a "színesítés" dolgot, meghogy milyen jó ha különböző "bulidek" vannak; de matematikailag semmiképp nem fasza, ha hirtelen lehet befolyásolni a győzelmi arányt, kevés elköltött LE-vel. Ugyanez történt a robbanásnál is, csak ott nem LE-t, hanem őskövet kellett ugyanehhez költeni.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.04
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7390. hozzászólás - 2015.09.18. 12:33:48
A védekező fél eleve vereségre van ítélve, és csak a szerencsjéjének köszönheti, ha mégis nyer. Fontos: a védekező fél nem attól lesz sikeres, hogy legyőzi a támadóit. A sikerét az mutatja, hogy nem, vagy csak nagyon kevesen támadják. Egy vesztes indított portya nem a védő sikere, hanem a támadó kudarca. A kettő között ég és föld a különbség.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.84
mindenki kedvenceOkosTibiFérfi
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7391. hozzászólás - 2015.09.18. 12:50:12
Az én esetemben a plusz TP amit esetlegesen védekező félként kapnék, teljességgel felesleges.
Nem tartok annyi LE-t magamnál amikor pihenek, vagy nem vagyok gép előtt, hogy megérje a TP azt az LE-t amit győzelem esetén kapnék.

Nem egészen tiszta, hogy működne az UV védekezés rendszere.
v6 - Jon Snow
Pontszám: 10
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7392. hozzászólás - 2015.09.18. 13:28:06 (Válasz Ariel #7390 hozzászólására.)
Ez de szép meglátás, valóban így van.
A hozzászólást LanMaffia módosította 2015.09.18. 13:28:15-kor
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.63
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7393. hozzászólás - 2015.09.18. 13:43:14 (Válasz Ariel #7390 hozzászólására.)
Mármint ezt a mostani rendszerre érted, vagy erre az UV-s portya dologra?
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.04
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7394. hozzászólás - 2015.09.18. 13:57:25 (Válasz Ariel #7390 hozzászólására.)
Nekem néha az az érzésem, hogy inkább a harcrendszer kudarca. Amikor olyantól kapok ki, akinél a harci tulajdonságaim tulajdonságonként minimum 200-zal jobbak (jó, a szerencse csak 150-nel), akkor nem tudom mi is az, ami az én kudarcommá teszi a dolgot.
Pontszám: 8.79
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7395. hozzászólás - 2015.09.18. 14:03:12 (Válasz Bpetya75 #7394 hozzászólására.)
Azért van 1-2 dolog, ami a karakter erősségét a tulajdonságokon kívül befolyásolja, és lopva ad +-pár1000,10000 sebzést 1-1 csatában:
- állatok alapszintje -> kritikus ütés szakija
- állatok lépett szintje = elnyelés
- csatlósok narancs-vörös myto szintje = elnyelés, varázslat elnyelés
- trollvér és regeneráció visszacsatolás
- kritikus szakik
- gyűrűből, felszerelésből, varázslatból eredő visszacsatolás; ami jelenleg a legrosszabb jelen lévő dolog szerintem a játékban, mivel sehogy nem védekezhetsz ellene

Szóval nem kell csodálkozni, ha valakire véletlenül felkenődik 1-1 erős karakter.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.70
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7396. hozzászólás - 2015.09.18. 14:37:58 (Válasz Ariel #7390 hozzászólására.)
Végső soron egyetértek. Amiben tévedsz, az nem a te tévedésed, hanem a játék hibája. Sajnos ez egy olyan játék /lett/ amiben nem éri meg játszani vagy csak nagyon korlátozott módon.

Offs, neked is kösz a példát.

Tehát lényegében nincs szükség arra amit javasoltam, mert hülye aki nem csak biztos győztes csatákat indít és azokat meg nem kell túlspilázni.

Nem lenne rossz a játékban valami erőforrásokon (LE, TP) és tápoláson kívüli tevékenység ami csak úgy szórakoztat és nem kötelez vagy "nyomorít meg". A szubplazmázás is egy megoldás lehetne, de akkor ne vigyen PP-t.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.78
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7397. hozzászólás - 2015.09.18. 15:30:39 (Válasz Quellon #7396 hozzászólására.)
A nem biztos csatákról: 5000000 LE-t ajánlottam annak, aki portyában legyőz, és ütőtávban van. Szerinted hányan próbálkoztak eddig?
Mindenki nyerni akar a csatákban, inkább sokszor keveset, mint egyszer sokat. Mindenki biztos győzelemre hajt, elég a random miatt bosszankodni.
Ha erősítjük a védőt, akkor az eredmény nem az lesz, hogy több csatát nyer, hanem az, hogy kevesebb támadás éri, vagy még magasabb szintről fogja a támadásokat kapni.

Tápoláson kívüli tevékenység: leadtam egy fejlesztési javaslatot birkózó verem fedőnéven, meglátjuk, lesz-e belőle valami.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.11
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7398. hozzászólás - 2015.09.18. 16:04:28 (Válasz Ariel #7397 hozzászólására.)
Valahonnan rémlik ez a név, de ha publikus, akkor megoszthatnád, hadd örüljünk mi is
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.63
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7399. hozzászólás - 2015.09.18. 16:23:49 (Válasz LanMaffia #7398 hozzászólására.)
Szerintem az "alvilági verem" szövetségi épületre asszociálsz.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.04
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
7400. hozzászólás - 2015.09.18. 17:35:14 (Válasz Ariel #7397 hozzászólására.)
Én szoktam alkalmanként erősebbeknél próbálkozni, persze nem nagyösszegű LE-vel, de nem is azért megyek, csak kíváncsiságból.
Volt aki visszaköszönt és ennyi, meg volt aki zokon vette, többször jött és aztán fél évig egymást csépeltük, mert nem nyugodtam bele a zaklatásba és szartam az optimalizációra (összesen kb 300 vereségem van ebből a "kalandból" kétharmadát kaptam, egyharmadában felszúrtam magam). Ő napi 1-2x, pedig nem nyert rajta, mert rabolni nem tudott és abban a fél évben korán elintéztem minden LE termelést és ha jött utána már nem termeltem a kamrájába, én meg ahogy épp kedvem volt és ahogy erősödtem egyre többször próbálkoztam, amíg már néha nyertem, majd egyre többször, miközben egyre többször pattogott is le rólam, aztán elmaradt erőben és szintben is, bár ütőtávban van még talán, de most épp inaktív én meg csak 30 PP-s beállítással játszok, lényegében a fél év felében szubplazmával harcoltam ellene pedig ütőtávban volt, csak alattam.


Támogatom Lan véleményét, ha publikus, oszd meg velünk a terveket és talán lesz játékos hátszeled a fejlesztőknél.
Bár mondjuk lehet elég akkor a néptől támogatást kérni, ha a vezetés elutasít.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.17
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák