Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1461. hozzászólás - 2010.01.13. 15:57:09 (Válasz Blazek #1450 hozzászólására.)
Idézet: Blazek - 2010.01.11. 16:08:24

ugyan kit zavar 20. szint környékén(vagy alatta) az a +3 támadás, amiket az alacsony szintű epikek adnak? a pók anélkül is megverne, nem mindegy? ez megint egy tipikus "én nem tudok szerezni, akkor másnak se legyen, dögöljön meg a szomszéd tehene is" sírás, meg fejlesztés...


Nem ez volt a kiváltó ok, bár nagyon hasonló. Az egész lavinát az indította el, hogy egy top25 karakter gazdája felháborodott azon, hogy egy 8. szintű karakter ugyanolyan epikus tárgyat merészel viselni mint ami a karakterén is van. Bár ezt olyan köntösbe csomagolta, hogy ez a látvány rengeteg alacsony szintű karakterben olyan mértékű frusztrációt okoz, hogy depi lesz és aztán öngyi.
A hozzászólást McGee módosította 2010.01.13. 16:20:09-kor
Pontszám: 8.13
utáltHajasmanoszFérfi
Végzetúr
70 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1462. hozzászólás - 2010.01.13. 18:57:18
Helo.Csak annyi lenne, hogy kiveszitek az Egyéb menüpontból a Zarknod ébredését, mert már rég vége van.Esetleg újat is csinálhattok, mondjuk Zarknod testvéréről, vagy ilyesmi.
A hozzászólást Hajasmanosz módosította 2010.01.13. 18:58:24-kor
Pontszám: 1.34
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1463. hozzászólás - 2010.01.13. 19:21:35
Szeretném (biztos egyéni szoc. problémám. ), ha a portyalistában ki lehetne pipálni, hogy a láthatatlanokat ne mutassa.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.84
fórumozóSleeper CellFérfi
Végzetúr
69 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1464. hozzászólás - 2010.01.13. 19:28:50 (Válasz PottomPanna #1463 hozzászólására.)
Hát igen, miért is látjuk, ha egyszer láthatatlan
Pontszám: 5.07
közellenségArquisFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1465. hozzászólás - 2010.01.13. 21:31:06
nekem az az ötletem van hogy lehetne 1olyan tulajdonság ami dupla találtatot (2-ször egymás után lehet támadni) olyan tulajdonságot ami ennek az esélyét növeli.
Pontszám: 2.33
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1466. hozzászólás - 2010.01.13. 22:00:38
talán ide írom:

HA fertőzéből kigyógyulok, és 68-as szinten alap 35ös csapdakészítést csinálok, akkor mennyi plusz esélyt kapok állat elfogásra? 30-as szinten ugye 7% van, és 35ös szinten? 7,5%, talán 7,25%? Vagy egyáltalán ha 30 fölé viszem kapok extra bónuszt rá?
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5.60
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1467. hozzászólás - 2010.01.13. 22:04:07 (Válasz Eardog #1466 hozzászólására.)
Nem tudod 30 fölé vinni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6.33
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1468. hozzászólás - 2010.01.13. 22:23:37
jah, köszi
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5.60
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1469. hozzászólás - 2010.01.13. 23:57:34 (Válasz Eardog #1468 hozzászólására.)
Nekem turbóval sikerült 35-ig felvinnem:
csapdakészítés 30+5

Sajnos nem mostanában lesz amikor megnézhetem, hogy a max-ot engedi-e 5-el megnövelni ezért arról nem tudok nyilatkozni.
Pontszám: 7.04
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1470. hozzászólás - 2010.01.13. 23:59:03 (Válasz McGee #1469 hozzászólására.)
Baraty írta, hogy 30 felett nincs hatása, szóval felesleges.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.11
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1471. hozzászólás - 2010.01.14. 06:52:30
31-nek még van hatása, efölött nincs.
Pontszám: 7.56
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1472. hozzászólás - 2010.01.14. 06:53:36 (Válasz Arquis #1465 hozzászólására.)
Erre való a kritikus ütés szakértelem, ami duplázza a sebzést.
Pontszám: 7.56
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1473. hozzászólás - 2010.01.14. 07:32:11 (Válasz Craslorg #1472 hozzászólására.)
Pontosabban a fegyverből adódó sebzést, az erőbónuszt nem...
Pontszám: 6.27
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1474. hozzászólás - 2010.01.14. 08:21:50
Nem lehetne a gyorsításokat kiterjeszteni? Jelenleg csak 10. szinttől lehet hozzájuk jutni, pedig már alacsonyabb szinten is jól jönne a +1 portyázás vagy az egyszerre indítható 50 vadászat. Esetleg 5. szintre lehetne lerakni, ott úgy sincsen semmi extra. (3. szint varázslatok, 4. szint szakértelmek, 5. szint semmi új)
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.87
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1475. hozzászólás - 2010.01.14. 15:05:30
Epulet otlet:

Strategiai tarozo
A lelekuthoz hasonlatos epulet. Magatol nem toltodik. Merete szint*lelekkut. Epitesi koltseg: szint*1000000. Egy nap alatt legfeljebb a nap eleji tartalmanak fele nyerheto ki belole (ugyanugy felhasznalhato, mint a lelekkut). Az epitesnek megfelelo szabalyok szerint szabadon toltheto.
Pontszám: 4.75
fórumozóPigone
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1476. hozzászólás - 2010.01.14. 21:53:05
Nézzétek el, nem vagyok nagy kinti fórumozó, ha felmerült az ötletem, akkor sry, de hátha kedvet kaptok rá:
Elküldtem Miklósnak is, de beszúrom ide is:

"Szia Miklós!

Lenne egy javaslatom, érinti a felszereléseket és a szakértelmet is.
Olyasmiről lenne szó, hogy egy új szaki bevezetésével (pl. mesteri kovácsolás) lehetőség lenne egyedi tárgyakat (minden típusban) összevonni, amiből egy maximált értékű felszerelés jönne ki végül. Pl. egy fegyvernél, ha van +20 erő, +30 támadás, a másik fegyvernél +10 erő, +40 támadás, +10 kábítás, akkor egy olyan fegyver jönne ki, ami ad +20 erő, +40 támadás, +10 kábítás jönne ki. Ugyanez mehetne a többi tárgytípusnál is. A szaki használatához nyers LÉ-re lenne szükség, mondjuk szint x 1000 LÉ. A behelyezett őskő elveszne, de kész tárgyba lehetne tenni 1 darabot. A szakértelem szintje határozná meg, milyen szintű lehet az összevonandó tárgyakból adódó bónusz. Pl. nem +40 támadást kapna, hanem csak +33-at. Az elkészült cuccot maga nevezhetné el, így lehetőség lenne az egyedi felszerelések használatára, extra táp nélkül. Jelentős LÉ költséget jelentene egy-egy ilyen kovácsolt tárgy, de szerintem nagy sikere lenne.
Természetesen a játékba illesztéshez a megfelelő értékeket, szorzókat normálisan ki kell találni, de ehhez ti jobban értetek.
Engem inkább az érdekelne, mit szólsz az alapötlethez?
Látsz esélyt rá, hogy használható ötletté váljon?"

Amit időközben a szövitársakkal beszéltünk, hogy kapcsolódhatna hozzá még egy Kovácsműhely épület is, aminek megléte tenné lehetővé a szaki fejlesztését.

Szóval, mit gondoltok?
A hozzászólást Pigone módosította 2010.01.14. 21:54:12-kor
Pontszám: 6.83
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1477. hozzászólás - 2010.01.17. 00:31:37
jÓ LENNE, HA AZ ÉPÍTÉSNÉL SZÉT LENNE VÁLASZTVA, HOGY KI MENNYIT ÉPÍTETT VARÁZSPONTBÓL, ÉS MENNYIT LÉLEKENERGIÁBÓL. UGYANIS MANÁBÓL "BÁRKI" TUD ÉPÍTENI, CSAK MINDEN NAP FIGYELNIE KELL A REGENERÁLÁSRA, ÖLTÖZÉSRE STB. AKI KEVESEBBET VAN GÉP ELŐTT, DE FIXEN KÖLTI A LE-T, AZ MÉGIS JÓVAL KEVESEBBET TUD ÉPÍTENI, ÍGY A STATISZTIKÁBAN CSAK AZ LÁTSZIK, HOGY A TÖBBIEK JÓVAL ELHÚZTAK.

bocsi a CAPSLOCKért.

ja és az építési statisztikákban így van két felesleges oszlop, ami helyére ez beférne:
Belépés ideje Utoljára online
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4.47
fórumozóBlazekFérfi
Végzetúr mester
337 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1478. hozzászólás - 2010.01.17. 01:20:26 (Válasz McGee #1461 hozzászólására.)
kíváncsi lennék, vajon ki volt az a remek, profi játékos onnan FENTRŐL...
A hozzászólást Blazek módosította 2010.01.17. 01:59:00-kor
Pontszám: 3.49
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1479. hozzászólás - 2010.01.17. 02:49:50 (Válasz Tiha #1477 hozzászólására.)
Aki többet foglalkozik a játékkal, az nehogy már ne húzhasson el attól aki csak 2-3 naponta néz rá. Olyan mintha a suliba te is mindig csak a nap utolsó órájára mennél ba amikor felírják a neveket.

A két felesleges oszlop pedig egyáltalán nem felesleges. Máshonnan igen nehezen értesülnénk arról, hogy ki-mikor csatlakozott és mikor lépett be utoljára.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 7.23
fórumozóErepublikFérfi
Végzetúr tanonc
46 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1480. hozzászólás - 2010.01.17. 09:23:08 (Válasz Hajasmanosz #1462 hozzászólására.)
Idézet: Hajasmanosz - 2010.01.13. 18:57:18
Helo.Csak annyi lenne, hogy kiveszitek az Egyéb menüpontból a Zarknod ébredését, mert már rég vége van.Esetleg újat is csinálhattok, mondjuk Zarknod testvéréről, vagy ilyesmi.


ne vegyék ki amíg vannak olyan elvetemültek akik nem vették át a -5% fertőzés "jutalmat"...
vagyis amíg meg nem oldják hogy ezt plusz irányba is fel lehessen venni
V1-Erep - Velim Cervesiam
Pontszám: 7.56
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: KödrelikviákAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!