Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6561. hozzászólás - 2014.03.06. 12:57:20 (Válasz Kocos #6560 hozzászólására.)

Miért?
Sok oka lehet:
1. kis és közepes szintűek támogatására visszahívás is van,
2. kicsinynek - érték aránytalannak érzitek az epicucc különbségeket szintről szintre,
3. erőfölény miatt kicsit lassítotok mondjuk szimplán a 2. legerősebb Epiverő szövi tempójára,
4. elértétek a "teljes gőzzel is sok óráig tart már - nem tartható örökké ez a tempó" szintet,
5. csökkent az epiütőkedv a fentebbi okok miatt és azzal a tolókedvvel már nem megy annyira (remélem nem ez).
Szóval? Tényleg érdekel, mert ha olyan ok, amin lehet segíteni, akkor feltétlen áruld el.
A legutóbbi közös témánkat is érintheti - top előtti takarítás - ergo a top mögötti mezőny is belefuthat a problémátokba és akkor erre IS kellene végre egy hosszútávú megoldás (az "5 percenkénti gyorstapaszolás" helyett).

/Kieg.: Életszerű példa: Lehet kátyúzással megoldani a leromlott útszakasz problémát, de nem nevezném se hosszútávú, se olcsó megoldásnak - max gyorstapasz. Összeadva az évenkénti kátyúzás költség- és időigényét könnyen kijöhet, hogy olcsóbb és hosszabb távú megoldás lett volna rendesen megcsinálni az egész útszakaszt. No majd ha a párttitkár is kénytelen arra menni, vagy kifizeti valaki más, mert az illetékeseknek nincs rá pénze, ideje (EU kontra állam, magánember kontra állam, alkalmazott kontra cég, stb.) :S/
A hozzászólást McMad módosította 2014.03.06. 13:18:05-kor
Pontszám: 7.26
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6562. hozzászólás - 2014.03.06. 17:18:00 (Válasz McMad #6561 hozzászólására.)
Az 1-es ebből a szempontból nem számít, a visszahívásnak semmi köze az új kincsekhez ugye

A 2-es igaz, de szerintem nem mérvadó.

A 3-ast nem is értem igazán, mi az hogy erőfölény?

4-eshez annyit, hogy nagyon meglepődnék ha sok óráig tartana, nagyon max. 1 órát saccolok.

Egyébként szerintem megint nem gondoltad át, hogy mit akarsz írni, csak úgy kijött belőled egy csomó szöveg. Kócék valószínűleg azért nem ütik minden nap a legerősebb epikust, mert:

1. így a kisebb tagok nem juthatnak kincsekhez az új szabály miatt
2. az új kincsek csak hajszállal jobbak a régieknél
3. egyéb

Véleményem szerint ezen javítani ilyen formában nem lehet. Ha erősebb kincsek kerülnek be, akkor pillanatok alatt bekövetkezik a csodás exploit, ami alatt azt értem, hogy egy idő után bitang erős tárgyak lesznek. Igen, a mostaninál is sokkal erősebbek. Ráadásul csak kevés ember éri el.
Én esetleg egy adott epikus szint után jutalmaznám a visszahívottak ütését valamivel. Mondjuk aktuális epik 500. szintű, 470 - 500. szintű visszahívott meg feltölti a kutat félig.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.27
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6563. hozzászólás - 2014.03.06. 21:03:39 (Válasz LanMaffia #6562 hozzászólására.)
A kérdésem arra vonatkozott, hogy megtudjam - mihez van köze ennek:
Idézet: Kocos - 2014.03.06. 07:16:48
Nem daraljuk 20 naponta a kincstablat egy jo ideje.

Erre a HSz-re reagáltam, kérdeztem rá. Így már átgondoltabbnak tűnik a kérdésem?
A kincstábla természetesen más kérdés - tiszta volt, hogy az Omega nem jár még Azúri magasságokban.
Az általam feszegetett téma nem a kincserősségekről szól, hanem a hosszútávú megoldásokról (pl. egyfajta automatikus kincstábla létrehozásról), amely megoldaná ezt a nevetséges, egyes estekben bosszantó "nem gondoltuk, hogy valaki eléri ezt a szintet" kérdést.
Már csak azért is ebbe az irányba kellene menni, mert ŐK mondták, hogy el vannak havazva.
Akkor miért csinálják úgy, hogy BIZTOSAN dolguk legyen még mindennel (nem sorolom fel újra mikre gondolTUNK, már sokunk sok témát felvetett).
A Megákat sikerült megoldani hosszútávra.
Kieg.: A többi "véges" - újra és újra progiidőt igénylő témára is várnék hasonlóan hosszútávú megoldást (ötleteltünk is rá, Kóc is a Krixóval - ez a vonal ha nem is automatikus krixó után, de alapja lehet egy hosszútávú, extra progiidőt nem igénylő relikfejlesztési megoldásnak).
Kieg. 2.: Volt egy kérdésed - mi az az erőfölény?
Az, amit marharitkán lehet leküzdeni. Szabad tovább fokozni az erőfölényt, de minek, ha az csak egyre fokozódó energiaigényű és nincs már effektív értelme pl. 99%-os esélyű Bajnoki esetén (100% RND miatt nem lehetséges). Ekkor elégséges a "távolságtartás" (egyéni szinten pl. felesleges 200al verni a legIQsabb ellenfelet, ha elég hozzá kevesebb is).
A hozzászólást McMad módosította 2014.03.06. 22:18:28-kor
Pontszám: 7.26
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6564. hozzászólás - 2014.03.09. 15:40:31
Jó lenne ha be lehetne öltözet váltáskor állítani ,h melyik csatlós jön velünk. Kattok rövidítése! Mehetne a V.I.P. funkciók közé!
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.66
kedvencNEMESIS 13Férfi
Végzetúr mester
350 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6565. hozzászólás - 2014.03.10. 14:19:20
Tisztelt játékvezetők. legyetek szivesek valamit kezdeni az állateledelekkel. Vagy lehessen őket eladni, vagy valami egyébb hasznosítási módjuk legyen. 210 db van nálam (sőt, mások ennél már sokkal többre panaszkodtak) és mivel volt annyi eszem, hogy a meggyőzőkészséget felhúztam annyira, hogy a morálváltozó pozitív legyen, így az állateledel számomra feleslegessé vált. Ha ez privát probléma lenne, hallgatnék, de úgy látom más topicokban is szó van erről...

Mód.: Vad ötlet és jóeséllyel nem csináljátok meg, de mi lenne, ha az egyik fétis ezekből kerülne ki? Semmivel sem nehezebb összeszedni 2-300 állateledelt, mint 200 templomkristályt...
A hozzászólást NEMESIS 13 módosította 2014.03.10. 14:20:58-kor
Pontszám: 7.87
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3128 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6566. hozzászólás - 2014.03.10. 14:27:29 (Válasz NEMESIS 13 #6565 hozzászólására.)
Építs belőle kunyhót

Néha feladat, hogy adj belőle állatodnak x alkalommal.
Esetleg mondjuk 50 darabot lehetne beváltani 1 csatlóseledelre...
Báró Samedi
Pontszám: 8.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6567. hozzászólás - 2014.03.10. 14:52:27 (Válasz McMad #6561 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2014.03.06. 12:57:20
Miért?
1. kis és közepes szintűek támogatására visszahívás is van,


Ezert.

En ezt a mostani hard korlatot is ertelmetlennek tartom, mert ugy velem - ahogy kifejtettem mar, hogy top szovetseghez tartozni tobb aldozattal jar, ezert ha ott nagyobb epik cucchoz lehet hozza jutni, az szerintem korrekt. Arrol nem is beszelve, hogy aki ezt nem akarja felvallalni, az elott meg mindig nyitva all az ut, hogy entitasbol szedje ki.

Mindenesetre az, hogy jelenleg ez a szabalyozas el, illetve az, hogy szeretnenk, a tagjaink a szabalyok adta kereteken belul egyforman profitaljanak a szovetsegi tagsagbol arra kenyszerit minket, hogy az alacsonyabb szintu tagjainknak hivjunk vissza epikusokat.

Nalunk ez ugy tortenik, hogy olyan suruseggel hivunk vissza epikust, hogy azok aranya a normalis epikusokhoz megegyezzen a top targyathordani nem tudok aranyaval a tobbiekhez kepest.
Pontszám: 6.41
népszerűXyz443Férfi
Végzetúr tehetség
152 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6568. hozzászólás - 2014.03.10. 18:56:01 (Válasz NEMESIS 13 #6565 hozzászólására.)
Nalam 454 db van
Pontszám: 7.99
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6569. hozzászólás - 2014.03.14. 17:34:25
Regebben eleg nagy megosztottsagot valtott ki top szintlepes lassitasanak bevezetese. Az egyik nagyobb csoport megoldasra lelt a benne, a masik behozhatatlan elonyrol beszelt. A bevezetes ota eltelt bo 1 ev remelhetoleg csillapitotta az elso csoport problemajat, es mostmar van kit utni. Viszont a hozomanya csak tovabb nyitja az ollot, ahogy telik az ido (ezt most nem reszletezem, ezerszer le van irva a hivatkozott rovatban). A sok rizsa helyett inkabb raterek a javaslatomra.

2000 elkoltott afp felett xyz afp-ert legyen kifelesztheto egy kepesseg, ami a kovetkezo hatasokat biztositja: (Eselyegyenloseg) barmilyen tevekenyseg altal megszerzett LE-re dupla szorzot kapsz. VF mellett nem mukodik/negalodik a hatasa. A top szintlepes lassitas mertekevel aranyosan csokken a hatasa.

Mod.: ignore & ugorj a 6572-es hsz-re..

Es a regi tema, a vf: 200. szinttol minden karakternek automatikusan kitorlodik az emlekezetebol a szakertelem, egeszen egyszeruen megszunik letezni.
A hozzászólást Buildermann módosította 2014.03.14. 21:01:18-kor
Pontszám: 6.67
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6570. hozzászólás - 2014.03.14. 18:08:58 (Válasz Buildermann #6569 hozzászólására.)
Remek ötleteid vannak.

2000 AF elérése után automatikusan kifejlődne a VFeseknek egy új képesség, miszerint fele TP-t kapnak bármi tevékenységért. EH mellett nem működik.

VF, 200 szint felett minden karakter automatikusan elfelejti. Ezzel egy időben az összes járulékos képesség kifejlesztésének az ára 100%ban és maradéktalanul megjelenik az accountján, valamint az EH és az összes hozzá kapcsolódó képesség maximális szintre ugrik. Akkor talán. Csak mert ennyi erővel, 200. szint elérésénél TÖ-t is felezhetnénk, ugyanakkora sikere lenne.

Olyan fejlesztési javaslatokat tegyél kérlek, amivel nem szándékosan akarsz másoknak kárt okozni.
Pontszám: 7.38
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3128 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6571. hozzászólás - 2014.03.14. 18:43:33
A 200. szintre lépve minden karakter automatikusan fejbelövi magát a legkeményebb varijával.Emiatt mindent elfelejt.
Újra kezdi a játékot, nulláról, mintha most regelt volna.
Báró Samedi
Pontszám: 7.64
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6572. hozzászólás - 2014.03.14. 21:00:22 (Válasz Zoole #6570 hozzászólására.)
Ami kozvetlen es altalaban a vf-hez tartozik: a jatekvezetes celja tudtommal a vf visszaszoritasa, ezt volnanak hivatottak a vf eltorlese es a javaslat vf-es korlatozasa kivaltani. A 200-as verziora vonatkozoan a jarulekos koltsegek magatol ertetodoen jovairasra kerulnenek, marmint ami az af-kepessegeket illeti. Ami a kepesseget illeti vf-korlatmentesen is meg lehet am csinalni. -Ha igy jobban tetszik.
Ez apro, amde lenyeges modositas.

Mindazonaltal arra kerlek, velemenyezd a javaslat lenyegesebb oldalat (is), mely szerint mennyire volna megfelelo es korrekt kompenzalasa a top szintlepes lassitasanak a kepesseg a tobbi karakter szamara.

Eselyegyenloseg: barmilyen tevekenyseg altal megszerzett LE-re dupla szorzot kapsz. Ha a 'top szintlepes lassitas' hat rad, annak mertekevel aranyosan csokken a hatasa.
Feltetel: 2000 elkoltott AFP, koltseg: x
Pontszám: 6
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6573. hozzászólás - 2014.03.15. 09:13:27
Szeretném ha valami megoldás születne az olló ügyben.
A harag itala 15szintig jó. 18-19 szintet ez nem hidal át. Nincs opció a védekezésre. A harag italán lehetne változtatni úgy ,h pl 150szinttől, 10 szintenként (AFPből fejleszthető lehetne) plusz 1 szinttel emelkedne a 15ös határa. Jó lenne ha a bátor 20szinttel fentebbről ütő ellen is lehetne védekezni rendesen.
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 7.77
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6574. hozzászólás - 2014.03.15. 12:04:45 (Válasz Bumburnyak #6573 hozzászólására.)
Növeld az egészséged, és maradj 50% ép alatt. Ez elég biztos védelem.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6575. hozzászólás - 2014.03.15. 12:41:51 (Válasz Ariel #6574 hozzászólására.)
Ilyen alternatíva árán, hagyom az örömét és másik világra fordítok több figyelmet. Majd elhúz szintben kicsit.

...vagy nem

Mód: Már nem akarok ezért hajnalba felkelni és védekezni ellene. Kényelmesebb megoldásra vágynék.
A hozzászólást Bumburnyak módosította 2014.03.15. 12:43:14-kor
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.66
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6576. hozzászólás - 2014.03.15. 13:22:13 (Válasz Bumburnyak #6575 hozzászólására.)
Miért zavar, ha kínzókamrába visznek? Az ellenfeled szerez napi 2 millió LE-t, nem az fogja megtápolni, hogy tőled kap 20k-t még pluszban.
A legkényelmesebb megoldás, ha nem izgatod magad azon, hogy bekamráztak-e vagy sem.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6577. hozzászólás - 2014.03.15. 14:32:09 (Válasz Ariel #6576 hozzászólására.)
Illetve ha nem tudja feltápolni a kariját annyira, hogy legalább a harag itallal ne tudják bántani, akkor legalább ne hozza ki a fórumra a "szégyenét".
A hozzászólást Offsboy módosította 2014.03.15. 14:32:51-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.52
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3128 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6578. hozzászólás - 2014.03.15. 14:57:54 (Válasz Offsboy #6577 hozzászólására.)
Szerintem nagyon kevés olyan kari van, akinek nincs legalább egy " mumusa", aki pihenés+láthatatlanság+harag itallal együtt megeszi reggelire.
Báró Samedi
Pontszám: 7.78
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6579. hozzászólás - 2014.03.15. 15:42:16 (Válasz Offsboy #6577 hozzászólására.)
Ha jól sejtem az a baj, hogy a harag italt nem lehet rátenni a delikvensre, mert túl magas szintű. Igen, a harag ital mellett is elszállt az idő

Amúgy meg jah, XIII, tiszta szégyen!
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.36
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6580. hozzászólás - 2014.03.15. 15:54:22 (Válasz Azazel #6578 hozzászólására.)
A láthatatlanság és harag ital nem ad pluszt egymáshoz képest.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.77
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák