Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6241. hozzászólás - 2014.01.03. 15:41:48 (Válasz Little Richie #6240 hozzászólására.)
HA nem lépsz szintet jellemzőbb erősödés közben, akkor igazad van (pl. összehasonlítva a Landijuti átvétel előtti és utáni Térkapu viselkedést).
Az italok a szinttel erősödnek (10 szintenként).
Kieg.: Az más kérdés, hogy van aki 10-20 szint alatt növel 100-200 TÖ-t és van aki 500-600-t hasonló szintmagasságban.
Ezért is kapott boostot a gyógyitóka (legalábbis a kavicsos - extraigény extraerő miatt, normál italhoz maradt az EH-s relik. :S)
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.03. 15:57:28-kor
Pontszám: 7.30
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6242. hozzászólás - 2014.01.03. 17:52:12 (Válasz McMad #6241 hozzászólására.)
Az ősköves gyógyital azért lett megtápolva, mert keveset gyógyít az árához képest. A napi ajánlatoknál 5 őskőért lehet kapni karácsonyi sütit, ami annyi LE-t ad, hogy 40 gyógyital is kijön belőle, míg 5 kőért max. 3 ősköves italt tudsz venni.
A tápolás után már használhatóbbak az ősköves italok, de szerintem még mindig nem elég erősek, simán maxba kellene gyógyítsanak, és akkor azt mondanám, hogy jó áron adják.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.02
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6243. hozzászólás - 2014.01.03. 19:03:29 (Válasz Little Richie #6238 hozzászólására.)
Bőven a fél ÉP-n túl vág AF-el. min 90K-t 169.szinten cirka 150K-s ÉP-vel. Természetesen elfogadnék többet is...

Jav: Jobb mint volt!
A hozzászólást Bumburnyak módosította 2014.01.03. 19:09:25-kor
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.24
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6244. hozzászólás - 2014.01.03. 19:08:39 (Válasz Ariel #6242 hozzászólására.)
Támogatandó a magyarázat után! Remélem elolvassa a vezetés és reagál egy ilyen témájú változás ötletére! Havi 150kavics felértékelése a tét csúnyán szólva.
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.24
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6245. hozzászólás - 2014.01.03. 21:21:02 (Válasz Ariel #6242 hozzászólására.)
"JátszóMatek" alapon igazad van.
Opt alapon nincs, mert LE-t az életbe se áldoz egy maxopt itókára (kiváltja kavicsossal, dekrétummal, inkább pihen, kalandot dob, stb.).
Persze nem mindenki szuperopt.
Viszont a Manaital PLÁNE szembántó (játszómatek szemüveggel is).
Pontszám: 7.30
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr tehetség
244 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6246. hozzászólás - 2014.01.03. 21:23:44 (Válasz McMad #6245 hozzászólására.)
Van egyáltalán vki, aki ilyen szuperopt taktikákon van?
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 6.96
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6247. hozzászólás - 2014.01.03. 21:30:03 (Válasz Little Richie #6246 hozzászólására.)
Többet is ismerek (VF-es és EH-s szuperoptot is).
Kieg.: Én félopt vagyok (eventmánia, entimánia + eventek között szuperopt).
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.03. 21:30:50-kor
Pontszám: 7.30
kedvencKondor76Férfi
Végzetúr tehetség
194 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6248. hozzászólás - 2014.01.03. 21:39:56 (Válasz McMad #6247 hozzászólására.)
Mondj már párat.
Pontszám: 8.99
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6249. hozzászólás - 2014.01.03. 21:43:44 (Válasz Kondor76 #6248 hozzászólására.)
Kondi sörözz ne genyózz:D
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.23
kedvencKondor76Férfi
Végzetúr tehetség
194 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6250. hozzászólás - 2014.01.03. 21:50:52 (Válasz Bumburnyak #6249 hozzászólására.)
Eszemben sincs. Mármint 'genyózni'! Komolyan kíváncsi vagyok, kit tart annak.
Pontszám: 8.99
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6251. hozzászólás - 2014.01.03. 22:28:46 (Válasz Kondor76 #6250 hozzászólására.)
Akkor a sör már megvolt?!:D
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 7.17
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6252. hozzászólás - 2014.01.03. 23:15:58 (Válasz McMad #6245 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2014.01.03. 21:21:02
"JátszóMatek" alapon igazad van.
Opt alapon nincs, mert LE-t az életbe se áldoz egy maxopt itókára (kiváltja kavicsossal, dekrétummal, inkább pihen, kalandot dob, stb.).

Biztos van vagy egy tucat játékos, aki így játszik, de előbb utóbb minden ilyen vaskalapos optimalizátornál eljön az a perc, amikor felismeri, hogy az ideje többet ér, mint, hogy kivárja míg felgyógyul. Rájön, hogy nem a karácsonyi sütitől lesz erősebb a karaktere, és hogy teljesen fölöslegesen számolgatja a LE/TP-t, mert már nincs kihívás ütőtávon belül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.81
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6253. hozzászólás - 2014.01.04. 01:17:14 (Válasz Kondor76 #6250 hozzászólására.)
Mindenkit, aki erős LE/TP-vel tolja, erre maximálisan törekszik és ennek érdekében akár teljesen kihagy akár több játékelemet is a játékából.
Pontszám: 7.30
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6254. hozzászólás - 2014.01.04. 01:26:29 (Válasz Ariel #6252 hozzászólására.)
Maxos 1etértés (ezért vagyok félopt).
Nem csak a reménytelenül lemaradtak, de a szuperoptok közül is sokan töröltek azért, mert vagy beleuntak a számukra egysíkú játékba, vagy nem tudták tartani a saját magukkal szemben támasztott szintet (pl. játékidő lehetőség csökkenés, igény növekedés miatt).
Emlékeztek pl. Quellonra? Én még igen... :S
No de visszatérve:
Szerintem a kavicsos Gyógyital már messze erősebb, mint sok 2 kavicsos tétel (minden relatív - számomra annyit ér, amennyit a rá épülő VT küldi és a dekizése marhaság lenne - drágább).
Nem a kavicsos gyógyital erősítésért lobbyznék (arról már lemondtam, amikor elkezdett nőni a kavicsigénye a játéktaktikámnak).
Sokkal inkább a Manaitaléért (ár/érték szempontból).
Kieg.: Ha lesznek nagy manaigényű taktikai elemek a játékban (pl. varázslói mágia)... :-X
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.04. 01:29:36-kor
Pontszám: 6.53
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6255. hozzászólás - 2014.01.04. 12:18:18 (Válasz McMad #6254 hozzászólására.)
A manaital tényleg kritikán aluli. Ráadásul már el sem lehet adni őket. Eddig legalább lehetett használni a napi rutinoknál az italvásárlást, mert utólag el lehetett adni a manaitalokat.

Valószínűleg azért nem lettek eddig megtápolva, mert nem volt rá különösebb igény. Nem hiszem, hogy túl sok manaital fogyna a játékban, max. a kalandok és a VT miatt. Ott pedig mindegy, hogy mennyi manát ad az ital.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
kedvencFejedelemFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6256. hozzászólás - 2014.01.05. 17:59:30
Üdvözlet! Szeretnék én is pár ötlettel hozzájárulni a játék fejlesztéséhez. Remélem megvalósítható, és elnyeri mind a fejlesztők mind a játékosok tetszését. Természetesen tudom, hogy sok munka van a játékkal ezért nem is olyan egyszerű egy-egy ötletet megvalósítani, éppen ezért én nem is annyira új dolgokat mondok mint inkább olyanokat amiket már egyszer megvalósítottak más beholderes játékokban. Így nem jelentene akkora plusz munkát csupán csak be kellene hoznia végzetúrba is.

1: Lehetnének ősi elfeledett kazamaták a játékban amikhez térképrészletek összegyűjtésével jutnának a játékosok. (Így hasznos lenne a térképszerzés szakértelem) Az így összeállott térképpel pedig bejuthatnánk a kazamatákba. Amik mondjuk működhetnének, úgy mint a Kalandok földje nevezetű másik beholderes játékban. Csupán csak át kéne hozni azt a rendszert ide is. Ugyanúgy lehetne benne lépdelni arra amerre szeretnénk, és ha szörnnyel találkozunk megküzdeni vele. Lehetnének csapdák, rejtvények, és persze egy fő boss meg a kincse.

2: A második ötletem a Hatalom Kártyái Kártyajátékkal kapcsolatos. Örömömre szolgált, hogy létezik már online lehetőség belőle, de szerintem jobban is ki lehetne használni ezt az ötletet és játékot. Lehetne mondjuk ez a Végzeturak szórakozása. Hogy összeülnek és játszanak egymás ellen akár tétekért. Ugyanúgy kapna mindenki egy paklit és megjelenhetnének a lapok is mint jutalmak a játékban. Nem beszélve arról hogy lehetne akár őskőért venni paklikat, és így még több hasznot húzni a fejlesztőknek, mert itt több emberhez jutna el a játék próbálná ki mint funkciót, és ha tetszik nekik még valószínűbb, hogy vásárolnak paklikat ezzel is erősítve karakterüket vagy a játékélményt. Nem beszélve arról, hogy könnyebben akadnának olnline játékosok akikkel lehetne játszani.

3: A harmadik talán a legmeredekebb ötletem és a legnehezebben megvalósítható, de szerintem ez is hangulatossá tenné a játékot. Lehetnének közös szövetségi térkapuzások. Átlépni egyszerre több szövetségi társaddal egy térkapun egy ismeretlen létsíkra és ott küzdeni különféle kincsekért. Itt bele lehetne vinni némi stratégiát, hogy ki menjen előre ki mivel küzdjön meg. egyszóval kicsit interaktívabbá tenné a játékot azzal, hogy stratégiázni kéne. Elismerem ezt a legnehezebb megvalósítani, de feltudná dobni a játékot.

4: Végezetül az utolsó ötlet, hogy lehetne akár kvíz játékokat rendezni hasonlatosan az olimpiához, de mondjuk inkább olyan honfoglaló szerűen. Más végzetúrral-urakkal közvetlenül összemérve a tudásod, különféle jutalmakért.

Remélem tetszenek az ötletek, és valamelyik akár több is megvalósítható lesz közöttük. Minden tiszteletem a fejlesztőké, hogy egy ilyen jó játékot alkottak mint a Végzetúr. Már a kezdetektől játszom, és külön öröm, hogy van lehetőség ötletelni és ilyen módon részt venni kicsit abban, hogy ez a játék még jobb legyen. Sok sikert kívánok a továbbiakhoz!

Tisztelet: A Fejedelem
Pontszám: 7.78
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6257. hozzászólás - 2014.01.06. 16:00:35
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) 5.01

No csak az érdekesség kedvéért nekifutok még 1x, mert… NEM BÍÍÍROK LEÁLLNIIII!
Lássuk, hogy ha figyelembe vesszük a Legendát (legalábbis az általam ismert részeit) és a jelenlegi játékfelépítést, akkor hogy is fest egy „varázsló”:
1. Béna a harchoz (a mágiája nélkül).
2. Felveszi a versenyt a közelharcosokkal, ha felkészült, fel tud készülni, taktikus.
3. Kb. karakterosztályként funkcionál. Sajna nem játszható karakterosztály (mint a kufárok, kristályhordások, stb.).
4. Egy erős IQ-(Mágia)-Tau senkit nem tesz varázslóvá sem a Legendában, sem a játékban. Max tekercsolvasó zseni a közelharcosokhoz képest.

HA a játszhatósági gátat fel lehetne oldani, DE meg lehetne tartani egyben a játékra jellemző "mindenki érthet hozzá – max erre nem megy rá” elvet, akkor egy érdekes alternatív fejlődési lehetőség alakulhatna ki.
Eddigi beszélgetéseim a játékostársakkal arra engedett következtetni, hogy vannak (sokan), akik szívesen látnának további kombinatív elemeket a játékban és vannak, akik többet már nem szívesen. Kettős dolog – csak úgy oldható fel az ellentét, ha nem kötelező fejlesztési irány lenne a varázslói mágia – nélküle is versenyképes a karakter.
Ezeket és az eddigi javaslataimat is figyelembe véve a következő ötletecske merült fel bennem (kvázi előtörténet):

A Varázslók mindig is féltékenyen őrizték tudásukat. Nem is férkőzhetett hozzá a Mágia valódi ismeretéhez más, csak a kiválasztott tanítványok.
Azonban a galetkik affinitása és érdeklődése a Mágia felé sosem tartozott az elhanyagolható tényezők közé. A szövetségek erőteljes kutatásokba kezdtek ezen a téren (Mágustorony 20. és Alkimista labor 25. feletti szövetségek). Amikor megvizsgálták a Mana természetét rádöbbentek, hogy az eddig rutinszerűen-gépiesen használt manakonstrukció valójában egyfajta varázslatszövés, mellyel a Manából épület alapanyagot hoznak létre – kvázi teremtenek valamit a „semmiből”. Ezen a vonalon elindulva egyre különösebb és alternatívabb hatásokat tudtak létrehozni tapasztalati-kísérleti úton a Manából manakonstrukciós alapokra helyezett rituálékkal. Rájöttek, hogy az Esszenciák természete is hasonló (rögzült mágikus hatás). Ekkor jöttek létre az első valódi-stabil-megismételhető varázslataik. Tudásuk egyre gyarapodott, de ezt a módszert sajnos nem tudták „megvásárolhatóvá” tenni, vagy uniformizálni a Tekercsek mintájára, mert rendkívül egyéni a mintázat, melyet a tehetséges adeptusok kikísérleteztek. Mindenkinek (akit érdekelt) magának kellett a Mágia ösvényeit bejárnia tapasztaltabb társaik megfigyeléseire támaszkodva a főbb irányelvek mentén.

Hogy is nézne ki ennek tükrében egy kvázi bárki által elérhető, mégis rendkívül specializált Varázslói rendszer, mely annak a kezében ér igazán valamit, aki belemélyed, és ezért sokat áldoz (a harcosi oldalából a varázslói oldal erősítése érdekében)?

Aki ezzel is szeretne foglalkoznia, annak egyfelől rendelkeznie kell egy minimum 20-as alap Manakonstrukcióval. Ekkor megkezdheti a varázslatformulái kikísérletezését.
Játéktechnikailag ez manakonstrukciós építést jelent.
Az egész téma erősen hasonlíthatna az Alkimista laborra. A világon megismert formulák szürkén látszanának. A játékos kijelölhet egy formulát, melyet kikísérletez manakonstrukcióval (ez a metódus a Xenós csapdaépítés mintájára működhetne – adott formula X pontba kerül, erősebb manakonst értékkel gyorsabb a kifejlesztése).
A megismert formula fehér színt kap és aktiválható az Esszenciákkal megegyező módon, de nem használódik el.
Az aktiválás pillanatában 1x Manapontot fogyaszt, mégpedig a játékos Mágia értékének 10szeresét.
Miért? Mert a formula ereje is attól függ, erősebb mágia = több mana.
A hatóidő kissé kemény kérdés, ezért csak felsorolnék pár alternatívát:
1. Örök, amíg ki nem kapcsolja, vagy új esszenciát/formulát nem aktivál a játékos.
2. Fix ideig tart (esetleg az Esszencia mester AF képesség módosíthatná).
3. A varázslat „elsütésekor” fennálló Mágia értékkel megegyező percig hat.

Alapvetően Esszenciális hatású lenne a varázslat, azaz nem működhetnének egyszerre. Aktív esszenciára nem lehet varázsolni, illetve kikapcsolja az esszenciát (technikai kérdés).

Nomostakkó…
A tulajdonságokat egyre nehezebb fejleszteni, tehát valaminek kellene kicsit erősítenie a magas Mágia felé törekvők kombinatív lehetőségeit. Ez lehetne egy AF képesség.
Mágiaismeret:
Egyszerre több aktív formulád ÉS esszenciád lehet (pl. akár 2 aktív esszencia + 1 aktív formula 3 hely esetén).
500 ALAP Mágia tulajdonságonként +1 aktív formula/esszencia lehetőség.
Ára: férőhelyenként 50 AFp (maximum nincs, 60. szint alatt csak az alap 1db hely van - az nem kerül AFp-be.)

Varázslaterősség:
Minden formulának lenne egy alap ereje (X), amit 20-as mágia esetén ad és a Mágia (felszereléssel növelt) értékével szorozva kapnánk meg a végső értékét.
Példa: -0,01 mp a vadászat idejére. A kerekítés felfelé történik egész számra (ahol nem a lefelé kerekítés, illetve a tört az értelmezhetőbb-használhatóbb szorzó).
100-as Mágiáig ez -1 mp, 1000-s mágiánál -10 mp.
Természetesen az X formulánként változó érték.

A formulák alaperősségét igenokosan KELL belőni, hogy egy harcra maximálisan rákombózó Varázsló esélyes legyen egy Varázslói mágiával nem foglalkozó, de tűrhetően optolt karakterrel szemben. Az alapfelépítés egyébként olyan, hogy csak tetemes Mágia értéknél van jelentős értelme amúgy is ehhez nyúlni (sok-sok LE-be kerül), tehát egy alternatív fejlesztési vonal. Kevésbé szoros játékkörnyezetben azért megérős lehet a tolása űberharcosoknak is...

Formulaötletek EBBEN a javaslatban szerepeltek már, de természetesen a számszerű értékek X-re cserélendők (formulafüggő, e rendszerbe illeszkedő, újragondolt értékre).

Pár új formulaötlet:
Pihenésed X perccel megnő.
Harcba hívott Tollaskígyód +X EH-s rabolt LE-t ad (VF-esnek is).
Harcba hívott Mágiatündéred a téged ért varázslatsebzés X%-át elnyeli a Mágiaelnyelésen felül.
Harcba hívott Mágiatündéred X%-al olcsósítja a varázslatok manaköltségét (varázslói varázslatét is, ergo 2 varázslathely esetén már használhatóbb dolog).
Harcba hívott Álommanód az állatszakértelmeket X%-al hatékonyabban működteti minden harcba hívott állatodnál.
Harcba hívott Őrült démonod +X% állatsebzést ad.
Eventcsatákban X regen.
Eventcsatákban +X Epispec bónusz (max fölött is).
Ütőtávod X szinttel nő.

Valójában irgalmatlan mennyiségű formula elképzelhető, no de a Behó tervein, lehetőségein, elképzelésein múlik MINDEN…

Kieg.: THX Aurri (RIP), Beherit, Cras (RIP), Gigatesó, Ariel, Miklós, Büyük, Kocos, Lan.
A hozzászólást McMad módosította 2014.01.07. 11:42:07-kor
Pontszám: 7.95
kedvencHanspeterFérfi
Végzetúr mester
451 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6258. hozzászólás - 2014.01.06. 16:25:35 (Válasz McMad #6257 hozzászólására.)
Én szívem szerint már rég azt várnám, hogy Miklós kezdjen ötletelni, mi a megvalósítható és hogyan.
Egyetlen aprócska dolgot nem értek.

Ö minek?
Pihenésed X perccel megnő.


Már így is 60-70 órányi pihenés áll rendelkezésre egyetlen 24 órás napon. Van arra bárkinek szüksége, hogy egyhuzamban ne 10 hanem mondjuk 11 órát pihenjen?
Kiképző - v3
Pontszám: 8.15
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6259. hozzászólás - 2014.01.06. 16:40:44 (Válasz McMad #6257 hozzászólására.)
Szép lassan kezd letisztulni a javaslatod, még a végén lesz is belőle valami
Ez gyakorlatilag egy második alkimista labor, ahol a képességeket nem eszenciák gyűjtögetésével lehet összeszedni, hanem manakonstrukcióval. A képességek erőssége pedig a mágia tulajdonságtól függ.
Mivel az alkimista laborba már nem kerülnek új képességek, így ez jó lehetőség lehet arra, hogy bekerüljenek olyan dolgok, amik a laborból kimaradtak.
A permanens képességekre ott van az AF rendszere, de ha lesznek jó ötletek limitált hatóidejű képességekre, akkor pár permanens is elfér mellettük. Talán nem reménytelen a dolog.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.02
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6260. hozzászólás - 2014.01.06. 20:47:34 (Válasz Hanspeter #6258 hozzászólására.)
Igazad van, de sokan nem tudnak naponta 8x-15x benézni. Sokan max 1x-2x 0,5-1 órára.
A Védekezésbónusz nem nagy táp (csak ez nő Pihenéssel esetükben), azonban az nem mindegy, hogy meddig tart. :-X ;-)
Pontszám: 7.30
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: JégvilágAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!