Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5281. hozzászólás - 2012.12.28. 00:27:59 (Válasz Barbey #5280 hozzászólására.)
Erre a transzdestrukció izére rá kellett keresnem, de a többit értettem.
Köszönö9m a választ.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.81
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5282. hozzászólás - 2012.12.28. 09:44:34
Sziasztok,

Állatképek cseréjének lehetősége nekem is szimpatikus. Mondjuk nem a "bármi feltölthető" formában..

üdv
Pontszám: 7.59
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5283. hozzászólás - 2012.12.28. 10:08:31
Állat lépett szintjei szerint nem tudnátok képeket megadni, amik közül lehet választani?

0-50-ig (szint) x kép
50-100-ig (szint) y kép
100-150-ig (szint z kép
150-200-ig (szint) w kép

és így tovább, mert ha bármilyen képet be lehet rakni, akkor sok értelme nem lesz...mindenki bíbor möszével fog rohangászni. D azt el tudom képzelni, hogy akinek mondjuk 322-es szintű állatja van, az válaszhat a 300-350. szintű állatok képeiből, vagy az epikus/entitás ellenfelek nevéből. Az állat nevekre is el tudok képzelni a DCS-hez hasonlóan, címeket.
A hozzászólást Viszok009 módosította 2012.12.28. 10:10:37-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.41
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5284. hozzászólás - 2012.12.28. 10:23:09 (Válasz Viszok009 #5283 hozzászólására.)
Bizonyos szinteken átváltoznak, mint a pokemonok!


De ha mindenki feltölt magának állatképet, akkor igazán egyedivé lehetne tenni. Azért ritka a 2 egyforma karakterkép is.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 6.89
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5285. hozzászólás - 2012.12.28. 11:53:16 (Válasz Szakall #5284 hozzászólására.)
Én csak attól tartanék, hogy tele lennénk a játék hangulatához nem illő képekkel megint.

Kivéve persze, ha néhány játékos vállalja a moderálást
Pontszám: 8.40
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5286. hozzászólás - 2012.12.28. 12:24:05 (Válasz Maci #5285 hozzászólására.)
A karakterképeket is elbírálja valaki. Azok is játékosok?
Tudom, hogy bármilyen jött-ment emberre nem bíznak feladatokat, de Én vállalnék valamit, hogy aktívan részt vehessek a játék fejlődősében.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.77
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5287. hozzászólás - 2012.12.28. 12:34:44 (Válasz Szakall #5286 hozzászólására.)
A karakterek képeinél nagy szabadság van, az állatok képeinél szerintem nem kéne, hogy legyen.

A fejlesztők döntik el.
Pontszám: 7.55
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5288. hozzászólás - 2012.12.28. 13:48:10
Szerintem az állatok képei csak a játékon belül elérhető képekből lehessen variálható - ha lesz bármi ilyen lehetőség.

Idézet: Viszok009 - 2012.12.28. 10:08:31
Az állat nevekre is el tudok képzelni a DCS-hez hasonlóan, címeket.

DP?
Szerintem az állataidnak olyan nevet tudsz adni amilyent akarsz, akár címmel együtt.

1x gondoltam rá, de túl hosszú lenne a leírásokban és borítaná a jelenlegi rendet.
(A jelenlegi rend azt takarja, hogy én sem használok címeket, annak ellenére, hogy tehetném, túl elcsépeltek, így marad a Quellon & Quill, Quentyn, Quance, Quorin.)
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.91
kedvencAsfalothFérfi
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5289. hozzászólás - 2012.12.28. 14:43:56 (Válasz Viszok009 #5283 hozzászólására.)
Szerintem ne az állat szintjétől függjenek a képek, hanem a karakter szintjétől.
Aktuálisan mindig azok az állatképek közül lehessen válogatni, amiket a karakter vadászat közben éppen el tud érni, ez azt hiszem karakterszint +/-3.
A hozzászólást Asfaloth módosította 2012.12.28. 14:45:11-kor
Ööö....asszem....v3
Pontszám: 10
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5290. hozzászólás - 2012.12.28. 14:58:27 (Válasz Asfaloth #5289 hozzászólására.)
Szint +/- 2.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.91
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5291. hozzászólás - 2012.12.28. 15:55:08
De egy 50. szintű karinak már bőven lehet 100. szintű állata. Ami szerintem komolyabb képet igényelne, mint egy 50. szintű.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.77
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5292. hozzászólás - 2012.12.28. 17:03:52 (Válasz Szakall #5291 hozzászólására.)
100 lépett szint, de attól még az alapszintje olyan amilyen és ha a kép kinézetére gondolsz, akkor szerintem 50 alatt is vannak mutatósak (egyéni ízlés szerint) és 100 felett is van olyan amit soha sem szeretnél a soraidban látni.

Egyébként adtál egy ötletet: a lényeink képének változtatásának alapfeltétele a lény alapszintje. Azok közül lehet válogatni amely képek szintjét eléri vagy meghaladja az állat alapszintje. Csonterősítés és stimulátor segítségével ugye lehet emelni az alapszintet és maga a képváltás is lehetne egy AFK, mondjuk "alakváltás mestere" vagy hasonló értelmű szó. Így régi állatot is lehet "frissíteni" kinézet szempontjából vagy újabbnak kisebb alapszintű lény képét adni.
Persze, hogy programozásilag ez mennyi munka, nem tudom.


Az nem tetszik, hogy olyan képet adj egy lényednek amire még sosem vadásztál, akár epikus méretű hozzád képest.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.91
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5293. hozzászólás - 2012.12.28. 17:22:36
Kár, hogy hiába agyalunk rajta, szerintem soha nem fog megvalósulni. Az lenne rá a válasz, hogy ezt a problémát meg lehet oldani a csapdakészítéssel. Olyat fogsz be, amilyet pontosan akarsz, méghozzá annak az állatnak dupla az elfogási esélye. Osszességében szarabb a vadászatod, de olyan állatod lesz, amilyet szeretnél.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.07
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5294. hozzászólás - 2012.12.28. 18:04:25 (Válasz Szakall #5279 hozzászólására.)
A hagyományos (nem Ef-es) rablásokról biztosan tudom, hogy alapjáraton 15 %-ot lehet szakítani az ellenfélnél lévő LE-ből (gyémántnak 18-at). Ezt lehet tárgybónuszokkal (gyűrű, lánc, állattcucc, stb..) duplázni 30 %-ig, gyémántnak 36 %-ig. A kivégzés is tárgybónusznak számít, és a wikivel ellentétben nem a 45 %-a lehet ez a bónusz az alap 15 (vagy 18) %-nak. Ez az infó téves, régen lehetett a kivégzéssel az ellenfélnél lévő LE akár 45 %-át is elhozni, de ezt már több évvel ezelőtt maximálizálták 30 (ill 36) %-ban. Valószínűleg ez kavarhatott be a rovat szerkesztése közben. Csak kivégzéssel is elérhető a 30/36 %-os rablás limit.
Ha a kivégzés bónusz maxos, akkor gyakorlatilag nincs értelme olyan tárgyat viselni, ami a portya LE-re ad + %-ot (Csak a standard rablásra értendő, az ef teljesen más tészta). Kivégzésnél a két karakter kivégzése közti különbség számít. Ez lehet, hogy tapasztalati szintenként változik. Az biztos, hogy 15. tapasztalati szinten 5 szintenként emelkedik 1 %-ot a dolog. (Gyémánt karaktereknek erre az 1 %-ra is van 1,15-*-ös vagy 1,2-es szorzójuk vélhetően).

Az átokpiramis tapasztalataim és eredményeim szerint, nem erre a LE-ra vannak hatással, hanem az ellenfélnél lévő LE mennyiségét veszi 20 %-kal magasabbnak (pl. 1000-ből "csinál" 1200-at), és ezután számolja tovább a hagyományos módon a rablást.

Ez csak a hagyományos rablásra érvényes, az ef-hez nincs semmi köze. A infók nem hivatalosak, az általam indított portyák és az ebből keletkezett levelezések adatai alapján vontam le ezeket a következtetéseket. A képletek minden rablásomra tökéletesen működtek.
Pontszám: 8.83
népszerűKhuinFérfi
Végzetúr tehetség
244 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5295. hozzászólás - 2012.12.28. 20:10:06 (Válasz Szakall #5293 hozzászólására.)
Ezzel csak az az egy baj, hogyha valakinek elég magas szintjű az állata, nem fog csapdakészítéssel újat szerezni, csak sajtolásra.
A végzetúr játék olyan, mint az ogre. Nagy, büdös, és az ember a pokolba kívánná.
Pontszám: 6.15
népszerűKhuinFérfi
Végzetúr tehetség
244 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5296. hozzászólás - 2012.12.28. 20:12:13 (Válasz Quellon #5288 hozzászólására.)
Igen. Címeket a nevekben ne használjunk. Ez alól az egyetlen kivétel Khaleesi A Kedves Vezető, a bolygó ura.
A végzetúr játék olyan, mint az ogre. Nagy, büdös, és az ember a pokolba kívánná.
Pontszám: 8.08
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5297. hozzászólás - 2012.12.28. 20:57:13 (Válasz Khuin #5296 hozzászólására.)
Idézet: Khuin - 2012.12.28. 20:12:13
Igen. Címeket a nevekben ne használjunk. Ez alól az egyetlen kivétel Khaleesi A Kedves Vezető, a bolygó ura.


Ezzel valamilyen szinten egyet kell, hogy értsek

Valamint az aláírás lehessen hosszabb, mert így sose tudom meg, hogy mit találtam fel

Továbbá elnevezünk egy holdat Khuinról, mondjuk legyen a neve... Khuin hold, amely a Kondor bolygó körül kering. (Kondor nem egy karakter, hanem egy bolygó, aminek az ura vagyok )
Pontszám: 7.30
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5298. hozzászólás - 2012.12.30. 11:30:36
Egyre elterjedtebbek a szélesvásznú „wide” –16:9 képraányú monitiorok ilyen monitoton két oldalon a hagyományos monitorhoz képes két oldalt kb még egy "oldalnyi " üres kihasznlatalan hely van. Tudom nagy munka de el lehetne gondolkodni egy a kétféle monitoron való megjelenés között. (ha jól emlélszem van egy megoldás amivel a felhasználó monitorfelbontását le lehet kérdezni ettől függővé tenni a két megjelenítési módot)
Biztos lenne pár játékos aki szívesen segítene megtervezni a szélesvásznú oldalt, esetleg pályázat szerűen a nyertes pedig kaphatna valalmilyen mindkét részről elfogadható jutalmzást.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 9.00
fórumozóSaboteurFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5299. hozzászólás - 2012.12.31. 17:33:49
Sziasztok! Azért ide írom, mert nem tudok topicot nyitni.
Lenne pár ötletem, de ha nem tetszenek nem kell mindját elkergetni.
1. Szakmák
Arra godnoltam. hogy lehetnének különféle szakmák, mint pl.: főzés, páncél készítés, bányászat...
Úgy nézne ki, hogy mindegyik szakmához tartozna egy- esetleg kettő szakértelem melyet lehet húzni. Pl.: a páncél készításhez a nyúzás, vagy abányaszat+kovácsolás. Vadászat közben az elejtett állatokat meg lehet nyúzni, és kisebb nagyob sikerrel páncélt lehetne készíteni (idegen szóval) kraftolni. A bányászattal lehetne acél kibányászni, a kovácsolással pedig "megformálni" azt. De ezek csak példák, lehetnének még más szakmák is. Ilyenekre gondoltam:főzés, páncélkészítés, fokuszkristálykészítés, fegyverkészítés, bájital készítés és modnjukékszer készítés. Itt pl. lehetne kombinálni a bányaszatot-(acél foglalat+gyémánt)

2.Kastélyharc
Itt nem a szövetségek küzdenének, hanem úgynevezett légiók. Nem lennének itt horda korlátok azaz egy légión belül lehetne gyémánt, rubin mindenféle horda belé harcos. Mondjuk vasárnap esténként lenne a harc- durván egy fél óra. A légióba minden szintből a köépmezőnytöl fölfelé lévő karakterek jelentkezhetnének, és mondjuk 4 tapasztalt karakter lenne a légiók vezetője.MIkor megvan minden akkor vasárnap este-random módon lenne a válogatás. A kastélyokban rettenetes erejű epikusok lennének, és mondjuk 1-2 őr. Őket kellene legyőzni-esetleg msáik légió ellen harcolni. Ha legyözte az egyik légió az epikust-másik légiót akkor gey hétig övé lenne a kastély és élvezné annak minden előnyét. Pl.: a lélekkkufárnál -20%al vásárolhat, -20% fejleszhet tul.-t, vagy akarmilyen kiváltság.

3.

Az egyéni epikusok csapása. 5 szinttöl lehetne találnio "nyomokat" a vadászat során. Ezek a nyomok elvezetnének valahova, és ott bele lehetne kezdeni egy egyéni epikus leölésébe. Ha végzett vele akkor kapna valami erős tárgyat, pl. fegyvert. Ez úgy nézni ki, hogy 5-szinttöl kezdve lehetne találni nyomokat és ezek nyomán el lehet indulni. Olyan lenne mint egy mini kaland. Esetleg lehetne csinálni csoportban is-mondjuk 2-3 hárim azaonos "minikalandot" csináló végzetúr, csoportba verődne. Azért írtam, hogy aznonos szintű, mert akkor nem származna előny abból, ha van mondjuk egy 20-as egy 100-as szintű VÚ. haverja.

4.Piac
Ide lehetne kirakni amár VÚ.nak nem kellő dolgokat. Ez azért lenne jó, mert ha valaki kinövi é s már neki nem kell akor mondjuk pár100 LÉ-vel olcsóbban berakná és a kis szintű kari meg megvenné. Ide nem fogok kisregéynt írni, mert mindenki tudja, hogy mire gondolok. Megjegyzés:így esteleg juthatnának azok is ősköves cucchoz, akiknek nincs rá HUF-juk.

5. Számlázás
Ez annyit takar, hogy el lehet levélben küldeni egy vagy több tárgyat egy másik VÚ.-nak, és ő csak akkor tudja kibonta, ha kifizeti. Mondjuk: küdlök xy-nak egy z fegyvert zy LÉ-rt. Megkapja és mielött kibontaná a levelt, felugrana egy kis ablak melyben ez a szöveg állna: 'számláott tárgy: ára xy. Csak akkor zudod kicsomagolni ha kifizeted az összeget.' miután rakittaint,. hogy ok megkapja- a LÉ levonásra kerül- a tárgy a trágylistára karül. A msáik- a számlázó karakter pedig levélben kapná meg a LÉ-t.

Eddig ennyi jutott eszembe, bocsi a helyesírási hibákét-nem kell értük korholni és vélemyéneket, hogy tetszik-e. Esetleg valaki leírhatná, hogy lehet topicot nyitni.

Tisztelettel Saboteur
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5300. hozzászólás - 2012.12.31. 19:34:27 (Válasz Saboteur #5299 hozzászólására.)
1. Bonyolult megcsinálni és nem ilyen a játék koncepciója. Elég sok mindent lehet fejleszteni: szakértelmek, AF képességek

2. Bajnoki viadalnak hívják és a fertőzöttek kapják ajándékba, hogy saját hordabelit üthetnek. Emellett van olyan event, ami nem szövetségi összefogásra épül.

3. Van egyéni epikus ütés, entitásnak hívják.

4-5. Soha nem lesz karakterek közötti kereskedelem, mert a rabszolgázás melegágya.

Nem tudom, hanyadik szintű vagy, de idővel nagyon sok mindent csinálhatsz, fejleszthetsz. Javaslom a http://vegzetur.wikidot.hu oldalt, de csak óvatosan, mert rengeteg infó van benne.
A hozzászólást Craslorg módosította 2012.12.31. 21:10:22-kor
Pontszám: 7.73
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!