Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3181. hozzászólás - 2011.01.26. 18:26:05 (Válasz LanMaffia #3179 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2011.01.26. 17:37:12
De mintha nem is egyről beszélnénk.

Nem érdekel a szlovák szerver. Itt az emberek nagy részét szintén nem érdekli a szlovák szerver. Az érdekel hogy hogyan módosul a mi szerverünk.

De ez a széjjeltömetés legalább annyira f@szság, mint akik ezreket költenek havonta/hetente a játékra és ezerszámra csinálják az ismételhetőket, aztán meg sírnak hogy 1%-kal kevesebbet ér a kábításuk. Aki megteheti, megteheti.

"nem ertem miert probalod Birit belekeverni." - ez érdekes, az én olvasatom szerint pont hogy a közepén van


Meghagytam az egeszet, hogy ne erje szo a haz elejet.

Aki megteheti, megteheti.


Latod ilyen az amikor valaki be van gubozva a sajat kis vilagaba, azt ne merje senki megserteni, ami azon kivul van azt meg leszarja. Teged nyilvan nem zavar az, hogy a szlovak szerveren vagy eppen a V4-en vagy tudomisenhol ki hogyan tomi magat halalra, amig a te jatekodat nem erinti. Nem mindenki gondolkodik igy.

ez érdekes, az én olvasatom szerint pont hogy a közepén van


Nem tul erdekes, csupan arrol van szo, hogy vagy feluletesen olvastal, vagy nem tudod elfogadni a leirtakat igaznak. Tehat vagy nem ertetted, hogy Birka a szlovak szerverre kert modositast, vedelmet egy visszaeles ellen, ami teged sajat allitasod szerint NEM erint, vagy van olyan informaciod ami ennek ellentmond, es ezert gondolod azt, hogy ennek a magyar vilagokra begyuruzo hatasat szinten Birka nyakaba kell varrnod.
Gondolom az azert meg az igazi pokoknak is - sot merem remelni, hogy nekik csak igazan - egyertelmu, hogy a LE-vel tomes az visszaeles.
Mindenesetre ha van ilyen infod kerlek ne habozz megosztani velunk.

De mintha nem is egyről beszélnénk.


Igen ez valoszinuleg igaz. Akar en nem tudok valamirol, akar te voltal feluletes.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 0
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3182. hozzászólás - 2011.01.26. 18:38:59
Tiszteletem!

Először is alacsony szinten, egy frissen indult szerveren nyilvánvalóan nem egy farmot fognak berakni "a haverok" és attól a magyar pókok milliókat elszívni. Szerintem könnyen belátható hogy a gyorsított vadászat miatt néhány hét után a következőt beüzemelve szépen azon is megszedik magukat akik akarják rabszolga modul ide vagy oda.

Tehát a "felülvizsgálat" egy frissen indult szerver esetében szinte teljesen értelmetlen.

Én személy szerint azt látom hogy ebben a változtatásban semmi pozitív sincs. Egyszerűen a régebben indult szervereken játszókat lehet vele bosszantani. Mindenesetre több játékos ennek hangot is adott, én megértem hogy nem látják ennek a változtatásnak a világos oldalát.
Én úgy láttam hogy magas szinten mindenki kizárta azt hogy több éves játék után még maradtak rabszolgák. Így hogy nem érthető az hogy úgy érzik az érintett játékosok, hogy a bevételüket, azaz ezzel a játékélményüket csökkentik (függetlenül a változtatás mértékétől)?

Példának okáért a karakteremet a rosszul fejlesztő, több száz tulajdonság ponttal lemaradt karakterek is rendszeresen támadják, mert nincs értelme mást támadni. A jó arányom miatt a többi karakterhez képest aránytalanul sokat vesztek (nem mintha én sokat vinnék, mert nincs kitől, csak küldetések miatt támadok). Az utóbbi időben egy több mint száz ponttal kisebb iq-val bíró, 60 ponttal kisebb szerencsével, levarázsol és 7 támadásból kettőt bukik.
Tehát azt látom hogy boldog boldogtalant jutalmaz a rendszer, nekem még több feszültséggel jár a játék, még nagyobbat veszthetek mert játszok, portyázok.
V3 szemszögéből legalább valamilyen alapvető módon mindenkinek értelmessé kellene tenni a portyát, hogy ne a jó arányúakra szálljanak rá, hogy ne legyenek vicc portyabevételek ennyi halott, nagyon rossz arányú karakterrel és nem csak a top x karaktert kellene valamilyen formában jutalmazni.

És kérlek ne gyertek az EH-val. Igen, ha költünk rá lélekgyémántot, ha még több időt fektetünk a játékba akkor lehet úgy játszani ahogy egyébként alapvetően is lehetne?

Összegezve, addig amíg ebben a játékban büntetik a jó játékot, nem tudom mennyire haladunk pozitív irányba.

Egy személyes megjegyzés, hogy nagyon helytelennek és gyerekesnek tartom mások sérelmeit nyafogásként vagy bármi másként szőnyeg alá söpörni. Nem tetszik az sem hogy ha olyan probléma merül fel amit azért meg lehetne oldani, akkor mert néhány játékos jobban hallatja a hangját vagy egyszerűen szorosabb kapcsolatban van a játékvezetéssel az egész el lesz felejtve. Nagyon részrehajló, rossz képet fest ez a játékról és az érintett játékosokról.
Beszéljünk róla, nem árthat az.



Let
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 0
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3183. hozzászólás - 2011.01.26. 19:04:26 (Válasz Morzkod #3181 hozzászólására.)
Én nem másolok, nekem nincs ház házam hogy szó érje az elejét, csak részletenként

Nem tudom arra céloztál-e, hogy én gubóztam-e be a saját világomba, de van benne valami V1 TOP halálra zabálja magát KH-val, van egy csomó pók meg okos, V4-en ezreket költenek arra hogy medált szerezzenek, V3-ról meg Birka jut eszembe, szóval jó ez itt nekem.

Ja és hogy arra hogy az én játékomat nem érinti. Gondolom te is tökéletes tisztában vagy vele mi, mikor és hogyan érintette az én játékomat, de ha nem akkor elmondom hogy halálra raboltam az Azúr Légiót, aztán hipp-hopp megszívtam. Aztán megint, megint és megint.

Pontosan Birka nyakába lehet varrni...

Igazából engem ez az egész nem érint, de pusztán azért szóltam bele, mert irtó lealacsonyítóan beszéltek itt a többiekkel.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 0
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3184. hozzászólás - 2011.01.26. 19:10:31 (Válasz LanMaffia #3183 hozzászólására.)
A V1 TOP halálra zabálja magáthoz megjegyzés: Korábban írtam, hogy nullához közelít, mert az EH számít az esetek 95%-ában, ami alacsonyabb szinten is hozzáférhető, azaz nem azért van nagy LE diffem, mert KH van, hanem mert EH van. A KH csak portyacélpontokat teremtett, ami alacsonyabb szinten jobban hozzáférhető. (Ettől persze az alacsonyabb szintekre is KH-t mozgalmat eddig is és ezután is támogatni fogom.)
Pontszám: 0
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3185. hozzászólás - 2011.01.26. 19:21:53 (Válasz LanMaffia #3183 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2011.01.26. 19:04:26
irtó lealacsonyítóan beszéltek itt a többiekkel.


Igazad van orrba szajba patkanyozok. Elnezest is kerek.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 0
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3186. hozzászólás - 2011.01.26. 19:46:31 (Válasz Craslorg #3184 hozzászólására.)
Ezt mondod te. Többiek mit mondanak?

Továbbá ez még mindig annyi hogy nektek ott a KH, másnak nincs ott a KH... és nem hiszem hogy olyan borzasztó lenne a jelenlétük.

Morzkod: azt mondtam lealacsonyítóan!
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 0
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3187. hozzászólás - 2011.01.26. 19:51:57 (Válasz LanMaffia #3186 hozzászólására.)
KHról:

Idézet: Piciklon - 2011.01.16. 09:52:26
...
Illetve, amikor számolgattam egy kicsit, hogy 80-as szint felett hány karakter jut/szint és felvetettem, hogy KH-t oda, amelyik szinten X db karakter alatt van a létszám, nyugodtan lehet KH (és magának a KH szövetségnek is lehet több tagja, mint 35, ezen nem múlna a dolog). Ergo így lenne kin küldizni.

Minderről magasságos Random isten véleményét is kikérte, aki (idézek) hümmögött, majd az "Egyszer majd visszatérünk rá" választ adta, ami szabad fordításban a "soha napján kis kedden" időpontot jelenti. ....


Ennyi.
A hozzászólást Piciklon módosította 2011.01.26. 19:52:26-kor

Pontszám: 0
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3188. hozzászólás - 2011.01.26. 20:19:42 (Válasz Piciklon #3187 hozzászólására.)
Ott voltam a találkozón én is

Ha nem csak kihívásra raknám minden PP-m, még bele is ásnám ebbe magam. De sajnos a múlt tapasztalatai azt mutatják, hogy nem érdemes
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 0
népszerűArchibald CunninghamFérfi
Végzetúr mester
882 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3189. hozzászólás - 2011.01.26. 20:20:02 (Válasz LanMaffia #3186 hozzászólására.)
Kb. ugyanazt, mint Cras, legalábbis én. Annyi módosítással, hogy valamiért néha még az EH sem működik rendesen a KH esetében. Ha ez bug, akkor azt is illene már megvizsgálni. A Kh kiterjesztését meg 80. szintű korom óta támogatom. Viszont le lett szavazva - máig nem értem hogyan - ennek ellenére nem lenne baj egy második szavazás és megláthatnánk, hogy mi történik. A legpozitívabb az lenne, ha nem csak 35 fős lenne a KH, hanem mondjuk 50 bár lehet ez sem oldana meg minden problémát.. Viszont többen próbálkozhatnának és ez többeknek engedne rálátást a Kh-táp dologra..
V1
Pontszám: 0
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3190. hozzászólás - 2011.01.26. 20:23:14 (Válasz LanMaffia #3188 hozzászólására.)
LanMaffia, nem tudom melyik talira gondolsz, de ez úgymond "magánakció" volt. (Értsd: nem talin)

(Egyik talin a szövinév váltást intéztem...)
A hozzászólást Piciklon módosította 2011.01.26. 20:30:26-kor

Pontszám: 6.49
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3191. hozzászólás - 2011.01.26. 20:29:29 (Válasz LanMaffia #3183 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2011.01.26. 19:04:26
V1 TOP halálra zabálja magát KH-val


Valójában a rablásból befolyó LE töredéke a teljes LE bevételnek és kb fél tulajdonságot lehet fejleszteni belőle naponta. Ha a napi LE bevétel 20%-át kiteszi a portyából befolyó rész, akkor sokat mondok. Persze a toplistán csak az látszik, hogy hű de nagyot lehet tápolni a KH-n, az már nem, hogy mennyibe kerül a tulajdonságfejlesztés, vagy hogy mennyi LE folyik be a karakterhez portyán kívül.

Sokkal tisztább lenne a dolog, ha a LE diff. mellett egy olyan mutató is lenne, ami megmutatja, hogy melyik karakterben mennyi LE van összesen. Máris kiderülne, hogy a KH-t püfölők esetében a 10-30 millió LE diff. teljesen eltörpül az össz LE-t tekintve.

A 10-ik szintű karakter miért nem mutogat az 50-ik szintűre, hogy fúj, mennyi LE-t szerez vadászatból? Az EH pont úgy működik, mint a vadászat, minél magasabb szintű a karakter, annál több LE-t hoz neki. Minél magasabb szintű egy karakter, annál följebb fog mászni a LE diff. listán, egyszerűen azért, mert az EH többet termel neki.

Ha lenne a szintemen elég célpont, és nem lefelé kellene támadnom, napi 250k LE-t termelne csak az EH. Ez havi 7,5 millió LE, amivel gyakorlatilag minden hónapban Lady Alvariel medált lehet nyerni. Nem kellene hozzá sem ész, sem játéktudás, csak 10 legyőzhető karakter a szintemen és fölöttem.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.20
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3192. hozzászólás - 2011.01.26. 20:54:55 (Válasz Ariel #3191 hozzászólására.)
Jól mondod, csak azt látni hogy mentek felfelé a toplistán. Tehát egy alacsonyabb szintűnek sokkal inkább oda kell tennie magát ahhoz hogy felkerüljön arra a listára, amihez ugye elég csak csapkodni a KH-t, mert az EH úgyis bekattan. És most erre jön az, hogy ki a farm, ki a rabszolga, ne lehessen már annyit elvinni.

És szerintem mindenkinek szíve joga rosszallással tekinteni a tőle fentebb lévőkre, nekem azért mert nem használhatok tárgyakat, nincs KH, kevesebb LÉt kapok vadászatból, kevesebbet jutalmat kapok kalandokból, küldetésekből, és a többi. Ti pedig azért mert a lentebb lévők hamarabb kapnak meg fejlesztéseket (relatíve)... meg a többi.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 0
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3193. hozzászólás - 2011.01.26. 21:15:47 (Válasz LanMaffia #3192 hozzászólására.)
A LE diff. toplista az EH megjelenéséig viszonylag szintfüggetlen volt. A magasabb szint nem garantált több LE-t rablásból, sőt, gyakoribb volt a nullázás. Az EH megjelenése óta ez a toplista már nem szintfüggetlen, a magas szintűek nagy előnyben vannak, és bármennyire is küzd a kiszorulás ellen egy alacsony szintű pók, a jóval nagyobb szintű karakterek meg fogják előzni. Ezen a toplistán már eldőlt a verseny, és az EH nyert.

Ha olyan toplistát akarunk, amin a pókok szerepelnek jól, akkor egy LE/TP toplistát kell betervezni, mert a LE diff. erre már nem jó.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.97
kedvelt tagGenocideFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3194. hozzászólás - 2011.01.27. 07:58:40 (Válasz LoWs #3150 hozzászólására.)
Idézet: LoWs - 2011.01.26. 10:22:08
Engem csak az bánt, hogy a csalókat nem büntetik, a rosszul játszókat minden áron megvédik és akinek van esze a játékhoz, azokat meg szívatják.

Roppant egyszerű, hogy miért így van mindez:
- A csalókat el kell tudni kapni ahhoz, hogy büntethessék - nos, ehhez nem igazán értenek. Továbbá amíg prémium tagság kell ahhoz, hogy multizhass (ott a GY.I.K-ben) addig nem beszélhetünk csalásról, hiszen megengedett még az is.
- Az átlag alatti színvonalat nyújtó "játékosokat" minden áron támogatni kell, hogy elérhessék azt a szintet, ami számukra már kivitelezhetetlen, mert egy csepp ész szükségeltetne hozzá. Ekkor kapják meg a játékélménynek nevezett jutalmat - az más kérdés, mennyit fognak fel belőle.
- Aki ésszel játszik (haladjon bármilyen úton), az előbb-utóbb a fejére nő a környezetének és az átlagos játékosok játékélményét lerontja, a pancserekét pedig nullázza. (Persze az egyre csak szélesedő ütőtávok ezt ideig-óráig kompenzálják - szvsz el is lehetne törölni eme korlátot, hogy még többeknek lehessen játékélményük.) Ha elkenik az ilyenek száját, akkor elkezdenek csalózni, korlátozásokat kérni (ha épp a beho holdudvarában találhatóak, akkor ugye meg is valósulnak) és törléssel fenyegetőzni. Ezt nem szabad hagyni, hiszen belőlük van a legtöbb, jelentős reklámbevételt termelnek. Ennél már csak az inaktívak a jobbak, akikre még jobban vigyáznak, hiszen minden "fejlesztést" szép csendben elfogadnak, nem hőbörögnek, nem törölnek, de el lehet mondani, hogy "csak a V2-n 9810 játékos van!" - s hogy ennek csak a töredéke játszik, az legfeljebb a játékosokat bosszantja...
Pontszám: 8.91
irritálóAndiBaliNő
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3195. hozzászólás - 2011.01.27. 08:50:35
Sziasztok.
Lehetne egy olyan, hogy véletlenszerű portya/kihívás, ami ha nyersz kicsit többet (pl. 2szeres rablás) adna és (mondjuk) 100 győzelem után kapnál 1 "vagányság" medált. Én személy szeint örülnék ennek a funkciónak. Üdv SzittyAndi V3
Pontszám: 4.93
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3196. hozzászólás - 2011.01.27. 08:57:34 (Válasz Ariel #3193 hozzászólására.)
Nézd, a lé toplista már akkor elvesztette a "mutató" jellegét, amikor is a lélekszívás előkerült, és nem számít bele a portya eredménybe

A lé/tp lista se érne semmit, mert az ismételhető küldetések rohadtul bekavarnak. Ha lenyomok 10 0 tp-s 0 lés csatát (pl veszteset) , de ez alatt megcsinálom a 40 kábítást, akkor összességében 0 TP-ért 10 pp-vel bezsebeltem 30k lét (10í0. szinten). Mutas snekem egy olyan mechanizmust, mely ezt be tudja számolni valamilyen listába...

Az össz termelt lista meg azért nem kóser, mert kerek perec belenyomja a karakterek képébe, hogy ő mennyire teljesített jól. És ha meglátom, valaki meglátja, hogy a szomszédja 3x annyi lét termelt össze 70 szint alatt mint ő, miközben negatív a csata aránya, akkor nagyon sok embernél el kezd villogni a DEL gomb hirtelen... Éppen ezért sose fogjuk látni az össz megtermelt léjét egy karakternek!
Pontszám: 7.44
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3197. hozzászólás - 2011.01.27. 11:01:17
Na, akkor kicsit belszólok én is a KH-n széjjeltápolódók vitájába.
Én olyan szinten voltam, hogy nem értem el a KH-t, ők sem engem. Volt is portyacélpontom, elvoltam.
Kezdtem unni a VF-et, és amikor bejött ez EH, azonnal felvettem. Sokkal izgalmasabb és jobb lett a játék!
Viszont elkezdtem haladni szintben felfele. El kellett döntenem, hogy mi legyen. Így felnyomtan a szingut, és beértem a KH-t. Gondoltam mekkora táp lesz! Hát nem az.
Ugyanis itt játékos alig van, és akik még nem töröltek, azok mind kiemelkedően erős karakterek. (aki nem volt az az vagy lemaradt, vagy törölte magát, így az egyre erősebbek maradtak meg)
Ráadásul itt 10 szintkülömbségre jut 12 játékos. NINCS célpont, és ezen a KH sem segít sokat, hiszen azt a 12 embert másolja, akit amúgy is látok, és akik jócskán erősek.

A KH-t nem tudom kínzókamrába vinni, a küldetések is nehezebben teljesíthetőek rajtuk.
Lélekszívás, LE-rablás az felejtős manapság.
Mostanában fél napokat gép eleőtt töltök, és frissítemm a portyalistát, hogy hátha feljön valaki, akit meg tudok verni, és gyorsan megüthetem, mielőtt a többi hiéna ütné meg.

És ez oda vezet, hogy 3-4 játékost ütünk sokan, sokszor. Előbb-utóbb ők is megunják, és törölni fognak. (mert kitörni, és megerősödi ebben a nagy versenyben igen nehéz)

Szóval a KH most már nem jelent tápot. Annyi, hogy egy picivel több a célpont, de ha megnézzük a 35 KH-st, hogy mekkora a szintkülömbség köztük, akkor már nem is olyan sok a célpont.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.84
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3198. hozzászólás - 2011.01.27. 11:10:00
Viszont, ha már játékfejlesztés topic, lenne egy ötletem a PP-k alternatív felhasználására, és az alacsonyabb szinteken történő EH népszerűsítésre.

Lehetne egy új cselekvés, ami PP-be kerülne. Gyakorlatilag a Manómudult fejleszteni tovább.
Elmegyek egy véletlenszerű gyűjögetésre, ahol más értelmes lényeket támadok meg. Mondjuk a felszín teremtményeit.
Úgy zajlana a csata, mint egy csatában 1 PP-be kerülne. Viszont fele TP, és fele LÉ járna érte, mint ha egy velem azonos szintű játékost ütnék meg.
Állatfejlődés is fele olyan mértékű.
Küldetést (kábítás, kritikusok) NEM lehetne csinálni rajta, viszont lenne helyette 2 új ismételhető küldi, amit csat itt csinálhatna meg a játékos.

EH alapján számolná a kapott LÉ-t, és az EH-t erősítő AF képességek is számítanának.
Ha VF-es ütné, akkor minimális TP, és minimális LÉ járna érte.

Ezzel lehetne adni egy újabb színt a játéknak, mert sokszor demoralizáló, ha a játékosok egymást ütik, és magasabb szinten jobban szűkülnek a lehetőségek, így pár boxzsák-ot zúznak az emberek folyamatosan.
Így el lehetne lőnni a PP-t annak akinek nincs mire költenie, de mégsem akkora hatásfokkal, mintha játékost ütne.

(az ötlet elég vázlatos, de lehetne rajta okoskodni szerintem, és kihozni belőle valami jót)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.81
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3199. hozzászólás - 2011.01.27. 11:42:35 (Válasz Tiha #3198 hozzászólására.)
Ezt anno Phua kúpnak hívtuk ötlet szinten

Belépsz a Phua kupba, ahol egy massza jön szembe (mano modul) stbstbstb...
Ha nagyon érdekel visszakereshetem a "miért nem"-et
Pontszám: 6
kedvencNagyzoltantFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3200. hozzászólás - 2011.01.27. 11:45:55
Pedig szerintem lehetne vele mit kezdeni!
Legalább hozna egy kis szint!
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!