Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2681. hozzászólás - 2010.10.18. 20:52:54 (Válasz Sesshomaru #2680 hozzászólására.)
Jó dolog lenne ilyen változatos dolgokat bevezetni, de a sebzések aránya elég régóta a kényes egyensúly kfő kérdése, pedig most csak a közelharc és varázslat van. Gondold el mi lenne, ha még 3 félét betennének. Nagyon nehéz, majdhogynem lehetetlen lenne belőni az ideálisa arányokat.
Pontszám: 7.74
kedvelt tagSesshomaruFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2682. hozzászólás - 2010.10.18. 21:04:40 (Válasz Craslorg #2681 hozzászólására.)
Ha csak nagyjából egyenlő lenne, én már akkor is szívesen kipróbálnám az összeset. Még sok taktikázási lehetőséget adna, hogy melyik típusú fegyver ki ellen jó. A nagy sebzésű a rossz védekezés ellen lenne jó, a hagyományos felszerelés ez ellen a nagy fegyver ellen, a dupla meg a hagyományos ellen. Nagyjából egyenlő erejű szövetségi tagokból álló háborúkban érdekes lenne, hogy ki ki ellen tud jól harcolni, és akkor már tényleg lenne értelme a hadvezetésnek, nem az lenne a hadvezés egyetlen kiadható parancsa, hogy "húzás a katakombába !" El tudná osztani, hogy ki milyen fegyverrel harcoljon.
V1-Sesshomaru-Békeidők hírmondói
V2-Grendel-Martalócok
V3-Kuchiky Byakuya-Mohir

Nem akkor vesztesz, ha földre kerülsz. Akkor vesztesz, ha nem állsz fel.

A jó harc része a vereség és a fájdalom. Vereség nélkül nem ismered a győzelmet, fájdalom nélkül a dicsőséget.
Pontszám: 5.24
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2683. hozzászólás - 2010.10.19. 17:09:11
Egy piros feliratka térkapuzás közben:

"Elérted a térkapus fókuszkristályok maximális számát."

Sok csorba fejszét megspórolhatnánk.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.87
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2684. hozzászólás - 2010.10.20. 08:38:28
sziasztok!
2 dologról szeretnék írni nektek, illetve a játékvezetőknek felhívni a figyelmét hogy lehet nem ártana egy kis finomítás a dolgokon...

1. Acsarkodás (állat szakértelem)
Összességében tetszik, (bár én nem fejlesztettem ki) üde színfolt, mondom ezt én aki sokat portyázik, s nem egyszer tépték meg az állataim elég rendesen..
Az hogy varázslatból olykor 8-900-at kapnak az állataim már megszoktam... de hogy erre az acsarkodás még rádob kb 800-at, az már kicsit sok.. Szerintem átestünk a ló túloldalára!
A javaslatom a következő: Az acsarkodás sebzése függjön össze azzal hogy hány állat talál el a harc egy bizonyos körében!
a jelenlegi rendszerben egy példa:
4 támadással 187 sebzést okoztak. Ellenfeled állatai 120 életpontot sebződtek.
1 támadással 48 sebzés! Ellenfeled állatai 120 életpontot sebződtek.

tehát ha mind a 4 állat sebez akkor is 120, ha csak 1, akkor is 120... Szerintem értelmesebb lenne ha ennél a példánál maradva:
4 támadással 187 sebzést okoztak. Ellenfeled állatai 120 életpontot sebződtek.
1 támadással 48 sebzés! Ellenfeled állatai 30 életpontot sebződtek.

2. Portyások kristálypontjai:
Aki a portyapontjait nem kihívásra, hanem portyázásra költi annak problémát okoz a kristálypont beszerzése!
Jelenleg a következő lehetőségek vannak:

- Zöld kristályital (79.szinten) 7595 LE-be kerül
- Kék kristályital 5 portyapont 5 őskő
- Ismételhető küldetések 10 kristálypont

Zöld kristályital: Böhöm drágának tartom, illetve kristálykorsóval is csak 60-at ad s tekintve azt hogy vannak olyan próbák amire elmegy 15-20 vagy akár több is, van amikor 1 kalandra épp elég...
A kék kristáylitallal hasonló a helyzet...
Az ismételhető küldetésekkel semmi gond nincs...

A javaslatom:
A zöld és a kék kristályital adta kristálypont legyen szint intervallumokhoz kötve ha már az "ára" marad a régiben! Magasabb szinten sokszor irreális próbák vannak, szerintem adhatnának több kristálypontot is...

Igen, értem azt az érvet is hogy nézzük meg a kalandot előtte a Wikin, s ha olyan, akkor dobjuk el... jelentem megtettem, megnéztem
Ha egy játékos varázslót, fejleszt a kalandok kb 65%-ban van olyan próba amire nagy eséllyel több kristálypontot használ fel... ha harcost fejleszt akkor ez az érték kb 50%-ra csökken...

csak ennyit szerettem volna
V3-Alíz
Pontszám: 4.39
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2685. hozzászólás - 2010.10.20. 08:54:42 (Válasz Dozer #2684 hozzászólására.)
Az acsarkodás gyenge volt, mert pl egy 17000 maxephez képest egy körönkénti 30-as sebzés elhanyagolható. A tesztverziók után lett megerősítve, hogy találat független legyen. A blökik sebződésekben nem ezt tartom durvának, hanem a varázslatból beszívott 800-2300 közti sebzéseket. Hiába van valakinek 100+100+200-as vastag bőre (Nem sok 50-es kunyhó rohangál jelenleg!), még mindig csak 1000-et tud felfogni a varázslat sebzésekből, míg 400-as vastag bőrrel esélytelen átütni valakit másodlagos támadással... Tudom erre lehet modnani, hogy csináljunk 200-as vagy 300-as vastag bőrt, ha már kritikusra nem sajnáljuk a lórerőt. Két dolog van ami ellene beszél:
-szaros 120-as másodlagos varitól bejöhet 2k++ sebződés a blökibe (És erre AF-ból jön még az erősítés!)
-valamint az IQ ultimate hatása miatt olcsóbb azt növelni, és IQ előnyre szert tenni a körnezetedhez képest! Ha nem jön be az ellenfél spellje 4-edeli a sebzést, azaz negyedeli a másodlagos hatást is, valamint a te spelled is bejön ugye... (Se egészséget, se vastag bőrt nem kell fejleszteni, elég az IQ-t tolni ezerrel!)

KP pontok:
-Ismételhető küldetésekből napi 30-50 pontot kapsz
-Lazán dobhatod azokat a kalandokat melyek nem tetszenek (Itt komoly előnye van a VF-esnek!)
-Fejlesztheted a kaland szakértelmeidet is!

Abban teljesen igazat adok neked, hogy nem "up to date" a kristály italok ára/teljesítménye, de a statikus hatásuk/dinamikus költségük miatt eleinte kellett volna sokat venni, és most dőzsölnél abban a hatásban, hogy minél később iszod meg annál több lét spórolsz...
A hozzászólást Birka módosította 2010.10.20. 08:55:50-kor
Pontszám: 5.43
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2686. hozzászólás - 2010.10.21. 13:57:49
Javaslatok Lady Alvariel versenyének kategóriabővítésére:

Nokéremalássan... Kiragadnék 2 olyan javaslatot a töménytelen őrült ötletemből, ami remélhetőleg programozásilag megoldható ÉS elég biztató a következő szempontokból:
- Minél jobban fejlesztési stratégia független
- Ábszolúte szintfüggetlen
- Minél tovább versenyben tartson minél több galetkit a kategória


1. Javaslat: KUTATÓMUNKA
Aktív versenykategória. 0.00 óra és 23.00 óra között egy random időpillanatban Lady Alvariel feldob egy szót, amit meg lehet keresni a Végzetúr játékban. Ekkor elindul egy nem látható számláló. A szó megjelenésekor az "Egyéb" gomb nem világítana, azaz kell némi éberség. A szó csak olyan lehet, amit 1. szintű karakter is láthat, megtalálhat, ráadásul több helyen is szerepelhet a Játékban, DE csak 1 lenne kiemelve, esetleg más színnel is jelölve. A kiemelés a Karakterlap "Kiégett őskő", illetve "Szerencse" kiemeléséhez hasonlóan működne és Lady Alvariel oldalára vinne. Ha megvan a szó és rá is kattintottál, akkor a te számlálód leáll, valamint a megfelelő oldalra érkezve azonnal láthatod, hogy mennyi idő alatt találtad meg a feladványt és hogy mennyi eddig az első 3 legrövidebb idő. Az elért idődet naponta van esélyed csökkenteni a verseny végéig.

2. Javaslat: SZERENCSE ÉS KITARTÁS
Passzív versenykategória. A verseny kezdetétől csak és kizárólag a portyáidat kell figyelni. Egy előre megadott, rendkívül ritka matematikai összefüggést kell keresned a portyáidban.
Csak a példa kedvéért: Csatád végén az ellenfeled és a te sebzésed összege legyen pontosan a szinted 15-szöröse.
Ha 1 hónap alatt találsz ilyet, akkor azt kiteszed a "Nyilvános csaták"-hoz egy Lady Alvarielhez címzett fül alá (remélhetőleg leprogramozható), ezzel letudva az ellenőrzés kérdése is. Fontos, hogy a matematikai összefüggés olyan legyen, hogy általános iskola 5. osztályától könnyedén alkalmazható legyen, valamint olyan ritka szitut generáljon, hogy 1 mikron PP-t se legyen érdemes csak ezért beleölni a versenybe. Ez a kategória csak és kizárólag a Szerencsétől és a Kitartástól függjön. A kategória bevezetésével hirtelen extra érdeklődést kapnának a vesztes meccsek és a vadászok önleveretése is. Úgy lenne igazán érdekes, ha a küzdő felek közül CSAK az egyik fél tudná behúzni a csatát (remélhetőleg leprogramozható). Ekkor olyan eset is előfordulhat, hogy a vesztes hamarabb reagálva, vagy mert ő odafigyel erre is, elorozza a győztestől a pontot. Kicsit holtverseny esélyes a kategória, de sebaj. A helyezést a megtalálás időpontja is befolyásolhatja.

Legfeljebb +1 kategória bevezetését javasolnám, hogy ne legyen díjdömping, de azt akár havonta cserélgetni lehetne további ötletek esetén.
Egyenlőre ezt a két kategóriát sikerált kiizzadni. Remélem adtam használható ugródeszkát a további ötletekhez. ;-)

Mod.: Finomítgatom, hátha fogyaszthatóbbá válik. ;-)
A hozzászólást McMad módosította 2010.10.21. 22:55:23-kor
Pontszám: 5.59
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2687. hozzászólás - 2010.10.23. 11:38:48
Mikor történik már végre valami a multizás kiszűrésében? Elég nagy baj, hogy a játékvezetés nem foglalkozik a nyilvánvaló csalásokkal. (Pl. háborúban egyszerre több karakterrel portyázni vagy lent tartani 15% alatt...) Mikor lesz már háború és portya reform (lesz helyette egy újabb pontrendszer)? Teljesen egyhangú, unalomba fulladó a játék (újabb 3 törlés magas szinten).
Pontszám: 5.13
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2688. hozzászólás - 2010.10.23. 11:51:00
Aukciós házról, benne a Jóság köpenyéről jutott eszembe.
Tökéletes szövetségi küldetésjutalom, ill. szövetségi tárgy lehetne.
Nem valakié lenne, hanem az bújna bele, akit a szövetség érdeke épp jónak lát, és nem lenne az övé, hanem maradna szövitulajdon, bárki belebújhatna.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.73
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2689. hozzászólás - 2010.10.23. 11:58:43 (Válasz Darah #2688 hozzászólására.)
állítólag folyamatban van az a fejlesztés hogy egy szövetség is licitálhasson az aukciós házban! Eddig mindig volt fontosabb dolog, reméljük előbb-utóbb csak összejön már
Ez a jóság köpenye javaslat oda illene rendesen..
V3-Alíz
Pontszám: 4.34
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2690. hozzászólás - 2010.10.24. 01:39:08 (Válasz Mortu #2687 hozzászólására.)
Hihetetlen, hogy egyeseknek semmi sem elég... Az elmúlt fél évben több fejlesztés, újdonság volt mint előtte egy egész éven keresztül és van aki még mindíg elégedetlen.

Ennek ellenére valóban jó lenne ha a tényleges versenyszituációkban valóban lenne valaki (valami) aki figyel erre. Értem én, hogy senki nem akarja levágni az aranytojást tojó tyúkot, ugyanakkor ez egy létező probléma amivel valóban foglalkozni kellene.
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 5.05
fórumozóAtu'Férfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2691. hozzászólás - 2010.10.27. 13:18:56
Sziasztok! Sajnos nem szoktam bogarászni a fórumot, és most se fogom megtenni, de ide küldtek. Egy olyan javaslattal állnék elő ami remélem nem csak nekem fontos:) A szakértelmeket ellehet felejteni, ezt mindenki tudja. Az állatokét nem lehetne egy itallal egy különleges relikviával(ami egyszer használható) vagy akár egy új szakértelemmel elfeledtetni?
Előre is elnézést ha ilyen felvetés volt már, és köszönöm előre is a választ!
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2692. hozzászólás - 2010.10.27. 13:45:57 (Válasz Atu' #2691 hozzászólására.)
Lesz rá AF szaki.

Respecializáció. Leírás: Egy állatod szakértelempontjait újra eloszthatod. (Többször is használható, gombként jelenik meg az állatoknál.) Költség: 3.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.50
kedvencScorpion666Férfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2693. hozzászólás - 2010.10.27. 13:48:54
Egy "apró" kényelmi javaslatom lenne:

Ha besorolok egy kvízkérdést egy kategóriába, és később újra megkapom ugyanazt a kérdést, akkor újra ott van a besorolás ablak, ami eléggé zavaró, és szerintem nem csak nekem.

Javaslat:

Ha kapok egy kérdést, amit korábban már besoroltam, akkor a besorolás helyett jelenjen meg egy ilyesmi szöveg: "Ezt a kérdést már kategorizáltad, de ha akarod, megváltoztathatod a kérdés kategóriáját". Alatta pedig egy gomb "Kategória módosítása" felirattal, aminek a megnyomása következtében megjelenne a besorolás ablak.
V2 - Sith Lord - Sötét Mágusok
Pontszám: 7.94
fórumozóAtu'Férfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2694. hozzászólás - 2010.10.27. 13:55:16 (Válasz Darah #2692 hozzászólására.)
Köszönöm:)
Pontszám: 5
népszerűNorveegFérfi
Végzetúr tehetség
163 hozzászólás
Profil megtekintése
szövetségi háborúk
2695. hozzászólás - 2010.10.29. 17:30:25
Könnyen lehet, hogy leírták már az ötletet, az is lehet, hogy hatalmas baromság, de azért most már csak kikívánkozik belőlem...

Azt ugye tudjuk, hogy csak nagyon kevesen portyáznak (legalábbis az első három világon) a kevés célpont ill. sok inaktív játékos miatt (is). A háborúkból szerezhető zsákmány is elég kevéske. Miért nem módosítható az ekkor szerzett zsákmány aképp, hogy nemcsak lélekkút-töltődést, hanem -növelést is kap a nyertes szövetség? (Persze nem nagy mértékűt, de a jelenlegi háború rendszer inkább büntet: rengeteg TP-ért cserébe annyi LE jár, amit egy magasabb szintű karakter 1 nap alatt beépít!)

Vagy: maradna az eredeti verzió (ti. csak töltődés jár), de nagyobb lenne a szerezhető zsákmány.

Így talán még az optimalizátorok is elgondolkodnának, hogy talán érdemes lehet portyázni (háborúzni). Mi több, a kisebb szövetségek is lehetőséget kapnának, hogy belátható időn belül olyan épületeik legyenek, amilyenekre most esélyük sincsen.

Arról meg már nem is beszélek, hogy pezsdítő hatással lenne magára a játékra, és kicsit visszatérhetne a PVP színezete.
Pontszám: 7.04
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2696. hozzászólás - 2010.10.31. 19:56:17
Aki hozzám hasonlóan járt már úgy hogy elküldte a hízóállatait gyakorlásra véletlenül, (miután laza 8 kattintás árán elérte hogy lecserélje mondjuk az epikverő ganritúráját) és nagyan khm..szerette ezt az érzést, az kampányoljon már együtt velem a
"MINDEN HARCOLÓ ÁLLAT GYAKOROL" gombért,
illetve azért hogy ne kelljen pihenni küldeni az állatot, hogy elküldhessem kennelbe.
Jelen formájában a kennelezés még kénylemi funkcióval együtt is agyrém.

Köszönjük!
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.65
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2697. hozzászólás - 2010.11.02. 12:59:53
"Legtöbb okozott sebzés:"

A karlapon ezt a rovatot nem lehetne egy csata teljes sebzesebol szamolni ? V4-et kicsit megporgetne ha nem csak varazslattal lehetne ervenyesulni ebben a kategoriaban.
Pontszám: 8.30
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2698. hozzászólás - 2010.11.02. 22:37:45
"Halott" karakterek miért nem kerülnek törlésre? Ilyenek építenek egy csomó szövetségben manakonstrukcióból, a tulaj már rég nem játszik, de a kódját átadta az aktívaknak. Háborús reform lesz egyáltalán valamikor? Azt miért nem nézi senki, hogy háborúkban belépnek egymáshoz az éppen aktív karakterek, hogy 15% alatt tartsák egymást? Tulajdonképpen ez is egy multizás.
Pontszám: 8.89
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2699. hozzászólás - 2010.11.03. 14:31:57
A kvízkérdések válaszolása után ha helytelen a válasz ne csak a helyes választ hanem az egész kérdést és a válaszokat is írja ki mégegyszer. Tudjam már, hogy én voltam figyelmetlen vagy a kérdés rossz.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.58
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2700. hozzászólás - 2010.11.04. 08:18:20
A következő nagy eseményben a féléves AH bérlethez hasonlóan lehetne az Inspirátor az egyik relikvia (akár határozott időre szóló).
V3-Shifu
Pontszám: 3.25
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!