Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagWednesdayFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5341. hozzászólás - 2013.01.09. 14:48:22 (Válasz McMad #5340 hozzászólására.)
Az alkalmat megragadva: Jó étvágyat!
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5342. hozzászólás - 2013.01.09. 15:00:45 (Válasz McMad #5307 hozzászólására.)
No akkor lássuk az egyes varázslatokat.

Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is), de csak 1 „adagnyi” egyszerre beállított és elindított vadászatmennyiségre hat.


Ez rendben is lenne. De ne egy adag vadászatra hasson, hanem egy vadászatra, és bizonyos mennyiségű VP-ért a karakter frissítse újra minden vadászat után.

Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
(Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)


Ezzel sincs gondom, hiszen a láthatatlanság amúgy sem erős, a használhatósága viszont megkérdőjelezhető. Bekapcsolás után a karakter frissítse automatikusan.

Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 2 perccel.

Kémgömbözésig hat.

Ez gyakorlatilag a kémgömb épület plusz szintjeit váltja ki, egyszerűbb lenne az épület szintjét növelni, ha nem jó a fél órás időköz.

Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb. 1 Kémgömbözésre hat.


Ennek van értelme? Talán az őrködés és az acsarkodás hasznos lehet, de az utóbbi is hamar kiderül egy támadás során. Célzottan őskő rablásra meg nem hiszem, hogy sokan utaznak, az inkább mellékhatásként jelenik meg.

Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.

Ez elfogadható, de persze automata megújítás ide is kéne.

Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít.

Adjon plusz támadást inkább az állatnak, úgyis abban jelentkezik ez elsősorban. Helyesebb is, ha mindenkinek egyforma bónuszt biztosít, gondolom ME*10 támadás már érezhető lenne. Automata megújítás kell. Az előzővel kizáró, ez gondolom egyértelmű.

Fantomharcos: Az általad is támadható, kiválasztott célpontra küldi annak állatok nélküli klónját 1 csata erejéig. A csatáért LE, TP, állatTP, stb. nem jár a győztesnek. A csata csak a célpontnál látható és csak 1x küldheted adott karakterre 1 napon belül.

Kidolgozatlan, értelmetlen védhetetlen szivatás. Hogy miért rossz akkor tudnám elmondani, ha tudnám, hogy történik és mi nem a csata során.

Kristály fantomharcos: Mint fent, de a Fantom Kristályhordás "manaégető" képességgel rendelkezik. Az elégetett manát a küldő megkapja. (Az alapFormulánál magasabb szintű formula)

Lásd Fantomharcos.

Teleportálás: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor eltűnik AFK órára támadója szeme elől harc nélkül (nem támadhatja).

Ariel már elmondta, hogy a támadhatóság korlátozása hiba.

Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). 1 „vadászatadagra” hat. Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.

Szükségtelen, hiszen ott a konverter.

Szolgaidézés: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor Hordázás szakértelme függvényében 1-5 legmagasabb lépett szintű állata harcba hívott lesz ha moráljuk megengedi - még ha Kennelben voltak is - a csata erejéig (ájultra nem hat, ezért a csatáért TP és morál nem jár az állatnak, de elájulhat és akkor úgy kezelendő, mint a megszakított Kennelezés).

Ennek ha jól sejtem az lenne az értelme, hogy a védőnek ne kelljen elől hagynia az állatait. Túl nagy mértékben rontja a támadó esélyeit, ezért szerintem nem kívánatos.

Álca: Ha AFK képességed nagyobb, mint kémlelődé, akkor téves (RND) információkat kap (kivéve ÉP és TP, Kémgömb tulajdonost és Maximalizált Kémgömb épülettel rendelkezőt nem tud megtéveszteni).

Megkérem a havert, hogy gömbözzön ő helyettem. Maxos kémgömb nagyon sok helyen van. Értelmetlen.

Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.

Ez nekem nem tetszik, mert bele lehet folyni vele a másik karakter békés életébe. Helyette a rám gyakorolt hatásokat negálhatná. Viszont nincs egyelőre mit, mert a fentebbi ötletek között nem találtam olyat, ami hatna ellenfélre, és megvalósításra érdemes.

Megtisztulás: A rád mondott Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját varázslataid is.) Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. (Saját varázslat ellen természetesen nem kell próba)

A koncepzió jó, de itt is él, mint a fenti esetében, hogy nincs mire hasson, a saját varázslatot megszüntetni meg ne kelljen már varázslat.

Lerázhatatlan véreb: Kémkedéssel megtalálható és újra támadható lesz egy Teleportált célpontod. A megtalálásra Kémgömbözésenként AFK*8% esélyed van.

Ahogy a teleport nem helyes irány, úgy szükségtelen ez. Részletek Arielnél.

Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.
1 „vadászatadagra” hat.

Zavaros. Támadható a klón vagy sem. Ha nem (merthogy vadászik), akkor miért jelenik meg a toplistán? Ez a képesség gyakorlatilag arról szól, hogy a vadászat alatt nem lehet rabolni tőled. Ha ezt szeretnéd gyere V3-ra. A harci világok nem erről szólnak.

Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak, portyában rád (és nem pl. az állatokra) hatnak AFK*2% eséllyel rajtuk "sül ki".

Megitncsak nincs mire hasson. De ha lenne túl durva lenne pláne, hogy mindent vagy semmit random van beiktatva.

Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK morált csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen kiesik a "harcba hívott" státuszból).

Túl erős, túl nagy szivatás.

Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést és egy Meggyőzőképesség ellenpróbát, akkor ellenfeled AFK/3 (lefelé kerekítve) harcba hívott állata a csata idejére elmenekül, DE 1 mindenképp marad.

Túl erős, túl nagy szivatás.

Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).

Nincs mire hasson.

Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.

Növelje a szakértelmet, aki ilyet szeretne. Értelmetlen.

Kaland realizátor: AFK*3% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).

A kalandokban sokszor LEADOD, ÁTADOD az italt. Más használja el. Ezért ez szerepjátékosan nehezen indokolható. Más gond nincs vele, csak esály helyett a hatásfoknak kéne változnia. ME*10%-ra.

Kínzó vámpír: Ha valaki elvisz a Kínzókamrájába, DE a csatában megnyerted a kezdeményezést, akkor másnap részesülsz az általa kapott Kínzóbevételből (annak AFK*2%-a). Ha a nap vége előtt kiszabadulsz vagy "Megtisztulást" használ a célpont, akkor 0 lesz a hatás.

Nagyon durva táp, exploitolható, nem fér bele.

Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.

Ez simán elfogadható, kérdés, hogy milyen gyakran használnák ezt az emberek.

Bűvös csapda: Célpontod nem mehet Katakombába amíg a varázslat hat rá. "Megtisztulással" és "Mágiatöréssel" (bárki által használva rajtad, vagy célpontodon) is semlegesíthető, illetve ha újra varázslatot használsz, akkor megtöröd a csapdát.

Más játékába így beleszólni nem szabad. Nagyon rossz koncepció.

Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -15*Kábításszám értékkel (első Kábítás -15, 2. kábítás után -30, stb.).

A kezdeményezéses randomizálás szükségtelen, a pontos érték finomítható, de alapvetően ezzel nincs gond. Automatikus megújítás kell.

Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -10*Kábításszám Támadásbüntetést kap -10 helyett (első Kábítás -10, 2. kábítás után -20, stb.).

Ugyanaz mint Sokkoló Auránál. Két hasonló működésű varázslatnál a gyakorlat azt fogja hozni, hogy az egyik erősebb, és mindenki azt fogja használni, vagy egyiket sem.

Fortuna csókja: Szerencséd AFK*2 pont bónuszt kap.

Mármint egy csatára? A fix 20 pontocska nagyon halovány.

A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp.


Ez egy igazán szép ötlet. AFP költség szükségtelen.

Szemtől szemben: Következő általad kezdeményezett portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor mindkettőtök szövetségi épület bonusza (csak Gyaktér, Védfal és Nekrofun) megegyező lesz méghozzá azzal az értékkel, amelyikőtöké a nagyobb.

Teljesen értelmetlen, aki használni fogja tudni a varázslói mágiát ott ezek az épületek már maxosak.

Kibicnek...: Ha Kihívást intéznek feléd és veszítesz, akkor ellenfeled állatai nem kapnak morált ezért a győzelemért.

Az amúgy is táptalan kihívást letápolni nincs értelme. A morál kihívás során úgyis annyi, mint a fene, ezért nem is számítana sokat. És ki költene ilyesmire VP-t vagy időt? Teljesen értelmetlen.

Boszorkánymesteri átok: Ha megtámadnak + a csata Kivégzéseddel végződik ÉS van Átokszórás AF képességed, akkor ellenfeleden "fog" az átok, azaz olyan fáradság önti el, mintha 10-et portyázott volna. Az átok az ellenfél Kronokompenzáció értékét AFK*2 értékkel rontja amíg a varázslat hat. Megtisztulás semlegesíti, illetve más által Mágiatöréssel is megtörhető, melyet "áldozatodon" használnak. Magas szintű Formula.

Nem veszi észre, bebukja a köv csatáját, de ha észreveszi, akkor vár 5 percet és Sanyi. Nem jó ez sehogy sem.

Fertőző érintés: Ha megtámadnak/támadsz és megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled AFK*2% eséllyel megfertőződik. A Fertőzés egy RND Tulajdonságot AFK értékkel ront (felszerelésértéket csökkent). Megtisztulás semlegesíti, illetve más által Mágiatöréssel is megtörhető, melyet a fertőzöttön használnak. A Fertőzés terjed AFK(-átadásszám)% eséllyel (a fertőzött általi portyákon keresztül, függetlenül attól, hogy támadott, vagy megtámadták). Ha eléri az esély a 0-át, akkor a fertőzött nem fertőz tovább.

Itt meg leginkább az érzem, hogy ez a játékélményt rombolná, ahelyett, hogy pluszt adna hozzá.

SZUMMA:
Túl sok a harchoz kötődő varázslat, és azok szinte kivétel nélkül vagy haszontalanok, vagy túltápoltak. A varázslói mágiának a harctól független dolgokra kéne fókuszálnia elsősorban, ott lehetnének igazi eredeti ötletek, ami ebben a kupacban csak nagyon kevés van.
Ha azt akarjuk, hogy harcban is működjenek, akkor egy ennél sokkal összeszedettebb kiegyensúlyozottabb rendszerre van szükség.
A hozzászólást Kocos módosította 2013.01.09. 15:01:50-kor
Pontszám: 8.82
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5343. hozzászólás - 2013.01.09. 16:06:16 (Válasz Kocos #5342 hozzászólására.)
PROFIIII. Ezt mán szeretem.
Zömében egyetértek.

Pár apróság:

Az automata aktiválást úgy érted, hogy a Varázslat bekészítve és ahányszor olyan dolgot csinálsz, ami kötődik a Varihoz, akkor cincálja le a manát érte egyből?
Hm... Nekem tetszik az ötlet. 1 AF képességet kilő, de ez egyáltalán nem probléma. Amúgy is "fejfájós" volt. ;-)

A Kémgömb/Teleport/Véreb témát Ariel HSz-ének válaszában kifejtettem. A "megoldás" formulajavaslat alakul.

A Bestiamester szeme ott lép a képbe igazán, hogy látszik az állatok ÉP-je, TP-je és Morálja is. Ezekkel az infókkal lehet ám kezdeni valamit. ;-)

Démonűző szolgák: 1etértek. A Varázslói Epikus düh-vel való kombózás (50AFp az ára) szerintem beleférhetne...

Fantomtéma: A javaslat alatt sokat elmélkedtünk róla és alapvetően egy szimpla "előgyengítő" funkciót takar.

Alkímikus delej: No de EZ nem von le más Esszenciát érte (AFp-vel fizeted ki, sok-sok AFp-vel).

Szolgaidézés: Jól látod a lényegét. Átírom, mert látok benne fantáziát és van tippem a megoldásra (nem lesz kiszámíthatatlan).

Álca: Kitalálok neki valami jobb funkciót, kevesebb kivétellel. ;-)

Mágiatörés/Megtisztulás/Varázstükör/V. mágiaellenállás: Használhatóságuk bizony nagyon függ a lehetőségektől. Kellenének még formulák...
A Saját vari levételhez nem kell varázslat. Ez a Megtisztulás "káros" mellékhatása (az is leesik a nemkívánatos/ellenséges mellett, amit Te tettél magadra).

Önduplikáció: Támadható (ezért jelenik meg toplistán, de kitrükközhető úgy, hogy eleve alacsony ÉP-vel aktiválod). A vari lényege, hogy vadászat mellett BÁRMIT csinálhatsz MaxÉP és MaxMana hátránnyal. RENGETEG AFp-ért talán már beleférhetne hátrány nélkül... :-X

Félelemaura: "CsúcsAFK" esetén 10 morál bukta erős? Hm...

Szörnyijesztés: Átdolgozom (sokadik ellenző vélemény). Esetleg ha állatsebzést csökkentene AFK%-al?

Gondos gazda: Az LE-be kerül. Gyorssegítségnek szántam, ha valaki valami miatt magas szintű állatokat kénytelen kint tartani pár órára és kritikus szinten állnak.

Kaland realizátor: Jogos. Hatásfokon változtatni az esély helyett? Őőőő... Fejtsd ki légy szíves.

Kínzó vámpír: Káááár. Még merengek az átalakíthatóságán...

Bűvös csapda: Sok ellenző. Kiveszem.

Sokkoló aura: deffenzív (akkor hat ha megtámadnak) vs. Dermesztő érintés: offenzív (akkor hat, ha Te támadsz valakit).

Fortuna Csókja: Javaslat erősségre?

Korrupt TSz.: NEM az én ötletem, de biztos örül neki aki felvetette. ;-)

Szemtől szemben: Bevezetés fajtájától függ, hogy maxos szöviknek lesz-e esélye ilyesmire (AFK), vagy közepes, kisebb szöviben éldegélők is hozzá tudnak esetleg jutni...

Kibic...: Kiveszem. Egyetértünk Klarinéttal karöltve. ;-)

Boszimester átka: Átdolgozom.

Fertőző érintés: Átdolgozom.

Sok témát már körbefutottunk a Javaslat beírása óta. Ha időd engedi fusd át légyszi.
Pl. felvetettem azóta pár ötletet az előző HSz-ed apropóján...
1000 köszönet a REMEK reagálásodért. (10 pont nálam).
Pontszám: 7.35
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5344. hozzászólás - 2013.01.09. 18:42:38 (Válasz McMad #5330 hozzászólására.)
Teleport és véreb.
Már így is gáz van a célpontok mennyiségével. A teleportálás tovább csökkenti ezt, amit a vérebbel lehetne kompenzálni extra klikkelgetéssel, és gép előtt gubbasztással, miközben a játékvezetés azon igyekszik, hogy növekedjen a célpontok aránya.

PONTOSAN elkaptad a problémámat, a gondot a formulával kapcsolatban.
Mivel ezen formulák egyszerűen jól illenek a Mágia témához (+ a vesszőparipáimat is támogatják), ezért mindenképp megoldandó a régóta gondot okozó célponthiány kérdése, hogy bennmaradhassanak a képben.
VAN rá egy Formulatippem. ;-)
Amint összeáll fel is dobom (nagyon összetett kérdés - számítok a véleményeitekre, éleslátásotokra, tapasztalatotokra).

Ez már kezd nagyon izzadtságszagúvá válni. Kitaláltál két varázslatot, amik összességében csökkentik a támadhatóságot, amit majd egy harmadikkal akarsz feljavítani. Ennek semmi értelme, ráadásul még időrabló is. Senki nem akar plusz perceket tölteni azzal, hogy végeredményben ugyan azt érhesse el, amit a varázslatok előtt. Inkább felejtsd el ezeket a varázslatokat.

Szolgaidézés, szörnyijesztés.
Ezek durván befolyásolják a közelharci sebzést, amiben már most is hatalmas a random. Még tovább nőne a varázslatok szerepe, plusz a szimulációt is teljesen tönkrevágná.

Bezony befolyásolják a sebzést, ami önmagában nem baj, mert akkor minden harcbefolyásoló tényezővel baj lenne.
Az más tészta, hogy rejtett (amíg nem kikémlelhető pl. a Szolgaidézés, mint aktív vari), de ne feledjük, hogy sok AFk és Szakértelem szintén REJTETT.

Sem a szakértelmek, sem az AF képességek nem randomra működnek. Ez a varázslat viszont random, amiből már több mint elég van a játékban. Ha valami fixen csökkenti, vagy növeli az állatok sebzését, az oké, de hogy randomra ugorjanak elő állatok, vagy tűnjenek el, az nem oké.

Fantomharcos, kristály fantomharcos.
Ha ezek a játékba kerülnek, akkor nincs az az ÉP mennyiség, amivel a kivégzés ellen védekezni lehetne. Nyers szivatás az egész, azt megcélozva, hogy még jobban le lehessen fosztani a karaktereket. A kivégzés már épp eléggé meg lett erősítve.

Hááát... Tényleg ennyit számítana egy gyér (állatmentes ellenfél) portya? Azt hittem, hogy ez nem akkora téma, elvégre többet ér, erősebb dolog, ha szólsz valakinek az ütőtávban, hogy puhítson be a kedvedért valakit. EZEK a formulák talán ehhez a szituhoz hasonlíthatók kissé. Épp ezért szerintem PONT nem az Erősek fegyvere lenne jellemzően... :-X
Azonban felvet a kérdésed egy másik témát is: bele kellene hogy számítson az 5 perc / 1 óra / stb. témába, azaz a proginak figyelembe kellene vennie, mint portyatámadás...
Az állatmentes portya is elég durva. 50k-t sebzek állatokkal, 40-et állatok nélkül, miközben 120k körül van a karakterek max. ép-je. Ha nem a havert kell megkérni, hogy leverje, akkor nem fogy a pp-je, plusz a rabolható LE-t sem viszi el előlem, minden zsákmány az enyém lehet. Ráadásul ennyi bevitt sebzéssel bárki kivégezhető akár max.ép-ről is. Ez a vari szerintem felejtős.

Kínzó vámpír.
Ezzel a normál kamrabevétel többszörösét össze lehet hozni naponta, kétlem, hogy Miklós rábólintana.

Tényleg ennyit számítana az 1%-ok max 20%-a? Annak, akit kamráznak talán jelent valamennyit. Én biz nem sajnálom tőle...
De ha erősnek érzitek, akkor le is vihető pl. AFK*1%-ra. Az ollótéma itt a lényeg...
Ezt itt megint izzadtságszagúvá válik. Ha valami alapjaiban nem jó, akkor azon az olló sem segít. Napi 10-en elvisznek a kamrába, hozzám meg csak gyűlik a LE miközben semmit sem csinálok. 0TP végtelen LE. Ez is felejtős.

Bűvös csapda.
Ez nyers szivatás.

...és ez még sok másik formulára igaz, de én nem érzem erősnek (ezt sem).
Kiváncsi vagyok, mit szólnál, ha épp nyaralás, vagy egyéb okok miatt katakombába kellene menned, de nem tudsz, mert valamelyik jótevőd a nyakadba akasztott egy ilyet. Most őszintén, ennek mi értelme van?

Ahogy már az első kritikámban is írtam, rossz a koncepció. Olyan varázslatok kellenének, amik előre viszik a játékot. Akár kényelemről, portyáról, vagy tervezhetőségről beszélünk. Ezzel szemben a javaslatok nagy része bosszant, szivat, kiszámíthatatlanná tesz és időrabló. Szerintem több értelme van új alapokra helyezni a tervezést az előbb említett szempontok figyelembevételével, mint a jelenlegieket toldozni-foldozni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9.22
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5345. hozzászólás - 2013.01.09. 19:09:09
McMad! Minden tiszteletem a tied, ha anno nem botlasz bele a szövinkbe nem tartanék itt. Örök hálám üldözzön!

Viszont két ilyen alapos indoklás után be kéne add a derekadat. Nem érzed így? Ne érts félre, nem vetek el mindent, van ami jó...
Utaltál arra hogy valamire rábólintott neked Miklós és kicsit tulságosan is beindult a fantáziád. Ha Miklósnak is tetszik a dolog akkor kezdek elöre félni. Ha ez a fórumosdi volt a föpróba mielött Miklós erölteljesen elkezdene bólogatni, akkor kicsit meg vagyok nyugodva. Nem akarok senkit sem megbántani!
Vannak akiknek tetszik, vannak akiknek nem kóser a dolog. Ebben az esetben az utóbbiak közé tartozok.
Gondolom szavazásra kerül a dolog mielött ténylegesen elkezdenék leprogramozni a dolgot. Ott majd többen fogják véleményezni.

Ne gondold hogy nem lenne ez elterjedve széles körben. Magas szinten csak úgy ömlik az AF pont. Prémböl, AFK-ból, templomból, vásárolható és nyerhetö relikviákból. A szivatós részre lennének inkább vevök és ebböl adódnának a problémák és a törlések. Piszkosul abbahagynám ha kitolásból páran napi szinten kicsesznének velem.
Nem tudom miért nem érted mit is okozhatnak ezek a varázslatok...

Magas szinten nincsen semmilyen tapasztalatod, így csak sejtésböl azt mondani hogy nem lesz ez egy elterjedt dolog csak hobbi szinten máguskodnának...
Ez nem így van!
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2013.01.09. 19:14:00-kor
Pontszám: 7.27
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5346. hozzászólás - 2013.01.09. 21:10:44
Az összes észrevétel zömmel meggyőzött.
Csak sajnálom a Mágiába jól beleillő formulákat...
Sebaj. Majd kifundálok mást, ami elfogadhatóbb, játékegyensúlyba illőbb.
Azonban lenne egy fontos észrevételem:
HA senki nem szeretné (miért szeretné), hogy belezavarjanak a nyugis belügyeibe, akkor sajnos NAGYON be fog szűkülni a lehetőséghalmaz.
Mérlegeljétek, hogy alapvetőn az élővilág LE-jéből (akár saját fajtársáéból) élő Galetkik vajon mérlegelnének-e bármit, hogy ha a kezükbe kerülne egy "ártó" mágia?
Talán igen - Védem a táplálékforrásom, nem akarom a végét.
A 100%-os Fertőzöttekre viszont ez bizonyosan nem igaz.
Azok hatalma ellen viszont nem árt felvérteződni...

/Kieg.: Halljátok, kezd felcsillanni a használhatóság fénye pár ponton a javaslatban.
Azonban annyira romokban hever a sok módosító és törlő javaslat miatt, hogy lassan elkezdhetek gondolkodni egy 3. verzió beírásán. Ehhez jó/hasznos lenne, ha a Bevezetési variációkat is véleményeznétek.
Javaslom, hogy mást addig ne is vegyetek figyelembe tovább, mert erősen újraépítendő.
Kezdek megbarátkozni a SAJÁT javaslatommal (pedig rettentően idegesített sok ponton, csak nem láttam a problémák mélyére), de hála nektek kezdem átlátni.
Köszönet érte mindőtöknek. /
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.09. 22:11:39-kor
Pontszám: 7.35
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5347. hozzászólás - 2013.01.13. 17:03:33
Egy picike javaslatot tennék az állatokhoz, lehetne egy olyan gomb, hogy az összes pihenő állatomat elküldöm gyakorlatozni. A gyakorlás a kennelben x ora felírat alá, mellé.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.01
népszerűShimrod85Férfi
Végzetúr tehetség
194 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5348. hozzászólás - 2013.01.13. 17:06:57
Van ilyen úgy tudom a gyorsításnál.
Pontszám: 10
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5349. hozzászólás - 2013.01.14. 00:07:05
McMad szép koncepció de feljebb leírták kb mi a gond. Túl összetett, túl bonyolult, és túl szép hogy jó legyen amit felírtál. Ennyi varázslatot kitesztelni korrektre közel lehetetlen (legalábbis amíg nem Blizzardnak hívják a tesztelői csapatot). Harcra ott vannak a harci varázslatok, ezeket bővíteni esetleg lehet (pl. szintenkénti varázslatok, az eddigi 2szintenkéni helyett, nagyobb válaszutakkal), de szerintem is bőven elég ha kijönnek nagy manaigényű, kiszámítható, egyszeri, vagy statikus legfeljebb X ideig ható állandó varázslatok (ahol X módosítható egy AFK-val, de ennél feltétlenül több AFK-s vonzatot nem adnék a koncepciónak). Egyszerű, átlátható, kényelmi (pl. idomítás ideje feleződik x óráig, azonnal gyógyul minden állatod, entitás ellen többet gyógyulsz és nem buksz CSP-t a köv. X alkalommal, a következő eszenciád biztosan olyan lesz amilyen még nincs, stb stb) vagy apró tápot adó hatások kellenének (kb szerencsekeréken forgatható gyakori erejű hatások). Szerintem kb ennyi elég is lenne. Vannak a koncepciódban ilyen varázslatok (pl korrupt templomszolga nagyon jó), én ezeket mazsoláznám ki és ezen az úton folytatnám a fejlesztést.
Az új varázlatokat pedig nem AfK-hoz, meg bonyolult formulákhoz, hanem egyszerűen mágustorony szinthez kötném (eleinte akár egy szinthez többet is). Állandó felfedezni való és fejlesztési lehetőség lenne, mint anno volt az akadémia - nyilván az AZúr Légió túlgyorsulási effektusa előbb utóbb itt is fellépne, de időről időre lehetne tölteni a szinteket varikkal, akár a játékosok által felírt javaslatokból, és jó időre megoldaná az építési problémákat is (a sokkal bonyolultabb téglás-fás fejlesztés helyett/előtt).
A hozzászólást Aurri módosította 2013.01.14. 00:12:33-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.79
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5350. hozzászólás - 2013.01.16. 09:01:44
Jelenleg milyen fejlesztések folynak?
Nagyon hiányolom, hogy minden küzdelemben látsszon milyen felszereléssel és állattal mentünk csatába, legyen az bajnoki, event csata, entitás vagy bármi!
Nem is a hiánnyal van a gond, hanem, hogy régóta ígérve van! Elvenni egy pillanat alatt sikerült, visszaadni miért kellenek hónapok, évek?
Azért vettetek el tőlünk egy csomó korábban szabadon elérhető információt, hogy gyorsabb legyen a szerver. De nem lett gyorsabb. Akkor bővítve lett a szerver, elméletileg dupla a kapacitás azóta, de az event még így is lassú, első nap pedig nem csak az event volt az, hanem minden tevékenység.
Az elvett dolgokat meg apránként kell kikönyörögni! Már amikor kapunk belőle ezt-azt. Ez nem tetszik!
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.62
kedvencSunyisszeuszFérfi
Végzetúr tanonc
30 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5351. hozzászólás - 2013.01.17. 13:49:59
Kedves Piroskák!
Meg lehetne e oldani azt, hogy amikor a kincseskamrában lelicitálnak, akkor mondjuk a szövifül legyen piros és bennt a szövilapon a kincseskamra fül sárguljon, mint amikor elérhető az új entitás, vagy legalább az egyik jelezzen valamilyen módon... Mert már nem az első konflikt adódik ebből a problémából a szöviben. Köszönöm, hogy elolvassátok és remélem meg lehet ezt oldani, nem tűnik rettenetesen nehéz feladatnak. (programtervezőnek tanulok)
Pontszám: 9.22
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5352. hozzászólás - 2013.01.17. 14:54:16 (Válasz Sunyisszeusz #5351 hozzászólására.)
Ezeket miért nem a Segítség -> fejlesztési ötletként írod meg? Ott tudod követni is a választ, az alakulását. Egy ilyen visszajelzést én is támogatok, még ha nem is okozott nálunk soha problémát a licitálás, de egy visszajelzés nyilván jól jön, ha az ember elfelejtene rápillantani.
Pontszám: 6.37
népszerűNagy02Férfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5353. hozzászólás - 2013.01.17. 17:04:59
Vagy egy szavazást is elindíthatott volna rá...
Pontszám: 7.44
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5354. hozzászólás - 2013.01.23. 16:40:13
Lehetne-e a végzet templománál a 100%-ban teljesített feladatokat valamely módon jobban kiemelni, láthatóvá tenni (az ikon háttér szine esetleg világoskékre váltana) ?
A 95,5% és 100% készültség között nincs szinte semmi szemmel látható különbség, elég nehéz megtalálni a végén sok 100%-os között 1-2 hiányzót ilyen esetben, az egerezés meg ....
A hozzászólást Barbey módosította 2013.01.23. 16:43:12-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.01
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5355. hozzászólás - 2013.01.23. 20:44:41
Most, hogy így megy a Xenó, volna egy felvetésem a következőhöz.
Legyen olyan lehetőség, hogy ha a támadásaid száma 400 helyett mondjuk már 666 ÉS az építésed 1600 helyett mondjuk 6666 akkor Zarknod (vagy Drakin vagy Lady Alvariel vagy a hordaparancsnokod... stb.) megjutalmaz azzal, hogy AZONNAL felveheted a jutalmadat nem kell várni a xenó végéig.
Onnantól viszont az illetőnek nincs lehetősége támadni a xenókirálynőt és nincs lehetősége a csapdát sem építeni.
Persze így több feladat hárul a többiekre, de hát ilyen az élet. Tessék aktívabbnak lenni.
Aztán ha a delikvens benne van a top 10-ben is valamiben akkor legfeljebb top 11 lesz. Vagy 12.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.75
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5356. hozzászólás - 2013.01.23. 21:19:01 (Válasz Giganticus #5355 hozzászólására.)
Esélytelennek látom, hogy ezt leprogramozzák és értelmét se látom. Főképp, mert egy ilyen módosítást nem egy event közben kell beletenni, hanem előre. Bár az értelmét továbbra se látom...
Pontszám: 7.74
kedvencKoklerkeFérfi
Végzetúr tehetség
186 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5357. hozzászólás - 2013.01.23. 21:31:13 (Válasz Craslorg #5356 hozzászólására.)
pedig kiemelte, mi az ertelme ....AZONNAL
igazi csapatjatekos, masodik nap betolja a kotelezo mennyiseget, kikeri a jutalmat, a tobbiek dogoljenek meg ....
Pontszám: 9.28
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5358. hozzászólás - 2013.01.23. 23:16:55
Én csak ennyivel reagálnék a kreatív ötletre:
Ha három héten belül nem sikerül az összes xenomorf királynőt elpuszítani és testüket csapdába zárni, akkor a világotok történetében sötét korszak köszönt be. Ha viszont győzedelmeskedtek, hordaparancsnokod a királynők kincseit szétosztja köztetek, mindenkinek az érdemei arányában.
Tehát előbb győzni kell, hogy jutalmat kapj.
Ne igyál előre a xenó bőrére
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.38
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5359. hozzászólás - 2013.01.24. 22:20:22
Az értelme az lett volna, hogy elnézve a mostani csapdatöltögetést, hát (legalább is a 3. világon) senki sem akar rááldozni LE-t.
Így egymás után támadnak fel a xenók.
Ez nem baj, mert ez is benne van a pakliban, de ha két-három xenós event után már a xenók győznének AKKOR lenne értelme, hogy nem csak az aki a xenón gyakorolt hanem aki töltötte is a lélekkutat ezerrel vagy 10 000-rel vagy még többel akkor is kaphasson valamit ha a többiek miatt esetleg bukná a belefeccölt milliós LE-t.

Most ne keressük az okát annak, hogy miért van egyre kevesebb játékos.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.75
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5360. hozzászólás - 2013.01.24. 22:48:49 (Válasz Giganticus #5359 hozzászólására.)
A xenó királynők sebződése és a csapdák építésének osztói/szorzó úgy vannak beállítva, hogy mindenképp 3 hétig tartson az event. A végefelé jobban sebződnek és nagyobb ütemben (még talán maguktól is) épülnek a csapdák. Én így hallottam/olvastam nagyobbaktól, szerintem mindegy mennyi LE-t ölsz bele, akkor sem készül el előbb és akkor is kész lesz az utolsó nap. Ez azért jó, mert így nem járunk úgy, mint a BU-val
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!