Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8401. hozzászólás - 2019.03.07. 13:45:38 (Válasz Mortal55 #8391 hozzászólására.)
Be kell valljam, szerintem te troll vagy (most) és nem szabad leállni vitázni és érvelni, mivel van egy álláspontod és kész. Nincs ezzel gond. Azzal van, ha agresszívan követeled mástól, hogy bizonyítson be valamit, amire bármit mondhat, te úgyis azt fogod mondani, hogy baromság. Ez az alig várod, hogy üthess eset

Másrészt tényleg nincsenek fejlesztések egy ideje konkrétan magas szintre, de egyrészt ez nem releváns, másrészt amint feljön egy ilyen kérés, azonnal kapjuk arcba - MINDIG! - hogy már megint a top, már megint csak pár emberes fejlesztés, az van, amit a top akar. Persze mindig ugyanaz 3-4 ember fórumozik, ami a játékosállomány elenyésző hányada, így kérdéses, hogy érdemes-e véleményformálóként tekinteni pár emberre és azt gondolni, hogy ők reprezentálják a full játékos társadalmat.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.90
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8402. hozzászólás - 2019.03.07. 13:51:00 (Válasz Paco #8393 hozzászólására.)
Idézet: Paco - 2019.03.07. 09:44:08
Úgy látom van itt valaki, aki Miklós szószólója lett és szerinte, aki nincs legalább 300-as, nem ért a játékhoz.
Akkor légy oly kedves, Te (is) válaszold már meg, amit fentebb kérdeztem és utána elbeszélgethetünk.
De hogy ne kelljen keresned, segítek, hogy miről is van szó.
És szépen kérlek, fejtsd ki és magyarázd el. De azt, amiről szó van és ne a semmiről írj regényeket. Köszönöm.


Ez szintén egy agresszív trollkodás.

Senki nem mondta, hogy aki nincs 300-as szintű, az nem ért a játékhoz. De a kemény felütés pont jó arra, hogy megzavarja az olvasót és eleve negatívan álljon ahhoz, akiről beszélsz. Plusz teljesen jó ürügy arra, hogy továbbra is agresszív legyen az írás. Hovatovább nyilvánvaló, hogy értesz a játékhoz, hiszen az előző oldalon tételesen felsoroltad, hogy miket értél el eddig

Az "előbb válaszolj arra, amit kérdeztem, utána beszélgethetünk" tipikusan suttyó megnyilvánulás. Ezzel nem az írót jellemzem, csak a metodikát. Ez ilyen kocsmabalhé és nem értelmes társalgás. Őszintén, akar egyáltalán valaki beszélgetni azzal, aki így szól hozzánk?

Az utolsó mondat pedig külön vicces. Bár önnön magam is az, hiszen itt vagyok és írok
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.90
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8403. hozzászólás - 2019.03.07. 13:54:09 (Válasz MadDog #8394 hozzászólására.)
Idézet: MadDog - 2019.03.07. 10:05:53

Ez a változtatás 10 év után nekem túl radikális! Ha elejétől tudta volna mindenki, hogy 400as szint lesz a maximum amit elérhetsz akkor nagyon sokan másképp játszottak volna...
De tegyük hozzá Miklósékat is megértem valamilyen szinten, elvégre nincs ember aki meg tudná mondani előre pontosan, hogy a játéka hol fog kikötni 10év után!


Ezzel teljesen egyet tudok érteni. A 10 év baromi hosszú idő. Ráadásul ugye folyamatosan jön a nyígás mindig, hogy újdonság kell, újdonság kell, azzal meg hogy nyitva a fejlődés előtt az út ilyen szinten, azzal a fejlesztő megássa a sírját. Elenyésző mennyiségű embernek kell újdonságokat fejleszteni, ráadásul esély sincs arra, hogy ki tudd ezeket balanszolni, hiszen túl kevés embernek fejlesztesz.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.90
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8404. hozzászólás - 2019.03.07. 13:57:14 (Válasz Mortal55 #8397 hozzászólására.)
Szerintem a nerf normális. Sőt annyira normális, hogy ha nem lenne, ki lehetne akasztani a világ legbutább fejlesztője címet. Minden olyan online játékban, ahol többen játszanak mint egy falusi olvasókörben, folyamatosak a változtatások. WOW-ban pl. már annyi volt, hogy számolni se tudom. Egyik napról a másikra változik egy varázslat critical rateje, egy tárgy drop chance-e, stb. Csak ott van dedikált csapat, hogy folyamatosan figyelje a játékos-társadalom mozgását és szuboptimalizációs javaslatokat tegyen, míg itt összesen van erre 0,1 ember. Max
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.68
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8405. hozzászólás - 2019.03.07. 13:58:08 (Válasz Paco #8398 hozzászólására.)
Idézet: Paco - 2019.03.07. 11:58:56
lehet, hogy így páran tényleg halhatatlanná fognak válni 400-on, de hogy közben a játék pedig halottá, teljesen biztos.


hehe
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.90
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8406. hozzászólás - 2019.03.07. 13:58:33 (Válasz Green Devil #8399 hozzászólására.)
Amelyiken én voltam, ott tuti nem volt megszavazva.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.90
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8407. hozzászólás - 2019.03.07. 14:24:56 (Válasz LanMaffia #8404 hozzászólására.)
A WoW az más tészta, a nagyobb változásokat 5-6 héttel előre közlik, a kisebb javításokat pár nappal előtte. Ha valami nincs rendben már az aktuális eventnél javítva van, nem kell a következőre várni. Itt a nerfet is akkor tudod meg mikor már bedobták nehogy valamit még tudj intézkedni előtte. Ég és föld...

Nyilván ott is sírnak a játékosok ha olyan változás jön ami 1-1 karaktert érint, de ott legalább ha fejlesztenek nem 1 szerverre / világra nézik hanem komplexen. Folyamatosan éreztetve van velünk, hogy a V5-V6 játékosai tized annyit sem érnek mint a V1-es banda, aztán csodálkozva van ha 1-2 ember kifejezi a nem tetszését.

Nerf is be lett dobva csak úgy, a 400as szint is be lett dobva egyik napról a másikra annak ellenére, hogy a 300as le lett szavazva. Általánossá vált, hogy minél kevesebb információval dobálnak be új dolgokat és a felmerülő kérdésekre csak maszatolnak.
A hozzászólást Spellatrix módosította 2019.03.07. 14:26:44-kor
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 7.84
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8408. hozzászólás - 2019.03.07. 14:59:19 (Válasz LanMaffia #8406 hozzászólására.)
Ilyen sok mellébeszélést ennyi hsz-en kereszül nem sokat lát az ember és még csodálkozol hogy nem tetszenek a kapott válaszok. Na mindegy azért köszi.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.41
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8409. hozzászólás - 2019.03.07. 15:25:17
Paco: köszi a részletes infókat! Először is gratulálok, nagyon erős karaktert sikerült kifejlesztened a szintedhez képest! Egyúttal azt látom, hogy teljesen feleslegesen aggódsz. Ha most 139. szintű vagy, azt gondolom, hogy belátható időn belül a 400. szinted nem fogod elérni. Lehet, hogy 5 vagy 10 év múlva igen, de ha a probléma akkor is fennáll, akkor bőven ráérünk megvitatni, ilyen hosszú távra előre még én sem tervezek. Simán lehet, hogy akkor már teljesen más rendszer lesz, 600. lesz a max szint, a mostani első már nem játszik, vagy VU sem lesz. Ha pedig mégis van valamilyen mód, amivel ultra turbó módba tudnál kapcsolni, és rövid idő alatt fel tudnál szaladni odáig, akkor nem ez lenne a problémád, hanem az, hogy egy csomó másik játékoshoz képest is gyengébb lennél, akiket utolérnél, függetlenül attól, hogy van-e 400-as maximum vagy sem.

Spellatrix: persze, a következő kufár eventre meg tudjuk csinálni, már felírtam a jövőbeli fejlesztési javaslatok közé. Csak azért nem vállaltuk be a mostaniak közé, mert már sajnos nem fér bele a programozási időbe.

Toplassítás eltörlése vagy sem: ez pontosan egy olyan probléma, amiben úgy gondolom, hogy nálam jobban látjátok, ez szükséges-e vagy sem, ezért nagyon jó megosztani az ezzel kapcsolatos véleményeket, mielőtt szavazunk róla, én abszolút támaszkodom a véleményetekre ebben.
A témával kapcsolatban csak annyi, általános játékelméleti hozzászólásom lenne, hogy ugye a toplassításnak egyik problémája az lehet, hogy milyen előnye / hátránya van annak, aki X ideig volt toplassítva, vagy ezután X ideig nem lesz stb. kinek mekkora előnye / hátránya származik ebből. Ezzel kapcsolatban abba érdemes belegondolni, hogy sok évig nem volt toplassítás, akkor az hogyan hatott erre. Vagy mi van azokkal, akik X évvel később kezdtek játszani. Esetleg kihagytak valamennyit. Akik lejjebbről jöttek, és ennek köszönhetően sokkal több szinten keresztül tudtak már mytokornitot gyűjteni stb stb. Ez egy dinamikusan fejlődő és változó játék, nem lehet azon rágódni, hogyha valami változott, mit nyersz /vesztesz ahhoz képest, ha semmi sem változott volna. Ez a nem jó, félig-üres-a-pohár hozzáállás. Ha változik valami - lehetőség szerint a játékos közösség túlnyomó többségének támogatásával - akkor azt el kell fogadni, és át kell gondolni, hogyan kell módosítani az eddigi stratégiádat.
Pontszám: 7.10
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8410. hozzászólás - 2019.03.07. 15:38:23 (Válasz Miklós #8409 hozzászólására.)
Kár hogy ez a szintkorlát egy akkora fából vaskarika fejlesztés hogy hihetetlen.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.33
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8411. hozzászólás - 2019.03.08. 18:16:00 (Válasz LanMaffia #8402 hozzászólására.)
Nem érzem azt, hogy én valaha is trollkodni jöttem volna ide a fórumra.
Amit leírtam, tartom magam hozzá és valósnak érzem annyira, hogy ne kelljen elnézést kérnem miatta, sem a stílusa miatt.
Ellenben, érdemben Te sem tudtál semmihez sem hozzászólni, csak körbehintetted "okosságokkal" a topicot, mint aki jól végezte dolgát.
Semmi értelmes kifejtés nincs azokra, amik fel lettek hozva.
Sem tőled, sem mástól.
Szóval ezek után kérlek, inkább maradj Te is magadnak. Ha majd érdemit is tudsz írni, akkor szívesen elbeszélgetek, veled is.

@ Miklós: A kérdésem csak annyi, hogy látod, a felvetett problémát azzal kapcsolatosan, amit leírtam pár hsz-el arrébb, vagy csak ignorálod ezt a részét? És nem feltétlen engem kell nézni - függetlenül attól, hoy engem is érint(ene) egyszer - hanem másokat sokkal hamarabb fog.
Értem itt a bebetonozódó karakter(ek) vs felfelé érkezők problémakörét.
A hozzászólást Paco módosította 2019.03.08. 18:17:50-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.95
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8412. hozzászólás - 2019.03.09. 10:18:27
Sziasztok
Nos visszaolvastam a hozzászólásokat s megpróbálok rá érdemben reagálni.

Idézet: Mortal55 - 2019.03.07. 08:51:47

Magyarázd el nekem, miben más a játék 300-as szinten mint a v6-on 150-es szinten?


Nehéz kérdés, tekintve sosem játszottam V6-on. Játéktechnikailag szerintem nem sok, bár a környezet ugye alapjaiban képes megváltoztatni pl. a fejlődés irányát. Hogy van e valami 350-en amit te nem tudsz használni 150-en? Erősebb felszerelések, pár AF képesség ami valószínűleg magsabban van..stb Érdemben semmi. És valójában ez itt a lényeg Mortal, amit meg kellene értened. A probléma ugyan is itt most az, hogy sokan félnek attól, hogy mil lesz ha felérnek 400-ra... Maga a kérdésed nem megfelelő, ugyanis éppen az érvelésemet támasztod alá, mert MINDENT tudsz használni amit én 350-en, viszont nekem ezek a lehetőségek még nem voltak adottak amikor 150-es voltam.
Egy egyszerű példát mondanék neked: Végzet verme.
Ammikor bejött a végzet verme, én kb 250-es voltam. Tehát 100 szinttel később kezdtem el csinálni a vermet mint te. Ragadjunk ki egy példát a verméből és nézzük végig. A példa: Karácsonyi süti. Egy veremben ha szerencsések vagyunk eshet mondjuk 10/15. Ez korrekt nagyjából? Tételezzük fel, hogy igen. Egy hónapban lépsz mondjuk 4 szintet s megcsinálsz közben 2 vermet.
Számoljunk: 100szint/4= 25 hónap, havonta 2 veremmel, ami 50 verem. Mondjuk, hogy kapsz a 500 karácsonyi sütit, aminek darabja mondjuk 140k LE-t ad neked, ami összesen: 70M LE.
Tehát, ha csak 1 db. cuccot emelünk ki, már abból 70 millió LE előnyöd van velem szemben, csupán azért, mert hamarabb kezded el szintben csinálni, mint én.
Most jön az ellentábor ugye: DE HÁT TE IS CSINÁLOD A VERMET MAGASABB SZINTEN BAZZZ! Te is kapsz karácsoni sütit, ami még több LE-t is ad neked, mert magasabb szintű vagy. Korrekt észrevétel, 1 szépséghibával: PACO! Elmondanád nekem, hány CSP-T kapsz (kapnál) naponta inspirációból V1-en azért mert Ómen 400-as, te pedig csak 140-es??? Tudom neked láthatóan nincs de tételezzük fel, hogy sokan megvették lélekkufárnál a kisebb inspirátort őskőért ok? Köszönöm a választ!


Idézet: Mortal55 - 2019.03.07. 09:05:21

Mibe került 8-10 éve egy jó karakter és mibe kerül most havonta?


Egszerű kérdés, egyszerű válasszal: Mint minden játékban, itt is azért fizet a gamer, hogy erősebb karaktert tudjon csinálni annál mint aki nem fizet. Pár kényelmi funkciót leszámítva, ha ez nem lenne igaz, miből élnének a játékfejlesztők? A hozzászólásainkból? Tápot kapunk pénzért (lásd befizetési akciók) minél többet fizetünk annál nagyobb tápot kapunk. Okos játékkal, lehet szűkíteni a rést, de remélem nem az most itt a probléma, hogy ha feljössz 400-ra minimális ráköltéssel, akkor miért fog leverni egy rendszeresen 20k-s tételeket vásároló másik játékos. Ugyanis ha ez a kérdés, akkor elmondom neked, hogy ez bizony így van máshol is...

Idézet: Paco - 2019.03.06. 14:31:12

Szóval már most, egy erős karakter 340-es szinten be van alázva napi szinten a 400-as karaktertől.
Ez idővel hogyan fog megváltozni? Hogyan lesz esélye ezen fordítani?
Nem csak neki, hanem bárkinek is?


Kétlem, hogy ez igaz lenne, tekintve hogy Óment, nem annak a napi szinten leütlek 5-ször játékosnak ismerem. Tehát lehet mellette játszani nyugodtan, ahogy LanMaffia, Unr34l, Maedhros, Archi...stb mellett is.
No de, mint az előző válasznál, hozok ide is egy példát.
A példa: Szintlépés!
Mire te Ómen ütőtávjába kerülsz, kb. 240 szintet fogsz lépni. Mi történik szintlépéskor?

1. Gratulálok, a 352. szintre léptél! A tudás fája miatt bónuszként a következő tárgyakat kaptad: 19 templomkristály, 38 Relikviaforgács, 19 hűségszilánk, +19 kritikus ütés, +19 kritikus varázslat, 19 Kisebb vadászzsákmány, 19 Platina, 19 aranydukát, 18 Sorsjegy, Energiakristályosító: +69 kiégett őskő, Védelmező ereklye: +1 védelem itala

2. Szintfeladatok: LE-vel, TP-vel és jutalommal.

Összegezzük egy kicsit: 240 szintlépéssel te kapni fogsz:
-Kb. 2880 kritütést és kritvarit INGYEN!!!
-Kb. 2880 platinát, amiből kb. 6 vermemben tudsz vásárolni nagyjából INGYEN!!
-Kb. 6500 relikviaforgácsot (Pár hasznos cucc kijön belőle szerencsekeréken)
-Kb. 3000 aranydukátot
-Kb. 3000 kiégett őskövet...stb

Szintfeladatoknál:
240*6*kb. 210k LE-t átlagban és 240*600k-t a végső jutalomnál átlagban.
Ez összesen: 446 Millió LE ugyancsak INGYEN!!!
(ilyenekkel most ne foglalkozzunk, hogy 720 hűségszilánk, csatlóseledel..stb)

Jön az ellentábor: DE HÁT EZT TE IS MEGKAPTAD AMIKOR SZINTET LÉPTÉL! Nos a válasz: NEM Amikor én 140-es voltam, még nem volt sem tudás fája, sem szintfeladatok. Sőt amikor én elkedztem kapni ezeket a bónuszokat, a tudás fája még jóval alcsonyabb szinten volt a világokon, tehát az én bónuszaim lassabban mentek felfelé mint annak aki most jön alulról magasabb tudásfával.

Idézet: Spellatrix - 2019.03.07. 10:39:26

Egyetértek. Nem véletlenül lett leszavazva a 300as max szint. Én azért kíváncsi lennék a 2 Miklósunk válaszaira a felmerülő kérdésekre maszatolás és mellébeszélés nélkül.


Nos én személy szerint, azért örülök ennek a változtatásnak, mert így a jövőbeni fejlesztések jobban fogják érinteni azokat a játékosokat akik elől járnak szintben, ahogy én is. (Hiszen nagyobb csoport lesz elől ugye)
A kampányotokat, miszerint milyen rossz lesz majd alulról érkezni pedig már cáfoltam egy kicsivel fentebb. De ha példa kell adhatok még párat.
V3-Alíz
Pontszám: 7.62
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8413. hozzászólás - 2019.03.09. 11:02:35 (Válasz Dozer #8412 hozzászólására.)
Kár hogy ilyen hosszasan NEM válaszoltál a kérdésemre. A nagybetű az nyomatékosítás akart lenni nem kiabálás.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.55
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8414. hozzászólás - 2019.03.09. 11:06:49 (Válasz Mortal55 #8413 hozzászólására.)
2 fontos kérdésedet emeltem ki KÜLÖN, és adtam rá választ. Ha ez nem megfelelő neked, akkor nem tudom mi az...
V3-Alíz
Pontszám: 7.62
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8415. hozzászólás - 2019.03.09. 11:13:04 (Válasz Dozer #8414 hozzászólására.)
"Mibe került 8-10 éve egy jó karakter és mibe kerül most havonta?" Erre várnék 2 darab megközelítő értékű számot, gondolom nem túl megterhelő.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.55
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8416. hozzászólás - 2019.03.09. 11:16:31
Szererném pontosítani, a mibe kerül kérdést a pénzre értettem.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.55
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8417. hozzászólás - 2019.03.09. 11:36:59 (Válasz Dozer #8414 hozzászólására.)
Az első kérdésre pedig csak annyi pontosítás vagy átírás. Komolyan azt vallod hogy két hasonló képességű és befizetésű karakter küzül lehet erősebb a 400/1-es karakter a 400/100-asnál? Vedd hozzá azt is hogy a 400/100-as kb 3 éve érte el a 400-at.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.55
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8418. hozzászólás - 2019.03.09. 11:55:03
Idézet: Mortal55 - 2019.03.09. 11:13:04
"Mibe került 8-10 éve egy jó karakter és mibe kerül most havonta?" Erre várnék 2 darab megközelítő értékű számot, gondolom nem túl megterhelő.


Arra nem emlékszem már, hogy mennyibe került a játék 8-10 éve. Én most minden befizetési akciónál vásárolok egy 21.000-es tételt, amivel kényelmesen fedezni tudom a játékot... sőt olcsóbban is ki lehet hozni. Szerintem magasabb szinten, havi 4.000 FT-ból ütőképes karaktert lehet csinálni.
Az összehasonlítás egyébként sántít egy kicsit. 8-10 évvel ezelőtt még csak őskövet kaptál, nem voltak folyamatos eventek, a befizetett pénz illetve az érte kapott őskövek elkölthetési lehetőségei is korlátozottak voltak. Ma már 1000-nyi új opció van, ami egyébként jelzi Miklósék befektetett munkáját is.

Idézet: Mortal55 - 2019.03.09. 11:36:59
Az első kérdésre pedig csak annyi pontosítás vagy átírás. Komolyan azt vallod hogy két hasonló képességű és befizetésű karakter küzül lehet erősebb a 400/1-es karakter a 400/100-asnál? Vedd hozzá azt is hogy a 400/100-as kb 3 éve érte el a 400-at.


Igen én vallom, hogy ez lehet így. Ma is előfordul olyan eset, hogy egy 200-as letud győzni egy 300-ast. Miért ne történhete ez meg 400-on is? Sőt minél lentebbről érkezik a játékos (értsd: minél később kezdte a játékot) annál nagyobb a valószínűsége, hogy megtudja fogni...
V3-Alíz
Pontszám: 7.62
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8419. hozzászólás - 2019.03.09. 12:06:53 (Válasz Dozer #8418 hozzászólására.)
Az összehasonlítás nem sántít, csak még nem tudod hogy miért hoztam fel, csak találgatsz és sajnos rosszul. Második kérdést meg nem értetted meg, kiemelem a lényeget, két hasonló képességű és hasonló befizetésekkel operáló karakter, elhiszem hogy egy 200-as leverhet egy 300-ast de ahhoz a 200-asnak nagyon figyelnie kell és sokat fizetnie, a 300-asnak pedig nagyon tinglitangliznia és nem fizetnie, de ilyenre eddig nem volt lehetőség, de mostanra meg akarják teremteni. Tudod mit, kisérlet képpen töröljék el a támadási szintkorlátot, majd meglátod hogy mekkora balhé lesz. Sokan még a szubplazmát sem tudják elviselni, pedig az aztán semmi hátrányt nem okoz a szenvedő félnek.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.16
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
8420. hozzászólás - 2019.03.09. 12:16:40 (Válasz Mortal55 #8419 hozzászólására.)
Idézet: Mortal55 - 2019.03.09. 12:06:53
Az összehasonlítás nem sántít, csak még nem tudod hogy miért hoztam fel, csak találgatsz és sajnos rosszul.


Ez aztan erveles. Mar ertem mire celzott LanMaffia... No inkabb foglalkozom a jatekkal. Sok sikert nektek.
V3-Alíz
Pontszám: 8.22
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!