Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagRolandusFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4841. hozzászólás - 2012.06.14. 11:48:09
Nem tudom, hogy felhozta e már valaki, vagy foglalkozott e - előre is elnézést kérek, ha igen, de nem volt időm elolvasni az egész fórumot - de én most írnék pár sort erről.

Minap gondolkodtam el azon, hogy a sok sisakszilánkkal mit lehetne csinálni. Aki nem használja fel, vagy túl sok gyűlik össze, ha ki van fejlesztve az AF képesség is. Mi lenne, ha be lehetne váltani a sisakszilánkokat kristálypontra?

Felvázolom az érveket:
1. a kristálypont nem jelent különösebb előnyt senki számára, így ha van, megkönnyíti a kalandok elvégzését.
2. kényelmesebb, ha fel tudja használni az illető, hiszen csak akkor kap maximális sisakszilánkot, ha naponta aktív - miért ne lehetne kedvezően felhasználni azokat, amiért megdolgozik.
3. a konvertálás egyszerű lenne, egy sisakszilánk egyenértékű lenne egy kristályponttal, így nem áll fenn a veszélye, hogy valaki túl sokat szerez belőle - gondoljunk csak bele, aki nem fejleszti ki megfelelő szakértelmeket ( mászás- csapdaészlelés stb. ) annak úgysem segít annyit, de ha aktívan megcsinálja a napi dolgait, egy kevéske sisakszilánk által némi segítséghez juthat.
Pontszám: 4.22
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4842. hozzászólás - 2012.06.14. 12:08:51
Ha már felesleges (sisak)szilánkokról van szó, esetleg kovácsolás... nem is írok hozzá semmi konkrétat, csak gondolatindítónak szánom, hátha lesz egyszer valami belőle... olyaaan, izéé, egyedi cuccok készítésén álmodoztam.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.87
kedvelt tagRolandusFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4843. hozzászólás - 2012.06.14. 12:34:03
Azzal csak egy nagy gond lesz, ha egyedi, akkor ki kell dolgozni rengeteg koncepciót. Meg mit takar az, hogy egyedi? - úgyis a rendszer határozná meg, hogy x összegű sisakszilánk + x LE + x Őskő ( ha jó cuccot akarsz, úgyis őskő lesz az ára ) és még lehet CSP is, mint az esszenciák előállításánál.

Szóval, szerintem nem fognak azzal fáradozni, hogy mi magunknak egyedi cuccokat készítsünk, mert már eleve az leterhelte a rendszert, hogy ennyi féle-fajta ruhánk van.

Sokan álmodoztak még kesztyűről is, abból még semmi se lett - bár abból még lehet, hogy lesz valami.

Én is gondoltam hasznosabb felhasználási módokra, de általában az egyszerű az mindig nagyszerűbb - kényelmesebb.
Pontszám: 4.22
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4844. hozzászólás - 2012.06.14. 13:35:42
Legyen egyszerű?
Ahányas szintű a kovácsolás szaki/AFK (maximalizált, nem korlátlan szint) annyi szilánkot kovácsolhatsz a páncélodra. Mindegyik x%-al csökkentené a közelharci sebzést. Ha a harcban kritikusat üt A végzetúr akkor B végzetúrnak 1 szilánkja letörik (ha van) és csökken a %-os sebződés csökkenés. A szilánkok folyamatosan (harcban, kritikus ütések által) amortizálódnának és kovácsolgathatnánk újra.

Ha ez mégse egyszerű(en megvalósítható) vagy nagy rakás **** akkor nem kell figyelembe venni, csak hirtelen kipattant az ötlet és a templomi medállal is érdekes párharcot vívna valamint a medál még értékesebb lenne.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 9.15
kedvelt tagRolandusFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4845. hozzászólás - 2012.06.14. 18:26:43
Ez csak annyi kívánnivalót hagy maga után, hogy meg kell írni egy kemény programot rá, amely külön számolja a harcban az okozott sebzés értékét, és hogy az "lepattintsa" a szilánkot megint egy elég komoly dolog lenne.

Jól hangzik, persze, nem is lenne baj, csak a program nehézsége hozzájárulna a - terhelt - rendszer leterheléséhez.

Az viszont ésszerűnek hangzik, hogy a már meglévő sisakot lehetne fejleszteni x összegű szilánkból, ha megvan hozzá az x nagyságú AFK-d.
Mondjuk 3/5/7/9... haladna felfele egész 10-15 szintig, ahol már x összegű szilánk ráköltésével fejleszthető lenne annyi %-al ahányas az AFK.

A meglévő sisak tulajdonságokat lenne érdemes fejleszteni, mert úgy könnyebb megírni egy parancsot rá.

Tegyük fel, van egy 129-es sisakom, +43 védekezés van rajta, ha maximális szintű AFK-m van, az adna hozzá még 10-15%-ot - de minden tulajdonságára számítana a plusz - az úgy tényleg reális lenne.

Jó ötlet, én támogatom. A lényeg, hogy a felgyűlt sisakszilánkok ne vesszenek kárba, és ne az legyen, hogy csak és kizárólag őskővel lehessen ringbe szállni, hanem így is - elvégre is azért Alternetív Fejlődés.
Pontszám: 4.22
kedvelt tagBreaksosFérfi
Végzetúr tehetség
148 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4846. hozzászólás - 2012.06.14. 22:17:14
Mi lenne ha a Lady Avariel versenyben szövetségek is részt vennének?

Kategóriák:
Legtöbb felépített épület
Legnagyobb lélekkút növekedés (százalékban)
Legtöbb legyőzött epikus
..............


Jutalom:
tetszőleges épület szintjének emelkedése (akár max fölé is, hogy izgalmasabb legyen)
esetleg egyéni jutalmak, mint a szövetségi küldetéseknél, azzal azonos feltételekkel
.............
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb-utóbb a lábadból is fog!

Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!"
Pontszám: 6.28
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4847. hozzászólás - 2012.06.15. 07:31:57 (Válasz Breaksos #4846 hozzászólására.)
A szövetségek közti erőviszonyok többnyire bebetonozódtak szerintem. A HT miatt esetleg páran körmérkőzést játszanak pár helyért, de az is kb. állandó.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.32
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4848. hozzászólás - 2012.06.15. 07:33:43 (Válasz Quellon #4847 hozzászólására.)
A szövetségekre - emlékeim szerint - volt terv külön aukcióra, de ez úgy megrekedt ötlet szintjén, majd a talin a VÚ fórumon fel kell vetni.
Pontszám: 7.63
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4849. hozzászólás - 2012.06.15. 07:51:16 (Válasz Craslorg #4848 hozzászólására.)
Ugyanazokkal vagy más tételekkel? Kevesebbel? Az is AD-ból?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.32
kedvelt tagBasicgamerFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4850. hozzászólás - 2012.06.17. 12:00:08
Sziasztok!
Mivel a lopás ha nem is kezdi értelmét veszíteni, de jelentős mértékben lehet védekezni ellene, arra gondoltam, hogy a kiégett őskövek mellett templomkristályt is lehetne találni. Nyilván sokkal kisebb valószínűséggel, mint a KŐ-ket. A TK lopásának esélyét tehát ugyanúgy a lopás szakértelem határozná meg, csak mondjuk minden 50. vagy 100. szinten +0,5% az esély, hogy ellenfeledtől TK-t lopsz. És ez ellen nem lehetne védekezni sem.
Mit gondoltok?
A hozzászólást Basicgamer módosította 2012.06.17. 12:02:20-kor
v1-JoeBlack
Pontszám: 5.90
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4851. hozzászólás - 2012.06.17. 12:51:37 (Válasz Basicgamer #4850 hozzászólására.)
Azt hogy nem hiszem, hogy valaha be kéne vezetne olyan dolgot amivel sok őskőbe kerülő szolgáltatás gyümölcsét csak úgy védekezés lehetősége nélkül el lehessen venni a másiktól.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 9.32
kedvelt tagBasicgamerFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4852. hozzászólás - 2012.06.17. 12:59:19
Hát majd visszalopja
v1-JoeBlack
Pontszám: 7.57
kedvelt tagRolikamFérfi
Végzetúr tehetség
104 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4853. hozzászólás - 2012.06.17. 13:00:19 (Válasz Basicgamer #4850 hozzászólására.)
Mért nem mindjárt őskővet
V3 Rolikam
V4 Bableves
Fórum:Egyszeri Béla
Pontszám: 7.71
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4854. hozzászólás - 2012.06.17. 13:03:31 (Válasz Basicgamer #4852 hozzászólására.)
Nem. Ez is egyfajta erőszak lenne, nem önként választott fejlődési irány. És még szerencsén is múlna.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.87
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4855. hozzászólás - 2012.06.17. 14:00:22 (Válasz Quellon #4847 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2012.06.15. 07:31:57
A szövetségek közti erőviszonyok többnyire bebetonozódtak szerintem. A HT miatt esetleg páran körmérkőzést játszanak pár helyért, de az is kb. állandó.


Ez a havi elorelepesrol szolna. Epuletszintek epiteseben pl. biztosan odaerhetnenek kisebb szovik is.
Pontszám: 6.31
kedvelt tagDarth Malak68Férfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4856. hozzászólás - 2012.06.18. 16:22:27
Nekem tetszik a sisakszilánkért kesztyü dolog mivel elég sok általam ismert játékban van, ahol a karaktert öltöztetni lehet és a jo páncélos bakához hozzátartozik a sapka felsö pajzs cipö és a kesztyü.
Ha nem sisakszilánkért lenne hanem mondjuk kesztyüszilánkért akkor ellehessen adni mondjuk a lélekkufárnak vagy az aukcios házba dukátért a felesleges szilánkokat.Amugy csak ötlet szinten vetem fel hogy az aukcios házba meg lehessen hirdetni a lehordott cumokat eladásra,pld veszek uj armort amiben van öskö , a lélekkufár nem hiszem hogy joval többet adna az öskö miatt viszont az aukcios házba meghirdethetném eladásra és csak olyan kari vehetné meg akinek természetesen megvan a kereskedelme hozzá.Pld ha valaki csak 40es szintü és van 40es kereskedelme akkor ugye 44 es szintü armorja lehet igy az aukcios házbol is csak olyat vehetne meg.
Ha minden kötél szakad akkor ne félj az akasztófától.
Pontszám: 4.17
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4857. hozzászólás - 2012.06.18. 17:04:21 (Válasz Darth Malak68 #4856 hozzászólására.)
Idézet: Darth Malak68 - 2012.06.18. 16:22:27
...az aukcios házba meg lehessen hirdetni a lehordott cumokat eladásra...

Soha nem lesz, rabszolgázás melegágya a karakterek közötti kereskedelem.
Pontszám: 7.64
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4858. hozzászólás - 2012.06.18. 18:28:41 (Válasz Craslorg #4857 hozzászólására.)
Azért egy esszencia-csere megoldható lehetne, egyet egy másikért... az már csak nem rabszolgázás és szerintem elég nagy rétegben használható fejlesztés lenne. Legalább a randomot egy kicsit kiküszöbölnék vele.
NoFear - V1
Pontszám: 7.37
kedvelt tagDarth Malak68Férfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4859. hozzászólás - 2012.06.18. 19:08:49 (Válasz Craslorg #4857 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.06.18. 17:04:21
Idézet: Darth Malak68 - 2012.06.18. 16:22:27
...az aukcios házba meg lehessen hirdetni a lehordott cumokat eladásra...

Soha nem lesz, rabszolgázás melegágya a karakterek közötti kereskedelem.


Ezt most nem értem.....
Mi abban a rabszolgázás ha pld nekem volt egy jo rucim amit őskőért vettem és tettem bele őskövet pluszba de már kinövöm és el szeretném adni?
A lélekkufár csak LEt ad érte ami annyira nem is baj de ha az aukcion meghirdetném akkor esetleg mások több Let is hajlandoak lennének adni akiknek nincs lehetöségük Öskövet venni és cserébe kapnak egy számukra jo ruhát öskövel....
Nekem a ruha már kicsi viszont a nálam kissebnek meg lehet pont jo és lessz egy jo ruhája ami egyébként sose lenne neki.....
Ha minden kötél szakad akkor ne félj az akasztófától.
Pontszám: 4.17
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4860. hozzászólás - 2012.06.18. 19:39:13 (Válasz NoFear #4858 hozzászólására.)
A karakter vs B karakter. Az A karakter a fő karakter, a B-vel csak aládolgozok és a PP-ből, CSP-ből folyamatosan váltom ki az esszenciákat, így mindig lesz megfelelő.
A TF-en kiderült már a 20 éve alatt, hogy a bármilyen módú tárgyátadás egy rabszolgamunka, ahol 3-4 karakter a fő karakter alá dolgozik. Ott persze kicsit más a rendszer, de ez volt az alapja, hogy Miklós a jövőben nem fog ilyeneket engedni a játékaiban.
Pontszám: 7.64
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!