Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagUtolsó_LovagFérfi
Végzetúr mester
397 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6601. hozzászólás - 2014.03.20. 11:42:51 (Válasz A7935 #6596 hozzászólására.)
Idézet: A7935 - 2014.03.17. 19:43:38
Hidd el a harag itala az jó, legalább is nálam használ.
Aminek nincs értelme az ez:- 360 db szubplazma


--------------------------------------------------------------------
Ja mondjuk anyósnak még kacifántosabb lesz,,,

De viccet félre téve ,,Én a mai napon LÁTHATATLAN VAGYOK a VT küdi miatt,,,,,így saját bőrömön tapasztalom,,,RÖHÖGVE SÁRBA TIPORTAK
A hozzászólást Utolsó_Lovag módosította 2014.03.20. 11:44:38-kor
Pontozz le, széles ívben teszek rá!

Hitvallásomat az alábbi tartalmazza

http://www.hallottad.hu/cikkek/legszebb-dalok-katona-jozsef-erkel-ferenc-bank- ban-hazam-hazam-enekeli-simandy-jozsef

Pontszám: 6.71
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6602. hozzászólás - 2014.03.20. 15:13:30
Egy olyan javaslatom lenne, hogy egy es ugyan azon vilagon lehessen inditani uj karaktert. Meg pedig ugy, hogy megadnak minimum mennyi szint kulombseg kellene hogy legyen a ket karakter kozott. Netan ha a szintkulombseg osszeerne a nagyobb karakter automatikusan katakombaba kerulne ( vagy valahogy leallna ).
Errol szeretnek egy "elnok jelolti vitat " meg a szavazas elott.
Pontszám: 6.67
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6603. hozzászólás - 2014.03.20. 16:48:53 (Válasz Hunzs #6602 hozzászólására.)
Miért szeretnéd?
Báró Samedi
Pontszám: 7.80
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6604. hozzászólás - 2014.03.20. 16:53:40
Mert ma mar sokmindent maskepp csinalnak mint eddig. Netan ha meg valosulna lehet a jelen szovibol kialakulna egy kisebb szovi a mar osszeszokott gardaval.
Pontszám: 6.67
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6605. hozzászólás - 2014.03.20. 16:54:40 (Válasz Hunzs #6604 hozzászólására.)
Meglévő töröl, és jöhet az új.Nem megoldás?


Nem valószínű, hogy belemennének, túl sok trükközésre adna lehetőséget.Bárhogy is próbálnák korlátozni.
Baraty egyedül kódol, mi meg több százan keressük a kiskaput
A hozzászólást Azazel módosította 2014.03.20. 16:56:50-kor
Báró Samedi
Pontszám: 7.80
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6606. hozzászólás - 2014.03.20. 18:14:34
Mi lenne a kiskapu abban, ha a nagy karakter automatikusan kataba kerulne? A szintkulombseg megakadalyozhatna a csalast. En nem vagyok nagy programozo, de ez szerintem megolhato.
Pontszám: 6.67
kedvencSapphyreFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6607. hozzászólás - 2014.03.20. 19:01:13 (Válasz Hunzs #6606 hozzászólására.)
Ha a nagy automatikusan katába megy akkor minek maradjon meg egyáltalán?
Vagy úgy gondolod, hogy amikor előjön akkor a másik megy le?
Ezzel az erővel minek katába menni??

Nekem ez az ötlet törvényesített csalásnak tűnik.
Pontszám: 8.76
fórumozóbabummFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6608. hozzászólás - 2014.03.20. 19:49:41 (Válasz Hunzs #6602 hozzászólására.)
Egy IP címről lehet két karaktered is egy világon egy dologra figyelj , hogy ne támadd magad.

De ugyanazzal az azonosítóval nem tudsz két karit csinálni egy világra
.

B verzio:

elindítod a karid másik világon ,és ha jobban sikerül, mint a jelenlegi amit elszúrtál, akkor a mostanit törlöd és átviszed magad a másik világra .

így ugyanazon acconttal is tudsz két karit futtatni két világon majd megtartod ajobbikat és ennyi

igaz ez 200 kő de ez van
A hozzászólást babumm módosította 2014.03.20. 19:50:51-kor
Pontszám: 5
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6609. hozzászólás - 2014.03.20. 19:56:12 (Válasz babumm #6608 hozzászólására.)
Legjobb tudásom szerint, egy iprõl egy világon egy kari lehet hivatalosan.
Nem hivatalosan nekem is volt kettõ,egy darabig, de egyszer csak kaptam mindkettõre zárolást,és pár nap múlva választhattam melyik maradjon.
Báró Samedi
Pontszám: 7.80
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6610. hozzászólás - 2014.03.20. 20:12:21
Szerintem ha van 140-es szintu karid evek kellenek ahhoz, hogy beerd a nagy karit. De miert mindenki rogton a csalason gondolkodik?
Pontszám: 6.11
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6611. hozzászólás - 2014.03.20. 20:19:11 (Válasz babumm #6608 hozzászólására.)
Ezt mar eljatszottam 2 eve, mar van egy katakombas karim az egyik vilagon ami 118-szintu. A mostani 147-es szintu.
Pontszám: 6.11
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6612. hozzászólás - 2014.03.20. 20:21:40 (Válasz Hunzs #6610 hozzászólására.)
Mert ilyen világban élünk.Persze személy szerint senki sem csalna, de a játékosállomány cirka 30%-a valahogy mégis...

Neked miért nem jó a törlöm a régit, jön az új megoldás?
Báró Samedi
Pontszám: 7.80
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6613. hozzászólás - 2014.03.20. 20:23:04 (Válasz Sapphyre #6607 hozzászólására.)
Idézet: Sapphyre - 2014.03.20. 19:01:13
Ha a nagy automatikusan katába megy akkor minek maradjon meg egyáltalán?
Vagy úgy gondolod, hogy amikor előjön akkor a másik megy le?
Ezzel az erővel minek katába menni??

Nekem ez az ötlet törvényesített csalásnak tűnik.


Elozoleg mar leirtam. A ket kari ha szint kulombseghez van koteve a csalas ki van zarva. Ha pedig egyik beeri a masikat, hat egyik menjen kataba.
Pontszám: 6.11
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6614. hozzászólás - 2014.03.20. 20:37:33 (Válasz Hunzs #6613 hozzászólására.)
Én teljesen egyetértek veled. Ha lehetne hivatalosan akkor talán én is próbálkoznék még egy karakterrel. Nekem másik világ nem jó, V3-on vagyok, de a mostani karakteremet mindenféle tapasztalat nélkül a semmiből kezdtem. Elképzelhető, hogy néhány dolgot most már másképp csinálnék, mert ezzel kb. 60. szintig jóformán nem is ismertem a játékot. Most 130. szinten vagyok és tovább szeretnék játszani ezzel is. Ha lenne egy legalább 50 minimális szintkülönbség meghatározva és az egy azonosítón lévő két karakter nem támadhatná egymást semmilyen formában, akkor eléggé kicsi lenne a csalás lehetősége. Persze kizárni nem lehet és a programozási nehézséget is megértem.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.07
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6615. hozzászólás - 2014.03.20. 20:41:33 (Válasz Kvnoemi #6614 hozzászólására.)
Idézet: Kvnoemi - 2014.03.20. 20:37:33
Én teljesen egyetértek veled. Ha lehetne hivatalosan akkor talán én is próbálkoznék még egy karakterrel. Nekem másik világ nem jó, V3-on vagyok, de a mostani karakteremet mindenféle tapasztalat nélkül a semmiből kezdtem. Elképzelhető, hogy néhány dolgot most már másképp csinálnék, mert ezzel kb. 60. szintig jóformán nem is ismertem a játékot. Most 130. szinten vagyok és tovább szeretnék játszani ezzel is. Ha lenne egy legalább 50 minimális szintkülönbség meghatározva és az egy azonosítón lévő két karakter nem támadhatná egymást semmilyen formában, akkor eléggé kicsi lenne a csalás lehetősége. Persze kizárni nem lehet és a programozási nehézséget is megértem.


Vegre egy pozitiv es fantaziat lato hozzaszolas!!! Ennek most orulok!
Pontszám: 6.11
kedvencHanspeterFérfi
Végzetúr mester
451 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6616. hozzászólás - 2014.03.20. 21:38:52
Azt hiszem nem lenne őszinte a mosolyom mikor Mola2 beér szintben alulról, ha abból indulok ki, hogy Molát féltávtól kupáltad így ki.

Egyébként nem csak az egymás támadása a legfőbb kiskapu. Ha azonos az ütőtáv, akkor a zsíros falatok páros farmolása, vagyis az inkorrekt információszerzés; ha pedig nagy a távolság, amiről a felvetés szól, akkor a legnagyobb visszaélésekre adhat lehetőséget, ha a nagykari kiaknázza a kicsi számára a szövetség adta lehetőségeket, előnyöket. Ezt mind le kéne tiltani gyárilag, hogy még kísértés se legyen a jogtalan előnyszerzésre.

Ezek a szabályok egyébként félig meddig már most is le vannak írva, amolyan támpontként arra az esetre ha egy családból többen is játszanak, netán még azonos gépen is. Mivel olyankor is fennáll az egy IP - több karakter szindróma, viszont nem épp ügyfélközpontú hozzáállás lelőni multizásért az összes testvérpár vagy szülő-gyerek karaktert.
Kiképző - v3
Pontszám: 8.12
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6617. hozzászólás - 2014.03.20. 21:41:42 (Válasz Hunzs #6613 hozzászólására.)
Idézet: Hunzs - 2014.03.20. 20:23:04
A ket kari ha szint kulombseghez van koteve a csalas ki van zarva.
1. Például - amellett, hogy a különbség n-el van -, ha az egyik karakterrel kémkedsz a másik karakterednek, az elég grízes.
2. Én tömöm Pista 30as karakterét LE-vel, cserébe ő tömi az én 130as karakterem.
Nem véletlen van ez így kitalálva.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.02
kedvelt tagHunzsFérfi
Végzetúr tanonc
41 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6618. hozzászólás - 2014.03.20. 22:35:39
En mar 6 eve jatszom, de ezekre a dolgokra soha nem gondoltam. Ha mar ennyire csalas veszelyes az otletem, inkabb be is fejezem a temat, mielott ram fogjak, hogy egy nagy csalo vagyok!
Pontszám: 7.71
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6619. hozzászólás - 2014.03.21. 12:41:14
Mit szólnátok, egy olyan szűrőhöz a portyalistán, hogy : " csak aktív állatokkal rendelkező karakterek" ?

Van néhány küldi, ami határozottan megkívánná ezt.
Báró Samedi
Pontszám: 7.80
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6620. hozzászólás - 2014.03.21. 13:01:39 (Válasz Azazel #6619 hozzászólására.)
Én nagyon örülnék neki, de jó szar lenne azoknak akik csak akkor tartanak maguknál állatot, amikor épp játszanak (amúgy kennel), mert így kapnának egy céltáblát a hátukra.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.02
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!