Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3001. hozzászólás - 2010.12.29. 10:37:32 (Válasz Darah #3000 hozzászólására.)
Én épp a karácsonyi nagytakarítás alkalmával találtam meg a wikiről kinyomtatott szakértelem listát a gép tetején. Elméláztam rajta egy kicsit, aztán mosoly (de rég is volt) és ment a kukába...
Pontszám: 8.55
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3002. hozzászólás - 2010.12.29. 12:57:37 (Válasz Darah #3000 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.12.29. 10:25:21
Játékosok közül önkéntes jelentkezéses alapon mentor rendszer.


Ezzel van am egy gond. Honnan tudod, hogy aki mentornak jelentkezik nem fog hulyeseget mondani a kezdonek? Nem feltetlen kitolasbol, de akar azert is.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.94
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3003. hozzászólás - 2010.12.29. 13:43:05 (Válasz Morzkod #3002 hozzászólására.)
Nem okvetlen egy játékos egy mentor kell legyen a felállás.
Lehetne ez az egész egy chatdobozban, ahol az összes mentor látná a feltett kérést, és a rá adott választ.
Így mindjárt lenne kontroll is a dologban.

Aki jelentkezik mentornak, megnyílik előtte a chat doboz, értesítést kap új íráskor.
Erre máris alkalmas lenne a segítség menü, ahol még "jelenleg nincs operátor" feliraton kívül semmi mást nem láttunk.

Vagy ehhez hasonló.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.48
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3004. hozzászólás - 2010.12.29. 17:47:53 (Válasz Darah #3003 hozzászólására.)
Egy ilyen mentor rendszerrel nem jutnál előrébb. Minden nap ugyan azok a kérdések hangoznának el, és soha nem lenne vége. Arról nem is beszélve, hogy ez a mentorosdi teljesen szubjektív. Adott kérdésre akár annyi különböző, de helyesnek vélt válasz is érkezhet, ahányan megválaszolták a kérdést. Ráadásul minden karakter egyedi eset, ami A környezetben helyes lépésnek tűnik, az a B környezetben lehet, hogy biztos bukta. A legjobb döntést mindig a karakter gazdája tudja meghozni, mindössze annyi kell hozzá, hogy könnyen hozzáférhessen azokhoz az információkhoz, amire szüksége van a helyes döntéshez. És ez az a pont, ahol a Beho nagyon sokat tehetne az ügy érdekében.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.95
irritálóDmatyasFérfi
Végzetúr
63 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3005. hozzászólás - 2010.12.30. 06:13:01
Darah hozzászólása a játék megismerhetősége szempontjából sajnos
teljesen igaz. Hiszen vagyunk páran, nem a legelején. hogy bizony magas
szinten sem minden világos...

Ariel! a mentor rendszer nem nekünk kellene hogy világos legyen hanem
annak, akinek teljesen elölről és egyedül kell a játékot kezdje.
Így ahogy most van, gyakorlatilag elvárjuk a regisztráló játékostól, hogy
mindennel képben legyen illetve olvassa el a fórum több ezer oldalát.
Azért ne csináljunk mentor rendszert mert mi már tudjuk és unalmas?
Amúgy tök igazad van!!! Nem is a mi feladatunk lenne! A JV kellene, hogy
a techn helpdesk alapján működtessen egy ilyen jól működő vmit.

Aztán lehet nem véletlen, hogy nincs már ilyen. Nem kizárt nincs is annyi
új regisztráló akiért érdemes
Pontszám: 7.41
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3006. hozzászólás - 2010.12.30. 08:21:22
Nekem ez még mindig fura:
"A második próba visszafogott fejlődés.
Bemutatjátok egymásnak a tudásotokat. Ez a szakértelem XY specialitása. Ezt a kört XY nyerte!"

Még jó, hogy Rubin hordagyűlölet próba nincs, azt is nyerné, elárulom!
Két megoldást látok:
1. kerüljön ki a lehetséges erőpróbák közül ez;
2. vagy a választhatók közül az opciók mindegyikét egyszerre nézzük:
EH/VF próba és Hordagyűlölet próba.

Persze magas szinten ezek kötelezően maxolandó szakik versenyképes karakter számára.
De épp az AF megjelenése óta újra lett értelme kihívási fegyvernemnek beengedni! [A Hordagyűlölet esetében bizton merem állítani.] De csak a második számú szerintem járható útra térve. Jelenlegi formájában dühítő lutri, nem több.

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,207.2080#hsz2100
A hozzászólást Semelyik módosította 2010.12.30. 08:25:37-kor
Pontszám: 8.26
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3007. hozzászólás - 2010.12.30. 10:26:54 (Válasz Dmatyas #3005 hozzászólására.)
Nem azért nem érdemes ilyen típusú mentor rendszert csinálni mert mi már tudunk mindent és unalmas lenne. Egyszerűen azért, mert hiába válaszolnál meg holnap egy kérdést, holnap után ugyan úgy megkérdezné valaki más, sőt jövő héten, jövő hónapban, és egy év múlva is. Amíg a játék fontos részletei nem elérhetőek egyszerűen, addig szélmalomharc az egész, és nem jutsz vele egyről a kettőre.

Mondok egy példát. Mi az egyszerűbb és hatékonyabb? Csinálni egy mentor rendszert ahol a játékosok nap mint nap megkérdezik, hogy a taumaturgia növelése hogyan befolyásolja a varázslat sebzést, vagy csinálni egy info csíkot ami akkor jelenik meg, ha az egeret a taumaturgiára viszed, és ami kiírja, hogy minden taumaturgia növelés 3%-al növeli a varázslat alapsebzését?
A hozzászólást Ariel módosította 2010.12.30. 10:29:08-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.61
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3008. hozzászólás - 2010.12.30. 12:05:53 (Válasz Semelyik #3006 hozzászólására.)
Idézet: Semelyik - 2010.12.30. 08:21:22

2. vagy a választhatók közül az opciók mindegyikét egyszerre nézzük:
EH/VF próba és Hordagyűlölet próba.


Ez a dolog ott bukik, hogy az eh-t lehet 65-re is vinni af képességekkel, a vf-et meg csak a tudás könyvével lehet 56-ig vinni. Nem egyenlőek a feltételek. Hordagyűlöletnél még esetleg el tudnám képzelni, mert ott mindenkinek egyforma lehetősége van.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 5.00
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3009. hozzászólás - 2010.12.30. 12:08:35 (Válasz Pietrus #3008 hozzászólására.)
Igen, erre én is gondoltam azóta.
Akkor szedjék ki.
Pontszám: 8.26
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3010. hozzászólás - 2010.12.30. 15:14:07 (Válasz Ariel #3007 hozzászólására.)
Ariel, ez is jó.
De ettől még mindig nem fog infócsíkod lenni a szakiknál, mi várható.
Még mindig nem lesz épületlistád, mi építhető mi után, mit ad, stb.
Míg nem is vagy szöviben, abszolut nincs róla semmid.
Legfeljebb ha szürkén megjelenik a majdan építhető összes épület, előfeltételestől, ugyanilyen szürkén pedig a szakértelmek, akadémia szükséglet feltüntetéssel.
De ekkor még mindig fogalmuk nem lesz milyen tárgyak jönnek epikből, aukcióból, keriszint emeléssel.
Ezért kellene beemelni a wikit, bepontosítva.
És ha még ekkor is elakad, jöhetne a mentor. Személyre szabottan... aki itt, a fórumon kérdez, azoknak személyre szabottan válaszolnak? Ez már a szőrnek hasítása.
A mostani semminincshez képest jókora előrelépés lenne.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.48
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3011. hozzászólás - 2010.12.30. 17:03:58 (Válasz Darah #3010 hozzászólására.)
A szakértelemlistát tényleg meg kéne jeleníteni, talán az épületlistát is. Ezek ismeretén elég sok múlik. De például teljes tárgylistát teljesen fölösleges hozzáférhetővé tenni, mert annak minimális hatása van a karakter fejlődésére. Még a teljes epikus tárgylistára sincs szükség, elég 1-1 mondattal felhívni a figyelmet a zafír csillagra és a rubin triászra a szakifejlesztésnél, illetve a specializációnál.
Az aukciós tárgyakat is szép lassan megismeri mindenki, mire annyi dukátot összeszed, hogy bármit meg tudjon venni.
Azon viszont sokkal több karakter és játékos bukik el, hogy semmit nem találnak a harcrendszerről. Elég gyakori a panaszkodás a fórumon, hogy még 100 IQ különbséggel is bukják a varázslatokat, hogy 1-et sebeznek közelharcban, vagy hogy az ellenfél folyamatosan eltalálja őket, pedig kisebb a támadása mint a védelmük. Magyarázatot nem találnak rá, szidják a randomot, de nem jutnak közelebb a megoldáshoz.
Az csak a játék egyik része, hogy a lehető legtöbb LE-t, vagy legjobb LE/Tp arányt próbálja összehozni a karakter, ebbe azért viszonylag gyorsan bele lehet tanulni, de a megszerzett LE-t utána értelmes módon el is kell tudni költeni. Aki eddig arra panaszkodott, hogy 100 IQ előnnyel is kivédik a varázslatait, azt mégis mi fogja arra késztetni, hogy ne IQ-t fejlesszen, hanem szerencsét, miközben a legtöbb helyről azt fogja hallani, hogy az építéssel gyengül a karaktere?
A hozzászólást Ariel módosította 2010.12.30. 17:04:14-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3012. hozzászólás - 2010.12.31. 13:29:14 (Válasz Ariel #3011 hozzászólására.)
A tárgylista messze nem minimális hatású.
Hány olyan kérdést láttál már, hogy ez a disznó pók csalik, mér van neki olyan cucca, amit én még nem is látok, és egyforma a szintünk?
A tárgyvásárlást, és hozzá a kerinövelést is tervezni kellene, és ha nem is olyan fontos része a játéknak, mint a tul fejlesztés, nem is hanyagolható. Nem kell az egyes karikat a 110-es szintű tárgyakkal nyakon önteni, de egy a keri szintjénél 10 szinttel feljebb mutató szürke tárgylista bőven beleférne szerintem.
És ugyanez az epiknél is. Szürke épület korában a legelső 10 tárgy, ha meg már nekiláttak, az aktuális, és a következő tárgyszint tárgyai látszhatnának.
Sőt, az entitástervezéshez sem ártana.
A más a lényszint, mint a tárgyszint biz még a wikin is megkavarja a kevésbé figyelmeseket, vagy nem annyira szakértőket.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.48
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3013. hozzászólás - 2010.12.31. 13:55:32 (Válasz Darah #3012 hozzászólására.)
az entitásnál pl csak a wikiről lehet megtudni, hogy milyen szintnél milyen tábla van. aki csak lépked kedve szerint, nem fogja a szükséges tárgyakat elérni
Pontszám: 6.73
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3014. hozzászólás - 2010.12.31. 18:09:03 (Válasz Ricskosz #3013 hozzászólására.)
Idézet: Ricskosz - 2010.12.31. 13:55:32
az entitásnál pl csak a wikiről lehet megtudni, hogy milyen szintnél milyen tábla van. aki csak lépked kedve szerint, nem fogja a szükséges tárgyakat elérni


Erre tipikusan elég a wiki. Én például több mint 8 hónapja nem tudom a wikiből kikeresgélni, hogy milyen tárgyat szerezzek meg legközelebb, mégsem érzem, hogy emiatt tönkremenne a karakterem, vagy lemaradásba kerülnék bárkihez képest. Ráadásul amióta visszahívható epikus is létezik, már elrontani sem lehet végérvényesen a dolgot.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.41
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3015. hozzászólás - 2010.12.31. 19:11:23 (Válasz Ariel #3014 hozzászólására.)

A wiki nem a játék része.
A wiki, míg nincs benn a játékban, van, és hála, és köszönet érte, és stb, de ezt játékon belül illene megoldani.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.48
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3016. hozzászólás - 2010.12.31. 19:38:20 (Válasz Darah #3015 hozzászólására.)
Üdv!

Szerintem nyilvánvaló hogy amíg ennyire kiterjedt adatbázist ingyen fejlesztenek a játékosok s amíg a hivatalos álláspont az hogy a pontos képleteket nem adják ki addig nem lesz (jobb) útmutató a játékban.

Máshol már írtam hogy egyébként Miklós jelezte hogy várja a javaslatokat a bővítésre illetve a játékban elérhetővé tesz kész (youtube-os) bemutatókat.

A játékot alapjaiban változtatná meg egy ilyen átlátható tervezhetőség és mivel a jelenlegi állapot fenntartható, mondhatni egyensúlyi állapotnak tűnik ezért szerintem esélytelen hogy hogy az ismeretlenből a megismerés országába lépjünk. Mindezt úgy mondom hogy egyébként egyetértek azzal hogy wiki-n sok minden fent van és azzal is hogy jó lenne hogy ha a játékban mindenkinek elérhetőek lennének, letisztázott, hivatalos módon a fontosabb információk.


Let
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 8.62
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3017. hozzászólás - 2010.12.31. 22:07:41 (Válasz Ariel #3014 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.12.31. 18:09:03
Idézet: Ricskosz - 2010.12.31. 13:55:32
az entitásnál pl csak a wikiről lehet megtudni, hogy milyen szintnél milyen tábla van. aki csak lépked kedve szerint, nem fogja a szükséges tárgyakat elérni


Erre tipikusan elég a wiki. Én például több mint 8 hónapja nem tudom a wikiből kikeresgélni, hogy milyen tárgyat szerezzek meg legközelebb, mégsem érzem, hogy emiatt tönkremenne a karakterem, vagy lemaradásba kerülnék bárkihez képest. Ráadásul amióta visszahívható epikus is létezik, már elrontani sem lehet végérvényesen a dolgot.


Sok info hianyzik a jatekbol, de aki ezt a ver egyszeru logikat nem tudja visszafejteni, hogy a targy szintje 10 lenyszint utan ugrik 5-ot, annak szerintem hiaba is lenne leirva nem olvasna el. Olyan dolgokat amik tapasztalati uton kiderithetoek nem kell leirni. az a jatek felfedezesehez tartozik, az infokat szerezze be mindenki ahogy tudja, es safarkodjon vele ahogy joesik. Amirol inkabb kene info az a jatek motorja.

Simán el tudnék képzelni egy Konstruktor menüpontot, ahol egy bölcs gnóm osztan meg veled újabb infókat szintlépésenként. Regélne a szerencse szerepéről, a található tárgyak eloszlásáról, az erőbónuszról, a taumaturgiaáról, a mentődobásról, az elnyelésekről, a krtikus ütésekről stb. Azokat a dolgokat fejtené ki ami nem egyértelmúen visszafejthető. Ezt aztán akinek kedve van olvasgatná, akinek ez elveszi a játék izét az meg nem, mint ahogy én sem olvasom a legendát.

(Ne kerdezd meg miert ekezetes az egyik bekezdes, en sem tudom.)
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.56
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3018. hozzászólás - 2010.12.31. 22:16:45 (Válasz Morzkod #3017 hozzászólására.)
Miért nem tudod?
трамвай-инженер
Pontszám: 5.86
fórumozóCyrus CronosFérfi
Végzetúr tehetség
176 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3019. hozzászólás - 2011.01.01. 11:08:28
Sziasztok.

Nekem mindössze annyi lenne a javaslatom, hogy lehessen prémiumosként ugyanúgy archívumba helyezni a kalandokat, mint a csatákat. S hogy a hellyel se legyen gond elég lenne maximum 10 kalandot archiválni, s akinek már van 10 archiválva, és újat akarna archiválni 1-et töröl az eltárolt 10-ből.
A hozzászólást Cyrus Cronos módosította 2011.01.01. 11:10:01-kor
NEM ÉRDEKEL MENNYIRE PONTOZOL

alldj.org
Armin van Buuren: A State of Trance
Above and Beyond: Trance around the world

Ferry Corsten: holdin' on
Oceanlab, Claudia Cazuci, Fei-Fei, Sophie Sugar, Katy Rutkowski, Suzy Solar.
Pontszám: 4.00
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3020. hozzászólás - 2011.01.01. 13:23:10
Let, Kocos, ezek rossz topicba jöttek.

Kellene egy azért ne fejlesszünk valamit, mert nekem nem kell, illetve úgyse fog fejleszteni a Beho topic.

Ja!

Boldog új évet mindenkinek.
A hozzászólást Darah módosította 2011.01.01. 13:29:59-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 9.24
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!