Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4881. hozzászólás - 2012.06.25. 13:32:17 (Válasz Azazel #4880 hozzászólására.)
Mod a 4882-es hsz miatt, törölve az untató részeket:

Amúgy ezt is te írtad:

Idézet: Azazel - 2012.06.24. 10:14:11
Melyik az első? A bal első oszlop?A legfelső sor? Honnan kezdjem számolni?


De, én kérek elnézést, amiért a nyelvtannal untattalak téged, hát még a többieket.
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2012.06.26. 13:19:00-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.66
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4882. hozzászólás - 2012.06.25. 16:18:02 (Válasz Ezüstszél #4881 hozzászólására.)
Az első hsz.-em azzal kezdődött,hogy félreértettem.Szóval mégiscsak félreérthető

De részemről tényleg vége,mert már én is unom, hátmég a többiek
Báró Samedi
Pontszám: 7.69
kedvelt tagŐrmesterFérfi
Végzetúr mester
391 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4883. hozzászólás - 2012.06.25. 21:03:06
Gondolkozik a vezetőség német nyelvű adaptáción?
V2 - Momonga (ex-Böszmeség)
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4884. hozzászólás - 2012.06.25. 21:12:23 (Válasz Őrmester #4883 hozzászólására.)
Szerintem német nyelvterület nem nyerő. Az egy nagyon telített játékok szempontjából. Inkább a kínain kéne gondolkodni
Pontszám: 7.64
kedvelt tagŐrmesterFérfi
Végzetúr mester
391 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4885. hozzászólás - 2012.06.25. 21:19:05 (Válasz Craslorg #4884 hozzászólására.)
Pedig milyen jól hangzik a Herr Schicksal
V2 - Momonga (ex-Böszmeség)
Pontszám: 6.67
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4886. hozzászólás - 2012.06.25. 23:11:58
A játék a jelenlegi dizájnnal sztem bármelyik komolyabb piacon bukó
Bármilyen jó is a belbecs, igen rondácska szegény, jócskán le van maradva és ez rengeteget számít marketing szempontból
Pontszám: 8.57
kedvencCommandanteFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4887. hozzászólás - 2012.06.26. 15:00:30
Szerint jöhetne egy spanyol nyelvü vu igy az angol+az orosz után .
V2-El Fatal
V3-El Hechicero
V5-Messiah

Nem gáz ha lepontozol de legalább írd oda miért,mert lehet tanulok belöle és okosabb leszek
Pontszám: 7
fórumozóSnakeyFérfi
Végzetúr
70 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4888. hozzászólás - 2012.06.26. 15:15:24
A reflexek ma mikor kerulnek be a jatekba?????
A hozzászólást Snakey módosította 2012.06.26. 15:15:38-kor
Pontszám: 4.66
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1030 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4889. hozzászólás - 2012.06.26. 16:02:21
A Huzalozott reflexek holnap reggel kerülnek be.
Pontszám: 8.74
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4890. hozzászólás - 2012.06.27. 10:23:22
Azt mar tenyleg nem ertem, hogy a huzalozott reflexek miert vannak elorebb a prioritasi listan, mint a xenos nyeremenyek.
Pontszám: 7.98
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4891. hozzászólás - 2012.06.27. 11:51:22 (Válasz Kocos #4890 hozzászólására.)
Csatlakozom.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.66
kedvelt tagBalumaciFérfi
Végzetúr tehetség
228 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4892. hozzászólás - 2012.06.27. 11:56:51
megint egy fantasztikus fejlesztés: a huzalozott reflexek, sebgyógyítás meg idomításra is levesz 0,3 őskövet, persze a templomba meg 20 gyógyítást kér az állatra, én kérem vissza az 50 őskövet és eldöntöm inkább hogy mit fogok turbózni...
Pontszám: 5.50
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4893. hozzászólás - 2012.06.27. 12:04:42 (Válasz Balumaci #4892 hozzászólására.)
Ha manuálisan előtte turbózod az idomításod vagy sebgyógyot, akkor nincs miért levonjon, nem?
Lehet kéne egy topic a huzalozott reflexeknek, így csak eltűnnek a kérdések.

[edit] Csak mert tényleg jó volna egy összefoglaló a működéséről, hogy miért is von CSP-t, követ.
Több szaki, tul-nál minden pontnál?
Idomításnál minden alkalommal? (Ritka pillanat lehet hogy valaki egy kattintásra beidomít egy lényt és nem is kell újra használnia, teszem azt egy következő állatnál.)
Mágikus regenerációnál tudni fogom mikor jár le az ideje, hogy turbó nélkül is tudjam használni? Igen, sajnálom a követ, eventeknél meg a CSP-t is.
Így elsőre ennyi.
A hozzászólást Offsboy módosította 2012.06.27. 12:09:06-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.41
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4894. hozzászólás - 2012.06.27. 12:08:12 (Válasz Balumaci #4892 hozzászólására.)
Mi vesz le mit? Ha turbózol egy szakit, és utána a turbó újrahasználat idejének lejárta előtt használod a reflexeket, akkor persze hogy levesz. De ez teljesen normális.

Egyébként kipróbáltam, a reflex használata nem indítja el a számlálót, tehát ha többször használtam egymás után akkor sem vont le őskövet, csak ha a számláló ment a sima turbó miatt. Ha ez direkt van így, akkor többszörösen köszönöm ezt a lehetőséget! Ha nem direkt van, és módosítva lesz, akkor is tetszik.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 6.84
kedvelt tagBalumaciFérfi
Végzetúr tehetség
228 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4895. hozzászólás - 2012.06.27. 12:08:40 (Válasz Offsboy #4893 hozzászólására.)
de nem akarom turbózni minek turbózzam ha úgy is 20* kell gyógyítanom rajta, 4nél már maxon lesz...
Pontszám: 5.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4896. hozzászólás - 2012.06.27. 12:56:32
Jól értem, hogyha ki van kapcsolvaaz autosajtom, mert epp elfogok, es kozben mondjuk idomitok egyet, akkor simandiban vonja a CSP-t?
Ez borzaszto megvalositas! Miert nem lehet kirakni valahova egy beallitast, hogy mibol akarok gyorsitani, es akkor mindig azt hasznalom alapertelmezetten?

Rengeteg idot sporolna ez tenyleg. Boldogan megvennem, csakhogy ki tudja azt fejlbol, hogy mire van allitva a vadaszatom. Ezt igy nagyon konnyu benezni. Legalabb legyen annyi, hogy ha kikapcsolom, akkor nem CSP az alapertelmezett, hanem az ami elotte volt beallitva.
A hozzászólást Kocos módosította 2012.06.27. 12:59:25-kor
Pontszám: 6.97
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4897. hozzászólás - 2012.06.27. 13:01:27 (Válasz Offsboy #4893 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2012.06.27. 12:04:42
Idomításnál minden alkalommal? (Ritka pillanat lehet hogy valaki egy kattintásra beidomít egy lényt és nem is kell újra használnia, teszem azt egy következő állatnál.)


Idomitas! Teyleg milyen igaza van. Nekem peldaul a turbo annyit lendit idomitasnal, hogy nem 65%-ot, hanem 85%-ot tudok idomitani egy kattintassal. Nem is turbozom soha. Kene beallitas arra is, hogy mit turbozzon automatan, es mit ne.
Pontszám: 6.97
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4898. hozzászólás - 2012.06.27. 13:27:23 (Válasz Kocos #4897 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.06.27. 13:01:27
Idézet: Offsboy - 2012.06.27. 12:04:42
Idomításnál minden alkalommal? (Ritka pillanat lehet hogy valaki egy kattintásra beidomít egy lényt és nem is kell újra használnia, teszem azt egy következő állatnál.)


Idomitas! Teyleg milyen igaza van. Nekem peldaul a turbo annyit lendit idomitasnal, hogy nem 65%-ot, hanem 85%-ot tudok idomitani egy kattintassal. Nem is turbozom soha. Kene beallitas arra is, hogy mit turbozzon automatan, es mit ne.


Hát ez neked pont szívás így, ja.
Amúgy szerintem BUG-zik a huzalozás.
Entitásoztam, low ÉP. Turbót átettem mágregenre manuálisan, gyógyítottam magam, majd megint entitás. Az állatokon gyógyítottam úgy hogy a mágregenen a turbó, gondoltam meg is nézem hogy néz ki ez hogy magától turbóz. Turbózta, gyógyította, azonban nem vont le CSP-t, mert a turbó visszaszámlálója még ment (viszont a mágikus regeneráción). Gondolom nem így kellene lennie, hanem csak akkor nem vonna le terv szerint, ha a sebgyógyon ketyegett volna a turbó visszaszámlálója.

Köszönjük a fejlesztést meg minden, tényleg, de alábbi javaslatom lenne:
Legyen letárolva, hogy mi volt az utolsó huzalozottan turbózott szakértelem, és amikor azt kellene újra turbózni (sebgyógy, idomítás, ahol nem egymás után kattintod ki mint pl. tul fejlesztésnél) akkor NE vonjon ismét csp-t, követ. Ha minden alkalommal vonja, akkor úgyis mindenki át fogja tenni manuálisan a turbót, és szerintem pont az a cél, hogy ezt könnyítsük.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.41
kedvencLoraNő
Adminisztrátor
175 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4899. hozzászólás - 2012.06.27. 13:34:51
Huzalozott reflexekről az elmélkedést ebben a topicban folytassátok:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,812.0

A fontos infókat is vezessétek át oda
A hozzászólást Lora módosította 2012.06.27. 13:35:57-kor
Pontszám: 9.08
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4900. hozzászólás - 2012.06.27. 17:25:33
Most láttam csak, hogy az Alvariel aranymedálok adnak +idomítást és meggyőzőt. Most van 12 és kapok +3 / +3-at. Ez mióta van így?
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.19
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!