Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
közkedveltRhemFérfi
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5261. hozzászólás - 2012.12.02. 15:14:57
Sziasztok!

Par kerdes/otlet felvetodott bennem, lehet, hogy mindegyikrol volt mar szo, de nem volt energiam vegigbogaraszni:
- Szovetsegeknel a Szavazataim menupontnal az tok jo, hogy latszik, hogy az en szavazatom kinel van, de hasznos lenne ha az is fel lenne sorolva a forditott irany is, hogy kinek a szavazata van nalam
- Portyazasnal jo lenne olyan lehetoseg, hogy kifejezetten kihivhato ellenfelekre szeretnek rakeresni, nem pedig tamadhatoakra. Jelenleg nagyon sokszor elofordul nalam, hogy kilistaz olyat is, akit nem hivhatok ki, idonkent ugy, hogy a Kihivas gomb nem aktiv nala, csak a Tamadas, de van olyan, hogy az is aktiv, es amikor raklikkelek, akkor kapom csak a visszajelzes, hogy ot mar tamadtam nemreg, ugyhogy most meg nem tamadhatom. Ennek kikuszobolesere, hogy kenyelmesebben lehessen kihivhato ellenfelet valasztani van valami jobb megoldas? Toplistabol is picit kenyelmetlen, mert meg kell nyitni a karakterlapjat.
- Ez biztos elhangzott mar, de nem tudom mi lett a valasz: mikorra van tervezve, hogy mobiltelefonrol is konnyen/gyorsan kezelheto legyen az oldal?
Pontszám: 7.50
irritálóMoordarathNő
Végzetúr tanonc
43 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5262. hozzászólás - 2012.12.02. 20:25:57
Üdv! Nekem olyan javaslatom lenne, hogy a varázs és gyógyitaloknál csinálhatnátok egy legördülő ablakot, ahol kiválaszthatom, hogy mennyit akarok venni, vagy beírhatom a mennyiséget. thx előre is
Pontszám: 5.89
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5263. hozzászólás - 2012.12.02. 20:34:13 (Válasz Moordarath #5262 hozzászólására.)
Prémiumosként a kényelmi funkciók adják ezt.
Pontszám: 6.82
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5264. hozzászólás - 2012.12.07. 13:02:01
Ideje megemlékeznünk egy bekerült fontos fejlesztésről, amiről nem volt szó a találkozón.
Költs el összesen xxx lélekgyémántot a kufárnál! (kivéve állatfelszerelés vásárlására)
Köszönjük.
Pontszám: 7.67
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5265. hozzászólás - 2012.12.07. 13:14:10 (Válasz Viskos #5264 hozzászólására.)
Ez hol kerult be?
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.02
kedvencMegapix87
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5266. hozzászólás - 2012.12.07. 13:19:25 (Válasz Truth80 #5265 hozzászólására.)
Végzet temploma
Pontszám: 8.17
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5267. hozzászólás - 2012.12.14. 14:59:56 (Válasz McMad #5254 hozzászólására.)
No tovább foltoztam, variáltam a javaslatot az eddigi véleményeket is figyelembe véve (+ új ötletek), de természetesen még messze nem "tökéletes" és teljes... :-X
Nem hinném, hogy akár csak fél éven belül is megvalósulna. Még akkor sem, ha minden érintett elfogadná... :S

Viszont amire FELTÉTLEN kíváncsi lennék a részetekről:

1. A Varázslói mágia bevezetésének módja vállalható-e mindenki részéről?
Ugyebár elsőnek a topszövik jutnak hozzá és csak utána a többiek, DE cserébe a topszövik vezéralakjai kissé kiesnek az Epiütésből + erősödni fog a háborús terhelés rajtuk. Nőne az interakció a játékban + alapvetően nem időhöz kötött "eventként" funkciónálna. (Reményeim szerint ez talán begyorsítana egy háborús reformot is... Legalább irányvonalat ajánlana a Behó az ötleteléshez, hogy milyen irányban, milyen lehetőségekhez nyúlva látja elképzelhetőnek a variát ABBAN a témában... :-X)

2. Programozói szemmel nézve mely pontokon kellene feltétlen változtatni?
Nem vagyok progmatos, ezért pl. ha túl sok terhelést jelentene a szervernek a sok RND szitu, akkor azt le lehetne redukálni, át kellene alakítani a javaslatban... :-X
Pontszám: 6.08
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5268. hozzászólás - 2012.12.19. 09:41:44
Volna egy javaslatom ami szerintem viszonylag egyszerűen programozható lenne.
Ha valaki megcsinál egy kalandot és értékeli mondjuk 10-esre akkor ha lehet jöjjön ki neki minél gyakrabban az a kaland. Ha pedig 1-esre akkor sose.
Ha valaki 3-szor (vagy többször ezt döntsétek el ti) eldob egy kalandot akkor azzal ha lehet szintén ne találkozzon többször.
Van már több mint 1000 kaland, tehát elég nagy a választék belőlük, és minden nap bővül a lista.
Tehát nagy tragédiát nem okozna ha teszem azt nem akarnék többet összefutni az 1-es számú kalanddal.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.50
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5269. hozzászólás - 2012.12.19. 09:59:06 (Válasz Giganticus #5268 hozzászólására.)
10-est adok azoknak a kalandoknak, ami nem kerül nekem LE-be, italba, akár még kristálypontba se, puszta kvízből (esetleg ÉP vesztésből) áll és akkor gyak nulla erőforrásért megcsinálom a kalandos küldetést.
Pontszám: 8.49
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5270. hozzászólás - 2012.12.19. 10:26:56
Azért a többség nem ilyenből áll.
Ha pedig találnál egy kalandot akkor lehet, hogy mégsem találod meg. Az aranyásó sem hajol le minden sárga kavicsért.
Esetleg a következő körben találsz egy neked valót (aranyat) de lehet hogy csak később.
Ezt be lehetne programozni -szerintem- különösebb nehézségek nélkül.
Ha pedig mégis olyat vállalsz el ami csaták sorozatából áll, ÉP-t VP-t gyógyitalt kíván kaphatnál érte mondjuk X százalékkal több lélekgyémántot.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.67
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5271. hozzászólás - 2012.12.25. 12:12:52
Fogalmam sincs a játék technikai megoldásairól.
A portyát és event csatákat nem lehet külön választani a játék többi részéről, mert ez a 2 ami miat be szokott lassulni a játék összes más funkciója is. Ha külön működnének akkor nem bénulna meg minden és az ominózus módokat mellőző játékosok nyugodtan tehetnék amit akarnak. Pl nem kéne fél percet várni egy entitás csata vagy szimpla pihenés betöltésére.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.18
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5272. hozzászólás - 2012.12.25. 21:47:51
A lélekgyémántoknál maradva: Szerintetek volna értelme lélekgyémántot lélekenergiává alakítani ? (vagy fordítva) Ha valakinek rengeteg lélekgyémántja van akkor örülne neki, ha pedig kevés és gyűjtené de piszok lassan jön akkor annak örülne.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.75
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5273. hozzászólás - 2012.12.26. 08:03:45 (Válasz Giganticus #5272 hozzászólására.)
Erőforrások átváltása --> tuti nem engedik!
Pedig nálam is 100k felett áll...
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.01
kedvencKornmirrorFérfi
Végzetúr tehetség
111 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5274. hozzászólás - 2012.12.27. 21:16:04
Lehet rossz topicba írom, de ezt találtam

Tudom, hogy most kaptunk tovább fejleszthető épületeket, és ajánlanék kettőt a sorba.
Nem vagyok fejlesztő, csak felhasználó, így nem látok bele a programozási dolgokba.

Térkapu jelenlegi szintje max 50, ezt lehetne a 150ig építeni, és minden egyes szintje +1% Le szívást adna, de csak a térkapuban.

Átokpiramis jelenlegi max szintje 20, és ez ad +20%ot, további szintekkel lehetne módosítani ezt a számot akár szintenként 0,5%, vagy 1%-al, ha sokakban visszásságot kelt, hogy még többet húznak le róla, akár úgy is működhetne, mint a kreaff.
A kommunikációm szintje partnerfüggő.
Pontszám: 9.37
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5275. hozzászólás - 2012.12.27. 21:59:25 (Válasz Kornmirror #5274 hozzászólására.)
A térkapuból nyerhető LE-t 25. térkapu fölött mát emelkedik. Egyes játékstílusok már így is a térkapura álltak rá, szerintem nem kell tovább bónuszolni őket. Ezt a LE mennyiséget egyébként ki lehet egészíti 2 ismételhető küldetéssel is.

Átokpiramist jó ötletnek tartom.
Mindenki háborog, bármilyen módon is rabolják le. Ez, már egy elcsépelt szöveg. Annyi módon meg lehet védeni a nála lévő LE-t ( 15% alatt vadászik, szakértelem is van relikviával erősítve is)! Oldja meg, vagy ne vadásszon, ha nem tud vigyázni rá akkor. Vadásszon holnap-holnapután.

Egyébként azt a +20%-ot most elveszíti az ellenfél, vagy már most is csak a gyémánt és kreatív bónuszhoz hasonlóan csak a támadónál jelentkezik?
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.81
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5276. hozzászólás - 2012.12.27. 22:00:33 (Válasz Kornmirror #5274 hozzászólására.)
A térkapuról egy idő után már alapban nullára van szívva az LE-je, nem hiszem, hogy támogatnák a plusz LE-szívást

Az elveszíthető LE maximalizálva van. Akármennyi is a bónusz rá (gyémánt, LE-rablós tárgyak, stb) a kreaf előtti mennyiség nem lehet több egy bizonyos mennyiségnél (talán 30%). Ez pedig elérhető tárgyakkal, relikviákkal jelenleg is.
Pontszám: 7.73
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5277. hozzászólás - 2012.12.27. 22:18:13
Szövetségi fórumon BB kódok használata nagyon elkelne.
- Félkövér, idézés... és a többi. Hivatkozások támogatása.

Szavazatok módosítása.
- Szavazás mégsézése 5 szavazati joggal rendelkezőknek.
- Szavazás megváltoztatása.
- Szavazat visszaküldésére lehetőség vagy legalább látni, hogy kitől van a plusz szavazat.

Állatképek változtatása. Már régi téma, de unom a meglévőket újat meg nem éri meg már elindítani.
- Az eddig elért szintkategóriákból választható képek, ahogy halad a karakter a szinteken úgy bővül a képek listája.

Örülnék valami "egyediséget" előirányzó vonalnak.
- Olyan összetett relikvia bevezetésére gondoltam, amit folyamatosan lehetne fejleszteni. Teszem azt mondjuk minden egyes event során a teljesítmény alapján kapna a karakter olyan plusz nyersanyagot, amit be tud építeni egy egyedi relikviába.
Nem kell messzire menni pl az irtózat nyakéke tovább upgradelhető lenne beolvasztott fókuszkristályokkal, amelyeket eventek során és V4 es eredmények alapján lehetne gyűjteni. Elsősorban fun kategóriában gondolkodtam, csupán kiegészítésként. + meggyőzőkészség az állatoknak, + szakipontok, + idomítás, + elnyelés, vastagbőr, epikus harapás százalékos erősítése. Természetesen az irtózat nyakéke erősíthető lenne a szintkategóriákig + tulajdonságnöveléssel. Relikviában gondolkodtam elsősorban, ami teljesen mindegy, hogy mi csak színezze tovább a játékot, viszont ne kerüljön őskőbe és ne kerüljön lépbe. Amolyan egyediséget adjon a karakternek. Tovább bonyolítja a játékot, de valójában ezért játszik vele mindenki, mert összetett csak már kezd egy irányba vánszorogni.
Pontszám: 9.46
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5278. hozzászólás - 2012.12.27. 22:55:08 (Válasz Fecsu123 #5277 hozzászólására.)
Állatképeknél, ha nem akarnak aktuálisan elérhető adatbázissal vacakolni, akkor legalább a prémesek feltölthetnének maguknak (karakterképhez hasonlóan) képet.

Szövetségi fórumon BB kódok használata nagyon elkelne.
- Félkövér, idézés... és a többi. Hivatkozások támogatása.


Ez jól mutatna ott is!
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.81
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5279. hozzászólás - 2012.12.27. 23:07:02 (Válasz Craslorg #5276 hozzászólására.)
Érdekelne, hogy az állattárgyakból, átokpiramisból, gyémánt bónuszból adódó +LE rablást elveszíti a védekező fél, vagy csak kreatív szerűen kapja meg a támadó? Melyik növeli az alap rablást, és melyik jelentkezik csak a támadó zsákmányában?

Mert ugye ha alapból 15%-ot rabolunk, akkor a (+20% és/vagy +33% és/vagy +egyéb tárgyak) már nem fér bele az elméleti maximum 30%-odba, amit említettél. Miért van az, hogy valamelyik az alap rablást növeli (amit ráadásul tovább szoroz a keatív), más pedig csak szorzó, ami csak összeadódik a kreatívval?

A hozzászólást Szakall módosította 2012.12.27. 23:08:17-kor
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 6.71
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5280. hozzászólás - 2012.12.27. 23:55:00 (Válasz Szakall #5279 hozzászólására.)
Nem veszít többet, mint egyébként vesztene, csak a támadó kap többet, az aktuális világnak megfelelő maximum rabolható értékig.
Az alaprablás értékét csak a transzdestrukció valamint a lélekszívás változtatja a többi LE csak a támadónál jelentkezik.
* Azt nem árt észben tartani, hogy nagy negatív LE diff-el rendelkezők kapnak némi védelmet a LE-jükre.
A transzdestrukció növeli a rabolható értéket, már ha van mit növelni, az elszívott LE pedig értelemszerűen csökkenti a rabolható LE mennyiségét. Ha LE szívással leveszed az összes rabolható LE-jét ez lehet több ezer LE is, akkor nem rabolsz semmit akármennyi +LE növelő bónuszod is van.

* PL.: V3-nál 77 szinten alsó szintre ütve VF-el negatív LE diffel rendelkező ellenfélnél mindegy, hogy mennyi + LE növelő tárgyad van, 296 LE-nél nem lehet többet rabolni és náluk a lélekszívás is csak a töredéke az elméletinek, míg ugyanezen szinten több millás rablással rendelkezőktől akár több ezret is rabolhatsz a + LE bónuszoknak köszönhetően ha sikerül jó ütemben elkapni ez LE szívással együtt akár 12000 LE (6 tp) körül is lehet.
A hozzászólást Barbey módosította 2012.12.28. 00:03:29-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 9.00
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!