Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűAderrickFérfi
Végzetúr mester
291 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4041. hozzászólás - 2011.07.31. 00:40:26 (Válasz PottomPanna #4040 hozzászólására.)
Elég a katakomba.
I. (Csinos) Maedhros, IstenKirályCsászár
Pontszám: 7.50
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4042. hozzászólás - 2011.07.31. 00:46:00 (Válasz Aderrick #4041 hozzászólására.)
Noh de Uram Királyom, másnap meggondolja magát kijön katából és megint baj lesz, hogy megtámadták.

Most álmodtam: Nem lehetne a lopás szakértelemhez hasonlóan egy kristálypont lopó szakértelmet is betenni? Tanulás 62, akadémiára még egy szint.

Mi lenne a lélekkufárnál megvásárolhatóval? Ugyanúgy venné akinek kell, csak kevesebbet.
A hozzászólást PottomPanna módosította 2011.07.31. 00:49:31-kor
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 6.92
népszerűÖsvényjáróFérfi
Végzetúr mester
311 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4043. hozzászólás - 2011.08.01. 18:57:33 (Válasz PottomPanna #4042 hozzászólására.)
Idézet: PottomPanna - 2011.07.31. 00:46:00
Noh de Uram Királyom


Szólítottál kedves hívem?
A toppot akasszátok magasabbra!
Mostanában keveset írok a fórumra. Felesleges, mert Damage mindenkinél jobban elmondja, amit kell. És cizelláltabban is fogalmaz, olyan kis visszafogott.
Pontszám: 5.14
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4044. hozzászólás - 2011.08.03. 10:03:57
Javaslatom lenne a kennel működésére. Ne legyen meghatározható hogy mennyi időre küldöm gyakorolni az állatomat, csak egyszerű gyakorlás gomb legyen. Ennek maximális ideját adja a kennel mérete, amennyiben ez eltelt megszűnik a gyakorlási állapot átmegy pihenésbe megkapja az állat a TP-jét és csökkeni kezd a morálja. Viszont a gyakorló állatot is lehessen harcba hívni, ekkor kapná meg az állat a TP-t érte a gyakorlási idő alapján visszaosztva az eltelt 2 órákra. Ha 2 óránál hamarabb harcolni hívja őket akkor nincs fejlődés ráadásul a morálja is csökkenjen mintha nem gyakorolt volna / vagy ne lehessen 2 óranál hamarabb aktivizálni az állatokat.

UI: Köszönöm Darah, valóban a gyakorlásra gondoltam csak rosszul fogalmaztam (javítottam).

Pontozgató megírnád, hogy mi nem tetszik benne?
A hozzászólást Barbey módosította 2011.08.03. 21:03:43-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.82
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4045. hozzászólás - 2011.08.03. 11:07:59 (Válasz Barbey #4044 hozzászólására.)
Most se szabod meg meddig pihenjen.
Ha nem hívod harcba, akkor pihenő státuszban van.
Viszont TP-t nem kap, és demoralizálódik.
A gyakorlásra gondolsz, nem?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.76
fórumozóKamikaze999Férfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4046. hozzászólás - 2011.08.03. 20:50:29
Sziasztok! lenne egy ötletem a játékkal kapcsolatban nem lehetne bevezetni valami munka szerüséget a játékba hogy este elküldhessük a végzeturainkat dolgozni mondjuk 1 órára 1-es szinten 10 LE és szintenként 10-zel nőne és maximum egyszerre 12 órát lehet dolgoztatni lehet rossz ötlet de én megpróbáltam
üdv kamikaze999
Pontszám: 5
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4047. hozzászólás - 2011.08.03. 21:07:47 (Válasz Kamikaze999 #4046 hozzászólására.)
Ez nem Shakes and Fidget.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 7.66
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4048. hozzászólás - 2011.08.03. 21:13:52 (Válasz Helion1988 #4047 hozzászólására.)
Ahhh, akkor ezért nincsen semmi a katakombában....
трамвай-инженер
Pontszám: 5.54
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4049. hozzászólás - 2011.08.06. 10:46:31
Idézet: Arinadottir - 2011.08.06. 01:18:35

Mi lenne, ha elővennénk az egyik eventnél már leprogramozott dolgot, az eseménypontot (EP)?
Arra gondoltam, hogy vadászatból mindig kaphatnánk eseménypontot, és ha annak birtokában portyáznánk, így kaphatnánk némi bónuszt, akár választás szerint is. Így a VF-es, ha akar bónuszt, portyáznia is kell, az EH-s pedig vadászatra lenne "kényszerítve" a táp érdekében. Azért írtam a kényszerítést idézőjelbe, mert ez nem lenne valós kényszer. Ha valaki nem akar vadászni vagy portyázni, ne tegye, de akkor nincs TÁP.


Az jutott eszembe, hogy esetleg lehetne olyat csinálni, hogy portyázás előtt meg lehessen adni, hogy egy portya erejéig az eseménypontokat egy tetszőleges tulajdonságra tegyük.
Tehát ha van 200 eseménypontom, akkor megtehetném azt, hogy mondjuk az IQ-m a következő csatában +200-at ér. Ezzel kinulláztam az eseménypontjaimat is, tehát újra vadászni kéne menni. Ezzel a megoldással a kis sze'hencsétlen karik is meglepetésszerű támadást tudnák kivitelezni a "nagyokra". Szerepjátékos szempontból úgy is magyarázhatjuk, hogy álmában leptük meg az ellenfelet.
Kicsit kiforratlan a gondolat, de szerintem színes csatákat hozna a szürke mindennapokba.
трамвай-инженер
Pontszám: 5.53
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4050. hozzászólás - 2011.08.06. 17:08:07
Tapasztalat: Ha megtámad és harcban legyőz téged valaki aki nálad jelentősen magasabb szintű, és van energiahasznosítása, megnő a TP, amit a győzelemért kap. Ez a képesség háborúban nem működik.

Ez miért csak az EH-ra vonatkozik? És mennyivel nő meg, miért nincs odaírva?
Pontszám: 7.34
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4051. hozzászólás - 2011.08.06. 17:14:56
Ezt az üzenetet kaptam.

Nincs meg a hatalmad ahhoz, hogy erősebb entitást hívj ki. Csak akkor leszel erre képes, ha szintet lépsz.
Eddig 55 entitást győztél le.


Javaslat: ne legyen korlátozás vagy a karakter ereje alapján legyen.


Max Ep -ről indulva 4 órás pihenéssel négy vagy öt sorozatból kihalt.
A kincstábla meghatározza a választható relikviák szintjét, akkor miért kell ezt így korlátozni?
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 6.72
népszerűArinadottirNő
Végzetúr tanonc
21 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4052. hozzászólás - 2011.08.06. 18:00:16 (Válasz Shutruk Nahhunte #4049 hozzászólására.)
Shut, te a tudatturbót a tulajdonságokra szeretnéd kiterjeszteni, ami itt ebben a formában érzésem szerint tuti nem lesz, sőt más formában sem. Az ötleted szerint szinte korlátlanul dőlne befelé az EP és brutál hatást lehetne vele produkálni. Nem is lenne jó, ha ez bármilyen formában megjelenne a játékban.
Pontszám: 4.65
népszerűArinadottirNő
Végzetúr tanonc
21 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4053. hozzászólás - 2011.08.06. 18:13:21 (Válasz Barbey #4051 hozzászólására.)
Újra egy kellően nem átgondolt ötlet! Már ne haragudj, de foglalkoztál egy percet is az esetleges várható hatásokkal? Hidd el, nem véletlenül tettek be a fejlesztők egészséges korlátokat a mértéktelen tápolás megakadályozására. Ahogy jelenleg van, úgy a jó, mert így sokaknak kihívást jelent az optimális haladás az entik faragásában. Sajnos így is vannak számosan, akik kénytelenek gyengébb cuccokat kivenni.
A hozzászólást Arinadottir módosította 2011.08.06. 18:14:49-kor
Pontszám: 4.65
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4054. hozzászólás - 2011.08.06. 19:03:50 (Válasz Arinadottir #4052 hozzászólására.)
Nem. Az eseménypontokkal a harag italához hasonló dolgot lehetne létrehozni, nem a TT-hez hasonló permanens tulajdonságnövelés a célom. A kis játékosok biztosan ujjonganának, hogy be tudnák verni legalább egyszer azt, aki megannyi bosszúságot okozott nekik.
трамвай-инженер
Pontszám: 5.53
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4055. hozzászólás - 2011.08.06. 21:03:28 (Válasz Arinadottir #4053 hozzászólására.)
Megvan a korlát, nem használhatsz a szintednél 20 szinttel vagy 2x szintednél nagyobb reliket, Azokkal mi van akiknek a nagyok ütik ki az olyan reliket amit más egyszerű szövetségben lévő szinte soha nem fog megszerezni, ezt ráadásul saját erőből teljesíti az ember. Akkor lenne igazságos a rendszer ha engedné a +20 szintű relikviához tartozó entitásokig is ütni.

Azért azt megnézném, hogy ezt mennyien tudnák érdemlegesen ütni +20 szitnű relikhez tartozó entitást, vajon tudnál-e egyáltalán akkora sebzést okozni, hogy a regenerációja után fogyjon is az EP-je és hány kört bírna ki egy karakter?
Miért táp az, ha mindenki tudná támadni amig bírja és megéri neki, és itt a mindenkin van a hangsúly. Az entitás nagysága regenerációja és a leölt epikek száma megadják a korlátozást.
A hozzászólást Barbey módosította 2011.08.06. 21:06:18-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 5.62
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4056. hozzászólás - 2011.08.06. 21:27:50 (Válasz Barbey #4055 hozzászólására.)
Az a korlát egyáltalán nem arra vonatkozik, hogy mennyi entitást tudsz leütni...

Az entitásokat ez korlátozza:


" A maximum kikérhető entitás mennyisége karakterszint-9! "

http://vegzetur.wikidot.com/entitas-csata


Gondolom nem hármasával lépkedtél felfelé, ne félj akkor hamar elérnél olyan szintre, hogy egy ütéssel leterítene, a vari körben.

Amúgy 60 felett van rá AF képesség, hogy az ütési korlátot kitold 20 szinttel...
A hozzászólást NoFear módosította 2011.08.06. 21:28:51-kor
NoFear - V1
Pontszám: 7.94
fórumozóSuperEgo23Férfi
Végzetúr mester
1397 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4057. hozzászólás - 2011.08.07. 12:52:41
Azért arra kiváncsi lennék mit takar már megint az a 30% találati esély az erősebb térkapusoknál, 1: eddig nem reklamáltam, de a 10.et csaptam úgy meg, hogy nem dobott semmit!!! 2: Folyamat több Le jön a sima térkapusból, mint az erősből, ez csak arra jó, hogy többet sebződök. Ja és tudom majd 3000 legyilkolt erős térkapus szörny után vegyem az átlagot......
Két vállra fektetett, nincs több Hsz. Néha van.
Pontszám: 4.25
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4058. hozzászólás - 2011.08.09. 15:53:17
Élek a gyanúval, hogy kissé későn ötletelek a következő "Landragór" szerű eventhez, de talán később még érdekes lehet.
1. A legutóbbi Landragórnál még nem volt AL (ha jól emlékszem) és az esszencia kimaradást kissé sajnálnám. Erre egy számomra tökéletesen megfelelő megoldás lenne, ha azok az eventezők, akiknek a szövije rendelkezik AL-al, azok 2(2csp/attak) x 4(átlagos elfogási esély) x 0,1(esszenciaesély sajtolásnál) = 0,8% eséllyel találnának esszenciát 1-1 drakónharcnál (eredménytől függetlenül). Mán ha Drakónharcok lesznek megen... ;-)
2. Remélem esnek régi és új tárgyak, relikek is. Szívesen látnék akár több időszakos nyereményt is, mint pl. a Bérlet volt.
Viszont lenne egy átfogó javaslatom. Az is érdekes megoldás lenne, ha a harcoknál nem direktbe azonnal használható tárgy esik (mint eddig), hanem "csak" pl. gyöngy.
Event végén ezekből a gyöngyökből lehetne kvázi vásárolni nyereményeket.
Pl. 1 gyöngy - 1 hónapig tartó Aukciós bérlet (max. 6 hónap = 6 gyöngy), 5 gyöngy - 1 Térkifordító, stb.
Hirtelen totál szabadságérzetem lenne pl. nekem a nyeremények tekintetében és messze sem érdekelne az olyan probléma, mint X tárgy nem esik ki 300 meccs után sem, pedig csak az érdekel, a többi nem. Ha 10 napos szakaszokban gondolkodunk, akkor meg lehetne bolondítani a dolgot azzal, hogy 10 nap után 5 napig lehet vásárolgatni a megszerzett gyöngyökből a lehetséges nyeményekből, illetve tartalékolni a köv 10 nap nyereményeire. Kockázati tényező lehetne, hogy az 5 nap lejártával ZÁRUL az előző 10 napos nyereményfelhozatal megvásárlásának lehetősége. Az Event végén (+5 nap) nem kellene, hogy eltűnjenek a gyöngyök. Akár várakoztatni is lehetne az "aprót" a köv hasonló díjazású eventig. ;-)
Vélemények?
Pontszám: 7.70
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4059. hozzászólás - 2011.08.09. 17:56:34 (Válasz McMad #4058 hozzászólására.)
nekem tetszik
Pontszám: 3.82
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4060. hozzászólás - 2011.08.10. 11:56:47
Finomítanám még a fentebbi ötlet 2. pontját:

Ha egy vásárlási időszak letelik, akkor nem feltétlen kellene zárulnia az azon időszakhoz tartozó kínálat megvásárolhatóságának, DE...
"Elkapkodták a készletet öcsi. Fizess többet, mer' a hiánycikk az hiánycikk, vagy várhatsz a cuccra amíg újra előmerészkednek Landragór gyíkocskái. :-P"
Azaz némi felárral lehetne csak hozzájutni az előző kínálathoz. Bárkivel megeshet, hogy PONT az alatt az 5 nap alatt nem ér rá... ;-)

Pár időszakra szóló (max fél év) nyereményötlet:
A ritkábban favorizált szakikat kis mértékben tápoló relik (max érték fölé nem visz).
A meglévő, régebbi relikek hatásfokát kis mértékben erősítő időszakos turbózó.
VÚ amulett - ezt régebben fejtegettem. Lehetne a tárolója az X időszakig tartó bónuszoknak és így nem nőne a pincéig a reliklista nézegetése más karakterlapján. :S

No majd 1x talán szóba kerül a téma egy JV "mítingen", HA a JV-nek is megtetszik pár részlet. ;-)
Pontszám: 5.16
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!