Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűFulijoe1Férfi
Végzetúr
62 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1741. hozzászólás - 2010.05.10. 14:15:50 (Válasz Trevid #1740 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Fulijoe1 módosította 2010.05.10. 14:16:01-kor
Kisember nagy TÖ-vel.
Pontszám: 4.24
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1742. hozzászólás - 2010.05.10. 14:18:07 (Válasz Trevid #1740 hozzászólására.)
Üdv!

Egyrészt 500 Le magas szinten nagyon kevés, másrészt ezt a csataarány v3-on tovább rontja.
Tehát világ és szintfüggetlen, vagy azokhoz igazított megoldás kellene.


Let
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 6.65
kedvelt tagTrevidFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1743. hozzászólás - 2010.05.10. 14:50:33 (Válasz Let. #1742 hozzászólására.)
szint X 100 LE sztem elég jo:)azzal minimum csatába menni.....pl 20. szinten 2ezer LE-vel......Nálam általában 20Ezer LE van, és igy portyázgatok. ha jo napom van, akkor napi 30ezer minimum.(26.os szintü vagyok)
Nemrég kezdtem el portyázgatni, de 5 szint alatt összekapartam 270ezer LE-t.....450 feletti tulösszeg, 100ezer épités....kreaff 40, szivosság 30....+ a többi jo dolog:)szal ha valaki portyázni akar, akkor szánja rá a LE-t....igy lecsökkenthetjük a TP tömöket....+ érdekesebb lenne a játék.....De az inaktiv karikkal is kéne alkotni:D
Onnan indult ki a beszélgetés:)
Ez az X ideje nem lépett be, és annak kijelzése jo dolog, de szivatás lenne....mindenki az 5percen belülit támadná, és a 2 orán belülit(belépési idö)....Ha napokban mérnénk csak, akkor is a legfrissebbekre menne mindenki:)
V4-es virtuális katakomba viszont hasznos lehet mindenki számára:)
V2ön játszok....a Térképre is jelentkeztek talán ezren.....Még talán ezer, aki nemtudott nevezni, mert vagy késön léptek be, vagy nem volt LE-jük. szal a 10-enakárhány ezerböl játszanak ugy 2ezren.....ennek a nagyrésze már 50. szint felett van.
Valahogy az inaktivakat kikéne jelezni....például:(aki 2 hete inaktiv, és nem katakombában van, az 1 virtuális katakombába kerül)
Meglehet oldani....vannak küldetések, amihez jol jönnek ha vannak inaktivak....de ne szurjunk ki a magasabb szintüekkel sem, ahol 100bol 2 inaktiv.Minden szinten ugyanolyan nehéz legyen a dolog....sztem kevesen vannak, akik 25. szinten már döntetlenezhetnek....én odáig elvittem a küldiket.....Csak annyit szeretnék, h a portyalistát oldjuk meg valahogy.........Konkrét véleményem a következö:
Inaktiv karakterek---->katakomba
Tp tömök ellen---->bizonyos kidolgozott LE-vel mehet mindenki csak portyázni.Több javaslat is érdekelne még:)
Pontszám: 7
közellenségKillerpetiFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1744. hozzászólás - 2010.05.12. 14:52:45
üdv!
Szerintem jó lenne ha lenne olyan a játékba hogy valamit csinálunk és csak LE-t kapunk és nem fejlődünk.
Ez azért lenne jó mert ha valaki mondjuk 10-es szinten nincs LE-ja és nagyon rossz a felszerelése mert a szövetségbe adta a pénzét akkor anélkül hogy fejlődne behozhatja lemaradásait és ez fordítva is igaz. A kvíz és a portyázás jó arra ha valakinek kell a tapasztalat és a LE.
Nagyon jó ez a játék csak így tovább!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pontszám: 2.33
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1745. hozzászólás - 2010.05.12. 15:31:45 (Válasz Killerpeti #1744 hozzászólására.)
Persze, írj be magadnak spontán 100k LE-t... Az LE a játék erőforrása. Minél töb van minél alacsonyabb szinten, annál erősebb karaktert lehet belőle faragni. Ha eddig épített, akkor a következő 10 szintben ne építsen, csak magával törődjön.
Pontszám: 6.62
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1746. hozzászólás - 2010.05.13. 11:25:11
"Nincs értelme megtámadni a karaktert, mert 0 lélekenergiát szereznél tőle."

Ez még mindig benne van a rendszerben, mikor háborúban állunk?! Miért?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.31
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1747. hozzászólás - 2010.05.13. 11:31:59 (Válasz Ricardo #1746 hozzászólására.)
Ez akkor jön elő, ha 5 támadást kapott már 3 órán belül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.51
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1748. hozzászólás - 2010.05.13. 11:37:23 (Válasz Ariel #1747 hozzászólására.)
Fölöttébb idegesítő tud lenni. Nem feltétlenül LE-t akar az ember vinni, csak a háborút megnyerni.

Lehetne pl:

Ellenfeledet vérbefagyva találod, alig tudja mozgatni egy ujját. Mivel kegyes vagy békén hagyod és egy következő időpontban támadsz.

V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.16
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1749. hozzászólás - 2010.05.13. 11:42:20 (Válasz Kethios #1748 hozzászólására.)
Idézet: Kethios - 2010.05.13. 11:37:23

Ellenfeledet vérbefagyva találod, alig tudja mozgatni egy ujját. Mivel kegyes vagy békén hagyod és egy következő időpontban támadsz.



Hogyne... Ellenfeled verbefagyva talalod, bekotozod sebeit majd lilara vered a bucijat. "+1 pont" -jegyzed meg gunyosan

ez jobban hangzik, nem?
Pontszám: 8.48
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1750. hozzászólás - 2010.05.13. 11:46:09 (Válasz Endyr #1749 hozzászólására.)
De, sokkal. Ez amolyan .. kislány, ez nem a te napod - dolog.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.16
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1751. hozzászólás - 2010.05.13. 11:46:21
Fasza. Egyébként a V4 és az elmúlt 1 órában csak 2 vagy 3 támadást kapott.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5.96
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1752. hozzászólás - 2010.05.13. 12:32:28 (Válasz Kethios #1748 hozzászólására.)
Ha nem létezne ez a szabály, még tovább szaporodnának a visszaélések, és a kiszúrások.
Például bajnoki viadal előtt az adott kategória esélyesét egy rivális szövetség mind a 35 tagja TP-vel tömi meg 35 percenként, egy héten keresztül. Nem kétséges, hogy egy kategóriával feljebb tolnák az illetőt.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.51
utáltAtackFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1753. hozzászólás - 2010.05.13. 12:42:33
Volna egy javaslatom,de ez nem igazán fejlesztés,inkább csak változtatás.Nem lehetne megcsinálni azt,hogy a tulajdonságoknál legyen egy mínusz gomb is?Így a játékos nemcsak növelhetné,hanem csökkenthetné is a tulajdonságok értékét,és amit elvett az egyiktől,azzal növelhetné a másikat.
Pontszám: 1.55
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1754. hozzászólás - 2010.05.13. 12:56:52
Tömés ellen egy ötlet:
Ha olyat akarsz támadni, akivel az elmúlt 24 órában csatáztál, és X:1 aránynál nagyobb arányban veszítettél, akkor menjen ez a szöveg: "Ez a végzetúr sokkal hatalmasabb mint te, nincs értelme megtámadnod". Ugyanígy lehetne vizsgálni győzelmi arányt, akár kombinálni is ezeket.
A leprogramozása nagyon egyszerű, elég vizsgálni a letárolt csatákat támadó és/vagy védő oldalon.


Azt is támogatnám, hogy ha sokkal gyengébb karakter támad erőset, akkor az erősebbet, akkor az erősebb sokkal kevesebb TP-t/LE-t kapjon, feltéve ha fordítva is igaz: ha az erősebb támad a gyengébbre, akkor ugyanígy kevesebb TP-t és LE-t kap.
Pontszám: 7.19
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1755. hozzászólás - 2010.05.13. 13:24:19 (Válasz Jeriko #1754 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2010.05.13. 12:56:52
Tömés ellen egy ötlet:
Ha olyat akarsz támadni, akivel az elmúlt 24 órában csatáztál, és X:1 aránynál nagyobb arányban veszítettél, akkor menjen ez a szöveg: "Ez a végzetúr sokkal hatalmasabb mint te, nincs értelme megtámadnod". Ugyanígy lehetne vizsgálni győzelmi arányt, akár kombinálni is ezeket.
A leprogramozása nagyon egyszerű, elég vizsgálni a letárolt csatákat támadó és/vagy védő oldalon.

Ez nem rossz ötlet, de szerintem érdemes ezt összevonni a rabszolgázás elleni védelemmel. Vagyis nem csak aznapra kellene letiltani az erősebb karakter támadását, hanem sokkal hosszabb időre, és nem egyetlen csata alapján, hanem ha többször is előfordult az értelmetlen felkenődés.


Azt is támogatnám, hogy ha sokkal gyengébb karakter támad erőset, akkor az erősebbet, akkor az erősebb sokkal kevesebb TP-t/LE-t kapjon, feltéve ha fordítva is igaz: ha az erősebb támad a gyengébbre, akkor ugyanígy kevesebb TP-t és LE-t kap.

A fentiek után ez egyrészt felesleges, másrészt igazságtalan is. Az erősebbet nem büntetni kell, hanem jutalmazni, különben mi értelme lenne erős karaktereket fejleszteni? De a lényeg, hogy ilyesmit felesleges leprogramozni, ha az előzőekben leírt (vagy valami hasonló) algoritmus már megoldotta a tömés, és rabszolgázás problémáját.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 2.64
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1756. hozzászólás - 2010.05.13. 13:49:27
Kérdés, hogy mennyivel nagyobb "bűn" egy karakter tp-vel való tömése, mint a folyamatos farmolása. Mi okoz több kárt, pár száz extra tp naponta, vagy több tízezer elvesztett ép és adott esetben LE bukás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.67
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1757. hozzászólás - 2010.05.13. 13:54:26 (Válasz Ariel #1756 hozzászólására.)
Van köztük egy brutális különbség.
A LE-re lehet vigyázni.
Amit a védelmében már behoztak a játékba, bőven átbillent rég a csak vigyázni lehet rá irányába.
Ha még lenne benn automata elköltés is, meg tökéletesen használhatatlanná is válna a portya, bár már most se pite.

A tömés ellen nem lehet védekezni.
24-ből 24 órát nem lehetsz 15 % ÉP alatt.
A hozzászólást Darah módosította 2010.05.13. 13:54:54-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.43
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1758. hozzászólás - 2010.05.13. 14:08:21 (Válasz Darah #1757 hozzászólására.)
A LE-re tudsz vigyázni, ez igaz. De egyetlen karakter naponta több tízezer sebzést is kioszthat a célpontjának, akár napi 6-8 alkalommal is támadva. Másodlagos varázslattal egyetlen nap alatt padlóra küldve az állatokat, stb. Ez ellen ugyan úgy nem lehet védekezni, mint a tömés ellen.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.51
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1759. hozzászólás - 2010.05.13. 14:12:33 (Válasz Ariel #1758 hozzászólására.)
Maxos mágikus regen, gyógyító pálca, sebgyógyítás.
Mióta megvan a 100-as vastag bőröm, és van pofám 100+100-al táborozni, már nem esélytelen, hogy kibírják a blökik

Az új épületekkel (júniusban szerette volna legkésőbb élesíteni Miklós) további lehetőségeket kapunk a blökik védelmére...
Pontszám: 5.44
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1760. hozzászólás - 2010.05.13. 14:19:39 (Válasz Birka #1759 hozzászólására.)
Ezek nem védenek a rombolás ellen.
Ha valaki 50k-t sebez beléd naponta, akkor az erőforrásaidat viszi el. Amit egyébként portyázásra, epikusra, entitásra, térkapura, vagy épp kalandokra fordítanál. Gyengülsz miatta, ahogy a tp tömés miatt is.
A támadó fél egyértelmű célja a rombolás és károkozás, mindkét esetben megvalósul
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.51
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!