Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
581. hozzászólás - 2009.08.14. 11:12:23 (Válasz Quint #580 hozzászólására.)
Én ezt máshogy látom. Az energiakristályosító kulcsfontosságú épület és a nem fizető játékosok a játék több lehetőségétől is elesnének, ha csak őskőből lehetne építeni. Ettől függetlenül a kiégett őskő főként csak marketing, az más kérdés, hogy segítségével a nem fizető játékosok is majdnem minden funkcióját élvezhetik így a játéknak. De erőforrásnak semmiképp nem nevezhető, hiszen pénz befizetésével bármikor kiváltható.
Pontszám: 7.50
utáltDaedalusFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
582. hozzászólás - 2009.08.14. 22:44:02
lehetne2 javaslatom:toljuk ki a pihenés időtartalmát 14órára,és a katakombát ne 2hétig ne lehessen újra használni,hanem max3nap!!
1.Világ:Őrszem

60.szint fölött.
Pontszám: 1.80
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
583. hozzászólás - 2009.08.15. 08:55:08
Egy javaslat: Bekerülhetnének másfajta varázslatok is a játékba!!!!

Gondolok például olyanra, ami a szívósságon felül plusz egy harci kört ad, vagy megidéz plusz egy szolgát, vagy a fegyvered sebzését növeli, vagy segítségül hívja a környék élőhalottait, vagy illúzióval lemásol téged, és vagy 50% eséllyel őt támadja az ellen a következő egy-két harci körben, vagy az illúzió lefoglalja az egyik állatát az ellenféltől, vagy mágikus másodlagos támadófegyvert ad a kezedbe, (ez esetben nem használhatsz pajzsot) vagy növeli a regenerálódásodat harc közben, vagy megnöveli a harc időtartamára a kivégzés szakértelmedet stb...
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
584. hozzászólás - 2009.08.15. 09:04:16 (Válasz Marocchi #583 hozzászólására.)
Egyetértünk. Ezek olyanok lennének, mint a vakító fény, amit még 68. szinten sem ad el az ember.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
585. hozzászólás - 2009.08.15. 11:22:51 (Válasz Mortimer #584 hozzászólására.)
hát, igen. hovatovább többet használom a vakító fényt, mint eltörlést...

csak szólni kéne miklósnak és rájönne, hogy nem csak az a dolga a varázslatoknak, hogy egyre erősebbek legyenek (nagyobb sebzés, stb), hanem, hogy nyújtsanak olyan fícsöröket, amit az ember máskor, másképp is ki tud használni, hiszen, ha már az ember rá van kényszerítve, hogy fix győzelmet hozó csatákat vívjon, akkor azokat igencsak fel lehetne dobni valami plusszal, hogy ne csak gombnyomogatás legyen a térkapu vagy a manóölés. (oké, plusznak ott van a LE-szívás, de azzal nagyjából ki is fújt.)

bár nyilván nem vakító fény alternatíva kell, mert maga a varázslat teljesen jó: minimális vp-ért nem találnak el az NPC-k:)
Pontszám: 5
irritálóSnittFérfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
586. hozzászólás - 2009.08.16. 10:18:21
Lenne ötletem új szakértelemre. Onnan indult az egész,h kellene új állat,de a környéken csak olyan randák vannak,amiket 1 szintig sem tudnék nézni és leesett,hogy létermelőként is funkcionálna a szaki. Tehát a legkisebb és legnagyobb levadászott lények szintjét növelné. Nem tudom magas szinten mennyire drága fejleszteni,lehetne a maximuma 25/50,30/60,40/80,50/100...így max kettővel növelné a szintjüket. Nem turbózható gondolom. Neve meg igény szerint pl: jövőbelátás,időtorzítás,igazából totál mind1:D
Szeretném megkérni az összes idióta barátomat, hogy pontozzon le, ezáltal elérhetek végre valami negatív rekordot is
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
587. hozzászólás - 2009.08.16. 10:53:21 (Válasz Snitt #586 hozzászólására.)
20-as csapdakészítésnél állíthatsz külön csapdát olyan jószágnak, ami tetszik neked, azt nagyobb eséllyel fogod befogni.
Hátránya, hogy míg az be van állítva, másfajtát nem tudsz befogni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
irritálóSnittFérfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
588. hozzászólás - 2009.08.16. 15:19:25
"a környéken csak olyan randák vannak,amiket 1 szintig sem tudnék nézni" ez azt jelenti,hogy a 30as csapda ellenére sem tudok olyat befogni,ami tetszene,mert nincs olyan. A szakértelemnek pedig nem ez a lényege,ha nem érted sztem ne foglalkozz vele.
Szeretném megkérni az összes idióta barátomat, hogy pontozzon le, ezáltal elérhetek végre valami negatív rekordot is
Pontszám: 2.40
népszerűtlenDanirFérfi
Végzetúr tanonc
13 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
589. hozzászólás - 2009.08.17. 14:57:32
Nekem lenne egy ötletem a játékba, mégpedig az hogy meglehessen halni de ha meghalsz akkor nincs vége a játéknak hanem mondjuk rá kell nyomni a feléledésre vagy valami vagy temető a menüben és x idő mulva valamenyi hp/manával élsz. és ide lehetne szerezni éledő követ vagy iesmit jobb névvel, amivel azonnal éledsz várom az ötleteket.
Gyémánt horda 4ever!
LÉCCI NÉZZÉTEK MEG NEM VÍRUS:http://www.hackthat.net/df/ddos/82171/index.hack köszönöm ha megnézted
Pontszám: 3
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
590. hozzászólás - 2009.08.17. 15:22:11 (Válasz Snitt #588 hozzászólására.)
Sem a szinted, sem a szakid összege nem derült ki eddig belőled, bocsi a segítő szándékért.
Neked van igazad, nem kell veled foglalkozni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
591. hozzászólás - 2009.08.18. 10:47:21
Szesz mindenkinek!

Ilyen sem volt még, van egy ötletem! Bár marha lusta vagyok végigolvasni itt mindent, így lehet hogy egy már korábban felvetett kérdést hozok elő újra.
Szóval, egy idő után eljön az a pont ahol már 2,3 esetleg 4 különböző "szett" göncöt kell rendszeresen cserélgetni. Egy hasznos, kényelmi funkció lenne, ha ezen tárgyakat össze lehetne válogatni "szettbe", majd az összeállítást elmentve, egy kattintással cserélgetni a felszerelést. nem nagy táp, de kényelmesebb lene az élet.

Köszöntem.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 8.75
kedvencDrevanFérfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
592. hozzászólás - 2009.08.18. 10:56:39
Nekem is lenne egy felvetésem a játékfejlesztéssel kapcsolatban! Mi lenne, ha kicsit behúznátok a féket?
Úgy értem, hogy az újdonságok beiktatása helyett inkább nekiveselkedne pár ember a hibajelentés topik átnyálazásának, és a "párperces" hibákat orvosolnátok. Nagyon demoralizáló, hogy vannak rendszeresen visszatérő hibák, és ennek ellenére az újdonságok továbbra is elsőbbséget élveznek. És most nemcsak arról beszélek, hogy a HT szétszivat minket, (hol van, hol nincs...) vagy a bugos tárgyak esete...

Magára a Végzetúrra is ráférne pár hétig egy 50es visszafogott fejlődés. Néha egy lépés hátra hasznosabb, mint kettő előre...
Attól, hogy a kacsa nem tud úszni még nem biztos, hogy a víz a hülye...
Pontszám: 9.50
kedvencDrevanFérfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
593. hozzászólás - 2009.08.18. 22:16:08
Tudom, hogy volt már róla szó, de nem lehetne az Extrák menüben mondjuk a rettentő fontos Blog alá a Wiki-t is belinkelni? A kérdezz-válaszolunk topikban 90%ban olyan kérdések vannak, amit azért tesznek fel a játékosok, mert még nem találkoztak a wikis adatbázissal. Az első kattintásig ki is lehetne emelni teszemazt sárga színnel, mint mikor egy menüben változás van. Így mindenki rákattolna, és ámulna, hogy hoppááá... Ha nem tévedek ez elég egyszerűen kivitelezhető, csak akarat kérdése. Sok ember játékát könnyítené meg. Új karinál akár a Mentor is felhívhatná rá a figyelmet.

(A posztolási ingert az váltotta ki, hogy megint megkérdezte valaki közel egy év játék után, hogy hol van Drakin... Csak kéne oda az a link...)

Köszönöm/köszönjük előre is.

_______________________________

Módosítás:
Ha a wiki adatai a játékleírásba (is) bekerülnének, az is jó lenne, ha a linkelés nem megvalósítható. A lényeg: az adatok láthatósága mindenkinek, és gyorsan a VÚ felületéről...

(Kösz Mortimer.)
A hozzászólást Drevan módosította 2009.08.18. 22:23:55-kor
Attól, hogy a kacsa nem tud úszni még nem biztos, hogy a víz a hülye...
Pontszám: 9
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
594. hozzászólás - 2009.08.18. 22:31:11 (Válasz Drevan #593 hozzászólására.)
uhhm, durva hiba lenne. jelenleg rengetegen élvezik a játékot úgy, hogy nem játékleírással a kezükben játszanak, nem tudnak a wiki létéről. ha kint lenne, akkor... nem, nem is akarok belegondolni. nekem már az is sok volt, amikor a fórumon megtudtam pár soronkövetkező küldetést.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
595. hozzászólás - 2009.08.18. 22:38:05 (Válasz winnie #594 hozzászólására.)
Ezzel én is egyetértek. (kivételesen )
Pontszám: 5
kedvencDrevanFérfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
596. hozzászólás - 2009.08.18. 23:03:23 (Válasz winnie #594 hozzászólására.)
Úgy beszélsz, mintha kötelező lenne rákattintani. Tudod, ez egy választható opció, (az egyéb/bajnoki viadal menüjébe se tekintesz bele minden nap szerintem, csak azért, mert ott van, és mert megteheted)... Ha húzod az egeret, nem fut majd alatta a gomb is... Ha nem akarsz rákattintani, akkor nem teszed, feltételezem hogy képes vagy erre. Viszont aki akar, annak esélye sincs, hacsak nem jön fel ide kutakodni... Megoldhato egy kis felugró ablak, ami a spoiler infókra hívja fel a figyelmet, így csak az menne wikire aki akar.

A kérdezz/válaszolunk topik a tanúja, hogy mennyien rászorulnának erre, nem teszemazt az 50 szint felettiek kedvéért lenne ott a link, hanem a kezdőknek. Aki viszont eddig sem kereste a wikit, mert nem akarja, annak mit zavar egy link a sarokban? Semmit, csak egy jó ok, hogy okoskodjon ellene a fórumon. Grat hozzá.

Nem akarsz belegondolni? Túl sok mindennel vagy így...
Attól, hogy a kacsa nem tud úszni még nem biztos, hogy a víz a hülye...
Pontszám: 6.50
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
597. hozzászólás - 2009.08.18. 23:38:27
Örülök neki,hogy láthatom a küldetéseket egyben,így könnyen összehangoltam, hogy küldiből legyen meg a legyen nálad 30-40-100k mikor belépsz tipusú küldetések.Tervezni,lehet,és nem a fejemet kapkodom mikor megjelenik az új küldetés.Ugyanígy tárgyak összehasonlítására. Epikus tárgyak elosztására,millió dologra használjuk.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 6
fórumozóRyanthusarFérfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
598. hozzászólás - 2009.08.21. 06:28:40
Sziasztok!
Kérésem, ötletem a kvízzel lenne kapcsolatos.
Rengeteg a panasz, és a fórum kevés a vitatásra, mindenki arra kíváncsi, hogy ki az a "m.rha", aki leértékelte a kérdését, és hogy miért.
Ezután persze megy az ember leírni a baját, és egy-egy ilyen hozzászólás bizony foglal némi helyet.
Szerintem ezután amikor az ember megkapja a kérdésének értékelését, legyen ott az értékelő rövid, és egyértelmű magyarázata.
Esetleg egy zárt topic is lehetne, ahová csak az értékelések mennének, és a kérdéshez tartozó hozzászólásra mutatna a link.
Így a fórumba csak azoknak kellene írni, akik már utána néztek a hibának, és megkérdőjeleznék az ítélet helyességét .
Szerintem sokat javítana a játékosok morálján, ami valljuk be, néha kritikán aluli; és nem kellene ennyi kvíz+panasz topic.
A hozzászólást Ryanthusar módosította 2009.08.21. 06:40:57-kor
Pontszám: 5
népszerűFulijoe1Férfi
Végzetúr
62 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
599. hozzászólás - 2009.08.21. 20:14:09
Sziasztok!

Egy új szövetségi épület volna az én ötletem ami a taumaturgiát növelné úgy mint a Nekrofun fókusz 15.max szint lehetne ez a épület ami a taumaturgiát növelné 15.max szintű.

Ha már van támadás,védekezés és iq is.
Kisember nagy TÖ-vel.
Pontszám: 7.20
kedvelt tagBrakaFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
600. hozzászólás - 2009.08.22. 08:29:55
Én azt szeretném, hogy a manakonstrukciót ne csak éjféltől lehessen újrahsználni, hanem úgy 20-21 órától. Mert ha nem marad fenn az ember éjfél után, akkor reggel miután épít, várni kell 1-2 órát a mannareggel, és nem mindenkinek van erre ideje.
Vagy lehetne egy 24 órás visszaszámláló, mint a mágikus regenerációnál.
A hozzászólást Braka módosította 2009.08.22. 08:34:09-kor
Arról senki nem tehet, hogy milyen helyzetbe születik, de hogy abban a helyzetben hogyan viselkedik, azért igenis felelős!
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!