Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2241. hozzászólás - 2010.07.08. 18:58:35
Azért szabadság ide, szabadság oda, ma hajnalban bepostolt ide.
Vagy csak aztán indult a Bahamák iránt.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.68
kedvencWoronFérfi
Végzetúr
51 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2242. hozzászólás - 2010.07.08. 19:00:31 (Válasz Miklós #2189 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.07.08. 05:13:10
A "félrekommunikációk" meglátásom szerint valahogy igy néznek ki: valaki privátban megkérdez Baratytól valamit, ő van, amikor ezt rögtön privátban megválaszolja/eldönti, van, hogy megkérdezi a dologról a véleményemet. A gond akkor van, ha ugyanaz a kérdés többször befut, és hiányzik reakciónál a következetesség. Igy volt ez a múltkor egy V4-es dijazási problémánál, és igy van ez most is. Cyron be is ismeri, hogy nem azt jelezte, hogy ellentmondás (bug?) lehet a leirás szerint, hanem csak egyszerűen rákérdezett, technikailag ez hogy működik, ezek szerint másodjára valaki már azt jelezte, hogy itt bizony egy bug van és ennek nem igy kéne működnie. A lényeges különbség, hogyha valaki feltesz egy technikai kérdést, akkor ahhoz én nem kellek. Ha viszont bugolás/balancolás kérdés adódik, az eljut hozzám, és abban már én döntök.

Ha jól értelmezem, akkor ez tömören azt jelenti, hogy nemcsak mi csalunk, még Baraty is hülye a játékhoz

Namost: hogyhogy ugyanarra a kérdésre több választ is kaphatunk? Netán nincs dokumentálva a játék? Vagy van dokumentáció, csak nem használjátok? Kitől kérdezhetünk ezek után? Azt szép lassan tudomásul vettem, hogy nekünk, játékosoknak nincs pontos játékleírásunk és valószínűleg nem is lesz. Azt azért remélem hogy nektek azért van. De biztos már nem vagyok benne...

Egyébként a kieső lé számomra tökmindegy, a változtatás valószínűleg semmit sem módosít a környezetem erőviszonyain. A lélekrablóig meg még van 7 szintem, tudok másra váltani. Aki viszont pár hete szedte ki, vagy már csak egy-két enitás kell neki, az nagyon megszívta. Statisztikai átlagban mindenkit egyformán érint a dolog, ez igaz, de egyénenként mindenki másként éli meg. Márpedig a játékot egyének játszák, az senkit sem vígasztal, hogy ő most ugyan szív, de ez kell a közösség jó átlagához. Nyilván vannak olyanok, akik nagyon sokat buknak most. Nem tudom mennyien, de arra is kíváncsi lennék hogy számszerűsítve mennyi is az a Miklós által többször említett "sokan" akiknek érdekében most a megkaptuk ezt a javítást.
Pontszám: 9.34
fórumozóBlazekFérfi
Végzetúr mester
337 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2243. hozzászólás - 2010.07.08. 19:03:31 (Válasz Woron #2242 hozzászólására.)
a "sokan" az egy jól meghatározott adat. konkrétabbat sosem fogunk megtudni, én is érdeklődtem már egy régebbi probléma kapcsán, hogy mégis kapjunk már vmi százalékot, amire miklós mindig hivatkozik. adat nincs, csak őskőre...
Pontszám: 5.37
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2244. hozzászólás - 2010.07.08. 19:08:11
Szerintem valamelyik világon van egy "Sokan" néven regisztrált júzer, akire Miklós hallgat:)
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 9.40
kedvencWoronFérfi
Végzetúr
51 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2245. hozzászólás - 2010.07.08. 19:27:12 (Válasz Crimson #2244 hozzászólására.)
Vagy ő Miklós titkos karaktere?
Pontszám: 7.36
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2246. hozzászólás - 2010.07.08. 19:42:49
Esetleg érdekes lehetne csinálni egy "éremtáblázatot", ahol le lehetne csekkolni, hogy kinek van a legtöbb bajnokija, kvíz medálja, stb. Bár nem biztos, hogy sokaknak érdekes info lenne ez.
Mondjuk mindegyiknél csak a top 50 vagy 100 lenne csak feltüntetve.
A hozzászólást pityu módosította 2010.07.08. 19:44:25-kor
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 8.30
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2247. hozzászólás - 2010.07.08. 21:10:47
Üdv!

Topic alaptémájához visszatérnék egy hozzászólással ha megengeditek.

Stylish Ffox kiegészítő ( https://addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/2108/ ) alá kiegészítettem a végzetúr stílust. Már minden számláló kiemelten látszik, illetve egy-két helyen finomítottam a korábbi verzión.

A VU stílus (és a pontos leírás miben is dobja fel a normál megjelenést) megtalálható itt: http://userstyles.org/styles/26981

Azonban ma jutott eszembe, hogy korábban volt rá igény, hogy ne legyen pontozás. <széles vigyor> Részemről annyit tudtam tenni (és már használom is), hogy egy stílus leveszi az összes pontozással kapcsolatos jelet, számlálót. Azaz aki ezt használja, annak már nem kell csatlakoznia (és foglalkoznia vele) egy olyan rendszerhez, ami neki nem tetszik. <kacsint>
Itt található: http://userstyles.org/styles/33366


Jó játékot
Let

Ui: eredeti VU skin -tudjátok a lila- nagyjából helyreállítva. Ha van rá igény befejezem.
A hozzászólást Let. módosította 2010.07.08. 21:16:42-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 8.24
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2248. hozzászólás - 2010.07.08. 21:17:54
Vagy esetleg valaki súgott Miklósnak, aki szomorú szemekkel nézte, hogy a többiek hülyére tápolják magukat miközben neki a térkapuhoz is gyógyital kell.Tudta, hogy soha nem fog %-os cucchoz jutni, epik kincset nem adnak neki, mert építeni is sóher, entitáshoz meg harmatgyenge.30 körüli, erősen kopaszodó, szemüveges, min. 2 diplomával rendelkező fehér férfi. A szerelmet pénzért veszi (10perc-5k). Besúgásakor fekete Bikicsunáj feliratú pólót és Punya nadrágot viselt. Valószínűleg soksokezer ft-ot költ a játékra, a kövek helye ismeretlen. A Beholder Kft. összes eddig és ezután megjelent könyvét megvette 3példányban. Szomorú hangvételű levele, sanyarú százaléktól mentes életéről láthatóan nagyon meghatotta Miklóst. ( Jut eszembe ezt a levelet elkaphatná valaki. )

Aki magára vagy ismerősére ismer jelentkezzen a VU-kommandónál. Vagy nőjön fel szintben hozzám, ha nincs a környékemen és lehetőleg 200k-val pattanjon le. Megőrzöm a titkát.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 7.29
közkedveltArraSailsNő
Végzetúr tanonc
49 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2249. hozzászólás - 2010.07.08. 21:27:06
Sokat gondolkoztam rajta, hogy megírjam-e egyáltalán ezt a hozzászólást, de az elmúlt időszak egyre több hasonlóan negatív jellegű intézkedése hatására végül úgy döntöttem megteszem.

A barátaim invitálására kezdtem el a játékot, több mint egy évvel ezelőtt, teljesen "tudatlanul". Hozzáteszem, ha ők a kezdetek óta nem segítenének tanácsaikkal és nem tartották volna bennem a lelket az első pár hónapban, már rég nem is lennék itt.
A játékban nem rendelkezem egyik szerveren sem un. "tápos" karakterrel, de v5 kivételével mindenhol játszom/játszottam, különböző hordába tartozó és különböző játékstílust képviselő karakterrel.
Mivel (ismerve saját korlátaimat, már ami a kellő kitartást, odafigyelést és elszántságot illeti) nem állt szándékomban, hogy kiemelkedő eredményeket érjek el, csak időtöltésnek, kedvtelésből kezdtem játszani, ezért úgy gondolom, hogy egy egyszerű ÁTLAGOS játékost képviselek, aki esetleg az itt eltöltött idő és az alkalmankénti fórumolvasás miatt talán kissé tájékozottabb, mint egy teljesen magára hagyatott egyedül kezdő...

Ennyi a "történelmi" áttekintés

Az első probléma egy kezdő játékos számára mindjárt az, hogy nem létezik NORMÁLIS, használható játékleírás, ami a karaktereket segítene elindítani a megfelelő úton. A játék története tetszetős, de gyakorlatilag, használható tanácsok az induláshoz nem találhatóak a leírásban. A mentort pedig inkább hagyjuk, a portya és vadászat gombokat szerintem enélkül is felfedezi mindenki önállóan.

Ez a probléma felmerült már a találkozón is (ott a pont Let.!), bár úgy érzem nagyon gyorsan lekerült a terítékről és nem hinném, hogy azóta bárki foglalkozott volna vele a játékvezetés részéről. Kétlem, hogy ennek az lenne a megfelelő megoldása, hogy a játékosok közül valaki vegye a fáradtságot és a régi leírást frissítse az azóta történt kismillió módosításnak megfelelően és küldje el e-mailben a játékvezetésnek. Bár látva az egyre kaotikusabb állapotokat, biztos lenne rá elég vállalkozó szellem. Az áldozatos munkájukért járó "nemzetiszínű vállveregetést" természetesen megkapják majd Miklóstól, ünnepélyes keretek között utólag, csak győzzék kivárni!

A normális játékleírás alatt persze nem azt értem, hogy árasszuk el a gyanútlan kezdőket Miklós bonyolult képleteivel, hogy mi hogyan osztódik/szorzódik mire kijön a végeredmény, mivel ez elsőre (meg sokadszorra is) elég riasztóan hat az emberre.
DE nem ártana azért indulás előtt részletesen (értsd konkrétan, és nem pár ködös hangzatos mondatban!) közölni legalább a hordabónuszok mikéntjét, hogy mérlegelni tudjon az ember még MIELŐTT REGISZTRÁL!

Ugyanis a kezdeti időkhöz képest elég lényeges változtatások történtek, és gyakorlatilag eljutottunk arra a pontra, hogy gyémántnak például teljesen felesleges regisztrálni, mert már semmiféle bónusza NINCS! Ha esetleg valaki még tud valamiről, ami működik tegye már közzé legyen szíves, hogy egy füst alatt likvidálni lehessen azt is, ne csúfoskodjunk már vele...

Továbbá portyázásra/csatákra is tök felesleges berendezkedni, mert ebből egy idő után (és ez az idő egyre rövidül, hála a folyamatos szabálymódosításoknak!) LEHETETLEN szinten tartani és továbbfejleszteni egy karaktert. Minden tiszteletem azoké, akik ennek ellenére még mindig próbálkoznak és küzdenek ezzel a játékstílussal, időt és energiát áldozva rá (azt hiszem ezen játékosok száma is egyre csökkenőben van/lesz, ahogy a hsz-eket olvasom).

Most gyorsan átfutottam a különböző portyával kapcsolatos szaki, tárgy és szövetségi bónuszok leírásait, és csak úgy sacc/kb. fejben kiszámoltam, hogy a tökéletes leírások alapján milyen LE bevételt is kellene produkálnia egy-egy győztes csatának. Azt hiszem, hogy ezt az összeget talán még a kezdeti időkben sem érte el soha senki, nem hogy most, mióta agyon van korlátozva/szabályozva az egész.

A szakértelmek leírása is igencsak felületes, valójában semmitmondó!
"Szakértelmek
4. szinttől karaktered szakértelmeket is fejleszhet. Ezek legtöbbje nem a csatát befolyásolja közvetlenül, hanem más fejlődési lehetőségeket kínál. Például, ha elsajátítod a csapdakészítés szakértelmet, foglyul ejthetsz és beidomíthatsz állatokat. A szakértelmek fejlesztése is lélekenergiába kerül, ezért döntened kell, a zsákmányolt mennyiséget milyen arányban költöd tulajdonságokra, relikviákra, szakértelmekre és szövetségi épületekre."

Ezeknek a játékon belüli részletes leírására sem igazán ül a "pontos tájékoztatást nyújtó" jelző!

A tanulásnál sincs feltüntetve, hogy KIZÁRÓLAG bizonyos szövetségi épület fejlesztésével növelhető csak a maximális szintig. Vagyis akik nem lépnek be szövetségbe, nem építik azt az épületet, elesnek több fontos szakértelem fejlesztési lehetőségétől, amikről tudomást sem fognak szerezni, mivel nincs leírva sehová, hogy miket is lehet majd elsajátítani a későbbiekben.
Gyanítom, hogy ezen információk hiányában fejlesztenek sokan olyasmiket feleslegesen, amikre egyáltalán nem is lesz a későbbiekben szükségük az általuk alkalmazott játékstílushoz.

Az épületek funkciójának leírása is elnagyolt, aki nem követi napi szinten a fórumon a fejlesztési híreket, az ugyan soha nem fogja tudni később, mi mire lesz jó és milyen mértékben. Nagy valószínűséggel a játékosoknak több mint a fele egyáltalán nem is fórumozik, szóval sosem fogja megtudni mi zajlik a feje fölött folyamatosan és semmiről sem fog tudomást szerezni, csak majd amikor a saját bőrén tapasztalja "áldásos" hatását!

Esetleg a különböző leírások normális elkészítéséhez felhasználható lenne a játékosok által folyamatosan javított/frissített wiki adatbázis, természetesen az abban előforduló képletek v. téves adatok pontosításával, javításával (ha szükséges).

Ez a FÓRUM pedig maga az őskáosz, egyszerű földi halandónak képtelenség kiigazodni rajta és bármit megtalálni, visszakeresni benne. Ha az újabb hozzászólások, hírek stb. betemetnek egy topicot, az életben nem kerül elő többet, akkor sem, ha esetleg tartalmazott lényeges még jelenleg is aktuális információkat!
Miklós megjegyzései és hozzászólásai pedig, amik sajnos azt igazolják, hogy bizony nem is igazán olvassa a játékvezetés az itt folyó vitákat, véleménycseréket, de ha mégis, akkor totálisan figyelmen kívül hagyják a többség javaslatait, számomra igencsak elkeserítő.

Hovatovább oda jutunk (látva a változtatások irányát), hogy ha valaki bármiben is kiemelkedő teljesítményt ér el, urambocsá bármivel kitűnik a többi játékos közül, az büntetendő cselekmény. Lassan TILOS lesz a karaktert az átlagtól eltérően fejleszteni, és csalásnak minősül minden olyan tevékenység, amivel egyáltalán LE bevételt lehet szerezni.
Tényleg a teveklub (bocs a hasonlatért) szintjére degradálódunk hamarosan, holott annak idején szerintem egy színvonalas, ötletes és változatos játéknak indult ez az egész.

Szerencsére, mivel nem használtam a portyára +%-ot adó tárgyakat a térkapuban és a kalandokban (mivel eddig nem rendelkeztem ilyen tárggyal, és nem vagyok akkora sem, hogy kalandozni tudjak) így nem minősülök CSALÓ-nak.
Bár... most, hogy jobban belegondolok, bevallom van gyémánt karakterem is és bizony térkapuzni szoktam vele (pironkodok is érte), így ott minden bizonnyal érvényesült a gyémánt bónuszom. De mivel a csaták során egyáltalán nem tudom hasznosítani (hála a krea és egyéb ezt segítő lehetőségek teljes lekorlátozásának) hovatovább egyáltalán nem is portyázom (minek, mikor lassan elérjük, hogy egy sima vadászattal jobb bevételt produkál az ember, mint a portyákban), így egyáltalán nem érzem magam bűnösnek ez ügyben.

Viszont akkor talán el kellene gondolkodni rajta, hogy mi is a játék célja?
Sok-sok teljesen egyforma átlagos karakter létrehozása, akik gépiesen ismételgetik a napi rutint és nagyon rövid idő alatt beleunnak a monoton vadászatba meg abba a kilátástalanságba, hogy képtelenség egyről a kettőre jutni minden erőfeszítés ellenére, mivel folyamatosan akadályokba ütközik az ember... ?
Vagy esetleg az, hogy az egyre több csalódott, dühös és törlésen gondolkodó játékosnak ismét élményt, célt, értelmet nyújtson a játékvezetés azáltal, hogy a többség, hangsúlyoznám, a TÖBBSÉG! véleményének megfelelő változtatásokat hajtanak végre.

Ha a cég nem képes elegendő időt és energiát fordítani arra, hogy a fórumon, illetőleg e-mailben folyamatosan jelzett problémákat, véleményeket, ötleteket kellő odafigyeléssel kezelje, olyan változtatásokat hajtva végre, ami a játékosok LEGSZÉLESEBB körének megelégedését szolgálja, akkor felesleges tovább kínlódni az egésszel.
Ha erre nem jut idő, javaslom egy fórum admin alkalmazását, aki napi szinten figyelemmel kísérné az összes topicot és a roppant elfoglalt vezetőséget rendszeresen tájékoztatná az itt felmerülő témákról. Ha pedig ez az illető némileg nagyobb kommunikációs készséggel lenne megáldva mint egyesek, akkor a játékosok felé viszont-tájékoztatást is nyújthatna arról, milyen változtatásokat tervez a cég a közeli illetve távolabbi jövőben, és hogy haladnak a problémák orvoslásával.

Rossz nézni, hogy az itt elhangzott rengeteg építő jellegű javaslatból, a hosszú oldalakon keresztül kivesézett, átbeszélt ötletekből soha semmi nem valósul meg, időhiányra, technikai okokra és egyéb mondvacsinált indokokra hivatkozva. Ugyanakkor viszont sok marhaság, ami egy tollvonással értelmetlenné teszi játékosok tömegének akár egy teljes évi fáradtságos munkáját, pillanatok alatt bevezetésre kerül, "remek ötlet" vagy "ez tényleg hatalmas bug, szüntessük meg!" felkiáltással.

Azt sem ártana felmérni, hogy ténylegesen hány aktív játékos van még egyáltalán egy-egy világon, és akik mondjuk már fél éve vagy egy esztendeje be sem léptek a karakterükhöz, azokat törölni (törlés előtt természetesen a karakter adatait lementeni, és ha mégis hiányozna az illetőnek később, akkor a mentésből visszaállítani). Úgy tudom erre is volt már többször kezdeményezés, de nem történt semmi a megvalósítására...
Így legalább a frissen regisztrált játékosok, illetve a még aktív, isteni csodában vagy ki tudja miben bízva játszók, portyázók sem ütköznének annyi "halott" kariba, talán nagyobb eséllyel találnának valódi portya ellenfeleket maguknak.

No meg persze ezáltal a Kft. számára is világossá válna végre, hogy mennyien is játszanak a valóságban, így talán nagyobb súlya lenne a fórumon véleményüket hallatóknak, mivel kiderülne, hogy lényegében ők képezik az aktív játékosok "kemény magját".

Egy dolgot nem szabad figyelmen kívül hagyni...
Ez a játék tulajdonképpen egy "termék vagy szolgáltatás", amelyet az ilyen időtöltésre vágyó játékosok igénybe vesznek. Vannak (nem is kevesen) akik ezért hajlandóak jelentős pénzösszegeket is áldozni, hogy minél élvezhetőbb formában használhassák.
Viszont, ha ennek a "terméknek" a minősége folyamatosan romlik, silányul, akkor valószínűleg egyre kevesebben fogják igénybe venni/megvásárolni, mert inkább keresnek maguknak olyat, ami jobban megfelel az elképzeléseiknek, és ahol a a rendszeresen befizetett összegekért a MINŐSÉGI szolgáltatást is megkapják!

Továbbá ne vegye a cég semmibe azokat a játékosokat (és az ő véleményüket) sem, akik nem áldoznak anyagi erőforrásokat a szórakozásukra, mivel INGYENES-nek hirdetik a játékot!!! Vagy ha ez mégsem igaz, akkor töröljék ezt is a leírásból, mint téves információt!

Persze végülis nem muszáj senkinek ezzel a játékkal ennyi időt itt töltenie a gép előtt, ugyanezt az energiát és pénzt másra is fordíthatja, mint ahogy gyanítom igen sokan meg is fogják tenni az ilyen és ehhez hasonló remek változtatások hatására...


Ui.: Elnézést a több helyütt alkalmazott nagybetűkért, nem kiabálásnak, csupán figyelemfelkeltésnek szántam. (Tudom hatásvadász megoldás, de arra gondoltam, hátha így valaki a vezetőségből legalább azokat a részeket átfutja...)
ArraSails - V1
ArraSails - V2
Pontszám: 9.93
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
570 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2250. hozzászólás - 2010.07.08. 21:32:44 (Válasz Let. #2247 hozzászólására.)

Ez baromi jó!
Köszi használni fogom. Végre sehol egy pont!
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 6.53
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2251. hozzászólás - 2010.07.08. 21:45:14 (Válasz ArraSails #2249 hozzászólására.)
A wikis ötleted szerintem nagyon jó.
Bár én el tudnék képzelni minden egyes tárgyra, szakira, tulajdonságra, stb-re egy adatlapszerűséget is, ami a nevére kattintva előjöhetne, egy vissza gombbal pedig eltűnhetne.

Tartalmazhatná adott dolog/tárgy/épület/firlefranc:

- tulajdonságait
- hatókörét
- a rá hatással levő egyéb szakikat, tárgyakat, hatásokat, ezeket akár szintén linkszerűen (pont mint a wikin).

Aztán meg jól felébredtem.

Let, a reklámtalanított VU-d nyúltam, köszönöm szépen.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.05
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2252. hozzászólás - 2010.07.08. 23:19:00
ArraSails ez szép volt... Mennyi ideig írtad?


Idézet: Woron - 2010.07.08. 19:00:31
Ha jól értelmezem, akkor ez tömören azt jelenti, hogy nemcsak mi csalunk, még Baraty is hülye a játékhoz.


Az utolsó tagmondatot semmiképpen nem érzem helytállónak. Van ugyan egy kedvenc játékvezetőnk(??), DZ, akinek köze nincs, nem is volt, nem is lesz a játékhoz, ellenben Baraty nagyon is vágja a szitut, csak nem akar beleszólni a dolgokba, megcsinálja, amit Miklós mond, és kész. Sajátos hierarchia, annyi szent.

Az viszont biztos, hogy mi csalunk, mert én sem látom a bocsánatkérést. Sokból nem tartana, én ma kétszer is megtettem jóval kisebb kaliberű dolog miatt, hidd el Miklós, nem fáj!


Let, köszi a fölösleges hímivarszervségektől megszabadított verziót!
A hozzászólást Rokamoka módosította 2010.07.08. 23:29:34-kor
Pontszám: 8.36
közkedveltArraSailsNő
Végzetúr tanonc
49 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2253. hozzászólás - 2010.07.08. 23:41:07 (Válasz Rokamoka #2252 hozzászólására.)
Az első verziót az éjjel írtam, úgy hajnal kettőig
Aztán ma délután még eszembe jutott hozzá pár dolog, meg finomítottam rajta itt-ott.

De a gondolatok már régóta gyülekeztek hozzá
ArraSails - V1
ArraSails - V2
Pontszám: 9.16
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2254. hozzászólás - 2010.07.08. 23:45:32 (Válasz ArraSails #2249 hozzászólására.)
Ebben sok minden benne van, amire megoldást kellene találni.

10 pont természetesen.
Pontszám: 6.94
kedvencWoronFérfi
Végzetúr
51 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2255. hozzászólás - 2010.07.08. 23:51:35 (Válasz Rokamoka #2252 hozzászólására.)
Tudom hogy Baraty jól végzi a dolgát, a szmájli akart az iróniára utalni. Ezek szerint sikertelenül, bocs. Miklós hszét értelmeztem úgy, hogy 1. megsértődött, 2. nem érti hogy mi a bajunk a változtatással, miért ragaszkodunk egy bughoz, 3. mindezek után megpróbálja Baratyra tolni a felelősséget, hisz ő nem kell a technikai dolgokhoz. Remélem kipiheni magát és frissebb fejjel újra átnézi ezt a témát.
Pontszám: 8.32
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2256. hozzászólás - 2010.07.09. 00:00:24
Csak egy hülye kérdés...

Zöld kristályital

Típus: egyéb
Szint: 40
Amikor megiszod, kapsz 50 Kristálypontot.
Ár: 6120 Lélekenergia


Kék kristályital

Típus: egyéb
Szint: 40
Amikor megiszod, kapsz 50 Kristálypontot.
Ár: 5 Portyapont és 5 Őskő

Vannak ezek a cuccosok, kérdem Én kristálypontot, mért nem lehet eladni? Nekem van 1500, de van olyan ismerősöm, akinek 5-6000 van, most komolyan mit kezdjünk vele? kalandoknál 50 pontra van beálltva, de ritkán veszítek 2-3 pontnál többet (kalandonként)
A hozzászólást Viszok009 módosította 2010.07.09. 00:02:46-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.62
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2257. hozzászólás - 2010.07.09. 00:14:05 (Válasz ArraSails #2249 hozzászólására.)
Elégge kivesézted a témát Arrasails!
Én leegyszerűsíteném: Miklós létrehozott egy zseniális, egyedülálló játékot magyarországon, amit senki nem tud utánacsinálni jelenleg, mivel nincs mögötte olyan tudás és múlt és millió oldalas dokumentáció (képletek, rajzok, ötletek) mint a Behonak.
És EZ a Beho szerencséje, mert piaci verseny hiányában marad a monopólium, magyar gyereknek meg vagy rossz a szájíze a VU-ban, vagy nem iszik csak csapvizet.

ENNYi, egy Pepsivel meg egy Coca-colaval a seggében már bezárt volna a VU bazár, pedig ők is csak cukros vizet árulnak
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.09
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2258. hozzászólás - 2010.07.09. 00:49:09 (Válasz Almási Viktor #2257 hozzászólására.)
Cizelláltabban:
Az idényterméknek beállított cseresznyés kóla után amikor a kólaközösség követelte eme nedű további forgalmazását, a Coca cég nem azt mondta hogy bocs srácok, de ez sajnos egy hiba volt, mert Pista bácsi kólakevergető, akinek közismerten cseresznyepálinka folyik az ereiben minden este belepisált a kólásüstbe, és ezért volt ez e különleges íz, de Pista bá most már le van tiltva az üstbe pisálásról
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6.71
fórumozóSuperadminFérfi
Végzetúr tanonc
31 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2259. hozzászólás - 2010.07.09. 05:30:39
Mint látható, az alább található vélemény még a jelenlegi helyzet előtt íródott:

http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1221633787
A hozzászólást Superadmin módosította 2010.07.09. 05:33:01-kor
Pontszám: 8.36
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2260. hozzászólás - 2010.07.09. 06:59:50
Nézzük meg, hogyan működik az értékesítés, a piac a világban:

igény felkutatás, kreálás->tervezés->gyártás->reklám->fogyasztás->ÚJBÓLI felmérés->fogyasztói elégedettség->

->további fejlesztés-> tömeges vásárlás

azaz, ha a visszacsatolásokat figyelembe veszik, minden egyes pontnál, akkor a kezdeti "csekély" vásárló

átléphet tömeggé.

A VU jelenleg a fogyasztásnál megrekedt. Egyetlen olyan "fejlesztés" volt, a sikere vagy sikertelensége nem téma

most, amiben tényleg új ötlet, irány volt az Zarknod. A folytatás nem lett folytatva, az új irány pedig megfulladt.

A probléma sztem abban van, hogy a játék léte során a vásárló őskőért vesz vmit, fejlődik, magas szintre jut.

Az elején dübörgött a szekér, nem volt gond sem a létszámmal sem a szintekkel sem pedig a fogyasztott őskővel.

Namost, a magasabb szinteken ahol a játék struktúrájából adódóan sokkal több őskövet esznek a karik, a létszám

elkezdett gyérülni. Ennek hatásait nem kívánom elemezni, látja, érzi mindenki. A JV feladata egy egészséges

hozzáállásban az lett volna, lenne, hogy a bennt levő karakterek igényeit meghallgassa, fejlesszen, magyarán

a felhasználó réteget megtartsa. Itt nem ez történt, sőt minden tevékenység ennek az ellenkezőjét mutatja.

A legpofátlanabb és legszemtelenebb dolog, hogy a fejlesztések eventek, egyetlen irányban működnek, fejtik ki

hatásuk. Mégpedig hogy az alacsonyabb szinteken, még gyérülő létszám mellett is, TP-t adjon, nem is keveset

azért, hogy magasabb szintre, magasabb őskő fogyasztási szintre terelje. Vagy hogy kitöltse a gyérülő létszámot

magasabb szintű tömegre. Egészen elképesztő. Ezért még a haláltusában is úgy látszik, van játékos, van kit

leportyázni. Ezért nem törlik az alvó karaktereket, mert a benntmaradóknak megrázó lenne. Ezért nem készül

a multi ellen semmi, mivel a top szövikben, kimondva, kimondatlanul egy pár ember jópár karakter igazgatását

végzi, mivel az eredeti tulaj már befalcolt. Ez megint nem érdeke senkinek hogy nyilvános legyen.

CSak kérdezem, mi lesz a többiekkel, akik egy karit vinnének normális játékkal, várva az igazi fejlesztéseket,

korrekt megnyilvánulásokat, hozzáállást a felvetésekhez.

Vagy már válaszoltam is és ebben a játékban már nincsenek ilyen gamerek?
Pontszám: 8.80
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!