Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1581. hozzászólás - 2010.02.15. 10:46:09
a második része, csak annyi hogy minek jönnek hozzám leütni magukat amikor van epik náluk és térkapu. Ha annyira akarnak vadászni 15% alatt akkor váltsanak át buzogányra és támadják meg az epiket.

Van a kínzóba bevitt embereket kilehessen törölni?
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 4.45
népszerűArchibald CunninghamFérfi
Végzetúr mester
882 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1582. hozzászólás - 2010.02.15. 10:58:56 (Válasz Fubujoci #1581 hozzászólására.)
Gondolom azért mennek hozzád, hogy kapj egy kis extra TP-t, mert úgy gondolják, hogy az nemes bosszú. (ez egy kicsit off topic téma, tehát nem fejtegetném bővebben). A kínzókamra törlés elvileg nem rossz ötlet, de kit törölnél? Mi alapján? Amikor elvileg nem tudod, hogy ki mit csinál éppen. Újabb együttműködésre ("csalásra") adna lehetőséget: megbeszéled a cimbivel mikor fog vadászni és csak akkor viszed el.
V1
Pontszám: 7.16
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1583. hozzászólás - 2010.02.15. 11:01:29
Ebben igazad van , de nekem ez nem jutott eszem be.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 4.45
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1584. hozzászólás - 2010.02.17. 21:10:26
Ma kihívott egy (vélhetően portya)kari és az egyik próba, amiben összemértük energiahasznosítás volt.
Ha ezt szembeállítanánk a visszafogottal, az klasszisokkal igazságosabb lenne.
Nehogy már a random döntse el, hogy jót választottam-e fejlesztésre.
Leközelebb már a Rubin horda gyűlöletében kéne jeleskednem?

[V2, Semelyik, Rubin horda, Martalócok.]
Pontszám: 7.94
irritálóLithenFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1585. hozzászólás - 2010.02.20. 07:07:07
Nem találtam, pontosan hol kell jeleznem, de:
Pár perce megütöttem az epikust, aki többet sebzett rajtam, mint az akt ÉP-m.
A csata után nem vesztettem ÉP-t.
Kilépte, beléptem, megtámadtam megint az epikust, erre tök ugyan az volt a csata.. pont annyit sebzett rajtam, mint előtte, és még mindig több mint 400 az ÉP-m.
Ez hiba?
Pontszám: 4.67
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1586. hozzászólás - 2010.02.22. 12:40:16
Egy Zarknod féleséget berakhatnátok megint, mert kezd ellaposodni a játék, a sok negatív fejlesztés miatt...
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 5.04
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1587. hozzászólás - 2010.02.22. 12:42:09
Olvastam valahol, hogy egyre bonyolódnak az SQL lekérdezések, miért nem töröltök minden világból, cirka 10.000 karaktert? Ennyien már legalább fél éve be sem léptek...
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 6.03
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1588. hozzászólás - 2010.02.22. 12:57:44 (Válasz Sznoopy #1587 hozzászólására.)
Szerintem:
- rendszeresen törölnek
- nincs az 10000
- attól az sql nem lesz egyszerűbb, ha a játékosok kisebb százaléka törölve lesz.

Egy kellően bonyolult sql-nek egy 1000 rekordos táblán is idő míg lefut, nem beszélve arról, ha csatákat, vadászatokat vagy más eseményeket kell figyelembe vennie, amiből karakterekként és naponta sok van.

u.i. Szerinted az összes eddigi fejlesztés negatív? Ajánlom a sakkot, ott nem változnak a szabályok.
A hozzászólást HoGo módosította 2010.02.22. 12:59:21-kor
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 4.06
fórumozóVorianFérfi
Végzetúr
79 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1589. hozzászólás - 2010.02.22. 16:55:04 (Válasz HoGo #1588 hozzászólására.)
V1-en 163 oldalnyi 1 szintű karakter van (plusz még 3). Ez 4078 karakter. Szerinted ennek hány százaléka játszott/játszik/fog játszani? A 10k tényleg túlzás volt, de van alapja.
Én lassan egy éve, indítottam v2-őn pók karit, majd töröltem, és indítottam egy újat (aztán azt is töröltem >< ). Ez azért említésre méltó, merthogy a toplistát már fejből tudtam idézni a végére... 2-3 hónapon belül kétszer robogtam végig az első 4 szinten, a karakterek 85%-a azonos volt.

Arról, hogy most törölnek-e, alacsony szintű pókok tudnának nyilatkozni, de a 4k első szintű kari nem erre utal.
V2 Mephistopheles
Pontszám: 6.53
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1590. hozzászólás - 2010.02.22. 17:34:49 (Válasz Sznoopy #1586 hozzászólására.)
Idézet: Sznoopy - 2010.02.22. 12:40:16
Egy Zarknod féleséget berakhatnátok megint, mert kezd ellaposodni a játék, a sok negatív fejlesztés miatt...


negatív fejlesztés? "SOK" negatív fejlesztés? ó, te szegény... ne legyél már süsü. nézd meg a statisztikákat, hogy a kalandok és a barátságos portyák milyen népszerűek. ne a játékot szidd, ha nem vagy képes magadnak érdekessé tenni.
Pontszám: 7.83
népszerűBryan1717Férfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1591. hozzászólás - 2010.02.24. 21:35:46
Szeretnék javasolni a levelezéssel kapcsolatban egy fejlesztést.
Tudom hogy korlátozva van a kimenő levelek száma a hirdetések és egyéb hasonló dolgok miatt.
De például ha valaki beszélget egy olyan emberrel aki nem a szövetsége tagja, azzal nem tud huzamosabban beszélgetni a limit miatt.
Javaslatom lenne, hogy ne számolja a rendszer a levelek mennyiségét, ha mindig ugyanannak az embernek küldjük a levelet...

Jó lenne mert nem kellene órákat, esetleg napokat várni mire 2 ember kibeszél egy témát...
Ne szaladj, a halál mindenkit utolér!Amúgy is, gyorsabban futok mint te!
Pontszám: 3.25
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1592. hozzászólás - 2010.02.24. 23:41:47 (Válasz Bryan1717 #1591 hozzászólására.)
Idézet: Bryan1717 - 2010.02.24. 21:35:46
Szeretnék javasolni a levelezéssel kapcsolatban egy fejlesztést.

Jó lenne mert nem kellene órákat, esetleg napokat várni mire 2 ember kibeszél egy témát...


a beholder kft azt hiszem nyáron csinált erre megoldást. gmail.com. állítólag nagyon jó gyors kapcsolattartásra. sőt, elejtettek valami infót, hogy nemsokára elkészül valami MSN és ICQ elnevezésű fejlesztés is, ami a még gyorsabb üzenetváltást teszi lehetővé. fingers crossed.
Pontszám: 7.72
fórumozóThadsonFérfi
Végzetúr tanonc
31 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1593. hozzászólás - 2010.02.25. 05:55:30
Nem tudom volt-e ez már javasolva, de szerintem jó ötlet lenne bevezetni egy személyes jegyzetfüzetet a "Szövetségi fórum" mintájára, ahová leírhatnám a gondolataimat, amelyeket nem akarok, hogy mások is elolvashassanak.

Ilyen módon kis emlékeztetőket, és jegyzeteket írhatnek, például:
- A személyes terveimet, (pl: hogy milyen tulajdonság fejlesztésére akarok koncentrálni)
- Ki(k) a személyes főellenségeim, és miért
- Mely játékosaokat akarok elkerülni, és miért
- Néhany számomra fontosabb eseményt vagy eredményt
stb...

Amennyiben felvetődne a hely hiány a szerveren, akkor esetleg le lehetne limitálni minden egyes bejegyzést egy bizonyos karakter számra, de szerintem ez nem egy problema, mert a fórumok már amúgy is futnak. Csak oda bizonyos dolgokat amelyeket egyedül én akarok látni, nem lehet be írni.

Köszönet, az esetleges megfontolásért.

Thadson
Pontszám: 3.59
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1594. hozzászólás - 2010.02.25. 06:52:22 (Válasz Thadson #1593 hozzászólására.)
Futtatás->notepad
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.73
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1595. hozzászólás - 2010.02.25. 12:26:44
Kristály horda úgy fejlődik, hogy soha nem fogom elérni őket, pedíg kíváncsi vagyok rájuk, esetleg rakhatnátok bele 10-15 alacsonyabb szintű tagot...
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 2.81
kedvelt tagashtmFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1596. hozzászólás - 2010.03.01. 12:25:28
A felejtés szakinál javasolnák egy olyan változtatást, miszerint ne csak teljes a szakértelmet, hanem szinteket is lehessen felejteni. Teszem azt valaki túl magasra húzott egy szakértelmet, szeretné visszavenni, de nem teljesen elfelejteni, akkor ne kelljen már elfelejtenie az egészet és újra felhúzni a kívánt szintig.
Ookami /Ronin/
Pontszám: 5.98
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1597. hozzászólás - 2010.03.01. 12:33:55 (Válasz ashtm #1596 hozzászólására.)
Mondanál példát? Anélkül elég értelmetlennek tűnik. Mi az a szaki, ami nem jó magasan?
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 3.31
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1598. hozzászólás - 2010.03.01. 14:08:59 (Válasz HoGo #1597 hozzászólására.)
Egyetlen példát én is tudok rá, a kereskedelem, amit anno többen magasabbra fejlesztettek, mint a max fele, fölöslegesen, mert a turbóval kellett volna operálni. Más ötlet nincs, ha egyszer valamit növel az ember, nem akarja csak félig visszafejteni.
Pontszám: 8.67
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1599. hozzászólás - 2010.03.01. 14:19:51
Ott a spekman amit sokan 70-80ig is felhúztak, aztán rájöttek, hogy turbózni okosabb.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.31
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1600. hozzászólás - 2010.03.01. 15:22:55 (Válasz PottomPanna #1599 hozzászólására.)
Idézet: PottomPanna - 2010.03.01. 14:19:51
Ott a spekman amit sokan 70-80ig is felhúztak, aztán rájöttek, hogy turbózni okosabb.


OK, itt a pont .
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 4.04
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője