Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1661. hozzászólás - 2010.03.20. 16:22:07 (Válasz Crux #1660 hozzászólására.)
Telefonról játszol és kategorizálsz is? Respect!
Pontszám: 6.39
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1662. hozzászólás - 2010.03.20. 16:57:07 (Válasz Darksol #1661 hozzászólására.)
Csak függő.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.33
fórumozóCruxFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1663. hozzászólás - 2010.03.20. 21:11:37
Azt azért, nem!
Csak apróságokat állítok be napközben telefonról!
De megnéztem a lehetőséget!

Ezeknek a kategorizálásoknak is utánanéztem.
Egyik klántársam 58 lét kapott. Talán én is nyomdokaiba léphetek!
Pontszám: 7.83
fórumozóSolikka11Férfi
Végzetúr
92 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1664. hozzászólás - 2010.03.24. 14:16:56
Sziasztok!

Lenne egy fontos kérésem a fejlesztők felé, amivel szerintem sok pók egyet értene

Főleg a játék elején a küldetések között sok olyan van amihez sokat kell vadászni. Emiatt egy pók karinak nem igazán éri meg a küldetéseket megcsinálni. Tegyük fel megcsinálom az első 20 küldit. Kapok nagyjából 15k LE-t összesen. Na de amennyit ezért vadásznom kellett az annyi TP-t adott, hogy annyi portyából ennek mondjuk 5-10 szeresét szerezhettem volna meg.

Szóval kellene az ilyen küldetésekre valamilyen alternatíva. Akár ősköves is, mondjuk Küldisorszám*0.5 őskővel átugorható az adott küldi, jutalom nélkül.
Pontszám: 1.78
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1665. hozzászólás - 2010.03.24. 17:25:31
A kihívásos ismételhető küldetéses ötlet nem lenne megvalósítható?
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.66
kedvelt tagPsychFérfi
Végzetúr mester
471 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1666. hozzászólás - 2010.03.24. 17:52:42 (Válasz Solikka11 #1664 hozzászólására.)
Ezt egy kicsit továbbfejleszteném:
1) Aki vadászkarakterrel játszik és nehéz neki a sok portyázós küldetés, annak azt ne kelljen megcsinálnia, mert szegény így nem halad a küldetésekkel, simán átugorhasson egyet-egyet.
2") Aki vadászni sem tud rendesen, annak egyáltalán ne kelljen küldetést csinálnia, hanem csak rákattint a küldetés gombra és kapja a LE-t, de hogy ne szálljon el nagyon a dolog naponta max. egyszer csinálhassonn ilyet.
Arkhroth Croa'khyn - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 6.82
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1667. hozzászólás - 2010.03.24. 19:06:40
Az sem lenne rossz ötlet ha egyes küldetések után valami spéci tárgyat lehetne szerezni
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.44
népszerűLégyFérfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1668. hozzászólás - 2010.03.25. 13:30:23
Szerintem ki lehetne találni valami spéci cuccot, ami tápot ad és szintenként néhány darab lenne belőle. Néhány random karakter kaphatna, a cél pedig, hogy megtartsák, illetve a többiek a bónuszok miatt vadásszanak rájuk, hogy megszerezhessék. Ha pedig szintlépéskor van a karakternél a cucc, újra random és kezdődik elölről. Az lenne ezzel a cél, hogy elrabolható tárgy is legyen a végzetúrban, feldobva ezzel egy kicsit a játékot. illetve mivel hordatársat asszem nem lehet támadni, kicsit kiegyenlítené a rendszert.
Pontszám: 7.30
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1669. hozzászólás - 2010.03.25. 17:08:27 (Válasz Solikka11 #1664 hozzászólására.)
Muhahaha! Tegyünk be esetleg egy "nincskedvem,eldobom" gombot a küldetésekhez? Mindenkinek voltak döcögős küldetések és mégis átjutottunk rajtuk. Erről nincs értelme vitát nyitni!
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 6.52
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1670. hozzászólás - 2010.03.27. 21:43:56
Egy nagyon egyszerű módosítást javasolnék. Térkapu újrabelépésnél amikor lemondok egy CSP-ről esetleg 1/3 őskőről és ezt igazolom is a feljövő kis ablakon ne kelljen már pluszban még belépnem a térkapuba, hanem egyből dobjon be.
A 7. térkapu után kezd kissé idegesítő lenni.

"Lustaság fél egészség"
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.00
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1671. hozzászólás - 2010.03.31. 11:53:53
Szeretnék egy új irányt kipróbálni, de mivel érzésem szerint nem hatékony egy lehetséges fejlesztés nélkül, ezért polcra tettem:

EH vs VF

mivel EH-val csak lefelé ütéssel lehetek hatékony, ezért elég gáz, hogy max 25PP-t kaphatok egy nap, ami ugye nem teszi hatékonnyá a dolgot, esewtleg kitalálhatnátok egy olyasmit hogy minden EH 5-ik szintje után kapna a delikvens 2PP-t esetleg 3-at, mert ebben a formában szerintem halott dolog a vadászatot és a VF-et elfelejteni

P
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 5.23
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1672. hozzászólás - 2010.03.31. 11:56:32 (Válasz Sznoopy #1671 hozzászólására.)
Idézet: Sznoopy - 2010.03.31. 11:53:53
Szeretnék egy új irányt kipróbálni, de mivel érzésem szerint nem hatékony egy lehetséges fejlesztés nélkül, ezért polcra tettem:

EH vs VF

mivel EH-val csak lefelé ütéssel lehetek hatékony, ezért elég gáz, hogy max 25PP-t kaphatok egy nap, ami ugye nem teszi hatékonnyá a dolgot, esewtleg kitalálhatnátok egy olyasmit hogy minden EH 5-ik szintje után kapna a delikvens 2PP-t esetleg 3-at, mert ebben a formában szerintem halott dolog a vadászatot és a VF-et elfelejteni

P


Egy: van rá szaki, hogy többet kapj pp-ből, tessék kihúzni.
Kettő: miért kéne lefelé ütni? Húzz ki egy erős kivégzést és a 15%-ról épp kilépő +5-6 szintűeket is nyugodtan verheted.
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 6.03
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1673. hozzászólás - 2010.03.31. 12:05:46 (Válasz Barbey #1670 hozzászólására.)
Idézet: Barbey - 2010.03.27. 21:43:56
Egy nagyon egyszerű módosítást javasolnék. Térkapu újrabelépésnél amikor lemondok egy CSP-ről esetleg 1/3 őskőről és ezt igazolom is a feljövő kis ablakon ne kelljen már pluszban még belépnem a térkapuba, hanem egyből dobjon be.
A 7. térkapu után kezd kissé idegesítő lenni.

"Lustaság fél egészség"


10 pontos otlet! Aki nullaz ugyis be akar lepni.
Pontszám: 7.79
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1674. hozzászólás - 2010.03.31. 12:07:08 (Válasz Byzon #1672 hozzászólására.)
Arra probal utalni a kollega, hogy LE/TP arany lefele utve optimalis.
Pontszám: 7.79
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1675. hozzászólás - 2010.03.31. 12:41:19 (Válasz Kocos #1674 hozzászólására.)
igen igyekeztem a lefelé ütés előnyeire utalni ez ügyben, a szakértelmeim is maximálisak, így jön ka a 25PP naponta, ami ha így akarnám kompenzálni a vadászatot, nem hogy kevés lenne, de nagyon nagyon kevés...

kb 45-50 körüli napi PP-vel lehetne versenyben a VF-es vadászattal, TP tömés ellen pedig sehogy sem véd...
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 3.64
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1676. hozzászólás - 2010.03.31. 12:44:51 (Válasz Byzon #1672 hozzászólására.)
Most sem sok ellenfelem van 5-6 szinttel felfelé sem , csak a brutál pókok, ellenük a szintek miatt nem tudnék sehogy védekezni, csak egyféleképp, amit próbálok is, de mivel harmat gyenge a szövetségem nem mindig jön az sem be...

de EH csak lefelé ütéssel hatékony, direkt így találták ki, de ebben a megoldásban nem hatékony a vadászathoz képest... VF-fel meg főleg nem
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 5.23
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1677. hozzászólás - 2010.03.31. 14:11:18 (Válasz Sznoopy #1675 hozzászólására.)
Idézet: Sznoopy - 2010.03.31. 12:41:19
igen igyekeztem a lefelé ütés előnyeire utalni ez ügyben, a szakértelmeim is maximálisak, így jön ka a 25PP naponta, ami ha így akarnám kompenzálni a vadászatot, nem hogy kevés lenne, de nagyon nagyon kevés...

kb 45-50 körüli napi PP-vel lehetne versenyben a VF-es vadászattal, TP tömés ellen pedig sehogy sem véd...


Ez így nem teljesen igaz, lévén aki vadászik, hiába teszi azt VF-fel, a csp-k nagyobb darabszáma miatt gyorsabban lép szintet.
A pp és csp darabszáma közti különbség egyáltalán nem befolyásolja a LE/TP arányt, ami meghatározza melyik út az erősebb ilyen szempontból.
Pontszám: 7.05
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1678. hozzászólás - 2010.03.31. 14:37:14 (Válasz Sznoopy #1671 hozzászólására.)
Eh-ból nem tudod kompenzálni a vadászatot, mert kevesebbet ad mint a sima vadászat.
Úgyhogy nyugodtan vadászhatsz is mellette, és a problémád, hogy nem haladsz már meg is van oldva
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.06
kedvelt tagSesshomaruFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1679. hozzászólás - 2010.03.31. 15:53:48
V2-n én maxos EH-val nyomulok, és nem bántam meg. Ha minden nap kifogsz legalább egy kétezres portyát, akkor már tartod a vadászat átlagot. Ha többet, akkor pedig még a sajtolást is kompenzálod.
A kreatívod maxos amúgy?
V1-Sesshomaru-Békeidők hírmondói
V2-Grendel-Martalócok
V3-Kuchiky Byakuya-Mohir

Nem akkor vesztesz, ha földre kerülsz. Akkor vesztesz, ha nem állsz fel.

A jó harc része a vereség és a fájdalom. Vereség nélkül nem ismered a győzelmet, fájdalom nélkül a dicsőséget.
Pontszám: 5.69
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1680. hozzászólás - 2010.04.01. 11:15:10 (Válasz Sesshomaru #1679 hozzászólására.)
Az én fő problémám mostanában a játékkal, hogy olyan szinten unalmas, kihívás mentes, hogy gondoltam kipróbálnék egy új irányt, ha már a legutóbbi fejlesztésbe beraktak egy ilyen agyhalott ötletet Bezzeg a kristályhordát nem erőltetik, pedig pont annyi lenne mint régen volt, lenne egy második ugyanolyan kristályhorda mint mikor berakták az elsőt. . Köszi a 10 pontokat

Én most portyázgatok, de mikor összejön a 400CSP-m akkor elvonulok láthatatlanságba és elvadászom őket, majd kezdődik a ciklus elölről, így még gyorsabban is haladok, mint az aki csak vadászik, és pont emiatt lenne jó egy vadászat alternatíva, ami statisztikailag kb úgy hoz mint a vadászat, mindenféle extrával, vagy legalább hasonlóképpen.

A következő szintemről csinálok egy statisztikát, mit és hogy követtem el, miből mennyi jött kíváncsiság képp, és elgondolkozom maxos EH-val mennyit kaphattam volna kb a nullás portyák után, ami meglehetősen gyűlik mostanában
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 5.23
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!