Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1701. hozzászólás - 2010.04.05. 13:51:12 (Válasz PottomPanna #1699 hozzászólására.)
bár abban igazad van, hogy az egyik világon ha új szövit csinál az ember, akkor így könnyebben össze tudja hozni a kiégett őskővet az energiakristályosítóba. Akkor kiégett nem lenne közösítve, akkor ugyan így menne az őskővásárlás mint most, megadnám melyik válágra veszem a követ, és az azon világon található karakterem kiégett őskőveit változtatja át, de az igazi őskő már a közös bank-ba megy. Így már jó? Bár így is csinálok egy 100-200-as lopásos karit, és ugyanígy el van látva a másik karim is őskővel...tehát akkor nem változik semmi?
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5.86
kedvelt tagÉrintNő
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1702. hozzászólás - 2010.04.05. 14:17:59
Az én javaslatomban kitértem arra, hogy a kiégett nincs összevonva, pont az általatok írt visszaélesek miatt. (a javaslatomban nem lehet visszaélni a kiégett kövekkel, mert vissza a bankba tenni nem tudsz!)

Az ötlet lényege, hogy nekem ne kelljen annyi plusz költséget fizetnem az őskőért, és ne legyen felesleges őskőhalom sem olyan karakternél, akinek csak ritkán kell.
A "bankból" való kivétel jelentené azt, amit most az őskővásárlás jelent. Rányomok, hogy kell 100 db őskő (a bankban van mondjuk 350), a karakternek azonnal jóváíródik a 100 őskő, meg, ha van kiégett, akkor az is. Kész, a banka vissza már nem tehetem, amit kivettem.
De pont ezért akár 10-20-asával is szedegethetem ki. Valamint így nem kell arra várni, hogy beérjen a pénzem és a BEHÓ jóváírja, mert ezt már megtettem korábban. Így ráér a játékos 1-2 (vagy mégtöbb) havonta követ venni, és vehet egyből nagyobb tételt. Az 1-2 nap alatt jóváíródik, de ezzel az átfutási idővel tud kalkulálni, és mikor már fogytán van a bankjában a kavics, akkor rendel.


Ráadásul mindezt írom úgy, hogy nekem V1 és V2 -s karakterem más-más felhasználó néven van... de azért, ha már 2-2 karakterem tudná használni, az is jó lenne.
(pont azért jött az ötlet, mert kb 4 hónapja vívok magammal, hogy vegyek-e követ a másiknak. De nem fogok! Nem a pénz miatt, az elvek miatt. Ahogy nem veszek a benzinkúton sem semmit 3x-os áron, inkább bemegyek egy boltba, itt sem fogok drágábban követ venni. Akkor már inkább nem is veszek. Valamint, ha kell egy új kabát, akkor sem fogok 3-at venni, ha azt mondják a 3 db már kedvezményes áron lenne. Tudom valamit valamiért... de, ha ésszerűen meg lehet oldani, akkor minek?) És hangsúlyozom itt a járulékos költségeket sokallom.

Pl:
Ha rendelek valamit a neten 5 helyről, akkor 5x van postaköltségem. Ha egy helyről veszem, akkor 1x. Na ez lenne a lényege az ötletemnek, ha eddig nem tudtam volna értelmesen megfogalmazni..
A hozzászólást Érint módosította 2010.04.05. 14:27:06-kor
Pontszám: 4.20
kedvelt tagFero17Férfi
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1703. hozzászólás - 2010.04.06. 21:29:12
-A játékom során sokszor volt olyan pillanat mikor egy hangulatjellel sem tudtam kifejezni arckifejezésem. Ezért én örülnék neki ha többféle smyle lenne a játékban, szerintem hangulatosabbá tenné a fórumozást a szövetségben.
-Javasolnék a szövetségekben egy olyan oldalt ahol megmutatja hogy ki hány hozzászólást írt, és hogy a taglistánál több szín legyen vagyis azt is mutassa például fekete színnel ha az illető már 2 hete nem lépett be.
Egyszerű kis ötletek, de szerintem nagyszerűek.
S.F.
Pontszám: 7.51
fórumozóPhobos7Nő
Végzetúr tehetség
156 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1704. hozzászólás - 2010.04.07. 22:34:46
Maxos EH-val 13-ról 11-re támadva:

Ellenfelednek egy gyors mozdulattal megadod a kegyelemdöfést.
A csatában összesen 353 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 74 lélekenergia és 4 TP!

Nem kevés ez egy picit???
Pontszám: 5.14
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1705. hozzászólás - 2010.04.21. 08:55:48
Pár új küldetést kitalálhatnátok, olyan jó volt visszanézni ahogy csinálgattam, ezek az ismételhető küldetések dög unalmasak kihívás mentesek vagy lehetetlen teljesíteni őket...
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 6.02
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1706. hozzászólás - 2010.04.21. 09:32:40 (Válasz Sznoopy #1705 hozzászólására.)
Azt korábban már írta Miklós, hoyg új küldetéseket már nem fognak berakni (esetleg félévente egyet) és másfelé fejlesztenek, lévén a küldik leprogramozása nem olyan egyszerű (már amennyiben a nem a korábbiakat teszik be magasabb határértékekkel, de annak nem sok értelme van).
Pontszám: 5.54
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1707. hozzászólás - 2010.04.22. 20:54:33
Kezdő oldalon van egy kép amin két VU harcol és mind a kettőnek mind a két kezébe kard van. Esetleg meg lehetne csinálni, hogy lehessen választan a fegyver+pajzs helyett fegyver+fegyvert.
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 5.64
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1708. hozzászólás - 2010.04.22. 22:30:23 (Válasz BlackSheep77HUN #1707 hozzászólására.)
Ez egy fix grafika. Nem hiszem, hogy most csináltatnának egy másikat oda a grafikussal.
A hozzászólást Craslorg módosította 2010.04.22. 22:30:32-kor
Pontszám: 7.80
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1709. hozzászólás - 2010.04.23. 08:49:52
A térkép időszakos játék továbbgondolásából támadt ötletem osztanám meg veletek:
Mivel a térképen tengerféle rész is látható és eddig (26. szinten vagyok) még nem láttam tengerre utaló leírást, semmilyen vonatkozásban ezért mi lenne ha az is ki lenne használva, egy időszakos vagy egyszeri játék keretében.
Alapötletem az, hogy a szövetség tagjai elhatározzák, hogy hírüket viszik a tengereken, ismeretlen területeken (először építeni kell hajót) utána (mondjuk vmilyen okból a nagy varázslók sem tudnak szelet varázsolni és nincs repülés varázslat sem, ezért) gályázniuk kell (valamilyen erővel kapcsolatos képlettel lehetne meghatározni meddig jutnak alkalmanként). Mivel tengeren vannak, tengeri zsákmányokat ejtenek (vadászat néven halásznak)(előjöhetnek új néven akár a vizes képek a galériából) Akár lehet találkozni kisebb méretű "tengeri" epikussal. Akár más szövi gályákkal is.
Nos az alapötlet eddig ennyi. Szerintem kreativitásból itt nincs hiány a foltokat be lehet tömni
Kéretik véleményezni! (havalaki már írt ilyet akkor csatlakozom hozzá! bár nem találtam eddig ilyen jellegű hozzászólást)
Pontszám: 6.50
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1710. hozzászólás - 2010.04.23. 12:42:46 (Válasz Craslorg #1708 hozzászólására.)
Félre értesz nem a grafikán van a hangsúly! Az csak az ötletet adta, hogy fegyver+pajzs helyett lehetne fegyver+fegyvert is viselni vagyis kétkezes harcot vívni. Nem tudom menyi lenne leprogramozni, de nem hiszem hogy olyan bonyolult lenne. Viszont egy kicsit érdekesebbé tenné a játékot.
Mod:
Craslorg visszaolvasva tényleg olyan a hsz mintha a grafikáról lenne szó! :-)
A hozzászólást BlackSheep77HUN módosította 2010.04.23. 12:46:09-kor
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 6.80
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1711. hozzászólás - 2010.04.23. 12:54:54 (Válasz BlackSheep77HUN #1710 hozzászólására.)
Ja ok, értelek
Ezt azt hiszem már nagyon régen felmerült és abban a pillanatban el is lett vetve. Mármint a kétkezes harc tulajdonképpen. Persze az új épületek adhatnának ilyen bónuszt, nekem jól is jönne, mert inkább harcos beállítottságú vagyok, de azt hiszem, az egész harcrendszert át kéne írni, legalábbis jócskán módosítani.
Pontszám: 7.80
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1712. hozzászólás - 2010.04.23. 13:04:18 (Válasz Craslorg #1711 hozzászólására.)
A jelen bevezetésre kerülő változások közepette nem hinném hogy nagy változást okozna a harcrendszerben. Egyszerűen a magas védekezés helyett amit a pajzs adott most egy kb. azonos arányú támadás növekedést jelentene a védekezés hátrányára. Inkább csak színesítené a játékot mint érdemben módosítaná. Nem lennének annyira egysíkúak a karakterlapok.
Én is harcias beállítottságú vagyok és jobban őrülnék egy nagy kétkezes fegyvernek, vagy két kisebb egykezesnek mint egy pajzsnak.
A hozzászólást BlackSheep77HUN módosította 2010.04.23. 13:05:16-kor
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 6.80
kedvelt tagSteve32Férfi
Végzetúr tanonc
13 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1713. hozzászólás - 2010.04.30. 00:05:16
Lehet, hogy már valahol felvetette valaki,de mi lenne ha a V1-et és a V2-t egybe hoznák, egy világ lenne! Felkavarná az állóvizet az biztos! Jó tudom,h mi van azokkal akik mindkét világon játszanak...vagy alternatívaként át lehetne menni bármely világból egy másikba(pl. V5)...ahol még van pl. Ellenség(irtózatos LE-ket lehetne szerezni, de lehetne bukni szintet, tulajdonságot, szakértelmet, tárgyat!!!(epikus relikviát is) a csatában), zordabb körülmények(pl. lehet építkezni, de az állandó viharok miatt minden épület veszít egy szintet a nap végén, mondjuk 20-40% eséllyel)...esetleg a V1-3-ról át lehetne ugrani ebbe az új világba( új épület, és LE kell az átlépéshez, és amennyit elköltesz, annyi napig maradsz, vagy szint*100 LE/ nap a fenntartás költsége ott, ha nem költöd el visszakerülsz, hacsak nem vagy őslakos(értsd. oda regisztrált)! A portya is maradna, de ha őslakost támadsz, vagy Ő támad téged csak statisztikai győzelem lenne, de az idegenek és az őslakosok szabadon portyázhatnak egymásra, mint más világokban! A vadászat meg legyen tényleg vadászat! 20 szintig legyen olyan mint rendesen, de a fölött minden CSP legyen esély arra,hogy ha nem fogtál el semmit,vagy nem jön semmi vagy 5-20 %,hogy jön pl. egy térkapus szörny(3-4*es LE-vel), vagy egy Ellenség(epikus szörny,pl, szinted * 2-es)! Ha legyőzöd lesz LE, ha nem...hát...Ennyi, így hírtelen!
Rem gondolat ébresztőnek jó lesz!!
Pontszám: 4.21
kedvelt tagSteve32Férfi
Végzetúr tanonc
13 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1714. hozzászólás - 2010.04.30. 01:26:20
Tovább folytatom!Hisz ezzel annyira naggyá lehetne tenni így a V5-t! Átruccani vadászni, és ha szerencséd van jön egy epikus szörny, és ha legyőzöd! Kapsz mondjuk 20-30000 LE-t és lenne 2-3 % esély,h van nála a szintjéből adódó epikus cucc, random a kincstáblából!
De ha bukod a csatát, akkor nem csak a drága ÉP-t buknád, hanem pl. az egyik bekészített tárgyadat! Csak az a felszerelésed lenne, amivel átmész! HA gyengével, értsd olcsóval, akkor kisebb az esély a győzelemre, ha az erőssel, akkor kockáztatsz! Mindenki 100%-on vadászna, mondjuk beállíthatná,h ha pl. 50% alá esne az ÉP abbahagyja!
Mehetnél portyázni, mert mindenkinél lenne LE! Gyémánt vagy smaragd? Nem számít, mindenki üthet mindenkit, de persze épületbónuszok nélkül,hisz a szövi itt marad!
Sokkal inkább kijönne a random! Nincs biztos portya! Az egész világ arról szólna,h ha kockáztatsz, akkor nagyot nyerhetsz! De ha megszerezted a nagy LE-t, mit csinálsz vele! Ha határidő előtt visszajössz, akkor fizetned kell érte, ha megvárod a ekkor le kell veretned magad! De hol? Vagy elköltöd? Mire? Hisz vajon éppen a Naturius gyűrűvel jöttél át otthon hagyva a +10IQ-t adó gyűrűt! A Lélekkufár meg csak helyieket szolgál ki!
Esetleg be lehetne lépni ottani szövibe, de a szövi ha be is szavaz, meg kell fizetned az általuk kért adót! Kiégett őskövet, vagy LE-t! Minél nagyobb a szövi annál többet kérhetnek Tőled...és ha lejár az időd, visszatérsz a saját világodba!
Lehetne egy svájci rendszerű bajnoki viadal! Melyen mindenki indulna egyszerre szinttől függetlenül aki nevezett! De senki sem gyógyul fel a a csata után maxra, hanem a fordítottan arányosan az alacsonyabb szintű sokat, a magasabb kevesebbet! Jutalom meg kiégett őskő lenne!
Nagyot lehetne alkotni! Feldobná egy kicsit a játékot! Lenne egy alternatív világ ahol, játszhatod a játékod, a vadászat tényleg vadászat lenne 20 szint fölött érdekes küzdelmekkel, és a régi világokat is feldobná! Várom a hozzászólásokat és köszönöm,h elolvastad! (rem a játék készítői is... )
Pontszám: 4.21
kedvelt tagTrevidFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1715. hozzászólás - 2010.05.04. 12:45:54
Helo!!!!Nekem a játékkal csak annyi panaszom lenne,hogy takaritanotok kéne:)Az inaktiv karaktereket törölni kéne, mert sok olyan karakter,és szövetség van, ami inaktiv, igy elönyhöz juthat bárki....lényegében ha 1 inaktiv szövetséget támadsz 99%-ban nyersz....valamilyen szinten ez is sérti a többi szövetséget, mert ha nincs a te szinteden inaktiv szövetség, akkor ripakodik mindenki, h mikor lesz....portyáknál is sokkal élvezhetöbb lenne a játék, ha nem kéne 10 percig keresgélnem egy aktív karaktert, akivel talán leülhetnék akár döntetlenezni is.Mindegyik világon ez megy, és sok felesleges pp-t pazarlunk el az inaktiv karakterekre, föleg ha nem tudjuk kikövetkeztetni, h tényleg az-e....Én csak annyit kérnék a rendszer kezelőitől, h a több mint 1-2 honapja inaktiv karaktereknek küldjenek egy e-mailt, hogyha 1 héten belül nem lépnek be, akkor karakterük törlésre kerül....van aki pihenteti a karakterjét egy katakombában akár, van aki már nem foglalkozik vele. például a V2-ön elviekben játszanak 18-20 ezren talán....ha kiszürnénk az inaktív karaktereket, a játék is élvezhetőbb lenne, és a rendszer se lenne annyira megterhelve szerintem:) Mindkét végnek jó!!!Nektek is, nekünk is:)ha már kitudjátok a multit szűrni, akkor ezt is kitudjátok:)
Köszönöm előre is....remélem mindenki nevében tudtam szólni!!!!!
Pontszám: 7.50
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1716. hozzászólás - 2010.05.04. 12:51:31 (Válasz Trevid #1715 hozzászólására.)
Gondolom erre is van egy megírt algoritmusuk, ami n+x napja inaktív karaktereket törli. N az utolsó sweep és x az eltelt inaktív napok. Ha nincs, akkor sem nagy baj mert nem nehéz írni egy ilyet.
A hozzászólást Kethios módosította 2010.05.04. 12:55:25-kor
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.07
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1717. hozzászólás - 2010.05.04. 13:01:39
Milyen alapon törölsz egy regisztrált játékost?
Bőven elbírja az adatbázis...

Azt kellene betenni, hogy ha valaki x napja (mondjuk x legyen 7 vagy 14) nem lépett be, akkor autómatikusan katakombába kerül, ha van katája, ha nincs.
Pontszám: 5
kedvelt tagTrevidFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1718. hozzászólás - 2010.05.04. 13:03:05 (Válasz Kethios #1716 hozzászólására.)
Hát remélem:D
Mert eléggé gáz igy:S haverjaim volt szövijében is volt pár karakter, akik beléptek....2008 november körül....azota inaktivak is....nem hasznáják....haverjaim törölték a karijukat, de a többi aki belépett a szövibe, az csak ott "porosodik" értelme igy nincs sok:)Sok portya küldi van...h raboljanak töled, te rabolj vkitöl, stb....ezeket is nehezitik az inaktivak.....föleg h soknak nincs is szövetsége....igy max a nyert/veszitettböl lehet kitalálni a dolgokat, vagy h van-e állata....de soxor ez is átbaszás.....van olyan karakter, h nyert 58at, 1300at veszitett, és aktiv...igy megvédi magát a többiektöl...ez igaz....de talán 1%-a csinál ilyet.....kezdenek pokok lenni a karakterek, és sztem ök is megkövetelik, h legyenek csak aktivak a karakterek:)ennyi erövel mehetnek akár az inaktivak a kristály hordába is, és 1 robot vezérelheti öket, hacsak nem a játékfejlesztök játszanak velük:) érdemes ezen elgondolkodniuk, h szeretnének-e normális játékosokat, vagy mindenki multizzon 2 külön hordás karakterrel, és egymástól rabolgassanak....ha csak aktiv játékosok vannak, akkor jobb lenne a játék:)vagy a portyához tennének egy olyat, mint ami a szövetségeknél van h mikor lépett be:5 percen belül, 2 orán belül, 2 napon belül, 5 napon belül, több mint 1 hete....ezt is lehetne jelezni...akár egy szinnel, mint a szöviben:zöld,kék,sárga,szürke piros....alá jelmagyarázat stb....a v2 sztem eléggé pokos szerver....érdemes átnézni, vele együtt az összeset:)
Remélem elérem a célomat, h a fejlesztők meghallgatnak, és hogy minél többen gondolják ezeket:)
Pontszám: 6.67
kedvelt tagTrevidFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1719. hozzászólás - 2010.05.04. 13:04:26 (Válasz Birka #1717 hozzászólására.)
Igen egy virtuális katakomba is lehetne akár....1 hét után akár beteszi 1 virtuális katába, és akkor már nem zavarna senkit:)
Pontszám: 5
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1720. hozzászólás - 2010.05.04. 13:10:40 (Válasz Birka #1717 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.05.04. 13:01:39
Milyen alapon törölsz egy regisztrált játékost?
Bőven elbírja az adatbázis...

Azt kellene betenni, hogy ha valaki x napja (mondjuk x legyen 7 vagy 14) nem lépett be, akkor autómatikusan katakombába kerül, ha van katája, ha nincs.


Ez így jó lenne. Sweepet lehetne hetente futtatni. x=10 napja inaktív arcokat pedig egy tárolóba mint azt fent írták: virtuális katakombába helyezni. Ha a karakter ismét belép, csak kijön és kész. A tartósan inaktív/katakomba/kijövök/inaktív/katakomba játékosokat pedig határozott idejű katakombába rakni.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.07
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!