Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3481. hozzászólás - 2011.03.20. 06:55:58 (Válasz Viszok009 #3479 hozzászólására.)
Normál őskövet SOHA nem engednek lopni, mert az konkrétan az ellenfél pénzének az ellopása lenne. A kiégettek lopására is már rá lehet húzni, de az inkább kedvezmény.
Pontszám: 7.37
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3482. hozzászólás - 2011.03.20. 10:09:47 (Válasz Craslorg #3481 hozzászólására.)
Jó,akkor is kell egy opció, ami miatt ellehet sűveszteni azt a halom kavicsot nálam is volt 2000 felett ez a szám most 350 örül mozog, de lesz ez 10-20 ezer is...mert annak is eljön az ideje.

Vagy csináljak belőle Guiness rekordot? Mint a Duna plázában 16-án? 405 ezer db legóból, ugyanezt csak kiégettből, jópofa!
A hozzászólást Viszok009 módosította 2011.03.20. 10:10:28-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 6.56
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3483. hozzászólás - 2011.03.20. 10:24:53 (Válasz Viszok009 #3482 hozzászólására.)
A kiégett Lego Guiness-hez ajánlom a nyíregyházi LEGO gyárat vagy az üllői DHL raktárat.
Az egyikben gyártják a másik a logisztikai elfekvője. Mindkettő príma célpont, a LEGO állítólag kitűnően ég
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6.40
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3484. hozzászólás - 2011.03.21. 21:55:59
Nem tudom felvetette-e már valaki (nem olvastam végig mind a 175 oldalt) de tudnám ajánlani a bank nevű épületet.
Ha egy szövetségnek föl van húzva, akkor a tagok bizonyos mennyiségű kiégett kavicsot rááldozva a másik adag kiégett kavicsaikat el tudnák helyezni a bankban.
pl: ha építettél eddig a szövetségi épületekbe 10 kiégett őskövet, akkor 3-at nem tudnak ellopni tőled, mert azt a bank széfjében elhelyezheted.
Persze más arány is lehet, ezen nem fogunk összeveszni.
Ez talán azért is lenne jó, mert akkor ha a játékosnak van már biztonságban 100 kiégett ősköve nagyobb valószínűséggel vesz őskövet (ami ugye a kiégetteket is valódivá változtatja).
Ez nektek is üzlet lenne.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 3.66
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3485. hozzászólás - 2011.03.22. 06:17:55 (Válasz Giganticus #3484 hozzászólására.)
Alapvetően korábban is felvetődött már a kiégettek védelme prémiumosok esetére, de egyelőre nem történt semmi vele. A kiégettek védelmét támogatom. Olyan ötlet is volt, hogy sok "büntető" jellegű képesség csak támadásnál érvényesüljön, vagy kikapcsolható legyen. Pl. a lopás. Kénytelen vagyok küldizni, de nem szívesen lopkodok el 5-6-sok darab kiégettet, mert tudom, hogy az másnak kedvezmény. Azért toltam fel annó én is a lopásom, mert untam, hogy lopkodnak, ez persze egy öngerjesztő folyamat, mert a többiek is tolják.
Az épület is jó, bár én azon is gondolkodtam, hogy támadásnál egyáltalán ne érvényesüljön, védekezésnél viszont duplán. Végül is mindegy, mi, de valami megoldás kellene rá. Igaz, ha valakinek összegyűlik 100-200 kiégett, akkor ő akkor fog venni őskövet és maximálisan kihasználja, azt nem hiszem, hogy ez jelentősen növelné a fizetési kedvet azoknál, akik eddig se vettek őskövet.
Pontszám: 7.37
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3486. hozzászólás - 2011.03.22. 06:19:10
Üdvözlet!
Elég régóta játszom ezt a játékot. Mondhatni a kezdet óta.
Volt időm agyalni, eventeken részt venni, vadászni, portyázni stb...
Úgy gondolom, ha belátható időn belül nem kerülnek alapvető változások
a játékba, nehezen kerülhető el, hogy még többen feladják.

- Nem akarom elhinni, hogy adott event kezdetéhez nem lehet fix kezdési
időpontot megadni. Én értem, hogy más is van amivel a JV foglalkozik de
ez akkor sem kifogás. Ez azt eredményezi, már több event előtti időszak
bizonyította, hogy kezdésig igen nagy %-ban vannak jelen az erőforrás
gyüjtő agyhalott karakterek ahol még a LE szívás sem megy. Az erőforrás
gyűjtés érthető de sokszor még a max elérése után is inkább a kezdetre
van játszva az újra indítás.

- Elég sokáig sarkalatos része "VOLT" a VU-nak a háború. A JV részéről a hallgatás
egészen felfoghatatlan. Eredménye a hosszútávú hanyagolásnak már meglett a
sok törlés, pangó játékmenet. Alapvető szövetségi összetartó erő ha vmi szövetséget
érintő dolog miatt kell a közösséget kommunikációban tartani.
Úgy gondolom, a JV FELADATA legyen bármilyen nehéz és legyen bármilyen nagy az
ára, hogy visszahozza a játékba a "HÁBORÚT"!!!!
Tessék megoldani és rohamtempóban!!! Inkább maradjon ki akár egy-két event.
Mint láttuk azért szavazáson és forumbeli vitán kívül is tud Miklós döntést hozni!
Hát itt ebben úgy gondolom meg is tehetné, csak minél előbb.

- Az erőforrások. Legyen az alap, vagy fejlesztés árán elérhető a játék során még
mind a mai napig találkozom 40-50-es szintű karakterekkel, akik nincsenek tisztában
a miért-hogyan kérdésével. Igen nehéz elmagyarázni, hogy adott esetben olyan
jutalomért megy egy event amit nem azonnal hanem 10-20 szinttel később használnak
majd valamire. TEssék hatékonyabb segítséget betenni ha úgy látják még van kinek!
A vadászathoz sztem, azoknak akik pl az elementáris fúzóval eljutottak az 57-es szintig
tessék adni valamennyi plussz csp-t. Ami most jön édeskevés.
60as szint felett sokan választották játékstílusnak, hogy szinte kizárólag az ismételhető
küldiket pörgetik. Elég sok HSZ ment, hogy lefelé felfelé éri meg támadni, VF-EH...
Azt gondolom vhogy jutalmazni kellene a felfelé támadót. Lehetne olyan eventes relik, amely
pl azt számolná, hogy az ismételhető küldit pörgetve mennyi TP-t szedett össze adott karakter
és ha ez egy szinthez meghatározott minimum felett lenne akkor ez a relik szorozná valamennyivel
a jutalom LE-t

- Az épületek reformja elég hosszútávú befektetést kíván. Sztem a karakterek 70%-a meg sem éri
hogy a szövetsége akár a nagymesterit felhúzza. Lehet sokat mondtam.
Nyugodtan be lehetne tenni a kisseb karakterek által jobban kihasználható épületet.
Akár olyan event jutalommal, ami szövetségi összefogást igényel.

- Sztem aki kicsit is érti és éli a játékot kimondva, kimondatlanul tud vagy sejt sok dolgot.
Ilyen például, hogy miért nem lesznek a halott karakterek kipucolva. Még a szövetségből
sem rúgják ki őket. Persze nem nézne ki jól a játék ha toplista csökkenne vagy 50-60%-al
Egy olyan számláló tennék be minden karakterhez, ami a heti aktivitást jelölné az előző héten
játékba törénő belépések vagy eltöltött idő függvényében. Akik ismételhető küldit nyomnak és
maximálisan lefelé támadnak, nos nekik veszettül minden, hogy milyen karakteren érik el a portya
alatt pl a krit sebzéses küldit. Aki portyázik, az szinte 90%-os biztonsággal tudja mely karakterek
aktívak adott napokban. Hasonlóképp az előző héten vadászattal eltöltött időhöz is hozzá lehetne
rendelni akár egy vadász medált. Ezek a motorok a játékban már üzemelnek kicsit finomítani kellene
csak a mostani játék élethez.
Valamilyen formában megoldanám, hogy a legtöbb szavazattal rendelkező szövetségi tag, egy új
épületet kihasználva pl tudjon manakonstruálni vagy adott feladattal megbízni egy nem aktív karit.
Ezt persze úgy kellene megoldani, hogy a tulaj amint belép inaktiválni tudja ezt a funkciót.
Ez lehetne építés, háborúban katakomba, vagy éppen kiégett őskő gyüjtése egy másik új épületben.
Akár sok más a szövetségnek hasznos épületet lehetne kialakítani amellyel akármilyen de a szövi
számára hasznos tevékenységet végeznének ezek a karakterek. Persze ezek a hasznok csak és
kizárólag házon belül, azaz a szövetségnek lenne élvezhető.

- A portyarendszer. Igen ez is egy érdekes dolog. Előre vetítem 78-as szinten pörgetem V1-en a karim
vegyes használatú üzemmódban VF-el, tehát az EH-n kívűl minden játékelemet használok.
KB tudom mit jelent mondjuk 45TP-ből 87000LE-t rabolni. Azt is tudom vadászattal ez mennyi csp
elköltését jelenti, vagy az ismételhető küldikkel hány alacsony szintű karaktert kell lealázzak szó szerint
hogy ehhez hozzájussak. Azért ezt írtam, mert 2200-as TÖ-vel nem nagy kunszt az 1200-1300as TÖ-jű
karikon pörögni. Szóval a jelenlegi beállt vizet nehéz felkavarni de muszáj lenne.
Az a lényeg, hogy úgy büntessek, hogy közben jutalmazzak is.
Azt mindannyian tudjuk Miklós célja, hogy a szinteken minél gyorsabban ugráljunk felfelé. De azért
ezt nem tehetjük ész nélkül mert iszonyat elgyengülhet más kitartó nem újító karakterekhez képest.
Szóval én büntetném a magas TÖ különbséggel történő lefelé támadást. Ezért cserébe meghatározott
ismételhető küldi után, akár 50 vagy száz után, elérhetővé tennék új küldetések elérését opcióként.
Ezzel adva lehetőséget, hogy új irányokat tudjon venni adott karakter kompenzációként.
És ez már egy másik témakör ami az ismételhető küldikről szól. Ezt is látni kellene, hogy baromi unalmas
ugyanazt a 3-4-5 küldit pörgetni hónapokon keresztül. Az ember ennél sokkal bonyolultabb lélek, szüksége
van a környezet változására. Tessék cserélni vagy bármit elkövetni ez ügyben!

- A térkapu által adott ékszerek, fókuszkristályok is csupán dukátnak jók az AH-ba.
Ezt sem értem, miért ugyanaz 10-es és 100-as szinten. Ne már!!!
Ez is lehetne akár eventes relikkel megbütykölni, hogy bizonyos karakterszint felett, akár kettő-három
ugyanolyan kristály hatása összeadódjék és ezek egyszerre beépíthetőek legyenek. Simán el tudnám
képzelni, nevet adjak egy magam által kreált kristálynak, nyakláncnak és azt felaggassam az amúgy is
számottevő dísszel kirakott karácsonyfámra!!!

Szóval sok sikert, mert élvezem én a játékot csak már full pp-csp mellett is csak konstruálgatok meg
sok, a játék szempontjából haszontalan dologgal foglalkozom. Nem lesz ennek jó vége!!!
Pontszám: 9.64
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3487. hozzászólás - 2011.03.22. 06:51:53
Igen-igen-igen támogatandó törekvés. MESSZEMENŐKIG egyetértek a lényegével, mondandód, javaslataid 95%-ával. A többi csak részletkérdés...
Kieg.: Tudja valaki, hogy PONTOSAN hogyan kell/lehetne esetleg linkelni ezt az előző HSz-t a Lobbylistámra? (PM-ben, ha lehet ne Off-oljunk sokat)
A hozzászólást McMad módosította 2011.03.22. 07:14:19-kor
Pontszám: 6.58
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3488. hozzászólás - 2011.03.29. 19:48:26
Nincs értelme megtámadni a karaktert, mert 0 lélekenergiát szereznél tőle.

Ez más sosem kerül ki a játékból háborúban? Amúgy EH-val sem kapnék LE-t?
Pontszám: 8.22
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3489. hozzászólás - 2011.03.29. 20:09:06 (Válasz Mortu #3488 hozzászólására.)
Ez még mindig a 3 órán belüli 5 bekapott, vesztes támadás jelzése, ami teljesen független, hogy háború van-e vagy sem. Sajnos a szövegén kéne módosítani, de a hatásán nem.
Pontszám: 7.38
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3490. hozzászólás - 2011.03.29. 20:13:12 (Válasz altair #3486 hozzászólására.)
Értelmes ember értelmes hozzászólása. Támogatom és még sok egyebet el tudnék ehhez képzelni.

Annyi kiegészítést tennék hozzá,hogy a JV-nek fel kellene állítania egy válogatott játékosokból álló tanácsadó csapatot. Az Ő véleményüket meghallgatva, átrágva bevezetnének újításokat.

Remélem olvassa valamelyik JV,mert a nerfelésen kívül mást nem nagyon csinálnak. Elég ebből a legózásból, reformáljatok.

Biztos vagyok benne,hogy az inaktivitás csökkenne ezek után és visszatérne a régi fénykor. ,de rettentő inaktív a JV is. Akár azt is reformálhatjátok kifogásolatlan múltú játékosok kiemelésével akik itt vannak legalább,ha kell.
Pontszám: 8.63
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3491. hozzászólás - 2011.03.29. 23:09:22
A szövetségi háborúk helyett valami olyasmi kéne, ahol bizonyos játékosok alkothatnak csapatokat, akik másik csapatokkal mérkőznek meg. A csapatoknak lehetne neve, lenne statisztikája, mindenfélét feljegyezne oda a program. tagot csak körülményesen lehetne cserélni, tehát fontos lenne a jó választás. Lehetnének idények, időszakok, amíg mennének a mérkőzések. Olyasmi lenne, mint egy sportesemény.
Az is jó ötlet lehetne, ha valahogy meg lehetne oldani, hogy ne szinttől és tul összegtől függjön a versengés, így nem kellene szintben azonos ellenfeleket, és csapatokat összehozni.


A szövetségi háborúval az a baj, hogy szétcsúszott ott is a mezőny. van pár top szövi, aztán sokkal kisebbek. A topban vagy nem lenne élvezetes a háború, vagy kimaradnának belőle.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 6.62
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3492. hozzászólás - 2011.03.30. 18:22:14 (Válasz altair #3486 hozzászólására.)
Altair: 10 pontos összefoglalás a VU legkardinálisabb hiányosságairól.

- HÁBORÚ. Már el is felejtettem hogy létezik. Pedigf miylen jó is volt. Anno lazán elvertem kb fél szintnyi üres TP-t a győzelem reményében. Viszont mivel az üres TP továbbra is büntetés a karakternek, nem feltétlenül pótolja a játékélmény és a győzelemért járó eufória is elmarad, ha meglátjuk a pártízezres kúttöltést, realizáljuk a többszáz PP-nyi veszteséget és azt hogy 2-3 agresszív háború végére az is hülyére ver, akit eddig simán fogtunk. Baromi egyszerű lenen az a megoldás amit régebben ajánlottak többen: háborúban be lehet kapcsolni egy gombot, amivel nincs se TP, se LE nyereség győzelem esetén. Probléma: kiszűrni a kamu háborúkat és a végtelen ismételhetőzést (megoldás: ha a gomb aktív, nem élnek az ismételhető küldik, vagy háborúzó felek közt nem számít a küldi). Értzéksebb jutalom, kevesebb karakterrongálás. Ez az alap, ezenkívül számtalan ötletlés elhangzott erre szóló topicban.

- PORTYARENDSZER, lefelé támadás: csak pár ok miért éri meg: kevés TP (ha nincs LE akkor sem bukok nagyot), EH-nál legjobb LE/TP arány, gyengébb ellenfelek - kevesebb Ép veszteség, biztosabb ütésarány (ismételhető küldik), magasabb ÉP arány az ellenfeleknek lefelé ütve (tovább bírja a célpont- megintcsak jobb ismételhető küldi arány). Miért NEM éri meg felfelé ütni: jelentősen TÖBB TP (TÖBB ÜRES TP == karakterrongálás--> büntetés), erősebb + kevesebb ÉP-jű ellenfelek aránya nagyobb (rossz ismételhető küldi arány). Alapvető egy korlátozott portyahatósugarú játékban, hogy senki sem a globális, hanem a lokális játékerőt nézi. Azaz hiába is erőlteti a JV és hiába bizonygatta heroikusan anno a bölcs Asmodeus Mortimer (könnycsepp elmorzsol), hogy TP-t kapni jó, manapság ezt már egyre kevesebben hiszik el... LE-t kapni jó, méghozzá minél többet szintlépés előtt. Ez a lényeg. Ez nem egy hagyományos RPG, hanem egy webes pvp játék, és nem is lesz soha más, Tudomásul kellene venni, hogy a játékosok mindig csak egy szűk réteggel kerülnek igazi interkacióba, és csak hozzájuk viszonyítva érdekeltek jónak/jobbnak lenni. De al énynege modnandómnak: lefelé azért üt az ember mert jelen rendszerben kifizetődő, megfordítva: felfelé ütni (extrém türelmes játék, biztos farmok, esetleg kristályömb és/vagy faxmák hiányában) nem kifizetődő. És bár magam ellen beszélek, de ez baromira nem jó. Az egy dolog, hogy uncsi és kicsit patkány dolog, de nem kicsit lehet demoralizáló olvasni a 8-10 szintes (magasabb szinten még nagyobb szintkülönbségű) betámadoktól elszenvedett piros üzeneteket és kipihenni az elszenvedett extrém sérüléseket.
Sokkal jobban preferálnám, ha a JV a BÁTOR játékot támogatná és honorálná végre. Úgy mint: felfelé ütve nem büntet extrém TP-vel - még ha igazán nagy rablások 15%-ról felbukkanás esetén is van: nem éri meg szarozni vele(kémkedés, frissítgetés, matekolás, sok bekalkulált árnyékravetődés, stb), ha lefelé ütve -EH nélkül!- produkál 750 LE/TP-s átlagot az ember. Akár egy oylan módszert is elviselhetőnek tartanék, ahol a közel azonos vagy még erősebb karik ellen indított támadás esetén sokkal jobb rablásaránnyal jutalmaz a bevállalásért a JV. Mindenki edzen a saját csoportjában. Azt látom hogy NB1-es NB3-ban tolja, mert úgy egyszerűbb. Én is ezt teszem, mert ezt forszírozza (ha nem is tudatosan) a vezetés. De ha megérné direkt erős karakterekre menni (én speciel most is megteszem az izgalom kedvéért, de sokkal neccesebb eredménnyel - viszont legalább élvezem), és nem lenne iylen szintű brutális TP büntetés felfelé ütve (árnyékravetődés esetén), akkor sokkal többen játszanának beválallós, izgalamsabb játékot, amegszokott monoton, demoralizáló bevált módszerek helyett.

- SZINTLÉPÉS: OK, szintet kell lépni ez elemi érdeke a játéknak. Elfogadom, mint ahogy az AF-et jó kezdeményezésnek tartom. Végre a TP mint jutalom jelenik meg. Viszont a pvp játékokat - és a végzetúr sme kivétel ebben- nem a szintlépés, hanem a bevétel (jelen esetben LE) mozgatja. Amíg a 1 vadászatért (VF nélkül) megközelítőleg 10-edannyi (!) LE-t kapok, mint egy jobb lefelé ütlegelős ismételhető portya széria után minek büntetném magam a vadászattal? Volt egy korrekt és békés alternatíva, a láthatatlan- VF de azt kihúztátok a játékosok lába alól (illetve nevetséges és felháborító kiskapuval ez továbbra is kijátszható), pedig az nagyságrenddel békésebb és korrektebb volt, mint lefelé alázni a játékosokat. Rendben ne tötymörögjünk. Lépjünk szintet. De ne azért mert szeretné a JV. Hanem azért, hogy nekem is megérje.

- ISMÉTELEHTŐ KÜLDIK, LEHETŐSÉGEK BŐVÍTÉSE: 100 küldi után sokaknak ez az elsődleges bevételi forrás, és ezeket pörgetik, erre építik fel a napi-heti játékukat. És bizony aza tizenpár küldi kicsit monoton. Én javasolnám a folyamatos bővítés mellett az esetleges félévenkénti felülvizsgálatot (olyasmit mint volt legutóbb, de komolyabb mértékben). Megint magam ellen beszélek, de a nem árt néha változtatni a dolgokon, a változatosság gyönyörködtet. HA teszem azt kihúzzák alólam a kábítást szívok ugyan én is, de mindenki más is megfosztódik ettőla lehetőségtől, de ha jön helyette valami más küldik, hát elkezdek azon agyalni hogy azokat hogyan csináljam m8ár ha ki vannak egyensúlyozva) és új stratégiákat szövök. Persze a legszerencsésebb -mint mindig- ha NEM elveszünk, hanem ADUNK, azaz bővül a paletta, méghozzá versenyképes, kiegyensúlyozott alternatívákkal - időről-időre. Ez a szép ebben a játékban, gondolom a legtöbben ezért szeretik és csinálják és nem azért hogy éveken keresztül ugyanazt a monoton taktikát tolják. Én kb 4-5x váltottam full taktiktát, ahogy haladtam előre a játékban, részben azért mert bővült a repertoár (ez pozitív), részben azért mert egy taktikára épülő alapstratégiát/reliket megnerfeltek (ez viszont negatív - láthatatléan nerf- rejtőköpeny kuka, lassan mindenki tudatpajzssal rohangál aki számít, plusz AF is van ellene, meg nerfet is kapott - kristálygömb is gyengült, bár még mindig erős tud lenni ha sok az ember szabadideje). Alapszabály itt is (megint leírom) A játék és a játékosok lehetőségeit úgy kell alakítani, hogy ne elvegyetek, hanem adjatok.


- HALOTT JÁTÉKOSOK: Valóban jók ismételhetőkhöz a halott karik, sőt a toplistán is jól mutatnak. DE torzítják a valós képet, és megzavarják a portyalistát is, sokkal több a 0 LE/sok TP miattuk. Egy másik játékban ezt úgy oldották meg, hogy x idő (mondjuk fél év) után a karaktereket támadva X%(az idő múlásával egyre növekvő) eséllyel ki lehetett őket végleg végezni. Ez esetben egy jelképes +statot adó eszenciát/trófeát nyertek ki belőlük a kivégző játékosok. Ez jópofa dolog volt, maguk a játékosok irtották ki a felesleget a toplistáról. Ha pusztán mondjuk szürkén világítana aki nem lépett be mondjuk 1 hónapja (és mondjuk feketén aki fél éve) már az nagy előrelépés lenne. A kamu manakonstizokkal meg nem tudom lehet-e bármit tenni, amíg hallgat5ólagosan legalizált a multizás (na ilyen sincs egyik másik pvp játékban se,m az biztos). Viszont a halott karikkal manakonstizó épület jó ötlet. Olyannyira, hogy ezzel le lehetne venni a nem halott, ahnem hús-vér, ám reggel munkába igyekvő és -neadjisten- családi életet élő "végzeturak" válláról a konstizás teljesen feles terhét. Pl épület tudná, hogy beállítod, mikor akarsz másnap konstizni, sőt azt is utána milyen szetre akarsz váltani (prémium funkció esetén). Bár ezt szerintem a kényelmi funkciónak alapból kellene tudni.

"- A térkapu által adott ékszerek, fókuszkristályok is csupán dukátnak jók az AH-ba.
Ezt sem értem, miért ugyanaz 10-es és 100-as szinten. Ne már!!!
Ez is lehetne akár eventes relikkel megbütykölni, hogy bizonyos karakterszint felett, akár kettő-három
ugyanolyan kristály hatása összeadódjék és ezek egyszerre beépíthetőek legyenek. Simán el tudnám
képzelni, nevet adjak egy magam által kreált kristálynak, nyakláncnak és azt felaggassam az amúgy is
számottevő dísszel kirakott karácsonyfámra!!! "

- Ezt csak beidéztem, mivel az összebarkácsolható térkapus fókuszok ötlete nagyon átjött, minden magunkfajta elvetemült imádja az ilyesmit :-)

- KÉNYELMI DOLGOK: van egy rakás dolog, ami még mindig nagyon körülméynes és monoton (még a rengeteg fellelhető féllegál kényelmi script ellenére is ). Fentebb említetettem a konstizást, amit nagyon sokan reggel szoktak többnyir megejteni, gyakorlatilag csak ezért bejelentezve a zuhany és a reggeli között munkába rohanva (vagy csak én vagyok ennyire fanatik? )
Ezen kívül ha lenne pl. egy kalandrelik ami azt tudja, hogy nem kell mindig felvenni a szakicsökkentő/tulcsökkentő/vásásláscsökkentő nyakit/gyűrűt, hanem elég ha nálunk van és amikor növelünk/veszünk valamit csak leellenőrizné a proggi melyik a legjobb cuccos nálunka témában - no az marha jó lenne. Egy rakás feles katitngatástól, idegeskedéstől spórolnátok meg a játékosokat.
De pl. az állatok ügye sem oldódodott meg teljesen, bár rengeteg a pozitív előrelépés, még mindig túl sok idő és körülményeskedés egy nagyobb állatfarm nevelegetése. Nagyon sok a feleslegesen felugró megerősítő abalak (pl szeteknél, minek kérdez rá, hogy biztosan akarok-e öltözetet váltani? Mi a fenét bukok ha félrekattintok? Némi ÉP-t? Inkább bukjam be de ne kelljen naponta 10x feleslegesen kattintanom). Ezek apró változtatások, mégis renget3eg időt takarítanak meg a hűséges -előfizető- játéksooktól.

- Még egy dolgot megmelítek (vesszőparipám ez is): a bajnoki az egyik legjobban várt esemény a VU játékosok életében, mégis elképesztően puritán módon van lebonyolítva. Egyetlen fa-rendszerű összefoglaló táblázat a bajnoki végén (kategóriánként) baromi nagyot dobna a színvonalán, szinte semmi befektetéssel. Ezt böngészhetnék utólag a játékosok a bajnoki menüpont alatt.

Végül: a VU még mindig egy baromi jó, élvezhető és sok lehetőséget rejtő játék, viszont van benne pár idegesítő tendencia, és ha már módunk van rá hogy javasoljunk és meg van az illúziója(néha láthatóan annál is több), hogy beleszóljunk az alakulásába miért ne tegyük meg?

u.i.: respect annak aki végigolvasta, nem volt egyszerű bepötyögni...
A hozzászólást Aurri módosította 2011.03.30. 18:22:27-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.84
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3493. hozzászólás - 2011.03.30. 19:15:05 (Válasz Aurri #3492 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.03.30. 18:22:14
ha már módunk van rá hogy javasoljunk és meg van az illúziója(néha láthatóan annál is több), hogy beleszóljunk az alakulásába miért ne tegyük meg?

Ha elküldöd az info@vegzetur.hu-ra, akkor jó eséllyel még választ is kapsz a javaslataidra, míg itt pár nap alatt olvasatlanul elsikkad.
A hozzászólást Ariel módosította 2011.03.30. 19:15:40-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.42
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3494. hozzászólás - 2011.03.30. 20:33:33 (Válasz Aurri #3492 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.03.30. 18:22:14
Altair: 10 pontos összefoglalás a VU legkardinálisabb hiányosságairól.

Altairé, és a tied is szép összefoglaló.


- HÁBORÚ. ... háborúban be lehet kapcsolni egy gombot, amivel nincs se TP, se LE nyereség győzelem esetén. Probléma: kiszűrni a kamu háborúkat és a végtelen ismételhetőzést (megoldás: ha a gomb aktív, nem élnek az ismételhető küldik, vagy háborúzó felek közt nem számít a küldi). Értzéksebb jutalom, kevesebb karakterrongálás. Ez az alap, ezenkívül számtalan ötletlés elhangzott erre szóló topicban.

Ez valami nagyon alapvető dolognak jó lenne, ráadásul nagyon könnyű megvalósítani is. Pl.: Duális preventorixpikusz tárgy, ami támadáskor IS működik, ha a megtámadott háborús ellenfél + lélekkúttöltődés többszörösére növelése. Ezt szinte ujjgyakorlat lenne megcsinálni.

A háborús rendszerrel azonban alapvetőbb problémák is vannak. Pl. az, hogy sokkal kevésbé számít a tagok ereje, mint az, hogy hajlandóak-e éjszaka is támadni, illetve, hogy hajlandóak-e katakombázni, vagy eltűrni, hogy kirugdossák őket keményebb háború esetén. Egy játéknál az önsorsrontás, ha bizonyos játékosoktól elvárt lesz, hogy ne játsszanak, márpedig a kirugdosás, és katakombázás pontosan ez. Ez egy dologhoz vezet hosszú távon. És az nem a játékosállomány bővülése. Ezek a problémák legalább olyan súlyosak, mint a TP-vel való büntetés. A megoldás egy teljesen új rendszer felállítása lenne. Ahhoz azonban, hogy ez sikerüljön, ahhoz előbb az alapelvek szintjén megfogalmazott követelményrendszert kellene megalkotni, és még ez sincsen meg.


- SZINTLÉPÉS: ... Volt egy korrekt és békés alternatíva, a láthatatlan- VF de azt kihúztátok a játékosok lába alól (illetve nevetséges és felháborító kiskapuval ez továbbra is kijátszható), pedig az nagyságrenddel békésebb és korrektebb volt, mint lefelé alázni a játékosokat.

Ez tényleg nagy hiba volt. Vissza kellene állítani az eredeti állapotot, és mindenki számára újra elérhetővé tenni.


- ISMÉTELEHTŐ KÜLDIK, LEHETŐSÉGEK BŐVÍTÉSE

Ez tényleg az egyik legkönnyebben megvalósítható, és ahhoz képest a legtöbbet dobó fejlesztés lehetne. Tényleg, miért nincsenek pl. kihívásos küldetések? Pl. győzz x-szer úgy kihívásban, hogy minden fordulót te nyersz, győzz y-szor, veszíts w-szer stb.
Mindenesetre elkelne jónéhány új, az tény.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.84
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3495. hozzászólás - 2011.03.30. 21:03:03 (Válasz Prisma #3494 hozzászólására.)
A kihívásos küldibe egy kicsit belekötnék.
Ha lenne kihívásos küldetés akkor bubival egybekötve fixen 0 tp-re lehetne ismételhetőzni:
-kihívásos küldi
-állat sajtoló
-állat szintlépő
Jó ezekhez be kell fogni az állatokat de láthatatlanba bubival ez nem sok tp-t jelent.
És ezekhez még tudja esetleg csinálni a térkaput meg a kaland küldetést.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 6.75
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3496. hozzászólás - 2011.03.30. 21:31:55 (Válasz Helion1988 #3495 hozzászólására.)
Idézet: Helion1988 - 2011.03.30. 21:03:03
A kihívásos küldibe egy kicsit belekötnék.
Ha lenne kihívásos küldetés akkor bubival egybekötve fixen 0 tp-re lehetne ismételhetőzni:

Ez igaz. Mégsem olyan jó ötlet.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.38
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3497. hozzászólás - 2011.03.30. 22:03:45
Miért ne lenne az is jó ötlet csak kicsit módosítani kell azon is. Minden ötlet megvalósítható.

Eleve a BUBI-t el kell törölni. Ez iszonyat kivételezés. Még mindig nem értem miért van jelen. Maximum felzárkóztatásig legyen jelen ami miatt eleve ki lett találva a láthatatlanság. Ez legyen egy TÖ-SZÖ szintátlag és azután ne lehessen használni.

A kihívásos küldin meg annyit kellene módosítani,hogy minden 5. nek lehessen választani és kész.

Ezek az ötletek kiválóak. Lenne itt biztosan mindenkinek pár jó ötlete.

Nyissunk egy új szavazós topicot ki akarja ezeket az újításokat. Hívjuk már fel a figyelmet rá. Lobbizzunk a szövinkben is,hogy jöjjenek fel szavazni. Hátha el is érünk valamit.
Pontszám: 5.48
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3498. hozzászólás - 2011.04.03. 09:57:55
Ott vannak a kalandok.
Szinte kimeríthetetlen tárházai az új küldiknek.
Igyál X löttyöt, legyen háromezer erő próbád, válaszolj benne tengersok kvízre...
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.75
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3499. hozzászólás - 2011.04.03. 12:27:45
Szerintem lehetne egy új küldetéscsoprt, ami esetleg teljesen más rendszeren működne, mint a mostani.
Ezekhez a küldetésekhez TP is járna! (de adna még mást is. +AF-et?)
A játékélmény nőne, de ki lenne küszöbölve a 0 TP -vel történő küldetéspörgetés.

És akkor ebben a csoportban lehetne ilyen pl:
- győzz x kihívásban úgy, hogy mindhárom fordulót te nyered
- lépj egy szintet
- Válaszolj helyesen 300 kvízkérdésre
- sajtolj ki 10db állatot mostantól számítva
- vadássz egyhuzamban megszakítás nélkül 2 óra 30 percet
- növelj a szerencséden X pontot
- vásorolj új fegyvert, ami a jelenleg legmagasabb szintű fegyverednél legalább 1 szinttel magasabb szintű
-


(na, ezeket csak gyorsan összedobtam, nyilván nem tökéletesen kidolgozottak, de egy irányt meganak, hogy mire gondoltam)

És nincs baj az olyan ismételhető küldikkel, mint a lépj egy szintet. Ez pont arra jó, ha tudod, hogy lépsz, ehzt bekapcsolod. (ehhez be is kell fejezni időben az előző küldiket, vagy eldobni). Mivel TP is járna ezekért a küldetésekért, szerintem nem okoznának semmilyen törést, de adnának egy új irányvonalat, és sok játékélményt, taktikát.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.93
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
3500. hozzászólás - 2011.04.03. 12:31:23 (Válasz Tiha #3499 hozzászólására.)
utolsó küldiben hatalmas visszaélések. felteszem az 1.szintű buzogányt, megveszem a 2.szintű cuccot, felveszem a küldijutalmat, és így tovább. végtelen le
Pontszám: 5.20
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!