Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2761. hozzászólás - 2010.11.21. 13:11:09
huhh látom belekevertük a vadászatot is

először is vadászatból sem 1-et lehet egyszerre elindítani, tehát nem kell 10 percenként ránézni...
Az ok hogy LE-be kerül és az rabolható, de össze is kell rá szedni nem? Nagy különbséget látok abban hogy valaki pl 1-et térkapuzik és idomít belőle, vagy előbb összeszed x 1000 Le-t és úgy idomít...
Az első esetben nem lehet lerabolni (egy kisebb transzcendális is elég hozzá) míg a második esetben lerabolható... tehát az aktív játékos eltudja kapni továbbra is...

Ha valaki tart attól hogy lerabolják nem fog idomítani úgy hogy 100k LE van nála, hanem kevés,(és folyamatosan szerzi) vagy 15% ÉP alatt teszi mindezt...
Az idomításos relikvia csökkentheti az idomítási időt továbbra is, tehát lenne értelme...
A hozzászólást Dozer módosította 2010.11.21. 13:12:19-kor
V3-Alíz
Pontszám: 5.73
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2762. hozzászólás - 2010.11.21. 13:41:21 (Válasz Dozer #2761 hozzászólására.)
Láttad azt a részt is, hogy növelj az idomítás szakidon?
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.71
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2763. hozzászólás - 2010.11.21. 13:56:29
Inkább olyan fejlesztés kéne, amivel 1 gombnyomással 100-200 csp-t is elindíthatnék, mert pl V3-n vagy leüttetett karinak is min. 3 órája van, míg feljön.
Ha már előre lehet válaszolni 300 kvízre, ez sem lenne, nagy ördöngősség, tudom, hogy van olyan script/program, ami helyettem csinál mindent, de a hülyékkel mi lesz?
A hozzászólást Viszok009 módosította 2010.11.21. 13:56:44-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 6.47
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2764. hozzászólás - 2010.11.21. 13:58:25 (Válasz PottomPanna #2762 hozzászólására.)
láttam csupán egy ötlet volt, nem kell leharapni a fejem
V3-Alíz
Pontszám: 5.05
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2765. hozzászólás - 2010.11.21. 14:37:07
A bajnoki öv relikviát lehetne updatelni: ki lehessen választani, hogy egy tulajdonságra adjon +30 tul bónuszt, mert ez a +10 semmit nem ér így szétszórva. Értékesebb lenne a relikvia is és lehetne használni is valamire...
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.14
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2766. hozzászólás - 2010.11.21. 14:42:16 (Válasz Eliteninja #2765 hozzászólására.)
Nem tudom, észrevetted-e, de az elmúlt két évben aukciós relikvia még csak nerfelve volt, feltápolva sosem.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.40
népszerűYakseeFérfi
Végzetúr mester
778 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2767. hozzászólás - 2010.11.21. 14:44:43 (Válasz Ariel #2766 hozzászólására.)
Ideje elkezdeni...?
Pontszám: 7.10
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2768. hozzászólás - 2010.11.21. 17:42:50 (Válasz Morpheus #2760 hozzászólására.)
Szitu:
Reggel epikus
Este előtte portyázok (küldi, egyebek).
Portyában az álla ÉP-je amortizálódik. Eltehetem őket kennelbe, de ott az ÉP-jük nem nő.
Reggel epik előtt másfél órával minimum neki kell esni gyógyítgatni és 15 percenként ránézni (rosszabb esetben 30 percenként, de akkor már 3 órával előtte kell felkelni. Mindez akkor, ha a sebgyogyód képes a full dög ÉP 10%-át gyógyítani.

Félreértés ne essék, nekem nem gond eggyik sem, ráöltözve 2600 ÉP-t gyógyulnak 15 perc alatt, Nagyon rommá kell veretnem őket, hogy ez 1 óránál nagyobb gondot okozzon, ráadásul epikus ellen is tudok menni a teljes állatfarmmal egyszerre, mert a 15 perces gyógyítás rendbe teszi őket. Emellett még biza vastag bőröm is elég szép (a pofámon ), szóval engem ez a rész személy szerint hidegen hagy, de többekkel beszélve sajnos ez nagyon időhöz köti az embert. H be lehet állítani, hogy gombnyomástól automatice gyógyítson, amíg le nem állatom (15 vagy 30 percenként), akkor ez kevesebb időráfordítást igényelne. Reggel felkele, betolom, 8-kor meg nekiesek az epiknek.

(Az időpontok tetszés szerint eltolhatóak ide-oda.
Pontszám: 6.46
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2769. hozzászólás - 2010.11.22. 07:49:47
Ez azért már tényleg kezd nagyon röhejes lenni....

Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Halálfejszével. Talált, 704 sebzést okoztál.

Lesújtasz ellenfeledre. Arkhroth Croa'khyn 788 pontnyit sérült. Kritikus sebzés!

Akkor mi a halálért vannak kritikus szakik? Jah, hogy közelharcban nem számít csak varázslatnál...zsír.
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.07
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2770. hozzászólás - 2010.11.22. 08:07:07 (Válasz Eliteninja #2769 hozzászólására.)
De még mennyire számít! Saját tapasztalat
Csak sajna a közelharcban az erőbónusznak nagy a szórása, ezért előfordul az általad írt szitu. Majd az AF képesség - elvben - rendbe rakja a szórást.
Pontszám: 7.42
kedvencBabucckaNő
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2771. hozzászólás - 2010.11.22. 08:21:51 (Válasz Craslorg #2768 hozzászólására.)
...
A hozzászólást Babuccka módosította 2012.01.19. 10:09:37-kor
Pontszám: 6.13
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2772. hozzászólás - 2010.11.22. 08:29:33 (Válasz Craslorg #2768 hozzászólására.)
Cras, maxos kunyhóval, 100+100-as vastag bőrrel csak a varázslatok sebzik a blökiket. Igaz azok ellen olyan mintha nem lenne vastag bőröd...

A taumaturgia szorzó bónusza miatt totál elmásztak az erőviszonyok Mind a varázslat elnyelés értelmetlen, mind a vastag bőr szempontjából a varázslatok ellen. (Igaz komoly előrelépés volt amikor Miklós megemelte 2,5X-esre a hatásfokot varázslatok ellen.)

A gyakorlatban az lenne a normális, hogy ha a 7 karci körben érvényesülő elnyelés és az egy harci körös varázslat elnyelés potenciálja és hasznossága azonos lenne. De lobbizhatunk a világ végéig Miklós akkor se fogja belátni, hogy a varázslat elnyeléseknek minimum 5X akkoráknak kellene lennie mint a közelharcinak. És ugye ugyan ez vonatkozik a vastag bőrre is...

Amíg a tau 2,5-3%-ot ad rá szintenként a varázslat sebzésre, a vastag bőr meg 2,5 elnyelést, addig sajnos marad az időrabló gyógyítás (És ugye itt is AF képességgel lehet csökkenteni az időt, a helyett, hogy a probléma gyökereit gyomlálta volna a fejlesztés )
A hozzászólást Birka módosította 2010.11.22. 08:31:03-kor
Pontszám: 6
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2773. hozzászólás - 2010.11.22. 09:04:56 (Válasz Birka #2772 hozzászólására.)
Azért a 7 harci kört elég 6-nak is, elég ritka a szívósság öve
Egyébként nem értek azzal egyet, hogy a varázslat teljesen elszállt. Valóban erősebb még arányaiban, mint a közelharc, még az 1 vs 6 kört nézve is, de ha valaki csak variból akar leverni, akkor a 6 harci kör a 4 blökivel kompenzálja (legalábbis tapasztalatom szerint a -6-7 ezres varikör utáni különbséget elég gyakran sikerült közelharcban megfordítani úgy, hogy el se találtak. Ezért fontos, hogy ne minden a taura menyjen a "varázslóknak", hanem kicsit közelharcra is tegyenek. Ha már tesznek oda, akkor valóban erőteljesebb az a vonal, bár a blökik kritikusának a fejlesztése az utóbbi időben már többször kellemes meglepetést okozott számomra, mikor valaki támadott és lepattant, olyan, aki korábban 99%-ban csapott agyon, mot olyan 70-80%-ban teszi. Ha még az AF képesség is kompenzál majd kicsit az erőbónusszal, akkor egyre inkább közelítünk a kényes egyensúly felé.
Az igaz, hogy a blökik vastag bőre xart se ér. Szóval vagy azt húzza fel az ember vagy a sebgyógyítást.
Pontszám: 7.42
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2774. hozzászólás - 2010.11.22. 09:20:42 (Válasz Craslorg #2773 hozzászólására.)
Elég, ha a védekezést felhúzza, a támadást meg annyira, hogy térkapuból ne essen ki a LE szívó profit. Nem találom el, 4 döggel megy, folyton ütik a kritet, és mivel ő nem fog eltalálni ezért nem lesz olyan, hogy 1et sebez a dögjei meg kemény 4 ÉP-t. Szóval belém lő 7k-t(2 tulból) én nem találom el a nagy védekezése miatt és a blökijei még szarrá is vernek. Amikor kapok egy 9k-s varázslatot a képembe azt azért elég nehezen hozom vissza. Aki magasabb döggel megy 300 körüli elnyeléssel az 6 harci körnél már 1800 sebzés felfogás...

mód: amúgy azért vicces, hogy még én fejlesszek, mert el van szúrva egy dolog(AF képesség)mellesleg, ha valaki olyan taktikávalj játszik, hogy erő nagy, támadás kicsi a biztos dög sebzés miatt és ő is kihúzza ezt, meg merem kockáztatni, hogy többet fognak ütni a dögjei átlagban, mint annak akinek sokkal nagyobb a támadása, mert nem talál el, nem lesz olyan, hogy 1ép-t üt és 4 sebzés, hanem szépen megruháznak az állatai. Egyébként nem értem, hogy ezt még mindig miért nem sikerült megcsinálni, holott már elég rég óta szó volt róla, hogy a dögöt találjanak már függetlenül a gazdájuktól, mert baromira irritáló.
A hozzászólást Eliteninja módosította 2010.11.22. 09:24:51-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.32
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2775. hozzászólás - 2010.11.22. 10:43:13 (Válasz Craslorg #2773 hozzászólására.)
Cras, nem azt mondtam hogy elszállt a varázslat kor...

A jelenlegi rendszer ehhez a torzult varázslat bónuszhoz lett igazítva szépen lassan. Most mar ballance van, csak értelmét vesztette a varázslat elnyelés és a vastag bor, valamint extrém erős a taumaturgia és a másodlagos varázslat az erőhöz és a másodlagos támadáshoz képest.

Term iszonyat ballance borulás lenne, ha most a varázslat elnyelés megkapna a "normális" mértékét. Hirtelen a varázslatok sokadrandú tényezők lennének csatában, és ez nem lehet cél! Marad a folyamatos "simítgatás"...
Pontszám: 5.43
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2776. hozzászólás - 2010.11.22. 10:55:21 (Válasz Eliteninja #2774 hozzászólására.)
Egyébként nem értem, hogy ezt még mindig miért nem sikerült megcsinálni, holott már elég rég óta szó volt róla, hogy a dögöt találjanak már függetlenül a gazdájuktól, mert baromira irritáló.


Hányszor magyarázzuk meg el neked, hogy ez nem hiba! Még egyszer a gyengébbek kedvéért:
A progi dob egy várható alap sebzést harci körönként, ha a blökik találnak, akkor ennek bizonyos %-át beverik!
Ha te találsz, akkor neked is ebből a sbezésből számolódik a fizikai sebzésed!

Tök mindegy hogy külön dob-e a progi egy harci körön belül 2 várható sebzést (neked és a blökiknek), a szórása azonos lesz a várható sebzéseknek.

Mit érnénk el vele, ha mégis bevezetésre kerülne a dupla dobás, ezzel a fölös szerver terhelést? Lennének harci körök ahol te ütsz 1200-at a blökijeid meg 4-et, akkor meg azért menne a rinya...
Pontszám: 6.44
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2777. hozzászólás - 2010.11.22. 11:14:04 (Válasz Birka #2776 hozzászólására.)
Tehát, ha nem talál el akkor nagyobbat üt a dög. Grat:) ez értelmes. Mellesleg, ha a te logikád szerint megyünk akkor az alapsebzés 0, mert el sem talál. A nullának meg akárhány %-a 0...és igen ez baromi irritáló, hogy random, hogy eltalálom és random, hogy mennyire, emellett aki nem üt meg, annak fixen hozza a dög a sebzését én meg, ha éppen szívok a random miatt kevesebbet sebeznek az állataim, mint annak aki el sem talál...ez remek.
A hozzászólást Eliteninja módosította 2010.11.22. 11:16:03-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.07
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2778. hozzászólás - 2010.11.22. 12:04:58 (Válasz Birka #2776 hozzászólására.)
Szerintem meg te fogd fel, hogy ez igy nem jo. Dob a gep nem talalsz be, szamol belole allatsebzest mivel nem talaltal be ezert elnyeles kiiktatva, es beutnek a dogok mondjuk 1100-at krittel aztan kov kor, dob a gep betalalsz, az elnyeles leviszi fix.-en 1-re a sebzest es az allatok utnek kritelve 4-et. Ez normalis ? Van direkt elnyeleses cuccom a tesztcsatakbol tettem fel forumra is. KH-s ellenfel ellen kb. 10 csata ment le minden betalalt utese 1-et sebzett a KH-s karinak az allatok pedig hoztak a 4 sebzest, amikor meg nem talalt el akkor meg a minimum sebzese az allatoknak 300 felett volt es 780 a max.

Nincsen balance, nagyon nincsen, es magasabb szinten megint ott tartunk, hogy mar foltozgatni kene mert durvan kezd lejteni a palya es nem a kozelharc javara. ez a dolog is most, hogy megint elojott csak arra lesz jo, hogy aki kicsit is ert a jatekhoz a megszerzett infok alapjan hulyere szivathatja a kozelharcosokat ha kihasznalja ezeket a hibakat. Mert javitva nem lesz az ziher.

Az a baj, hogy nem lehet tomegeket allitani emoge a kozelharc moge ha az ember minden infojat kiteregeti es nem valtozik semmi (ahogy azt mar megszokhattuk) akkor a varazso kariknak kaparom ki a gesztenyet mert egy az egybe leirast adok ahhoz, hogy kell megverni egy kozelharcos karit. Illetve ha megis valtozik valami akkor tuti az ero sebzeset nerfelik vagy megint elveszik az allatok kritet stb.

Konkretan Miklos mar jonehanyszor leirta, hogy nincsen varazslo es harcos karakter a jatekban ezert nem szukseges, hogy barmilyen egyensulyt teremntsenek a kozelharc es a varazslat kozott. Ok a jatek elejetol fogva nem terveztek, hogy ilyen kulonbseget tegyenek karakterek kozott. Nyilvan ez a jatek mas teruleteire is igazak nem kell, hogy egyensuly legyen a pokok VF-ezok lathatatlanul vadaszok inspiratorozok topperek stb. kozott sem hiszen a jatek nem erre lett kitalalva. Kb. ennyiben asszem ossze is lehet foglalni miert is tartunk ott jelenleg ahol, es miert van az, hogy a legaprobb nerf is eros indulatokat valt ki. Mindenfele egyensuly nelkul a megszerzett elonyoker kokemenyen megdolgozva nem csoda ha sokan kiakadnak a legaprobb nerfeleseken is, mert egyensuly nincsen csak verseny van, hogy ki lapatolja ossze a legtobb eloinyt magaban marpedig itt a legaprobb nerf is azt jelentheti, hogy nem az egyensuly iranyaban mozdulnak a dolgok hanem, hogy lemaradsz a versenyben es szopoagra kerulsz, vagyis fel-egy-masfel-ket ev munkajat dobhatod a kukaba mert kinyirjak a valtozasok a akridat, nem veletlen, hogy az ilyeneknek senki se orul meg az se aki nem celpontja a nerfnek mert mar elore retteg, hogy o majd mikor kerul sorra.
Pontszám: 7.79
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2779. hozzászólás - 2010.11.22. 12:07:13 (Válasz Eliteninja #2777 hozzászólására.)
???

A sebzés várható alapját a találat eldöntése ELŐTT számolja ki a program! Azaz ha találsz ha nem akkor is megvan ELŐRE mennyi lesz a blökijeid sebzése arra a harci körre! Namost ha kicsit dob várható sebzésre, akkor jóhogy kicsi ennek a %-os értéke is! (Az általad említett én keveset sebzek a blökim is keveset, és az én sokat sebzek akkor a blökim is sokat...)


Tehát, ha nem talál el akkor nagyobbat üt a dög.


Képzeld el ilyen esetekben mekkorát szívnál, ha még a játékos is eltalált volna Kiányzik a verés mi???

Namost ha a várható sebzés sok, de te balfaszbéna vagy, és nem találsz, akkor nehogy már a blökik legyenek a hibásak, hogy a te bénaságod ellenére rá tudtak csimpaszkodni az ellenfeled tökére!
Pontszám: 5.45
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2780. hozzászólás - 2010.11.22. 12:13:05 (Válasz Birka #2779 hozzászólására.)
Ja, hiányzik a verés. Az orrbaverésed...az igen. Kurvára el vagy tévedve. Úgy van ahogy Wuher is leírta. Ha 1et ütök a dögök kemény 4ép-t sebeznek...aki meg nem talál el annak meg megütik a maxot? Ez hol logikus? Sehol. De gratulálok neked.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.38
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője