Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6521. hozzászólás - 2014.02.27. 20:10:59 (Válasz Zoole #6520 hozzászólására.)
Idézet: Zoole - 2014.02.27. 19:58:24
Csak a napi portyázást nézve is van jelentősége, ha pedig az eventeket is szem előtt tartod, ahol igencsak megugrik a csatlós szintje, akkor messze nem ilyen jelentéktelen a helyzet.


De, kifejezetten jelentéktelen.

Idézet: Zoole - 2014.02.27. 19:58:24
A 20. szintű állatot azért nevelgetni kell egy ideig


Igen, úgy egy hétig.

Idézet: Zoole - 2014.02.27. 19:58:24
Nem tudsz annyit tápnak nevelni 20. szintre amennyit csak el tudsz fogni, hacsak nem dobod ki a harcolókat, és a következő csatlósnak nevelődő állományt is, plusz fenntartasz egy helyet hogy véletlenül se veszíts el sima vadászatként egy esetlegesen sajtolható állatot.


Ezt nem értem. Csomó állatot tudsz nevelni egyszerre

Idézet: Zoole - 2014.02.27. 19:58:24
És nem utolsó sorban, ne azt nézd, hogy pillanatnyilag vagy jövőhéten mekkora plusz előnyt fog ez jelenteni, hanem azt hogy egy év múlva mi lesz ennek az eredménye.


Levezetnéd ezt nekem, hogy pontosan mekkora előnyöm lesz 1 év múlva? Vedd hozzá a fentebb említett sajtolásokkal szerzett TP-t is légyszi.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.68
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6522. hozzászólás - 2014.02.27. 20:21:58 (Válasz LanMaffia #6521 hozzászólására.)
Örülök neki, hogy jelentéktelennek tartod. Szerintem messze nem az.

Áruld el kérlek, hogy 7 nap alatt hogyan nevelsz fel 20. szintre egy állatot, és én is úgy fogom csinálni ezentúl.

Szép kifejezés ez a "csomó állat", nálam van 5 harcoló, 2 csatlósnak félretett, 2 csereállat félretéve ha a másik két harcolóból is csatlós lesz, és a 14 helyből a maradék van tápnak nevelve, -1 hely fenntartva a sajtolásnak. Ez valóban egy csomó. Persze 4 harcolóval, meg következetesen 0 csatlósnak félretett állattal jobb lenne a helyzet, feltehetőleg az én hülyeségem hogy nem így csinálom.

Nem tudom levezetni ezt neked, mindössze annyit tudok levezetni, hogy a xenónak 158. csatlóssal kezdtem neki, és már most 165., úgy hogy mindössze kétszer zabáltattam. A xenó kezdete óta amennyiben nem szenvedek időzavarban nem telt el még egy év, és biztosan én gondolom rosszul, hogy ha kétszer ilyen gyorsan fejlődne akkor nagyon nehéz dolgom lenne ha 4 darab 250es csatlóst szeretnék kitenyészteni belátható időn belül.
Pontszám: 6.51
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6523. hozzászólás - 2014.02.27. 21:50:06
Jó sok sületlenség lett itt összehordva ( kútból építhető tudás fája, behozhatatlan tápok, 2-3 szövetség számára használható új épület, stb.). Tényleg azt kívánom a fanyalgóknak és a top szövikre mutogatóknak, hogy egyszer tapasztalják meg, hogy milyen a helyzet ezekben a szövikben, vagy a toplista élén. Milyen az, ha éveken keresztül nincs egy értelmes építhető épület sem, miközben a küldetés arra buzdít, hogy növeljük a kút méretét... Ha nem lehet haladni az epikusokkal, mert vagy a kincsek fogytak el, vagy a szörnyek. Ha nincsenek új tárgyak a kufárnál, vagy épp bugosak és nem működnek. Ha elfogynak az AF képességek, és fél éven keresztül kell várni, mire lesz valami. Ha a kalandokban már akkora lények jönnek ellenfélként, amik nagyobb pofonokat osztanak, mint az epikus, és még sorolhatnám. A játék ezen oldalával a játékosok 99%-a nem szembesül, az ő játékuk már sokkal kényelmesebb, kitaposták nekik az ösvényt.
Mindenki előtt ott a lehetőség, hogy erős szövibe kerüljön, vagy ilyen szövetséget építsen, csak tenni kell érte, áldozatokat kell hozni, ahogy ez eddig is megtörtént minden nagy szövi esetén. Persze könnyebb mutogatni, hogy a nagy szövik milyen táposak, és megint őket tápolják, pedig az őket követőknek már minden szempontból könnyebb dolguk van, hogy ugyan olyan erős szövetséggé nőjenek ki, mint akikre mutogatnak.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.29
népszerűZooleFérfi
Végzetúr mester
406 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6524. hozzászólás - 2014.02.27. 22:01:16
Sokunk szemébe könnyeket csaltál ezekkel a szavakkal, de ha egy top szövetség tagjának lenni csak áldozathozatallal, önfeláldozással, már-már lehetetlen játékkal jár, akkor vajon hogy a csodába lehet, hogy mégis ott tenyésztődnek ki a legbrutálabb karakterek az embertelen senyvedés kellős közepén?
Azt elismerem, hogy az 5% építős valóban kemény, de bármibe le merném fogadni hogy ez az 5% korrigálva lesz épp ez miatt a közeljövőben...
Pontszám: 7.92
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6525. hozzászólás - 2014.02.27. 22:29:07 (Válasz Zoole #6524 hozzászólására.)
Egy szóval sem mondtam, hogy csak áldozathozatallal jár, természetesen megvannak az előnyei is, de befektetés nélkül nincs profit. De elárulok neked még egy nagy titkot. Nem az erős szövetségek szülik az erős karaktereket, hanem az erős karakterek (és itt nem feltétlenül a magas TÖ-re gondolok) szülik az erős szövetségeket. Rakj egy erős szövibe 30 olyan játékost, aki a saját érdekeit nézi, és nem tesz semmit a közös célok elérése érdekében, nem hoz áldozatokat, és a szöviből semmi nem marad 1-2 év után.
A hozzászólást Ariel módosította 2014.02.27. 22:30:05-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
kedvencTboyultFérfi
Végzetúr tehetség
133 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6526. hozzászólás - 2014.02.27. 22:35:23
sziasztok!
soha,de soha nem fog olyan fejlesztés születni ami mindenkinek megfelel.Ha holnaptól mindenki, minden belépésnél kapna egy őskövet az volna a baj,hogy miért csak ennyit kapunk, vagy pedig miért kell folyton ki-be lépegetni az őskőért
v5 Tboyult
v2 Malőr
Pontszám: 7.33
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6527. hozzászólás - 2014.02.27. 23:28:01 (Válasz Zoole #6524 hozzászólására.)
Nem a nagy szövetségekben "tenyésztődnek" ki a brutál karakterek. Hozzánk különböző kisebb szövetségekből jöttek tagok az elmúlt években. Nem mi miattunk lettek erősek. A rendszeres, folyamatos játék miatt. És mert költenek a játékra.

A szövetségünknek ehhez vajmi kevés köze van.
Pontszám: 6.35
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
909 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6528. hozzászólás - 2014.02.28. 05:53:04 (Válasz Zoole #6524 hozzászólására.)
de bármibe le merném fogadni hogy ez az 5% korrigálva lesz épp ez miatt a közeljövőben...

Már megtörtént pár hónapja
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 7.54
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3615 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6529. hozzászólás - 2014.02.28. 11:11:00
Idézet: Zoole - 2014.02.27. 22:01:16
Azt elismerem, hogy az 5% építős valóban kemény, de bármibe le merném fogadni hogy ez az 5% korrigálva lesz épp ez miatt a közeljövőben...

Hmm, az az 5% már jó ideje 1%... Nagyobb lélekkútnál a program kisebb százalékot kér.

Idézet: Ariel - 2014.02.27. 21:50:06
Ha elfogynak az AF képességek, és fél éven keresztül kell várni, mire lesz valami.

A többi panaszt se érzem teljesen jogosnak (epikus szörnyek talán ha 1-2x "fogytak" el; kinccsel se volt gond egy jó ideje stb) de erre az egyre azért hadd kommentáljak: Ha valaki úgy gondolja, hogy 50 elérhető AF képességből neki elég 10-et kifejleszteni, mert a többi "szuboptimális", és rakjanak be neki inkább 10 új nagyon táposat, az még nem jelenti azt, hogy a képességek "elfogytak". Ha valaki az ÖSSZES AF képességet kifejlesztette maxra és tétlenül kell üldögélnie, az viszont kérem, haladéktalanul jelezze nekem
Pontszám: 6.29
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6530. hozzászólás - 2014.02.28. 16:58:55
Miklós, tudjuk, hogy az idő mindent megszépít. Azt nem mondom, hogy ma is ez a helyzet, de régebben bőven előfordult, hogy kifutottunk a tárgyakból, én pl. fél évig azért nem ütöttem entitásokat, mert a kincstáblák végén voltam. A 20 epikus / kincstábla lassítás egyik oka szintén az volt, hogy nem győztétek a tárgyak gyártását...
Az elfogyó épületeket azt hiszem fölösleges bizonygatnom, a több mint 3 éve megjelent dicsőség piramisa óta ugyan megjelentek új épületek, de az AL építési kapacitását évi 2-3 hónapnál tovább nem foglalták le.
Az elfogyó tárgyakat sem légből kaptam, elég megnézni az elérhető csizmák szintjét. 200 fölött nem léteznek, pedig szerintem már több mint egy éve elérnek odáig a játékosok.

Az AF képességek terén is vitatkoznék veled. Volt egy fél év, amikor elég rendesen a képességek végére értünk, és csak gyűlt az AFP, anélkül, hogy bármilyen értelmes képességre lehetett volna költeni. A még fejleszthető képességek sora ugyan hosszú, de lássuk, mik is azok:

1. Kihívó mester - mivel kihívással nem foglalkozom, így semmi értelme számomra
2. Entitásvadászat - majd egyszer biztos kelleni fog, akkor majd fejlesztem
3. A fejlődés hatalma - ennek van értelme
4. A tudás hatalma - biztos hasznos lenne, ha lennének szakértelmek, amit fejleszteni kell
5. Dimenzionális energiák - ezt még lehet, hogy meg is veszem
6. Felcser - sosem gyógyítom magam automatikusan, így semmi értelme
7. Csonterősítés - ez még 1-2 alkalommal elvisz 3 AFP-t
8. Pörgő ütés - csak magamat szivatnám vele
9. Detonáció - lásd előző pont
10. Bőr evolúciója - a fájdalomtűrés mindenkinél maxon van, semmi értelme
11. Aura evolúciója - lásd előző pont
12. Gyűlölet - nullás szaki mellé nem kell
13. Álomtolvaj - a védekezés bónusz meg sem látszik a csatáimban, így mindegy, hogy van-e vagy nincs
14. Mágikus pajzs - 100 AFP 300 varázslat elnyelésért. Nincs az a játékos, aki szerint ez nem "szuboptimális"
15. Szkarabeusz átka - ha nem veszítek semmit, annak a 20%-a is semmi, haszontalan számomra
16. Magányos hős - a segítő kéz eddig sem jelentett akadályt, fölösleges képesség
17. Mestergyilkos - a csaták egyre nagyobb részében az ellenfél végig sem bírja a 7 kört, fölösleges a kivégzés
18. Teljes kábulat - ha az ellenfél nem talál el, akkor ennek a képességnek nincs értelme
19. Trollvér - na erre még pár AFP-t el tudok költeni
20. Mágus tetoválás - egy szintet tudok még fejleszteni rajta
21. Túlélő - ha megvettem volna, lehet, hogy mostanra spóroltam volna 1-2 ezer kristálypontot, de erre tényleg sajnálom az AFP-t
22-29. Lassú idő, emléktörlés, átokszórás, alkusz, sebkötözés, lelakatolt ládikó, sisakmester, éberség - na ezeket tényleg semmire sem tudom használni
30. Relikviaismeret - talán egyszer használható lesz, ha nem csak akkor készülnek új tárgyak, ha az epikusnál elfogynak, hanem az entitásoknál is

Bárhogy is nézem, a fejlődés és tudás hatalmán kívül minimális az az AFP mennyiség, amit olyan képességre lehet költeni, aminek legalább némi hasznát látnám. Hiába van 30 választható képesség, nagy részüknek vagy nincs még értelme, nincs már értelme, sosem volt értelme, vagy épp magamat szivatom, ha kifejlesztem őket. Bár lehet, hogy te ezeket illetted "szuboptimális" jelzővel.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.01
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6531. hozzászólás - 2014.03.03. 13:29:12 (Válasz Ariel #6530 hozzászólására.)
Tudod mit nem értek?
Miért nem HOSSZÚTÁVÚ megoldásokban gondolkodnak.
A Megáknál (szerintem) perfect megoldás született a 35. mega feletti témára.
Ezen az alapon akár az összes felszerelés is lekezelhető lenne kis variával.
Pl. legyártani 8-10 200. szintű felszerelést, melyek más-más témában specek.
A spec (és még 1-2 kiegészítő képesség) szintfüggő lehetne, amely CSAK akkor áll be a szinthez, ha a kufárnál pl. a "cipésznek" adsz X szintfüggő LE-t, hogy a lábadra igazítsa.
Ez ki tudná váltani a tárgyak tömkelegét és HA okosan vannak kitalálva a specek és szintfüggő módosulásaik, akkor egy újabb taktikai elem lenne - nem X szintre várás cuccért, hanem mérlegelés: "upgrade, vagy jó lesz a'mmég...". Epicuccok detto kezelhetőbbek lennének így. Megjegyzem, hogy most sem látszik sok különbség (pár bónusz növöget kincstábláról kincstáblára).
Az AF képességeknél is mindjárt érdekesebb lenne a téma, ha nem véges lenne pár képesség. Erőegyensúly felbomláshoz vezetne? Akkó be köll fékezni oszt passz (pl. X szintenként növekvő ára legyen).
Az épületekre sem ártana hosszútávú megoldás. Kezdetnek az E.kamra nem rossz téma - VÉGRE egy épület (a DP és a TF után), ami figyelembe veszi az eltérő építési potenciált úgy, hogy JELENTŐS ugrásokkal lehet fejleszteni - kisebb a "túlzott" elhúzásesély. A Kastély is hasonló, de ott fordított a dolog (minél magasabb, annál kisebb a plusz).
Igenis meg lehetne oldani hosszútávra jópár dolgot.
Azonban amíg pl. "V4es elnéptelenedés -> célponthiány -> kavicsé szubplazma" féle rövidtávú megoldások születnek, addig tényleg csak a foltozgatásra, "kármentésre" fog a progiidő jórésze elmenni... :-X
Pontszám: 6.52
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6532. hozzászólás - 2014.03.03. 15:56:12 (Válasz Miklós #6529 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2014.02.28. 11:11:00
A többi panaszt se érzem teljesen jogosnak (epikus szörnyek talán ha 1-2x "fogytak" el; kinccsel se volt gond egy jó ideje stb)


Lelekkufarnal a felszerelesek?
Legmagasabb szintu karakter 244-es szintu targyat tud vasarolni. Van mindenbol amibol amugy kellene lennie ilyen szintu targy?
Megjegyzem, o egy tok jo jatekos, mert nem az az asztalveros fajta, fat lehet hasogatni a hatan, de azert nem kene erre alapozni.
Pontszám: 7.11
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6533. hozzászólás - 2014.03.03. 15:57:14 (Válasz Miklós #6529 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2014.02.28. 11:11:00
Ha valaki az ÖSSZES AF képességet kifejlesztette maxra és tétlenül kell üldögélnie, az viszont kérem, haladéktalanul jelezze nekem


Akkor mi van, ha a karakter fejlodese szempontjabol hatranyos kepessegek hianyoznak csak? Azokat is kotelezo kihuzni? Nem tartok itt, csak erdeklodom.
Pontszám: 6.41
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6534. hozzászólás - 2014.03.03. 16:59:14 (Válasz Kocos #6533 hozzászólására.)
Akkor lehet használni az Emléktörlést, és újrakezdeni az egészet:)
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 7.78
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6535. hozzászólás - 2014.03.03. 17:14:49 (Válasz Crimson #6534 hozzászólására.)
Idézet: Crimson - 2014.03.03. 16:59:14
Akkor lehet használni az Emléktörlést, és újrakezdeni az egészet:)


Ami visszavezet az elso kerdeshez. Kell-e hasznalni a szamomra hatranyosakat is.
Pontszám: 6.41
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6536. hozzászólás - 2014.03.03. 17:22:02 (Válasz Kocos #6535 hozzászólására.)
A válasz: igen, ha ebből adódóan utána számodra előnyöset tudsz fejleszteni:D
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 8.07
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6537. hozzászólás - 2014.03.03. 21:15:24 (Válasz McMad #6531 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2014.03.03. 13:29:12
Pl. legyártani 8-10 200. szintű felszerelést, melyek más-más témában specek.
200-ik szint felett ennek a light verziója már meg is történt. Sokkal több a tápos ősköves tárgy, és általában valami speckó képességben térnek el egymástól a tulajdonságbónuszokon kívül.

Az épületekre sem ártana hosszútávú megoldás.
Szerintem ez már megtörtént. A közeljövőben nem várnék új épületet, de azt is meg merem kockáztatni, hogy idén már nem lesz új építenivaló.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6538. hozzászólás - 2014.03.03. 23:45:44 (Válasz Ariel #6537 hozzászólására.)
A tárgyas dolog lejjebb is így néz ki. :S
Ezért mondom, hogy ha lejjebb nem is nyúlnának hozzá, de az új tárgyak lehetnének "végtelenítettek". Kavicsos dolgoknál természetesen kavicsköltséggel is a LE mellett. Ez "örök" időkre megoldaná a tárgykérdést.
Az épület dolgot sajnálnám... Már ha kimerülne 1 épületben a HOSSZÚTÁVÚ taktikai lehetőség. Jó-jó, ott van még a TF és a DP is, de... :S
No de ha a top elégedett a fenti helyzettel immár, akkor...
Pontszám: 6.52
kedvencAsfalothFérfi
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6539. hozzászólás - 2014.03.04. 09:39:27 (Válasz Miklós #6529 hozzászólására.)
Miklós!
Egy olyan ötletem lenne, hogy lehetséges-e az a megoldás, h ha valaki kifejlesztette max-ra a Bőr evolúcióját, vagy éppen az Aura evolúcióját, akkor bekerülhetne a játékba egy váltógomb a kettő között, pl 3 vagy 5 AF pont árán?
Mint az EH-VF között a térkifordító, itt a 2 aura között lehetne váltogatni, és velük együtt a 2 szakértelem is váltakozna.
Szerintem sokunk játékát megkönnyítenétek vele, és egy új taktikázási lehetőség is rejlene benne. Már csak az epikusok miatt is.
Ööö....asszem....v3
Pontszám: 9
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6540. hozzászólás - 2014.03.04. 12:32:38 (Válasz Asfaloth #6539 hozzászólására.)
Nemrég fejtegettem a Tüskés/Negatív/Ellenálló kérdést és amíg maxoltak, illetve korlátozott a fejlesztésük felső határral, addig nem sok benne a taktikai lehetőség (pár, mondjuk 10-15 szinten keresztül minimális csatabefolyásoló szereppel).
Az Epi/Enti téma is a 300. szintűekig érdekes. Onnantól felejtős a maxolódó Ellenállójuk miatt.
Kieg.: A válthatóság (valamilyen ellenértékért), mint taktikai elem egyébként nem olyan rossz ötlet szerintem, de így szinte felesleges, rövidéletű, sokaknak zömmel használhatatlan/értelmetlen fejlesztés lenne jó eséllyel. ;-(
A hozzászólást McMad módosította 2014.03.04. 12:34:06-kor
Pontszám: 6.52
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!