Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1261. hozzászólás - 2009.12.16. 09:16:25
Megnéztem nálunk egy kicsit.

353 varázspontja van, ez maxolt konstrukcióval 2942 LE napi konstrukció.
Ezért fel kell húznia a tanulását, a szakit legalább 25-re, és a turbót ötvenre.
Azért ezzel egy darabig lehetne az ötvenes cuccért konstruálgatni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5.38
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1262. hozzászólás - 2009.12.16. 09:18:31 (Válasz Let. #1260 hozzászólására.)
Mi igazából az újonnan regisztráló karaktereket akarjuk megóvni a rettenetes hátránnyal való indulástól, nem azokat a karaktereket visszavetni akik 1 éve játszanak és teszem azt nevetségesen keveset építettek. Pl. 50. szinten 500k LE.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 3.28
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1263. hozzászólás - 2009.12.16. 09:30:13
Örülök hogy most is a felső karéj akarja megmondani hogy játszanak alul

Nem tetszik hogy elöl vagy nincs kit ütni meg unalmas a játék ugye? Nézzétek már ott lenn valakinek már milyen cucca van! Én meg itt szopok vele 2 hónapja. Vegyünk már el tőle valamit! Azok a játékosok akkor is agyon fognak verni mindenkit és kész. Mert tudnak játszani. Aki meg akar játszani az nem fog 20.000LÉvel szaladgálni alacsony szinten. Tehát megtanulni játszani. Nem úgy, mint itt sok ember akiktől még 60+ szinten is százezreket lehet rabolni, mert még mindig nem tanulta meg költse el a LÉjét.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.44
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1264. hozzászólás - 2009.12.16. 09:30:31 (Válasz Mortimer #1249 hozzászólására.)
A szövetségi bónusz számít alacsony szinten, de a rablásokkal alig-alig van összefüggésben. Akár hiszitek, akár nem annyi szerepe van, hogy nagyobb mínusszal is lehet nyerni a csatát. Konkrét bizonyítékokat tudok ennek alátámasztására felhozni a szövetségi társaim közül. Ha ezt lekorlátozod nem a szintjükön erőseket szívatod meg vele, hanem megnöveled a játékra fordítandó időt ennek a rétegnek a számára.
Halkan jegyzem meg azt is, hogy vannak abszolút kezdők is az ilyen szövetségekben. Bevesszük az ígéretes és értelmes jelentkezőket is, ha megfelel az elvárásoknak. De ugye most nem azt akarod mondani, hogy Ti beveszitek "jécci vejetek be XD" jelentkezési szövegű karaktereket? AKi értelmesen, érdeklődő módon jelentkezik, azt felvesszük.
Ami a lemorzsolódást illeti, érdekes lenne összevetni, hányan hagyják abba a játékot odafent az újonnan bevezetett "fantasztikus" reformok kapcsán (ami tényleg érinti a játék jövőjét és a készítők pénztárcáját), és kezdik esetleg emiatt újra, illetve hányan hagyják abba a mi alacsony szintű ténykedésünk miatt a játékot. De azt a kérdést is tegyük fel, hogy hányan nem hagyják abba a hozzám hasonló karakterek miatt a játékot, akik veszik a fáradtságot és írnak egy levelet, amiben megkérdezik, "hogyan csináltad?", "hogyan védekezzek a lehúzások ellen?", "tudnál pár tippet adni?" Figyelem ezeknek a karaktereknek a fejlődését folyamatosan. vannak egy páran... Te, Ti hány ilyen játékost tudtok felhozni példának, aki a segítségetek hatására folytatja/kezdi el a játékot, nem pedig abbahagyja?

Bocsánat, de nem sok köze van az utánpótláshoz és a lemorzsolódáshoz amit írtál, abban a formában. Magas szintű tárgyak és épületbónuszok nélkül is - elnézést a kifejezésért - hülyére vámolom a célpontjaimat. Lehet védekezni ellenünk, bárki utánunk csinálhatja/csatlakozhat egy ilyen szövetséghez, akár kezdő akár nem - nem ezen múlik. A környezetemhez képest már abból fakadóan óriási előnyre teszek szert, hogy csak portyából élek.
De ha már ennyire mindent meg akarunk változtatni, akkor kezdjünk valamit a kizárólag ártó szándékkal történő TP-töméssel is, mert az ellen tényleg nem lehet védekezni, és nem hiszem, hogy a portyapontok célja az, hogy valakiknek a levesébe beleköpjenek olyan módon, hogy abból neki semmilyen előnye nem származik.

AZ egyedüli előnye a magas szintű épületeknek igazán a bajnoki viadalon van alacsony szinten, illetve a játékra fordítandó időre van hatással. Itt jegyzem meg, hogy fél éve jelezem, hogy az épületek ne számítsanak a viadalon... Ennek ellenére egyetértek, hogy legyen építéshez kötve az épületek által nyújtott bónusz.

Az epikus tárgyakról: ha azt akarod elérni, hogy egy 2-3naponta 5 percre belépő játékosnak ugyanakkora esélye legyen, akkor jó irányból közelíted meg a kérdést. AZ fel sem merül bennetek, hogy esetleg felkelti az érdeklődését az alacsonyabb szintűeknek, hogy valakin jó tárgyakat lát. Pedig higgyétek el, hogy inkább olyan hatást ér el, hogy felkelti az érdeklődését (bemásolhatok sok-sok pm-et), és megpróbál ő is szerezni magának. ÉS ha kitartó, ügyes, érdeklődő, akkor fog is, hiába kezdő. Itt jegyzem meg halkan, hogy ez mindenki számára (nekünk is) legalább fél évbe kerül. Nem mindennek a szint az alapja, hanem az irl eltelt idő...
Pontszám: 6.27
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1265. hozzászólás - 2009.12.16. 09:41:58 (Válasz LanMaffia #1263 hozzászólására.)
Maffia, ha a kari tesz érte, szerintem is járjon neki.
De az milyen már, hogy előzetes ismeretség nélkül hátrányból indulsz?
Jó, legyen előny az ismeretségből, építhessen a barát, de valamit azért kelljen már a kisebbnek is letennie az asztalra, nem?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5.38
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1266. hozzászólás - 2009.12.16. 09:44:16
Tiszteletem!

Két dolog jutott még eszembe.
A magas szövetségi bónuszok, melyek egyébként alacsony szinten a nyerési esélyt valóban komolyan befolyásolhatják, egy dolgot szerintem nem garantálnak: hogy lesz a célpontnál LE.
Azt szerintem el kell ismerni, hogy alacsony szinten a szövetségi bónuszok valóban kitörési lehetőséget jelentenek, növelhetik a már meglévő különbséget. De úgy gondolom, hogy a fórumok látogatása, szakértelmek megfelelő növelése mind ilyen lehetőség. Szóval módszer szerintem ezen kívül is van arra, hogy valaki kiemelkedjen a tömegből. Természetesen szakértelmeket növelni más lapra tartozik, mint aránytalanul kis építéssel nagy bónuszt szerezni. De amit lényegesnek tartok kihangsúlyozni: ez nem szintfüggő.
Nehéz eldönteni ki milyen bónuszt érdemel meg, ezért én csak a szélsőséges esetekre keresnék megoldást. Nem vagyok biztos benne, hogy szinthez kötni a bónuszokat jó megoldás.
Remélem mindenki talál rá módot, hogy élvezze a játékot.


Szép napot
Let
A hozzászólást Let. módosította 2009.12.16. 09:45:26-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 7.80
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1267. hozzászólás - 2009.12.16. 09:56:29
Vicces, hogy minden alkalommal, amikor beírjuk, hogy ugyan a jelenlegi szabályoknak megfelel, de nem igazán kóser az alacsonyszintű karakterek köré épített több százezres lélekkútú szövetség, mindig jön egy két érintett, és beírja, hogy "nem számít semmit" az a 30-40-es gyakorlótér/védőfal bónusz, majd több bekezdésben ecseteli, hogy miért is nem kéne ezen változtatni.

De. Kellene. Csak Miklós sajnos töketlen ebben a kérdésben is, mint sok másikban.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.12.16. 09:57:12-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.22
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1268. hozzászólás - 2009.12.16. 09:58:42 (Válasz Let. #1266 hozzászólására.)
Összegezve az én javaslataimat:

Epikus tárgyaknál bevezetni valamilyen fajta kincspont alapot. Pl mint Darah is mondta 50. szintű tárgynál 50 KP.
Az akadémiás szakértelmeket szintfüggővé tenni.

Ezeket tovább csiszolva megoldást találhatunk a problémára. Feltéve ha a JV is látja a problémát.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 4.76
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1269. hozzászólás - 2009.12.16. 10:03:10
Üdv Mortimer!

Ha félreértés történt, megjegyezném, hogy én egyetértek veled abban, hogy a "nem igazán kóser az alacsony szintű karakterek köré épített több százezres lélekkútú szövetség".
De mi az alacsony szint? Mi alapján korlátoznál?
Mit gondolsz az én karakteremről, aki 28. szinten egy olyan szövetség tagja lesz, 1.250.000 építéssel (EDIT: mely csak LE-ből oldható meg; 5 szint összes lélekenergiája kell ahhoz, a szakértelmek növelésével együtt, hogy tag lehessek), aminek majdnem maximumon van az összes épülete?


Én bevallom nem szeretném senki játékát elrontani -még véletlenül sem-, azért, hogy egy problémát orvosolunk. Szóval pusztán óvatosságra intenék.

Let
A hozzászólást Let. módosította 2009.12.16. 10:11:24-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 7.93
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1270. hozzászólás - 2009.12.16. 10:04:01 (Válasz Ywgarrd #1264 hozzászólására.)
Idézet: Ywgarrd - 2009.12.16. 09:30:31
A szövetségi bónusz számít alacsony szinten, de a rablásokkal alig-alig van összefüggésben. Akár hiszitek, akár nem annyi szerepe van, hogy nagyobb mínusszal is lehet nyerni a csatát.


Mi? Nem nagyon van összefüggésben?

Hogy a vitorlába ne lenne összefüggésben. Állhatsz napokat 10-es szinten 5k LE-vel mert tudod, hogy nem támadnak meg, vagy ha igen akkor a bónusz megvéd. Egy +40-es tám/véd bónusz többet ad mint az összes tárgy amit magadra aggathatsz az adott szinten.

Plusz, rablások. Elindulsz nagy LÉ-vel a kezedben, és 30+ nagyobb tulösszegű célpontokat is nyugodtan támadhatsz mivel a szövibónusz kompenzálja. És itt még nem beszélünk a tárgyakról, stb.
A hozzászólást Kethios módosította 2009.12.16. 10:04:59-kor
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 7.76
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1271. hozzászólás - 2009.12.16. 10:09:23
Üdv Kethios!

Egy utolsó megjegyzéssel részemről lezárom a beszélgetést.
Ha nem jelent semmit a szövetségi bónusz, miért tagja valaki egy szövetségnek?

Tehát a szövetségi bónusz minél nagyobb, a szint pedig minél kisebb, az előny annál aránytalanul magasabb. Ez szerintem is probléma.
A szelekció és új szabályok alkotása azonban fogós kérdés.


Let
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 7.80
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1272. hozzászólás - 2009.12.16. 10:10:30 (Válasz Let. #1269 hozzászólására.)
Ha beépíted, akkor természetesen semmi gond nincs.

Azzal van baj, amikor egy 10. szintű karakter 11e építéssel teljes jogú tagja egy 300ezres szövetségnek, és megkapja annak 42 támadásbónuszt adó gyakorlóterét. Ez egyértelműen kiskapu, amit be kellene zárni. Ywgarrd is ezért tiltakozik, mert érintené a korlátozás.

Csak konkrét példákat tudok mondani:
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=26676
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=22931
stb.

Nekem nem fogja bemagyarázni senki, hogy ez így jól van most. Ha pedig azt állítják, hogy nem számít semmit (ja, most már hogy megszívták magukat LE-vel nem számít...), akkor miért tiltakoznak ?
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.12.16. 10:11:12-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.15
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1273. hozzászólás - 2009.12.16. 10:13:18
Üdv. Let

Amit mondani akarok, azt példázza Morti előbbi hozzászólása.
Persze, hogy új szabályok alkotása fogós kérdés, de legalább ötleteljünk, próbáljunk hatni a JV-re.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 4.76
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1274. hozzászólás - 2009.12.16. 10:28:37 (Válasz Kethios #1268 hozzászólására.)
Kethios, az akadémia szintfüggőségével ugyanaz a baj, mint a bónuszok szintfügővé tételével, azzal tolsz ki, aki kicsi, de épít, azzal szemben, aki szintén akkora, de építenek neki.

Valahol a kari által beépített LE és a szöviépületek értéke körül kell lennie a megoldásnak.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.53
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1275. hozzászólás - 2009.12.16. 10:37:11 (Válasz Darah #1274 hozzászólására.)
Bár, a tárgyak bizonyos kincspont értéke miatt ha kell nekik a jóval magasabb tárgy akkor építenek.
Igazad van a bónuszokkal és az akadémiás szakikkal kapcsolatban, valamilyen köztes megoldás kellene.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 4.80
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1276. hozzászólás - 2009.12.16. 10:50:15
Csak egy megjegyzés: több olyan karakterről tudok, akik eredeti tulajdonosa abbahagyta vagy megunta az addigi játékot, majd a karakterrel nekiállt új / meglevő kicsi szövetséget építeni. Egy ilyen karakter naponta 100k-t simán konstrukciózik, de ha még vadászik is, és célirányosan fejleszt, drasztikusan tudja építeni a szövetséget (gyorsabban, mintha 20, alacsony szintű tag építené).
A manakonstrukcióval egyébként alacsonyan tartható a lélekkút mérete is (extrém esetben akár 5000-en). Ha összeáll 3-4 ilyen karakter, akkor a szövetség elképesztő iramban tud épülni.
Bármikor be tud ide lépni alacsony szintű karakter, ésé akár komolyabb mennyiséget építenie sem kell.

Pár ötlet az ilyen visszásságokat kiküszöbölendő:
- Nagyon tetszik az "alap" kikiáltási ár, azaz az epikus cuccok ne 0 kincspontért, hanem egy alapáron kerüljenek a kincseskamrába.
Ez az alap kikiáltási ár lehetne egy szövetségi kincspont átlag (vagy annak 40-70%-a), de úgy, hogy az átlagból kihagyjuk a tárgy szintjének felét el nem érő tagokat (tehát egy 55. szintű tárgynál a kikiáltási ár a legalább 55/2=27. szintet elért tagok kincspotjainak átlaga (illetve annak valamekkora (40-70%) része.
- Másik dolog: a belépéskor építendő mérték ne csak a lélekkút méretétől függjön. Illetve alapban legyen ez, mint eddig, de ki kellene számítani, a szövetségben lévő épületek összesen mennyi LE-ből épültek fel (ez aránylag könnyen számolható), és venni annak egy arányos részét (ez meglevő szövetségekből számolható statisztikai módszerekkel). Ha a lélekkút mérete ennél kisebb, akkor ez utóbbit kelljen építeni.
- Harmad részt: ha egy tag szövetségbeli építése az előbb számolt érték alá kerül bármikor a szövetségi lét folyamán, a tag ne kapjon bónuszokat, pont úgy, mintha most lépett volna be. Tehát ha valaki bent van egy szövetségben, és nem épít, a többiek viszont igen, akkor a tag egy idő után legyen rákényszerítve az építésre. Az értékeket természetesen alaposan be kell lőni.
- Epikus ütést megnehezíteném, de komolyan: ha az epikus ért sebzés 80%-át a tagság kevesebb, mint 20%-a okozza, akkor ez epikus regenerálódására adnék egy 3-as szorzót.
Pontszám: 5.94
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1277. hozzászólás - 2009.12.16. 10:54:51 (Válasz Mortimer #1267 hozzászólására.)
Morti, én nem viccből írom. Konkrét példákkal tudom alátámasztani az állításom, miszerint nem kell szövetségi bónusz ahhoz, hogy a kimenő portyák 99 %-át megnyerje valaki alacsony szinten. Konkrétan: Hype, Amelti, Szinuhe, dkgerrorar, Zöld Szója Logan, Hype, hiéna, stb...
Tévedsz abban, hogy az épületbónuszok ellen tiltakozok, engem annyiban érintene, hogy a napi 15-20 portyámat nem két körben tudnám le. De ez sem biztos, hogy így lenne. Mint írtam, támogatom, hogy építeni is kelljen a bónuszokért. Nekem a megközelítésetek módjával van bajom, mert abban bizony nagyon mellélőttetek.

Ha nem akarok nekem LE-t nem kellene költenem az építésre, mert megoldanám manakonstrukcióból.
A kivégzésem a szövetségi bónuszok nélkül sem lenne kevesebb, azzal pedig jelenleg már max ÉP-ről megnyerem a csatáimat a célpontjaim 90 %-a ellen.
Engem nem igazán érintene a változás, nem erre akartam kilyukadni.
Pontszám: 3.27
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1278. hozzászólás - 2009.12.16. 11:00:10 (Válasz Jeriko #1276 hozzászólására.)
Támogatom ezeket az ötletet is. De ha a célotok az, hogy a pókoknak ne legyen magas szintű tárgya - mert úgy látom, hogy az elsődleges cél valójában ez, amiért konkrétan nem mondják ki egyesek (itt nem rád gondolok) - ezt a hatást nem érné el. Ellenben jó pár topszövetséget komolyan megszívatna a gyorsított regenerálódás.
Pont amiatt támogatom, hogy megnehezítené a kincsszerzést, de nem ellehetetlenítené.
Pontszám: 3.27
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1279. hozzászólás - 2009.12.16. 11:02:29 (Válasz Jeriko #1276 hozzászólására.)
Jeriko, tetszik az összefoglalód, de a szöviátlag kincspontot brutálisan felnyomják azok, akik ütni tudják az epiket.
Főleg ha nem harácsolják be a kieső tárgyakat.
Egyszerűbb lenne a tárgy szintjével azonos mennyiségű minimumlicit.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.23
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1280. hozzászólás - 2009.12.16. 11:06:07 (Válasz Mortimer #1272 hozzászólására.)
Morti, talán ott számított a szövetségi bónusz, amikor még jelentősen kevesebb LE-diffel is portyáztam -50/60 %-kal. Viszont ez a hatás megszűnik kb. 100-150K LE-diffnél.
Ismét hangsúlyozom, hogy kelljen építeni a szövetségi bónuszért, ezzel nem a jó játékosokat szívatod meg, hanem pont a gyengébbeket, akik véletlenül sem tudnak ezzel a módszerrel érvényesülni.
Ha ennyire nem hiszel nekem, akkor kijelentem, nekem tökmindegy mi lesz. De sok olyan érv hangzik itt el, amit nem kellene belemagyarázni a szövetségi épületekbe és az epikus tárgyak témakörébe, vagy legalábbis rávilágítani a többi oldalára is. Én ezért tépem itt a számat.
Pontszám: 3.27
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!