Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencZoltiFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5961. hozzászólás - 2013.08.30. 12:54:14 (Válasz Csagary #5960 hozzászólására.)
V1-en sok kristálytól nagyon sokszor csak EH jön!
Pontszám: 8.78
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5962. hozzászólás - 2013.08.30. 13:42:18 (Válasz Kocos #5957 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2013.08.30. 07:51:07
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba)


Rajtam kivul ilyet hol latsz?
Nekem is az epites miatt kell a medal, a vadaszati ido csokkenes mellekhatas csupan.


Értelmetlen a kérdésed. TUDOM és minden odafigyelő tudja, hogy közel ZÉRÓ az érdeklődés a végzet/bronzmedálra.
Messze sem azért, mert nincs igény a vadászidő csökkentésre, hanem mert az ÁRA mesze se arányos a hatásával.
Aki erősödni, vagy legalább a többséggel szinten maradni akar az nem ilyesmire költ (brutálxar ár/értékért).
Tudod a fő probléma az, hogy amíg erőforrásért (LE-Tkristály-forgács) lehet jellemzően tetemesebb vadászidő csökkenéshez jutni, ergo gyengíted magad azzal az iránnyal, addig nem lesz nagy a kereslet rá. Kinek beszélek... Ezzel TE is tökéletesen tisztában vagy, még ha totál más vonalat is jársz.

Tisztelt időmilliomos pókicák.
Rendkívül örülök, hogy volt megszólaló tagotok, így van mire válaszolni (rossz szokásom ).
A ti érdekeitekhez fejlesztve a játékot NYUGODTAN bezárhatott volna már a VÚ. :S
Kieg.: Imádom a "Vissza a 2,5 óra / 50 CsP időkhöz, mert éhen halunk" féle hangokat...
A hozzászólást McMad módosította 2013.08.30. 13:45:50-kor
Pontszám: 7.26
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5963. hozzászólás - 2013.08.30. 14:05:05 (Válasz McMad #5962 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.08.30. 13:42:18
Idézet: Kocos - 2013.08.30. 07:51:07
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba)


Rajtam kivul ilyet hol latsz?
Nekem is az epites miatt kell a medal, a vadaszati ido csokkenes mellekhatas csupan.


Értelmetlen a kérdésed. TUDOM és minden odafigyelő tudja, hogy közel ZÉRÓ az érdeklődés a végzet/bronzmedálra.
Messze sem azért, mert nincs igény a vadászidő csökkentésre, hanem mert az ÁRA mesze se arányos a hatásával.
Aki erősödni, vagy legalább a többséggel szinten maradni akar az nem ilyesmire költ (brutálxar ár/értékért).
Tudod a fő probléma az, hogy amíg erőforrásért (LE-Tkristály-forgács) lehet jellemzően tetemesebb vadászidő csökkenéshez jutni, ergo gyengíted magad azzal az iránnyal, addig nem lesz nagy a kereslet rá. Kinek beszélek... Ezzel TE is tökéletesen tisztában vagy, még ha totál más vonalat is jársz.


Annyira, hogy szerintem az altalad kivetelkent emlitett szinthuszaroknal is ugyanugy igaz ez.
Talira kell eljarni, az a vegzet medal nem tap helyett jon. (Zomeben.)
Pontszám: 7.09
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5964. hozzászólás - 2013.08.30. 14:29:17 (Válasz Kocos #5963 hozzászólására.)
Igaz, de az évi 2 db annyira minimális hatású (és igensok játékosnak nem értékarányos az sem - utazási költség), hogy... Ehhh...
Szerintetek hányadik szinten lehet elérni a minimális vadászidőt az eddigi fejlesztésekkel ha esetleg valaki van akkora lúzer, hogy rámenjen mindennel?
Szerintem még akkor is TÚÚÚÚÚL sokára.
Addigra elveszíti a türelmét a játékosok igennagy hányada megfigyeléseim szerint (toplista majd minden régiójában elhagyott karakter hegyek, felfelé csökkenő tendenciával, de játékosállománnyal is). Pár év és 60. alatt mutatóba lesz aktív kari és az aktív játékosállomány átlagszintje el fogja érni a 100-120-at.
Kieg.: A Bajnoki Eredmények listái hónapról hónapra"remekül" mutatják a helyzetet alakulását... :S
A hozzászólást McMad módosította 2013.08.30. 15:32:19-kor
Pontszám: 7.26
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5965. hozzászólás - 2013.08.30. 18:07:42 (Válasz McMad #5955 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba).

Pont azért akkora a szintem amekkora, hogy a karakterem a lehető legerősebb legyen.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.99
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5966. hozzászólás - 2013.08.30. 18:32:29 (Válasz McMad #5964 hozzászólására.)
9. szintű pók vagyok az 5. világon, részletes statisztikával, ütőtávomban új/aktív karakterek leltárával.
7. szinten 15 db 44000 fölötti reg számú karakter van, ebből 45000 fölötti 5 db. Lassan érkeznek a 46000 fölöttiek.

Naponta átlag 1-3 érkező karakter van. És gyakran figyelek meg 1-3 törlést is. Ez persze befolyásolják a hétvégék, ünnepek, munkanapok. Remélem az iskola indulása fellendülést hoz, mert éhen halunk!

Ezt csak azért írom, mert utánpótlás az lenne, de valahogy el kellene kerülni ezt a nagy számú karakter törlést, elhagyást! Azt, hogy erre a játékidő csökkentés, vagy a játék színesítése lenne-e a megoldás, senki nem tudhatja.
Valahogy meg kell találni az arany középutat.
Lefaragni 20%-ot a jelenlegi játékidőből, és vissza növelni 10%-al a játékélmény miatt.

V5
Break_SOS
A hozzászólást Szakall módosította 2013.08.30. 18:35:39-kor
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.05
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5967. hozzászólás - 2013.08.30. 18:40:56 (Válasz Szakall #5966 hozzászólására.)
Idézet: Szakall - 2013.08.30. 18:32:29
Naponta átlag 1-3 érkező karakter van.

Akkor nagyon sokan a 7-ik szintig sem érnek el. Február végén 42000-es karakterszámmal lehetett regisztrálni. Eszerint 6 hónap alatt volt 4000 regisztráció, ami napi 20-25 új karakter, aminek csak 10%-a éri meg a 7-ik szintű kort.
A hozzászólást Ariel módosította 2013.08.30. 18:41:16-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.99
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5968. hozzászólás - 2013.08.30. 19:00:15 (Válasz Ariel #5967 hozzászólására.)
5-re sem emlékszem konkrétan. 10?! 20?!?!
Ez így drámai lemorzsolódásnak hangzik. Alacsony szinten, az első benyomás a legfontosabb. Ez lenne a játék színesítésének a szerepe.

Húúú, tetszik .............. kipróbálom ............nem is vesz el sok időt ..................maradok!
A hozzászólást Szakall módosította 2013.08.30. 19:00:57-kor
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.05
kedvelt tagF3rcsuFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5969. hozzászólás - 2013.08.30. 19:19:14
alacsony szinten unalmas a játék, és annak aki elsőnek próbálja ki nem is nyújt sok sikerélményt se
többet kéne adni az újonnan indult karaktereknek
több ingyenes fejlesztés kéne már 1. szinttől
meg hát ugye 60.szint alatt se igazán történik semmi különleges dolog

kieg:
a kristály hordát kikéne böviteni, ugy hogy már 1. szinttöl is lehessen támadni őket
mindenkinek kibővítené a játékélményét ha üthetné öket
ugy mint a Kufárok csatája alatt
A hozzászólást F3rcsu módosította 2013.08.30. 19:31:39-kor
Pontszám: 5.25
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5970. hozzászólás - 2013.08.30. 20:39:38 (Válasz McMad #5964 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.08.30. 14:29:17
Igaz, de az évi 2 db annyira minimális hatású


Valo igaz. A ketto az valoban minimalis. Ezert erdemes talinkent vagy 5-ot gyujteni.
Pontszám: 7.09
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5971. hozzászólás - 2013.08.30. 20:41:06 (Válasz Ariel #5965 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2013.08.30. 18:07:42
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba).

Pont azért akkora a szintem amekkora, hogy a karakterem a lehető legerősebb legyen.


Hat ez egesz jol sikerult. Mondjuk erdekes lenne egyszer egy szuperbajnoki, jatekon kivul csak talalkozos mokanak, ahol minden karakter egy csoportban indul el, es kiderul, hogy tenylegesen ki az erosebb.
Pontszám: 7.09
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5972. hozzászólás - 2013.08.30. 20:49:04 (Válasz F3rcsu #5969 hozzászólására.)
Sztem meg pont nem szabad tulzasba vinni azt, ami egy elso szintu nyakaba szakad. Az a jo, ha eleinte csak 1-2 dolog all rendelkezesre, es folyamatosan tanulhatja az uj dolgokat.
En ket dolgot tennek. Egyreszt folyamatosan promoznam az uj induloknak, hogy milyen funkciokat erhetnek el hamarosan: kaland (amit kitolnek mondjuk 2. szintig), kuldi, varazslat. Csinalnek mini aukciot 6-23. szint kozott. Stb. Minden szinten johetne ujdonsag 10-15. szintig.
Masreszt tobb eroforrast adnek, hogy az elso szinteket gyorsabban at lehessen ugrani (mindezt ugy, hogy a LE/TP se legyen rossz), de ezt a tobblet eroforrast kicsit eldugnam, hogy aki nem akar elmerulni nagyon a jatekban azt ne nyomassza, aki viszont rakattan, az megtalalhassa, es ne kelljen eroforrashiany miatt 1-1 napot allnia. Az eroforrasok alatt gyogy es manaitalt is ertek a CSP/PP mellett.
Ja es meg valami. Csinalnek indulo szovit, ahol csak par szintig lehet maradni, ahol lehet epiteni (szerencse) aminek a lelekkutja konnyen feltoltheto, es ahol allando epuletek vannak. Es persze az egeszen vegigvezetnem a karaktert egy mentor jellegu programmal, ami most is van, csak nagyon keves infot ad jelenleg. A mentort eltuntethetove, de konnyen ujra elocsalogathatova tennem.
Pontszám: 7.09
kedvencHanspeterFérfi
Végzetúr mester
451 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5973. hozzászólás - 2013.08.30. 20:54:20 (Válasz F3rcsu #5969 hozzászólására.)
Nem az unalmas játékkal van az elsődleges gond, hanem hogy minden szinten van két három ősrégi pióca, aki lelkiismeret furdalás nélkül vadászik a kezdőkre-gyengékre akiknek LE-szaga van. Ez a játékromboló, nem az hogy nincs minden játékelem azonnal a játékos nyakába zúdítva. Így is már túl összetett egy új játékosnak.
Kiképző - v3
Pontszám: 8.38
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5974. hozzászólás - 2013.08.30. 20:59:59 (Válasz Hanspeter #5973 hozzászólására.)
Sok játékban az induló játékosok akár több hétre is védelmet kapnak a támadások ellen, hogy a többi játékos ne tudja kifosztani őket, vagy épp tönkretenni a játékélményt. Ezzel szemben itt a pókok napi rendszerességgel, akár hetekig nyúzzák róluk a bőrt.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.99
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5975. hozzászólás - 2013.08.30. 21:21:11 (Válasz Ariel #5974 hozzászólására.)
Egyetértek a rovarok játékkedv csökkentő hatásával,de nem megoldás akárhány heti védelem, mert minden szinten van belőlük.
A játék részei ők is, egyfajta kihívás elkerülni őket....a problémát abban látom,hogy semmiféle revanslehetőség nincs az áldozatok kezében, a játék egyik legdemoralizálóbb tárgya,a Preventizébigyó gyűrű miatt.Ha lenne mondjuk,egy olyan tárgy,ami semlegesíti a hatását( persze mellé adjon kellemetlen hátrányokat is,hogy csak muszáj esetben vessék be),akkor visszavághatna az agyonrabolt kezdő,pár maréknyi tp.-vel
Báró Samedi
Pontszám: 7.47
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5976. hozzászólás - 2013.08.30. 21:28:51 (Válasz Azazel #5975 hozzászólására.)
Már hogyne lenne megoldás. El kell költeni a LE-t időben. Bármelyik pókból hülyét csinálhatsz azzal ha folyamatosan csak nullát hoz tőled. A szegény agyonrabolt kezdő, ha a játék elején megtanulja 1000 LE árán hogy mit is kell ez ellen tenni, akkor azzal milliókat spórol magának későbbre.
Azért ne sajnáljuk már folyton a szegény portyaáldozatokat, ez alapvetően egy PvP játék.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.95
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5977. hozzászólás - 2013.08.30. 21:46:46 (Válasz Offsboy #5976 hozzászólására.)
Kicsit azért had sajnáljam már,én mindkét végén előfordulok a dolognak,és tudod a kis pubi is szeretne nagyokat rabolni,hogy nagyobb pubi lehessen Meg amúgy játékélményileg is,mert jólesne... Márpedig ha üres a zsebe a pók bácsik miatt,akkor ez nem fog menni...(ha elköltöm 15% alatt)

Nem mondom hogy nem lehet megcsinálni, 1-2 "letett" karakter tapasztalataival a hátad mögött, de épp az újonnan indultak,(a szüzek) játékélményéről tárgyalunk nem?
A hozzászólást Azazel módosította 2013.08.30. 21:48:36-kor
Báró Samedi
Pontszám: 7.47
kedvencPopeye72Férfi
Végzetúr
69 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5978. hozzászólás - 2013.08.30. 22:08:09
Nos... A karakterem elérte a 113. szintet. Mivel jelenleg a hibás, egyoldalú, EH párti (VF-et maximálisan büntető) fejlesztéseknek köszönhetően, aki 110-120. szint között nem vált EH-ra az kb. 150-160. szintre behozhatatlan hátrányba kerül a végig EH-s karakterekkel szemben, köszönhetően az elmúlt időszak AF-es fejlesztéseinek is (nézzétek meg a TOP100-as karaktereket, alig fogtok VF-est találni). Ezért, és mivel semmi kedvem EH-s stratégiára váltani, ezért legkésőbb 115.-120. szint között abbahagyom a játékot. Nem Én leszek az első, és (ha így folytatódik, akkor) nem is az utolsó, aki ezért hagyja abba (egyébként a magas szintűek célpont hiánya is részben ennek köszönhető!!!). A karakteremet nem törlöm, hátha a fejlesztők leveszik a szemellenzőjüket, és végre elkezdik az egyensúly helyreállítását, a VF gyors ütemű, és visszamenőleges hatályú fejlesztését. Sajnos, ahhoz, hogy az egyensúly helyre álljon már édeskevés az, hogy néhány a VF-eseket (véletlenül) nem nagyon sziv@tó fejlesztést eszközöljenek. Az első és legfontosabb, hogy azokat a „tanácsadókat”, akiknek köszönhetően a játék ennyire egyoldalú, és a VF-esek számára játszhatatlan, élvezhetetlen lett, nagyon gyorsan elfelejtsék. Ahhoz, hogy a játék egyensúlya helyre álljon legalább az alábbi fejlesztési hibákat ki kell javítani, közben a jelenleg (és a régebben) VF-esként játszó karaktereket (idő és szint arányosan) kárpótolni kell a fejlesztési elmaradások és hibák miatt. Itt egy lista és néhány javaslat (a teljesség igénye nélkül):

- Esszenciáknál az EH esszencia helyett a VF-eseknek VF esszenciát adjon + az eddig meg nem kapott VF esszenciák miatt a karakternek a következő 10 szintre elosztva a kárpótlás mértékét megnőjön a szinthez szükséges TP. Ennek mértéke attól kell, hogy függjön, hogy a karakter eddig mennyi esszenciát gyűjtött, hogy mekkora az esszencia mester AF képessége, mennyi ideig volt VF-es és ebből mennyi ideig tudott esszenciát gyűjteni. Itt van még egy durva igazságtalanság, ez pedig az, hogy a Visszafogott fejlődés helyett a Valóságformázás esszenciát adja a program. Ezzel az EH-sok dupla tápot kapnak, mivel nem elég, hogy portyázáskor több LE-t kapnak, de több PP-t is kapnak, míg a VF-eseknél ez lényegében használhatatlan, mivel a PP szinte mindig túl sok. Ezt úgy lehet helyre állítani, hogy a VF-eseknek a Valóságformázás helyett Elementáris fúzió esszenciát kell adni, méghozzá úgy, hogy az esszencia növelje a kapott CSP mennyiségét (a max. fölé is). Természetesen itt is kárpótolni kell a VF-eseket, kb. a fentebb írtak szerint. Az esszenciáknál az is elég igazságtalan, hogy míg az EH gyakori esszencia, addig a Spektrális manipuláció különleges, tehát alig lehet hozzá jutni. Itt is kárpótlás szükséges (pl. vadászat italokkal), méghozzá a gyakori és a különleges közötti beszerezhetőséget is figyelembe véve, a fentiek szerint (visszamenőlegesen), és ekkora mértékben növelni kell a hatékonyságát, hogy a későbbiekben ezzel ne okozzon több kárt a VF-eseknek. Ha ezeket figyelembe vesszük, csak itt az esszenciáknál legalább háromszor sziv@tjátok igazságtalanul a VF-eseket.

- Az AF rendszer teljesen az EH-sok tápolására lett kialakítva, ezért itt kell a legtöbb változtatást elvégezni. Itt a legnagyobb probléma az, hogy az EH-soknál csak a vadászattal kapcsolatos dolgokat kellett volna erősíteni, míg a portyázással kapcsolatosat nem. A VF-eseknél pedig pont fordítva, de e helyett csak az EH-soknál lett tápolva mind a kettő. Hogy ez ne legyen elég a VF-eseket pluszban büntettétek azzal, hogy nem csak a kevesebb TP miatt kapják a kevesebb AF-et, de ezt még külön le is csökkentettétek, ezzel alapból duplán büntetve a VF-et. A kompenzáció nagyon szép, és nagyon jó lenne ennek a helyreállítására, ha a kezdetektől a kapott AF-et 100%-ban lehetne kompenzálni vele, de így biztosítja a majdnem dupla büntetést folyamatosan, korlátlan ideig. Ha nem lennének az egyoldalú EH-t tápoló AF képességek, akkor már ez önmagában biztosítaná, hogy az EH hosszútávon sokkal erősebb legyen, de így az egymásra épülő extra tápokkal a VF-eseknek semmi esélye. Épen ezért a Kompenzációt fel kell emelni annyira, hogy az extra büntetést teljesen ellensúlyozza, és a karaktert kárpótolni kell visszamenőleg a meg nem kapott AF-ekkel (természetesen figyelembe kell venni, hogy mennyi ideig volt, vagy mennyi ideje VF-es), a hiányzó AF-ek miatt ki nem fejlesztett LGY, sisakszilánk és egyéb erőforrás-növelők miatt szintén szint függően visszamenőlegesen mindegyikkel kárpótolni szükséges. Ezekhez a hibákhoz tartozik még, hogy az elmúlt időszakban bekerült AF képességek nagy része meghatározott mennyiségű AF költéstől (amivel nem is lenne gond, ha a VF-esek korrektül kapnák az AF-et), és ami ennél is részrehajlóbb, van amelyiknél végtelenített mennyiség ráköltésével gyakorlatilag folyamatosan növekvő extra tápot biztosít az EH-soknak, a játék egésze alatt. Tudom, hogy meg kellet oldani a folyamatosan halmozódó AF problémáját (bár a kristálypontok halmozódása lett volna már megoldva, az epikus kalandok ugyanis erre nem alkalmasak), de ezt lehetett volna úgy is, hogy ne eredményezzen egymásra épülő, folyamatosan növekvő tápot részrehajlóan az EH-soknak. Itt a megoldás az lenne, hogy a VF-esek megkapják ugyanolyan mértékben a tápokat, mint az EH-sok, csak épen az EH helyett a spektrálisra (vagy a vadászatra %-osan) és a vadászat helyett a portyázásra, az arányokat maximálisan betartva. Természetesen az eddigi elmaradásokért kárpótolni kell. Figyelembe véve, hogy a játékba melyik EH-s táp mikor került be. Amelyik EH-s táp nem az EH-t vagy a vadászatot tápolja, azt egy az egyben elérhetővé kell tenni a VF-eseknek is, és természetesen ezekért is kárpótolni kell a VF-eseket.

Mivel gondolom a program nagyságrendekkel több dolgot logol, mint ami publikus, ezért ezeket meg lehet oldani. Ahhoz, hogy a szervert ne terhelje hirtelen túl ezt érdemes lenne mondjuk úgy megoldani, hogy akkor kapja meg a karakter ezeket a kártérítéseket, amikor eléri az 1000 felhasznált AF-et. Ha már meghaladta, akkor a következő felhasznált AF pontnál. Így a különböző extra számítások nem egyszerre jelentkeznek Ezt lehet úgy módosítani, hogy a program a holt időket (alacsony terheltség) kihasználva végezze el a számításokat. A gond az, hogy mivel nem lehet ránézésre megállapítani, hogy a karakter volt-e VF-es (és, hogy mikor és mennyit), ezért erre le kell futtatni egy gyűjtést a logon, ezt külön gépen is meg lehet csinálni.
A 115. szintig még kb. 2 befizetésem lesz. Ezután, amint az őskövem elfogy, a játékot abbahagyom. Az eddigi játékot köszönöm. További sok sikert mindenkinek, és további jó játékot az EH-soknak, mivel VF-esek nem sokan maradnak.

Üdv

Popeye
Aglar ManThoron
V1
Pontszám: 7.25
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5979. hozzászólás - 2013.08.30. 22:34:56
Szép regény, csak egy apró tévedés van benne. A VF-et nem tápolni kéne hanem megszüntetni.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 6.34
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5980. hozzászólás - 2013.08.30. 22:39:37 (Válasz Popeye72 #5978 hozzászólására.)
Idézet: Popeye72 - 2013.08.30. 22:08:09
...aki 110-120. szint között nem vált EH-ra az kb. 150-160. szintre behozhatatlan hátrányba kerül a végig EH-s karakterekkel szemben, köszönhetően az elmúlt időszak AF-es fejlesztéseinek is...

Hmmm... Az, hogy magas szinten kevés a VF-es, azon nem csodálkozom - Erőforrás faló és rohanó "banda".
Mindenesetre "rögzült" VF-esként állíthatom, hogy kb. 85. szintig síííímán versenyképes a VF.
Még AFp-vel is.
Amíg nem kezd valami gyanús lenni én biztosan nem váltok, mert SOKKAL event- és ezzel játékos barátabb számomra a VF.
Mindenesetre kár feladnod addig, amíg találsz élményfaktort (pl. reálisan elérhető, de kihívást jelentő célokat) a játékban. Ha kell lazíts az opton. SÍÍÍMÁN megéri HA már belefásulni érzed magad a napi rutinba (ezen pl. egy "élő", időről időre változó térkép - az azon való "életben maradási harc" igencsak tudna segíteni véleményem szerint :-x ).
Pontszám: 8.17
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője